abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2015 @ 11:53:48 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154244181
Verkoopt PJR die handel nou zelf, om in leven te blijven? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 11:57:35 #52
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_154244229
http://www.noordhollandsd(...)er-Kaktus-aan-duigen

quote:
Door Gerard van Engelen - 27-10-2012, 20:12 (Update 27-10-2012, 20:12)

ALKMAAR - Het idee was veelbelovend. De uitvoering verliep minder gladjes. De nasleep is lang en de kas inmiddels leeg. Ziedaar in een notendop de opkomst en ondergang van de stichting Pepernotencode van ’Meneer Kaktus’ (Peter Jan Rens).

Schuldeisers stichting Pepernotencode hebben het nakijken
Alkmaar zou het Sinterklaascentrum van Nederland moeten worden. Met als jaarlijks middelpunt een tent die een week lang op het Canadaplein stond. Sinterklaas moest er dagelijks rondlopen, net als meneer Kaktus met zijn assistenten mevrouw Stemband en Kweeniet. Door het centrum zou een treintje rijden met daarop zwarte pieten en cadeautjes. Scholen zouden worden benaderd en uit de kluiten gewassen pepernoten met daarop een code zouden goed zijn voor een – gesponsorde – prijzenregen.

Jaap van Roemburg (centrummanager namens de middenstand) en Lieke van Danenburg van Stichting Promotie Alkmaar (SPA) namen de organisatie op zich. De Rabobank was een van de hoofdsponsoren. En de gemeente betaalde de pepernoten.

En nu, ruim anderhalf jaar later, zitten ze met een nare nasmaak. Want er liggen nog steeds allerlei onbetaalde rekeningen bij de stichting Pepernotencode. En meneer Kaktus is foetsie. Recent kregen de schuldeisers een briefje van hem. De tekst: ,,Stichting Pepernotencode heeft ruim anderhalf jaar op alle mogelijke manieren getracht fondsen te werven. Met het schaamrood op de kaken is het bestuur daar niet in geslaagd. Daarom is besloten dat de stichting geen bestaansrecht meer heeft (…) en kan er helaas geen betaling meer worden verricht.’’

Meneer Kaktus en zijn zakenpartner Johanna Bos reageren niet op verzoeken om contact op te nemen.

Dan maar even vragen of Lieke van Danenburg van Stichting Promotie Alkmaar in haar geheugen wil graven. ,,Weet je wat het is met Peter Jan Rens? Hij is enthousiast en kan zijn ideeën ontzettend goed brengen. Hij gelooft er zelf ook in. Daardoor krijgt hij iedereen mee. Ons dus ook. Maar toen het eenmaal zover was ging het heel rommelig, er werden beloften gedaan die niet werden waargemaakt. Voorbeeld: er zouden landelijke kranten en tv-programma’s langskomen, goed voor promotie van de stad. Maar die hebben we nooit gezien. Toen ging ik denken: wat is dit voor zooi?’’
Maar het geld van die 700 cd's gaat natuurlijk in eigen zak...

Hij is ook nog te boeken!

Er is weer een heel nieuwe beerput opengetrokken _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:07:35 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154244426
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
Verkoopt PJR die handel nou zelf, om in leven te blijven? :?
Bij die CD's heet de verkoper rr en bij de auto (die door dezelfde verkoper verkocht wordt) heet de verkoper PR....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 12:08:40 #54
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_154244444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij die CD's heet de verkoper rr en bij de auto (die door dezelfde verkoper verkocht wordt) heet de verkoper PR....
Dat is om de boel te verdoezelen. Je kunt op MP per advertentie een andere naam opgeven onder hetzelfde account.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2015 @ 13:52:08 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154246301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
"Maar toen het eenmaal zover was ging het heel rommelig, er werden beloften gedaan die niet werden waargemaakt. Voorbeeld: er zouden landelijke kranten en tv-programma’s langskomen, goed voor promotie van de stad. Maar die hebben we nooit gezien. Toen ging ik denken: wat is dit voor zooi?’’
Dus PJR belooft landelijke publiciteit terwijl hij geen enkele relatie met welke omroep of welke krant dan ook heeft en ook geen enkele deal kan laten zien? Dan ben je als stad Alkmaar ook wel behoorlijk naïef daar in mee te gaan. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 14:17:13 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_154246826
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dus PJR belooft landelijke publiciteit terwijl hij geen enkele relatie met welke omroep of welke krant dan ook heeft en ook geen enkele deal kan laten zien? Dan ben je als stad Alkmaar ook wel behoorlijk naïef daar in mee te gaan. :{
Ja, zo lees ik het ook. Maar hij heeft er wel 700 cd's aan overgehouden _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:56:59 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154247534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is het toch stil rondom PJR en Virgin..
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:43 schreef Deckard het volgende:
Misschien dat ze weer aan het vluchten zijn.
:N Verhuizen ;)

Peter Jan Rens verkast naar Turkije

Peter Jan Rens gaat op zoek naar een huis Turkije. Hij en zijn vriendin Virginia van Eck zijn verliefd geworden op het plaatsje Marmaris en omgeving.
Familie en vrienden van zijn vriendin Virginia wonen in de buurt. "Het is er niet alleen prachtig, maar ook zeer relaxed. Het is eigenlijk gewoon een veel betere omgeving voor ons dochtertje Djelisa om er op te groeien", vertelt Peter Jan aan BekendeBuren.nl.

"Ik speel al langer met de gedachte om naar het plaatsje Marmaris te verhuizen. Ik kan mijn werk in Nederland gewoon blijven doen. Zo ver reizen is het met het vliegtuig ook weer niet. Misschien zullen we wel deels in Nederland en deels in Turkije gaan wonen."
Eind deze maand vertrekt de 64-jarige presentator naar Marmaris om huizen te bekijken. "Ik hoop dan echt een huis te hebben gevonden. Ik kan niet wachten tot het zover is."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Turkije__.html

*mompelt iets over uitleveringsverdrag enzo :D :P *
pi_154247984
Mijn voorspelling: hij dumpt Djelissa en Virginia lekker in Turkije, en merkt ineens dat het handiger en goedkoper is om zelf in Nederland te blijven voor deze weken.. maanden...nog twee jaar..euh PJR heeft een nieuwe liefde gevonden.
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 15:44:41 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_154248258
Het is beter om in Turkije op te groeien?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2015 @ 16:03:41 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154248662
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Ik speel al langer met de gedachte om naar het plaatsje Marmaris te verhuizen. Ik kan mijn werk in Nederland gewoon blijven doen. Zo ver reizen is het met het vliegtuig ook weer niet. Misschien zullen we wel deels in Nederland en deels in Turkije gaan wonen."
Welk werk dan? :?
En het is dus schijnbaar zóveel werk dat het te verdelen is tussen Nederland en Turkije? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2015 @ 16:04:52 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154248691
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eind deze maand vertrekt de 64-jarige presentator...
Presentator? Wat presenteert-ie dan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:25:43 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154249183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:24 schreef Deckard het volgende:
Mijn voorspelling: hij dumpt Djelissa en Virginia lekker in Turkije, en merkt ineens dat het handiger en goedkoper is om zelf in Nederland te blijven voor deze weken.. maanden...nog twee jaar..euh PJR heeft een nieuwe liefde gevonden.
Ik denk dat je met deze voorspelling niet ver bezijden de waarheid zit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 17:03:58 #63
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154249876
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Presentator? Wat presenteert-ie dan? :?
oud-presentator, fixed :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 17:25:49 #64
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154250293
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog best aardige TV is, maar dat PJR een lastige is, hij leeft nog steeds in de waan dat hij een geweldige producent en presentator is, dus waarschijnlijk wil hij zich OV-ER-AL mee bemoeien, kan me voorstellen dat zo'n zender daar geen trek in heeft.
Ik denk eerder dat hij nog altijd een beloftemakende goedzak is die vervolgens niks nakomt en daarin vervolgens tekort schiet. Zie ook dit:


Gaat hier verder:

"Ja je krijgt 15.000 gulden!" -> *tring tring* "Ja doei nevermind" :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 17:53:01 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154250855
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Presentator? Wat presenteert-ie dan? :?
De slecht nieuws show :P
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:50:38 #66
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_154253274
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]


[..]

:N Verhuizen ;)

Peter Jan Rens verkast naar Turkije

Peter Jan Rens gaat op zoek naar een huis Turkije. Hij en zijn vriendin Virginia van Eck zijn verliefd geworden op het plaatsje Marmaris en omgeving.
Familie en vrienden van zijn vriendin Virginia wonen in de buurt. "Het is er niet alleen prachtig, maar ook zeer relaxed. Het is eigenlijk gewoon een veel betere omgeving voor ons dochtertje Djelisa om er op te groeien", vertelt Peter Jan aan BekendeBuren.nl.

"Ik speel al langer met de gedachte om naar het plaatsje Marmaris te verhuizen. Ik kan mijn werk in Nederland gewoon blijven doen. Zo ver reizen is het met het vliegtuig ook weer niet. Misschien zullen we wel deels in Nederland en deels in Turkije gaan wonen."
Eind deze maand vertrekt de 64-jarige presentator naar Marmaris om huizen te bekijken. "Ik hoop dan echt een huis te hebben gevonden. Ik kan niet wachten tot het zover is."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Turkije__.html

*mompelt iets over uitleveringsverdrag enzo :D :P *
:') x 10
With love :*
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juli 2015 @ 19:52:03 #67
22592 crew  Ole
pi_154253306
Welk werk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154422644

quote:
Virginia van Eck, de vriendin van Peter Jan Rens, wil vanwege hartklachten kilo's afvallen. Aan Bekende Buren vertelt ze dat ze zich drie weken geleden rot schrok toen ze door hartproblemen met spoed naar het ziekenhuis moest.

"Ik was thuis en voelde me plotseling niet goed worden. Ik stond op van mijn stoel en sloeg gelijk tegen de grond. Mijn hart ging enorm te keer en ik voelde het aantal hartkloppingen steeds sneller worden." Peter Jan belde meteen een ambulance, waarna Virginia in het ziekenhuis direct aan de hartapparatuur werd gelegd. "Toen ik op de hartbewaking terechtkwam dacht ik bij mezelf: het is genoeg geweest. Ik ga mijn hele levensstijl veranderen", aldus de 22-jarige Virginia.

Ze dacht aan de gevolgen voor haar twee kinderen en besloot de strijd aan te gaan met de kilo's. Van de 103 kilo moeten er 25 af en Virginia wil dit zonder begeleiding bereiken. "Ik heb genoeg wilskracht en motivatie. Ik drink de hele dag water met citroen en uiteraard eet ik veel groenten. En ik fiets tegenwoordig, want met lichaamsbeweging vliegen de kilo's er harder vanaf." En uiteraard krijgt Virginia ook steun van haar verloofde Peter Jan.
vielen nogal wat mensen over vooral de obesen.
Wel weer laf dat die virginia haar levenstijl niet voort zet. Als je op 22 jaar hartklachten hebt vanwege je obesiteit dan zou het darwinistisch gezien beter zijn dat je je gewoon door gaat, alleen jammer dat ze al kinderen heeft.

Trouwens, 22 jaar en eruit zien als 45 :')
pi_154422687
Ach ja, mensen op hun verantwoordelijkheid aanspreken. Dat vinden de mensjes niet fijn.
Naturheilmittel
pi_154422748
22 jaar, 2 kinderen en 103 kg. 'Nuff said.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_154422764
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
22 jaar, 2 kinderen en 103 kg. 'Nuff said.
Peter Jan Rens als man.

Die kinderen zijn sowieso verloren.
Naturheilmittel
pi_154422800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:50 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Peter Jan Rens als man.

Die kinderen zijn sowieso verloren.
Ik heb geen idee of Petor ze ook verwekt heeft eigenlijk. Maar goed, ook als stiefvader lijkt het me niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_154422913
Virginia is echt een schatje, maar ze kan ook een dol losgeslagen paard zijn, een wild paard dat Peter Jan moet berijden en koest moet houden.
standaarddrinker
pi_154422929
d
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of Petor ze ook verwekt heeft eigenlijk. Maar goed, ook als stiefvader lijkt het me niks.
de vraag is hoe krijg je hem stijf op x
zo'n wijf
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:00:27 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154423015
Vriendin Peter Jan Rens met hartproblemen in het ziekenhuis

Virginia van Eck, de vriendin van Peter Jan Rens kreeg drie weken geleden de schrik van haar leven toen ze met hartproblemen met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht. Ze laat nu weten dat ze flink wil afvallen.

"Ik was thuis en voelde me plotseling niet goed worden. Ik stond op van mijn stoel en sloeg gelijk tegen de grond," vertelt de 22-jarige aan BekendeBuren. "Mijn hart ging enorm te keer en ik voelde het aantal hartkloppingen steeds sneller worden. Peter Jan belde meteen een ambulance en in het ziekenhuis werd ik direct aan de hartapparatuur gelegd."

Dat was voor Virginia de ommekeer. "Toen ik op de hartbewaking terechtkwam dacht ik bij mezelf: het is genoeg geweest. Ik ga de strijd aan tegen de kilo's en mijn hele levensstijl veranderen. Ik doe dit ook voor mijn twee kinderen, want als ik zo door ga hebben zij straks geen moeder meer."

Van de 103 kilo wil Virginia er 25 kwijt. Ze richt zich nu op de eerste 15 kilo en krijgt veel steun van Peter Jan. "Ik hoef geen begeleiding te hebben, want ik heb genoeg wilskracht en motivatie. Ik drink de hele dag water met citroen en uiteraard eet ik veel groenten. En ik fiets tegenwoordig, want met lichaamsbeweging vliegen de kilo's er harder vanaf. Als ik het even moeilijk heb, denk ik weer aan het moment dat ik op de hartbewaking lag. Nu is het goed afgelopen en krijg ik dus weer een kans. Die laat ik dit keer niet liggen, maar pak ik met beide handen aan."

De jonge vrouw van Peter Jan Rens werd eerder al voor haar gewicht gewaarschuwd door Rob Geus tijdens de opnames van Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. Hij had meerdere malen kritiek op haar gewicht en nam haar zelfs mee naar de sportschool.

http://www.telegraaf.nl/p(...)hartproblemen__.html

:D :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')