abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 september 2015 @ 13:03:25 #251
399061 kuolema
vermaledijd
pi_156239830
Mijn post van 8 september kan ik niet meer editten, maar daar kwamen ook nog pashokjes in voor. Er waren veel mensen en diegenen die er ineens ouder uitzagen door de zon kwamen uit die pashokjes tevoorschijn. En volgens mij ontdekte ik in zo'n hokje dat ik die kaartjes had.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 20 september 2015 @ 13:11:10 #252
399061 kuolema
vermaledijd
pi_156240062
Ik droomde vannacht ook dat ik op een slaapkamer in het huis van mijn oma was, waar veel kasten staan, en ik vond allemaal spullen van vroeger in die kasten. Ik was heel nieuwsgierig en het was best wel leuk en interessant. Er was bijvoorbeeld een (veel te grote) babyslaapzak die ik herkende, waarop met pen rechtsboven wat streepjes, letters en getallen stonden - voor de lengte van mijn broertje, mij en mijn zus op een bepaalde leeftijd. Verder weet ik alleen nog dat er van mij bijna niks was bewaard en opgeschreven en van mijn zus en vooral mijn broertje heel veel :( Alsof zij belangrijker waren.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_156251028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:34 schreef kuolema het volgende:
Ik vergeet vaak mijn dromen op te schrijven en dat is zonde want soms zijn ze echt geniaal. Dat hebben vast meer mensen. Dus hierbij voor iedereen een stimulans om je meest toffe, vreemde of ontzettend saaie dromen te posten. Of eentje die je lang geleden had en de moeite waard is om te delen.
Ik schrijf al 25 jaar mijn dromen op. Wat is hier de maximum berichteninhoud?
pi_156251366
Dat ik sex had :o Leek net echt toen werd ik wakker moest ik toch een potje pissen niet normaal o|O
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 september 2015 @ 15:56:05 #255
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_156272264
Mijn droom van vanmorgen ging over Suske en Wiske.

We waren ergens in een bos en ik was alweer een draakachtig ding. (dat droom ik best wel vaak, wat overigens wel cool is aangezien ik vaak super-krachten heb in deze vorm. Zoals vliegen en vuurspugen.) Lambiek was er ook bij.

We liepen met z'n allen naar een meertje toe, en we gingen in een bootje varen. We hadden allemaal papieren maskers voor ons gezicht met gezichten van andere mensen erop, mensen dachten dan dat wij de personen op de maskers waren. (Net zoals de Spy in Team Fortress 2)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een krokodil als masker.

Maar toen raakten wij onze maskers kwijt en zag iedereen wie wij echt waren. Toen kwam Krimson en hij en zijn mannen ontvoerden ons. Hij nam ons mee naar een ander bootje. En ik was teleurgesteld omdat het geen onderzeeboot was. Ik wist uiteindelijk te ontsnappen door me te verbergen onder water.

Later vond ik mijn masker weer terug en deed ik alsof ik een krokodil was.

Er was ook nog iets met een soort van encyclopedie die leeg half leeg was ofzo. Maar daar weet ik niet veel meer van.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_156273286
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:56 schreef Goedzooi het volgende:
Mijn droom van vanmorgen ging over Suske en Wiske.

We waren ergens in een bos en ik was alweer een draakachtig ding. (dat droom ik best wel vaak, wat overigens wel cool is aangezien ik vaak super-krachten heb in deze vorm. Zoals vliegen en vuurspugen.) Lambiek was er ook bij.

We liepen met z'n allen naar een meertje toe, en we gingen in een bootje varen. We hadden allemaal papieren maskers voor ons gezicht met gezichten van andere mensen erop, mensen dachten dan dat wij de personen op de maskers waren. (Net zoals de Spy in Team Fortress 2)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een krokodil als masker.

Maar toen raakten wij onze maskers kwijt en zag iedereen wie wij echt waren. Toen kwam Krimson en hij en zijn mannen ontvoerden ons. Hij nam ons mee naar een ander bootje. En ik was teleurgesteld omdat het geen onderzeeboot was. Ik wist uiteindelijk te ontsnappen door me te verbergen onder water.

Later vond ik mijn masker weer terug en deed ik alsof ik een krokodil was.

Er was ook nog iets met een soort van encyclopedie die leeg half leeg was ofzo. Maar daar weet ik niet veel meer van.
Wtf !!! Whahaha
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 september 2015 @ 16:52:00 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156273765
Op het moment dat ik bijna in slaap viel voelde het alsof er iemand onder me m'n keel vastkneep en me keelde... Bleek gelukkig een droom te zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156273846
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 16:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Op het moment dat ik bijna in slaap viel voelde het alsof er iemand onder me m'n keel vastkneep en me keelde... Bleek gelukkig een droom te zijn.
Dat zijn echt kut dromen, heb ik ook wel eens soort van.
Droomde dat ik een klap in mijn gezicht kreeg.

Schrik je wakker, en je voelt bijna nog steeds die klap.
Het was zo echt, dat ik denk dat ik in mijn slaap mijn arm strekte ofzo en die gewoon neer viel op mijn gezicht
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 september 2015 @ 17:08:08 #259
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156274133
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zijn echt kut dromen, heb ik ook wel eens soort van.
Droomde dat ik een klap in mijn gezicht kreeg.

Schrik je wakker, en je voelt bijna nog steeds die klap.
Het was zo echt, dat ik denk dat ik in mijn slaap mijn arm strekte ofzo en die gewoon neer viel op mijn gezicht
Ik heb zulke dingen de laatste tijd vaker, maar deze was wel eng omdat het nog net iets té echt leek i.p.v. dat je al wel een beetje doorhebt.
Het was ook meer dat ik me niet goed kon bewegen (nog niet echt sleep paralysis, voor als je dat kent), toen probeerde ik me wat te draaien en opeens voelde het echt alsof iemand me keelde...

Op zich heb ik liever dit dan een paar dromen die ik tijden terug wel eens had, dat je in zo'n droom als het ware een paar maanden supergelukkig leeft met een vriendin (die ik niet heb) en zo blij leeft en alles, en dan word je wakker en zit je een beetje in shock omdat alles zó echt leek....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156274178
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 17:08 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik heb zulke dingen de laatste tijd vaker, maar deze was wel eng omdat het nog net iets té echt leek i.p.v. dat je al wel een beetje doorhebt.
Het was ook meer dat ik me niet goed kon bewegen (nog niet echt sleep paralysis, voor als je dat kent), toen probeerde ik me wat te draaien en opeens voelde het echt alsof iemand me keelde...

Op zich heb ik liever dit dan een paar dromen die ik tijden terug wel eens had, dat je in zo'n droom als het ware een paar maanden supergelukkig leeft met een vriendin (die ik niet heb) en zo blij leeft en alles, en dan word je wakker en zit je een beetje in shock omdat alles zó echt leek....
Zeer herkenbaar, vooral als je dan wakker wordt en het is ook nog slecht weer.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 september 2015 @ 18:55:15 #261
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_156276562
Ik heb ik een keer gedroomd dat ik iemand neerschoot en hij mij. En daarna moesten we er keihard om lachen.

Ik heb ook een keer gedroomd dat iemand mij neerstak/wilde steken. Maar meestal kan ik mezelf wakker maken als mijn dromen te eng worden.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_156276640
Ra
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:55 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb ik een keer gedroomd dat ik iemand neerschoot en hij mij. En daarna moesten we er keihard om lachen.

Ik heb ook een keer gedroomd dat iemand mij neerstak/wilde steken. Maar meestal kan ik mezelf wakker maken als mijn dromen te eng worden.
Raar eigenlijk, al die verhalen/dromen ook al wil je het zelf bedenken en een topic openen in Ons zoiets verzin je gewoon niet.

Ik denk dat we nog niet eens 10% weten van wat en hoe onze hersenen werken
Ik zwaai naar dieren.
pi_156316280
Het was komisch. Ik was in een ondergrondse supermarkt (als in een station of zo) en toen ik moest pinnen pakte ik alle pasjes uit mijn portemonnee, deed die op een stapel, met mijn oranje pinpas bovenop, en duwde de hele stapel in het pinapparaat _O- Het was immers het nieuwste model. Maar daardoor crashte het hele systeem, ook bij de andere kassa's. Dus alle boodschappen bleven overal op de band liggen en de caissières konden niet meer verder. Ik had totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en wilde juist gebruik maken van de situatie. Het kwam dus geen moment in me op om te vertellen dat het mijn schuld was. Nee, ik vroeg aan de kassaman, die ik een beetje stom vond, 'Hoeveel korting krijg ik nu?' (vanwege de ongemakken), en de man zei 'Niets.' Nou, dat snapte ik niet. Toen zag ik op de band van een andere kassa Mellers liggen (die ging iemand anders dus kopen) en ik liep wat rond en zag ook voor de kassa Gourmet lolly's (die grote die ze sinds een tijdje bij de kassa per stuk verkopen irl), maar die waren ongeveer een halve meter meter doorsnee! Daarachter lagen de normale. Ik dacht, die kan ik dan wel stelen. Want hallo, ik heb toch echt recht op wat gratis boodschappen. Maar het was toch wat onpraktisch en er was politie in de buurt.
Side note: zo ben ik in het echt HELEMAAL NIET :@

Daarna gebeurde nog iets wat voor de link zorgde met de volgende droom, maar dat ben ik vergeten.

Ik was nog steeds ondergronds, maar dit was gewoon een wat grotere, lege ruimte met een lange tunnel erachter. Er was verder niets te zien. Voor me zat een groepje van ongeveer vijf mensen, waaronder een blond jongetje en een dikke vrouw, die allemaal hetzelfde gekleed waren. Ze droegen een mouwloze gouden metallic outfit. Ik vroeg waarom ze dat aanhadden - dacht ik, maar blijkbaar vroeg ik welke kleur hun outfit was want het jongetje antwoordde 'Beige. Dan vormen we samen een tunnel.' Right.
Het verhaal van die mensen was dat de dikke vrouw ooit een miskraam had gehad, en nu was ze ook net zwanger, en ze kwamen elk jaar of zo bijeen om het te herdenken en samen te verwerken. In het goud dus :') Vreemde mensen. Ze leken wel een sekte.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_156318099
Had een hele lange droom, maar ik had vanochtend een thuisafspraak om 11u en werd pas 10:57 wakker...dus geen tijd om snel op te schrijven en meeste is nu dus alweer vergeten. Was wel een hele wilde, intensieve droom.

Het laatste stukje sprong ik op een groot rad (a-la rad van fortuin) en dat rad begon langzaam rond te draaien en ik draaide mee. Voelde ook dat gevoel in m'n maag, beetje zelfde als wanneer je in een achtbaan zit.
Dat rad ging steeds sneller ronddraaien en harder en harder, toen heb ik mezelf maar gewekt, keek op de wekker en zag dat het 7u nogwat was...dus ik denk "shit, ondanks de pillen toch maar 4u geslapen, vreemd", begon me gelijk aan te kleden en keek daarna weer op de wekker...10:57? wtf :')

Maar ik weet dus niet zeker of de 1e keer dat ik op de wekker keek, een droom was of dat het echt was, ik meteen in slaap viel, ruim 3u later weer wakker werd en meteen doorging met wat ik wou doen toen ik in slaap viel.

Had in m'n hoofd: Paul van dyk - Nothing but you

edit:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:22 schreef kuolema het volgende:
Het was komisch. Ik was in een ondergrondse supermarkt (als in een station of zo) en toen ik moest pinnen pakte ik alle pasjes uit mijn portemonnee, deed die op een stapel, met mijn oranje pinpas bovenop, en duwde de hele stapel in het pinapparaat _O- Het was immers het nieuwste model. Maar daardoor crashte het hele systeem, ook bij de andere kassa's. Dus alle boodschappen bleven overal op de band liggen en de caissières konden niet meer verder. Ik had totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en wilde juist gebruik maken van de situatie. Het kwam dus geen moment in me op om te vertellen dat het mijn schuld was. Nee, ik vroeg aan de kassaman, die ik een beetje stom vond, 'Hoeveel korting krijg ik nu?' (vanwege de ongemakken), en de man zei 'Niets.' Nou, dat snapte ik niet. Toen zag ik op de band van een andere kassa Mellers liggen (die ging iemand anders dus kopen) en ik liep wat rond en zag ook voor de kassa Gourmet lolly's (die grote die ze sinds een tijdje bij de kassa per stuk verkopen irl), maar die waren ongeveer een halve meter meter doorsnee! Daarachter lagen de normale. Ik dacht, die kan ik dan wel stelen. Want hallo, ik heb toch echt recht op wat gratis boodschappen. Maar het was toch wat onpraktisch en er was politie in de buurt.
Side note: zo ben ik in het echt HELEMAAL NIET :@

Daarna gebeurde nog iets wat voor de link zorgde met de volgende droom, maar dat ben ik vergeten.

Ik was nog steeds ondergronds, maar dit was gewoon een wat grotere, lege ruimte met een lange tunnel erachter. Er was verder niets te zien. Voor me zat een groepje van ongeveer vijf mensen, waaronder een blond jongetje en een dikke vrouw, die allemaal hetzelfde gekleed waren. Ze droegen een mouwloze gouden metallic outfit. Ik vroeg waarom ze dat aanhadden - dacht ik, maar blijkbaar vroeg ik welke kleur hun outfit was want het jongetje antwoordde 'Beige. Dan vormen we samen een tunnel.' Right.
Het verhaal van die mensen was dat de dikke vrouw ooit een miskraam had gehad, en nu was ze ook net zwanger, en ze kwamen elk jaar of zo bijeen om het te herdenken en samen te verwerken. In het goud dus :') Vreemde mensen. Ze leken wel een sekte.
Je verhaal doet me denken aan iets wat ik zelf ooit in een supermarkt aan de lopende band heb meegemaakt (is waargebeurd en geen droom).
Ik stond in de rij en was bijna aan de beurt en achter me stonden de boodschappen van een oud vrouwtje. Ik weet niet, verveelde me ofzo en kreeg een impulsief ideetje.
Ik keek even wat er voor spul van die oude dame op de band stond, zocht een willekeurig artikel van haar uit en vervolgens plotsling zeg ik expres een beetje hardop "Ah krijg nou was! Die was ik vergeten!" en pak dat ding van haar boodschappen op, zet het bij mijn eigen boodschappen neer en draai me meteen weer om terwijl ik deed alsof dit de normaalste zaak van de wereld was....dus ongeveer 10 seconden daarna draai ik me weer om, pak haar ding uit mijn lopendebandvakje en zet het weer terug terwijl ik "sorry, was een impulsief grapje ;) :P ".....nou...als blikken konden doden!!! _O- _O- :P

[ Bericht 33% gewijzigd door magnetronkoffie op 23-09-2015 12:11:55 ]
pi_156331626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had een hele lange droom, maar ik had vanochtend een thuisafspraak om 11u en werd pas 10:57 wakker...dus geen tijd om snel op te schrijven en meeste is nu dus alweer vergeten. Was wel een hele wilde, intensieve droom.

Het laatste stukje sprong ik op een groot rad (a-la rad van fortuin) en dat rad begon langzaam rond te draaien en ik draaide mee. Voelde ook dat gevoel in m'n maag, beetje zelfde als wanneer je in een achtbaan zit.
Dat rad ging steeds sneller ronddraaien en harder en harder, toen heb ik mezelf maar gewekt, keek op de wekker en zag dat het 7u nogwat was...dus ik denk "shit, ondanks de pillen toch maar 4u geslapen, vreemd", begon me gelijk aan te kleden en keek daarna weer op de wekker...10:57? wtf :')

Maar ik weet dus niet zeker of de 1e keer dat ik op de wekker keek, een droom was of dat het echt was, ik meteen in slaap viel, ruim 3u later weer wakker werd en meteen doorging met wat ik wou doen toen ik in slaap viel.

Had in m'n hoofd: Paul van dyk - Nothing but you

edit:

[..]

Je verhaal doet me denken aan iets wat ik zelf ooit in een supermarkt aan de lopende band heb meegemaakt (is waargebeurd en geen droom).
Ik stond in de rij en was bijna aan de beurt en achter me stonden de boodschappen van een oud vrouwtje. Ik weet niet, verveelde me ofzo en kreeg een impulsief ideetje.
Ik keek even wat er voor spul van die oude dame op de band stond, zocht een willekeurig artikel van haar uit en vervolgens plotsling zeg ik expres een beetje hardop "Ah krijg nou was! Die was ik vergeten!" en pak dat ding van haar boodschappen op, zet het bij mijn eigen boodschappen neer en draai me meteen weer om terwijl ik deed alsof dit de normaalste zaak van de wereld was....dus ongeveer 10 seconden daarna draai ik me weer om, pak haar ding uit mijn lopendebandvakje en zet het weer terug terwijl ik "sorry, was een impulsief grapje ;) :P ".....nou...als blikken konden doden!!! _O- _O- :P
Haha, dat soort dingen durf ik zelf nooit helaas :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_156393905
Ik heb echt heel wazig gedroomd afgelopen nacht (denk ook vanwege de alcohol), te bizar om te onthouden. 1 ding weet ik nog wel, dat ik op een camping was en ik op de 1 of andere manier in een soort magazijnruimte van de camping terecht was gekomen samen met een oud vrouwtje om daar eten uit te zoeken.

Het deed een beetje denken aan een soort buffet, maar dan meer met schappen en heel rommelig ingeruimd (flessen die niet rechtop stonden etc). Er stonden ook van die kristallen glazen (beetje vorm van een vaas) met een soort luchtige gele dessert erin en sommige van die glazen lagen ook om, maar de inhoud liep er niet uit om de 1 of andere reden. Ik pakte 1 van die glazen op en toen merkte ik pas dat die kristallen glazen van plastic waren en dat door de vorm van die glazen er veel minder in zat dan je op het eerste gezicht zou verwachten.

Ook had ik heel veel dorst en heb in dat magazijn een kraan opgezocht, maar omdat het kraantje eruit zag alsof het al een tijd niet meer gebruikt was, vertrouwde ik het water niet en wou het eerst een minuutje door laten stromen (vanwege bacteriën vooral), maar ik had zoveel dorst dat ik toch wou uitproberen of het binnen een minuut al drinkbaar was en weet nog dat het water heel raar smaakte (het smaakte zurig) en toch 3 glazen gedronken...gelukkig werd ik daarna wakker (al werd ik afgelopen ochtend elk halfuur wakker geloof ik, steeds weer ingeslapen en iets later weer wakker geworden, dit ging uren zo door, misschien ook vandaar al die bizarre dromen van afgelopen nacht).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef kuolema het volgende:

[..]

Haha, dat soort dingen durf ik zelf nooit helaas :P
Gisteren stond ik op het perron op de trein te wachten (m'n trein kwam in de verte al aangereden) toen ik zag dat een aziatische meid (toeriste samen met haar vader en wat andere gezinsleden) haar camera op de trein richtte om het binnenkomen van de trein te filmen.

Toen ben ik heeeel onopvallend tot vlak naast haar gelopen (ik liep te ijsberen op het perron) en plotseling ging ik met superoverdreven big smile voor haar camera staan (glim)lachen, ze schrok zich de pleures! _O- En haar vader lachen :P
Heb nog wel een snelle "sorry" gezegd want ik moet instappen enzo :P

Eigenlijk zou een topic over dit soort humor ook wel geinig zijn, maar ik maak eerlijk gezegd dit soort momenten minder vaak mee dan dat ik droom.

[ Bericht 17% gewijzigd door magnetronkoffie op 26-09-2015 09:22:03 ]
  woensdag 30 september 2015 @ 23:13:06 #267
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_156511899
Vandaag een droomdagboek begonnen. Ik wil namelijk gaan proberen om lucide dromen te krijgen. Ik heb het al voor 1/3 ofzo volgeschreven met oude dromen.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_156541550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Goedzooi het volgende:
Vandaag een droomdagboek begonnen. Ik wil namelijk gaan proberen om lucide dromen te krijgen. Ik heb het al voor 1/3 ofzo volgeschreven met oude dromen.
O dat is leuk!

Maar blijf je je dromen verder wel gewoon hiero neerzetten? :) Ik vind ze jouwe altijd wel vermakelijk om te lezen :P

Zelf de laatste tijd wel dromen gehad, maar vond ze zelf niet bijzonder genoeg om op te schrijven omdat het meer van hetzelfde was of omdat ze zooo bizar waren dat dat wat ik zou beschrijven, 1 grote chaotische zooi zou zijn (ik snapte zelf niet meer waar die dromen van mij nou eigenlijk over gingen, totaal structuurloos :P ).

Afgelopen nacht ging weer over dat ik zat te gamen, maar dan BF2142. Ik speelde gewoon een aantal potjes, maar het grote verschil met de werkelijkheid was dat ik in m'n droom een rete-slechte speler was ;(
Ik zat gewoon meerdere rondes te spelen, compleet met gesnipered worden en knife-gevechten die ik meestal verloor :')
En ook noobs die in zwart futuristisch uniform in de boomtoppen (in kale bomen direct aan de weg...lekker onzichtbaar ook :') ) zaten te campen.

Ik probeerde echt van alles maar het meeste mislukte en dan probeerde ik mijn plannen bij te stellen maar dat liep meestal ook niet goed af. Soms lukte iets wel en een enkele keer ging iets zelfs beter dan ik verwacht had (omdat ik een rasechte opportunist kan zijn, dat is 1 ding wat ik heb geleerd in de loop van m'n leven, je moet pakken wat je pakken kan).

edit: Wat lucide dromen betreft, ik weet vaak dat ik aan het dromen ben terwijl de droom nog bezig is. Vroeger ging ik uitproberen of ik ook actief in mijn dromen dingen kon doen en ging ik mezelf tijdens het dromen steeds wekken, maar daar ben ik toen mee gestopt want erg goed voor m'n nachtrust was dat niet :P

Denk dat de 1e stap dan is om tijdens het dromen te beseffen dat je aan het dromen bent.

Deze droom had ik pas door dat ik niet aan het gamen was, maar aan het dromen omdat die n00b die in een boomtop aan het campen was, in BF2142 nooit mogelijk is (je kan in dat spel niet in bomen klimmen en aangezien er iemand wel in een boom zat (gecombineerd met andere kleinere hints), moest het dus wel een droom zijn).
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:22:37 #269
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_156548506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 05:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O dat is leuk!

Maar blijf je je dromen verder wel gewoon hiero neerzetten? :) Ik vind ze jouwe altijd wel vermakelijk om te lezen :P

Zelf de laatste tijd wel dromen gehad, maar vond ze zelf niet bijzonder genoeg om op te schrijven omdat het meer van hetzelfde was of omdat ze zooo bizar waren dat dat wat ik zou beschrijven, 1 grote chaotische zooi zou zijn (ik snapte zelf niet meer waar die dromen van mij nou eigenlijk over gingen, totaal structuurloos :P ).

Afgelopen nacht ging weer over dat ik zat te gamen, maar dan BF2142. Ik speelde gewoon een aantal potjes, maar het grote verschil met de werkelijkheid was dat ik in m'n droom een rete-slechte speler was ;(
Ik zat gewoon meerdere rondes te spelen, compleet met gesnipered worden en knife-gevechten die ik meestal verloor :')
En ook noobs die in zwart futuristisch uniform in de boomtoppen (in kale bomen direct aan de weg...lekker onzichtbaar ook :') ) zaten te campen.

Ik probeerde echt van alles maar het meeste mislukte en dan probeerde ik mijn plannen bij te stellen maar dat liep meestal ook niet goed af. Soms lukte iets wel en een enkele keer ging iets zelfs beter dan ik verwacht had (omdat ik een rasechte opportunist kan zijn, dat is 1 ding wat ik heb geleerd in de loop van m'n leven, je moet pakken wat je pakken kan).

edit: Wat lucide dromen betreft, ik weet vaak dat ik aan het dromen ben terwijl de droom nog bezig is. Vroeger ging ik uitproberen of ik ook actief in mijn dromen dingen kon doen en ging ik mezelf tijdens het dromen steeds wekken, maar daar ben ik toen mee gestopt want erg goed voor m'n nachtrust was dat niet :P

Denk dat de 1e stap dan is om tijdens het dromen te beseffen dat je aan het dromen bent.

Deze droom had ik pas door dat ik niet aan het gamen was, maar aan het dromen omdat die n00b die in een boomtop aan het campen was, in BF2142 nooit mogelijk is (je kan in dat spel niet in bomen klimmen en aangezien er iemand wel in een boom zat (gecombineerd met andere kleinere hints), moest het dus wel een droom zijn).
Tuurlijk, als ik weer eens een leuke onthoud.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_156683987
Droomde over onder andere dat ik elke dag ergens dingen moest bakken (beetje als een banketbakker), alleen deed ik dat elke nacht in een gebouw (ik had gewoon de sleutel) dat op een industrie-terrein stond. Alleen was dat industrieterrein niet zomaar een terrein, ernaast lag een volledig identiek industrieterrein (niet gespiegeld, maar echt een kopie..zoals een rijtjeshuis-rijtje) en daarnaast weer en weer, in totaal lag het industrieterrein 25 keer gekloond en het gebouw waar ik werkte was er dus ook 25 keer en mijn sleutel paste in alle 25 gebouwen. De hele rij van 25 klonen lag aan het water (wat voor mij niet toegankelijk was) en als ik ergens in het midden moest zijn, dan moest ik vanaf terrein #1 of terrein #25 vertrekken.

Extra probleem was ook dat ik niet ontdekt mocht worden, maar had wel kunstlicht nodig om te kunnen werken. Dus gebruikte ik het feit dat ik kon kiezen uit 25 locaties in m'n voordeel. Ik wist dat die persoon vaak ergens in "het rijtje" rondhing en per nacht zich niet veel verplaatste (dus als ik eenmaal binnen was, was ik zeg maar soort van "home free :P ").

Meestal ging ik met de trein, dan kwam ik aan op het 25e industrieterrein. Soms ging ik joyriden (gewoon ergens een gemotoriseerd voertuig vandaan "toveren") en dat ging ook één keer mis dat het gebouw waar ik moest werken, beschadigd raakte (ik ramde de pui en een deel stortte in). Ik moest dus dieper de rij in naar de volgende kloon, wat ik eng vond want hoe dieper ik richting het midden ging, hoe groter de kans dat ik ontdekt zou worden.

Ik "bakte" van alles, gewone broden, pizzapuntjes met pepperoni, broodjes met haring, het leek wel alsof ik probeerde die kook-shows na te doen (ik was dus met 100 dingen tegelijk bezig en deed dat alsof dat m'n 2e natuur was zo goed).

Eén keer liep ik weer naar huis, maar het gebied waar ik liep was een soort heel groot plein met alleen maar asfalt en heel veel trambanen, kriskras door elkaar. En overal reden trams rond, maar omdat de trambanen overal ook splitsten en weer samenkwamen, kon ik niet voorspellen waar de trams precies heen gingen. Ik maakte me steeds zorgen dat één van de trams precies moest rijden waar ik op dat moment liep en dus ging "tringelen" (weet ik veel hoe dat heet bij een tram :') :P ) opdat ik opzij ging.

Ergens aan het begin van de droom was ik op een soort bushalte voor internationale of interregionale reizen. Ik weet nog wel dat op die bushalte ook diezelfde persoon liep die mij nooit mocht zien/vinden, maar omdat ik vroeger mijn pesters altijd afschudde door onvoorspelbaar door struikgewas en door steegjes te lopen (en soms even een klein stukje rennen om ze nog meer te verwarren), bleef ik ongevonden :)

Ik had ook weer muziek in m'n hoofd, maar weet alleen nog dat het iets met piano was
pi_156696043
Ik werd weer bedreigd door drie pesters in de bus. Toen gevlucht ofzo.
pi_156696373
Vannacht had ik wel een pareltje van een droom.

Ik droomde dat ik op bezoek was bij m'n zusjes in hun appartement. Het zag er in m'n droom allemaal oud en verwaarloosd uit. Bank viel bijna van ellende uit elkaar bijvoorbeeld. Heel tegenstrijdig met de werkelijke situatie. Het bleek dat er inactieve gremlins in de muur zaten ( :')! ) die gewekt konden worden door popmuziek. Er hing ook zo'n creepy horrorsfeertje in de kamer. Mijn zusjes waren uitgekozen om daar te gaan wonen vanwege hun gebrek aan interesse in muziek. Zo kon het gevaar van de gremlins worden beperkt. :') Volgens mij hebben we de gremlins op het eind van de droom toch tot leven gewekt en ze gedood met wat geweld. Eind goed, al goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_156705601
Mijn laatste droom ging over bier (specifiek over Duvel). Ik liep o.a. door een oud knus grachtenstadje langs terrasjes en liep op een gegeven moment een soort bier-speciaalzaak binnen, maar die man (eigenaar?) deed moeilijk en nors ofzo, dus ging ik zelf maar kijken. Ik zag 1 oude houten kast met glazen deuren en daar zag ik één enkel flesje bier (in de vorm van een Duvelflesje), deed het houten deurtje open en pakte het flesje op...maar het had een iets ander etiket en op een gegeven moment zag ik op het etiket Goku en zag dat het bier als "D*D" gelabeld was (Dragon Duvel) en 0,0%...voor kinderen (soort kinderbier), daar had ik dus niks aan.

Op een gegeven moment besloot ik, gefrustreerd van de moedeloosheid/teleurstelling (ook omdat mijn zoektocht die man het blijkbaar niet kon boeien) besloot ik te vertrekken en op dat moment besloot ie toch maar in actie te komen en ik bleef staan (maar nog steeds in de houding van "elk moment vertrek ik gewoon alsnog, dit heeft geen zin zo" en die man liep naar het midden van de ruimte waar ineens metalen kluisjes stonden, opende er één (het scharnier piepte) en hij begon te zoeken.

Maar ik had er echt al geen zin meer in (zo van "fuck this shit, I'm out") en werd wakker....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb tenminste wel oké geslapen door de pillen.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:13:10 #274
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_156726800
Ik droomde dat ik klaarkwam, realiteit was dat ik de hele nacht aan me piemel heb lopen sjorren, zonder resultaat.
Leuk spul joh, die pilletjes..
Nul komma nul slaap
Haha gay!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:13:13 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156729878
Leuk topic! Ik heb wel vaker mijn dromen op Fok! gepost

ONZ / Ik heb over Balkenende gedroomd
POL / Ik heb vannacht gedroomd over Wilders
R&P / Ik heb vannacht gedroomd over Paris Hilton
R&P / Rare droom over zusje van Mark Zuckerberg
AEX / Post hier je nachtmerries over de crisis !

En deze:

quote:
Vannacht gedroomd dat ik als eerste Nederlander op de maan landde. Was een stuk saaier dan de droom van gisteren. Vooral veel trainen enzo en aangekomen op de maan was alles wat ik deed een zaklampje vasthouden om bepaalde objecten te beschijnen.
quote:
Vannacht gedroomd dat ik in Syrië was. In het huis waar ik was hadden mensen zo'n soort luchtafweer geschut ding met vier raketten en één daarvan wilden ze door het raam afschieten naar tegenstanders. De raketten zagen eruit als grote verroeste bouten, inclusief schroefdraad. Ding werd afschoten met veel kabaal, grote explosie maar daarna vloog er een straal met klodders gesmolten metaal onze kant op en die kwamen door het raam precies terecht waar wij stonden. Iedereen sprong/ rende weg en niemand werd geraakt.

Daarna een droom waarin ik veilige een plek zocht om een vogelhuisje op te hangen. Ik checkte of de bomen wel stevig genoeg waren door er met een stok tegenaan te duwen, maar elke keer als ik dat deed dan brak de boom af. Ik kon zien dat er betonijzer in de boomstam zat. Heel maf.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')