abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:41:43 #176
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153504266
quote:
Wauw hele bezonder en mooi avond gehad. Samen met jeugdgroep wezen evagalisren
En zo blijft ze het dus spellen :')

quote:
Zijn er nog dingen die jullie nog missen op mijn blog? Wat voor artikel zal je nog willen zien?
quote:
De evolutietheorie
quote:
Van wat??
|:(
pi_153504357
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:41 schreef Ceviche het volgende:

[..]

En zo blijft ze het dus spellen :')

[..]

[..]

[..]

|:(
Het is eigenlijk best sneu.. Er is niemand die haar tegen zichzelf beschermt hè.
Beetje een zanger Rinus idee dit.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:50:01 #178
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153504443
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best sneu.. Er is niemand die haar tegen zichzelf beschermt hè.
Beetje een zanger Rinus idee dit.
Ja, dat vind ik ook ergens wel sneu hoor, maar het is ook wel erg vermakelijk soms :@ Zie op die facebookpagina ook wel veel onaardige reacties staan van een paar meisjes/vrouwen, dan denk ik: laat haar toch gewoon met rust, val haar niet lastig. Vind dat wel een beetje gemeen. Maar ik vind dan ook wel weer: het staat online, dus je moet dat bijvoorbeeld hier op FOK! wel kunnen bespreken. Ook al is dat ook niet zo aardig :@
pi_153504512
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook ergens wel sneu hoor, maar het is ook wel erg vermakelijk soms :@ Zie op die facebookpagina ook wel veel onaardige reacties staan van een paar meisjes/vrouwen, dan denk ik: laat haar toch gewoon met rust, val haar niet lastig. Vind dat wel een beetje gemeen. Maar ik vind dan ook wel weer: het staat online, dus je moet dat bijvoorbeeld hier op FOK! wel kunnen bespreken. Ook al is dat ook niet zo aardig :@
Heel veel opmerkingen zijn verpakt in een overduidelijke /sarcasmmode
Maar ze snapt het werkelijk écht niet :')

Ik vind het nog het allerergste dat zo'n kwetsbaar en naïef meiske zo makkelijk de christelijke gemeentschap is ingezogen :r
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:02:36 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153504698

Het is in het Nederlands Korintiërs, in het Engels Corinthians...
pi_153504726
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:02 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is in het Nederlands Korintiërs, in het Engels Corinthians...
#FAAL :')

Sowieso enorm lelijk gezette tattoo..
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:10:22 #182
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153504842
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heel veel opmerkingen zijn verpakt in een overduidelijke /sarcasmmode
Maar ze snapt het werkelijk écht niet :')

Ik vind het nog het allerergste dat zo'n kwetsbaar en naïef meiske zo makkelijk de christelijke gemeentschap is ingezogen :r
Naar eigen zeggen las ze de Bijbel en voelde ze dat ze verder moest lezen... Tja, dan ben je ook wel heel, heel erg gevoelig voor die shit. Ik doe dat af als interesse, ik had dat gevoel bij Harry Potter.
Naar mijn mening moeten die ouders eens met haar gaan zitten en haar wat realiteitszin bijbrengen, want dingen op internet blijven er waarschijnlijk altijd terig te vinden zijn wanneer men haar naam googelt. Ze komt hier nooit meer vanaf en voor iemand die verstandelijk beperkt is vind ik dat wel erg sneu.
Vraag me af of ze een uitkering heeft, want ze heeft het over 'wanneer haar geld binnenkomt' maar nooit over werk. En als ze een uitkering heeft vraag ik me ook af of ze een diagnose heeft.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:12:37 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153504878
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

#FAAL :')

Sowieso enorm lelijk gezette tattoo..
Altijd zo slordig vind ik dat, en dan eigenlijk met name van de tattoo-artist... even googlen kan geen kwaad, zeker geen goede reclame :X
pi_153504964
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:10 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen las ze de Bijbel en voelde ze dat ze verder moest lezen... Tja, dan ben je ook wel heel, heel erg gevoelig voor die shit. Ik doe dat af als interesse, ik had dat gevoel bij Harry Potter.
Naar mijn mening moeten die ouders eens met haar gaan zitten en haar wat realiteitszin bijbrengen, want dingen op internet blijven er waarschijnlijk altijd terig te vinden zijn wanneer men haar naam googelt. Ze komt hier nooit meer vanaf en voor iemand die verstandelijk beperkt is vind ik dat wel erg sneu.
Vraag me af of ze een uitkering heeft, want ze heeft het over 'wanneer haar geld binnenkomt' maar nooit over werk. En als ze een uitkering heeft vraag ik me ook af of ze een diagnose heeft.
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_153505142
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:10 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen las ze de Bijbel en voelde ze dat ze verder moest lezen... Tja, dan ben je ook wel heel, heel erg gevoelig voor die shit. Ik doe dat af als interesse, ik had dat gevoel bij Harry Potter.
Naar mijn mening moeten die ouders eens met haar gaan zitten en haar wat realiteitszin bijbrengen, want dingen op internet blijven er waarschijnlijk altijd terig te vinden zijn wanneer men haar naam googelt. Ze komt hier nooit meer vanaf en voor iemand die verstandelijk beperkt is vind ik dat wel erg sneu.
Vraag me af of ze een uitkering heeft, want ze heeft het over 'wanneer haar geld binnenkomt' maar nooit over werk. En als ze een uitkering heeft vraag ik me ook af of ze een diagnose heeft.
Ze woont al een tijd in die ''leefgemeenschap'' hè, het is een en al indoctrinatie daar.
Ze heeft het ook nooit over haar ouders, misschien zijn die uit beeld? :?

Maar je hebt gelijk wbt haar naam + google. Ze strooit werkelijk met haar persoonlijke info en foto's :N

En ze zal wel een Wajong hebben, aangezien ze verstandelijk beperkt is. + ''Loverboy'' verleden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:12 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Altijd zo slordig vind ik dat, en dan eigenlijk met name van de tattoo-artist... even googlen kan geen kwaad, zeker geen goede reclame :X
Da's door een thuisprikker gezet, dat snap je zelf ook wel hè :P
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:34:04 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153505310
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ze woont al een tijd in die ''leefgemeenschap'' hè, het is een en al indoctrinatie daar.
Ze heeft het ook nooit over haar ouders, misschien zijn die uit beeld? :?

Maar je hebt gelijk wbt haar naam + google. Ze strooit werkelijk met haar persoonlijke info en foto's :N

En ze zal wel een Wajong hebben, aangezien ze verstandelijk beperkt is. + ''Loverboy'' verleden.

[..]

Da's door een thuisprikker gezet, dat snap je zelf ook wel hè :P
Oh, een leefgemeenschap? Dat wist ik niet eens :o volgens mij heeft ze nog wel contact met die ouders, las daarstraks iets over dat ze een weekend langsging (had met die winactie te maken).

Die aflevering op tv waar ze een heel verhaal houdt over een jongen die niemand ooit gezien heeft die haar had gered van loverboys en die de loverboys als wraak hadden vermoord ofzo... En die jongen had ze geen foto van, alleen een tekening die sprekend leek (ondanks tekenkunsten) op een of andere bekende acteur/model/... Geloof er geen snars van.

Thuisprikker was even niet in me opgekomen :D
pi_153506499
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Oh, een leefgemeenschap? Dat wist ik niet eens :o volgens mij heeft ze nog wel contact met die ouders, las daarstraks iets over dat ze een weekend langsging (had met die winactie te maken).

Die aflevering op tv waar ze een heel verhaal houdt over een jongen die niemand ooit gezien heeft die haar had gered van loverboys en die de loverboys als wraak hadden vermoord ofzo... En die jongen had ze geen foto van, alleen een tekening die sprekend leek (ondanks tekenkunsten) op een of andere bekende acteur/model/... Geloof er geen snars van.

Thuisprikker was even niet in me opgekomen :D
Oh ja, die tekening _O- Dat was haar vriendje _O-

Ze had beter naar een begeleid wonen traject kunnen gaan.. Dan was het misschien nog wat geworden.
pi_153525170
Een of andere bedelaar :') echt tenenkrommend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen schaamte ook....
pi_153525344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

#FAAL :')

Sowieso enorm lelijk gezette tattoo..
#FAAL2, “Gij zult geen insnijding voor een dode in uw lichaam maken en geen tekens in uw huid laten prikken: Ik ben de HERE” (Leviticus 19:28 – NBG)

Was een mooiere tattoo geweest :')
  zondag 14 juni 2015 @ 18:24:23 #190
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_153525398
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef Pap89 het volgende:
Een of andere bedelaar :') echt tenenkrommend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen schaamte ook....
Valt mee wat ze allemaal willen :D
Ik ben inmiddels overleden
pi_153525423
Ik mis nog de viltjes en kleurplaten voor hun pas overleden gehandicapte dochter. Oid.
pi_153528796
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij wordt deze beautyblog onderhouden door een hobbit :r
Lijken wel de voeten van een vent.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 14 juni 2015 @ 20:24:25 #193
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_153529033
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef Pap89 het volgende:
Een of andere bedelaar :') echt tenenkrommend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen schaamte ook....
Godsallejezus. 8)7
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 14 juni 2015 @ 20:59:24 #194
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153530572
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef Pap89 het volgende:
Een of andere bedelaar :') echt tenenkrommend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen schaamte ook....
Autochtonen hoeven niet te reageren :D Alleen aan medelanders wordt hulp gevraagd :+

Schrijnend.. maar tegelijkertijd weet ik hoe moeilijk het kan zijn als je diep in de schulden zit en je nergens kan aankloppen of de gemeente weigert alle hulp. Niet van mezelf gelukkig, maar van iemand die ik ken en ook opnieuw moest starten.

En ja, dan kun je het bedelen noemen, maar er zijn genoeg mensen die gaan verhuizen of nieuw spu kopen en het oude dan gewoon zo wegflikkeren. Dan zou ik dit zelf toch een betere bestemming vinden. Kijk ook naar FHF, daar zijn ook wel wat mensen op deze manier geholpen.
Ook hoi!
  zondag 14 juni 2015 @ 21:01:58 #195
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153530691
To be honest... Ik vind het geen gekke vragen. Dat ze overal een kleur bij noemen vind ik wel een beetje gek. Maar het is geen complete stereo instalatie en geen tv (mag alleen plat beeld hebben) want dat kom je ook wel eens tegen.

Zou ik zo'n ad zien staan en ik heb wat spullen zou ik het wel geven.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:04:52 #196
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153530807
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:01 schreef Hilzillah het volgende:
To be honest... Ik vind het geen gekke vragen. Dat ze overal een kleur bij noemen vind ik wel een beetje gek. Maar het is geen complete stereo instalatie en geen tv (mag alleen plat beeld hebben) want dat kom je ook wel eens tegen.

Zou ik zo'n ad zien staan en ik heb wat spullen zou ik het wel geven.
Yep.. Zie ook FHF, daar zijn dit soort dingen ook voorbij gekomen. Inclusief popcorn wegens commentaren. Alleen die kleuren erbij vind ik wat vreemd. maar dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Die beseffen waarschijnlijk niet eens dat zoiets eigenlijk wel wat ver gaat.
Ook hoi!
  zondag 14 juni 2015 @ 21:12:03 #197
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_153531134
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:01 schreef Hilzillah het volgende:
To be honest... Ik vind het geen gekke vragen. Dat ze overal een kleur bij noemen vind ik wel een beetje gek. Maar het is geen complete stereo instalatie en geen tv (mag alleen plat beeld hebben) want dat kom je ook wel eens tegen.

Zou ik zo'n ad zien staan en ik heb wat spullen zou ik het wel geven.
Ik wil wel graag je wasmachine in dat geval. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 14 juni 2015 @ 21:17:02 #198
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153531387
Misschien om te voorkomen dat je prachtig kersenrood met een vleugje paars aangeboden krijgt ;)

Man, ik bood laatst een surround setje aan op de wgh. Had er netjes bijgezet dat de winnaar zelf speaker kabel erbij moest kopen want dat ligt onder het laminaat. Gast helemaal over de zeik dat het met gesloten beurs moest enz. Ik bedoel. Lees anders de ad even goed :') geen printscreens helaas
  zondag 14 juni 2015 @ 21:18:23 #199
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_153531451
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik wil wel graag je wasmachine in dat geval. ^O^
Dan ben je net een half jaar te laat! In december zijn zowel wasmachine als droger via de wgh bij een ander baasje gaan wonen.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:20:06 #200
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153531520
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:17 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien om te voorkomen dat je prachtig kersenrood met een vleugje paars aangeboden krijgt ;)

Man, ik bood laatst een surround setje aan op de wgh. Had er netjes bijgezet dat de winnaar zelf speaker kabel erbij moest kopen want dat ligt onder het laminaat. Gast helemaal over de zeik dat het met gesloten beurs moest enz. Ik bedoel. Lees anders de ad even goed :') geen printscreens helaas
Wat zei je? Voor jou 1000 anderen?

Oh man, wat zou ik graag los willen gaan op dat soort lui. En dat deed ik ook wel ;)
Die weggeefgroepen zijn soms ware popcorn. Eigenlijk te triest voor woorden, maar dr zitten soms zoveel tokkies tussen dat het soms gewoon leuk wordt, terwijl het eigenlijk schandalig zielig gedrag is.
Ook hoi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')