abonnement Unibet Coolblue
pi_153515449
Wij zijn na de probeerbox niet verder gegaan met HF. Niet omdat het niet beviel, maar we eten tussen de middag allebei warm op het werk (is normaal in Duitsland) en dan heb ik 's avond niet per se zin om weer warm te eten. En in het weekend wil ik liever zelf bedenken wat er op tafel komt.

Maar voor af en toe vind ik het echt een goed concept, en alle gerechten waren ruim voldoende voor 2 personen. Ik weet niet meer wie het zei, maar er zat inderdaad véél vlees in. Voor 1 gerecht 4!!! varkensfilets voor 2 personen! En extragratis bio-rupsen in de broccoli :9
  zondag 14 juni 2015 @ 17:28:12 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_153524075
:r hallofresch

ze zeide dat ze om 15.15 zoude kome, hoe laat kome ze ja hoor 15.16
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 14 juni 2015 @ 17:44:21 #253
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153524470
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:28 schreef eleusis het volgende:
:r hallofresch

ze zeide dat ze om 15.15 zoude kome, hoe laat kome ze ja hoor 15.16
Ik zie het misschien niet, maar wat is er mis met 1 minuut te laat?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 14 juni 2015 @ 18:24:00 #254
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_153525389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 22:16 schreef Yupgup het volgende:
Nou, Marley Spoon is wel echt een tegenvaller. Qua smaak OK, wel heel compleet qua ingredienten (zelfs een bouillonblokje erbij), en de gebruiksaanwijzing vind ik duidelijker dan de HF box, maar de hoeveelheid groenten waar ik al m'n twijfels over had, viel inderdaad tegen. Ik dacht dat er bij de paella 200 g peultjes, 1 ui, 2 bosuitjes en 1 paprika zat, wat ik al aan de krappe kant vond. De peultjes bleken echter erwtjes in de dop te zijn dus daar bleef niks van over. De rijst was trouwens ook maar 100 g totaal. 'T was ruim genoeg voor 1 persoon - maar we waren met 2,5 ;(

Bij HF hebben we zat aan de 2-pers box.
Klaagklaag, volgende week dus weer HF proberen...
Maar je hebt ons wel allemaal een dienst bewezen door hem te proberen, dan weten wij dat wij hem niet moeten proberen ;)
^O^ dus een bedankje van ons :W
Rayen 2½ jaar!
pi_153525632
Net de doos ontvangen en de Turkse pizza gemaakt. Was weer erg leuk! Bij ons zat er ook een spatel in! Koelkast ligt weer lekker vol met verse producten.

De Turkse pizza's waren erg smakelijk! Dat lamsgehakt rook al zo lekker, ik was gelijk weer in de stemming. Heb gezellig samen met m'n vader gekookt. Alleen het Libanees platbrood was een beetje 'te hard' gebakken in de pan. Iedereen vond het lekker, maar ik en m'n moeder hadden wel genoeg aan eentje en een halve droge. Was erg vullend! Morgen dus nog eentje als de rest de tomatensoep van vandaag eet. Yeaah :D!

Het enigste wat tegenviel was de fruitbox. Deze was niet zo heel netjes ingepakt (1 bakje blauwe bessen hing nog maar half in elkaar) en het fruit zag er ook niet zo mooi uit als de vorige keer. Het is ook een beetje weinig vind ik:

- 2 bakjes rode druiven
- 2 hele kleine bakjes blauwe bessen
- 4 appels
- 4 bananen
- 4 sinaasappelen
- 4 gele kiwi's
- 4 perziken

Desondanks hebben we er weer zin in hoor! Al helemaal na de goede start van vanavond! *O*
pi_153534649
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:28 schreef eleusis het volgende:
:r hallofresch

ze zeide dat ze om 15.15 zoude kome, hoe laat kome ze ja hoor 15.16
Een schandaaaaaaal! :o o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 juni 2015 @ 23:15:48 #257
208890 June.
Seriously?
pi_153536224
Inderdaad, tip voor degene die de lamsgehaktwraps nog gaan maken: Libanees platbrood maar superkort in de pan doen. Bij ons waren ze te knapperig en dan kun je ze niet meer rollen.
Shine bright like a diamond.
  zondag 14 juni 2015 @ 23:16:42 #258
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_153536258
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:24 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Maar je hebt ons wel allemaal een dienst bewezen door hem te proberen, dan weten wij dat wij hem niet moeten proberen ;)
^O^ dus een bedankje van ons :W
Graag ge..... - oh nee, toch niet. Maar fijn dat je er wat aan hebt.
  maandag 15 juni 2015 @ 18:00:00 #259
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_153553715
Marley Spoon nog gemaild, of die hoeveelheden wel kloppen. Krijg ik een -doch netter verwoorde- "joh, vreetzak, wat zeur je nou" reactie terug :{
Wil ik de laatste maaltijd maken, is de sla ook nog bedorven. Dus..... Duur Marley Spoon weekje. Heb al meer besteed aan extra/alternatieve boodschappen dan aan het pakket zelf.
pi_153555009
De wijting met asperges smaakte naar... Wijting met asperges. Niet heel spannend maar wel lekker. Roseval aardappeltjes wel in de oven gebakken na het koken met beetje tijm.
pi_153556529
Hier ook de wjting met asperges en salsa.
Prima eten.
Alleen vond ik de 2 filets samen 142 gram vis voor 2 pp. een bietje zuunig.
En dan 500 !! gram Roseval.
  maandag 15 juni 2015 @ 19:20:01 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153556556
Wel lekker, groene asperges bakken en dan met citroen. Goede combi.
  maandag 15 juni 2015 @ 19:38:19 #263
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153557271
Romige spaghetti met geroosterde zonnebloempitten, oude kaas en verse basilicum _O_ :Y). Vriendin niet thuis en ze lust toch geen spaghetti. Het smaakt errug goed. Zeker met het hele zakje kaas en alle pitten als garnering :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153557774
Haha...een foto van twee zielige wijtingfilets in de pan is volgens mij verwijderd van de fb site met het bericht dat er "...oops duidelijk iets was misgegaan en mijn adres wilde doorgeven..."
pi_153558446
Wij hadden vandaag de lamsgehaktwraps. Vulling was erg lekker, wraps matig, ik ben niet zo'n fan van dat Libanese platbrood.
  maandag 15 juni 2015 @ 20:13:08 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153558838
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 19:48 schreef AnneX het volgende:
Haha...een foto van twee zielige wijtingfilets in de pan is volgens mij verwijderd van de fb site met het bericht dat er "...oops duidelijk iets was misgegaan en mijn adres wilde doorgeven..."
ben wel benieuwd naar die foto nu :)
pi_153559686
En inmiddels excuses via Messenger: het had 100 gram pp moeten zijn.
Het wordt verrekend met de volgende box ( en met de leverancier opgenomen ?!) .

Ach, de foto: zoals beschreven een grote pan met twee zielige wijting filet-tjes.
( het is zo omslachtig om een pic te plaatsen, en het is toch opgelost nu), verwacht ik.

Eiks ben ik meer benieuwd naar de financiële compensatie...wat denken jullie?
¤ 2 ?
pi_153560307
Ik kreeg al 2e compensatie voor een beschimmelde aardappel.

Voor de volgende schimmel werd me wel een cadeau beloofd (dat werd, na tons belse mayo, tons mosterd), maar geen geld. Moet nog afgeschreven worden, ben benieuwd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_153588837
Net de wijtingfilet op met groene asperges. Was weer lekker :-)

Vooral met die tomaat erbij :D Yuuummmie!! *O*
pi_153589624
De salade met aubergine, kippendij en kaasdressing is erg geslaagd (begreep alleen de ei toevoeging niet helemaal, was desalniettemin prima erbij)
pi_153591804
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef Unites het volgende:
Net de wijtingfilet op met groene asperges. Was weer lekker :-)

Vooral met die tomaat erbij :D Yuuummmie!! *O*
Dit inderdaad. We hadden de asperges in de grillpan gedaan, heerlijk!
pi_153591947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:03 schreef Trusten het volgende:
De salade met aubergine, kippendij en kaasdressing is erg geslaagd (begreep alleen de ei toevoeging niet helemaal, was desalniettemin prima erbij)
Die hebben wij morgen! Lijkt me ook erg lekker :)
Ondanks ook wat negatieve berichten over deze salade.
pi_153592851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:13 schreef Unites het volgende:

[..]

Die hebben wij morgen! Lijkt me ook erg lekker :)
Ondanks ook wat negatieve berichten over deze salade.
Ik zag net staan dat mensen hem flauw vonden, maar vonden wij absoluut niet. Heb wel de gegrilde aubergine rijk bestrooid met zout en peper omdat dat van zichzelf niet heel veel smaak heeft ;)
pi_153615467
Oeeh ze belde net...

Of we weer lid willen worden :') met een 'aantrekkelijk' aanbod... :')


Ik ga nu de salade maken trouwens :D Heb er weer zin in :)
pi_153615491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:17 schreef Unites het volgende:
Oeeh ze belde net...

Of we weer lid willen worden :') met een 'aantrekkelijk' aanbod... :')

Ik ga nu de salade maken trouwens :D Heb er weer zin in :)
Maar je bent toch al lid :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153617356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar je bent toch al lid :?
Ja idd :P

Maar ik had m'n account eventjes geleden gedeactiveerd, zal daar wel van komen. :o

:D :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 18:55:41 ]
pi_153619404
Ow ow ow wat was de spaghetti vol van smaakjes.
Wie combineert nou aubergine met prei! plus de rest.

Opmerking ( voor wie nog "moet") : de hoeveelheid kaas heb ik vast bij de roux gedaan.
En de spaghetti solo op het bord en daarover de groente/kaassaus .
Smakelijk eten hoor :Y) ^O^

Morgen de zalm met courgette. Nog tips?
pi_153621265
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef AnneX het volgende:
Ow ow ow wat was de spaghetti vol van smaakjes.
Wie combineert nou aubergine met prei! plus de rest.

Opmerking ( voor wie nog "moet") : de hoeveelheid kaas heb ik vast bij de roux gedaan.
En de spaghetti solo op het bord en daarover de groente/kaassaus .
Smakelijk eten hoor :Y) ^O^

Morgen de zalm met courgette. Nog tips?
zalm met courgette??

ik vond de salade met aubergine, kippendijenfilet etc niet zo denderend eigenlijk
de smaak was goed maar de combinatie van structuren niet ofzo?
pi_153623878
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zalm met courgette??

ik vond de salade met aubergine, kippendijenfilet etc niet zo denderend eigenlijk
de smaak was goed maar de combinatie van structuren niet ofzo?
Wij vonden de salade echt helemaal top. :o

Vooral de dressing... heerlijk! :)
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:32:09 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153631301
Vraagje, als je een box hebt voor 5 dagen, zit er dan voor 5x vlees/vis in of ook vega?
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2015 @ 08:46:17 #281
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153631435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:32 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, als je een box hebt voor 5 dagen, zit er dan voor 5x vlees/vis in of ook vega?
5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.
3 dagen is 1x vlees, 1x vis en 1x vega.
吴 曼 迪
pi_153632054
Ik had gisteren de noodlesoep. Man was er niet, dus alleen met de kinderen. In eerste instantie de rode peper er voor hen uitgelaten, en toen ik hun soep eruit had geschept, voor mezelf wat currypasta en limooensap door de soep gedaan. Was heerlijk. Dochter vond het niks (terwijl ze dol is op noodles, maar normaal eten we dunne), zoon heeft alle 'pasta' uit zijn bakje opgesmuld en de groente laten liggen. Nou ja.

Voor volgende week weer 3 dagen besteld, hoewel ik qua recepten 5 wel had gewild, maar dat komt niet uit met avonden niet thuis zijn en zo.
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:31:04 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153632164
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:46 schreef megamandy het volgende:

[..]

5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.
3 dagen is 1x vlees, 1x vis en 1x vega.
OK dank je :).

Ik probeer een beetje in te schatten of ik het het geld waard vind, ¤5 pp per maaltijd. Ik zie hier recepten voorbij komen, vooral de Vega varianten, waarvan ik zelf voor een paar euro een grote pan kan maken. En dan eten we er met drie personen van en belandt er nog wat in de vriezer. Of schat ik het verkeerd in?
KuikenGuppy
pi_153632266
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:46 schreef megamandy het volgende:
5 dagen is 2x vlees, 1x vis en 2x vega.
3 dagen is 1x vlees, 1x vis en 1x vega.
5 dagen is 1x vlees, 1x kip, 1x vis, 1x kaas, 1x vega
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:48:03 #285
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153632421
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

OK dank je :).

Ik probeer een beetje in te schatten of ik het het geld waard vind, ¤5 pp per maaltijd. Ik zie hier recepten voorbij komen, vooral de Vega varianten, waarvan ik zelf voor een paar euro een grote pan kan maken. En dan eten we er met drie personen van en belandt er nog wat in de vriezer. Of schat ik het verkeerd in?
[rant]Op Facebook zie je ook mensen altijd klagen het is te duur, ik kan zelf meer kopen voor dat geld. Maar daar neem je geen HF voor. Je neemt HF omdat het makkelijk is, je geen zorgen hoeft te maken wanneer je boodschappen moet gaan doen. Niet omdat het zo spot goedkoop is en wij Nederlanders gierig zijn.

Vindt je het te duur, prima. Dan ga je zelf boodschappen doen. Maar ga niet lopen zeiken dat het bedrijf ook wat wil verdienen aan je. Wat hun goed recht is overigens. [/rant]

dit is geen persoonlijke aanval op jouw Burdie

De reden dat wij HF hebben is omdat we anders super ongezond eten, veelste veel troep in huis halen en aan het eind van de week alsnog de helft weg moeten gooien. Goedkoop is het niet maar voor ons is het uiteindelijk wel goedkoper dan zelf boodschappen doen. Soms zijn de gerechten ietwat aan de kleine kant ja. Maar meer dan vaak heb je ruim voldoende voor een volgende dag portie. Kliekjes ook genoeg om een volledige 7 dagen maaltijd te maken, wat het E 3,50 pp per maaltijd maakt. Duur? Valt uiteindelijk reuze mee. Daar neem het zelf rijden, parkeerkosten en de tijd dat je weg bent wel voor lief.

[ Bericht 10% gewijzigd door pl4kkie op 18-06-2015 09:56:46 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153632703
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:48 schreef pl4kkie het volgende:
De reden dat wij HF hebben is omdat we anders super ongezond eten, veelste veel troep in huis halen en aan het eind van de week alsnog de helft weg moeten gooien. Goedkoop is het niet maar voor ons is het uiteindelijk wel goedkoper dan zelf boodschappen doen.
yup!

We bestelden ook domweg veel te veel via thuisbezorgd.nl en dergelijke omdat er niets in huis was en we geen zin hadden in: verzinnen wat te eten, naar de winkel, koken... Dan is HF uiteindelijk eigenlijk heel wat goedkoper, hoe paradoxaal ook :D En we winkelen minder vaak en dan heb je dus ook minder de neiging ongezonde dingen in te slaan (kost ook weer geld).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 juni 2015 @ 11:49:48 #287
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153635339
Jep ik kan ook echt niet goedkoper dan ¤10,- voor twee man koken. Ten eerste ben ik meestal hongerig en moe als mijn lesdag voorbij is, mijn vriend werkt tot ongeveer dezelfde tijd. Dan werd het al vaak hetzelfde gerecht, als het maar snel klaar was. En dan kocht ik iedere dag chips en chocola :')

Nu hoef ik maar eens in de week naar de supermarkt (waar ik dan nog steeds met teveel troep van teug kom) en eet ik tenminste gevarieerd.
吴 曼 迪
pi_153635370
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef megamandy het volgende:
Jep ik kan ook echt niet goedkoper dan ¤10,- voor twee man koken. Ten eerste ben ik meestal hongerig en moe als mijn lesdag voorbij is, mijn vriend werkt tot ongeveer dezelfde tijd. Dan werd het al vaak hetzelfde gerecht, als het maar snel klaar was. En dan kocht ik iedere dag chips en chocola :')

Nu hoef ik maar eens in de week naar de supermarkt (waar ik dan nog steeds met teveel troep van teug kom) en eet ik tenminste gevarieerd.
Ja, na mijn werk boodschappen gaan doen terwijl ik hongerig en moe was had ook geen jofel effect :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 juni 2015 @ 11:59:37 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153635636
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 09:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[rant]Op Facebook zie je ook mensen altijd klagen het is te duur, ik kan zelf meer kopen voor dat geld. Maar daar neem je geen HF voor. Je neemt HF omdat het makkelijk is, je geen zorgen hoeft te maken wanneer je boodschappen moet gaan doen. Niet omdat het zo spot goedkoop is en wij Nederlanders gierig zijn.

Vindt je het te duur, prima. Dan ga je zelf boodschappen doen. Maar ga niet lopen zeiken dat het bedrijf ook wat wil verdienen aan je. Wat hun goed recht is overigens. [/rant]

dit is geen persoonlijke aanval op jouw Burdie

De reden dat wij HF hebben is omdat we anders super ongezond eten, veelste veel troep in huis halen en aan het eind van de week alsnog de helft weg moeten gooien. Goedkoop is het niet maar voor ons is het uiteindelijk wel goedkoper dan zelf boodschappen doen. Soms zijn de gerechten ietwat aan de kleine kant ja. Maar meer dan vaak heb je ruim voldoende voor een volgende dag portie. Kliekjes ook genoeg om een volledige 7 dagen maaltijd te maken, wat het E 3,50 pp per maaltijd maakt. Duur? Valt uiteindelijk reuze mee. Daar neem het zelf rijden, parkeerkosten en de tijd dat je weg bent wel voor lief.
:D sorry voor mijn vraag :+. Dat was het namelijk, een vraag. Geen klacht :P.
Het is sowieso niet iets voor ons voor dagelijks, ik dacht misschien voor op vakantie. Bedankt voor je reactie though, want hij was wel behulpzaam ;).
KuikenGuppy
pi_153635681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, na mijn werk boodschappen gaan doen terwijl ik hongerig en moe was had ook geen jofel effect :@
ik doe s avonds boodschappen voor de volgende dag, maar ik heb dan een AH op loopafstand die tot 22 uur open is.
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:32:48 #291
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153643931
Op welke manier betalen jullie aan HelloFresh? Zelf betaal ik via PayPall (gaat automatisch) en nu krijg ik net vandaag al voor de derde keer een bevestigingsmail dat ik hen betaald heb :') Wel steeds met hetzelfde transactiereferentie maar ik ga het wel even in de gate houden op mijn rekening.

Weet namelijk niet of het een fout van HelloFresh of van PayPall is (betaling verloopt automatisch).
吴 曼 迪
  donderdag 18 juni 2015 @ 17:47:20 #292
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153644256
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D sorry voor mijn vraag :+. Dat was het namelijk, een vraag. Geen klacht :P.
Het is sowieso niet iets voor ons voor dagelijks, ik dacht misschien voor op vakantie. Bedankt voor je reactie though, want hij was wel behulpzaam ;).
Oh, die vraag heb ik helemaal niet gezien :@. Maargoed, ik moest het er ff wat frustratie uitgooien :P.
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2015 17:32 schreef megamandy het volgende:
Op welke manier betalen jullie aan HelloFresh? Zelf betaal ik via PayPall (gaat automatisch) en nu krijg ik net vandaag al voor de derde keer een bevestigingsmail dat ik hen betaald heb :') Wel steeds met hetzelfde transactiereferentie maar ik ga het wel even in de gate houden op mijn rekening.

Weet namelijk niet of het een fout van HelloFresh of van PayPall is (betaling verloopt automatisch).
Ik betaal via auto incasso. Kijk altijd wel wekelijks of het goed afgeschreven is.

Overigens in de nieuwste week staan gevulde paprika's Mocht nu het toeval zijn dat ik van de week me aan het afvragen was wanneer er eens gevulde paprika's in de box zitten. Nou in de nieuwste week dus *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153644530
Lekkere week! Ik ga voor vijf dagen. Met een soepje erbij moet ik een eind kunnen komen, zeker omdat ik de weken ervoor en erna niet bestel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153646763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 18:32 schreef JaneDoe het volgende:
volgens het recept had ik voor 1 persoon 2 platbroden nodig
op de verpakking staat inhoud: 5 stuks
in de verpakking zitten er 4
iemand nog 2 platbroden nodig?
Beetje laat, maar ik kom er nnet achter dat ik dezelfde verpakking met ook 4 broden heb.
Voor 3 pp...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_153646905
Week 27 ziet er lekker uit maar die foto's worden met de week misleidender, als ze kloppen zouden we 4 drumsticks per persoon krijgen :P
pi_153647109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 19:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Beetje laat, maar ik kom er nnet achter dat ik dezelfde verpakking met ook 4 broden heb.
Voor 3 pp...
wow!
ik heb die 2 overgebleven broden trouwens met gesmolten kaas gegeten de volgende ochtend

net de kokossoep gegeten, lekker! maar ook weer 2 volle borden voor 1 persoon..
ik klaag niet, maar t lijkt alsof sommige recepten niet voor 1 persoon te berekenen zijn ofzo
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:35:48 #297
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153676376
Voorraadkast en koelkast/vriezer weer helemaal opgeruimd. Klaar voor de nieuwe box morgenochtend :D. We hebben denk ik een vuilniszak vol met pakjes, vlees en flesjes troep weg gegooid wat we nooit gebruikte en soms al een jaar over datum was ongeopend :')

Het enigste wat ik nog zoek is 2 losse bakken voor onderin onze koelkast. Zodat we de ruimte boven de groentenla wat efficiënter kunnen benutten. Heeft iemand daar een ideetje voor ?

Het gaat om deze koelkast http://www.samsung.com/nl(...)eezer/RB29FSRNDWW/EF

[ Bericht 12% gewijzigd door pl4kkie op 19-06-2015 20:51:14 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153684194
Zou de action de bakken verkopen?
Zelf heb ik daar diverse maten perspex bakken gekocht voor kaas en potten, zodat ik bij schoonmaken in éen keer de plank leegheb.

Vanavond de romaine salade met kippendij reepjes en gegrilde aubergine.
In de winkel had ik de kip niét gekocht.
Het smaakte wel, en het zag eruit als "afval"vlees... -O-
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:18:08 #299
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_153699915
Vanavond een simpele maar lekkere mie/varkenshaasreepjes/peultjes/champignons. Prima om ook zelf eens te maken.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:02:54 #300
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153702671
Vandaag de kokossoep op. Vriendin zat op voorhand al te zeuren dat het niet lekker is want kokos. Heb der de mond gesnoerd en gezegd je eet maar wat de pot schaft. Betaal goed voor fatsoenlijk eten en je doet niks anders dan zeiken dat je het niet lust :{w. Nou het was een succes, de soep was echt heerlijk. Al vond ze de noedels niet echt wat, maar noedels en pasta's lust ze sowieso niet.


Verhaaltje over de bezorger van vanochtend :+

Toen de bezorger vanochtend aanbelde had hij maar 1 box in zijn armen, dus ik nam de box aan en vroeg aan hem, moet er niet nog een fruitbox bij. Jaah zei hij. Dit is de fruitbox en de maaltijdbox ga ik nu halen. Ik keek hem wss behoorlijk raar aan want hij duwde de box snel in m'n handen en ging de 2e box halen. Met dat hij wegloopt hoor ik een automotor ronken in de straat. Ga ik om het hoekje kijken, was hij met de buxshalf het woonerf opgereden _O-

Ik kijk hem lachend aan en vroeg waarm hij met zijn bus half de straat ingereden was :'). Kreeg een soort gemompel te horen en was was meneer. Niet echt de snuggerste volgens mij _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')