Heb me suf gezocht maar niet gevonden, wat is de code dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef RobertNL het volgende:
Er is op het grote internet ook een code te krijgen voor een gratis box (zonder mail). Heb hem laatst ook aangevraagd
Misschien dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:32 schreef Yupgup het volgende:
[..]
Heb me suf gezocht maar niet gevonden, wat is de code dan?
Daar maak je kans op een box. Dat zal het dus niet zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Misschien dit?
http://www.l1b.nl/acties/(...)reshbox&dai_prefill=
Heb ze allebei in de 5 dagen box (rijst voor bij de kabeljauw en parelgerst bij de mais)quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:29 schreef Trusten het volgende:
Hebben er meer mensen Surinaamse rijst (palmier) ipv parelgerst?
Is een foutje in het boekje denk ik. Dus nu kan je zelf wat verzinnen om met de rest van de ijsbergsla te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:45 schreef robinjoo1 het volgende:
1 ding snap ik niet heb die ijsbergsla melange nog een deel over stond zoan icoon achter
maar waar moet de rest in doen want in geen een recept is het meer nodig volgens het boekje
Hoeveel dagen heb je? Kan ook voor het 4e of 5e recept zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:45 schreef robinjoo1 het volgende:
1 ding snap ik niet heb die ijsbergsla melange nog een deel over stond zoan icoon achter
maar waar moet de rest in doen want in geen een recept is het meer nodig volgens het boekje
Ik heb 3 dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 11:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je? Kan ook voor het 4e of 5e recept zijn.
Dat zou je 2e betaalde box kunnen zijn. Want je moet minimaal 2 boxen afnemen voordat je kan stoppen. Hoeft overigens niet gelijk achter elkaar. Maar als jij nu al besteld heb zou je gewoon op 30/6 je eerste box moeten krijgen. Plaats anders een berichtje op FB daar heb je heel snel antwoordquote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Yupgup het volgende:
Ik heb de gratis box geactiveerd en die zou 30-05 bezorgd worden, maar nu staat in mijn overzicht dat de eerstvolgende box op 6-6 geleverd wordt. Iemand enig idee hoe dat zit? Bedoelen ze dan betaalde box of is't een foutje?
Of anders bel zequote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Yupgup het volgende:
Ik heb de gratis box geactiveerd en die zou 30-05 bezorgd worden, maar nu staat in mijn overzicht dat de eerstvolgende box op 6-6 geleverd wordt. Iemand enig idee hoe dat zit? Bedoelen ze dan betaalde box of is't een foutje?
Wat stond je tegen?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:44 schreef Dentiwan het volgende:
Net de falafel gegeten... vond het niet te eten.
Oooh, dat vind ik nou juist zo lekker!quote:Op zondag 24 mei 2015 17:44 schreef Dentiwan het volgende:
Net de falafel gegeten... vond het niet te eten.
Volkoren pita is niet mijn ding. Droog net karton.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 boxen achter elkaar een spatel gekregen, leek me ook niet de bedoeling.
fotoquote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de bezorgtijd gewijzigd naar dinsdag, want ik ben zo ongelofelijk ontevreden over de zondag. Bezorgen na 16.00 betekent duidelijk vóór 2 uur
En eh...je gelooft het niet, maar ik heb een gratis spatel cadeau gekregen
[..]
Dan val ik zeker niet onder "iedereen" want ik heb niets gekregen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:50 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
foto
en dit is waarom ik bij toeval ook een cadeau kreeg
[ afbeelding ]
stuur ze een bericht kan je ze daarop wijzen mischien krijg je dan toch watquote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef benkruk het volgende:
[..]
Dan val ik zeker niet onder "iedereen" want ik heb niets gekregen.
Geen pak alpro yoghurt gehad?quote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef benkruk het volgende:
Dan val ik zeker niet onder "iedereen" want ik heb niets gekregen.
Ook niets gekregen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef benkruk het volgende:
[..]
Dan val ik zeker niet onder "iedereen" want ik heb niets gekregen.
Nee, ik ga er niet om bedelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:37 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
stuur ze een bericht kan je ze daarop wijzen mischien krijg je dan toch wat
Ja, was lekker hè.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Bleie het volgende:
Hier vanavond de Surinaamse rijst met kabeljauw. Was erg lekker!
Ja, dat was het extraatje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:20 schreef CountingStars het volgende:
Als ze met het extraatje pak alpro bedoelden die heb ik wel gehad! en was heul lekker
Ja, absurd hè. Wij hadden ze laatst ook al in de veggie-box gehad, dus ik zag het aankomen, en had nog een pondje bijgehaald.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Jeutje. vandaag als eerste de asperges gegeten. Was erg lekker, maar maar 3 asperges per persoon wat?!!!
Als ik ze bij de boer haal, dan eet ik er wel 9 op....
xquote:Op maandag 25 mei 2015 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Jeutje. vandaag als eerste de asperges gegeten. Was erg lekker, maar maar 3 asperges per persoon wat?!!!
Als ik ze bij de boer haal, dan eet ik er wel 9 op....
Hey, wat een mooie amuse..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Gelukkig was de ham wel vrij ruim, in tegenstelling tot de vis
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Klopt.....met name de klachten over de klantenservice worden weggehaald valt me opquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef agter het volgende:
Overigens heb ik de indruk dat er flink geveegd wordt op de FB van HF. Dan lees ik iets, en de volgende dag is het weg.
Valt jou ook op dus?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt.....met name de klachten over de klantenservice worden weggehaald valt me op
Niet zo gek ook. Er werd echt onwijs veel gezeken op hun FB. Wel met heel veel terechte klachten. En dan overal die standaard antwoorden bij, Oh ja nou sorry dat het zo gelopen is. Het zal niet meer gebeuren, ik ga het doorgeven aan ons team etc etcquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt.....met name de klachten over de klantenservice worden weggehaald valt me op
Jep, maar sommige (best heftige) klachten blijven dan weer wel gewoon staan. Weet dus niet zeker of HF het doet of die klanten zelf nadat het is afgehandeld ofzo...quote:
Het lijkt een soort beleid alsof ze er op FB niet inhoudelijk op ingaan, dat gaat over het algemeen via PB. Valt soms wel wat voor te zeggen, maar is lang niet altijd nodig en niet transparant.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:50 schreef megamandy het volgende:
Ze mogen inderdaad wel eens iets creatiever worden met hun antwoorden
Ik vind het vooral vervelend dat als je met een klacht komt, je iets extra's krijgt. Degene die niet klagen, en even taaie biefstuk hebben, die krijgen niets.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:51 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het lijkt een soort beleid alsof ze er op FB niet inhoudelijk op ingaan, dat gaat over het algemeen via PB. Valt soms wel wat voor te zeggen, maar is lang niet altijd nodig en niet transparant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |