abonnement Unibet Coolblue
pi_152973469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:11 schreef lesleyyb het volgende:
ben best wel geinterreseerd om een keer de loyalty en all-in-order bonus te voltooien, 1 mil elk en het enige wat we moeten doen is alle heists in volgorde met hetzelfde team doen, dus als we 1 vast team kunnen vormen moet dat goedkomen
Mag dat ook als je alle heists al gedaan hebt?

Nou ja, sowieso ben ik ook van de partij indien nodig en 'deemed worthy'. :P

@Divje: Weet niet precies welke missies we gedaan hebben (ik zou dan de omschrijvingen van de missies moeten zien), maar zolang je missies blijft doen die op je telefoon binnen komen kom je vanzelf bij missies voor hogere levels, waar je meer geld/rp mee verdient. :)

Edit: Hier zo; beschikbaar na level 40:

Gerald:
Dish the Dirt: $7,000, level 45

Martin:
Dry Docking: $16,000, level 45
Mixed up with Coke: $18,000, level 45, 3,350 RP
Editor and Thief: $9,000, level 45
Cleaning the Cat House: $3,000, level 45, 3,900 RP
Extradition: $20,000, level 50
Holed Up: $7,000, level 50
Show Me the Monet: $10,000, level 55
Rooftop Rumble: $25,000, level 75

Lester
Four Trailers: $7,000, level 45, 3,950 RP
Bust Out: $20,000, level 55, 1,500 RP
Sinking Feeling: $14,000, level 55, 3,000 RP
The Parking Garage: $5,000, level 55, 3,700 RP
Hack and Dash: $16,000, level 60

Ron/TP industries
Out of Harmony: $14,000, level 50
Landing Gear: $23,000, level 55
Wet Work: $14,000, level 55, 3,650 RP
Satellite Communications: $20,000, level 60

Nog een edit: Rooftop Rumble kun je volgens mij alleen doen en was erg makkelijk, zittend in je Kuruma. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Jolly_Reaper op 26-05-2015 14:06:59 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152974298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:

-KNIP-
Ahh, sommige namen komen me wel bekend voor. Maar was wel veel van Lester, ivm dat warehouse van 'm. :P
Straks mss even uitzoeken welke het dichtst bij die warehouse ligt, zodat je weinig tijd nodig hebt. Je spawnt toch meestal vlakbij je target _O-

Die van Ron met dat vliegtuig was ook wel easy-peasy. bij het vliegveld even met de parachute springen, en beneden iedereen een raket in de smoel schieten :Y

Denk dat dat landing gear was, maar kan me niet herinneren zoveel geld te hebben gekregen :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152975825
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
Denk dat dat landing gear was, maar kan me niet herinneren zoveel geld te hebben gekregen :')
Nou ja, om eerlijk te zijn vraag ik me wel af of die cijfers precies kloppen. Kan me niet herinneren dat ik 25000 kreeg na Rooftop Rumble te hebben voltooid. En het is zo'n hoog bedrag, dat had ik vast wel onthouden. :P
Daarbij lijkt het me logisch dat je minder geld krijgt als je de missie al gedaan hebt maar ik weet niet of dit inderdaad zo is. :)

Vanavond maar eens testen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152975997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou ja, om eerlijk te zijn vraag ik me wel af of die cijfers precies kloppen. Kan me niet herinneren dat ik 25000 kreeg na Rooftop Rumble te hebben voltooid. En het is zo'n hoog bedrag, dat had ik vast wel onthouden. :P
Daarbij lijkt het me logisch dat je minder geld krijgt als je de missie al gedaan hebt maar ik weet niet of dit inderdaad zo is. :)

Vanavond maar eens testen.
Zal wel het maximale bedrag zijn. Want soms krijg je dan een bedrag als 12.368 en dan vraag ik me toch af waar dat op gebaseerd is :')
Mss dat je ook minder krijgt als je als level 106 en missie doet die vanaf level 12 beschikbaar is ? :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152976118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Zal wel het maximale bedrag zijn. Want soms krijg je dan een bedrag als 12.368 en dan vraag ik me toch af waar dat op gebaseerd is :')
Mss dat je ook minder krijgt als je als level 106 en missie doet die vanaf level 12 beschikbaar is ? :P
Hmm, als ik dit zo eens lees:
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Voor zover ik begrijp is de beloning gelinkt aan hoe lang je met de missie bezig bent.
Dat verklaart dan weer die rare bedragen als jouw 12.368.
Hoe langer, hoe meer geld, totdat je het maximum hebt bereikt. Dat begrijp ik er uit, maar ik vind het een beetje onduidelijk allemaal.

Edit: En ja, low-level missies leveren inderdaad weinig op. Maar die zijn dan ook (zeker op latere levels) slaapverwekkend makkelijk. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152976269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hmm, als ik dit zo eens lees:
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Voor zover ik begrijp is de beloning gelinkt aan hoe lang je met de missie bezig bent.
Dat verklaart dan weer die rare bedragen als jouw 12.368.
Hoe langer, hoe meer geld, totdat je het maximum hebt bereikt. Dat begrijp ik er uit, maar ik vind het een beetje onduidelijk allemaal.

Edit: En ja, low-level missies leveren inderdaad weinig op. Maar die zijn dan ook (zeker op latere levels) slaapverwekkend makkelijk. :P
Dus minimaal een kwartier per missie bezig zijn geeft de hoogste pay-out? R* weet het grinden weer mooi te verneuken :r :r :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152976372
klopt het dat human labs de volgende heist is na prison break?
wil die wel doen vanavond want heb nog altijd geen night vision :'(
pi_152976391
De hoeveelheid cash die je ontvangt is inderdaad mede afhankelijk van de tijd dat je ermee bezig bent.

In de tijd dat je wacht op het maximale bedrag kan je de missie echter ook 2 keer spelen wat zorgt voor een hogere payout :p

Met die heists is geld toch überhaupt niet echt een probleem meer? Als je eenmaal zoveel geld hebt dat je alles al kan kopen is er ook geen reet meer aan. No worries about the moneys.

Net als al die missies met de kuruma doen of dat pantservoertuig...geen zak meer aan :p

Anyway, is er vrijdag weer een heistavond? >_<
If you can't convince them, confuse them.
pi_152976439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:27 schreef Etarime het volgende:
De hoeveelheid cash die je ontvangt is inderdaad mede afhankelijk van de tijd dat je ermee bezig bent.

In de tijd dat je wacht op het maximale bedrag kan je de missie echter ook 2 keer spelen wat zorgt voor een hogere payout :p

Met die heists is geld toch überhaupt niet echt een probleem meer? Als je eenmaal zoveel geld hebt dat je alles al kan kopen is er ook geen reet meer aan. No worries about the moneys.

Net als al die missies met de kuruma doen of dat pantservoertuig...geen zak meer aan :p

Anyway, is er vrijdag weer een heistavond? >_<
Van geld kan je toch nooit genoeg hebben? :P
Gister in totaal toch bijna 400k bij elkaar gesprokkeld.

Maar even weer een nieuw autootje uitzoeken :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152976832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:28 schreef Divje het volgende:

[..]

Van geld kan je toch nooit genoeg hebben? :P
Gister in totaal toch bijna 400k bij elkaar gesprokkeld.

Maar even weer een nieuw autootje uitzoeken :9
Mwoah op de ps3 voordat de updates er waren was er geen zak meer aan als je de snelste auto's al had + een heli + een appartement...Uit verveling ging ik steeds maar nieuwe auto's kopen en de oude verkopen.

Op de pc is het iets meer chaos op straat dus dan verspil je wel weer meer aan ammo :7

Nu zijn er wel weer meer vette dingen te koop, zoals die hydra(?). Moet ook nog een tank dus voor mij kan het sparen wel weer beginnen. Da's toch het leukste aan dat spel :P
If you can't convince them, confuse them.
pi_152976910
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
Dus minimaal een kwartier per missie bezig zijn geeft de hoogste pay-out? R* weet het grinden weer mooi te verneuken :r :r :r
Het is inderdaad een aardige grindzooi, maar zoals Etarime zegt, gewoon niet wachten op de tijd. Missie afmaken, Replay en gaan met die banaan. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef redboyke het volgende:
klopt het dat human labs de volgende heist is na prison break?
wil die wel doen vanavond want heb nog altijd geen night vision :'(
Ik dacht dat jij geen internet had doordeweeks. Of is dat een incorrecte aanname geweest? Nou ja, blijkbaar. :P
Ik vind het best.
Start wel even een crew of private sessie en nodig iedereen uit voordat je de heist begint. Gisteren werden we steeds in een public server gegooid en daar hou ik niet zo van dankzij al die hackers die je dag goed kunnen verpesten. Schijnt dat ze met een klik je wapens en ammo af kunnen nemen en je mag dan 100K-200K gaan spenderen om weer ammo te kopen.

@Etarime: Geen idee of er vrijdag een heist is, maar ik zou zeggen: Plan er eentje. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152976938
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:38 schreef Etarime het volgende:

[..]

Mwoah op de ps3 voordat de updates er waren was er geen zak meer aan als je de snelste auto's al had + een heli + een appartement...Uit verveling ging ik steeds maar nieuwe auto's kopen en de oude verkopen.

Op de pc is het iets meer chaos op straat dus dan verspil je wel weer meer aan ammo :7

Nu zijn er wel weer meer vette dingen te koop, zoals die hydra(?). Moet ook nog een tank dus voor mij kan het sparen wel weer beginnen. Da's toch het leukste aan dat spel :P
Violent Duct grinden op de PS3 _O_ :D
Kon je na een tijdje ook alles wel kopen, en toen kwamen de dupe-glitches. Werd het helemaal gek. Titan + Tank gekocht, en 2 bussen en een limousine :') mooie tijden dat.
't is nu vooral weer sparen voor die Insurgent, Gang Burrito en Hydra :Y

Moet dus even die 2 heists doen om ze te unlocken. Humane Labs & Pacific Rimjob *O*
Relevante video:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152977115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Het is inderdaad een aardige grindzooi, maar zoals Etarime zegt, gewoon niet wachten op de tijd. Missie afmaken, Replay en gaan met die banaan. :P

[..]

Ik dacht dat jij geen internet had doordeweeks. Of is dat een incorrecte aanname geweest? Nou ja, blijkbaar. :P
Ik vind het best.
Start wel even een crew of private sessie en nodig iedereen uit voordat je de heist begint. Gisteren werden we steeds in een public server gegooid en daar hou ik niet zo van dankzij al die hackers die je dag goed kunnen verpesten. Schijnt dat ze met een klik je wapens en ammo af kunnen nemen en je mag dan 100K-200K gaan spenderen om weer ammo te kopen.

@Etarime: Geen idee of er vrijdag een heist is, maar ik zou zeggen: Plan er eentje. :P
vorig weekend was ik thuis dus dit weekend ga ik niet naar huis maar ik zit eigenlijk altijd op mobiel internet als ik GTA speel dus heb wel internet alleen mag ik niet dagen aan een stuk spelen maar ja wie zegt nu nee tegen een heist :P vond het cool dat we gisteren een heist deden zonder te plannen zo hoort het :P
pi_152977504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef redboyke het volgende:
...vond het cool dat we gisteren een heist deden zonder te plannen zo hoort het :P
Nou ja, als je maar weet dat het soms lastig is mensen te vinden wanneer je zomaar een heist wil doen.
Beter om een dag en tijd te zetten en dat hier posten. :)

Ik kan me voorstellen dat je vandaag niet veel animo gaat hebben omdat mensen afgelopen weekend zich helemaal kapot hebben geheist en zoiets hebben van: Andere keer maar weer.
Maar we zullen zien. :)
Als je slim bent dan vraag je Divje ook gelijk want ik lees hierboven dat hij nog dingen moet unlocken voor Humane Labs. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152977562
I'm in :Y
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:54:57 #241
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152979965
Als er plek is heb ik ook wel zin in heists.
pi_152980606
Mja ik ben wel in vanaf 8 uur. Wil humane labs nog steeds hosten.
Hoor het wel.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152981054
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
Mja ik ben wel in vanaf 8 uur. Wil humane labs nog steeds hosten.
Hoor het wel.
Als RB het niet erg vindt dan zou jij evt. kunnen hosten. Jij hebt je host en RB heeft z'n night vision goggles en alle andere unlocks.

Anders doen we hem van de week nog een keer. :P

Nou ja, dat moet RB maar lekker uitzoeken. Waar bemoei ik me mee. o|O
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152981093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als RB het niet erg vindt dan zou jij evt. kunnen hosten. Jij hebt je host en RB heeft z'n night vision goggles en alle andere unlocks.

Anders doen we hem van de week nog een keer. :P

Nou ja, dat moet RB maar lekker uitzoeken. Waar bemoei ik me mee. o|O
Wannabe crewleider :6

Moet alle heists nog hosten :7
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152981125
:D _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_152981159
Dolf afwezig, ik afwezig. Net in de tijd dat Jolly weer online mocht. _O-

Gelukkig was B. er nog!

en RB & Tornado natuurlijk

en de rest
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152981726
In
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:26 schreef Divje het volgende:
Wannabe crewleider :6
No way in hell. Als ik ergens niet aan begin dan is het verantwoordelijkheid dragen voor een groep knotsgekke gamers.
Kijk maar wat het met Dolf heeft gedaan. Die is nu spoorloos. :X

Je hoeft trouwens niet persé elke heist te hosten. Als je alle heists iig 1x gedaan hebt, als host OF als medespeler, dan unlocken alle heists op je whiteboard.
Ik heb heist nummer 4 en 5 nooit gehost en ik had zelfs niet meegedaan aan sommige setups van heist 5, maar na de laatste heist waren alle heists unlocked met een ingame melding dat ik elke heist nu mag herstarten wanneer ik wil.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152981769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
In

[..]

No way in hell. Als ik ergens niet aan begin dan is het verantwoordelijkheid dragen voor een groep knotsgekke gamers.
Kijk maar wat het met Dolf heeft gedaan. Die is nu spoorloos. :X

Je hoeft trouwens niet persé elke heist te hosten. Als je alle heists iig 1x gedaan hebt, als host OF als medespeler, dan unlocken alle heists op je whiteboard.
Ik heb heist nummer 4 en 5 nooit gehost en ik had zelfs niet meegedaan aan sommige setups van heist 5, maar na de laatste heist waren alle heists unlocked met een ingame melding dat ik elke heist nu mag herstarten wanneer ik wil.
Jajaja, het indekken is begonnen, wat heb JIJ met Dolf gedaan? :(
Dat andere geloof ik wel
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152981775
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
In

[..]

No way in hell. Als ik ergens niet aan begin dan is het verantwoordelijkheid dragen voor een groep knotsgekke gamers.
Kijk maar wat het met Dolf heeft gedaan. Die is nu spoorloos. :X

Je hoeft trouwens niet persé elke heist te hosten. Als je alle heists iig 1x gedaan hebt, als host OF als medespeler, dan unlocken alle heists op je whiteboard.
Ik heb heist nummer 4 en 5 nooit gehost en ik had zelfs niet meegedaan aan sommige setups van heist 5, maar na de laatste heist waren alle heists unlocked met een ingame melding dat ik elke heist nu mag herstarten wanneer ik wil.
da's nietwaar want toen ik prisonbreak vorige keer had gedaan telde die niet mee voor mijn heistroom en nu dat ik hem zelf host wel.
pi_152982377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:50 schreef redboyke het volgende:
da's nietwaar want toen ik prisonbreak vorige keer had gedaan telde die niet mee voor mijn heistroom en nu dat ik hem zelf host wel.
Even opnieuw lezen, goos. Jij hebt heul niet met alle heists meegedaan. Pas als je dat hebt gedaan dan unlocked alles. Voor bewijs ga je maar in m'n huis kijken. :P

quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:50 schreef Divje het volgende:
Jajaja, het indekken is begonnen, wat heb JIJ met Dolf gedaan? :(
Okay, jij je zin. Ik zal hem weer vrijlaten uit m'n kelder.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')