abonnement Unibet Coolblue
pi_152880368
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Menno werkt toch bij zijn vader? En die doet niks op het gebied van voedsel. Naresh heeft wel ervaring, maar wie verder nog dan?
Stan, die heeft de koksschool gedaan met stages etc.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_152880494
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Menno werkt toch bij zijn vader? En die doet niks op het gebied van voedsel. Naresh heeft wel ervaring, maar wie verder nog dan?
Menno is office manager ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:21:40 #28
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152887703
Opkomst was wat hoger dan verwacht _O- Maar ik heb het lijstje klaar *O*
Onverwachte opmars van Jacq _O_
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:35:51 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152888019
Ik snap niet dat mensen die paardenlul van een menno sympathiek vinden :r
Laffe huichelaar
pi_152888901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat mensen die paardenlul van een menno sympathiek vinden :r
Tja, ik snap niet dat je hem een paardenlul vindt :P
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:18:59 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:12 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Tja, ik snap niet dat je hem een paardenlul vindt :P
Omdat het een prototype corpsbal is :r
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:19:12 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889096
Was een vrij duidelijke uitleg toch?
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:19:29 #33
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152889104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat het een prototype corpsbal is :r
Je hebt laatste tijd niet veel meer gekeken he? :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:19:55 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889116
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:19 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je hebt laatste tijd niet veel meer gekeken he? :P
Jawel. Nog altijd dezelfde nare trekjes
Laffe huichelaar
pi_152889129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat het een prototype corpsbal is :r
dat klopt ja, dat vond ik eerst ook, toen vond ik hem ook nog niet zo, maar goed, hij is natuurlijk wel meer dan dat, en naarmate het seizoen vorderde heeft ie zich toch wel ontwikkeld en nu vind ik hem gewoon vaak wel leuk uit de hoek komen/erg vermakelijk.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:21:02 #36
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152889144
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jawel. Nog altijd dezelfde nare trekjes
Als je kijkt hoe hij omging met de fuck-ups van Dirk.... Valt het nog wel mee... Dat accent kan hij ook niks aan doen :p
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:21:15 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:20 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

dat klopt ja, dat vond ik eerst ook, toen vond ik hem ook nog niet zo, maar goed, hij is natuurlijk wel meer dan dat, en naarmate het seizoen vorderde heeft ie zich toch wel ontwikkeld en nu vind ik hem gewoon vaak wel leuk uit de hoek komen/erg vermakelijk.
Ik heb werkelijk nog niet één keer om hem kunnen lachen. Zelfs Inge betrap ik vaker op vermakelijk zijn
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:22:11 #38
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152889174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog niet één keer om hem kunnen lachen. Zelfs Inge betrap ik vaker op vermakelijk zijn
Je bent meer van Jochem Meyer dan van Youp van't Hek dus :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_152889179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog niet één keer om hem kunnen lachen. Zelfs Inge betrap ik vaker op vermakelijk zijn
Nee, waarschijnlijk vooral omdat je hem al zo verschrikkelijk vind dat hij sowieso nooit wat goeds/grappigs kan doen/zeggen in jouw ogen :P
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:24:36 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk vooral omdat je hem al zo verschrikkelijk vind dat hij sowieso nooit wat goeds/grappigs kan doen/zeggen in jouw ogen :P
Ik heb over het algemeen zelfs nog een grotere hekel aan Inge hoor
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je bent meer van Jochem Meyer dan van Youp van't Hek dus :P
Van beiden word ik niet heel blij. Menno doet me dan ook meer denken aan Dolf Jansen. Een 'grap' maken en dan snel om je heen kijken of iedereen wel aan het lachen is.

Ook om Dolf Jansen heb ik nog nooit kunnen lachen. Pannenkoek is dat
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:26:55 #41
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152889289
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb over het algemeen zelfs nog een grotere hekel aan Inge hoor

[..]

Van beiden word ik niet heel blij. Menno doet me dan ook meer denken aan Dolf Jansen. Een 'grap' maken en dan snel om je heen kijken of iedereen wel aan het lachen is.

Ook om Dolf Jansen heb ik nog nooit kunnen lachen. Pannenkoek is dat
Eens over Dolf Jansen.....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_152889368
Dolf Jansen :r
De enige die ik dit seizoen echt onuitstaanbaar vond op een gegeven moment was Cisco, voor de rest bij sommige deelnemers wel wat irritatiemomenten, maar niet extreem
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:32:04 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152889467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:29 schreef gelestipjes het volgende:
Dolf Jansen :r
De enige die ik dit seizoen echt onuitstaanbaar vond op een gegeven moment was Cisco, voor de rest bij sommige deelnemers wel wat irritatiemomenten, maar niet extreem
Bij Inge en Menno erger ik me elke keer als ze hun bek opentrekken mateloos. Bij Stan heb ik dat soms maar vaak kan ik er ook wel mee lachen. Om Gary en Naresh kan ik altijd wel lachen en Jacq is totaal nietszeggend
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:48:45 #44
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152890065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bij Inge en Menno erger ik me elke keer als ze hun bek opentrekken mateloos. Bij Stan heb ik dat soms maar vaak kan ik er ook wel mee lachen. Om Gary en Naresh kan ik altijd wel lachen en Jacq is totaal nietszeggend
Menno is ontzettend bijgedraaid. Was inderdaad echt een verschrikkelijke kwal, maar hij heeft z'n draai wel gevonden..
Inge houdt zich lekker op de achtergrond, maar kan aardig uit de hoek komen. Vooral bij teamopdrachten profileert ze zich als een Chef.
Stan is de serieuze jongen van het gezelschap, heeft niks met tactische dingen, wil gewoon winnen.
Naresh groeit per opdracht en heeft veel potentie. En is daarbij een ongelooflijk vrolijke muppet.
Jaqc ziet het eigenlijk allemaal wel en kijkt rustig hoe het allemaal gaat.
Gary is heel goed, heeft veel humor, maar bij teamopdrachten wordt hij een echte vervelende relnicht.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_152890200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Menno is ontzettend bijgedraaid. Was inderdaad echt een verschrikkelijke kwal, maar hij heeft z'n draai wel gevonden..
Inge houdt zich lekker op de achtergrond, maar kan aardig uit de hoek komen. Vooral bij teamopdrachten profileert ze zich als een Chef.
Stan is de serieuze jongen van het gezelschap, heeft niks met tactische dingen, wil gewoon winnen.
Naresh groeit per opdracht en heeft veel potentie. En is daarbij een ongelooflijk vrolijke muppet.
Jaqc ziet het eigenlijk allemaal wel en kijkt rustig hoe het allemaal gaat.
Gary is heel goed, heeft veel humor, maar bij teamopdrachten wordt hij een echte vervelende relnicht.
Inge profileert zich bij teamopdrachten eerder als een tiran en een dictator dan als een chef. Dat waren dan ook exact de momenten dat ik haar niet kon uitstaan, die keren dat ze chef was. Het is natuurlijk goed om te laten zien dat jij uiteindelijk de beslissingen neemt, maar de manier waarop zij dat deed, nee, ik geloof niet dat dat de juiste manier is.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:54:09 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152890266
Inge laat bij teamopdrachten juist zien dat ze er totááál geen kaas van gegeten heeft... Als je je zo opstelt als chef, weet je zeker dat iedereen in no time weg is. Daar laat ze zien totaal niet over de juiste vaardigheden te beschikken een keukenteam te leiden.

Vorige opdracht die ik met haar als chef zag, was helemaal mooi. Komt de Knot: ik zou wel zorgen dat je 5 minuten aan de opmaak kan besteden. Inge daarop, 6 minuten voor tijd: Jongens, over 1 minuut moet alles op de pas. Lekkere chef, roept 1 minuut van te voren wanneer ze het wil hebben :') En zo heeft ze meer van die ontzettend kansloze acties als ze het voor het zeggen heeft.

Maar ik kan me voorstellen dat als je wat minder kijk hebt op hoe het er in de keuken aan toe gaat en hoort te gaan, dat het lekker hard schreeuwen en bitchen overkomt als het zijn van een Chef. Mijn ervaring in de keuken is wat anders in ieder geval
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:00:57 #47
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152890557
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Inge laat bij teamopdrachten juist zien dat ze er totááál geen kaas van gegeten heeft... Als je je zo opstelt als chef, weet je zeker dat iedereen in no time weg is. Daar laat ze zien totaal niet over de juiste vaardigheden te beschikken een keukenteam te leiden.

Vorige opdracht die ik met haar als chef zag, was helemaal mooi. Komt de Knot: ik zou wel zorgen dat je 5 minuten aan de opmaak kan besteden. Inge daarop, 6 minuten voor tijd: Jongens, over 1 minuut moet alles op de pas. Lekkere chef, roept 1 minuut van te voren wanneer ze het wil hebben :') En zo heeft ze meer van die ontzettend kansloze acties als ze het voor het zeggen heeft.

Maar ik kan me voorstellen dat als je wat minder kijk hebt op hoe het er in de keuken aan toe gaat en hoort te gaan, dat het lekker hard schreeuwen en bitchen overkomt als het zijn van een Chef. Mijn ervaring in de keuken is wat anders in ieder geval
Lekkere mede-kandidaten ook, die denken dat ze altijd nog wel 5 minuten hebben... In het geval van haar eigenwijze team, was dat 6 minuten van te voren wel slim... want dan heb je er nog altijd 2 die veel te laat komen. Daar komt bij dat K3 besloten had toen dat ZIJ de leiding moest nemen.

Je hoeft als chef inderdaad niet altijd te schreeuwen en te bitchen, maar met een stel losgeslagen mafkezen die alles beter weten, en in een competitie waar je toevallig maar een paar uur de baas bent, tegen wil en dank... Wat moet je dan?

Als je als leraar voor een nieuwe klas komt, waarvan de leerlingen ook weten dat je er maar eenmalig 2 uur bent, gaan die ook lopen kutten... Dus extreem kort houden.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_152890718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Lekkere mede-kandidaten ook, die denken dat ze altijd nog wel 5 minuten hebben... In het geval van haar eigenwijze team, was dat 6 minuten van te voren wel slim... want dan heb je er nog altijd 2 die veel te laat komen. Daar komt bij dat K3 besloten had toen dat ZIJ de leiding moest nemen.

Je hoeft als chef inderdaad niet altijd te schreeuwen en te bitchen, maar met een stel losgeslagen mafkezen die alles beter weten, en in een competitie waar je toevallig maar een paar uur de baas bent, tegen wil en dank... Wat moet je dan?

Als je als leraar voor een nieuwe klas komt, waarvan de leerlingen ook weten dat je er maar eenmalig 2 uur bent, gaan die ook lopen kutten... Dus extreem kort houden.
Maar zij wilde uberhaupt niet luisteren naar ideeën van anderen. En laten we wel zijn: als zij een fout maakt is de rest ook de lul want dan staat het hele team in de eliminatieronde, dan is het dus best logisch dat de rest ook inbreng wil hebben, er hangt voor hen immers ook veel vanaf. En als je op zo'n manier met mensen omgaat zullen ze daar ook niet bepaald gemotiveerd door raken.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:05:45 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_152890785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Lekkere mede-kandidaten ook, die denken dat ze altijd nog wel 5 minuten hebben... In het geval van haar eigenwijze team, was dat 6 minuten van te voren wel slim... want dan heb je er nog altijd 2 die veel te laat komen. Daar komt bij dat K3 besloten had toen dat ZIJ de leiding moest nemen.

1 minuut voor je alles wil hebben zeggen wanneer je het wil hebben is gewoon heel matig. In welke situatie dan ook. Dan begin je met 10 minuten voor tijd zeggen dat je het over 5 min warm op de pas wil. Dan heb je nog 5 minuten voor de opmaak. Dat zou een goede chef doen.

Een slechte chef wacht tot gezegd moet worden dat je 5 min nodig hebt voor de opmaak en wanneer dat dan 6 min voor tijd gebeurd zeg je, ik wil alles nu warm hebben en dan komt het zo snel mogelijk, met een max van 3 minuten.

Een hele hele slechte chef moet het niet alleen gezegd worden, maar zegt dan ook nog dat ze het over 1 minuut wil hebben. Gaat helemaal nergens over.

Overigens was ze die aflevering door haar team gekozen en niet door de jury.
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:05:46 #50
133321 Burner82
Speedo fan
pi_152890787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar zij wilde uberhaupt niet luisteren naar ideeën van anderen. En laten we wel zijn: als zij een fout maakt is de rest ook de lul want dan staat het hele team in de eliminatieronde, dan is het dus best logisch dat de rest ook inbreng wil hebben, er hangt voor hen immers ook veel vanaf. En als je op zo'n manier met mensen omgaat zullen ze daar ook niet bepaald gemotiveerd door raken.
Volgens mij kwam Stan met alle ideeën, alleen kwam er na een half uur/uur geen echte chef... Dus werd zij aangesteld door K3..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')