abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152845009
Eerst even de feiten:

- Een van mijn mannelijke partners (die op een hand te tellen zijn) voor ik er achter kwam dat ik volledig lesbisch was, was een vreemdganger en heeft mij 7 jaren terug syfilis bezorgd. Dit is behandeld en mijn titer eindigde zoals hij hoorde bij de laatste controle.
- Mijn huidige vriendin met wie ik reeds lange tijd samen ben heeft zo nu en dan een koortslip (bij haar mond ;-) )
- Ik heb 2 weken terug antibiotica gehad en hierna vaginale tabletten voor een schimmelinfectie. Deze kuur kon ik echter niet afmaken aangezien ik ineens ongesteld werd.

Afgelopen weekend hebben wij weer eens heerlijk uitgebreid gevreeen. Iets te veel dildo waar ik wat last van gehad heb en mijn vriendin heeft haar squirt zoektocht op mij uitgebreid. Zij vertelde mij dat ik druk moest zetten wat ik heb gedaan. Nu heb ik sinds een dag of 2 niet alleen jeuk maar ook pijn, vooral aan en tussen de binnenste schaamlippen, het is ook behoorlijk rood ipv roze. Ik heb mijzelf met een spiegel bekeken en werd daar panisch van. Het zou bijna niet kunnen maar ik haalde mij in mijn hoofd dat ik weer syfilis had. Daar wij beiden geen andere partners hebben gehad de afgelopen 5 jaar lijkt mij dit erg sterk. Mijn vriendin heeft mij dit weekend wel gebeft, en zij had de week daarvoor een koortslip. Dit was echter al een korstje en dit is alle voorgaande keren altijd goed gegaan. Ik heb ook niet de typische herpes genitalis wondjes die ik op internet vind, noch de blaasjes. De rand van mijn vagina doet pijn en het gebied tussen de binnenste schaamlippen is rood en ruw. Ik heb veel afscheiding, dus het kan de schimmelinfectie nog zijn. Daarom moet ik van de huisarts eerst de laatste vaginaaltablet nog gebruiken voor we verder kijken. Dat ga ik vannacht doen.

1. Heeft er iemand op dit forum wel eens syfilis had dat zonder reden (zonder sex met een ander) teruggekeerd is? Mijn vriendin is een aantal keren getest op syfilis en had dit NIET.
2. Bij mijn weten is een korstje niet meer besmettelijk. Dit is altijd goed gegaan.
3. Hoort pijn bij een schimmelinfectie?

Ik heb op de plek waar mijn binnenste schaamlippen samenkomen (bij het perineum) ook een zwellinkje, dit zou kunnen zijn van de druk die ik gezet heb bij mijn vriendin haar poging mij te laten squirten.

Ik ben echt over de zeik dat ik eerst die vaginaaltablet moet gebruiken voor mijn arts verder wil kijken en google mijzelf suf..
pi_152845026
Misschien een combi tussen de infectie, en wat te hard in de weer geweest waardoor het wat schraal geworden is.
pi_152845198
Van antibiotica kan je gemakkelijk een schimmelinfectie krijgen.
Ik had dit vroeger ook iedere keer als ik antibiotica gebruikte. Nu krijg ik van mijn huisarts gelijk een medicijn om dit tegen te gaan, geen idee hoe het heet, het was 1 enkele pil dat ik aan het begin van een antibiotica kuur moest innemen.
Een schimmelinfectie was bij mij altijd pijnlijk en met de symptomen die jij beschrijft. Dus vermoedelijk gaat het daar om en niet om syfilis.
pi_152845698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:37 schreef Blosje het volgende:
Van antibiotica kan je gemakkelijk een schimmelinfectie krijgen.
Ik had dit vroeger ook iedere keer als ik antibiotica gebruikte. Nu krijg ik van mijn huisarts gelijk een medicijn om dit tegen te gaan, geen idee hoe het heet, het was 1 enkele pil dat ik aan het begin van een antibiotica kuur moest innemen.
Een schimmelinfectie was bij mij altijd pijnlijk en met de symptomen die jij beschrijft. Dus vermoedelijk gaat het daar om en niet om syfilis.
Dan bel ik dadelijk de huisarts gewoon met de melding dat het vaginaaltablet niets geholpen heeft, en dat ik nu van onderen helemaal in de fik sta. Zo voelt het ook, mijn lippen zijn opgezwollen
toch twijfel ik ook over herpes.. er zit ook een pijnlijk plekje (niet heel erg) bij mn klit, maar daar heb ik vele ergere verhalen over gehoord als 1ste aanval.
pi_152845719
De symptomen die je noemt komen heel erg overeen met mijn vrouw, die hier al eigenlijk haar hele leven al last van heeft. Ze is, en ook ik meerdere keren getest op SOA maar nooit wat kunnen vinden. Volgens de dokter heeft ze last van gist/schimmel.

In ieder geval, als ze voelt dat de ellende weer begint smeert ze met Miconazolnitraat 20mg en als ze er vroeg bij is pakt die wel meteen aan. Soms heeft ze er net even te lang mee gelopen en stapt ze over naar een ei (gyno daktarin) en brengt deze vaginaal in voor het slapen gaan. Geeft wel een troep, maar schijnt goed te helpen.

Beterschap iig. Heel naar als je hier last van hebt
pi_152845815
Wat weerhoud je ervan deze vraag bij de huisarts neer te leggen?
pi_152845841
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 08:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wat weerhoud je ervan deze vraag bij de huisarts neer te leggen?
Die ligt er al lang, maar die vind het nodig na een week ongesteld te zijn het derde vaginaaltablet eerst te gebruiken en gegarandeerd dat hij vandaag gewoon al vol zit en zijn vervanger erbij... Zoals je altijd 2 dagen van te voren moet bellen voor een afspraak onderhand. bah.
pi_152845892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 08:35 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Die ligt er al lang, maar die vind het nodig na een week ongesteld te zijn het derde vaginaaltablet eerst te gebruiken en gegarandeerd dat hij vandaag gewoon al vol zit en zijn vervanger erbij... Zoals je altijd 2 dagen van te voren moet bellen voor een afspraak onderhand. bah.
Heeft je huisarts geen telefonisch spreekuur? Anders misschien de GGD bellen voor advies?
pi_152846801
Waarom is het zo gek dat je eerst die kuur af moet maken? die derde tablet krijg je niet voor niks.
Sterker nog, je het kans dat je opnieuw dezelfde kuur krijgt omdat er nu teveel tijd tussen heeft gezeten.
Misschien wat meer vertrouwen hebben in je huisarts hebben die dit soort problemen dagelijks behandeld en wat minder google gebruiken.

pijn bij schimmel kan heel goed, zeker als je ook nog hebt liggen raggen met een dildo.

Beterschap!
pi_152847042
Wat ik vind op Google:
- Maak de hele kuur af. Ook als uw klachten al verdwenen zijn.

-U kunt na inbrengen last krijgen van een branderig gevoel, jeuk of irritatie. Dit verdwijnt vanzelf.
pi_152847202
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 08:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heeft je huisarts geen telefonisch spreekuur? Anders misschien de GGD bellen voor advies?
Nee
pi_152847248
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik vind op Google:
- Maak de hele kuur af. Ook als uw klachten al verdwenen zijn.

-U kunt na inbrengen last krijgen van een branderig gevoel, jeuk of irritatie. Dit verdwijnt vanzelf.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik vind op Google:
- Maak de hele kuur af. Ook als uw klachten al verdwenen zijn.

-U kunt na inbrengen last krijgen van een branderig gevoel, jeuk of irritatie. Dit verdwijnt vanzelf.
in de bijsluiter staat dat ik canesten gyno tabletten niet mag gebruiken bij ongesteldheid ;-) Antibiotica heb ik wel afgemaakt hoor.
pi_152847846
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 08:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heeft je huisarts geen telefonisch spreekuur? Anders misschien de GGD bellen voor advies?
Ik heb net nogmaals de assistente gesproken en gezegd dat het echt enorm veel pijn doet. Ik ben er zo goed als van overtuigd dat dit een infectie is aangezien de afscheiding nu ineens erg typerend is. Ik heb dit zo vermeld en wordt vanmiddag door mijn huisarts gebeld.
pi_152848407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:29 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Ik heb net nogmaals de assistente gesproken en gezegd dat het echt enorm veel pijn doet. Ik ben er zo goed als van overtuigd dat dit een infectie is aangezien de afscheiding nu ineens erg typerend is. Ik heb dit zo vermeld en wordt vanmiddag door mijn huisarts gebeld.
^O^ Hopen dat ie met een oplossing komt.
pi_152848631
Je kan thuis zelf een test doen om te kijken of het een schimmelinfectie is. Te halen bij de drogist. Klinkt iig wel als de oorzaak van je klachten.
Als dat zo blijkt te zijn kun je ook zelf bij de apotheek wat ophalen om het te behandelen. Wel goed aangeven wat je recentelijk hebt gebruikt.
pi_152997942
Ik heb 1 oraal tablet fluconazol gehad, en een week canesten gyno creme smeren.. Nou alle klachten zijn zo goed als weg op 1 moment na. Ik heb op het moment dat ik op de fiets zit het gevoel dat ik van het begin van mijn vagina/plasbuis uitscheur tot mijn klit aan toe.. Dat kan zijn omdat mijn vriendin dit weekend een keertje heeft misgeprikt en dat deed even goed zeer (dildo).. ik wacht het even een paar dagen af en als het dan nog zo is dan maar weer naar de huisarts.. Word er een beetje ziek van hoor.. nog even en ik spuit gewoon een fles dettol leeg tussen mijn benen.. :(
pi_153000395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 03:25 schreef Bunnii het volgende:
Ik heb 1 oraal tablet fluconazol gehad, en een week canesten gyno creme smeren.. Nou alle klachten zijn zo goed als weg op 1 moment na. Ik heb op het moment dat ik op de fiets zit het gevoel dat ik van het begin van mijn vagina/plasbuis uitscheur tot mijn klit aan toe.. Dat kan zijn omdat mijn vriendin dit weekend een keertje heeft misgeprikt en dat deed even goed zeer (dildo).. ik wacht het even een paar dagen af en als het dan nog zo is dan maar weer naar de huisarts.. Word er een beetje ziek van hoor.. nog even en ik spuit gewoon een fles dettol leeg tussen mijn benen.. :(
Eerlijk gezegd denk ik dat het daar alleen maar roder en pijnlijker van wordt. Maar ik heb geen vagina dus schat het misschien verkeerd in.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 27 mei 2015 @ 14:34:10 #18
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_153007647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 03:25 schreef Bunnii het volgende:
Ik heb 1 oraal tablet fluconazol gehad, en een week canesten gyno creme smeren.. Nou alle klachten zijn zo goed als weg op 1 moment na. Ik heb op het moment dat ik op de fiets zit het gevoel dat ik van het begin van mijn vagina/plasbuis uitscheur tot mijn klit aan toe.. Dat kan zijn omdat mijn vriendin dit weekend een keertje heeft misgeprikt en dat deed even goed zeer (dildo).. ik wacht het even een paar dagen af en als het dan nog zo is dan maar weer naar de huisarts.. Word er een beetje ziek van hoor.. nog even en ik spuit gewoon een fles dettol leeg tussen mijn benen.. :(
Ja, dat zal de klachten zeker verhelpen. Ik zeg: doen. Ik zou ook gewoon wat minder dildo-en zolang je nog niet okee bent.
pi_153008591
Geen dildo gebruiken nu. Daarmee hou je de infectie in stand en kun je de schimmel juist (verder) naar binnen brengen. De schimmel kan op de dildo blijven zitten, besmet je jezelf steeds weer.
Die pijn is een teken dat het gewoon nog niet helemaal genezen is. Even een paar weken geen penetraties is het beste.
  donderdag 28 mei 2015 @ 17:24:59 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153045110
Misschien gewoon je vagina even rust gunnen nu.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:42:19 #21
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_153052483
O Ja, en over Herpes:

- daar ben je vatbaar voor of niet. Als je het eenmaal hebt en je bent er vatbaar voor (koortslip = Herpes Zoster) kom je er niet meer vanaf. Bij verminderde weerstand slaat het pats boem toe. Het is namelijk een virus. En bij veel mensen doet dat virus niets en bij anderen komt een koortslip, ,-neus of whatever te pas en te onpas om de hoek kruipen.
pi_153053605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef kweetutniet het volgende:
O Ja, en over Herpes:

- daar ben je vatbaar voor of niet. Als je het eenmaal hebt en je bent er vatbaar voor (koortslip = Herpes Zoster) kom je er niet meer vanaf. Bij verminderde weerstand slaat het pats boem toe. Het is namelijk een virus. En bij veel mensen doet dat virus niets en bij anderen komt een koortslip, ,-neus of whatever te pas en te onpas om de hoek kruipen.
Herpes libialis (koortslip) is iets anders dan herpes genitalis. De een zorgt voor blaasjes op/rond je lip, de ander voor blaasjes op/rond je geslachtsdeel.

In een zeldzaam geval kan een koortslip voor herpes op je geslachtsdeel zorgen.
Hier wat meer informatie: http://www.huidziekten.nl(...)aherpesgenitalis.htm
pi_153106680
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Herpes libialis (koortslip) is iets anders dan herpes genitalis. De een zorgt voor blaasjes op/rond je lip, de ander voor blaasjes op/rond je geslachtsdeel.

In een zeldzaam geval kan een koortslip voor herpes op je geslachtsdeel zorgen.
Hier wat meer informatie: http://www.huidziekten.nl(...)aherpesgenitalis.htm
Dat is toch echt gebeurd na een befbeurt. Is door 2 dermatologen bevestigd
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef kweetutniet het volgende:
O Ja, en over Herpes:

- daar ben je vatbaar voor of niet. Als je het eenmaal hebt en je bent er vatbaar voor (koortslip = Herpes Zoster) kom je er niet meer vanaf. Bij verminderde weerstand slaat het pats boem toe. Het is namelijk een virus. En bij veel mensen doet dat virus niets en bij anderen komt een koortslip, ,-neus of whatever te pas en te onpas om de hoek kruipen.
Ik heb sinds de besmettingsuitbraaak nooit meer iets gehad in die zin, dus ja..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')