abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:37:01 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152839862
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Stroopwafelmeisje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Leonietje83
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onomatopee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Myrr! *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 26-05-2015 16:10:36 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:38:48 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152839941
Voor aanpassing in de OP laat het me weten :)

Rotonde ik zal me eens inlezen in die cupjes, wie weet is het toch wat :)

Sproetjes wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Wel balen dat je zo lang moet wachten -O- Bij mij zeiden ze ook dat de wachttijd 6 weken was was maar uiteindelijk kon ik binnen 2 weken terecht :)

Gaat dit het topic worden waar we allemaal streepjes gaan piesen? :o *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152840732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassing in de OP laat het me weten :)

Rotonde ik zal me eens inlezen in die cupjes, wie weet is het toch wat :)

Sproetjes wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Wel balen dat je zo lang moet wachten -O- Bij mij zeiden ze ook dat de wachttijd 6 weken was was maar uiteindelijk kon ik binnen 2 weken terecht :)

Gaat dit het topic worden waar we allemaal streepjes gaan piesen? :o *O*
Mag mijn NOD naar 10 juni O+ Yes!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:56:34 #4
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152840867
En de mijne naar 9 juni?

Spannend, sproetjes. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is in elk geval weer een stap!
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:58:50 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152841024
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Mag mijn NOD naar 10 juni O+ Yes!
Yay eindelijk weer een NOD in de OP *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En de mijne naar 9 juni?

Spannend, sproetjes. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is in elk geval weer een stap!
Done!

Post Bottoms_Up eigenlijk nog? Haar NOD staat op 5 mei namelijk :o
Edit: ik zie dat ze al 4 topics niet meegepost heeft. Ben benieuwd hoe het met haar gaat!

[ Bericht 3% gewijzigd door MaJo op 21-05-2015 23:06:41 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 22 mei 2015 @ 06:08:53 #6
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152845132
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd :P
Warempel, een drempel.
pi_152846412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yay eindelijk weer een NOD in de OP *O*

[..]

Done!

Post Bottoms_Up eigenlijk nog? Haar NOD staat op 5 mei namelijk :o
Edit: ik zie dat ze al 4 topics niet meegepost heeft. Ben benieuwd hoe het met haar gaat!
Ik leef nog! Lees sinds 2 dagen weer mee. Ik heb even afstand moeten nemen want zat in een dipje. Ik ben 4 mei ongesteld geworden (na 78 dagen). Mag mijn nod naar 4 juni? Zal straks uitgebreider posten want werk en mobiel.
pi_152846742
Dit word hét topic waar we allemaal gaan vechten om een mooie UD in Januari!! Ik voel het! O+
Edit: Of is het inmiddels al februari? :@
pi_152846868
Jep, februari inmiddels. :P (Mijne is 26 januari)

Streepjes-plas ze dames! *O*
Meer 2016 baby's *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2015 09:40:43 ]
pi_152846894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Mag mijn NOD naar 10 juni O+ Yes!
*O* Bijna net zo mooi als een streepje. 10 juni wil ik weer een *O* moeten plaatsen hoor, voor een andere reden :P (No pressure)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 10:21:41 #11
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_152847727
Mag mijn NOD naar 6 juni? Ik ga voor een maart kindje!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 10:30:10 #12
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152847874
Februaart babies! Daar gaan we voor O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 11:50:16 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152849787
OP weer aangepast, dat wordt spannend de eerste 10 dagen van juni :D Strepen willen we! *O* Een februari/maart baby zou best prima zijn, weinig verjaardagen in die tijd :D :P

Bottoms welkom terug! Hopelijk ben je weer uit je dip :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd :P
Zonder foto's weten we natuurlijk niet of het wel echt is O-)
Heb het eruit gehaald ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152849912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
OP weer aangepast, dat wordt spannend de eerste 10 dagen van juni :D Strepen willen we! *O* Een februari/maart baby zou best prima zijn, weinig verjaardagen in die tijd :D :P
Ik was net aan 't typen dat als t deze ronde raak is wij 'n begin-februari-baby krijgen. En januari/februari zit hier juist elke week weer gevuld met veel verjaardagen in onze gezinnen.. Maart hebben we nog niets staan O+ Maar liever deze ronde gewoon raak, kan best nog 'n verjaardag bij!

Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden?
pi_152849981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Dit word hét topic waar we allemaal gaan vechten om een mooie UD in Januari!! Ik voel het! O+
Edit: Of is het inmiddels al februari? :@
Het wordt idd wel weer tijd voor heul veel streepjes.
S. 2014
J. 2016
pi_152851232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

*O* Bijna net zo mooi als een streepje. 10 juni wil ik weer een *O* moeten plaatsen hoor, voor een andere reden :P (No pressure)
Haha ik voel de druk niet hoor O-) eerst maar kijken of deze reset voldoende was in combinatie met het afvallen :Y

Ik heb het zojuist ook aan een collega verteld. Dat we bezig zijn :Y ik had t m al tussen neus en lippen door verteld, maar nu zaten we eindelijk alleen op kantoor en kon ik het hele verhaal doen. Zo fijn!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152851346
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Mag mijn NOD naar 6 juni? Ik ga voor een maart kindje!
Uit eigen ervaring weet ik dat Maart kindjes heeeeeel leuk zijn O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 12:54:42 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152851504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:56 schreef SmallishBear het volgende:

[..]

Ik was net aan 't typen dat als t deze ronde raak is wij 'n begin-februari-baby krijgen. En januari/februari zit hier juist elke week weer gevuld met veel verjaardagen in onze gezinnen.. Maart hebben we nog niets staan O+ Maar liever deze ronde gewoon raak, kan best nog 'n verjaardag bij!

Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden?
Bij ons is iedereen in mei/juni jarig :D Dus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152851596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij ons is iedereen in mei/juni jarig :D Dus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang ;)
Dat gaat anders extreem snel! Ik kan nog zo goed herinneren dat Spring een extreem vroege test zocht omdat ze zeker wist dat ze zwanger was, en toen nog ruim van te voren twee streepjes pieste ook _O_ Die is alweer bijna uitgerekend.
Inmiddels ben ik zelf alweer bijna op de helft, ik vond oktober zooo ver weg, maar dat komt akelig dichtbij haha.
Maar uiteraard hoop ik voor jou en iedereen in dit topic een babyboom in februari O+

Ik vind oktober overigens heerlijk. Niet hoogzwanger in de zomer of winter, ik pronk lekker met jurkjes, weinig verjaardagen in oktober. Bevalt prima zo haha
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:36:13 #20
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_152852777
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij ons is iedereen in mei/juni jarig :D Dus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang ;)
Ik vind het idee van een maart kindje al heul lang klinken :') En dan incalculeren dat t best wel langer kan duren nog..
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:45:41 #21
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152858227
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:18:00 #22
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152859033
Hier waarschijnlijk geen maartbaby. Libido op een laag pitje en allebei wat gespannen voor het volgende gesprek met de gyn. Zou niet eens slecht uit komen, februari en maart zitten bomvol met verjaardagen! Het lukt me steeds beter om het een beetje naast me neer te leggen en accepteren dat het bij ons nu eenmaal wat langer gaat duren.
Hier weet niemand dat we bezig zijn, behalve de gyn en diëtist, dan :') Denk wel dat de familie denkt dat we bezig zijn, maar we hebben ze niets gezegd. Denk wel dat we ze er wat meer bij gaan betrekken als we de uitslagen binnen hebben.

Speaking of: wanneer verwacht jij de uitslagen van de onderzoeken, MaJo?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:29:33 #23
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152859326
Geen foto's MaJo, ik blijf nog even in de anonimiteit ;)

Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien..... Nah, dat zie ik dan wel. Het maakt me echt weinig uit, als het maar gebeurt, en dan t liefst voor augustus zodat ik én niet naar de huisarts hoef én voor mijn 30e moeder kan worden....
Warempel, een drempel.
pi_152860130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Ronderotonde het volgende:

Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien.....
Ik vul op een website in wanneer ik voor t laatst ongesteld werd, dan krijg ik te zien wanneer m'n eisprong (ongeveer) is en wanneer dan de baby geboren zou worden. Vandaar dat ik t weet ;)
pi_152860443
Ik zat eerst erg te rekenen, maar nu het sowieso na 2015 is en na mijn 33ste verjaardag, sta ik er wat rustiger in. Als het nu raak zou zijn zou het rond op of de verjaardag van mijn moeder zijn. Ik kan me er niet druk om maken.

Hier weet niemand het. Kan ik af en toe mijn kop in het zand steken en roepen dat kinderen helemaal niets zijn :)
pi_152861390
Hier krijgen we wel regelmatig een vraag hoe t zit met onze kinderwens. Standaard antwoord: "Over n paar jaar ofzo.. Nu nog niet."

Inmiddels weten twee mensen in mijn omgeving het. Een goede vriend en de moeder van mijn oppaskindjes. Zij wisten ook van mijn ideeën over zwanger zijn en niet de controle los durven te laten.
Meer wil ik ook echt niet.. Geen zin in onderzoekende blikken steeds.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:07:57 #27
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152862183
Hier wist niemand het... Tot vriend met zijn dronken kop op een feestje vertelde dat ik een MK gehad had... Nu krijg ik om de haverklap (lees iedere keer als ik die meiden zie) de vraag "ENNNNNNNNN?".

Ik weet dat het lief bedoeld is, maar inmiddels krijg ik er best een beetje jeuk van.
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 20:03:44 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152863815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)
Is Senn ook een kreeft? O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier waarschijnlijk geen maartbaby. Libido op een laag pitje en allebei wat gespannen voor het volgende gesprek met de gyn. Zou niet eens slecht uit komen, februari en maart zitten bomvol met verjaardagen! Het lukt me steeds beter om het een beetje naast me neer te leggen en accepteren dat het bij ons nu eenmaal wat langer gaat duren.
Hier weet niemand dat we bezig zijn, behalve de gyn en diëtist, dan :') Denk wel dat de familie denkt dat we bezig zijn, maar we hebben ze niets gezegd. Denk wel dat we ze er wat meer bij gaan betrekken als we de uitslagen binnen hebben.

Speaking of: wanneer verwacht jij de uitslagen van de onderzoeken, MaJo?
Ik heb 9 juni weer een afspraak, dan hoor ik de uitslagen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Ronderotonde het volgende:
Geen foto's MaJo, ik blijf nog even in de anonimiteit ;)

Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien..... Nah, dat zie ik dan wel. Het maakt me echt weinig uit, als het maar gebeurt, en dan t liefst voor augustus zodat ik én niet naar de huisarts hoef én voor mijn 30e moeder kan worden....
Ik had al zo'n vermoeden maar het was het proberen waard ;)

En zo lastig rekenen is het niet toch? Gewoon + 9 maanden :D Ik ben er niet bewust mee bezig maar af en toe denk ik er wel over na. Het maakt me niet uit verder, kindje is altijd gewenst O+

Bij ons weet werkelijk iedereen het :') Ik heb altijd gezegd dat we na 5 jaar zouden beginnen en dat heeft iedereen ook onthouden :') Het valt me mee hoe vaak het op de man af gevraagd wordt. Alleen mijn fysio vraagt het wel elke keer, dat wordt wat vervelend :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152863969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)
Wel n strikje erom doen dan he :P
S. 2014
J. 2016
pi_152864060
Bij ons wist iedereen zo'n beetje dat wij heel graag een kindje wilde, en toen wij eenmaal getrouwd waren, kregen we ook regelmatig van die semi-grappige toespelingen :')

Ik wens juni streepjes voor iedereen O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:54:57 #31
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152865341
De Senn is een Leeuw 19 augustus :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:08:59 #32
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152865834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef MaJo het volgende:
En zo lastig rekenen is het niet toch? Gewoon + 9 maanden
Is niet helemaal waar natuurlijk :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:21:42 #33
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152866325
Tvp

Poging één was niet meteen raak :P
pi_152866416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef Hilzillah het volgende:
Hier wist niemand het... Tot vriend met zijn dronken kop op een feestje vertelde dat ik een MK gehad had... Nu krijg ik om de haverklap (lees iedere keer als ik die meiden zie) de vraag "ENNNNNNNNN?".

Ik weet dat het lief bedoeld is, maar inmiddels krijg ik er best een beetje jeuk van.
Dronken mannen ~O>
pi_152866876
Hier weten twee collega's het, de twee broertjes van vriendlief + vriendin, mijn beste vriendinnetje (maar die zit in Londen) en sindskort ook mijn moeder.

Aangezien ik toch wilde weten of zij moeite hadden gehad om kinderen te krijgen :) verder heb ik wel gezegd dat ze niet te pas en te onpas hoeft te vragen hoe het is >:)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 22:16:28 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152868397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:54 schreef Hilzillah het volgende:
De Senn is een Leeuw 19 augustus :)
Leeuwtjes zijn ook lief O+ Vriend had een leeuw moeten zijn maar werd te vroeg geboren dus tweeling. Zijn tweede naam is wel Lionel dus stiekem toch een beetje leeuw ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Moppert het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar natuurlijk :D
Globaal kun je dat best stellen. Ik heb eens in een kalender ingevuld, als ik vandaag bevrucht zou worden is mijn UD 10 februari. Dat is 12 dagen voor de datum precies over 9 maanden. Dus als leidraad kun je het wel gebruiken :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 22:17:43 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152868442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
Tvp

Poging één was niet meteen raak :P
Welkom! Ben je ook echt man? Dat is wel tof in dit topic *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152868532
Hier zou ik een tweeling moeten hebben maar dat werd een stier. En laat dat nu net botsen met mijn sterrenbeeld :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:56:39 #39
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152871761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welkom! Ben je ook echt man? Dat is wel tof in dit topic *O*
Thx! Jep. M'n vriendin en ik maken iedereen wijs dat we kinderen haten, dus dit lijkt me wel een leuk topic omdat ik dan lekker anoniem de waarheid kan vertellen.
pi_152872065
Ik ben tweeling en had kreeft moeten zijn, Saar had sowieso Leeuw geworden, tenzij te laat geboren, dan maagd.
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 00:06:41 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152872072
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:56 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Thx! Jep. M'n vriendin en ik maken iedereen wijs dat we kinderen haten, dus dit lijkt me wel een leuk topic omdat ik dan lekker anoniem de waarheid kan vertellen.
Leuk! We kunnen wel wat mannelijke input gebruiken als meiden onder elkaar :P En klets lekker mee hoor, er zijn er hier wel meer die doen alsof ze niks met kinderen hebben en stiekem gewoon bezig zijn ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 23 mei 2015 @ 08:03:18 #42
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152875411
Had ik al eens welkom gezwaaid naar Fritz? Voor de zekerheid: welkom! :W Leuk, een man hier!

Klacht: werd om 7 uur wakker van man die naar de wc moest. Ik lig nog steeds wakker, hij is al een dikke 55 min weer ver vertrokken naar dromenland. :( Ben serieus aan het overwegen om 'm een flinke por te geven.. })
pi_152876064
Mannen die vrouwen uit hun slaap houden mag je slaan. Ik heb vent vannacht zo'n harde 'Eikel kap nou eens met snurken' duw gegeven dat hij bijna uit bed sodermieterde :D
pi_152876068
Ook van mij nog een welkom voor Fritz! :W

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Heh Zoe, :*

Onomatopee,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:22 schreef MaJo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd :P
Wat leuk, gefeliciteerd nog! ^) *O*

Bij ons weet niemand dat we ermee bezig zijn, kinderen is meer een later-als-we-groot-zijn onderwerp bij vriendinnen. Ik heb wel verteld dat ik het ooit graag zou willen, maar vertellen dat we ermee bezig zijn wil ik nog niet. Eén vriendin heeft gevraagd of we ermee bezig zijn, en door mijn bek vol met tanden wist ze gelijk genoeg :+ Nog even oefenen op een goed antwoord dus ;)

Verder, stralend weer vandaag! Wij gaan zo een nieuwe keuken uitzoeken en dan hopelijk lekker buiten lunchen :) Hier nog leuke weekendplannen?
pi_152876106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:38 schreef Hilzillah het volgende:
Mannen die vrouwen uit hun slaap houden mag je slaan. Ik heb vent vannacht zo'n harde 'Eikel kap nou eens met snurken' duw gegeven dat hij bijna uit bed sodermieterde :D
:D

Gelukkig geen snurker hier, maar ik ben wel een lichte slaper.. Als hij laat thuis komt probeert hij vaak heel stilletjes te doen door zich in de woonkamer alvast uit te kleden en in het donker naar de slaapkamer te sluipen enzo. Gevolg: ik schrik me helemaal kapot als hij het bed ineens inkruipt omdat ik hem niet thuis hoorde komen :')
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 12:26:17 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152878505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:43 schreef onomatopee het volgende:

[..]

:D

Gelukkig geen snurker hier, maar ik ben wel een lichte slaper.. Als hij laat thuis komt probeert hij vaak heel stilletjes te doen door zich in de woonkamer alvast uit te kleden en in het donker naar de slaapkamer te sluipen enzo. Gevolg: ik schrik me helemaal kapot als hij het bed ineens inkruipt omdat ik hem niet thuis hoorde komen :')
Dat laatste herken ik ja _O-

Vandaag gaan we naar een potentiële huwelijkslocatie, ik hoop dat het betaalbaar is O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152878893
Veel plezier!

Ik meld me hier heel voorzichtig... Ben m'n laatste strip aan het opmaken :o Raar gevoel...
:)
pi_152878906
Welkom Fritz!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:38 schreef onomatopee het volgende:
Verder, stralend weer vandaag! Wij gaan zo een nieuwe keuken uitzoeken en dan hopelijk lekker buiten lunchen :) Hier nog leuke weekendplannen?
Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen.. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:26 schreef MaJo het volgende:
Vandaag gaan we naar een potentiële huwelijkslocatie, ik hoop dat het betaalbaar is O+
Jullie hebben nogal wat leuke dingen op de planning staan! Huis kopen en nieuwe badkamer (of was 't een keuken?), trouwen.. Wanneer willen jullie trouwen?

Gisteren afleveringen gekeken van 'n seizoen Babyboom.. En nu natuurlijk vannacht gedroomd dat we een zwangerschapstest deden.. Maar er kwam geen tweede streepje.. K had 'm in mn broekzak gestopt om later op de dag toch te ontdekken dat er een tweede streepje op stond. Toen een digitale gedaan en daar stond op: "Pas op, heel licht zwanger". :? :D
pi_152879534
Welkom Soof-87! Leuk dat jullie bijna gaan beginnen :)

En veel plezier MaJo, leuke dingen zijn jullie mee bezig inderdaad zeg!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef SmallishBear het volgende:

Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen.. :')
Het schitterende weer viel mij ook een beetje tegen, ik weet niet waar ik het vandaan haalde :') Denk omdat het gister zulk mooi weer was en ik een straaltje zon zag, wishful thinking :P

Hoe dan ook: de keuken is uitgezocht! Het duurt nog even voor hij geplaatst kan worden, maar ben er helemaal blij mee. Kookeiland O+

Mijn nieuwe NOD kan naar 21 juni trouwens :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:59:41 #50
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152880361
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef Soof-87 het volgende:
Veel plezier!

Ik meld me hier heel voorzichtig... Ben m'n laatste strip aan het opmaken :o Raar gevoel...
Hoi! Welkom! :W
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:09:37 #51
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152880562
Bedankt voor het warme welkom :)

Ik weet niet of jullie veel aan mijn input hebben haha. Mijn vriendin, die gynaecoloog is, zegt me dat ik meer verstand van het vrouwelijk lichaam dan de gemiddelde man, maar toch kan ik haar meer dan de helft van de tijd niet volgen. Zo'n ovulatie berekenen lijkt wel hogere wiskunde :') :P
pi_152885575
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:09 schreef FritzWepper het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :)

Ik weet niet of jullie veel aan mijn input hebben haha. Mijn vriendin, die gynaecoloog is, zegt me dat ik meer verstand van het vrouwelijk lichaam dan de gemiddelde man, maar toch kan ik haar meer dan de helft van de tijd niet volgen. Zo'n ovulatie berekenen lijkt wel hogere wiskunde :') :P
Daar heb je heel toffe appies voor die dat voor je doen :D
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 18:23:36 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152886570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef SmallishBear het volgende:
Welkom Fritz!

[..]

Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen.. :')

[..]

Jullie hebben nogal wat leuke dingen op de planning staan! Huis kopen en nieuwe badkamer (of was 't een keuken?), trouwen.. Wanneer willen jullie trouwen?

Gisteren afleveringen gekeken van 'n seizoen Babyboom.. En nu natuurlijk vannacht gedroomd dat we een zwangerschapstest deden.. Maar er kwam geen tweede streepje.. K had 'm in mn broekzak gestopt om later op de dag toch te ontdekken dat er een tweede streepje op stond. Toen een digitale gedaan en daar stond op: "Pas op, heel licht zwanger". :? :D
We hebben best veel op de planning ja :D Huis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen _O- Genoeg afleiding dus ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:09 schreef FritzWepper het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :)

Ik weet niet of jullie veel aan mijn input hebben haha. Mijn vriendin, die gynaecoloog is, zegt me dat ik meer verstand van het vrouwelijk lichaam dan de gemiddelde man, maar toch kan ik haar meer dan de helft van de tijd niet volgen. Zo'n ovulatie berekenen lijkt wel hogere wiskunde :') :P
Zo lastig is het allemaal niet :P Over het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden :P) Als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan zit de eisprong precies in het midden. Als je een langere cyclus hebt zit de eisprong nog steeds 14 dagen voor je NOD. Bij een cyclus van 40 dagen dus op dag 26. Het lastige is alleen dat cycli vaak wisselen dus dan is het moeilijk uitrekenen. Ook duurt de luteale fase (van eisprong tot NOD) niet bij iedereen 14 dagen maar bij sommigen zelfs 10 en dan berekenen je je vruchtbare dag dus verkeerd :)

Ik heb vandaag weer bloedverlies. Vriend denkt een innestelingsbloeding maar dat lijkt me wat te snel... Tenzij mijn eisprong nog eerder was dan ik dacht :o

De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk worden *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152896740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

We hebben best veel op de planning ja :D Huis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen _O- Genoeg afleiding dus ;)

[..]

Zo lastig is het allemaal niet :P Over het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden :P) Als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan zit de eisprong precies in het midden. Als je een langere cyclus hebt zit de eisprong nog steeds 14 dagen voor je NOD. Bij een cyclus van 40 dagen dus op dag 26. Het lastige is alleen dat cycli vaak wisselen dus dan is het moeilijk uitrekenen. Ook duurt de luteale fase (van eisprong tot NOD) niet bij iedereen 14 dagen maar bij sommigen zelfs 10 en dan berekenen je je vruchtbare dag dus verkeerd :)

Ik heb vandaag weer bloedverlies. Vriend denkt een innestelingsbloeding maar dat lijkt me wat te snel... Tenzij mijn eisprong nog eerder was dan ik dacht :o

De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk worden *O*
Waar waar waar??

En *O* voor innestelingsbloeding!!
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 23:21:18 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152898941
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Waar waar waar??

En *O* voor innestelingsbloeding!!
Ik stuur je even een appje ;)

Laten we het hopen *O* Mijn lichaam kan natuurlijk ook aan het kutten zijn :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152901541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

We hebben best veel op de planning ja :D Huis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen _O- Genoeg afleiding dus ;)

[..]

Zo lastig is het allemaal niet :P Over het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden :P) Als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan zit de eisprong precies in het midden. Als je een langere cyclus hebt zit de eisprong nog steeds 14 dagen voor je NOD. Bij een cyclus van 40 dagen dus op dag 26. Het lastige is alleen dat cycli vaak wisselen dus dan is het moeilijk uitrekenen. Ook duurt de luteale fase (van eisprong tot NOD) niet bij iedereen 14 dagen maar bij sommigen zelfs 10 en dan berekenen je je vruchtbare dag dus verkeerd :)

Ik heb vandaag weer bloedverlies. Vriend denkt een innestelingsbloeding maar dat lijkt me wat te snel... Tenzij mijn eisprong nog eerder was dan ik dacht :o

De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk worden *O*
Jeetje wat een plannen! O+ Al komen wij ook wel aardig in de richting. :Y

Was dit de eerste locatie die je bezocht? Alleen voor het trouwen of de hele dag of alleen het feest?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152902831
Oh tof MaJo!

Trouwen. O+ Jurken passen, trouwlocatie kiezen, ringen uitzoeken. O+
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 00:41:19 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152903523
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Jeetje wat een plannen! O+ Al komen wij ook wel aardig in de richting. :Y

Was dit de eerste locatie die je bezocht? Alleen voor het trouwen of de hele dag of alleen het feest?
ja we doen gewoon alles in een keer :D

Het is de eerste locatie die we bezocht hebben :Y nou moet ik zeggen dat ik de locatie al goed ken omdat het staat in de plaats waar ik ben opgegroeid en ik altijd al droomde om daar te trouwen. Het is een kasteel O+ de hele dag kan daar :Y

En cygne de voorpret is al zo leuk inderdaad O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152903983
Ooh trouwen in een kasteel hebben wij ook gedaan. Ook de hele dag. Zo tof was dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 mei 2015 @ 08:53:46 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_152908649
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende week :Y)
disclaimer
  zondag 24 mei 2015 @ 09:21:36 #61
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152908844
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende week :Y)
O+
pi_152909045
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 00:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

ja we doen gewoon alles in een keer :D

Het is de eerste locatie die we bezocht hebben :Y nou moet ik zeggen dat ik de locatie al goed ken omdat het staat in de plaats waar ik ben opgegroeid en ik altijd al droomde om daar te trouwen. Het is een kasteel O+ de hele dag kan daar :Y

En cygne de voorpret is al zo leuk inderdaad O+
Ooh echt supertof! O+

Wij weten al wel wanneer we gaan trouwen en dat we gaan trouwen, maar meneer heeft mij nog niet officieel gevraagd O-) hij is wel een plan aan t bekokstoven om het te vragen :+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152909059
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Cygne het volgende:
Ooh trouwen in een kasteel hebben wij ook gedaan. Ook de hele dag. Zo tof was dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! :D 'in de buurt' van waar ik opgegroeid ben :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152909872
Trouwen O+ in een kasteel O+ *zwijmel*
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 11:31:34 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152910897
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende week :Y)
:o heb je vaker voorspellende dromen? :D *O* O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 11:34:34 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152910960
Ziet er ook goed uit cygne! Alleen ziet het er meer uit als een landhuis dan echt een kasteel?

Sjois hoe zit dat dan dat je al weet wanneer je gaat trouwen maar nog niet gevraagd bent _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152911947
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 09:43 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Wauw! :D 'in de buurt' van waar ik opgegroeid ben :)
Oh echt? :D

@MaJo, klopt. Achja als t kasteel heet dan is t n kasteel. :) We hebben daar ceremonie, receptie, diner, naborrelen en een overnachting plus ontbijt met onze naaste familie gehad. Supergaaf. O+
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 13:04:39 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152912846
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oh echt? :D

@MaJo, klopt. Achja als t kasteel heet dan is t n kasteel. :) We hebben daar ceremonie, receptie, diner, naborrelen en een overnachting plus ontbijt met onze naaste familie gehad. Supergaaf. O+
Je hebt ook verschillende soorten kastelen denk ik :) Wij willen dus echt in een Middeleeuws kasteel, deze:



O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152913030
Supermooi! O+

Ons maakte de locatie niet zoveel uit, we hadden eerst een andere locatie maar voor die locatie hadden we te weinig gasten. Toen kwam schoonpapa met deze. En t contact onderhouden met locatie. Hij had ook een heel draaiboek met duizend aantekeningen. De man had meer stress dan wij. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 mei 2015 @ 13:26:16 #70
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_152913295
Welkom Soof en Fritz!
pi_152913323
Lijkt wel een Disney sprookje!
:)
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 13:37:56 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152913566
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:14 schreef Cygne het volgende:
Supermooi! O+

Ons maakte de locatie niet zoveel uit, we hadden eerst een andere locatie maar voor die locatie hadden we te weinig gasten. Toen kwam schoonpapa met deze. En t contact onderhouden met locatie. Hij had ook een heel draaiboek met duizend aantekeningen. De man had meer stress dan wij. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo zijn wij ook hoor, we gaan er verder helemaal geen poespas van maken :D Gisteren had ze het opeens over een trouwauto en wij zo van "oh ja, misschien eens naar kijken" :') We willen ook geen speeches enzo. Gewoon een leuk feestje en lekker eten O+

Welkom nog Soof! Helemaal vergeten je welkom te heten :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 13:41:36 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152913652
Gebruiken meer meiden hier teunisbloemolie? Ik heb sinds ik gestopt ben echt dat gevoel wat je ook hebt wanneer je de nuvaring uithaalt/einde van de pilstrip. Zo'n weeïg gevoel van anderen waarbij je voelt dat je lichaam klaar is om ongesteld te worden. Lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling dat je je 2 weken zo voelt?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152913705
Ohja trouwauto. Wij hebben die van mn vader gebruikt. ^O^ En qua speeches de Babs en mijn schoonvader bij t diner. Maar goed die man houdt altijd en overal speeches. :') _O-
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 13:46:47 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152913766
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:43 schreef Cygne het volgende:
Ohja trouwauto. Wij hebben die van mn vader gebruikt. ^O^ En qua speeches de Babs en mijn schoonvader bij t diner. Maar goed die man houdt altijd en overal speeches. :') _O-
We zijn nu aan het kijken wie van onze vrienden een mooie auto heeft die we kunnen lenen :') Eigenlijk jammer dat we de MG vorig jaar verkocht hebben, dat was een perfecte trouwauto geweest!

Ik denk dat we mijn vader of iemand anders ook wel laten speechen maar verder geen ABCtjes door ooms en tantes en gênante verhalen door vrienden. De vrienden van mijn vriend kennende zou dat behoorlijk pijnlijk worden _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152914016
Oh ABCtjes. Wij hebben nadrukkelijk verzocht dat niet te doen. _O-

Oh en ontopic. Wachten op eerste menstruatie. Geen idee wanneer die komt. Ter afleiding en preventie van piekeren mn dagen maar volstoppen met werken en knutselen en zo. Binnenkort naar de gyn. Overleggen over de vervolgstappen.
pi_152914932
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:34 schreef MaJo het volgende:
Ziet er ook goed uit cygne! Alleen ziet het er meer uit als een landhuis dan echt een kasteel?

Sjois hoe zit dat dan dat je al weet wanneer je gaat trouwen maar nog niet gevraagd bent _O-
Hahahaha, nou we hebben het er wel zo af en toe over :D we willen het allebei en we kwamen beide met dezelfde datum. Dus we zijn praktisch wel verloofd, maar theoretisch nog niet? Zoiets? :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152914955
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oh echt? :D

@MaJo, klopt. Achja als t kasteel heet dan is t n kasteel. :) We hebben daar ceremonie, receptie, diner, naborrelen en een overnachting plus ontbijt met onze naaste familie gehad. Supergaaf. O+
In de buurt is een relatief begrip hoor haha, maar ik kom uit de Betuwe oorspronkelijk en moest vaak in Bennekom korfballen :9
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152921945
Ik haak ook maar weer eens aan.
Het is weer tijd voor strepen dames!
Ik zit op dag 29 vandaag. Vorige cyclus duurde 32 dagen dus donderdag is m'n NOD. Geen symptomen van een zwangerschap dus ik ga er niet vanuit dat het raak is.
  zondag 24 mei 2015 @ 18:24:19 #80
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152922135
Nu wil ik ook trouwen :'( O+

Hoi Fien! Mijn NOD is ook Donderdag. Ook geen symptomen. Maar dat hoeft niks te zeggen... Ik heb bij de Senn en 2.0 ook helemaal geen symptomen gehad.
pi_152922324
Hoi Hilz! Spannend! Wanneer ga jij testen?
Wij gaan woensdag een huis bezichtigingen en eigenlijk wil ik dan weten of ik zwanger ben of niet dus ik denk dat ik woensdag ochtend ga testen.
pi_152924118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
Nu wil ik ook trouwen :'( O+

Hoi Fien! Mijn NOD is ook Donderdag. Ook geen symptomen. Maar dat hoeft niks te zeggen... Ik heb bij de Senn en 2.0 ook helemaal geen symptomen gehad.
Senn als bruidsjonker O+
S. 2014
J. 2016
pi_152925407
Welkom Soof en Fritz! En wat een heerlijke lurkverhalen over bruiloft en huis kopen enzo! :)
Spannend dat veel NOD snel zijn en elkaar snel opvolgen!
Hier nog wachten op eerste eisprong na MK. Ovutesten, temperaturen en voor alle zekerheid nu al om de dag klussen. De oven is voorverwarmd, laat maar komen dat nieuwe ei!
  zondag 24 mei 2015 @ 21:02:06 #84
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152927356
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef Fien10 het volgende:
Hoi Hilz! Spannend! Wanneer ga jij testen?
Wij gaan woensdag een huis bezichtigingen en eigenlijk wil ik dan weten of ik zwanger ben of niet dus ik denk dat ik woensdag ochtend ga testen.
Nou, ik denk morgen. Heb een kv early test gekocht. Maar Ik heb ook mijn oude cyclussen (Zonder temp grafiekjes) Er eens bijgepakt... Tussen de menstruaties zit steeds 20 of 21 dagen. Dan zou ik een vrij korte luteale (heet dat zo?) fase hebben. Niet extreem kort maar korten dan gebruikelijk. Ik werd ook steeds een paar dagen vroeger dan de app zei ongesteld (ingesteld op 28 dagen dus 20 + 5 bloed = 25 ipv de ingestelde 28) Dat zou dan eigenlijk betekenen dat op basis van de afgelopen 4 maanden, morgen mijn NOD zou zijn.


geloof ik :@
  zondag 24 mei 2015 @ 21:03:30 #85
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152927415
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Senn als bruidsjonker O+
*smelt*
pi_152928959
Spannend Hilz!! Voel je wat? Ik duim *O*
pi_152929451
Oke spannend. Ik vermoed hier ook een korte luteale fase. Vorige keer 8 dagen. Toen had ik m'n eisprong op dag 24/25 opgespeurd en toen werd ik op dag 33 ongesteld. Als hij nu weer 8 dagen zou zijn zou ik morgen weer ongesteld moeten worden.

Hoe is t bij jou L0t? Al bij de gyn geweest? Ben je al iets wijzer? Jij ook een korte LF toch?
  zondag 24 mei 2015 @ 22:57:54 #88
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152931565
Ik voel helemaal niks :o
Maar bij de Senn voelde ik ook niks. Pas na 4 maanden, was een Pamela Anderson imitatie :')

Lf van 8 dagen is wel kort toch? Ik zou afgelopen maanden op 10 zitten. En dat is al vrij kort.
pi_152937980
Ik heb voor t eerst een tweede streepje geplast op een ovulatietest! Vandaag was ie iets donkerder dan gisteren, dus even in de gaten houden. Nog nooit eerder ovulatietesten gebruikt, dus geen idee of ik standaard een licht streepje plas :s)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 25 mei 2015 @ 08:06:39 #90
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152938090
Negatief. ;(
  maandag 25 mei 2015 @ 08:31:27 #91
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152938204
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Negatief. ;(
-O- :*

Wat niet is, kan nog komen. Ik blijf duimen en ondertussen een dikke knuffel geven.
pi_152938231
Kut Hilz!
Ja als hij nu weer 8 dagen zou zijn volgens mijn gevoel ga ik t ziekenhuis bellen en wil ik dat ze m'n cyclus helemaal volgen met de clomid. Maar al zou ik weer om dag 33 ongesteld worden dan is hij nu 10 dagen dus al iets langer.
  maandag 25 mei 2015 @ 08:51:53 #93
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152938295
Nog geen bloed en vanmorgen ook weer een hoge temp. Dus misschien idd te vroeg.
Ik heb vanmorgen plechtig met mezelf afgesproken (gezworen zelfs, met 2 vingers in de lucht. Hand op de bijbel) dat ik NOOIT meer een early test zou kopen en NIET meer test voor NOD.
  maandag 25 mei 2015 @ 08:53:00 #94
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152938303
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:36 schreef Fien10 het volgende:
Kut Hilz!
Ja als hij nu weer 8 dagen zou zijn volgens mijn gevoel ga ik t ziekenhuis bellen en wil ik dat ze m'n cyclus helemaal volgen met de clomid. Maar al zou ik weer om dag 33 ongesteld worden dan is hij nu 10 dagen dus al iets langer.
10 dagen was geloof ik nog wel goed. Dan blijven we samen met samengeknepen billen wachten tot donderdag :D
pi_152938329
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

10 dagen was geloof ik nog wel goed. Dan blijven we samen met samengeknepen billen wachten tot donderdag :D
Een hoge temperatuur is wel een goed teken. En geen bloed is goed.
Ik ga woensdag ochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. We gaan die dag een huis bezichtigen en dan wil ik weten waar ik aan toe ben. Niet dat het enig verschil maakt over de beslissing maar toch..
pi_152938334
Ik duim voor Hill & Fien!! *O* w/
Streepjes zullen we krijgen dit topic, meiden *;
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152942600
Ik duim toch nog maar even door voor jullie. :*
pi_152945356
Ik duim hard mee!

Ik zit met een dillemma. Dit is de eerste pilloze maand en aankomend weekend is er een personeelsfeest waarbij het op zal vallen als ik niet ga drinken. En ik wil ook eigenlijk niet drinken, want stel dat... En normaal drink ik altijd op een personeelsfeest. Dus ik moet iets gaan verzinnen in de trant van niet zo lekker in orde of zo? Lastig, want toen een andere collega het vorige feest niet dronk, gingen er gelijk geruchten.
pi_152945804
Wanneer verwacht je je eisprong? Ik heb bijna een jaar niets meer gedronken, want bezig zwanger te worden etc. Maar t schoot geen donder op. In januari de avond voor mijn eisprong een fles likeur soldaat gemaakt (na eisprong sowieso niets gedronken) en toen was t dus wel raak :') Maar ik ga er vanuit dat de kleine er niets aan heeft overgehouden.

Ik heb overigens voordat we t bekend maakten, nog een paar keer een virgin mojito bijv gedronken. Niemand die t verschil zag :+
pi_152945940
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wanneer verwacht je je eisprong? Ik heb bijna een jaar niets meer gedronken, want bezig zwanger te worden etc. Maar t schoot geen donder op. In januari de avond voor mijn eisprong een fles likeur soldaat gemaakt (na eisprong sowieso niets gedronken) en toen was t dus wel raak :') Maar ik ga er vanuit dat de kleine er niets aan heeft overgehouden.

Ik heb overigens voordat we t bekend maakten, nog een paar keer een virgin mojito bijv gedronken. Niemand die t verschil zag :+
ik ben 1 mei gestopt, 4 mei ongesteld geworden. Ik heb nog geen flauw idee hoe (en of) mijn lichaam een cyclus oppakt. Normaal gesproken had ik dus vorige week mijn eisprong en zou ik ergens na het personeelsfeest ongesteld moeten worden.

Aan de ene kant heb ik dus ook zoiets van, hoe groot is de kans nou? Maar ik weet niet of ik het mijzelf kan vergeven als ik wel drink en het in 1x raak was.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 15:04:17 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152946003
Balen Hilz! Maar ik gooi het ook op te vroeg testen :Y Later deze week nog een testje doen en wie weet wat die gaat zeggen! Ik blijf voor je duimen ^O^

Fien ook al in spanning, ik ga ook duimen draaien voor jou!

Nazil dat is een afweging die je zelf moet maken. Sowieso is er de eerste weken nog geen bloedband dus als je wel drinkt dan heeft de foetus er geen last van. Ik heb zelf altijd wel gedronken omdat ik al vermoedde dat het langer zou gaan duren. Ik laat dus pas alles staan als ik echt zwanger ben. Anders had ik de laatste 9 maanden ook geen rood vlees en rauwmelkse kazen mogen eten. Nou drink ik wel met mate hoor, ik ben niet elk weekend gaan zuipen (behalve vorig weekend en dat heb ik geweten :')) Maar een wijntje bij het eten moet kunnen vind ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152946263
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef MaJo het volgende:
Balen Hilz! Maar ik gooi het ook op te vroeg testen :Y Later deze week nog een testje doen en wie weet wat die gaat zeggen! Ik blijf voor je duimen ^O^

Fien ook al in spanning, ik ga ook duimen draaien voor jou!

Nazil dat is een afweging die je zelf moet maken. Sowieso is er de eerste weken nog geen bloedband dus als je wel drinkt dan heeft de foetus er geen last van. Ik heb zelf altijd wel gedronken omdat ik al vermoedde dat het langer zou gaan duren. Ik laat dus pas alles staan als ik echt zwanger ben. Anders had ik de laatste 9 maanden ook geen rood vlees en rauwmelkse kazen mogen eten. Nou drink ik wel met mate hoor, ik ben niet elk weekend gaan zuipen (behalve vorig weekend en dat heb ik geweten :')) Maar een wijntje bij het eten moet kunnen vind ik :)
ik meende zoiets inderdaad al ergens een keer gelezen te hebben. Ik ben niet zo'n drinker, behalve op feestjes en door mijn chronische ziekte ga ik daar niet zo vaak naar toe :+ een paar wijntjes over de hele avond hakt er al genoeg in na een dag werken denk ik, misschien dat ik dat dan doe. Bekijk ik dan op de dag zelf wel.

Inderdaad, als het dan een jaar duurt is het ook idioot dat je al die dingen een jaar lang niet meer mag. Rood vlees eet ik ook nog gewoon.
pi_152946303
Ik heb dat probleem met alcohol gelukkig niet want ik drink sowieso al nooit. :)
Wat ik wel rot vind is rauw vlees. Ik doe er een moord voor. Filet american, tartaar, biefstuk. En dat weet iedereen. Ik eet altijd minimaal 1x in de week bij m'n ouders en vaak maakt m'n moeder dan biefstuk of tartaar.
Doe maar lekker doorbakken ma.. :')
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 15:29:02 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152946663
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:14 schreef Nazil het volgende:

[..]

ik meende zoiets inderdaad al ergens een keer gelezen te hebben. Ik ben niet zo'n drinker, behalve op feestjes en door mijn chronische ziekte ga ik daar niet zo vaak naar toe :+ een paar wijntjes over de hele avond hakt er al genoeg in na een dag werken denk ik, misschien dat ik dat dan doe. Bekijk ik dan op de dag zelf wel.

Inderdaad, als het dan een jaar duurt is het ook idioot dat je al die dingen een jaar lang niet meer mag. Rood vlees eet ik ook nog gewoon.
Same here met chronische ziekte en feestjes, dat is inmiddels flink ingeperkt :D Welke chronische ziekte heb jij? Ben je wel eens bang dat dit je zwangerschap ook bemoeilijkt? :@ Ik heb zelf ME en ben wel eens bang dat dit alleen maar erger wordt door zwangerschap maar het kan ook juist zijn dat je dan meer energie krijgt.

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:15 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb dat probleem met alcohol gelukkig niet want ik drink sowieso al nooit. :)
Wat ik wel rot vind is rauw vlees. Ik doe er een moord voor. Filet american, tartaar, biefstuk. En dat weet iedereen. Ik eet altijd minimaal 1x in de week bij m'n ouders en vaak maakt m'n moeder dan biefstuk of tartaar.
Doe maar lekker doorbakken ma.. :')
Eet je het nu al niet dan? Ik hou ook veel van rauw vlees, al die dingen die jij noemt :9 Ik hou er nu nog geen rekening mee maar zodra ik zwanger ben stop ik daar direct mee :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152946842
Ja als ik ongesteld ben en net daarna durf ik t wel aan. Maar daarna doe ik het niet meer. Al heb ik laatst wel rauwe ham op wat ik net openmaakte uit de verpakking trouwens.
pi_152946844
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Same here met chronische ziekte en feestjes, dat is inmiddels flink ingeperkt :D Welke chronische ziekte heb jij? Ben je wel eens bang dat dit je zwangerschap ook bemoeilijkt? :@ Ik heb zelf ME en ben wel eens bang dat dit alleen maar erger wordt door zwangerschap maar het kan ook juist zijn dat je dan meer energie krijgt.

[..]

Eet je het nu al niet dan? Ik hou ook veel van rauw vlees, al die dingen die jij noemt :9 Ik hou er nu nog geen rekening mee maar zodra ik zwanger ben stop ik daar direct mee :)
fibromyalgie. Het gaat in de zomer beter dan in de winter, in de winter werk ik niet zonder pijnstilling. Nu probeer ik zonder, want het mag ook niet als ik zwanger ben etc. Aan de ene kant ben ik heel bang hoe het zal zijn als ik zwanger ben, trekt mijn lichaam dat wel of ben ik alleen maar vermoeider? Misschien heb ik dan wel zo veel pijn als in de winter dat ik gewoon vanaf begin al in de ziektewet zit (en dat is bij mijn werk makkelijker gezegd dan gedaan). Maar aan de andere kant, je hoort inderdaad ook dat sommige mensen er dan juist geen last van hebben en daar ga ik dan maar vanuit.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:53:09 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152947213
Nazil ik was op een personeelsfeest 9 weken zwanger en bij de bar aangegeven, ze schonken appelsap met water in een wijnglas, leek gewoon op witte wijn. En verder afwisselen met frisdrank als je om een drankje wordt gevraagd.
Maar ik heb daarvoor gewoon gedronken. Laatste keer dat ik alcohol op had was met 3 weken en 6 dagen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 17:07:15 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152949031
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:36 schreef Nazil het volgende:

[..]

fibromyalgie. Het gaat in de zomer beter dan in de winter, in de winter werk ik niet zonder pijnstilling. Nu probeer ik zonder, want het mag ook niet als ik zwanger ben etc. Aan de ene kant ben ik heel bang hoe het zal zijn als ik zwanger ben, trekt mijn lichaam dat wel of ben ik alleen maar vermoeider? Misschien heb ik dan wel zo veel pijn als in de winter dat ik gewoon vanaf begin al in de ziektewet zit (en dat is bij mijn werk makkelijker gezegd dan gedaan). Maar aan de andere kant, je hoort inderdaad ook dat sommige mensen er dan juist geen last van hebben en daar ga ik dan maar vanuit.
ik heb ook last van fibro (gaat vaak samen met ME). Bij mij worden de laatste tijd de fibro klachten helaas erger terwijl het met mijn ME klachten beter gaat ;(

Ik herken je angst heel goed, ben ook bang dat de zwangerschap dingen verergert maar ik ga ook maar uit van de positieve uitkomst, hopelijk valt het mee!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 25 mei 2015 @ 17:09:24 #109
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152949093
Pas als ik een positieve test in handen heb stop ik met al het lilleks wat niet mag tijdens een zwangerschap. Alcohol eigenlijk alleen op feestjes. En meestal ben ik ook nog eens het lul wat moet rijden :') Maar mn broodje, nog maar nét dood beest is pas klaar als het echt niet meer mag.

En eigenlijk mag ik het gewoon wel, want ik heb vroeger al eens toxoplasmose gehad. Maar het zekere voor het onzekeren nemen.
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 17:23:51 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152949514
Had rauw vlees ook niet iets met listeria en salmonella te maken of was dat rauwmelkse kazen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152949865
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb ook last van fibro (gaat vaak samen met ME). Bij mij worden de laatste tijd de fibro klachten helaas erger terwijl het met mijn ME klachten beter gaat ;(

Ik herken je angst heel goed, ben ook bang dat de zwangerschap dingen verergert maar ik ga ook maar uit van de positieve uitkomst, hopelijk valt het mee!
Vriendin van mij is bijna uitgerekend en heeft ook ME. Heeft gelukkig een erg goede zwangerschap gehad!
Zij maakte zich in het begin ook erg veel zorgen...
:)
  maandag 25 mei 2015 @ 17:36:07 #112
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152949897
Salmonella kan wel... Maar volgens mij kan je dat niet voorkomen. Dat blijft ook als je het vleesch verhit

Via de ontlasting van die dieren komt de bacterie terecht op het land of in het water. Van daaruit kan salmonella weer op ons voedsel terechtkomen. Bijvoorbeeld omdat groenten of fruit worden besproeid met water waar de bacterie in zit. Ook als een dier geslacht wordt, kan de bacterie vanuit de darmen of het slachthuis op het vlees terechtkomen. Zegt Google

Listeria is idd rauwmelkse kazen en vacuum verpakt spul wat je niet verhit voordat je het eet

Edit: Je hebt gelijk... Rauwe dierlijke producten zoals rauw vlees, ei, melk, vis of schaal- en schelpdieren.
pi_152949975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef MaJo het volgende:
Had rauw vlees ook niet iets met listeria en salmonella te maken of was dat rauwmelkse kazen?
toxoplasmose volgens mij.
Ik at rood vlees en rauwe vis in de eerste helft van mijn cyclus. Wist ik veel dat die drie weken duurde en de tweede helft maar een week :')
Sushi (uitgezonderd roofvis) schijnt wel te mogen, als t echt vers is, en dat is t meestal bij een goed doorloop restaurant
Maar ik heb me er nog niet aan gewaagd, komt eind dit jaar wel weer
  maandag 25 mei 2015 @ 17:41:04 #114
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152950047
Sushi bij een druk bezochte sushiboer kan idd geen kwaad. En tonijn uit blik mag wel, maar de blokjes bij de sushiboer weer beter van niet
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 18:08:03 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152950790
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Vriendin van mij is bijna uitgerekend en heeft ook ME. Heeft gelukkig een erg goede zwangerschap gehad!
Zij maakte zich in het begin ook erg veel zorgen...
dat is goed om te horen! Hopelijk houdt ze het ook goed vol wanneer het kindje er is :)

Wat een gedoe allemaal met eten :D dat wordt nog wat als ik zwanger bent want juist die dingen vind ik zo lekker: filet american, steak tartare, rosbief, rode biefstuk, Münster kaas, zalm, wijn :'( maar voor een goed doel natuurlijk, dat wel O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 25 mei 2015 @ 18:56:27 #116
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152952280
Hm ik denk niet dat eten voor mij een probleem wordt. Ga er niet zo spastisch om doen... Natuurlijk geen paté of biefstuk, en geen alcohol, maar dat pas vanaf een positieve test. En de kattenbak blijf ik ook gewoon doen, iemand moet het doen toch? :P
Warempel, een drempel.
pi_152953313
Paté mag gewoon maar met mate!
Lees vooral niet de adviezen van het voedingscentrum die zijn echt te overdreven.

Let wel op met de kattenbak, je hebt daarbij nou eenmaal kans op een toxoplasmose besmetting.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152953535
Allemaal voor een goed doel moeten we maar denken. :)
Hier nog geen bloed. Dag 30 inmiddels. Vorige keer werd ik op dag 33 ongesteld. Dat is dan toch de eerste dag van m'n nieuwe cyclus? Dan heeft de vorige toch 32 dagen geduurd?
Zo heb ik het namelijk de hele tijd in m'n hoofd.
  maandag 25 mei 2015 @ 21:12:11 #119
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152956975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:56 schreef Ronderotonde het volgende:
Hm ik denk niet dat eten voor mij een probleem wordt. Ga er niet zo spastisch om doen... Natuurlijk geen paté of biefstuk, en geen alcohol, maar dat pas vanaf een positieve test. En de kattenbak blijf ik ook gewoon doen, iemand moet het doen toch? :P
+1 hoe vaak ik al niet gehoord heb 'Ja dááág! Het zijn jouw katten. Kutbeesten'.

(Uitscheppen met plastic handschoentjes aan en sowieso heul goed je handjes wassen)
pi_152958255
ik snap als lurker eerlijk gezegd nooit de paniek om de kattenbak.
helemaal niet als je dit doet met handschoen aan of de drol(len) oppakt met een zakje. en natuurlijk handen wassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 25-05-2015 22:00:04 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 21:43:05 #121
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152958265
Mijn kat komt niet buiten en eet geen rauw vlees, dus het risico is toch al stuk kleiner. Gewoon vlug scheppen en handen wassen vind ik goed genoeg...

Maar ik weet niet wat ik heb de laatste tijd, ik voel me zo pessimistisch over onze kinderwens. Ik word er alleen maar verdrietig van, voelt als falen om na zoveel pogingen telkens weer ongesteld te worden. Kan er niet zo goed tegen...
Warempel, een drempel.
pi_152958610
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Elleska het volgende:
ik zie als lurker eerlijk gezegd nooit de paniek om de kattenbak.
helemaal niet als je dit doet met handschoen aan of de drol(len) oppakt met een zakje. en natuurlijk handen wassen.
+1 toxoplasmose verpreidt zich/wordt pas actief na 24 uur. Dus als je netjes je kattenbak elke dag schept is er niets aan de hand. Plus, je zou die drol zeg maar moeten eten voordat om besmet te raken want het kan alleen verpreiden via een lichaamsopening, niet door inademen of aanraking ofzo...
Dit, dat, alles.
pi_152959314
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:43 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn kat komt niet buiten en eet geen rauw vlees, dus het risico is toch al stuk kleiner. Gewoon vlug scheppen en handen wassen vind ik goed genoeg...

Maar ik weet niet wat ik heb de laatste tijd, ik voel me zo pessimistisch over onze kinderwens. Ik word er alleen maar verdrietig van, voelt als falen om na zoveel pogingen telkens weer ongesteld te worden. Kan er niet zo goed tegen...
Kun je er een beetje met je partner over praten dan?
:)
  Moderator maandag 25 mei 2015 @ 22:54:20 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152961016
Ik was net bij een concert en tijdens het dansen moest ik echt mijn borsten vasthouden, anders was het te gevoelig. Zou dat al zo snel kunnen? Zit nu 8 dagen voor NOD.

Kattenbak laat ik vriend lekker verschonen als ik zwanger ben. Niet omdat ik er zo bang voor ben maar meer dat het een mooie smoes is :D *O*

Rotonde ik ken dat gevoel maar het heeft zo weinig zin om je zo te voelen :* bij sommigen duurt het gewoon wat langer dan bij anderen. Er zijn ook meiden die jaren bezig zijn, dan valt het ook wel weer mee hoe lang wij bezig zijn. Maar snap het gevoel!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152961529
Wat rot rotonde, ik herken het niet. Hoop dat het overgaat. Ik zie alles als een groot avontuur en vind het vooral leuk eigenlijk. Ik hoop dat je je snel beter voelt en het ook zo kan ervaren. Sterkte!

Gevoelige titties voor MaJo! *O*

Ik ben misselijk.......
pi_152961904
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 19:28 schreef Skoap het volgende:
Paté mag gewoon maar met mate!
Lees vooral niet de adviezen van het voedingscentrum die zijn echt te overdreven.

O+ O+

en kattenbakken tsja. Je loopt hetzelfde risico met werken in de tuin zonder handschoenen. Als je gewoon handschoenen aan doet en je handen wast is er niets aan de hand.
:)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:07:38 #127
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152963279
Er zijn vrouwen die aarde eten tijdens hun zwangerschap.... Zouden ze dan aarde uit de tuin nemen of gewoon zo uit de zak scheppen? O-)

Overigens herken ik het gevoel Rotonde. En dan heb ik er al 1. :@ Dan denk ik wel eens dat het noooooooooooit meer gaat lukken.
pi_152963608
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+ O+

en kattenbakken tsja. Je loopt hetzelfde risico met werken in de tuin zonder handschoenen. Als je gewoon handschoenen aan doet en je handen wast is er niets aan de hand.
Nou ik laat de kattenbak toch maar aan m'n lief over zo lang ik nog een goed excuus heb O-)
pi_152963686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:07 schreef Hilzillah het volgende:
Er zijn vrouwen die aarde eten tijdens hun zwangerschap.... Zouden ze dan aarde uit de tuin nemen of gewoon zo uit de zak scheppen? O-)

Overigens herken ik het gevoel Rotonde. En dan heb ik er al 1. :@ Dan denk ik wel eens dat het noooooooooooit meer gaat lukken.
mwhehe :D een beetje verantwoorde zwangere haalt dat natuurlijk bij Intratuin!

@bloesem, daar is niets mis mee hoor en als je man dat ook prima vindt dan is het helemaal aan je zelf om dat te beslissen. Alleen soms wel goed om de kanttekening te plaatsen dat je met goede hygiëne bijvoorbeeld een hoop wel gewoon kan/mag.
:)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:33:57 #130
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152963779
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

mwhehe :D een beetje verantwoorde zwangere haalt dat natuurlijk bij Intratuin!

@bloesem, daar is niets mis mee hoor en als je man dat ook prima vindt dan is het helemaal aan je zelf om dat te beslissen. Alleen soms wel goed om de kanttekening te plaatsen dat je met goede hygiëne bijvoorbeeld een hoop wel gewoon kan/mag.
Die van de Gamma smaakt lekkerder :@
pi_152964023
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:33 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Die van de Gamma smaakt lekkerder :@
*zet op het advieslijstje*
:Y)
:)
pi_152966462
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:54 schreef MaJo het volgende:
Ik was net bij een concert en tijdens het dansen moest ik echt mijn borsten vasthouden, anders was het te gevoelig. Zou dat al zo snel kunnen? Zit nu 8 dagen voor NOD.

Kattenbak laat ik vriend lekker verschonen als ik zwanger ben. Niet omdat ik er zo bang voor ben maar meer dat het een mooie smoes is :D *O*

Rotonde ik ken dat gevoel maar het heeft zo weinig zin om je zo te voelen :* bij sommigen duurt het gewoon wat langer dan bij anderen. Er zijn ook meiden die jaren bezig zijn, dan valt het ook wel weer mee hoe lang wij bezig zijn. Maar snap het gevoel!
Kan makkelijk, had ik al na twee/drie dagen last van, negen dagen voor in positief testte. Ik gok eisprong toch rond dag 11, op 15 innesteling en twee dagen later begon het al met de pijn. Dat was 8 dagen voordat ik positief testte (25).

Geen idee wanneer NOD zou zijn, gok ook op 25 dan, precies twee weken na vermoedelijke eisprong.

Laten we het hopen. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 08:25:39 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 09:09:59 #133
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152966959
Ik had vanmorgen een temp dip. 2 dagen voor NOD. Dus het gaat hem niet worden deze maand. *sjucht*
pi_152966970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:09 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had vanmorgen een temp dip. 2 dagen voor NOD. Dus het gaat hem niet worden deze maand. *sjucht*
:* :* :*
pi_152967859
Dubbele post
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_152967884
Hoi. Ik kom me hier even melden. Op 30 april inplannen eruit gehaald 1 mei meteen een goede menstruatie mijn eisprong leek te zijn op 15 mei. Vandaag de eerste officiële testdqg met gevoelige test maar nog niet positief zaterdag overnieuw testen dan ben ik 1 dag oertijd. Het zal vast niet zo snel gaan maar ik en mijn vriend hopen op snel een broertje of zusje voor Lisa :) wel erg misselijk en wat kunnen dingen toch stinken. Sinds de inplannen eruit is barstende koppijn maar kan het me natuurlijk ook allemaal verbeelden haha. Inmiddels wel begonnen met foliumzuur.

Verzoek voor de op.

Bezig sinds april 2015
2e kindje
samen sinds augustus 2014
ben gestopt met mijn antidepressiva en huisarts wilde verwijderen van implanon tegenhouden wilde dat ik een paar jaar wachtte echter is wens bij ons zo groot dat we er gewoon voor gaan en huisarts met tegenzin hem verwijderd heeft. Echter gaat het zonder medicatie beter dan verwacht er is altijd een mogelijkheid om andere medicatie op te starten die wel mogen maar voor nu vind ik geen medicatie beter .

[ Bericht 28% gewijzigd door Sam1993 op 26-05-2015 10:08:08 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 10:13:01 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152968108
Snel zeg, op 30 april implanon eruit en meteen de eerste cyclus al een normale cyclus! Voor zover je dat al kan zeggen dan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152968230
Ik zou inprincipe dat weekend ongesteld moeten worden maar had verwacht dat hij misschien een paar dagen later toch een extra Doorbraak zou hebben maar alles gaat gewoon zoals het altijd gegaan is alsof dat ding er nog steeds zit :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 10:22:48 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152968304
:D nouja als het goed is heb je geen eisprong met implanon :P maar ik begrijp wat je zegt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:07:55 #140
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152969264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:09 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had vanmorgen een temp dip. 2 dagen voor NOD. Dus het gaat hem niet worden deze maand. *sjucht*
:*
Dipt jouw temp altijd al voor de menstruatie? Bij mij kwam dat altijd pas drie dagen later ofzo..
pi_152969357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:09 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had vanmorgen een temp dip. 2 dagen voor NOD. Dus het gaat hem niet worden deze maand. *sjucht*
Stom. :*
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:39:09 #142
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_152970037
Welkom Sam!

:* voor Hillz
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 14:46:38 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152974950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 08:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kan makkelijk, had ik al na twee/drie dagen last van, negen dagen voor in positief testte. Ik gok eisprong toch rond dag 11, op 15 innesteling en twee dagen later begon het al met de pijn. Dat was 8 dagen voordat ik positief testte (25).

Geen idee wanneer NOD zou zijn, gok ook op 25 dan, precies twee weken na vermoedelijke eisprong.

Laten we het hopen. *O*
Ik heb er best een goed gevoel over maar wil niet teveel hopen, mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden :@ Vanochtend ook van die opgezette kliertjes rondom mijn tepels, dus ik blijf hoop houden :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:09 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had vanmorgen een temp dip. 2 dagen voor NOD. Dus het gaat hem niet worden deze maand. *sjucht*
-O- :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef Sam1993 het volgende:
Hoi. Ik kom me hier even melden. Op 30 april inplannen eruit gehaald 1 mei meteen een goede menstruatie mijn eisprong leek te zijn op 15 mei. Vandaag de eerste officiële testdqg met gevoelige test maar nog niet positief zaterdag overnieuw testen dan ben ik 1 dag oertijd. Het zal vast niet zo snel gaan maar ik en mijn vriend hopen op snel een broertje of zusje voor Lisa :) wel erg misselijk en wat kunnen dingen toch stinken. Sinds de inplannen eruit is barstende koppijn maar kan het me natuurlijk ook allemaal verbeelden haha. Inmiddels wel begonnen met foliumzuur.

Verzoek voor de op.

Bezig sinds april 2015
2e kindje
samen sinds augustus 2014
ben gestopt met mijn antidepressiva en huisarts wilde verwijderen van implanon tegenhouden wilde dat ik een paar jaar wachtte echter is wens bij ons zo groot dat we er gewoon voor gaan en huisarts met tegenzin hem verwijderd heeft. Echter gaat het zonder medicatie beter dan verwacht er is altijd een mogelijkheid om andere medicatie op te starten die wel mogen maar voor nu vind ik geen medicatie beter .
Welkom hier! Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen maar zal het onthouden voor het volgende topic :) Anders even een modje vragen of het er nu al in kan.

Wat betreft antidepressiva: knap dat je zonder kan! Ik kan het helaas niet dus zit nu op een wat zwangerschapsvriendelijkere AD. Besef wel dat het beter is om door te slikken dan dat je down wordt, dat laatste is nog schadelijker tijdens de zwangerschap volgens mijn psych. Maar als je zonder kunt is dat natuurlijk helemaal top ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:03:21 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_152975505
Ik zet je er wel even bij Sam. Succes!
Nog meer wijzigingen? Op = op, weg = weg!
disclaimer
pi_152975625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet je er wel even bij Sam. Succes!
Nog meer wijzigingen? Op = op, weg = weg!
Jaaaa geloof dat ik m'n eisprong na MK gevonden heb dus NOD mag op 10 juni!
pi_152976212
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:08 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben misselijk.......
En nog misselijk? Hoop op streepjes voor je morgen! En daarna huis bezichtigen! Wij zitten nog nét niet in die fase.. Ons huis staat wel te koop..

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er best een goed gevoel over maar wil niet teveel hopen, mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden :@ Vanochtend ook van die opgezette kliertjes rondom mijn tepels, dus ik blijf hoop houden :o
Je maakt 't wel erg spannend...! Kun je wachten tot je NOD met testen..?

Balen Hillzillah dat t niet gelukt lijkt te zijn :* En ook een :* voor Ronderotonde..

En nog n (late) welkom voor Soof en Sam!

Ik voel me niet anders dan anders.. Verwacht dus eind deze week gewoon ongesteld te worden. We wachten geduldig af..
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:29:31 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_152976475
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

Jaaaa geloof dat ik m'n eisprong na MK gevonden heb dus NOD mag op 10 juni!
Oh, fijn! Ik heb 't aangepast :)
disclaimer
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 16:00:18 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152977742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef SmallishBear het volgende:

[..]

En nog misselijk? Hoop op streepjes voor je morgen! En daarna huis bezichtigen! Wij zitten nog nét niet in die fase.. Ons huis staat wel te koop..

[..]

Je maakt 't wel erg spannend...! Kun je wachten tot je NOD met testen..?

Balen Hillzillah dat t niet gelukt lijkt te zijn :* En ook een :* voor Ronderotonde..

En nog n (late) welkom voor Soof en Sam!

Ik voel me niet anders dan anders.. Verwacht dus eind deze week gewoon ongesteld te worden. We wachten geduldig af..
Ik ga niet meer voor NOD testen :Y Die teleurstelling bij een witte test heb ik wel gehad inmiddels ;( Als ik volgende week dinsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik dan testen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152978163
Ik wil me hier ook graag aanmelden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In april kwam ik er achter dat ik mijn Nuvaring te laat opnieuw had ingedaan, en dat er dus mogelijke kans op zwangerschap was (ongepland op die moment). Bij mijn volgende menstruatie was het eigenlijk een teleurstelling dat ik niét zwanger was (al zou dat wel heel snel geweest zijn uiteraard), dus hebben m'n vriend en ik besloten om te stoppen met anticonceptie. Misschien is dat niet het meest evident in combinatie met mijn werk, maar ik heb altijd een jonge mama willen zijn, en onmogelijk is het ook zeker niet. In onze omgeving is alleen mijn beste vriendin op de hoogte.
(Even voor de duidelijkheid: ik zou ook zeker geen piepjonge mama zijn hoor, ik ben 25 ;) )

Ik heb deze maand gebruik gemaakt van ovulatietesten en als ik die juist interpreteer, zou mijn NOD op 31 mei zijn. Ik ben benieuwd. ;)

Verder wil ik alle dames (en de heer) hier veel succes wensen en hoop ik dat jullie snel twee streepjes mogen zien!
pi_152979603
Welkom alle nieuwe wachtenden! Leuk! O+ :W

En een leeftijdgenootje, Saarah! w/
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152980021
Welkom Sam & Saarah! Dat er maar snel strepen gepiest mogen worden!
Ik ben nog jonger dan jij Saraah en eerst was ik best bang voor de reacties die we zouden krijgen van mensen. Maar we hebben onze zaakjes allemaal goed op orde, allebei een vaste baan en met onze relatie zit het meer dan goed. Een kindje is meer dan welkom en komt hier in een warm bad vol liefde terecht. Dat is vind ik het allerbelangrijkste. Jullie weten zelf of jullie eraan toe zijn ja of nee.

Hier niet meer misselijk. Maar ik denk wel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. Afwachten maar! Morgen misschien even testen.
pi_152980183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb er best een goed gevoel over maar wil niet teveel hopen, mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden :@ Vanochtend ook van die opgezette kliertjes rondom mijn tepels, dus ik blijf hoop houden :o

[..]

-O- :*

[..]

Welkom hier! Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen maar zal het onthouden voor het volgende topic :) Anders even een modje vragen of het er nu al in kan.

Wat betreft antidepressiva: knap dat je zonder kan! Ik kan het helaas niet dus zit nu op een wat zwangerschapsvriendelijkere AD. Besef wel dat het beter is om door te slikken dan dat je down wordt, dat laatste is nog schadelijker tijdens de zwangerschap volgens mijn psych. Maar als je zonder kunt is dat natuurlijk helemaal top ^O^
Inprincipe kan ik ook niet zonder met Namen Door mijn angsten en stemmingwisselingen maar de huisarts wilde nu niet meezongen dus ben zelf gestopt. Hij zei dat indien nodig we tegen die tijd wel gingen gingen kijken naar wat anders. Zeker tegen de winter weer dan gaat het altijd veel slecher.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_152980539
Welkom Saarah en Sam1993! :W

Wat niet ideale of niet evidente situaties betreft, ik voel me daar soms ook best onzeker over, maar het relativeert een hoop om hier op FOK! te lezen, dat scheelt op twijfelmomenten best wel. Zoveel verschillende situaties en overwegingen, maar uiteindelijk redt iedereen het op zijn/haar eigen manier wel. Leuk in elk geval om meer mensen van 25(-ish ;)) te zien hier, in mijn omgeving heb ik eigenlijk geen leeftijdsgenoten die hier ook mee bezig zijn..
pi_152981538
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Fien10 het volgende:
Welkom Sam & Saarah! Dat er maar snel strepen gepiest mogen worden!
Ik ben nog jonger dan jij Saraah en eerst was ik best bang voor de reacties die we zouden krijgen van mensen. Maar we hebben onze zaakjes allemaal goed op orde, allebei een vaste baan en met onze relatie zit het meer dan goed. Een kindje is meer dan welkom en komt hier in een warm bad vol liefde terecht. Dat is vind ik het allerbelangrijkste. Jullie weten zelf of jullie eraan toe zijn ja of nee.

Hier niet meer misselijk. Maar ik denk wel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. Afwachten maar! Morgen misschien even testen.
Ik ben ook jonger dan Saraah en ben ook een beetje bang voor de omgeving. Maar inderdaad ook de boel op orde, we wonen al wat jaartjes samen in een koophuis, etc. Ik ben toe aan een volgende stap en aangezien een baan op studieniveau klein is, dan maar vroeg aan kinderen en e.v. daarna carriere. En vriend is ouder, dat scheelt ook. Die rammelt al járen.
pi_152981593
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:42 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik ben ook jonger dan Saraah en ben ook een beetje bang voor de omgeving. Maar inderdaad ook de boel op orde, we wonen al wat jaartjes samen in een koophuis, etc. Ik ben toe aan een volgende stap en aangezien een baan op studieniveau klein is, dan maar vroeg aan kinderen en e.v. daarna carriere. En vriend is ouder, dat scheelt ook. Die rammelt al járen.
Dat laatste geldt hier ook :) Vriend is 9 jaar ouder dan ik, maar hij heeft nooit aangedrongen O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152981713
Bedankt voor de fijne reacties!

Mijn vriend is ook een aantal jaar (7) ouder, dus ik vind deze leeftijd wel 'mooi' om aan kinderen te beginnen, zeker omdat we (in het ideale geval) twee kindjes willen. Mijn job is druk, maar langs de andere kant zal deze job altijd druk blijven, dus dan zou ik eeuwig moeten blijven wachten ;)

En ik geloof er ook wel in dat iedereen het wel redt als het kind maar in een liefdevol gezin geboren wordt. En dat zal hier zeker en vast het geval zijn ;) plus dat mijn vriend mooie werk-uren heeft, dus dat is wel een voordeel. We hebben ook nog langs beide kanten fitte grootouders die eventueel wel eens kunnen oppassen.

Sowieso zien ik en m'n vriend elkaar graag, we hebben een eigen huisje, een job, liefdevolle familie, dus uiteindelijk moet het dan toch wel goed komen :)
pi_152981897
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Dat laatste geldt hier ook :) Vriend is 9 jaar ouder dan ik, maar hij heeft nooit aangedrongen O+
Hij ook echt niet, maar hij kan dan ook al erg goed met kinderen omgaan (ik niet). En hij zei dat hij voor zijn 30ste eigenlijk wel graag vader wilde zijn, zodat hij nog lekker mee kon ravotten. En die 30 haalt hij volgend jaar.
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 17:56:35 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152981947
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Saarah het volgende:
Bedankt voor de fijne reacties!

Mijn vriend is ook een aantal jaar (7) ouder, dus ik vind deze leeftijd wel 'mooi' om aan kinderen te beginnen, zeker omdat we (in het ideale geval) twee kindjes willen. Mijn job is druk, maar langs de andere kant zal deze job altijd druk blijven, dus dan zou ik eeuwig moeten blijven wachten ;)

En ik geloof er ook wel in dat iedereen het wel redt als het kind maar in een liefdevol gezin geboren wordt. En dat zal hier zeker en vast het geval zijn ;) plus dat mijn vriend mooie werk-uren heeft, dus dat is wel een voordeel. We hebben ook nog langs beide kanten fitte grootouders die eventueel wel eens kunnen oppassen.

Sowieso zien ik en m'n vriend elkaar graag, we hebben een eigen huisje, een job, liefdevolle familie, dus uiteindelijk moet het dan toch wel goed komen :)
Welkom Saarah! Leuk, een Vlaamse O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:59:09 #159
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152982025
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Saarah het volgende:
Bedankt voor de fijne reacties!

Mijn vriend is ook een aantal jaar (7) ouder, dus ik vind deze leeftijd wel 'mooi' om aan kinderen te beginnen, zeker omdat we (in het ideale geval) twee kindjes willen. Mijn job is druk, maar langs de andere kant zal deze job altijd druk blijven, dus dan zou ik eeuwig moeten blijven wachten ;)

En ik geloof er ook wel in dat iedereen het wel redt als het kind maar in een liefdevol gezin geboren wordt. En dat zal hier zeker en vast het geval zijn ;) plus dat mijn vriend mooie werk-uren heeft, dus dat is wel een voordeel. We hebben ook nog langs beide kanten fitte grootouders die eventueel wel eens kunnen oppassen.

Sowieso zien ik en m'n vriend elkaar graag, we hebben een eigen huisje, een job, liefdevolle familie, dus uiteindelijk moet het dan toch wel goed komen :)
en je bent vlaams of niet? :D sorry, meelurkende taalnerd...
Kwak
pi_152982065
Ik ben Vlaams ja... Dus ik zal mijn best doen om zo verstaanbaar mogelijk te typen, want ik heb gemerkt dat het verschil Vlaams - Nederlands soms toch wel groot kan zijn. :D
pi_152982116
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Nazil het volgende:

[..]

Hij ook echt niet, maar hij kan dan ook al erg goed met kinderen omgaan (ik niet). En hij zei dat hij voor zijn 30ste eigenlijk wel graag vader wilde zijn, zodat hij nog lekker mee kon ravotten. En die 30 haalt hij volgend jaar.
Bij mijn vriend is het pas echt enorm gaan rammelen toen zijn broertje een kindje kreeg. Die twee (nichtje en mn vriend) zijn echt twee handen op een buik O+

Haha, na de dertig begint de aftakeling? :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:02:56 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982124
Valt wel mee maar na "zeker en vast" (wij zeggen vast en zeker), "langs de andere kant" (wij zeggen aan de andere kant) had ik al een sterk vermoeden maar toen je zei dat je je vriend graag ziet wist ik het zeker O+ Ik hou echt van Vlaams! Over een maandje weer Werchter, fantastisch is dat altijd. Broodje smoske of hesp O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152982140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef Saarah het volgende:
Ik ben Vlaams ja... Dus ik zal mijn best doen om zo verstaanbaar mogelijk te typen, want ik heb gemerkt dat het verschil Vlaams - Nederlands soms toch wel groot kan zijn. :D
Dit is nog prima te volgen! :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:03:53 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982157
En hou je vooral niet in Saarah, vind het juist zo leuk! O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:04:16 #165
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152982167
Welkom nieuwe aanwas! :W Dat jullie verblijf hier maar van korte duur mag zijn!
pi_152982209
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:02 schreef MaJo het volgende:
Valt wel mee maar na "zeker en vast" (wij zeggen vast en zeker), "langs de andere kant" (wij zeggen aan de andere kant) had ik al een sterk vermoeden maar toen je zei dat je je vriend graag ziet wist ik het zeker O+ Ik hou echt van Vlaams! Over een maandje weer Werchter, fantastisch is dat altijd. Broodje smoske of hesp O+
Had jij dan na mijn blog van Amerika nog niet door dat ik Vlaamse was? ;)

En nogmaals bedankt voor de leuke reacties iedereen, ik blijf hier zeker meelezen en -posten.
pi_152982369
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:02 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Bij mijn vriend is het pas echt enorm gaan rammelen toen zijn broertje een kindje kreeg. Die twee (nichtje en mn vriend) zijn echt twee handen op een buik O+

Haha, na de dertig begint de aftakeling? :D
Die is bij ons beide al begonnen :+
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:10:17 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982375
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:05 schreef Saarah het volgende:

[..]

Had jij dan na mijn blog van Amerika nog niet door dat ik Vlaamse was? ;)

En nogmaals bedankt voor de leuke reacties iedereen, ik blijf hier zeker meelezen en -posten.
Daar ken ik je van!! Haha ik dacht al ik ken de naam maar wist even niet meer waarvan, maar dat was het inderdaad. En ja dan wist ik het wel ;) Wat leuk dat jullie er ook voor gaan O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:10:30 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982388
En leuk al die nieuwe aanwas *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:16:48 #170
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_152982553
Welkom Saarah! Gezellig nieuwe aanwas, hadden we wel nodig :)

Hoop overigens ook dat jullie snel weer weg zijn :D
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:19:07 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982612
Inderdaad! Welkom maar ook snel weer wegwezen :W ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152982653
Wat zijn we toch vriendelijk :D :W
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 18:25:06 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152982755
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:21 schreef SilverSjoiis het volgende:
Wat zijn we toch vriendelijk :D :W
Uhuh :Y Welkom iedereen!!! *O* :* EN NU OPZOUTEN :( :6
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152982799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uhuh :Y Welkom iedereen!!! *O* :* EN NU OPZOUTEN :( :6
Helaas werken we hier niet volgens het principe fifo ;( :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152984013
Ben ik trouwens de enige die het foliumzuur echt heel vies vind smaken? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Soof-87 op 26-05-2015 19:13:07 ]
:)
pi_152984254
Ik hoop ook dat ik hier snel terug weg ben, maar dat kan je niet voorspellen uiteraard.

Ik vind foliumzuur naar niets smaken, maar ik slik die in met een grote slok water, dusja. ;)
pi_152984275
Welkom Frits, soof, sam en saarah.

Veel nieuwe zeg, en nog een Vlaming erbij *O*

Weet je zeker dat het geen dip van innesteling kan zijn hilzillah? of daalt je temp altijd zo vroeg?

Klinkt best spannend majo!
pi_152984320
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:11 schreef Saarah het volgende:
Ik hoop ook dat ik hier snel terug weg ben, maar dat kan je niet voorspellen uiteraard.

Ik vind foliumzuur naar niets smaken, maar ik slik die in met een grote slok water, dusja. ;)
Ik vind het al vies ruiken! Maar ik heb ook zo'n alles in 1 multitablet ofzo :+
:)
pi_152984323
Ik had foliumzuur van davitamon, met een smaakje
pi_152984359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Soof-87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het foliumzuur echt heel vies vind smaken? :@
Nog nooit geproefd, wordt hier netjes doorgeslikt.

Foliumzuur dus.
Context is soms heel belangrijk :')
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:15:49 #181
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152984371
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

:*
Dipt jouw temp altijd al voor de menstruatie? Bij mij kwam dat altijd pas drie dagen later ofzo..
Geen idee. Dit was de eerste temp cyclus die ergens op sloeg. Die van vorige maand dook omhoog en keilde de dag erna alweer naar beneden. Ik ben vanmiddag ook lek geworden. Dus geen innestelingsdipje ofzo
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 19:24:08 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152984652
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:26 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Helaas werken we hier niet volgens het principe fifo ;( :P
Dan waren we snel aan de beurt geweest *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Soof-87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het foliumzuur echt heel vies vind smaken? :@
Ik vind het nergens naar smaken :?

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:14 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Nog nooit geproefd, wordt hier netjes doorgeslikt.

Foliumzuur dus.
Context is soms heel belangrijk :')
Zeg dat wel, mijn dirty mind sloeg meteen op hol :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 19:24:19 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152984662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:15 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Geen idee. Dit was de eerste temp cyclus die ergens op sloeg. Die van vorige maand dook omhoog en keilde de dag erna alweer naar beneden. Ik ben vanmiddag ook lek geworden. Dus geen innestelingsdipje ofzo
Stom :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152984733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Soof-87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het foliumzuur echt heel vies vind smaken? :@
Het is eigenlijk het enige pilletje wat ik niet makkelijk weg krijg, het blijft altijd hangen op m'n tong :'(


Hillzz -O- :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:28:03 #186
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152984795
Ik moet ook wel zeggen dat ik best wel zwaar de t***ng overin heb. Zo op zn Rotterdamsch gezegd...
pi_152984877
Wat stom Hillz :*

Ik heb net even aan een davitamon mama pil gelikt (driemaal zelfs) en die smaakt helemaal nergens naar. Zit dus een smaakloos omhulsel rond. Misschien die proberen?
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 19:31:31 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152984922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik best wel zwaar de t***ng overin heb. Zo op zn Rotterdamsch gezegd...
Ah meis :* Misschien toch ook eens langs de huisarts om er eens goed naar te laten kijken? Vooral omdat het met De Senn toen ook zo vlot ging, misschien is er gewoon iets aan de hand.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:47:39 #189
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152985476
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik best wel zwaar de t***ng overin heb. Zo op zn Rotterdamsch gezegd...
:* Kan ik me goed voorstellen. Heb verder geen opbeurende woorden ofzo voor je, alleen een knuffel.
(Ik knuffel wat af hier.. Irl ben ik helemaal niet zo handtastelijk :+)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:57:32 #190
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152985815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah meis :* Misschien toch ook eens langs de huisarts om er eens goed naar te laten kijken? Vooral omdat het met De Senn toen ook zo vlot ging, misschien is er gewoon iets aan de hand.
Die wil nog niks doen. Omdat het vanaf de MK gezien 'pas' 6 maanden is. Dat de Senn en 2.0 in een keer raak waren telt dan niet meer.... En deze cyclus geeft een eisprong weer in de temp en de stokkies...

Soit... Het is niet anders... Ik heb een dikke reep choco gekocht die ga ik helemaal alleen opeten. Fuck Atkins vandaag. En als het nog een paar maanden duurt dan kan ik misschien toch nog zelf voor een verjaardags baby zorgen ;)

Iets met 'ieder nadeel heb zn voordeel'
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:58:42 #191
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_152985870
Welkom Saarah en Sam1993! :W
En een dikke :* voor hillz
Vandaag post van t zkh, over de onderzoeken die we kunnen verwachten 15 juli... Werd al een beetje panisch bij t lezen over foto's met contrastvloeistof en eileiders doorspuiten enzo ;( :'(

Blij dat ik al 3 cyclussen aan t temperaturen ben, want dan heb ik dat al gehad!
pi_152985882
*; Hilz


Welkom alle nieuwe streepjesplassers-to-be!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:06:57 #193
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152986141
Oeh, wat zijn dat voor een onderzoeken, Sproetjes? Voor/tegen endomitriose?

En: chocola :9 wat heb je voor reep? *droomt weg bij het idee van chocola*
Ik ben zo slecht in op-dieet-zijn ;( :% daarom is het ook zo hard nodig :')
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:02:31 #194
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152988351
Tonychocoshizzledinges. Karamel zeezout. Kneiter lekker!!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:03:16 #195
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152988405
Klinkt best eng sproet! :o
pi_152988420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:30 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat stom Hillz :*

Ik heb net even aan een davitamon mama pil gelikt (driemaal zelfs) en die smaakt helemaal nergens naar. Zit dus een smaakloos omhulsel rond. Misschien die proberen?
Waarom drie? :o
De compleet of de normale? Die compleet vind ik echt ranzig zoet smaken, maar slikt wel heel erg fijn weg voor een ding met formatie zeppelin.

Hillz -O- ;( Sterkte, praline blokken van C'ote D'or. Mijn dagelijkse dopaminekick. c_/ c_/ c_/

Verder welkom dames, MEEEEERRRR STREPEN!

Sproetjes: Bah, klinkt eng dit.

MaJo, wanneer is je NOD eigenlijk? Heb even geen zin om het op te zoeken. :@

Fijne avond dames! :*
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:14:03 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152988969
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Hilzillah het volgende:
Tonychocoshizzledinges. Karamel zeezout. Kneiter lekker!!
Om.nom.nom.nom! :9~
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:24:50 #198
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_152989526
Het was de folder die ik kreeg ter info :{

hebben 15 juli een eerste afspraak dus bij de fertilliteitsarts. Dus hopelijk hoeven al die rare dingen niet :') maar blijft t (eerst) bij echo/uitstrijkje/bloed (en sperma test voor man)

Maar kreeg helemaal een naar gevoel van die folders

Edit: de info was vrijwel t zelfde als dit:
http://www.fertimagazine.(...)erzoek-bij-de-vrouw/
pi_152989825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:02 schreef Hilzillah het volgende:
Tonychocoshizzledinges. Karamel zeezout. Kneiter lekker!!
Aaaah! Zo lekker! Hou op! :D

Mijn dieet begint z'n vruchten af te werpen _O_ ten opzichte van 1 januari is t -10kg en ten op zichte van starten bij de dietiste is 't -6kg :D ik kan t wel! Dus jullie ook!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:43:22 #200
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152990416
Wat goed!!!
Ik moet mijn motivatie weer even een slinger geven. Ga mijn oude spijkerbroek maar op de koelkast spijkeren!
pi_152990972
Wat klote Hilz!!!

Hier foliumzuur van Etos gehad was prima, van Kruidvat ook, maar nu heb ik dus ook van de Hema en die stinkt en is vies.

Vriend is hier 3 jaar ouder en mocht het binnenkort raak zijn is hij wel een jongere papa als gemiddeld. Maar kinderen is helemaal zijn ding. Hij is meester op de basisschool en dat doet hij super leuk hoor ik altijd van iedereen. Met neefjes en nichtjes in de familie is hij ook een levende magneet.
Wij zijn er gewoon helemaal klaar voor. Laat maar komen die strepen!
pi_152991019
Wij zijn al 3/4 jaar bezig ongeveer, totaal niet mee bezig qua eisprong e.d.
Vriendin is al vanaf einde zomer met de pil gestopt.

Ze moest zondag ongesteld worden maar dat is niet gebeurd.

Wel een zwangerschapstest gedaan maar die was van 2010 :'), en het was ook niet in de ochtend, daar kwam uit dat ze niet zwanger was.
Morgenochtend even opnieuw doen, heb net een nieuwe test gehaald.

Spannend hoor :)

Ik ben trouwens net 32, vriendin wordt over een paar maanden 35.
Dit zou de eerste worden (mocht het lukken)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:16:28 #203
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152992025
Mijn man is vijf jaar ouder en zou zeker een geweldige vader zijn. Hij is superhandig met kinderen terwijl ik me daar helemaal geen raad mee weet, eigenlijk. Maar hij is ook al een poos 'vaderlijk figuur' geweest voor de kinderen van zijn ex (niet van hem) die een tijdje bij hem gewoond hebben. Het past gewoon heel goed bij hem.

Maar dat komt wel, ooit. En thnx voor jullie lieve woorden, fijn dat t vaak ook wel herkenbaar is. We gaan gewoon dapper door...

Oh en mijn foliumzuur, nu van de etos, smaakt ook naar niks...
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 22:47:44 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152993618
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:57 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Die wil nog niks doen. Omdat het vanaf de MK gezien 'pas' 6 maanden is. Dat de Senn en 2.0 in een keer raak waren telt dan niet meer.... En deze cyclus geeft een eisprong weer in de temp en de stokkies...

Soit... Het is niet anders... Ik heb een dikke reep choco gekocht die ga ik helemaal alleen opeten. Fuck Atkins vandaag. En als het nog een paar maanden duurt dan kan ik misschien toch nog zelf voor een verjaardags baby zorgen ;)

Iets met 'ieder nadeel heb zn voordeel'
Nou ja wat stom :? Het feit dat het 2x zo snel gaat en dan nu niet kan toch wel iets zeggen lijkt me?

En fuck diëten even hoor, op zo'n dag als vandaag mag je geen chocola maar je moet het :6 Ik hou me dat ook steeds voor, tijdens mijn menstruatie mag ik los op chocola. Wat me wel bang maakt want ik heb vandaag een ontzettende craving naar chocolade :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:58 schreef sproetjes het volgende:
Welkom Saarah en Sam1993! :W
En een dikke :* voor hillz
Vandaag post van t zkh, over de onderzoeken die we kunnen verwachten 15 juli... Werd al een beetje panisch bij t lezen over foto's met contrastvloeistof en eileiders doorspuiten enzo ;( :'(

Blij dat ik al 3 cyclussen aan t temperaturen ben, want dan heb ik dat al gehad!
Je had al de diagnose pcos toch? Ik heb over 2 weken ook een afspraak bij de fertiliteitsarts, verder geen info daarover ontvangen, alleen dat we dan de uitslagen gaan bespreken. Vaak klinkt het een stuk enger dan het is. Ik heb al flink wat onderzoeken gehad (slokdarm, darm, blaas, gyn) en eigenlijk valt het elke keer hartstikke mee. Vaak is het enger van tevoren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waarom drie? :o
De compleet of de normale? Die compleet vind ik echt ranzig zoet smaken, maar slikt wel heel erg fijn weg voor een ding met formatie zeppelin.

Hillz -O- ;( Sterkte, praline blokken van C'ote D'or. Mijn dagelijkse dopaminekick. c_/ c_/ c_/

Verder welkom dames, MEEEEERRRR STREPEN!

Sproetjes: Bah, klinkt eng dit.

MaJo, wanneer is je NOD eigenlijk? Heb even geen zin om het op te zoeken. :@

Fijne avond dames! :*
Volgende week dinsdag, staat ook in de OP :P Zoveel zoekwerk is dat niet ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Aaaah! Zo lekker! Hou op! :D

Mijn dieet begint z'n vruchten af te werpen _O_ ten opzichte van 1 januari is t -10kg en ten op zichte van starten bij de dietiste is 't -6kg :D ik kan t wel! Dus jullie ook!
Goed bezig zeg! _O_ Onze weegschaal is kapot dus ik heb me al een maand niet gewogen :D Maar heb wel het gevoel dat ik ook afval *O*

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef junkiexp het volgende:
Wij zijn al 3/4 jaar bezig ongeveer, totaal niet mee bezig qua eisprong e.d.
Vriendin is al vanaf einde zomer met de pil gestopt.

Ze moest zondag ongesteld worden maar dat is niet gebeurd.

Wel een zwangerschapstest gedaan maar die was van 2010 :'), en het was ook niet in de ochtend, daar kwam uit dat ze niet zwanger was.
Morgenochtend even opnieuw doen, heb net een nieuwe test gehaald.

Spannend hoor :)

Ik ben trouwens net 32, vriendin wordt over een paar maanden 35.
Dit zou de eerste worden (mocht het lukken)
Welkom! Het kan best wat inzicht geven om ovulatietesten te gaan gebruiken, dan weet je wat beter wanneer je vruchtbaar bent. Bij elke vrouw verschilt het namelijk nogal wanneer de eisprong is, dan kan het wel helpen als je weet wanneer ;) Heeft ze verder wel een beetje regelmatige cycli? En wat leuk weer een man erbij *O*

Hier steeds een rommelend gevoel in mijn onderbuik en zo'n craving naar chocola dat me het onzeker maakt -O- Aan de andere kant nog steeds gevoelige tetten dus ik hou goeie hoop :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152993759
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 00:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

ja we doen gewoon alles in een keer :D

Het is de eerste locatie die we bezocht hebben :Y nou moet ik zeggen dat ik de locatie al goed ken omdat het staat in de plaats waar ik ben opgegroeid en ik altijd al droomde om daar te trouwen. Het is een kasteel O+ de hele dag kan daar :Y

En cygne de voorpret is al zo leuk inderdaad O+
Ik lees dit even.......

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk O+ :*
Trouwen in een kasteel gewoon! :D
Schudden voor gebruik
pi_152994097
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:47 schreef MaJo het volgende:

Welkom! Het kan best wat inzicht geven om ovulatietesten te gaan gebruiken, dan weet je wat beter wanneer je vruchtbaar bent. Bij elke vrouw verschilt het namelijk nogal wanneer de eisprong is, dan kan het wel helpen als je weet wanneer ;) Heeft ze verder wel een beetje regelmatige cycli? En wat leuk weer een man erbij *O*

Thanks!

Daar willen we eigenlijk allemaal niet aan beginnen eerlijk gezegd, ik zie hier dingen voorbij komen als cyclus temperatuur meten, foliumzuur e.d.
Daar krijg ik een beetje de rillingen van (maar ik ben dan ook een man ;) )

Wij willen het allemaal zo natuurlijk mogelijk laten gaan er niet teveel aandacht aan besteden, kan voor de vrouw ook niet goed zijn als je er continue mee bezig bent.
Zeker als het dan niet lukt is het een extra grote teleurstelling en moet je weer een maand wachten.

Daarom laten we het lekker zo op z'n beloop gaan, is ze nu zwanger dan is het leuk, is het over een jaar pas dan is het ook prima.

Cycli regelmatig?

Geen idee of die regelmatig is, sorry maar ik ben echt een man man ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 23:07:00 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152994429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:51 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik lees dit even.......

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk O+ :*
Trouwen in een kasteel gewoon! :D
Thanks! En ik kan het ook nog niet helemaal geloven hoor, eerst de offerte nog maar even afwachten _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks!

Daar willen we eigenlijk allemaal niet aan beginnen eerlijk gezegd, ik zie hier dingen voorbij komen als cyclus temperatuur meten, foliumzuur e.d.
Daar krijg ik een beetje de rillingen van (maar ik ben dan ook een man ;) )

Wij willen het allemaal zo natuurlijk mogelijk laten gaan er niet teveel aandacht aan besteden, kan voor de vrouw ook niet goed zijn als je er continue mee bezig bent.
Zeker als het dan niet lukt is het een extra grote teleurstelling en moet je weer een maand wachten.

Daarom laten we het lekker zo op z'n beloop gaan, is ze nu zwanger dan is het leuk, is het over een jaar pas dan is het ook prima.

Cycli regelmatig?

Geen idee of die regelmatig is, sorry maar ik ben echt een man man ;)
Ik zou uitkijken met je woorden in een topic met allemaal hormonale vrouwen ;) Of iemand wel of niet temperatuurt/ovulatietesten doet enz. is een overweging die iedereen moet maken en is niet goed of slecht. De reden waarom veel vrouwen dit doen is omdat je dan veel beter weet wanneer je vruchtbaar bent. Veel mensen denken dat je precies middenin je cyclus vruchtbaar bent terwijl het ook een week voor je menstruatie kan zijn. Als je dat denkt vrij je wellicht op de verkeerde momenten en blijft de zwangerschap logischerwijs ook uit :P Het is niet iets wat je per se hoeft te doen maar ik vind het zelf wel handig om te weten.

Je hebt toch wel een beetje een idee of je vriendin elke maand ongesteld wordt of dat er steeds maanden tussen zit? :D Mijn vriend weet vaak tot op de dag af waar ik zit in mijn cyclus. Nu even getest en ja hoor, exact _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152994459
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks!

Daar willen we eigenlijk allemaal niet aan beginnen eerlijk gezegd, ik zie hier dingen voorbij komen als cyclus temperatuur meten, foliumzuur e.d.
Daar krijg ik een beetje de rillingen van (maar ik ben dan ook een man ;) )

Wij willen het allemaal zo natuurlijk mogelijk laten gaan er niet teveel aandacht aan besteden, kan voor de vrouw ook niet goed zijn als je er continue mee bezig bent.
Zeker als het dan niet lukt is het een extra grote teleurstelling en moet je weer een maand wachten.

Daarom laten we het lekker zo op z'n beloop gaan, is ze nu zwanger dan is het leuk, is het over een jaar pas dan is het ook prima.

Cycli regelmatig?

Geen idee of die regelmatig is, sorry maar ik ben echt een man man ;)
vééééél groene groente zoals peulen, brocolli en asperges eten en je zit goed met je basis foliumzuur hoor ;)
De meeste nemen dat al in om een mooie "spiegel" te hebben zodat je kindje een fijne start heeft en de kans op open ruggetje ed minimaal is ;)

Ik wens jullie veel succes en plezier ;)
Schudden voor gebruik
pi_152994794
@ Majo,

Ik besef me dat ik hier als man alleen moet uitkijken, maar ik heb netjes verwoord dacht ik zo ;)
Daarom krijg ik er ook de rillingen van, wat iemand anders doet moet hij/zij uiteraard helemaal zelf weten.

Maar vroeger had je dat ook allemaal niet, en ging het ook prima zeg maar.
Dat is ook een beetje ons idee, vriendin is gelukkig ook lekker nuchter dus dat scheelt weer ;)
Op die manier regelmatig bedoel je, ja ongeveer wel 1x per maand inderdaad.
Maar heb nou niet altijd een idee wanneer wel of niet, is ook niet echt merkbaar ;)

@Stippelrientje, gezonder eten was voor ons sowieso geen slecht plan, al los van een eventuele zwangerschap.
En dan moet vriendin ook uiteraard stoppen met roken, en zal ik ook niet meer in huis roken.

Goede stok achter de deur wel.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_152995247
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef junkiexp het volgende:
@ Majo,

Ik besef me dat ik hier als man alleen moet uitkijken, maar ik heb netjes verwoord dacht ik zo ;)
Daarom krijg ik er ook de rillingen van, wat iemand anders doet moet hij/zij uiteraard helemaal zelf weten.

Maar vroeger had je dat ook allemaal niet, en ging het ook prima zeg maar.
Dat is ook een beetje ons idee, vriendin is gelukkig ook lekker nuchter dus dat scheelt weer ;)
Op die manier regelmatig bedoel je, ja ongeveer wel 1x per maand inderdaad.
Maar heb nou niet altijd een idee wanneer wel of niet, is ook niet echt merkbaar ;)

@Stippelrientje, gezonder eten was voor ons sowieso geen slecht plan, al los van een eventuele zwangerschap.
En dan moet vriendin ook uiteraard stoppen met roken, en zal ik ook niet meer in huis roken.

Goede stok achter de deur wel.
Samen stoppen maakt het ook ."gemakkelijker" ;)
dat gaat jullie vast lukken!
Schudden voor gebruik
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 23:43:38 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152995720
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef junkiexp het volgende:
@ Majo,

Ik besef me dat ik hier als man alleen moet uitkijken, maar ik heb netjes verwoord dacht ik zo ;)
Daarom krijg ik er ook de rillingen van, wat iemand anders doet moet hij/zij uiteraard helemaal zelf weten.

Maar vroeger had je dat ook allemaal niet, en ging het ook prima zeg maar.
Dat is ook een beetje ons idee, vriendin is gelukkig ook lekker nuchter dus dat scheelt weer ;)
Op die manier regelmatig bedoel je, ja ongeveer wel 1x per maand inderdaad.
Maar heb nou niet altijd een idee wanneer wel of niet, is ook niet echt merkbaar ;)

@Stippelrientje, gezonder eten was voor ons sowieso geen slecht plan, al los van een eventuele zwangerschap.
En dan moet vriendin ook uiteraard stoppen met roken, en zal ik ook niet meer in huis roken.

Goede stok achter de deur wel.
Op zich wel maar ik waarschuw je wel even ;)

Roken heeft ook invloed op de kwaliteit van het zaad trouwens. Maar vriendlief rookt ook gewoon (ik ben al wel gestopt). Verder ben ik ook niet zo panisch hoor, ik drink gewoon en eet ook de dingen die niet zouden mogen. Ik stop daar wel mee als ik zwanger ben. Maar foliumzuur is iets wat wel gewoon aangeraden wordt om te slikken bij een zwangerschap(swens) en ik geloof dat bijna alle vrouwen dat ook wel doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:28 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Samen stoppen maakt het ook ."gemakkelijker" ;)
dat gaat jullie vast lukken!
Niet mee eens, je gaat elkaar dan saboteren ;) Het is me pas gelukt toen ik in mijn eentje stopte :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152995805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op zich wel maar ik waarschuw je wel even ;)

Roken heeft ook invloed op de kwaliteit van het zaad trouwens. Maar vriendlief rookt ook gewoon (ik ben al wel gestopt). Verder ben ik ook niet zo panisch hoor, ik drink gewoon en eet ook de dingen die niet zouden mogen. Ik stop daar wel mee als ik zwanger ben. Maar foliumzuur is iets wat wel gewoon aangeraden wordt om te slikken bij een zwangerschap(swens) en ik geloof dat bijna alle vrouwen dat ook wel doen.

[..]

Niet mee eens, je gaat elkaar dan saboteren ;) Het is me pas gelukt toen ik in mijn eentje stopte :)
Echt precies dit!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:48:03 #213
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_152995863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je had al de diagnose pcos toch? Ik heb over 2 weken ook een afspraak bij de fertiliteitsarts, verder geen info daarover ontvangen, alleen dat we dan de uitslagen gaan bespreken. Vaak klinkt het een stuk enger dan het is. Ik heb al flink wat onderzoeken gehad (slokdarm, darm, blaas, gyn) en eigenlijk valt het elke keer hartstikke mee. Vaak is het enger van tevoren
Nee ik heb (voor zover ik weet) geen PCOS :) ook helemaal geen "symptomen" die me daar aan doen denken gelukkig, vriendin van mij heeft het waarschijnlijk wel (en heeft ook allemaal typische klachten die erbij horen). We zijn/ik ben "gewoon" na een jaar proberen nog niet zwanger. Mijn cyclus is eigenlijk volgens t boekje tot nu toe, dagen variëren soms iets maar voor de rest...
Het zal ook wel meevallen allemaal, maar heb sowieso al ziekenhuis angst :') maar het duurt nog even dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn!
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 23:48:26 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152995871
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Echt precies dit!
Erg is dat he :D Allebei strontchagrijnig waardoor je elkaar nog meer in de put praat en dan maar weer gaat roken :') Toen ik stopte heb ik mijn vriend gezegd dat hij onder geen beding me een sigaret mocht geven. Ik heb het weinig gevraagd maar die paar keer dat ik het deed heeft hij voet bij stuk gehouden ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152996084
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Erg is dat he :D Allebei strontchagrijnig waardoor je elkaar nog meer in de put praat en dan maar weer gaat roken :') Toen ik stopte heb ik mijn vriend gezegd dat hij onder geen beding me een sigaret mocht geven. Ik heb het weinig gevraagd maar die paar keer dat ik het deed heeft hij voet bij stuk gehouden ^O^
Vreselijk idd... pas hield ie n peuk voor mn neus om mij uit te dagen... dat was *knak* >:) ik ben echt blij dat ik niet meer rook.
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 23:56:19 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152996125
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Nee ik heb (voor zover ik weet) geen PCOS :) ook helemaal geen "symptomen" die me daar aan doen denken gelukkig, vriendin van mij heeft het waarschijnlijk wel (en heeft ook allemaal typische klachten die erbij horen). We zijn/ik ben "gewoon" na een jaar proberen nog niet zwanger. Mijn cyclus is eigenlijk volgens t boekje tot nu toe, dagen variëren soms iets maar voor de rest...
Het zal ook wel meevallen allemaal, maar heb sowieso al ziekenhuis angst :') maar het duurt nog even dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn!
Ah dan ben ik even in de war met iemand anders, sorry. Wel gek dat bij iedereen de onderzoeken zo verschillend zijn :? Ik had dus alleen een echo, vragenlijst en bloedprikken. Ben benieuwd wat ze bij jou precies gaan doen en wat daar uitkomt uiteraard!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 27 mei 2015 @ 07:01:02 #217
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_152998190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dan ben ik even in de war met iemand anders, sorry. Wel gek dat bij iedereen de onderzoeken zo verschillend zijn :? Ik had dus alleen een echo, vragenlijst en bloedprikken. Ben benieuwd wat ze bij jou precies gaan doen en wat daar uitkomt uiteraard!
Haha niet erg ;)
Ik hoop gewoon dat ik die onderzoeken ook alleen krijg en de rest meer voorbereiden op is ofzo :') zo van "houd er rekening mee dat dit ook kan"
pi_152998195
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Nee ik heb (voor zover ik weet) geen PCOS :) ook helemaal geen "symptomen" die me daar aan doen denken gelukkig, vriendin van mij heeft het waarschijnlijk wel (en heeft ook allemaal typische klachten die erbij horen). We zijn/ik ben "gewoon" na een jaar proberen nog niet zwanger. Mijn cyclus is eigenlijk volgens t boekje tot nu toe, dagen variëren soms iets maar voor de rest...
Het zal ook wel meevallen allemaal, maar heb sowieso al ziekenhuis angst :') maar het duurt nog even dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn!
Ik kreeg alleen een uitstrijkje en echos om mijn cyclus te monitoren. Man moest zaad inleveren. Aan hem lag t niet, zijn zwemmers waren ruim boven gemiddeld (fijn, loopt nog steeds naast zijn schoenen :') )
Daar zullen ze vaak mee beginnen, hoe t verder loopt geen idee, op basis van de echos bleek dat, ondanks dat ik een cyclus volgens t boekje had over een jaar genomen, mijn eisprong 5 dagen later als verwacht was (dag 22 bij een gemiddelde van 27 dagen, dat hadden we niet verwacht, ovulatie testen trouwens ook niet ) hopelijk goed je geen ingrijpende onderzoeken! Die echos zijn goed te doen
pi_152998262
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks!

Daar willen we eigenlijk allemaal niet aan beginnen eerlijk gezegd, ik zie hier dingen voorbij komen als cyclus temperatuur meten, foliumzuur e.d.
Daar krijg ik een beetje de rillingen van (maar ik ben dan ook een man ;) )

Wij willen het allemaal zo natuurlijk mogelijk laten gaan er niet teveel aandacht aan besteden, kan voor de vrouw ook niet goed zijn als je er continue mee bezig bent.
Zeker als het dan niet lukt is het een extra grote teleurstelling en moet je weer een maand wachten.

Daarom laten we het lekker zo op z'n beloop gaan, is ze nu zwanger dan is het leuk, is het over een jaar pas dan is het ook prima.

Cycli regelmatig?

Geen idee of die regelmatig is, sorry maar ik ben echt een man man ;)
*haakt in:

Foliumzuur hoort echt niet in het rijtje van temperatuur meten etc. Je neemt dat niet om sneller zwanger te raken, maar om alvast een goede basis te leggen voor je kindje. Het is een vitamine die onder meer een open ruggetje helpt voorkomen. Om te zorgen dat het goed werkt moet je een maand voor je (vriendin) zwanger kan zijn eigenlijk al beginnen, zodat je een reserve opbouwt. Kortom: daar zou ze wel mee moeten starten!
Je kunt foliumzuur gewoon bij elke drogist halen (bij de vitaminepillen!).
pi_152998549
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

*haakt in:

Foliumzuur hoort echt niet in het rijtje van temperatuur meten etc. Je neemt dat niet om sneller zwanger te raken, maar om alvast een goede basis te leggen voor je kindje. Het is een vitamine die onder meer een open ruggetje helpt voorkomen. Om te zorgen dat het goed werkt moet je een maand voor je (vriendin) zwanger kan zijn eigenlijk al beginnen, zodat je een reserve opbouwt. Kortom: daar zou ze wel mee moeten starten!
Je kunt foliumzuur gewoon bij elke drogist halen (bij de vitaminepillen!).
Ah ok, dat wist ik niet :)

Overigens de test gedaan en ze is niet zwanger, maar ook niet ongesteld.

Even afwachten wat er gaat gebeuren
:)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 27 mei 2015 @ 08:04:42 #221
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152998575
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:01 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Haha niet erg ;)
Ik hoop gewoon dat ik die onderzoeken ook alleen krijg en de rest meer voorbereiden op is ofzo :') zo van "houd er rekening mee dat dit ook kan"
Ik kreeg al deze info ook! Maar bij ons begon het inderdaad met een echo (om pcos vast te stellen), en zaad- en bloedonderzoek. Over de rest is verder helemaal niet gesproken. Is volgens mij ook helemaal niet relevant als ze uit het bloed of zaad al af kunnen leiden wat het probleem is...

Al nieuws, junkie?
Edit: spannend, junkie! Al klinken jullie nog wel redelijk nuchter! Of is dat maar schijn?
pi_152998783
Nou negative test zoals gezegd, maar het kan dus alle kanten op :)

Zoals gezegd zijn we inderdaad vrij nuchter. We hebben er samen voor gekozen om vrij laat te beginnen.
Sinds de zomer met de pil gestopt, en we zien wel wat er gaat gebeuren.
Als ze pas einde van het jaar zwanger wordt is het ook prima.

Maar we houden het uiteraard wel in de gaten, ik word dan namelijk praktische huisman en zal dan nog max 2 dagen werken en mijn blijft.dan gewoon 4 dagen werken denk ik.

Dus dat vergt wel wat voorbereiding ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:02:01 #223
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152999152
Gelukkig heb je dan ook zo'n 8 maanden na een positieve test ;)
pi_152999208
Haha idd, we hebben gelukkig al een extra slaapkamer waar we eigenlijk niks mee doen.
Dat is pas allemaal geverfd e.d daar hoeft alleen nog maar laminaat gelegd te worden dus dat lukt wel in 8 maanden. In 8 uurtjes ook wel trouwens :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:09:35 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_152999239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:07 schreef junkiexp het volgende:
Haha idd, we hebben gelukkig al een extra slaapkamer waar we eigenlijk niks mee doen.
Dat is pas allemaal geverfd e.d daar hoeft alleen nog maar laminaat gelegd te worden dus dat lukt wel in 8 maanden. In 8 uurtjes ook wel trouwens :P
als je een boot kan bouwen moet dat inderdaad niet zo'n uitdaging zijn :D ;)
Huisvader O+
disclaimer
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:23:23 #226
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153000756
Gezellig, welkom Junkie! Wat een nieuwe aanwas, gezellig hoor! Ik vind het super knap dat jullie er nuchter in staan, is in mijn inziens ook de beste aanpak om er ontspannen in te blijven staan op de lange termijn :). Ook leuk om te zien hoe het wachten op een tweede streepje voor een man is.

Spannend Sproetjes, ik duim dat het allemaal uiteindelijk reuze mee zal vallen..

Ik rook niet, vriend wel maar ik maak daar niet echt een probleem van. Ik slik foliumzuur (en nu ook mama vitamines sinds de positieve test), maar ik temperatuur ook nog steeds niet. Ik gebruik ook geen ovulatie testen. Ik heb een goed inzicht in mijn lichaam gekregen door er goed op te letten :).

Foliumzuur heb ik van DA; gewoon snel doorslikken met een slok water en niet ruiken aan het potje :D.

Afgelopen weekend op een verjaardagspartijtje van de dochter van een vriendin geweest. Mijn vriend met kleine kinderen O+ O+ O+ *rammel*
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:24:28 #227
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153000784
Waar is Barrel eigenlijk?! Is ze op vakantie?
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:47:29 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153001218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Waar is Barrel eigenlijk?! Is ze op vakantie?
:Y

:P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:48:09 #229
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153001242
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:Y

:P
Veel plezier! 8-)
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:04 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_153001282
Deze ronde heb ik sowieso afgeschreven. . Teveel stress waardoor wsl een late eisprong.. en tijdens een stedentrip heb ik s avonds gewoon echt geen puf meer.. Dus. . Lekker aan de kaasjes en Franse wijn.. O+ O+
Na de vakantie wel naar de ha.. eens kijken of ik een cyclus monitoring kan lospeuteren...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_153001709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op zich wel maar ik waarschuw je wel even ;)

Roken heeft ook invloed op de kwaliteit van het zaad trouwens. Maar vriendlief rookt ook gewoon (ik ben al wel gestopt). Verder ben ik ook niet zo panisch hoor, ik drink gewoon en eet ook de dingen die niet zouden mogen. Ik stop daar wel mee als ik zwanger ben. Maar foliumzuur is iets wat wel gewoon aangeraden wordt om te slikken bij een zwangerschap(swens) en ik geloof dat bijna alle vrouwen dat ook wel doen.

[..]

Niet mee eens, je gaat elkaar dan saboteren ;) Het is me pas gelukt toen ik in mijn eentje stopte :)
Euh.. ik ben het steunende soort.....

Elkaar sterk houden en krijgen en zulks ;)
Schudden voor gebruik
pi_153001876
Test vanmorgen negatief, huis dat we bezichtigd hebben was vreselijk. En net even het ziekenhuis gebeld dat ik toch graag een cyclus gemonitord en gevolgd wil worden. Of ik daadwerkelijk zo laat m'n eisprong heb. Ik word zo teruggebeld door de arts. Ik ben benieuwd. En ook wanneer ik ongesteld ben. Vandaag dag 32 dus dan zou morgen ik morgen ongesteld moeten worden dat m'n cyclus weer opnieuw begint.
pi_153002480
Ik had gisteren bloed laten nemen bij mijn huisarts, blijkt dat ik momenteel besmet ben met toxoplasmose. Mijn arts zei dat het goed is dat ik het nù heb en niet tijdens de zwangerschap en gaat me iets voorschrijven.

Nu hoop ik wel dat ik inderdaad nog niet zwanger ben (al zou dat wel heel erg snel zijn natuurlijk). Morgen ga ik alvast eens een testje doen. Ik voel me niet zwanger en heb geen symptomen maar wil toch zeker zijn.

*edit* Hoop dat het hier niet fout overkomt dat ik hoop dat ik nog niet zwanger ben, maar dat is alleen omwille van die toxo uiteraard. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Saarah op 27-05-2015 11:46:19 ]
pi_153003334
Fijne vakantie Barreltje, hopelijk kan je een beetje ontstressen!

Fien10, balen van de test en van het huis.. :* Zijn jullie al lang aan het zoeken naar een huis? En ook zelf een huis te koop, of dat niet? (Weet niet of je dit eerder misschien al hebt geschreven, soms gaan de topics een beetje snel voor mij) Hoop dat het monitoren kan, en dat het wat duidelijkheid schept!

Getsie, dat is schrikken Saarah. Merk je eigenlijk zelf iets van de toxoplasmose, of is het bij toeval ontdekt? Kan me iig voorstellen dat je hoopt dat je niet zwanger bent nu, dat is niet gek toch gezien het effect dat het kan hebben op een evt kind? Ik duim met je mee in elk geval. Beterschap!
pi_153004439
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:05 schreef onomatopee het volgende:

Getsie, dat is schrikken Saarah. Merk je eigenlijk zelf iets van de toxoplasmose, of is het bij toeval ontdekt? Kan me iig voorstellen dat je hoopt dat je niet zwanger bent nu, dat is niet gek toch gezien het effect dat het kan hebben op een evt kind? Ik duim met je mee in elk geval. Beterschap!
Het is bij toeval ontdekt, ik merk er zelf eigenlijk niets van. Ik laat sowieso 2 keer per jaar bloed nemen omdat ik vaak kamp met vitaminetekort. Ik had nu tegen mijn huisarts gezegd dat ik gestopt was met anticonceptie en daarom heeft hij nog een aantal andere dingen getest ivm een zwangerschap, o.a. toxoplasmose dus.

Vrijdag heb ik een nieuwe afspraak bij mijn arts dus dan zal ik weten wat ik moet doen of nemen.

Dankjewel!
pi_153004642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Euh.. ik ben het steunende soort.....

Elkaar sterk houden en krijgen en zulks ;)
In een normale volwassen relatie zou je dat ook wel verwachten ja :D

Plus dat het wel echt is aangetoond dat de slagingskans dat iemand daadwerkelijk stopt en dit volhoudt véél groter is als de partner ook stopt. Geldt ook voor alcoholisme en zulks. Gewoonweg al het niet meer in huis hebben en het niet constant aan herinnerd worden door geur en je partner zien roken werkt ondersteunend. Juist je partner zien roken op momenten dat je zelf eigk ook zou willen is vaak ondermijnend.

Natuurlijk staat buiten kijf dat de werkelijke motivatie om gedrag te veranderen bij je zelf vandaan moet komen en niet van dat partner af moet hangen. Maar dat heeft meer te maken met de aanzet tot gedragsverandering enzovoorts. Kan best zijn dat het niet voor iedereen zo is/werkt, dat geloof ik direct. Maar voor het gros van de mensen werkt het wel degelijk heel goed als de partner ook stopt.
:)
pi_153005929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Euh.. ik ben het steunende soort.....

Elkaar sterk houden en krijgen en zulks ;)
Uhm... btj rare opmerking eerlijk gezegd, ik steun mn man door dik en dun en hij mij maar samen stoppen werkte voor ons gewoon echt niet....

De uitzondering die de regel (of onderzoeken) bevestigd denk ik dan maar
S. 2014
J. 2016
pi_153006190
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Uhm... btj rare opmerking eerlijk gezegd, ik steun mn man door dik en dun en hij mij maar samen stoppen werkte voor ons gewoon echt niet....

De uitzondering die de regel (of onderzoeken) bevestigd denk ik dan maar
Lieverd,
Ik bedoel ook niet te zeggen dat jullie elkaar non stop elkaar onderuit (proberen) te halen of te laten falen, maar meer dat ik mijn meneer alleen maar extra motiveer en steun (en hij mij) als we samen iets doen of stoppen of willen veranderen. In dit geval ging het enkel over stoppen met roken ^^,
Elkaar saboteren, zoals jij en Mayo aangaven, herken ik dus niet.

Maar dan moet je ook zelf willen natuurlijk ;) anders is het onbegonnen werk ;)
Des te knapper dat het je wel is gelukt. Dat vind ik alleen maar _O_ :*

Wat Mignonne ook aangeeft. De ander wel zien roken of rook ruiken kan ook nadelig werken bij het stoppen.
Schudden voor gebruik
pi_153006240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:34 schreef Saarah het volgende:
Ik had gisteren bloed laten nemen bij mijn huisarts, blijkt dat ik momenteel besmet ben met toxoplasmose. Mijn arts zei dat het goed is dat ik het nù heb en niet tijdens de zwangerschap en gaat me iets voorschrijven.

Nu hoop ik wel dat ik inderdaad nog niet zwanger ben (al zou dat wel heel erg snel zijn natuurlijk). Morgen ga ik alvast eens een testje doen. Ik voel me niet zwanger en heb geen symptomen maar wil toch zeker zijn.

*edit* Hoop dat het hier niet fout overkomt dat ik hoop dat ik nog niet zwanger ben, maar dat is alleen omwille van die toxo uiteraard. :)
Fijn dat je er boven op zit en je per toeval er achter bent gekomen!
Niet fijn natuurlijk dat je nog geen twee streepjes geplast hebt ;) Maar des te meer is je lichaam straks gezond om er voor te gaan knallen :*
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 14:41:56 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153007907
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen een uitstrijkje en echos om mijn cyclus te monitoren. Man moest zaad inleveren. Aan hem lag t niet, zijn zwemmers waren ruim boven gemiddeld (fijn, loopt nog steeds naast zijn schoenen :') )
Daar zullen ze vaak mee beginnen, hoe t verder loopt geen idee, op basis van de echos bleek dat, ondanks dat ik een cyclus volgens t boekje had over een jaar genomen, mijn eisprong 5 dagen later als verwacht was (dag 22 bij een gemiddelde van 27 dagen, dat hadden we niet verwacht, ovulatie testen trouwens ook niet ) hopelijk goed je geen ingrijpende onderzoeken! Die echos zijn goed te doen
Ik zie het mijn vriend ook zo doen _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Euh.. ik ben het steunende soort.....

Elkaar sterk houden en krijgen en zulks ;)
Dat ben ik ook hoor :D Maar niet als ik stop met roken, "I turn into a right diva" ;) Vriend wordt dan chagrijnig dus uiteindelijk gingen we smoesjes bedenken om maar te kunnen roken :')

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:13 schreef Fien10 het volgende:
Test vanmorgen negatief, huis dat we bezichtigd hebben was vreselijk. En net even het ziekenhuis gebeld dat ik toch graag een cyclus gemonitord en gevolgd wil worden. Of ik daadwerkelijk zo laat m'n eisprong heb. Ik word zo teruggebeld door de arts. Ik ben benieuwd. En ook wanneer ik ongesteld ben. Vandaag dag 32 dus dan zou morgen ik morgen ongesteld moeten worden dat m'n cyclus weer opnieuw begint.
Balen van het huis! Hopelijk snel meer zekerheid qua ongesteld/toch zwanger *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:34 schreef Saarah het volgende:
Ik had gisteren bloed laten nemen bij mijn huisarts, blijkt dat ik momenteel besmet ben met toxoplasmose. Mijn arts zei dat het goed is dat ik het nù heb en niet tijdens de zwangerschap en gaat me iets voorschrijven.

Nu hoop ik wel dat ik inderdaad nog niet zwanger ben (al zou dat wel heel erg snel zijn natuurlijk). Morgen ga ik alvast eens een testje doen. Ik voel me niet zwanger en heb geen symptomen maar wil toch zeker zijn.

*edit* Hoop dat het hier niet fout overkomt dat ik hoop dat ik nog niet zwanger ben, maar dat is alleen omwille van die toxo uiteraard. :)
Oh no, wat balen! Ik snap dat je dan liever niet zwanger bent, je edit lijkt me daarom overbodig want iedereen zal dat wel begrijpen denk ik!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

In een normale volwassen relatie zou je dat ook wel verwachten ja :D

Plus dat het wel echt is aangetoond dat de slagingskans dat iemand daadwerkelijk stopt en dit volhoudt véél groter is als de partner ook stopt. Geldt ook voor alcoholisme en zulks. Gewoonweg al het niet meer in huis hebben en het niet constant aan herinnerd worden door geur en je partner zien roken werkt ondersteunend. Juist je partner zien roken op momenten dat je zelf eigk ook zou willen is vaak ondermijnend.

Natuurlijk staat buiten kijf dat de werkelijke motivatie om gedrag te veranderen bij je zelf vandaan moet komen en niet van dat partner af moet hangen. Maar dat heeft meer te maken met de aanzet tot gedragsverandering enzovoorts. Kan best zijn dat het niet voor iedereen zo is/werkt, dat geloof ik direct. Maar voor het gros van de mensen werkt het wel degelijk heel goed als de partner ook stopt.
Alsof wij geen normale volwassen relatie hebben :') Bij iedereen werkt het gewoon anders!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 14:44:53 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153008013
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Uhm... btj rare opmerking eerlijk gezegd, ik steun mn man door dik en dun en hij mij maar samen stoppen werkte voor ons gewoon echt niet....

De uitzondering die de regel (of onderzoeken) bevestigd denk ik dan maar
Bij ons werkte dat dus ook zo, vind daarom een opmerking als "in een normale volwassen relatie werkt het zo" ook de plank misslaan. Bij stoppen met roken is het bij mij gebleken dat er een knop om moest gaan in mijn hoofd. Als die knop eenmaal om is dan kan je in mijn gezicht staan te roken zonder probleem. Vriend rookte het eerste halfjaar nadat ik gestopt was gewoon in huis, ik had er geen enkele moeite mee.

Toen we samen stopten en ik er dus blijkbaar nog niet klaar voor was gingen we elkaar saboteren. En daar zit volgens mij de crux: stoppen lukt alleen als je het echt wilt. Als je het allebei wil zal het ongetwijfeld motiveren maar zodra je er allebei niet helemaal achter staat gaat het geheid mis. En dan nog sneller als je samen stopt denk ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 14:45:47 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153008045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Lieverd,
Ik bedoel ook niet te zeggen dat jullie elkaar non stop elkaar onderuit (proberen) te halen of te laten falen, maar meer dat ik mijn meneer alleen maar extra motiveer en steun (en hij mij) als we samen iets doen of stoppen of willen veranderen. In dit geval ging het enkel over stoppen met roken ^^,
Elkaar saboteren, zoals jij en Mayo aangaven, herken ik dus niet.

Maar dan moet je ook zelf willen natuurlijk ;) anders is het onbegonnen werk ;)
Des te knapper dat het je wel is gelukt. Dat vind ik alleen maar _O_ :*

Wat Mignonne ook aangeeft. De ander wel zien roken of rook ruiken kan ook nadelig werken bij het stoppen.
Dat laatste herken ik dan weer helemaal niet. Juist omdat de knop bij mij om ging boeide me het echt niets of de ander rookte :D Maar zo zie je dat iedereen anders is :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153011863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:05 schreef onomatopee het volgende:

Fien10, balen van de test en van het huis.. :* Zijn jullie al lang aan het zoeken naar een huis? En ook zelf een huis te koop, of dat niet? (Weet niet of je dit eerder misschien al hebt geschreven, soms gaan de topics een beetje snel voor mij) Hoop dat het monitoren kan, en dat het wat duidelijkheid schept!
Nee we wonen nu in een mega super onwijs leuk huurhuis waar we echt súper fijn wonen. Waar ook ruimte is voor een baby want we hebben een slaapkamer over. Enige nadeel is dat we 2 hoog wonen en er geen lift is. Maar goed we zijn jong en hebben beneden een garage waar we de kinderwagen tegen die tijd kwijt kunnen. We hebben een heel ruim balkon/dakterras waar tegen die tijd wel een zandbakje en/of zwembadje op kan. Ik zou ook wel een beetje met pijn in m'n hart weg gaan want het is zo'n leuk knus huis met een vide en een ruime woonkamer en keuken. Maar goed, we willen ooit iets van ons zelf omdat je aan huren zelf niets overhoudt uiteindelijk. En nu is de goede tijd om iets te kopen en de mogelijkheid hebben we dus als we een huis zien wat ons aanspreekt gaan we wel kijken. Maar soms heb ik dan wel opluchting als het huis stom is.. Dan kan ik nog even hier blijven. :P

De gyn gesproken vandaag en 22 juni moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Ik ben benieuwd. Overigens nog niet ongesteld geworden maar morgen is m'n officiële NOD. Spannend spannend.
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 17:51:57 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153013314
Goffer, de bank die vandaag geleverd zou worden paste niet door het het trapgat dus die staat nu in de schuur achter -O- Volgens de verhuizers moeten we een lift inhuren en binnen het raam naar binnen tillen. Vriend is ervan overtuigd dat het wel past dus hij wil het zo samen nog eens proberen. Laten we het hopen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153014427
Fien: dat gevoel ken ik maar al te goed! Wij woonden ook in een prachtige huurhuis, maar toch vorig jaar de stap gemaakt om te gaan verhuizen. Let maar op.. Als je het juiste huis tegen komt, gaat alles vanzelf O+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef MaJo het volgende:
Goffer, de bank die vandaag geleverd zou worden paste niet door het het trapgat dus die staat nu in de schuur achter -O- Volgens de verhuizers moeten we een lift inhuren en binnen het raam naar binnen tillen. Vriend is ervan overtuigd dat het wel past dus hij wil het zo samen nog eens proberen. Laten we het hopen!
Dat is wel heel erg zuur! :o
:)
pi_153016391
Wij wonen in een huurflat, vierhoog. Maar ruim en goedkoop met uitzicht op de Utrechtse heuvelrug.

Een paar jaar terug hebben ze hier verbouwd. Goede isolatie, eigen cv ketel en een nieuwe bruynzeelkeuken (mochten we helemaal zelf samenstellen) ook hebben ze het balkon verdubbeld.

Voorlopig dus nog niet weg hier.
O+

Majo, wat zuur van die bank.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:12:52 #247
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153017797
Oef Majo, hopelijk lukt het nog met je bank!

Ik zit in een koopwoning die mijn man gekocht heeft vlak voor er iets tussen ons opbloeide. Het is een ruime woning maar hij was betaalbaar voor hem omdat het een opknapper was. We zijn nu bezig om de financien rond te krijgen voor een verbouwing, zodat we het huis hopelijk kunnen verkopen en daarna teruggaan naar mijn 'roots' aan een andere kant van het land. Ik zit niet echt op mijn plek in de regio waar ik woon.

Maar wat er ook gebeurt, er is plaats genoeg in deze woning voor een kleintje. Maar mocht het raak zijn ooit een keer, dan zou ik pas na 20 weken aan de gang gaan met een kamer, ik vind het doodeng om daar eerder aan te beginnen.

Hebben jullie al babyspulletjes in huis of juist ook niet? Ik moet er echt helemaal niks van weten nog :D
Warempel, een drempel.
pi_153018179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Oef Majo, hopelijk lukt het nog met je bank!

Ik zit in een koopwoning die mijn man gekocht heeft vlak voor er iets tussen ons opbloeide. Het is een ruime woning maar hij was betaalbaar voor hem omdat het een opknapper was. We zijn nu bezig om de financien rond te krijgen voor een verbouwing, zodat we het huis hopelijk kunnen verkopen en daarna teruggaan naar mijn 'roots' aan een andere kant van het land. Ik zit niet echt op mijn plek in de regio waar ik woon.

Maar wat er ook gebeurt, er is plaats genoeg in deze woning voor een kleintje. Maar mocht het raak zijn ooit een keer, dan zou ik pas na 20 weken aan de gang gaan met een kamer, ik vind het doodeng om daar eerder aan te beginnen.

Hebben jullie al babyspulletjes in huis of juist ook niet? Ik moet er echt helemaal niks van weten nog :D
Ik moest er ook niks van weten. Tot ik zwanger werd. Nu ben ik 17 weken en de baby uitzet is al volledig aangeschaft hoor :') .

Majo: wat een gedoe met die bank! Kunnen er geen pootjes af ofzo? Hier kregen we het toen ook voor elkaar!
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 21:02:28 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153019987
Nou een paniekaanval met hyperventilatie verder, een hoop gescheld van vriend en compleet de moed opgegeven hebbend is het uiteindelijk gelukt met de hulp van een voorbijganger op straat en het tweede stuk met behulp van mijn moeder :% maar wat is ie mooi O+

Cygne benieuwd waar je woont, ik kom ook uit die omgeving :) zou graag ooit een huis kopen in Amerongen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:05:57 #250
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153020171
Nou MaJo, fotooo!
Warempel, een drempel.
pi_153020279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:02 schreef MaJo het volgende:
Nou een paniekaanval met hyperventilatie verder, een hoop gescheld van vriend en compleet de moed opgegeven hebbend is het uiteindelijk gelukt met de hulp van een voorbijganger op straat en het tweede stuk met behulp van mijn moeder :% maar wat is ie mooi O+

Cygne benieuwd waar je woont, ik kom ook uit die omgeving :) zou graag ooit een huis kopen in Amerongen O+
Fijn dat t gelukt is. Ik doe je ff n pb.
  Moderator woensdag 27 mei 2015 @ 23:37:21 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153027213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:05 schreef Ronderotonde het volgende:
Nou MaJo, fotooo!


Zo blij mee *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153030143
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo blij mee *O*
Mooi!
Zit ook heerlijk, niet? Zo ziet hij er in elk geval uit.
pi_153030267
Lekker bankie Majo!
Verder vroeg iemand of iemand al met baby spullen bezig is. Ik heb nog niets gekocht want dat durf ik niet maar ik heb al wel helemaal in m'n hoofd hoe de babykamer er straks uit moet komen te zien. Oja en een kinderwagen heb ik ook al uitgezocht.. :')
pi_153030909
Vriendin had vanmorgen letterlijk een paar druppels bloedverlies ik begreep ook dat het een innestelling bloeding kan zijn, even afwachten dus.

Als het bloeden niet doorzet doen we zaterdag weer een test.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_153032346
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo blij mee *O*
Nice! ^O^
pi_153032981
Top dat het toch gelukt is MaJo, gelukkig blijven jullie nog lang zitten in jullie huis ;) Mooie bank!
pi_153033642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef Fien10 het volgende:
Lekker bankie Majo!
Verder vroeg iemand of iemand al met baby spullen bezig is. Ik heb nog niets gekocht want dat durf ik niet maar ik heb al wel helemaal in m'n hoofd hoe de babykamer er straks uit moet komen te zien. Oja en een kinderwagen heb ik ook al uitgezocht.. :')
Ik heb al een volledige babykamer ingedachten (inclusief behang ja) en ook al een fantastische wagen gezien (die ik never nooit mag kopen van mijn vriend) maar nog niks gekocht.. Ja oké, een rompertje. En spuuglapjes. Maar dat was wel na mijn positieve test. :@
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 11:15:34 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153034105
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 07:28 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Mooi!
Zit ook heerlijk, niet? Zo ziet hij er in elk geval uit.
Hij zit echt goddelijk O+

Net een klacht ingediend bij het verhuisbedrijf dat de verhuizers zich er wel erg gemakkelijk vanaf hebben gemaakt. Ze zullen hierop aangesproken worden :) Daarna de zaak waar we de bank besteld hebben ingelicht dat het verhuisbedrijf dat zij ingehuurd hebben niet fantastisch was. Was hij erg blij mee dat ik dat doorgaf ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin had vanmorgen letterlijk een paar druppels bloedverlies ik begreep ook dat het een innestelling bloeding kan zijn, even afwachten dus.

Als het bloeden niet doorzet doen we zaterdag weer een test.
Een innestelingsbloeding is meestal een week na de eisprong. Als ze een dezer dagen ongesteld had moeten worden zal dat het dus zijn en geen innestelingsbloeding meer :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153034533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin had vanmorgen letterlijk een paar druppels bloedverlies ik begreep ook dat het een innestelling bloeding kan zijn, even afwachten dus.

Als het bloeden niet doorzet doen we zaterdag weer een test.
Ik duim voor streepjes Junkie! :)
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 12:47:47 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153036486
Ik ben me een partij misselijk :X ik wil alleen niet meer aan symptomen checken doen omdat dit toch steeds niet klopte -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:40:23 #262
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153040287
Spannend, junkie! Knap dat jullie zo nuchter blijven! Volgens mij vindt de innesteling tot 10 dagen na de eisprong (en dus ook de bloeding, lijkt mij?). Als de eisprong iets later is geweest, kan het dus nog wel! Ik blijf voor je duimen!
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 14:55:37 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153040719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend, junkie! Knap dat jullie zo nuchter blijven! Volgens mij vindt de innesteling tot 10 dagen na de eisprong (en dus ook de bloeding, lijkt mij?). Als de eisprong iets later is geweest, kan het dus nog wel! Ik blijf voor je duimen!
Ze moesten afgelopen zondag ongesteld worden, ze is dus 4 dagen over tijd. Tenzij haar cyclus heel anders is dan ze denkt lijkt me een innestelingsbloeding dus wel uitgesloten, dat zou dan 18 dagen na de eisprong zijn. Wat wel kan is dat ze toch wel zwanger is maar een beetje bloed verliest, zoals Myrr dat laatst ook had. Ik blijf dus voor je duimen maar de innestelingsbloeding lijkt me dus niet ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153041682
Innestelingsbloedingen komen volgens mij uberhaupt maar bij 20% van de vrouwen voor.
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:24:05 #265
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153041760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ze moesten afgelopen zondag ongesteld worden, ze is dus 4 dagen over tijd. Tenzij haar cyclus heel anders is dan ze denkt lijkt me een innestelingsbloeding dus wel uitgesloten, dat zou dan 18 dagen na de eisprong zijn. Wat wel kan is dat ze toch wel zwanger is maar een beetje bloed verliest, zoals Myrr dat laatst ook had. Ik blijf dus voor je duimen maar de innestelingsbloeding lijkt me dus niet ;)
Maar hij gaf toch aan dat ze geen ovulatietesten of temperatuur gebruiken? En hij kwam niet verder dan "regelmatig" (mannen O+ gotta love em). Dus eigenlijk weten we helemaal niks. En dus blijf ik lekker duimen en positieve vibes te sturen naar mevrouw Junkie *O*

Sowieso: bijna weekend en vanavond eindelijk de poes ophalen. Positiviteit alom! *O*

Disclaimer: ik haal altijd iedereen door elkaar. Het kan dus zijn dat die ene andere man degene was die zonder testen en thermometer bezig waren.. :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:28:57 #266
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153041920
zo weinig mannen en toch zo lastig :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:37:31 #267
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153042146
Zijn ze altijd, toch? :+
Behalve de mijne natuurlijk O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153044353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Maar hij gaf toch aan dat ze geen ovulatietesten of temperatuur gebruiken? En hij kwam niet verder dan "regelmatig" (mannen O+ gotta love em). Dus eigenlijk weten we helemaal niks. En dus blijf ik lekker duimen en positieve vibes te sturen naar mevrouw Junkie *O*

Sowieso: bijna weekend en vanavond eindelijk de poes ophalen. Positiviteit alom! *O*

Disclaimer: ik haal altijd iedereen door elkaar. Het kan dus zijn dat die ene andere man degene was die zonder testen en thermometer bezig waren.. :')
Jaaaaaa vanavond een rooie rakker erbij! O+

En inderdaad wat Sillie zegt, er is niet zo vaak sprake van innestelingsbloedingen. Wat wel met enige regelmaat voor komt is dat vrouwen een beetje last hebben van bloed tijdens de zwangerschap. Zaterdag dus testen Junkie!
pi_153047324
Hier vandaag niet ongesteld geworden. Maar ook niet zwanger denk ik. Bluhh ;(
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 19:38:52 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153048510
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Maar hij gaf toch aan dat ze geen ovulatietesten of temperatuur gebruiken? En hij kwam niet verder dan "regelmatig" (mannen O+ gotta love em). Dus eigenlijk weten we helemaal niks. En dus blijf ik lekker duimen en positieve vibes te sturen naar mevrouw Junkie *O*

Sowieso: bijna weekend en vanavond eindelijk de poes ophalen. Positiviteit alom! *O*

Disclaimer: ik haal altijd iedereen door elkaar. Het kan dus zijn dat die ene andere man degene was die zonder testen en thermometer bezig waren.. :')
oh aanmoedigen is altijd goed natuurlijk *O* maar dacht een beetje realisme zorgt voor minder teleurstelling als het toch niet raak is :)

Noh ga je wel foto's posten van je kleine rooie? O+

Balen Fien -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153049371
Leuk je nieuwe poes!!
Met onze kitten gaat het niet goed. Of nouja.. Wij merken niet veel aan d'r alleen de dierenarts heeft een behoorlijk erge hartruis opgemerkt en we kunnen uitgaan van een ernstige hartafwijking. D'r hartje gaat wel altijd wel flink tekeer vonden we al wel. Maar dit is wel echt een domper. Ben er zo verdrietig om :'(
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:34:05 #272
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153050118
Oh Fien, wat sneu! Heeft ze er veel last van, of alleen een hogere hartslag?
Foto's komen zo, ze is nu aan het genieten van de autorit O+
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:41:23 #273
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153050345
Majo, mooie bank!

Fien, wat een narigheid! Wat ga je eraan doen nu, echo laten maken? Hoop voor je dat het iets is dat meevalt..... Echt een nachtmerrie om je zulke zorgen te moeten maken om je diertje :*
Warempel, een drempel.
pi_153050641
Majo mooie bank en wat een toffe huiskamer!

Fien sterkte met jullie poes ;(
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 20:53:01 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153050711
Noh Fien ;( Wat betekent dit uiteindelijk voor de poes, kan ze hier wel mee leven? Ik snap dat je daar behoorlijk verdrietig om bent :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153052770
Ja echt zo kut..
Ons viel het al wel op dat d'r hartje zo snel en hard klopte en toen ze gisteren bij de dierenarts was voor entingen bleek dat ze zo'n erge hartruis heeft die zelfs met de blote hand te voelen is vanaf de buitenkant. Dat duidt zeer waarschijnlijk op een ernstige hartafwijking. Volgende week vrijdag moeten we naar het dierenziekenhuis voor een echo en dan maken ze een hartfilmpje en krijgen we de uitslag en te horen of er iets aan te doen is. Ben er wel kapot van. M'n kleine poezenkind.. :'(
pi_153057012
Oh verdorie Fien, wat verdrietig! ;(
pi_153057458
Oh wat naar Fien! Heel veel sterkte :*
Schudden voor gebruik
pi_153057911
Fien. :*
pi_153058394
MaJo _O_
Klinkt goed dit _O_

En Fien sterkte met poes. Hopelijk valt het te fixen. :*

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2015 01:08:02 ]
pi_153058854
Fien ;( :*
pi_153061870
Wat vreselijk Fien! Veel sterkte :*
pi_153061989
Bedankt allemaal!

Weer even on-topic.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben en ik heb gisteren voor het laatst getest, negatief. Maar ik heb waarschijnlijk op dag 23 m'n eisprong gehad en ik zou nu op dag 34 zitten. Kan het dan ook kloppen dat ik nog niet positief test? Of zou dat dan nu inmiddels wel moeten in het geval dat ik zwanger ben?
pi_153062000
Sterkte fien!

Je zit nu op 11 dpo. Ik testte toen positief, maar het kan best dat je op dag 37 pas positief test, veertien dagen na je eisprong. Niet iedereen test voor nod positief .Ik duim mee!
pi_153062151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 07:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Sterkte fien!

Je zit nu op 11 dpo. Ik testte toen positief, maar het kan best dat je op dag 37 pas positief test, veertien dagen na je eisprong. Niet iedereen test voor nod positief .Ik duim mee!
Bedankt! Gisteren was m'n NOD. Als ik vandaag en morgen nog niet ongesteld ben test ik zondag nog eens. Ik heb de action zwangerschapstesten. Iemand ervaring mee?
pi_153062386
Als je eisprong op dag 23 was is je nod op dag 37. Zo houdt het ziekenhuis het aan. Er staat zelfs in mijn medisch dossier dat ik een cyclus van 35 dagen heb omdat ze mijn eisprong hebben gemeten. Het feit dat ik een jaar lang een cyclus van 27-30 dagen heb, hebben ze genegeerd :')
Terwijl ik volgens mijn cyclus ook veel eerder had kunnen testen, maar dan werd ik al ongesteld, volgens mijn normale cyclus had de bevruchte eicel nog niet voldoende hcg kunnen aanmaken.

Alle dagen die je nu overtijd loopt zijn mooi meegenomen .Maar dit is pas je tweede ronde clomid toch ? Nog wel vroeg om te zeggen dat je dan overtijd bent aangezien je nog geen gemiddelde hebt kunnen opbouwen
pi_153062794
Ja klopt 2e ronde clomid.
Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus ik wacht rustig af wat er gebeurd. M'n cyclus moet van t ziekenhuis wel binnen de 35 dagen vallen met de clomid anders gaan ze de dosis ophogen.
Bedankt voor je uitleg!
pi_153063035
Bedoel ook overtijd lopen als een langere lf en kans op zwangerschap, niet dat je weer maanden zonder menstruatie zit ;)
Ben benieuwd!
Had je nou gebeld voor cyclus monitoring met echo's? (lees maar half mee, sorry.. En ben qua geheugen een zeef momenteel
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:29:18 #289
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_153063354
Fien :*
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 09:42:15 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153063617
Nou net bij het vegen enorm veel bloed dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Aan de ene kant jammer natuurlijk maar aan de andere kant betekent het dat de teunisbloemolie wel werkt want dan heb ik nu een cyclus van 24 dagen :o :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153063859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Bedoel ook overtijd lopen als een langere lf en kans op zwangerschap, niet dat je weer maanden zonder menstruatie zit ;)
Ben benieuwd!
Had je nou gebeld voor cyclus monitoring met echo's? (lees maar half mee, sorry.. En ben qua geheugen een zeef momenteel
Ja ik heb gebeld. Ze gaan volgende keer alleen bloed prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Maar al zou ik nu na dag 35 nog niet ongesteld zijn en ik ben ook niet zwanger, dan moet ik weer naar het ziekenhuis omdat ze willen dat met clomid je cyclus binnen de 35 dagen valt. Even los gezien van of je wel een eisprong hebt ja of nee.
Ben wel heel benieuwd wat m'n lichaam gaat doen. Vorige keer dacht ik op dag 25 een eisprong te hebben en werd ik op dag 33 ongesteld. Nu dacht ik hem op dag 23 te hebben en ik zit nu op dag 34 en er gebeurd tot nu toe niks.
Begin het nu wel wat spannender te vinden.
We hebben de laatste tijd zoveel tegenslagen. Alles gaat kut momenteel
pi_153064234
:* Fien! Hier trouwens ook een kat met hartruis, kwamen ze ineens mee toen ie 6 maanden was (daarvoor met de 1e prikjes al geweest en castratie, toen hoorden ze het kennelijk nog niet ofzo?). Hij zou sneller moe en kortademig kunnen worden, maar dat is hij niet. Ze horen nu telkens die hartruis, kennelijk niet heel erg zwaar, en hebben gezegd dat ik een echo zou kunnen laten maken. Maar zo lang hij het goed doet wil ik dat nog niet, hij gaat nu richting de 2 en heeft nog altijd geen problemen! (nouja, natuurlijk nu net wel, eet ineens minder :? Heeft er vast niks mee te maken) Hoop dus dat het bij jouw kitten ook niet gelijk het einde hoeft te betekenen!

Zou fijn zijn als je nu een kortere en regelmatige cyclus hebt MaJo!
pi_153064410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef MaJo het volgende:
Nou net bij het vegen enorm veel bloed dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Aan de ene kant jammer natuurlijk maar aan de andere kant betekent het dat de teunisbloemolie wel werkt want dan heb ik nu een cyclus van 24 dagen :o :D
Is dat geen eng spul dat de kans op een mk juist vergroot? Wel fijn dat je nu een korte cyclus hebt, hopelijk volgende maand weer. Hoe lang waren ze de afgelopen maanden?
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 11:13:49 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153065743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Is dat geen eng spul dat de kans op een mk juist vergroot? Wel fijn dat je nu een korte cyclus hebt, hopelijk volgende maand weer. Hoe lang waren ze de afgelopen maanden?
Dat is alleen het geval wanneer je zwanger bent :Y Je mag daarom alleen teunisbloemolie slikken voor je eisprong, na je eisprong slik je dan tarwekiemolie om de innesteling te bevorderen (dit heb ik ook gedaan). Mijn vorige cycli waren 25 - 39 - 40 - 60 - 99 dus een kortere cyclus was wel gewenst :D Maar eerst maar eens afwachten of dit doorzet of dat het weer een van die vage tussentijdse bloedingen is die ik vaker heb :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153066296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef MaJo het volgende:
Nou net bij het vegen enorm veel bloed dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Aan de ene kant jammer natuurlijk maar aan de andere kant betekent het dat de teunisbloemolie wel werkt want dan heb ik nu een cyclus van 24 dagen :o :D
Vertel me hoe dat werkt :o

Verkoopt kruidvat dat?
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 11:37:20 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153066474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:33 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Vertel me hoe dat werkt :o
Precies zoals ik hierboven zeg :P Je slikt teunisbloemolie totdat er sprake is van een eisprong (dus wel goed in de gaten houden met ovulatietesten). Wanneer je de eisprong hebt gehad slik je tarwekiemolie om de innesteling te bevorderen. Overigens slik ik die tarwekiemolie nu altijd omdat dit ook goed is voor je hart. Het belangrijkste is dat je in ieder geval de teunisbloemolie niet slikt na de eisprong omdat het de kans op een miskraam juist weer groter maakt.

En ja, de Kruidvat verkoopt het :Y Heb je deze discussie een paar maanden geleden helemaal gemist? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 11:46:18 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153066802
Net weer helemaal geen bloed :? Mijn lichaam speelt weer rare spelletjes }:| Als verder bloed uitblijft dan ga ik zondag testen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153068019
Oh dan is dat niks voor mij want ik loop al maanden mijn eisprong mis of die is er niet ofzo :?
Ben helemaal van de leg sins ik weet dat we ons werk kwijtraken mijn menstruatie is om de 6/7weken en allemaal velketjes/droog bij mijn mond, pukkels in mijn hals en nek..bahbah :r
pi_153068026
Is er al iemand aan de Preseed? :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 12:58:15 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153068819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 12:30 schreef deadly_kiss het volgende:
Oh dan is dat niks voor mij want ik loop al maanden mijn eisprong mis of die is er niet ofzo :?
Ben helemaal van de leg sins ik weet dat we ons werk kwijtraken mijn menstruatie is om de 6/7weken en allemaal velketjes/droog bij mijn mond, pukkels in mijn hals en nek..bahbah :r
Dat had ik ook maar nu met teunisbloemolie een dikke knalstreep op de ovulatietest O+ Misschien eens aan beginnen zodra je ongesteld wordt? Meteen vanaf de eerste dag slikken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 12:30 schreef Bloesem. het volgende:
Is er al iemand aan de Preseed? :D
Ja :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 12:58:43 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153068833
En gelijk maar dicht :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')