abonnement Unibet Coolblue
pi_436986
02-11-2000

Els: Kwaadheid van Koos verbaast mij niet

Big Brother houdt zich aan de spelregels: deze week moeten de bewoners alle schrijfwaren inleveren. Koos kan zijn woede niet onderdrukken. Het is volgens hem niet eerlijk dat BB opeens van gedachten verandert. Hij wil heel graag verder schrijven in zijn dagboek en daarom dreigt hij het huis donderdag te verlaten. Els, zijn vriendin, geeft haar visie op de reactie van Koos en van zijn medebewoners en legt uit hoe belangrijk schrijven voor hem is.

Wat vindt u ervan dat Koos zo boos is?

“Ik had verwacht dat hij kwaad zou worden. Hij reageert zo, als hij vindt dat hem onrecht wordt aangedaan. Zelfs al zou het zijn kop kosten, het maakt Koos niks uit. Hij heeft gezegd dat hij het bot vindt van BB. Ik denk dat Koos zijn mening niet verandert, maar toch in het huis blijft en zich aanpast. BB zou het met hem goed kunnen maken door wat extra aandacht aan hem te besteden. Excuses aanbieden aan Koos hoeft niet, dat zou hij te veel vinden. Hij zal nog wel proberen het met BB uit te praten.”

“Ik heb zelf een dubbel gevoel. Ik snap Koos wel, maar ik vind de beslissing van BB terecht. Als de bewoners veel schrijven, gaat dat ten koste van de discussies in het huis. Het is voor de kijker dan minder interessant. Ik wil voor Koos dat hij blijft, maar ik wil hem ook heel graag vlakbij me hebben. We zijn tenslotte nog geen 20 jaar getrouwd! Hij praat vaak over mij, dat hij me mist. Hij laat zijn gevoelens zien en daarom hou ik zoveel van Koos.”

Hoe belangrijk is schrijven voor Koos?

“Koos schrijft niet om zijn emoties kwijt te raken, maar om alle situaties in het huis op te slaan. Wanneer Koos thuiskomt, zal hij eerst veel aandacht aan zijn kinderen en mij besteden, maar daarna snel weer gaan schrijven. Ik weet zeker dat hij een boek gaat schrijven over zijn ervaringen in BB. Hij heeft samen met zijn neef al eens een boekje gemaakt. Het is Koos’ vakantiedagboek over Amerika. Wij houden thuis ook een dagboek bij, zodat hij kan zien wat wij hebben meegemaakt. Ik plak daar foto’s, krantenartikelen en briefjes van de kinderen in. Het is al een heel boekwerk! Koos’ zoon Frank verzamelt alles wat op het internet verschijnt. Frank heeft ook op de computer een plaatje gemaakt van een bodybuilder met het hoofd van Koos erop geplakt!”

Denkt u dat de medebewoners Koos donderdag nomineren vanwege deze kwestie?

“Moeilijke vraag…aan de ene kant denk ik van niet. Hij heeft een sterk standpunt gemaakt en ik heb het gevoel dat alle bewoners als een blok achter Koos staan. Hij heeft bijvoorbeeld met Bianca een goed gesprek erover gehad. Dat de bewoners achter hem staan, is voor hem veel belangrijker dan hoe BB over hem denkt, volgens mij. Maar ik kan het ook mis hebben over de bewoners. Misschien vinden ze het juist wel zwak van Koos en wordt hij wel genomineerd.”

“Ik heb trouwens een raar gevoel over de nominatie van donderdag. Omdat nu alleen de vaste bewoners kunnen worden gekozen, denk ik dat vier of vijf bewoners worden genomineerd. Dat de stemmen dus meer verdeeld zijn. De kinderen en ik houden altijd bij op wie Koos zal gaan stemmen. Ik denk een man en een vrouw deze keer. Het zal, denk ik, bij de mannen gaan tussen Ferdi of toch weer Georgie. Hoewel Koos alles met hem heeft uitgepraat. Bij de vrouwen vermoeden we dat Koos stemt op Desiree of Kim."

Krijgt u meer reacties uit uw omgeving de laatste dagen?

“Ja, mensen vertellen dat ze nu nog meer waardering hebben voor Koos. Heel veel positieve reacties. Ze vinden dat hij karakter heeft getoond door zich te verzetten. Koos wordt steeds meer publiek bezit. Dat geeft mij een raar gevoel. Ik hoor alle reacties aan, maar denk vaak: 'Jullie kennen hem niet'. Het valt me op dat Koos erg populair is bij jonge mensen. Dat komt omdat hij rust uitstraalt en een duidelijk positie heeft in het huis. Koos voelt zichzelf ook jong, daarom heeft hij meegedaan aan de sprong met de katapult. Ik was die avond in de studio en vond het, denk ik, net zo eng als Koos! Ik dacht eigenlijk niet dat hij het zou doen. Petje af! Wat ik echt schitterend vind, is dat hij zijn baard heeft afgeschoren. Het staat hem ook, wat een lekker ding! Ik vind hem toch leuker met een baard van één dag, je weet wel, zoals George Michael.”

Bron: BB

pi_437039
een heel boekwerk! Koos’ zoon Frank verzamelt alles wat op het internet verschijnt. Frank heeft ook op de computer een plaatje gemaakt van een bodybuilder met het hoofd van Koos erop geplakt!”

Laurens = zoon van Koos ? ..zie Fake Pictures

pi_437161
quote:
Els zei in het intervieuw: Koos’ zoon Frank verzamelt alles wat op het internet verschijnt. Frank heeft ook op de computer een plaatje gemaakt van een bodybuilder met het hoofd van Koos erop geplakt!”
Deze is geplaatst door Laurens die dit er zelf bij schreef : Voor alle duidelijkheid:
Deze facepic staat op www.bad-brother.com maar is oorspronkelijk door mij gemaakt

Deze met een andere achtergrond is geplaatst door MisterM

  donderdag 2 november 2000 @ 12:57:52 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437276
Ik heb wat posts van Laurens opgezocht:

Koos overweegt om op te stappen

Geplaatst door Laurens - zondag 17 september 2000 11:01
Daar ben ik niet zo zeker van


VOO, WOL en die anderen..

Geplaatst door Laurens - dinsdag 19 september 2000 21:38
Dit zeg ik serieus niet om te slijmen ofzo, maar ik vind de redactie leden erg aardig overkomen.
Ik snap wel dat er in het verleden een paar dingen fout zijn gegaan tussen VOO en Fokzine, maar waarschijnlijk valt het wel reuze mee allemaal met de BB redactie.


Hij is zo ie zo een echt BB-poster; zowel in BB1 als BB2.
Posts van Laurens

Ps: Laurens komt uit HHW volgens zijn profiel en Koos ook!

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_437356
Goed speurwerk Sherlock, het is geen drukke poster en een oneliner dus daar valt niet zo gek veel uit op te maken maar dat Laurens net als Koos ook in Heerhugowaard woont kan toch haast geen toeval zijn lijkt me...
pi_437361
The plot thickens...
Ik denk dat hij het is, niet dat het er zoveel toe doet (het plaatje van Koos is trouwens best goed gemaakt), maar hij wilde denk ik liever anoniem blijven. Maar ja, hij moest om voor de prijs mee te dingen wel even zeggen dat het plaatje van HEM is.
Dat HHW (Heerhugowaard dus, inderdaad de plaats van Koos) in zijn profiel, samen met het plaatje en dus de duidelijke uitspraak in het interview (nee, ZONDER u in het woord ) verraadt hem.
Niet zo opmerkelijk als de aanwezigheid (is ie er nog?) van Martin, maar wel leuk .
Als ie nou niks over dat plaatje had gezegd... blijkbaar verwacht hij niet dat Koos er met de 250000 vandoor gaat, anders had hij wel schijt aan die 200 piek .
zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_437729
EN Laurens heeft een Koos fanclub http://www.bbkoos.com !!....

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 02-11-2000 15:56]

| You should have no expectation of privacy! |
  donderdag 2 november 2000 @ 15:37:33 #8
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437737
quote:
Op 02 november 2000 15:33 schreef basst het volgende:
EN Laurens heeft een Koos fanclub http://www.bbkoos.com !!....
Bij mij werkt de url niet.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_437747
quote:
Op 02 november 2000 15:37 schreef Niques het volgende:
Bij mij werkt de url niet.
Laatst deet hij het nog, server is vast down
| You should have no expectation of privacy! |
pi_437775
Eens op het web gaan zoeken...

Domain Name: BBKOOS.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: www.enom.com

Een whois gedaan met de button op www.enom.com (niet relevante info weggelaten)

WhoIs Results for bbkoos.com

Contact Type Registrant
Organization Name
First Name Laurens

Heb achternaam ook maar even weggehaald... iemand die het echt wil weten moet het zelf maar even opzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 02-11-2000 16:12]

  donderdag 2 november 2000 @ 16:02:29 #11
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437797
Ik zal 'ns ff koekeloeren of ik erachter kom.

BTW Koos heeft 2 zonen. Hierboven blijkt dat Laurens zijn naam is irl. Hoe komen we ook alweer aan de naam Frank

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_437808
NIEUWS:
Ik ben net achter het volgende gekomen: Laurens heeft contact met de BigBrother redactie!
Bron: Fokking Betrouwbaar

Oja jongens, ik weet dat de adres gegevens door iedereen opgezocht kunnen worden, maar ik zie het liever niet zo open en bloot in een forum staan... Gelieve het te verwijderen dus....

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 02-11-2000 16:09]

blabla
  donderdag 2 november 2000 @ 16:08:27 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_437811
http://www.reallife-tv.com/koos/info.html

Verder vond ik bij het topic 'Koos' dat hij 1 zoon heeft die Frank heet.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_437847
Koos Wentink is zijn naam voluit, en we komen aan de naam Frank omdat Els zijn naam noemde in het interview, blijf je er wel ff bij Niques

Ik kreeg die website overigens ook eerst niet geladen maar net deed ie het ineens, niet dat je er wat aan hebt, zelden zo'n nietszeggende site gezien, mag geen naam hebben. Het enige wat er staat is dat Koos zich op heeft gegeven omdat zijn zoon dat ook had gedaan, maar dat heeft hij zelf al eens verteld en dat zijn beste vrienden Hans en John heten. Da's leuk voor die mensen dat ze vermeld worden maar wat word de gemiddelde fan er wijzer van, aangezien het een fansite zou moeten zijn!?

pi_437877
Heb even de CDfoongids erbij gepakt. Op het adres van die www site, woont geen Wentink. Achternaam van de Registrar woont daar ook niet trouwens, maar dat terzijde. Ik denk dat we kunnen concluderen dat Laurens niet de zoon van Koos is. Maar misschien dat Laurens daar zelf duidelijkheid over kan/wil geven.
pi_437890
Verrek Laurens, nu je het zegt, je hebt inderdaad wel wat weg van Opa Koos!

Zeg, vertel 's is tie thuis ook zo opwindend en bruisend als in het BB huis, geintje, maakt me ook niks uit hoor, ik heb een zwak voor 'm, maar paps is wel liever lui dan moe!

Heb je Els die fake picture van Koos als Batman al laten zien?

pi_437909
Staat hier niet genoeg bewijs dat ik het niet ben?

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 02-11-2000 16:37]

blabla
  donderdag 2 november 2000 @ 16:35:41 #18
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437914
quote:
Op 02 november 2000 16:19 schreef Tante Bep het volgende:
Koos Wentink is zijn naam voluit, en we komen aan de naam Frank omdat Els zijn naam noemde in het interview, blijf je er wel ff bij Niques
Dom, dom, dom van me zeg Sorry, maar ik was een beetje gaar van het streamen ofzo.

Zou Laurens (indien dit zijn irl-naam is) de zoon van Els kunnen zijn? In het intervieuw (vorige week donderdag) bij Koos thuis zaten er toch 2?

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  donderdag 2 november 2000 @ 16:37:19 #19
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437916
quote:
Op 02 november 2000 16:34 schreef Laurens het volgende:
Staat hier niet genoeg bewijs dat ik het niet ben?
Staat er bewijs dat je het wel zou kunnen zijn?

Al zou het zo zijn, kun je alsnog lekker posten op Fok! toch?

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_437935
We zijn er eindelijk uit, laurens is geen zoon van Koos of Els...hij woont toevallig in dezelfde plaats..en die Els denkt dat de zoon van Koos dat getekend heeft (Anabole Koos), en dat heeft ze dus FOUT!..
| You should have no expectation of privacy! |
  donderdag 2 november 2000 @ 16:44:20 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_437936
quote:
Op 02 november 2000 16:35 schreef Niques het volgende:

Zou Laurens (indien dit zijn irl-naam is) de zoon van Els kunnen zijn? In het intervieuw (vorige week donderdag) bij Koos thuis zaten er toch 2?


Goede opmerking !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_437954
Zoon van Els dan? Oh, iemand was al zo slim geweest Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 02-11-2000 16:52]

pi_437961
quote:
Niques schreef: Zou Laurens (indien dit zijn irl-naam is) de zoon van Els kunnen zijn? In het intervieuw (vorige week donderdag) bij Koos thuis zaten er toch 2?
Gelukkig Niques! even een wegzakkertje daarnet maar inmiddels weer helemaal fris in de bovenkamer zo blijkt wel.

Er zaten een zoon en een dochter, kon niet missen, sprekend Koos, zeker z'n zoon, maar er zat dus inderdaad nog een jongen op de bank, dat ben jij dan zeker he Laurens?

Laurens krijgt het er warm van en denkt had ik nou maar niks onder dat plaatje gezet, krijg ik dit en dat allemaal voor die 2 meiertjes.

  donderdag 2 november 2000 @ 18:06:32 #24
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_438083
Ik wilde dit even zeggen,
Ik ken de vriendin van Koos persoonlijk en Laurens ook trouwens..
Laurens is NIET de zoon van Koos en ook NIET van Els! En die Koos fansite die hebben Laurens EN ik gemaakt! ;-) Dat was het..

mzzl

Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_438134
Ahaaa, there comes the monkey out of the sleeve, Flextreem is de nick van Hans, de zoon van Koos!

En toen Laurens en jij samen bezig waren aan die fansite hebben jullie samen gelijk die fake picture in elkaar gezet van Koos. Daarom kon Laurens eronder gezet dat hij 'm heeft gemaakt en kon jij tegen Els zeggen dat jij 'm hebt gemaakt.

't is toch zo simpel, nee echt, klaar als een klontje, maarruh heb jij die fake pic van Koos als Batman nou al aan Els laten zien?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')