abonnement Unibet Coolblue
pi_153219349
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O-

Wie is de vader van haar zoon?
Met deze schrijvers: Bing
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153219365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef flanken het volgende:
Het is Linda Dekker met haar Zoon. https://instagram.com/p/3eBgNPRfRv/
Die naam ook weer hè, Rover :')
De originaliteit is weer ver te zoeken _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153219375
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O-

Wie is de vader van haar zoon?
Anton natuurlijk :+
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153219563
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O-

Wie is de vader van haar zoon?
Die ouwe die Tim toen had gevangen denk ik.
pi_153219817
Linda Dekker heeft ook een dochter maar die komt later http://www.telegraaf.nl/f(...)terug_in_GTST__.html
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:11:04 #206
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_153219983
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O-

Wie is de vader van haar zoon?
Heb een vermoeden dat dat een Robert/Dennis verhaal gaat worden.
Veel kijkers zullen denk ik denken dat het Robert is, aangezien ze de vorige keer een one-night-stand hebben gehad. Maar denk dat ze ondertussen ook nog een korte affaire buiten beeld heeft gehad met Dennis.
pi_153220010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:05 schreef flanken het volgende:
Linda Dekker heeft ook een dochter maar die komt later http://www.telegraaf.nl/f(...)terug_in_GTST__.html
Godsamme, zij is wel lekker bezig geweest zeg _O-
Maar nu ben ik wel benieuwd of er nog wat mensen de serie verlaten... Exit voor de Bouwhuisjes?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153220012
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O-

Wie is de vader van haar zoon?
Morris. Hij bezwangerde Lina vlak voordat hij haar in een vuilnisbak dumpte.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_153220031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Morris. Hij bezwangerde Lina vlak voordat hij haar in een vuilnisbak dumpte.
Nee joh, hij dumpte haar in een vuilnisbak van de spermabank :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153220073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Godsamme, zij is wel lekker bezig geweest zeg _O-
Maar nu ben ik wel benieuwd of er nog wat mensen de serie verlaten... Exit voor de Bouwhuisjes?
Ik denk dat ze iets krijgt met Anton en bij hem gaat wonen. Sjoerd trekt bij Aysen in en de zoon van Linda krijgt iets met Lucas. Exit Bianca.
pi_153220095
quote:
Babette van Veen terug!



Niemand minder dan Babette van Veen keert terug in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Haar personage Linda Dekker maakt op maandag 29 juni haar comeback in de populaire RTL 4-serie. Ruim 25 jaar geleden stapte actrice Babette van Veen de serie binnen en heeft Linda voor altijd op de kaart gezet bij soap minnend Nederland. Nu pakt zij de rol met heel veel plezier weer op.

Na een bewogen leven te hebben geleid in Canada, besluit Linda Dekker met haar puberzoon Rover Dekker (gespeeld door Buddy Vedder) naar Meerdijk terug te keren. Haar dochter blijft vooralsnog achter op een kostschool. In Canada leidde Linda en haar gezin een rijk en gemakkelijk leven. Toch kreeg de familie de nodige problemen waardoor Linda, inmiddels gescheiden, met haar zoon een nieuw bestaan moet opbouwen in het bekende Meerdijk. Een aantal Meerdijkers zal echter raar op kijken van Linda’s terugkeer.

Babette over haar terugkeer in ‘GTST’: "Mijn terugkomst als Linda is een stap waar ik totaal niet over na hoef te denken. Soap is mijn warme bad. Eind jaren 90 heb ik mezelf uitgedaagd andere dingen te gaan doen. Dat resulteerde onder andere in drie cd’s, een boek en twee eigen theaterprogramma’s. Daar heb ik veel van genoten en geleerd, maar nu ben ik toe aan stabiliteit en het hebben van fijne collega’s in combinatie met geweldig werk, iets waar ik vroeger altijd van heb genoten. Daarnaast blijf ik natuurlijk met veel liefde schrijven en de theaters aandoen, want het zingen zit in mijn bloed. Maar soap was, is en blijft mijn eerste grote liefde!"

Babette van Veen (1968) studeerde in Antwerpen aan de gerenommeerde toneelopleiding Studio Herman Teirlink, waarna ze een rol kreeg in de musical ‘Tarzan’ en in twee speelfilms ‘Brylcream Boulevard’ en ‘Blueberry Hill’. Al snel kwam het aanbod om in ‘GTST’ een grote rol te spelen. Linda Dekker werd een fenomeen en Babette boekte grote successen met haar soapcollega’s in de formatie Linda, Roos en Jessica. In 1998 stopte Babette met haar rol, om zich toe te leggen op een aantal interessante theaterrollen en muziekproducties. En werd ze moeder van twee zonen. Dit najaar staat zij opnieuw in het theater met de muziekvoorstelling ‘Hartenvrouw’.

Babette vindt het fijn dat ze niet alleen haar verhuisdozen in Meerdijk gaat uitpakken, maar samen met zoonlief Rover. Deze rol wordt gespeeld door Buddy Vedder (1994). Hij studeerde in 2014 af aan de Frank Sanders Akademie te Amsterdam. Tijdens zijn opleiding was Buddy’ in diverse voorstellingen te zien, zoals in: ‘Je had er bij moeten zijn’ en ‘Straks bekend in Carré’. Daarnaast speelde Buddy de hoofdrol in de korte film Held en in de film Leven met Peter Faber en Tim Haars. Op dit moment is Buddy te zien in de Annie MG Schmidt musical Heerlijk duurt ’t Langst.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:17:12 #212
251975 kissaa
fka: kissa
pi_153220129
Las ik net ook: Babette van Veen http://www.show.nl/showfl(...)erug-als-linda-gtst/
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:21:02 #213
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_153220224
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat ik dan niet snap waarom de schrijvers die jongen niet gewoon een eigen achternaam geven.
En haar scheiding? gaat dit over een tweede man of is dit nog steeds Erik? Want ik kan me niet herinneren dat we in 2005 antwoord hebben gekregen of Erik en Linda nog bij elkaar waren..
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:23:16 #214
251975 kissaa
fka: kissa
pi_153220304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:21 schreef Woelli het volgende:

[..]

Wat ik dan niet snap waarom de schrijvers die jongen niet gewoon een eigen achternaam geven.
En haar scheiding? gaat dit over een tweede man of is dit nog steeds Erik? Want ik kan me niet herinneren dat we in 2005 antwoord hebben gekregen of Erik en Linda nog bij elkaar waren..
Wat ik niet snap is dat de dochter blijkbaar geen naam heeft :')
En hoe het zit met de vader van dat kroost... Tja, ik gok op de zomer-app "Wie is de vader van Rover en de dochter-zonder-naam?". Ook trouwens gek dat ze blijkbaar in Canada woonde... Ging ze niet terug naar Brazilië in 2006?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153220843
quote:
Die Rover is nu al een godsgruwelijk irritant ventje :') :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153220901
Met het vertrek van Rik en het aanstaande vertrek van Jef was het natuurlijk ook wel weer eens nodig om iemand van de oude garde terug te brengen, en kijkend naar de relaties met de personages die in de serie zitten was Linda de meest voor de hand liggende keuze. Toch wel leuk, een van de jongste castleden in seizoen 1 die nu een van de oudste wordt.
pi_153220905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die Rover is nu al een godsgruwelijk irritant ventje :') :r
Couldnt agree more.
pi_153220931
Wel toevallig: een maand of 2 geleden sprak ik Buddy Vedder, en die vertelde mij dat hij was aangenomen voor een heel gaaf project. Nu weet ik dus wat dat was :)
pi_153221017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:47 schreef DSMichaelfan het volgende:
Wel toevallig: een maand of 2 geleden sprak ik Buddy Vedder, en die vertelde mij dat hij was aangenomen voor een heel gaaf project. Nu weet ik dus wat dat was :)
Het spijt me dat ik het zeg, maar had hij niet eerst wat acteerlessen kunnen nemen? Wat een bordkartonnen acteerwerk zeg...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153221319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het spijt me dat ik het zeg, maar had hij niet eerst wat acteerlessen kunnen nemen? Wat een bordkartonnen acteerwerk zeg...
Hij heeft 4 jaar lang op de Frank Sanders Academie gezeten, maar dat is uiteraard voor theater
pi_153221519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef DSMichaelfan het volgende:


Hij heeft 4 jaar lang op de Frank Sanders Academie gezeten
Ja, zeker als dakdekker? ;) Babette van Veen is leuk. Ik heb haar niet in gtst gezien, maar wel in andere producties.
pi_153221793
quote:
Babette: veel veranderd op set van GTST

Voor Babette van Veen was het even alsof de tijd had stilgestaan toen ze de set van het fictieve GTST-café De Koning opliep. ''Maar verder herinnert er niet zo heel veel meer aan vroeger'', vertelt de 47-jarige actrice aan BuzzE over haar terugkeer als Linda Dekker in Goede tijden, slechte tijden.

''Het is een gek gevoel om het café weer in te lopen, net zoals ik dat vroeger deed met vrienden. Het is nog helemaal hetzelfde'', aldus Babette. ''Aan de andere kant heeft de tijd niet stilgestaan. We zitten in een nieuw gebouw en alle oude foto's zijn weg. Maar de mensen hier zijn nog steeds heel lief, dat is een fijn gevoel.''

Babette keert na zeventien jaar terug in GTST. ''Vlak voor kerst werd ik gebeld. Vanwege het 25-jarig bestaan. 'We zouden het leuk vinden als je terugkomt', zeiden ze. En daar hoefde ik eigenlijk niet lang over na te denken.''

Theatertour

De soapie blijft wel zingen en theaterwerk doen naast het acteren. ''Het zal heel druk worden. Daarom ga ik volgend jaar waarschijnlijk geen theatertour doen, maar het jaar daarop wel weer. Ik blijf theater ernaast doen, daar voel ik me happy bij. En het is een enorme uitlaatklep. Ik heb daar zo hard voor gewerkt, dat wil ik niet zomaar aan de dijk zetten.''

Babette heeft inmiddels al vijf weken vol opnames achter de rug. ''Ik keer hals over kop met mijn zeventienjarige zoon terug naar Meerdijk. Mijn achttienjarige dochter blijft nog even achter in Canada. Ik ben helemaal blut en sta op het randje van de afgrond. Jette (Laura red.) ontfermt zich over mij'', onthult de actrice over haar verhaallijn. ''Momenteel zijn we een meisje aan het casten dat na de zomer mijn dochter gaat spelen.''

Linda schittert vanaf 29 juni weer in GTST.
Laura ontfermt zich over Linda? Oké... :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:28:11 #225
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_153221976
Rover het nieuwe vriendje voor Lucas?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')