abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162507751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 05:58 schreef WhiteBeard het volgende:
Ronde 4 halve finales, zware loting. Het meisje van 12 is door. Die solodanser was wel OK, maar de prestatie van die 4 Aziaten was fenomenaal. Onbegrijpelijk dat die solodanser door. Die kreeg in tegenstelling tot die Aziaten niet eens een staande ovatie van de jury.

Het gedrag van Alesha Dixon in deze show wordt niet gewaardeerd op sociale media. Menigeen schreeuwt om haar ontslag. Het kan snel gaan met populariteit.

Laatste halve finale vandaag met een van mijn favorieten: het Iers meisjeskoor
Die gozer won puur om zijn persoonlijkheid. Die groep dansers was echt veel vetter en beter.

En ik vond ook dat Alicia veel te lang doorging met haar negativiteit. Veel langer dan Simon ooit deed.

Dan snap ik de negativitrit wel.

Ja het Ierse koor kijk ik ook erg naar uit. Die zullen vast de final wel halen maar hebben grote competitie.
  Redactie Frontpage donderdag 26 mei 2016 @ 10:47:28 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_162510347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 05:25 schreef shiznuts het volgende:
Dang, wat iesch deze, gaan ze opeens BAM BAM BAM afleveringen airen.

Gewoon live kijken op je computer terwijl je wat aan t doen bent
  donderdag 26 mei 2016 @ 14:50:14 #178
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162516406
Dat is leuk als je een 9-5 job hebt en verder 's avonds niks beters te doen ook. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162528788
Presentation school choir 4e :( :( :( :( :(
pi_162528809
En die matige impressionist 1e? _O-
pi_162528896
Serieus he ik wilde echte dat die choir doorging naar de finale

kutzooi
pi_162538686
Ik ben ook zwaar teleurgesteld. Fantastisch koor. Prachtig nummer. Niet door. Ik moet nog zien of ik zin heb de finale te zien.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:24:47 #183
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162539772
Hehe. Eindelijk bij.

Dat koor hč... to be honest, ik werd altijd meegesleept naar de kerk en koren klinken haast altijd wel zo goed. Dat heb ik trouwens ook met gospel choirs. Cool en opzwepend, maar dat zijn alle Whoopi Goldberg choirs in Murica zo'n beetje??

Alesha mag idd opbokken. Die nieuwe single van d'r ook. :') Get fucking lost. Hier een nummer speciaal voor haar:
_O_ Star of stage and screen, Stephen Mulhern... gaat 'ie echt een eigen golden buzzer krijgen??

Ergens heb ik iets van: laat Boogie Storm maar winnen. :P })
Wayne Woodward vind ik wel een toffe gast.

Dan heb je acts die al een 'break' hebben gehad en dus niet 'ontdekt' hoeven te worden.
Veel zangacts... Mel and Jamie... 't is maar goed dat 'ie met z'n moeder kwam, want zelf dragen kan 'ie een lied niet. Ship out! Beau... mja. Ik word er niet enthousiast van, heb dan ook een beetje een musical-allergie. Jasmine heeft dus al zo'n break gehad, maar is wel goed. Dans... om eerlijk te zijn vond ik Tumar KR best tof! Herinnerde me aan Kenichi Ebina. Die wist ook met dans een verhaal te vertellen. Technisch en verhalend bleef Balance dan ver achter. Inderdaad miste dat een komische noot/hoogtepunt in de act zoals in z'n auditie.

Variety heb je dan nog. Alex... mja, weer zo'n act die ze quasi 'inhuren' als opvulling. Doet me weinig. Vond z'n act ook rommelig samengesteld. De magician... ja, die zal het wel gaan winnen. Jammer, want dat zijn van die ik-koop-een-truc-trucjes. Dat zijn allemaal al trucs die je hebt kunnen zien bij andere goochelaars en talentenjachten, weinig origineel. Maar ja, de doorsnee kijker kijkt niet verder dan z'n neus lang is, dus die staat gauw versteld. Als het dan ook nog iemand is uit de koninklijke garde, of whatever hij doet en charming en netjes is (ik noem het vrij saai), denk dat die gereserveerde Britten dat leuk vinden.

Benieuwd naar de wildcards.

-- oh, and as one show comes to an end, another awaits! http://tvcountdown.com/s/america-s-got-talent
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162550438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Hehe. Eindelijk bij.

Dat koor hč... to be honest, ik werd altijd meegesleept naar de kerk en koren klinken haast altijd wel zo goed. Dat heb ik trouwens ook met gospel choirs. Cool en opzwepend, maar dat zijn alle Whoopi Goldberg choirs in Murica zo'n beetje??

Alesha mag idd opbokken. Die nieuwe single van d'r ook. :') Get fucking lost. Hier een nummer speciaal voor haar:
_O_ Star of stage and screen, Stephen Mulhern... gaat 'ie echt een eigen golden buzzer krijgen??

Ergens heb ik iets van: laat Boogie Storm maar winnen. :P })
Wayne Woodward vind ik wel een toffe gast.

Dan heb je acts die al een 'break' hebben gehad en dus niet 'ontdekt' hoeven te worden.
Veel zangacts... Mel and Jamie... 't is maar goed dat 'ie met z'n moeder kwam, want zelf dragen kan 'ie een lied niet. Ship out! Beau... mja. Ik word er niet enthousiast van, heb dan ook een beetje een musical-allergie. Jasmine heeft dus al zo'n break gehad, maar is wel goed. Dans... om eerlijk te zijn vond ik Tumar KR best tof! Herinnerde me aan Kenichi Ebina. Die wist ook met dans een verhaal te vertellen. Technisch en verhalend bleef Balance dan ver achter. Inderdaad miste dat een komische noot/hoogtepunt in de act zoals in z'n auditie.

Variety heb je dan nog. Alex... mja, weer zo'n act die ze quasi 'inhuren' als opvulling. Doet me weinig. Vond z'n act ook rommelig samengesteld. De magician... ja, die zal het wel gaan winnen. Jammer, want dat zijn van die ik-koop-een-truc-trucjes. Dat zijn allemaal al trucs die je hebt kunnen zien bij andere goochelaars en talentenjachten, weinig origineel. Maar ja, de doorsnee kijker kijkt niet verder dan z'n neus lang is, dus die staat gauw versteld. Als het dan ook nog iemand is uit de koninklijke garde, of whatever hij doet en charming en netjes is (ik noem het vrij saai), denk dat die gereserveerde Britten dat leuk vinden.

Benieuwd naar de wildcards.

-- oh, and as one show comes to an end, another awaits! http://tvcountdown.com/s/america-s-got-talent
Mooi. Kunnen we van Britain naar de USA binnen een week.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162576558
De acts zijn klaar. Nu het 'lange' wachten tot de result. Als die Wayne wint dan ga ik niet meer kijken volgend jaar :')
pi_162578296
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162582423
Ik vond het maar een matige finale dit jaar.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162586959
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 02:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vond het maar een matige finale dit jaar.
Gelukkig was die samenvatting van oude acts uit het verleden en die show daarvan wel vet.
  maandag 30 mei 2016 @ 00:55:25 #189
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162610661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]

De magician... ja, die zal het wel gaan winnen. Jammer, want dat zijn van die ik-koop-een-truc-trucjes. Dat zijn allemaal al trucs die je hebt kunnen zien bij andere goochelaars en talentenjachten, weinig origineel. Maar ja, de doorsnee kijker kijkt niet verder dan z'n neus lang is, dus die staat gauw versteld. Als het dan ook nog iemand is uit de koninklijke garde, of whatever hij doet en charming en netjes is (ik noem het vrij saai), denk dat die gereserveerde Britten dat leuk vinden.

[..]
Called it. :') Man man man. :N

Met zo'n gerecyclde kutact. :')
Beetje een oude man gebruiken. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:10:44 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_170241879
ik ben ook weer van de partij *O* *O* *O*
  zondag 4 juni 2017 @ 03:09:15 #192
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_171437204
't Was niet echt wat hč... dit seizoen? :P

Kan ook aan het veranderde format liggen... zo'n Idols vroeger bijvoorbeeld ook keek je voornamelijk voor de slechte audities. Ik heb heel Got.More.Talent niet gezien met Stephen, maar daar zal dat dan wel te zien zijn geweest... Daarna ff snel-snel live semi-finals in een week erdoorheen jassen. Kweenie. :P Ben benieuwd of ze dat ook bij X Factor UK gaan doen.

Neways. Issy vond ik geen zak an? Dus iig blij dat die niet gewonnen heeft.
_

Dan maar verder met AGT... wel raar... geen Nick maar Tyra... :{
Iig is de US groter, dus nog meer onontdekt talent en die mensen zijn ook wat zelfverzekerder en karaktervol. Misschien dat dat nog wat wordt. :D

Game on dan maar, I guess?
TAL / America's Got Talent S11
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage zondag 4 juni 2017 @ 08:58:43 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171438740
quote:
10s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef shiznuts het volgende:
't Was niet echt wat hč... dit seizoen? :P

Heb dit jaar ook More niet echt gekeken, was saai. De complete semifinales en finale uur naar uitzending gekeken op YT, ITV was daar vlot mee.

Tokio is de terechte winnaar. DNA als laatste is ook terecht, wat een faalhazen, klopte niks van. Stomme fout. Ned was duidelijk zn vaders teksten aan het oplezen. Issie was ook niks aan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')