yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op uploadquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op upload
dan "view online"
vervolgens kan je voor 2 opties kiezen:
1) de url kopieeren
2) de url van het plaatje kopieeren
en hier neerzetten
Je bent blijkbaar niet de enige...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:50 schreef elkravo het volgende:
Bij inzoomen, of bij 1st person meerijden met de bus irriteert het geluid van (vele) ambulances mij. Is er een ambulance-shut-up-mod?
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog die vervelende weaving bugs uit de main game en het is echt een topspel.
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...
Gelukkig Traffic++
imgur.com/a/Xxz3H
Mogelijk een nieuwe feature, wordt getest atm
Edit: ben ook benieuwd naar de volgende update/mogelijke DLC, zullen binnenkort ook wel komen.
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scorenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.
Mariina van CO heeft wel gezegd dat verkeer niet meer aangepast gaat worden
Dat is dus de Traffic AI Busbanen hebben volgens mij alleen maar zin als de AI de bus anders ook al op die rijstrook had gepland. Dus met wat bushaltes daarlangs zou je het min of meer moeten kunnen corrigeren.quote:
Nu is het maar aan de makers van Traffic++ om daar een work-around voor te vinden.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scoren
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.quote:
Ah thnx! Hij stond inderdaad niet aan. Aangezet, paar dingetjes getweaked en de files zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef G3F het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.
Edit: als het goed is zou t dan moeten werken, anders kan je nog met toegestane voertuigen op de rijbaan spelen, dat je bussen niet toelaat op de andere rijbanen behalve de busbaan
te weinig lijkenwagens?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me op dat ik veel last heb van doden die wachten op transport.
Ik draai op Windows 8, heb er al tijdens geen OSX op staanquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
Mijn Macbook air 2011 heeft er wel moeite mee hoor Draai jij hem in MacOSX of Bootcamp oid?
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:20 schreef lifeblind het volgende:
Nieuwe patch is uit!
https://forum.paradoxplaz(...)1b-is-here.867193%2F
Hij doet het nog wel volgensmij (niet 100% zeker) heb alle mods uit gezet ivm de performance.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. [System.MissingMethodException] Details: No details System.MissingMethodException: Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. at CSL_Traffic.BusTransportLineAI.SimulationStep (UInt16 segmentID, .NetSegment& data) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.SimulationStepImpl (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManagerBase`2[Manager,Properties].SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0 |
edit: blijkbaar was het de traffic++ mod... ik heb 'm moeten deïnstalleren... Hierdoor ben ik dan wel een stad met busbanen kwijt blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:25 schreef elkravo het volgende:
Krijg opeens bij opstarten deze error:
[ code verwijderd ]
Wat is dit?
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, gestopt na 20 minuten.
Wat een faal dit, na al die hype .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |