abonnement Unibet Coolblue
pi_153330027
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:24 schreef elkravo het volgende:
Ik heb 2 beeldschermen op mijn computer. Cities Skylines wordt altijd op mijn kleinere scherm geopend, maar ik wil dat het opent op mijn grote tweede scherm. Echter, ik kan het programma ook niet verslepen omdat het niet in een soort "venster" zit.

Hoe dit wel voor elkaar te krijgen?
is dat kleinere scherm ook het standaard scherm in windows?
pi_153332403
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:30 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat kleinere scherm ook het standaard scherm in windows?
Yep het is mijn main screen.
  Moderator zondag 7 juni 2015 @ 19:20:29 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153332455
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef elkravo het volgende:

[..]

Yep het is mijn main screen.
Tadaa.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153332645
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tadaa.
Dus... ga me vertellen dat je dit spel alleen op je main screen kan spelen? Wat is dat voor suffigheid?
pi_153334120
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:30 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dus... ga me vertellen dat je dit spel alleen op je main screen kan spelen? Wat is dat voor suffigheid?
suffigheid? heel veel spellen doen dit hoor..

wat je kan proberen: windowed gaan draaien, verslepen, maximaliseren en wellicht dat hij het dan onthoud
pi_153334333
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:19 schreef mschol het volgende:

[..]

suffigheid? heel veel spellen doen dit hoor..

wat je kan proberen: windowed gaan draaien, verslepen, maximaliseren en wellicht dat hij het dan onthoud
Ik speel alleen dit spel. :)

Het zou wat wezen als je word of excel of je browser alleen op je hoofdscherm kan draaien. Zou het raar vinden dat dat bij een spel wel moet zijn.
pi_153505784
Ik ben misschien dom, maar kan iemand me in simpele stappen uitleggen hoe ik extra dingen toevoeg aan Cities Skylines.

Want ik ga naar die steam-workshop, klik op abonneren op iets van wat ik denk... 'ns proberen.
Maar geen clue waar dit dan erbij komt in het spel.

Misschien heb ik iets gemist, maar als je met dit spel begint is mij niet duidelijk hoe dit in elkaar steekt.

Ik zag bijvoorbeeld een mod waarmee je in een keer alle verlaten huizen en afgebrande huizen kan afbreken. Ik heb me geabonneerd... ik zie niks in het spel waar ik dat dan kan uitvoeren.

Bij voorbaat dank voor een simpele uitleg.
pi_153506415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:57 schreef elkravo het volgende:
Ik ben misschien dom, maar kan iemand me in simpele stappen uitleggen hoe ik extra dingen toevoeg aan Cities Skylines.

Want ik ga naar die steam-workshop, klik op abonneren op iets van wat ik denk... 'ns proberen.
Maar geen clue waar dit dan erbij komt in het spel.

Misschien heb ik iets gemist, maar als je met dit spel begint is mij niet duidelijk hoe dit in elkaar steekt.

Ik zag bijvoorbeeld een mod waarmee je in een keer alle verlaten huizen en afgebrande huizen kan afbreken. Ik heb me geabonneerd... ik zie niks in het spel waar ik dat dan kan uitvoeren.

Bij voorbaat dank voor een simpele uitleg.
je doet het goed..

als het een asset is kan je hem in-game terug vinden onder tools -> asset editor of in-game tijdens het spelen ergens bij je speciale gebouwen als ik mij niet vergis..

en niet elk item is los te plaatsen..
pi_153515269
In de content manager in het hoofdmenu moet je mods vaak eerst nog activeren, voor ze in het spel actief worden.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 16:11:52 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153522107
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:30 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dus... ga me vertellen dat je dit spel alleen op je main screen kan spelen? Wat is dat voor suffigheid?
Wat als je voor het spelen even je 2e scherm als mainscreen aanvinkt? Moet toch ergens te doen zijn :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153522224
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat als je voor het spelen even je 2e scherm als mainscreen aanvinkt? Moet toch ergens te doen zijn :P
mja, dan is het spel nog steeds op de X en Y as op 0 gefocused, terwijl hij juist een X wat verder moet hebben (om het zo maar even te zeggen)
  zondag 14 juni 2015 @ 17:11:42 #87
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_153523615
Nu bij de Steam sale. 18.75 voor CS
pi_153524096
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 10:39 schreef HetBrabandertje het volgende:
In de content manager in het hoofdmenu moet je mods vaak eerst nog activeren, voor ze in het spel actief worden.
Daar ben ik ondertussen achter gekomen ja.

Weet je - ik vind één ding wel raar. Ik moet hier via forums, etc achter zien te komen. Misschien komt de gamende "jeugd" er allemaal snel achter, maar ik zoek me het lazarus om dit uit te vinden. Dat hoort toch ergens bij het spel uitgelegd te worden?
pi_153524145
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:11 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Nu bij de Steam sale. 18.75 voor CS
Hmmm... en ik heb 'm 3 weken geleden voor 12,99 aangeschaft? Wel via cdkeys.com
pi_153529024
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:29 schreef elkravo het volgende:

[..]

Daar ben ik ondertussen achter gekomen ja.

Weet je - ik vind één ding wel raar. Ik moet hier via forums, etc achter zien te komen. Misschien komt de gamende "jeugd" er allemaal snel achter, maar ik zoek me het lazarus om dit uit te vinden. Dat hoort toch ergens bij het spel uitgelegd te worden?
de gamende jeugd is dit gewend :P

quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:31 schreef elkravo het volgende:

[..]

Hmmm... en ik heb 'm 3 weken geleden voor 12,99 aangeschaft? Wel via cdkeys.com
cdkeys.com is echter geen officiele distributeur en kan (wil niet zeggen dat ze het ook doen) gestolen keys verkopen..
pi_153534558
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153535606
Vandaag met de steam sale gekocht. Toen ik het opstartte en zag dat er niet een daadwerkelijke tutorial level was, dacht ik dit komt nooit goed. Maar het valt erg mee! Tof spel :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153770196
Ook nieuw hier; na tien jaar gamen op de xbox weer overgestapt op pc; draaide eerste niet echt lekker op mijn laptop, maar kwam er al snel achter dat het kwam doordat hij de CPU pakte en niet de GPU; draait nu als een tierelier :D

Gisteren dus voor het eerst even kijken hoe het ging, en toen was het opeens donker buiten... Heerlijk spel! Moet nog even een beetje gevoel krijgen voor het bouwen en uitgeven van geld; want zit telkens tegen het rood aan, maar vooralsnog gaat het goed.

Zijn leningen handig om te nemen, of kun je er beter van af blijven en sparen voor wat je nodig hebt?
pi_153771267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:27 schreef zatoichi het volgende:
Ook nieuw hier; na tien jaar gamen op de xbox weer overgestapt op pc; draaide eerste niet echt lekker op mijn laptop, maar kwam er al snel achter dat het kwam doordat hij de CPU pakte en niet de GPU; draait nu als een tierelier :D

Gisteren dus voor het eerst even kijken hoe het ging, en toen was het opeens donker buiten... Heerlijk spel! Moet nog even een beetje gevoel krijgen voor het bouwen en uitgeven van geld; want zit telkens tegen het rood aan, maar vooralsnog gaat het goed.

Zijn leningen handig om te nemen, of kun je er beter van af blijven en sparen voor wat je nodig hebt?
Geld lenen kost geld..
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:15:12 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153771282
Binnenkort maar weer eens aanslingeren :9. Begint toch weer te jeuken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153772556
Laat de screenshots maar weer komen! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 13:46:47 #97
159966 lifeblind
pi_153773312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:27 schreef zatoichi het volgende:
Ook nieuw hier; na tien jaar gamen op de xbox weer overgestapt op pc; draaide eerste niet echt lekker op mijn laptop, maar kwam er al snel achter dat het kwam doordat hij de CPU pakte en niet de GPU; draait nu als een tierelier :D

Gisteren dus voor het eerst even kijken hoe het ging, en toen was het opeens donker buiten... Heerlijk spel! Moet nog even een beetje gevoel krijgen voor het bouwen en uitgeven van geld; want zit telkens tegen het rood aan, maar vooralsnog gaat het goed.

Zijn leningen handig om te nemen, of kun je er beter van af blijven en sparen voor wat je nodig hebt?
Als ik bij een nieuwe stad in het begin wat geld te kort kom, pak ik gewoon de eerste of de tweede lening, en gebruik ik dat geld meteen om te zorgen dat ik wat benodigde services kan bouwen, zodat iedereen in m'n stad in ieder geval een stuk vrolijker wordt, waardoor er dus ook meer inkomsten binnen komen. Met financieen is het trouwens in het begin sowieso een goed idee om te kijken naar je budget, met name water kan in het begin veel meer geld kosten dan dat eigenlijk nodig is. Vergeet het budget echter niet later wat omhoog te zetten als je stad groeit natuurlijk.

Ik heb overigens nu sinds dat ik C:S heb, ongeveer een stuk of 7 steden proberen te bouwen, en bij m'n huidige stad, heb ik pas echt het idee dat het goed gaat, alles is nu netjes in daadwerkelijk losse wijken ingedeeld, verbonden met kilometers aan snelweg en gigantische interchanges (van het type spaghetti expressway van Flux 8-) ), waar ik normaal met 60K residents al tegen flinke verkeersproblemen aan liep, is het nu op een enkele kruising of interchange na, overal groen op m'n trafficmap.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:49:57 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153773393
quote:
Ik zie hem nu pas, maar geniaal!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153775570
Ben hem aan het spelen maar vind hem grafisch tegenvallen. Zou dat mijn videokaart kunnen zijn?

Intel HD 4400
Lenovo G70-70 i5 8gb
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:57:15 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_153777175
Misschien binnenkort dit spel ook maar eens aanschaffen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')