abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:05:33 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152745512



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 21-05-2015 10:39:07 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:05:53 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152745518
En waar we de Earson ER160 opwachten. :D
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Anyhoezels. Earson ER160 bij BG op voorraad en verstuurbaar! b185f7 voor -5%.
http://www.banggood.com/E(...)peaker-p-977417.html
En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:00 schreef dodge_911 het volgende:
summer10 = -10% bij BangGood...
Niet op flashdeals
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152745555
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
En waar we de Earson ER160 opwachten. :D

[..]

En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.
Die summer10 inderdaad, anders heb je FOKNLBG gewoon voor de 5% minder :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152746105
Ah die lader is inderdaad compact. Zal nog eens kijken dan, ik wil dan natuurlijk wel de set compleet met thuislader :7
pi_152746164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 03:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Nope, goede notebook coolers moet ik hier juist 'importeren'. de lokale spullen zijn nou niet echt super. (en heb het hier wel nodig gezien het in de zomer zo'n 35 - 38 graden wordt.

Xiaomi XPB 5000mAh weer wat goedkoper met xiaomi3 code 12euro
En toevallig goede ervaringen met een goede notebook cooler? :D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:37:05 #6
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152746411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef koendel het volgende:
Ah die lader is inderdaad compact. Zal nog eens kijken dan, ik wil dan natuurlijk wel de set compleet met thuislader :7
Zie je nou wel? Af en toe 's luisteren naar ouwe Chinashoppers ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:55:47 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_152747151
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef shiznuts het volgende:
En waar we de Earson ER160 opwachten. :D

[..]

En -10% is er nu met summer10 meen ik dat dodge zei.

[..]

Hoe is de kwaliteit van dat ding? (bouw en geluid)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_152747268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoe is de kwaliteit van dat ding? (bouw en geluid)
Niemand heeft hem nog binnen volgens mij.
Nog even afwachten dus :)
Gegroet!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:59:03 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_152747287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Niemand heeft hem nog binnen volgens mij.
Nog even afwachten dus :)
Kon ook geen review vinden, dus ben benieuwd. :) Hij is wel bijna 2x de prijs van de 'oude' earson. Hij ziet er wel meer rugged uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Splash- op 19-05-2015 14:11:19 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:19:08 #10
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152748089
Hoi :W

Even een vraagje, ik heb voor een studentbedrijf een sealapparaat nodig.


Nu ben ik op enkele Chinese webshops, Alibaba, aliexpress, deze dingen wel tegen gekomen, maar vraag ik mij af of ik ook geld moet aftikken bij de douane omdat ik een dergelijk product importeer?

Alvast bedankt,
SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:21:20 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152748188
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Even een vraagje, ik heb voor een studentbedrijf een sealapparaat nodig.
[ afbeelding ]

Nu ben ik op enkele Chinese webshops, Alibaba, aliexpress, deze dingen wel tegen gekomen, maar vraag ik mij af of ik ook geld moet aftikken bij de douane omdat ik een dergelijk product importeer?

Alvast bedankt,
SgtPorkbeans
Zie de 'SPOILER: Douane' in de OpeningsPost. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:22:06 #12
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152748225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zie de 'SPOILER: Douane' in de OpeningsPost. ;)
Oh shit ik heb daar overheen gekeken :@
Mijn excuus :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152748483
Voor de gene met verzamelzucht (en die lijken hier genoeg te zijn); mocht deze weer in voorraad komen; dan heb je een goedkope sorteerkoffer.
Of anders maar deze, ook goedkoop.

pi_152748649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de gene met verzamelzucht (en die lijken hier genoeg te zijn); mocht deze weer in voorraad komen; dan heb je een goedkope sorteerkoffer.
Of anders maar deze, ook goedkoop.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
De helft van 50 cent, dat is echt fantastisch!
Heb zoiets van de bouwmarkt voor mijn in-ears.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:47:22 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152749207
Laatst weer een paar uit de aanbieding wezen halen bij de Lidl. :9 Dubbelzijdig FTW.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152751358
oeps, ik heb geprobeerd deze weegschaal te calibreren met een gewichtje van 5 gram.
Nu flipt ie en blijft hij steeds verspringen van -.020 naar + 0.20 en wordt hij niet meer stable.
Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Opnieuw kalibreren helpt niet.
Edit: Crap ik zie het al heb m gekalibreerd op 50 gram met een 5 gram gewichtje.
het minimum waarmee ik hem kan kalibreren is 10 gram dus moet nog even zon extra gewichtje bestellen. Super slim dit 8)7
Dubbel Edit: WTF sinds wanneer is DX nederlands?

[ Bericht 16% gewijzigd door Zspirit op 19-05-2015 15:59:50 ]
Gegroet!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:14:41 #17
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_152752006
Sow.... Mijn eerste dispute geopend op Alixpress. De Soocoo S60 die ik heb ontvangen werkt voor geen ene meter. De verkoper reageert traag/moeizaam en aangezien mijn 'Purchase Protection' vandaag verloopt heb ik er maar een dispute van gemaakt. FIlmpje geupload en dan maar zien wat Ali ervan bakt.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:55:47 #18
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_152753545
Uhm.... echt?
:9 :Y
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:17:20 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152754276
I lol'd

link

En om toch nog iets nuttigs te posten :

Dus 't is 'n BlitzWolf, maar wel de Power IQ tech van Anker :)

[ Bericht 38% gewijzigd door dodge_911 op 19-05-2015 17:46:58 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152754338
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:55 schreef JiePieWie het volgende:
Uhm.... echt?
:9 :Y
[ afbeelding ]
Als ze die C nou hadden weg gelaten :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152754573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:55 schreef JiePieWie het volgende:
Uhm.... echt?
:9 :Y
[ afbeelding ]
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152755528

Case binnen voor om de xiaomi cam. Zit stevig vast in dat plastic omhulsel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152758881
Ik wacht op mijn Yi, maar heb nog niks aan accessoires besteld. Iemand nog wat tips?

Een extra accu lijkt me wel handig, en ik wil de originele waterproof case halen als die uit is. Maakt dat ding de overige mounts/cases niet enigszins overbodig?
pi_152760781
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef Onufriev het volgende:
Ik wacht op mijn Yi, maar heb nog niks aan accessoires besteld. Iemand nog wat tips?

Een extra accu lijkt me wel handig, en ik wil de originele waterproof case halen als die uit is. Maakt dat ding de overige mounts/cases niet enigszins overbodig?
Als je ook nog een klasse 10 microsd kaart hebt (zonder dat is je yi useless), zit je wel goed denk ik.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:23:59 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152761655
Blijkbaar zijn bij Allbuy Mi Led's toch the real deal @ ¤0,93 dus heb ik er maar 10 besteld ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')