abonnement Unibet Coolblue
pi_164232389
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Hebben jullie de kans om te bewijzen dat de moon geen hoax is, het benodigde bedrag dmv funding bij elkaar te scharrelen valt, wie neemt het initiatief? Fixers lijkt me daar wel een goede voor die kwam met het idee per slotte. We weten allemaal dat het grootspraak is.
Ik geloof al dat de maanlanding gewoon echt is gebeurd. Als je mijn woord daarvoor nu al niet wil aannemen, dan doe je dat ook niet als ik er geweest zou zijn. Dan ben ik ineens ook deel van het complot.

De apollo astronauten worden door de complotgemeenschap ook niet geloofd, terwijl ze toch echt op de maan geweest zijn.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:12:34 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164232432
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij moet je vrijmetselaar zijn om zon reis te verdienen
De vrijmetselaars die ik ken komen niet ver boven modaal per se :9
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:16:30 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164232556
Gaat niet om je woord, ik kan me reuzegoed voorstellen dat je gelooft dat de moonlandings echt zijn, daar twijfel ik geen enkel moment aan. Gaat me om het crowd funden. Stuur een ongelovige naar de maan als het crowd funden te doen is. Mission impossible for Tingo. Maar goed het zegt weer genoeg, grootspraak. Fijne avond nog allemaal en space ze :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164232605
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De vrijmetselaars die ik ken komen niet ver boven modaal per se :9
Maw we hebben een illuminatie insider is ons midden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:19:41 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164232646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat niet om je woord, ik kan me reuzegoed voorstellen dat je gelooft dat de moonlandings echt zijn, daar twijfel ik geen enkel moment aan. Gaat me om het crowd funden. Stuur een ongelovige naar de maan als het crowd funden te doen is. Mission impossible for Tingo. Maar goed het zegt weer genoeg, grootspraak. Fijne avond nog allemaal en space ze :s)
Op een klein subforum als BNW is dat niet echt realistisch, maar bijvoorbeeld op Reddit zou er wel wat mogelijk moeten zijn.

Waarom meteen zo zuur over een bericht als dit overigens (in het algemeen even) - dit is toch juist leuke vooruitgang? :) :)
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:20:01 #156
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164232657
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Maw we hebben een illuminatie insider is ons midden
Ik ben er zelf geen. Ik zit al bij een ander eng clubje :{w
pi_164232714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben er zelf geen. Ik zit al bij een ander eng clubje :{w
Je bent een liberaal? _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:22:30 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164232727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je bent een liberaal? _O-
Nee, Donald Duck Club.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:27:01 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164232872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Op een klein subforum als BNW is dat niet echt realistisch, maar bijvoorbeeld op Reddit zou er wel wat mogelijk moeten zijn.

Alle beetjes helpen dus ook van Fok, wat houd je tegen om ermee te beginnen als je de wegen al weet? Zou toch mooi zijn als het lukt met als bewijs dat de moon geen onzin is? Of is het toch teveel gedoe om te funden voor dit doel, moeten die ongelovigen maar zelf voor elkaar zien te krijgen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 22:29:16 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164232939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen dus ook van Fok, wat houd je tegen om ermee te beginnen als je de wegen al weet? Zou toch mooi zijn als het lukt met als bewijs dat de moon geen onzin is? Of is het toch teveel gedoe om te funden voor dit doel, moeten die ongelovigen maar zelf voor elkaar zien te krijgen?
Ik weet niet waarom je allemaal insinuaties neerlegt bij mij.

Ik voel namelijk 0.0 behoefte om iets te "bewijzen" maar vond het artikel relevant en ook nog vermakend en dus passen in dit topic. Meer niet.

En ja, voor de echte waarheidsvinders en een groot netwerk zou dit een crowdfundmogelijkheid zijn. 80 kilo wegen ongeveer dan is het nog semi-betaalbaar als er heel veel mensen doneren. Ik vind het wel een leuk idee maar niet in het realistische rijtje qua verwachtingen.

Er zullen echter wel wat rijke (olie?)snuiters hiertoe bereid zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 04-08-2016 22:53:46 ]
pi_164234177
Wat gaan de mensen over 50-60 jaar toffe dingen beleven zeg. Misschien al wel eerder, gezien de mega stappen die er de laatste jaren worden gemaakt.
pi_164234207
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij moet je vrijmetselaar zijn om zon reis te verdienen
Als we allemaal meedoen en er een crowdfunding komt moet het te realiseren zijn.
pi_164234229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat niet om je woord, ik kan me reuzegoed voorstellen dat je gelooft dat de moonlandings echt zijn, daar twijfel ik geen enkel moment aan. Gaat me om het crowd funden. Stuur een ongelovige naar de maan als het crowd funden te doen is. Mission impossible for Tingo. Maar goed het zegt weer genoeg, grootspraak. Fijne avond nog allemaal en space ze :s)
Nee hoor, zoals ik al eerder zei: ik wil best geld er in steken.
pi_164234238
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Maw we hebben een illuminatie insider is ons midden
Wie dan?
pi_164237580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Op een klein subforum als BNW is dat niet echt realistisch, maar bijvoorbeeld op Reddit zou er wel wat mogelijk moeten zijn.

Waarom meteen zo zuur over een bericht als dit overigens (in het algemeen even) - dit is toch juist leuke vooruitgang? :) :)
Ze is gewoon bang dat ze toe moet gaan geven dat ze: Ofwel gewoon fout zat met haar geloof in een maancomplot. Ofwel een van haar complothelden niet de waarheid blijkt te spreken.

Terwijl als iemand gecrowdfund wordt die toch al overtuigd is de de maanlandingen echt zijn ze kan zeggen dat die persoon altijd al deel van het complot was.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:36:00 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164237940
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:51 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ze is gewoon bang dat ze toe moet gaan geven dat ze: Ofwel gewoon fout zat met haar geloof in een maancomplot. Ofwel een van haar complothelden niet de waarheid blijkt te spreken.

Terwijl als iemand gecrowdfund wordt die toch al overtuigd is de de maanlandingen echt zijn ze kan zeggen dat die persoon altijd al deel van het complot was.
Nee hoor daar ben ik niet bang voor. Ik heb proberen duidelijk te maken als het crowdfunden mogelijk zou zijn waarom jullie het niet opzetten om het tegendeel te bewijzen en een grote ongelovige (Tingo?) de rit laten maken? Wie is mijn complotheld trouwens? Ik wist niet dat ik er ene had.

De maanhoax boeit me persoonlijk niet zo veel of ze er wel of niet zijn geweest, het doet niet af aan de hedendaagse poppenkast, dat laatste daar maak ik me meer zorgen over dan die moonlandings.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164243020
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:51 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ze is gewoon bang dat ze toe moet gaan geven dat ze: Ofwel gewoon fout zat met haar geloof in een maancomplot. Ofwel een van haar complothelden niet de waarheid blijkt te spreken.

Terwijl als iemand gecrowdfund wordt die toch al overtuigd is de de maanlandingen echt zijn ze kan zeggen dat die persoon altijd al deel van het complot was.
Crowdfunding is helemaal niet nodig....je kan toch sponsors voor reclame,PR enz van big business corporaties krijgen. Hewlett Packard,Microsoft,CocaCola,Pepsi,Red Bull en veel meer zouden toch heel blij om 'n vlaggetje met hun logo op de maan te zien.
Zou ook mooi zijn om de 'Apollo space junk' terug te brengen....het verkoop van zulke spulletjes zou 'n enorme PR success zijn ? En zal ook de 'maanreis' financeren toch.
Ze hebben 't niet gedaan want ze weten ook dondersgoed dat het nog steeds onmogelijk is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:18:00 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164243141
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Crowdfunding is helemaal niet nodig....je kan toch sponsors voor reclame,PR enz van big business corporaties krijgen. Hewlett Packard,Microsoft,CocaCola,Pepsi,Red Bull en veel meer zouden toch heel blij om 'n vlaggetje met hun logo op de maan te zien.
Zou ook mooi zijn om de 'Apollo space junk' terug te brengen....het verkoop van zulke spulletjes zou 'n enorme PR success zijn ? En zal ook de 'maanreis' financeren toch.
Ze hebben 't niet gedaan want ze weten ook dondersgoed dat het nog steeds onmogelijk is.
They tried space advertising. Wasn't very popular.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164243233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

They tried space advertising. Wasn't very popular.
[ afbeelding ]
Oh that explains everything then.NIET.
Duuuhhh.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:30:06 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164243372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh that explains everything then.NIET.
Duuuhhh.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:30:58 #171
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164243390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh that explains everything then.NIET.
Duuuhhh.
Inhoudelijk weer zeer correct.
pi_164247122
Geweldig, Tingo vraagt zich af waarom de commercie niets doet met ruimtevaart, tuinhek laat zien dat dat dus wel gebeurt en vervolgens schuift tingo het van tafel :p
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 18:27:48 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_164248753
Het perpetuum mobile van BNW.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:57:48 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164251454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:37 schreef Wantie het volgende:
Geweldig, Tingo vraagt zich af waarom de commercie niets doet met ruimtevaart, tuinhek laat zien dat dat dus wel gebeurt en vervolgens schuift tingo het van tafel :p
http://www.metronieuws.nl(...)-36000-euro-per-kilo

Stond vandaag nog in de metro had al via apje doorgestuurd naar Lavenderr.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164252850
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:37 schreef Wantie het volgende:
Geweldig, Tingo vraagt zich af waarom de commercie niets doet met ruimtevaart, tuinhek laat zien dat dat dus wel gebeurt en vervolgens schuift tingo het van tafel :p
Not a flag on the moon or doing something particularly exciting and/or adventurous is it?

https://en.wikipedia.org/wiki/Space_advertising

Pretty much anyone can paint a fckn logo on something.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')