abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 mei 2015 @ 22:19:09 #1
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152731712
Wat ik nu toch weer allemaal op mijn netvlies heb laten schitteren vandaag... je zou maar niks te doen hebben...


Het is weer eens iets anders dan een kerkmis. >:O
Ook al ben ik dan niet echt een gelovige of zo, iets zegt mij dat dit niet de meest frisse types aantrekt. En als er al geestelijke, lugubere krachten bestaan, nou, eehm, dat moet je dit toch niet doen! Of juist wel, als je daar wat mee wilt. (8>

Eigenlijk is m'n voorgaande praatje gewoon even een excuus om het 'stop wat moeite in je topic' te vullen, en wil ik dit effe 'voor de grap' delen met mijn medefokkers. :D
Wat vinden jullie hier nou van?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 18 mei 2015 @ 23:08:12 #2
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152733930
Zijn er ook fokkers die zich hier enigszins door aangetrokken voelen? en kunnen uitleggen waarom?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_152736126
Anton Lavey en de 'church of Satan' stond bekend om zijn carnavaleske manier van presentatie. Dat komt hier ook sterk naar voren, met de kleding en dergelijke.

Satan wordt op vele verschillende manieren aanbeden, maar meestal indirect.
Zijn manier van mensen voor zijn karretje spannen is niet door open kaart te spelen, maar door middel van geniepige misleiding, verwarring, het mengen van leugen en waarheid, om mensen op een dwaalspoor te zetten, terwijl ze zelf ervan overtuigd zijn het bij het rechte eind te hebben.

Hij buit menselijke zwakheden uit: trots, twijfel, het verlangen om geliefd te worden, het verlangen om bewonderd te worden, het verlangen naar controle, autoriteit en macht, maar ook lafheid, zwakheid, angst, en dergelijke. Deze menselijke zwakheden maken ons een gemakkelijke prooi om te kiezen voor de makkelijkere weg, die uiteindelijk tot zelfdestructie leidt, maar tevens schade aanricht om ons heen.

Verder probeert hij, met zijn mede-demonen, onze geest te koloniseren. Hiervoor probeert hij toegang tot ons te krijgen, ook vaak op manieren waar we niet bewust van zijn dat het manieren zijn voor demonische bezitneming. Hij probeert je de achterdeur naar je binnenste open te laten doen. Wanneer een geest bezit van ons neemt, kan dat tot religieuse extase leiden, gevoelens van spirituele evolutie, wijsheid, kennis, het gevoel hebben de 'god in jezelf' te hebben gevonden, het nirvana bereikt te hebben, enzovoorts. Deze sensationele gevoelens en ervaringen versterken alleen maar de overtuiging op het rechte eind te zitten. Een kwade bron wordt niet vermoed.

Een Satanische mis zoals hierboven trekt uiteraard demonen aan, en de toeschouwers zijn mogelijke slachtoffers van bezitneming als gevolg van hun deelname.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:51:28 #4
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152737144
Quality post, ali!
tzt rply :Y)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_152737226
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat ik nu toch weer allemaal op mijn netvlies heb laten schitteren vandaag... je zou maar niks te doen hebben...


Het is weer eens iets anders dan een kerkmis. >:O
Ook al ben ik dan niet echt een gelovige of zo, iets zegt mij dat dit niet de meest frisse types aantrekt. En als er al geestelijke, lugubere krachten bestaan, nou, eehm, dat moet je dit toch niet doen! Of juist wel, als je daar wat mee wilt. (8>

Eigenlijk is m'n voorgaande praatje gewoon even een excuus om het 'stop wat moeite in je topic' te vullen, en wil ik dit effe 'voor de grap' delen met mijn medefokkers. :D
Wat vinden jullie hier nou van?
Het mystieke heeft mensen altijd al aangetrokken, hier sta ik dus niet van te kijken.
Dit is al heel wat jaren oud volgens mij, maar ook nu zullen er wel mensen zijn die satanisme bezigen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:57:39 #6
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_152737948
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zijn er ook fokkers die zich hier enigszins door aangetrokken voelen? en kunnen uitleggen waarom?
Het enige waar ik me nog enigszins door aangetrokken zou voelen in deze is die dame op de achtergrond. :P

Verder vind ik het maar een slaapverwekkend geheel van een stel provocateurs.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_152744869
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:57 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het mystieke heeft mensen altijd al aangetrokken, hier sta ik dus niet van te kijken.
Dit is al heel wat jaren oud volgens mij, maar ook nu zullen er wel mensen zijn die satanisme bezigen.
Dat denk ik ook. Het zou me niet verbazen als blijkt dat het bijna 9 jaar oud is.
pi_152785225
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:42 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het zou me niet verbazen als blijkt dat het bijna 9 jaar oud is.
Is het een goed excuus als ik zeg dat het al laat was? :@
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:17:31 #9
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_152785761
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Is het een goed excuus als ik zeg dat het al laat was? :@
666 minuten ondersteboven aan een omgekeerd kruis hangen als boetedoening en het is je vergeven :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:38:43 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152807933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wanneer een geest bezit van ons neemt, kan dat tot religieuse extase leiden, gevoelens van spirituele evolutie, wijsheid, kennis, het gevoel hebben de 'god in jezelf' te hebben gevonden, het nirvana bereikt te hebben, enzovoorts. Deze sensationele gevoelens en ervaringen versterken alleen maar de overtuiging op het rechte eind te zitten. Een kwade bron wordt niet vermoed.

Dit is wel een uithaal richting het boeddhisme. Of bedoel je dat niet zo op die manier?

Ik ben het wel erg eens met Ron1n: sterke provocateurs. Eén vd weinige filmpjes volgens mij van de CoS die ze naar buiten hebben gebracht. Duidelijk een dikke provocatie.
Er bekruipt me ook een beetje zo'n gevoel als wat ik heb als je lieden van de KKK in beeld ziet. Of van die andere, angry groeperingen. In het geval van Satanisme en specifiek the church of satan denk ik ook een beetje 'only in america' :P
Maar goed, er zit wel een hele uitgedachte filosofie bij en men neemt zichzelf er serieus in. Een vreemde bedoeling iig.
Lijkt me niet helemaal de juiste richting iig.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_152808293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:38 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit is wel een uithaal richting het boeddhisme. Of bedoel je dat niet zo op die manier?
Ik dacht niet specifiek aan het boeddhisme, maar het boeddhisme is simpelweg 1 van de vele manieren tot hetzelfde doeleinde. En juist zo typisch misleidend omdat het allemaal heel heilig en puur en goedaardig lijkt.

Het is interessant om de esoterische kant van het boeddhisme te onderzoeken. In plaats van onthouding van de natuurlijke verlangens, duikt men volop in orgies en dergelijke om tot geestelijke verhoging te komen...
pi_153359857
O, leuk. Een satanismetopic.

CoS (de LaVey-versie van satanisme) is voornamelijk een libertaire provocatie richting christendom. Met serieus satanisme heeft het niets te maken. Beetje christenen belachelijk maken, beetje dwepen met seks en that's it. Een grote grap die eigenlijk alleen aan kon slaan in de VS omdat ze daar zo'n idioot bekrompen christelijke manier van denken hebben. Geen wonder dat de CoS in Europa nooit serieus voet aan de grond heeft gekregen.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:49:01 #13
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153371752
Er is een religie die de mensheid niet onderdrukt.
Er is een religie die de mens neemt zoals zij is.
Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen zijn gevoerd.
Er is een religie die accepteert dat ieder mens anders is.
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetisjen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.

Er is een religie voor mensen als U en ik.
Deze religie heet Satanisme.

http://www.kerkvansatan.nl/

https://satanisme.info/index.php?topic=3.0

Er zijn verschillende niveaus om met deze religie om te gaan.
Het eerste niveau is inleren. Dit houdt in dat U zich inleest in wat er over Satanisme geschreven is, zodat U een beetje een idee heeft waar het over gaat. Er wordt niet van U verwacht dat U het met alles eens bent. Satanisme is niet voor jaknikkers. Satanisten zijn Eigengereide, Eigenwijze mensen. Een goed begin is The Satanic Bible.
Het tweede niveau is het niveau van het praktiseren van de levensfilosofie. U leeft als Satanist. U komt in contact met andere Satanisten via bijvoorbeeld ons forum of dat van Satanisme.info.
Of U het aan Uw omgeving kenbaar maakt dat U Satanist bent bepaalt U zelf. Wij schrijven U niet voor hoe U dient te leven.
Het derde niveau is dat van de Magiër. U leeft als Satanist, en voegt daar de Satanistische rituelen aan toe. Satanistische Magie stelt U in staat meer, directer en beter vorm te geven aan Uw leven. Deze vorm van Satanisme vindt U in de Kerk van Satan.
Meer informatie over het Satanisme vindt U op www.satanisme.nl
Wat verwachten wij van onze leden
Van een aanstaand lid van de Kerk wordt het één en ander verwacht.
- Gedegen kennis van The Satanic Bible. is een minimum.
- Bij voorkeur ook het gelezen hebben van de andere boeken over aanverwante zaken.
- Het gelezen hebben van de teksten op www.satanisme.nl
- Het bereikt hebben van het tweede niveau in Uw ontwikkeling als actief Satanist.

Vragen kunnen gesteld worden op het forum van www.satanisme.nl of via mail.
Lid worden van de Kerk van Satan
De Kerk van Satan biedt een ruimte waar Satanisten zichzelf kunnen zijn.
In onze kapel houden we rituelen en workshops waar beginnende en ervaren Satanisten elkaar ontmoeten, ervaringen uitwisselen en rituelen doen.
Lidmaatschap is voorbehouden aan een zeer beperkt aantal mensen waarvan de Kerk vindt dat zij het lidmaatschap waardig is.
De Kerk van Satan organiseert elke maand een informatie avond. De locatie is op loopafstand van het Centraal Station, Amsterdam.
Als U deel wilt nemen mail de Kerk dan. We zijn ook telefonisch bereikbaar via: 020- 41 11 926
Op een informatieavond kunt U al Uw vragen stellen. U kunt ons leren kennen en wij U.
Minimum leeftijd voor lidmaatschap van de Kerk is 18 jaar.


Voor de gedesinteresseerde })

satanic black magic
http://www.amazon.co.uk/S(...)ywords=satanic+bible

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 09-06-2015 01:16:54 ]
There is only one religion
pi_153416865
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Er is een religie die de mensheid niet onderdrukt.
Er is een religie die de mens neemt zoals zij is.
Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen zijn gevoerd.
Er is een religie die accepteert dat ieder mens anders is.
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetisjen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.

Er is een religie voor mensen als U en ik.
Deze religie heet Satanisme.

http://www.kerkvansatan.nl/

https://satanisme.info/index.php?topic=3.0

Er zijn verschillende niveaus om met deze religie om te gaan.
Het eerste niveau is inleren. Dit houdt in dat U zich inleest in wat er over Satanisme geschreven is, zodat U een beetje een idee heeft waar het over gaat. Er wordt niet van U verwacht dat U het met alles eens bent. Satanisme is niet voor jaknikkers. Satanisten zijn Eigengereide, Eigenwijze mensen. Een goed begin is The Satanic Bible.
Het tweede niveau is het niveau van het praktiseren van de levensfilosofie. U leeft als Satanist. U komt in contact met andere Satanisten via bijvoorbeeld ons forum of dat van Satanisme.info.
Of U het aan Uw omgeving kenbaar maakt dat U Satanist bent bepaalt U zelf. Wij schrijven U niet voor hoe U dient te leven.
Het derde niveau is dat van de Magiër. U leeft als Satanist, en voegt daar de Satanistische rituelen aan toe. Satanistische Magie stelt U in staat meer, directer en beter vorm te geven aan Uw leven. Deze vorm van Satanisme vindt U in de Kerk van Satan.
Meer informatie over het Satanisme vindt U op www.satanisme.nl
Wat verwachten wij van onze leden
Van een aanstaand lid van de Kerk wordt het één en ander verwacht.
- Gedegen kennis van The Satanic Bible. is een minimum.
- Bij voorkeur ook het gelezen hebben van de andere boeken over aanverwante zaken.
- Het gelezen hebben van de teksten op www.satanisme.nl
- Het bereikt hebben van het tweede niveau in Uw ontwikkeling als actief Satanist.

Vragen kunnen gesteld worden op het forum van www.satanisme.nl of via mail.
Lid worden van de Kerk van Satan
De Kerk van Satan biedt een ruimte waar Satanisten zichzelf kunnen zijn.
In onze kapel houden we rituelen en workshops waar beginnende en ervaren Satanisten elkaar ontmoeten, ervaringen uitwisselen en rituelen doen.
Lidmaatschap is voorbehouden aan een zeer beperkt aantal mensen waarvan de Kerk vindt dat zij het lidmaatschap waardig is.
De Kerk van Satan organiseert elke maand een informatie avond. De locatie is op loopafstand van het Centraal Station, Amsterdam.
Als U deel wilt nemen mail de Kerk dan. We zijn ook telefonisch bereikbaar via: 020- 41 11 926
Op een informatieavond kunt U al Uw vragen stellen. U kunt ons leren kennen en wij U.
Minimum leeftijd voor lidmaatschap van de Kerk is 18 jaar.

Voor de gedesinteresseerde })

satanic black magic
http://www.amazon.co.uk/S(...)ywords=satanic+bible

Geweldig geschreven. Nadat ik het commentaar las wilde ik bijna zelf gaan schrijven over de ware aard van Lavey's Satanisme. Ik had het niet zo mooi kunnen verwoorden. Ave Satani.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:28:46 #15
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153418744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef Rastislav het volgende:

[..]

Geweldig geschreven. Nadat ik het commentaar las wilde ik bijna zelf gaan schrijven over de ware aard van Lavey's Satanisme. Ik had het niet zo mooi kunnen verwoorden. Ave Satani.
Het is niet van mij hoor, staat gewoon in de linkjes, copy paste :{w
There is only one religion
pi_153419046
Hetzelfde idee als het christendom maar dan met andere maffe rituelen. Wel ziet het er allemaal wat intelligenter uit dan in hun christelijke tegenhanger.
Conscience do cost.
pi_153419253
Dan nog. Klinkt leuk hoor, dat LaVey-verhaal, maar met andere vormen van satanisme heeft het maar een beetje te maken.

Maar om een andere kant te noemen: de angst voor satanisme. Die is bijna BNW-achtig. Dat bedoel ik voor de verandering niet in nadelige zin, want satanismen worden doorgaans beschouwd als heel kwalijk, terwijl de wereld er beter van zou worden als ze als reguliere, respectabele religies zouden worden gezien.
pi_153431015

Pas geleden stuitte ik op deze video.
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:35:20 #19
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_153453535
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 03:20 schreef Pulzzar het volgende:
Pas geleden stuitte ik op deze video.
Goed, treffend stukje. ^O^ zeker rond 8 minuten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_153492180
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 03:20 schreef Pulzzar het volgende:

Pas geleden stuitte ik op deze video.
He, E.A. Koetting. Daar heb ik een paar boeken van gelezen.
pi_153492524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

He, E.A. Koetting. Daar heb ik een paar boeken van gelezen.
Heb van zijn boeken gehoord. Is het wat?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153492564
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:41 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Heb van zijn boeken gehoord. Is het wat?
Ik was er niet gek van, maar echt vervelend zijn ze ook niet. Op internet zijn er wel een paar pdf'jes van te vinden geloof ik.
pi_153492657
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik was er niet gek van, maar echt vervelend zijn ze ook niet. Op internet zijn er wel een paar pdf'jes van te vinden geloof ik.
Thanks, even zoeken.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153492747
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
O, leuk. Een satanismetopic.

CoS (de LaVey-versie van satanisme) is voornamelijk een libertaire provocatie richting christendom. Met serieus satanisme heeft het niets te maken. Beetje christenen belachelijk maken, beetje dwepen met seks en that's it. Een grote grap die eigenlijk alleen aan kon slaan in de VS omdat ze daar zo'n idioot bekrompen christelijke manier van denken hebben. Geen wonder dat de CoS in Europa nooit serieus voet aan de grond heeft gekregen.
Heb je wel een punt inderdaad. CoS misbruikt dat betreft de 7 hoofdzonden. Niks mis mee, want die hoofdzonden zijn best prettig en handig op zijn tijd.

Louis Theroux heeft in zijn begin jaren een grappige documentaire over Amerikaanse christenen gemaakt.
Vergeet de docu jesus camp niet. Snap ook wel dat er er mensen zijn die deze groep belachelijk maken.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153517756
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:03 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Heb je wel een punt inderdaad. CoS misbruikt dat betreft de 7 hoofdzonden. Niks mis mee, want die hoofdzonden zijn best prettig en handig op zijn tijd.

Louis Theroux heeft in zijn begin jaren een grappige documentaire over Amerikaanse christenen gemaakt.
Vergeet de docu jesus camp niet. Snap ook wel dat er er mensen zijn die deze groep belachelijk maken.
Wow... Jesus Camp is echt heel ziek...
pi_153520405
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wow... Jesus Camp is echt heel ziek...
Die is inderdaad ziek.
Het ergste is, ze zien/zagen George W. Bush als de belichaming van de Here op deze aardkloot.
Diegene die het niet gezien hebben, een aanrader.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153523455
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:54 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Thanks, even zoeken.
Gevonden?

O, en als je geïnteresseerd bent in dergelijke zaken, dan kan ik je nog The Catechism of Lucifer aanraden. Goed te lezen en staat als pdf op internet. Het bijbehorende Fosforos heb ik nog niet digitaal gevonden. Heb ik wel in boekvorm, echt zware kost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2015 17:06:49 ]
pi_153523703
Satanisme, is dat niet die leer die zegt dat je ego everything is? Het ego zou je kunnen zien als de duivel die in ieder mens aanwezig is idd.
pi_153525249
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 17:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gevonden?

O, en als je geïnteresseerd bent in dergelijke zaken, dan kan ik je nog The Catechism of Lucifer aanraden. Goed te lezen en staat als pdf op internet. Het bijbehorende Fosforos heb ik nog niet digitaal gevonden. Heb ik wel in boekvorm, echt zware kost.
Nee nog niet. Niet echt tijd voor gehad. Vanavond even proberen.
Occult en andere obscure zaken kan ik wel waarderen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153527031
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Nee nog niet. Niet echt tijd voor gehad. Vanavond even proberen.
Occult en andere obscure zaken kan ik wel waarderen.
De literatuurlijst is bijna eindeloos.
pi_153528280
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De literatuurlijst is bijna eindeloos.
Dat zal best wel. Wil niet in een boek beginnen die niet al te zwaar is.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153849303
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat ik nu toch weer allemaal op mijn netvlies heb laten schitteren vandaag... je zou maar niks te doen hebben...


Het is weer eens iets anders dan een kerkmis. >:O
Ook al ben ik dan niet echt een gelovige of zo, iets zegt mij dat dit niet de meest frisse types aantrekt. En als er al geestelijke, lugubere krachten bestaan, nou, eehm, dat moet je dit toch niet doen! Of juist wel, als je daar wat mee wilt. (8>

Eigenlijk is m'n voorgaande praatje gewoon even een excuus om het 'stop wat moeite in je topic' te vullen, en wil ik dit effe 'voor de grap' delen met mijn medefokkers. :D
Wat vinden jullie hier nou van?
Gewetenloze bankiers of de koppensnellers van IS geven mijnsinziens meer uiting aan het kwaad. Of pooiers drug- en mensenhandelaren die geld en statusverwerving boven iedere menselijke waardigheid verheffen. In de tijd van de christelijke inquisitie zag je een vergelijkbaar kwaad. En natuurlijk tijdens de joodse Holocaust.
pi_153873911
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat zal best wel. Wil niet in een boek beginnen die niet al te zwaar is.
Ik vind dit wel aardig:

http://sacred-texts.com/eso/sta/sta24.htm

Het bespreekt ook jouw UI.
pi_153879083
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:26 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ik vind dit wel aardig:

http://sacred-texts.com/eso/sta/sta24.htm

Het bespreekt ook jouw UI.
Nice.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_153889948
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:26 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ik vind dit wel aardig:

http://sacred-texts.com/eso/sta/sta24.htm

Het bespreekt ook jouw UI.
Interessant stuk. Ook over de pentagram. Heb me er een beetje in verdiept, want heb een pentagram als tatoo, met de punt naar boven.

Mijn inziens is dat de pentagram verketterd is, omdat ook een symbool voor wiskunde is, volgens de kerk een van de zoveel verboden dingen die de mannen in jurken in Rome ons opgelegd is. Zoals zoveel symbolen en rituelen. Of ordinair overgenomen en, al dan niet negatief, voor hun eigen heilige boodschap te onderstrepen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 17 december 2017 @ 13:46:41 #36
474104 Santa12
Satanistisch
pi_175782583
Er is een verschil tussen satanen en satanisten
Satanist
pi_176109177
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef Santa12 het volgende:
Er is een verschil tussen satanen en satanisten
Satanen + satanisten = santananisten ;)

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176430266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Anton Lavey en de 'church of Satan' stond bekend om zijn carnavaleske manier van presentatie. Dat komt hier ook sterk naar voren, met de kleding en dergelijke.

Jammer dat deze clown telkens geassocieerd wordt met waar satanisme voor zou staan.
pi_176505695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jammer dat deze clown telkens geassocieerd wordt met waar satanisme voor zou staan.
Ik vind het ergens wel ironisch, soms vraag ik me af of ie het juist opzettelijk zo heeft aangepakt. Dingen doen op de manier dat jij dat leuk vindt, zonder rekening te hoeven houden met de impliciete aannames en verwachtingen van de maatschappij is tenslotte een van de kernwaarden.

Maar wie zou je dan liever willen zien?
pi_176513605
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:07 schreef Krank het volgende:

[..]

Ik vind het ergens wel ironisch, soms vraag ik me af of ie het juist opzettelijk zo heeft aangepakt. Dingen doen op de manier dat jij dat leuk vindt, zonder rekening te hoeven houden met de impliciete aannames en verwachtingen van de maatschappij is tenslotte een van de kernwaarden.

Maar wie zou je dan liever willen zien?
Het was natuurlijk ook een jaren zestig fenomeen.

Ik zou nooit een specifiek boegbeeld voor het satanisme hoeven zien. Die zou ik per definitie niet serieus nemen. Bovendien bestaat die ook niet.
pi_176524496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jammer dat deze clown telkens geassocieerd wordt met waar satanisme voor zou staan.
Ik snap satanisme nog steeds niet. Ik krijg alleen maar een naar gevoel van slechte energie als ik aan kwaadaardigen denk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176540202
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik snap satanisme nog steeds niet. Ik krijg alleen maar een naar gevoel van slechte energie als ik aan kwaadaardigen denk.
Je kunt het goede nooit volledig leren kennen wanneer je het niet hebt kunnen afzetten tegenover het slechte.

Bovendien wat is goed en wat is slecht?
pi_176582214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je kunt het goede nooit volledig leren kennen wanneer je het niet hebt kunnen afzetten tegenover het slechte.

Bovendien wat is goed en wat is slecht?
Goeie wel
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')