abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:13:36 #26
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_154589597
Wellicht eens later starten. Doen er lijkt mij meer mee ivm dat de start altijd plaatsvindt in de vakantieperiode van veel Fokkers. Ik ben al geweest overigens. Nadeel is dat het wel iets eenvoudiger wordt omdat de globale opstellingen al bekend zijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_154589654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:13 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht eens later starten. Doen er lijkt mij meer mee ivm dat de start altijd plaatsvindt in de vakantieperiode van veel Fokkers. Ik ben al geweest overigens. Nadeel is dat het wel iets eenvoudiger wordt omdat de globale opstellingen al bekend zijn.
Hoe bedoel je, later starten? De competitie begint op 7 augustus, lijkt me niet dat je later kunt starten dan 7 augustus en vorig jaar begon de manager ook pas een paar dagen voor de competitie. Je moet iedereen nog wel de kans geven om op tijd hun teams samen te stellen lijkt me?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:21:25 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_154589704
Veel voetbalcompetitiemanagers beginnen daarom later, mis je een paar wedstrijden alleen. Mij maakt het niet uit, maar als je dadelijk 2 dagen de tijd hebt om je team te maken twee dagen voor de start van de competitie midden in de vakantietijd gaat dat heel veel potentiele deelnemers schelen. Formule 1 manager heeft veel meer deelnemers omdat het in maart start.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:04:03 #29
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154745992
Of ze hebben eerst een proefperiode. 3/4 dagen de manager opengooien voor die start vind ik ook wel erg kort dag.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_154746131
Nog 9 dagen en dan begint het alweer :)
pi_154751667
Ik vind het ook prima als het pas in ronde 3 of 4 start. Dan heeft de fok!-crew wat meer tijd om de prijzen van spelers te bepalen, heb je hopelijk meer deelnemers en het mooiste is nog dat je niet een half team hebt na 2 competitie-rondes omdat er van allerlei transfers net voor de deadline zijn geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154757023
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het ook prima als het pas in ronde 3 of 4 start. Dan heeft de fok!-crew wat meer tijd om de prijzen van spelers te bepalen, heb je hopelijk meer deelnemers en het mooiste is nog dat je niet een half team hebt na 2 competitie-rondes omdat er van allerlei transfers net voor de deadline zijn geweest.
Nadeel is alleen dat je bepaalde tactieken niet meer kunt doen. Misschien waren in die voorgaande rondes nou net die ene speler zo goed bezig en had je die op het oog om vanaf het begin te kopen. Beetje jammer dan. En daarbij maken in het begin de mensen ook nog weleens de fout dat ze de verkeerde spelers kopen. Die voorsprong ben je dan ook al kwijt.

In de eredivisie is er al genoeg competitievervalsing door transfers toe te laten staan tijdens de competitie zelf, ik hoop niet dat in de fokmanager ook nog een vorm van competitievervalsing geïntroduceerd wordt door later te beginnen :{
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:30:06 #33
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154758206
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het ook prima als het pas in ronde 3 of 4 start. Dan heeft de fok!-crew wat meer tijd om de prijzen van spelers te bepalen, heb je hopelijk meer deelnemers en het mooiste is nog dat je niet een half team hebt na 2 competitie-rondes omdat er van allerlei transfers net voor de deadline zijn geweest.
Dan zou je moeten starten in het weekend van 22-23 augustus. Dat is de 3e speelronde en zou dan ronde 1 op fok zijn, wat normaal ronde 2 zou zijn. Een proefronde is dan zelfs ook nog een idee waarbij er nog veel kan veranderen. Wij kunnen volgende week onze opstelling maken, maar die telt niet mee voor punten en in het weekend van 22-23 begin je weer opnieuw. Zou persoonlijk alleen wel dit weekend duidelijkheid verschaffen en dat communiceren met de deelnemers. Wellicht een poll openen...dan is de transfermarkt nog een week open, dus toch nog een beetje gokken-spanning
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_154759777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dan zou je moeten starten in het weekend van 22-23 augustus. Dat is de 3e speelronde en zou dan ronde 1 op fok zijn, wat normaal ronde 2 zou zijn. Een proefronde is dan zelfs ook nog een idee waarbij er nog veel kan veranderen. Wij kunnen volgende week onze opstelling maken, maar die telt niet mee voor punten en in het weekend van 22-23 begin je weer opnieuw. Zou persoonlijk alleen wel dit weekend duidelijkheid verschaffen en dat communiceren met de deelnemers. Wellicht een poll openen...dan is de transfermarkt nog een week open, dus toch nog een beetje gokken-spanning
Lijkt me een goed plan ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154762078
Het is toch juist mooi als je de eerste ronde weet in te schatten dat bijv. Willem II beide wedstrijden weet te winnen. Of dat Sanogo de voorkeur krijgt boven Milik. Na speelronde twee is de basis wel bekend, de verrassingen niet meer aanwezig, de goedkope toppers bekend. Gewoon normaal starten, dat maakt het een mooi spel.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:44:59 #36
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154762532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:32 schreef RudyL het volgende:
Het is toch juist mooi als je de eerste ronde weet in te schatten dat bijv. Willem II beide wedstrijden weet te winnen. Of dat Sanogo de voorkeur krijgt boven Milik. Na speelronde twee is de basis wel bekend, de verrassingen niet meer aanwezig, de goedkope toppers bekend. Gewoon normaal starten, dat maakt het een mooi spel.
Zou ik prima vinden, maar 2/3 dagen voor start competitie de manager opengooien vind ik persoonlijk dan veel te kort dag.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_154762992
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Zou ik prima vinden, maar 2/3 dagen voor start competitie de manager opengooien vind ik persoonlijk dan veel te kort dag.
Dat klopt, uiterlijk zou de manager dit weekend al open moeten gaan en niet zoals vorig jaar 2/3 dagen van te voren.

En mocht tijd een issue zijn, er zijn vast wel mensen die even een handje willen en kunnen helpen.
pi_154765619
In de laatste wedstrijd van de voorbereiding van de meeste clubs kun je pas de basis ontdekken voor de eerstvolgende competitie wedstrijd. Je kunt dan wel weken de manager open hebben, maar dit zal behalve puzzelen en veel wisselen weinig opleveren voor je eigen team.

Binnenlandse transfers zoals bijv. Drost, zou een mogelijk voordeel opleveren vanwege lagere inkoopkosten wanneer de manager al open is.

Ik denk dat je op dit moment best wel een voorbereiding kunt treffen, waar kun je wel in investeren, wat zijn mogelijk goedkope opvullingen (programma promovendi). Dan is twee / drie dagen echt wel voldoende om een team op te stellen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:04:13 #39
66090 MSNMGH
never surrender
pi_154842805
Spannond, komt die er of komt die er niet??? Wel vanaf competitieronde 1 natuurlijk! c_/
pi_154843317
Ja, ik ben ook erg benieuwd naar de status :)
pi_154850987
Weer zo laat. Ieder jaar weten jullie toch dat de manager eraan komt?
Als er wat veranderd moet worden, dan lijkt het einde van het seizoen daar een goed moment voor. Dan is het enkel een kwestie van spelers updaten en hij kan weer open. Is nu al het derde of vierde jaar op rij dat jullie zo laat zijn. Erg jammer, ik denk dat er daardoor een hoop mensen niet mee (kunnen) doen.
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_154870581
De vorige manager begon op 1 augustus. We zijn inmiddels 3 augustus.

Ik snap dat het allemaal vrijwilligerswerk is, de manager opstarten enz. Maar ik had toch gehoopt dat we enigszins op de hoogte gehouden zouden blijven worden over de status.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 augustus 2015 @ 17:09:17 #43
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_154871101
ik kom er vanavond op terug :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_154872099
Het is maar een spelletje jongons
pi_154873053
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
Het is maar een spelletje jongons
Maar wel een leuk en verslavend spelletje :P
pi_154875655
Ik kan de spanning niet meer aan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_154881205
zie ik witte rook?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 augustus 2015 @ 22:46:18 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_154881280
De manager komt eraan, maar niet meteen vanaf de eerste speelronde. Het heeft er mede mee te maken dat de competitie midden in de vakantie start en hierdoor niet iedereen in de gelegenheid is om al meteen met een team mee te doen.

De exacte openingsdatum laat ik zo snel mogelijk weten, maar dan krijgt iedereen wel ruim de tijd om zijn of haar team samen te stellen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:06:48 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154881991
Top, in ieder geval duidelijkheid. Op deze manier denk ik meer deelnemers en minder mensen die pas in de 2e ronde kunnen instromen.

Ik ga vooralsnog uit van 2 weekenden eredivisie is 1 ronde FOK, en hoop dan ook dat de manager officieel gaat tellen betreft punten vanaf speelronde 3 in de eredivisie.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:07:11 #50
66090 MSNMGH
never surrender
pi_154882003
Goed dat die er komt maar zeer jammer niet vanaf speelronde 1, dat is toch altijd de mooiste omdat dan de krachtsverhoudingen en opstellingen nog deels onbekend zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')