Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Limited Edition pack
McLaren F1
BMW M1 Procar (E26/1)
Mercedes Benz C-Class Coupe DTM
Ford Mk.IV
Sauber C9 Mercedes
Race Icon Car pack
Bentley Continental GT3
Bentley Speed8 LMGTP
BMW V12 LMR
McLaren F1 GTR (1997)
Mercedes Benz CLK-LM (1998)
Old vs New Car pack
BMW 32TC WTCC (E90)
1973 BMW 2002 Turbo
1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
2015 Ford Mustang GT
1987 Ruf CTR Yellowbird
Japanese Car pack
Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
Scion FR-S Rocket Bunny
Toyota 86
Toyota GT86
Toyota GT-86 Rocket Bunny GT
Toyota TS040 Hybrid
Modified Car pack
Ariel Atom Mugen
Pagani Zonda Cinque Roadster
Ruf CTR3 SMS-R
Aston Martin Track expansion
Aston Martin DBR1-2
Aston Martin DBR1
Aston Martin Vantage V8 GTE
Audi Ruapuna Park Track expansion
1989 Audi 90 IMSA GTO
Audi R18 e-tron Quattro
Audi R8 LMP900
https://store.playstation(...)0000001611%3AADD-ONS
En wat is het verschil met de normale 86 en de rocket bunny versie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:58 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen voor de laatste 3 naar mijn mening. De Mitsubishi's zijn niet zo interessant. De Toyota 86 en GT-86 zijn best leuk (ondanks hun snelheid) maar zijn letterlijk identiek aan de Scion FR-S, die dus gratis is. Alleen de bodywork is anders.
Net even gekeken maar dat kost 28,93 euro! Heb wel de goedkoopste (Modified Car pack á 2,49) gekocht net.quote:
Ach ja het was niet ineens en dan lijken het kleine beetjes. Maar goed ik gun ze dat op zich wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Net even gekeken maar dat kost 28,93 euro! Heb wel de goedkoopste (Modified Car pack á 2,49) gekocht net.
Die Audi en Aston Martin packs zijn ieders 5,49 dat ga ik niet doen.
De Rocket Bunny is de straatauto opgevoerd voor de reglementen van het GT4. Is wat mij betreft veruit de leukste auto uit de pack.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:45 schreef budvar het volgende:
[..]
En wat is het verschil met de normale 86 en de rocket bunny versie?
Ik rijd wel eens voor de lol met de GT1X's auto's, rijd wel leuk maar na 4-5 rondjes zijn de banden altijd oververhitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:19 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb ook alle packs overigens. De Modified Pack vind ik wel veruit de slechtste trouwens. De Zonda is vrijwel identiek aan de Huayra, de Ariel Atom zijn er al twee van en dan is dit geloof ik nog de langzaamste, en de RUF rijdt gewoon slecht. Sowieso gebruik ik nooit de GT1X klasse. Als ik ze op een volgorde zou moeten zetten:
Racing Icon Pack
Audi Ruapuna Pack
Limited Edition Pack
Japanese Car Pack
Aston Martin Track Expansion Pack
Old vs. New Car Pack
Modified Car Pack
Racing Icon Packquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:19 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb ook alle packs overigens. De Modified Pack vind ik wel veruit de slechtste trouwens. De Zonda is vrijwel identiek aan de Huayra, de Ariel Atom zijn er al twee van en dan is dit geloof ik nog de langzaamste, en de RUF rijdt gewoon slecht. Sowieso gebruik ik nooit de GT1X klasse. Als ik ze op een volgorde zou moeten zetten:
Racing Icon Pack
Audi Ruapuna Pack
Limited Edition Pack
Japanese Car Pack
Aston Martin Track Expansion Pack
Old vs. New Car Pack
Modified Car Pack
twitter:projectcarsgame twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:09:37 This month's FREE car is the Lotus Type 49C Cosworth! #PureAuthenticity https://t.co/TdeKjCeon7 reageer retweet
Vier andere Lotus auto's en drie tracks in de nieuwste DLC:quote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Nober het volgende:[ afbeelding ]twitter:projectcarsgame twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:09:37 This month's FREE car is the Lotus Type 49C Cosworth! #PureAuthenticity https://t.co/TdeKjCeon7 reageer retweet
quote:1965 Lotus Type 40 Ford
The Lotus 40 marked the last attempt of Team Lotus in sports car racing. An improved version of the Lotus 30, the open-top car was designed primarily with competition in the North American Can-Am series in mind.
Powered by a Ford 351 Ford V8 engine, three Lotus 40 chassis were built, being driven by Lotus drivers Richie Ginther and Jim Clark as well as American racing legend A.J. Foyt.
1963 Lotus Type 25 Climax (F1)
Designed by Colin Chapman for competition in the 1962 Formula One World Championship season, the Lotus 25 was the first ever race car to use a monocoque chassis, setting a standard that is still used in racing to this very day.
Powered by a Coventry Climax engine, the car made its debut at the 1962 Dutch Grand Prix and helped Jim Clark to his first Grand Prix win at Spa later that year. The 25 was raced until 1965, winning 14 races and clinching 17 pole positions along the way.
1966 Lotus Type 38 Ford (Indy)
The Lotus 38 became famous as the first mid-engined car to win the legendary Indianapolis 500. Designed by Colin Chapman and Len Terry, the car was powered by a Ford V8 fuel-injected engine putting out around 500hp.
Jim Clark took the car to Victory Lane at the 1965 Indianapolis 500, proving the superiority of the mid-engine concept and ending the days of front-engined roadsters in Indycar competition. A total of ten Lotus 38 chassis were built and many of its design elements were carried over to the Lotus 49 Formula One car.
1967 Lotus Type 51 (FF)
Based on the Lotus 31 Formula Three car, the Lotus 51 Formula Ford became one of the company’s most successful race cars. The 51 offered Lotus’ engineering and racing experience to young drivers looking to make their way up the open-wheel ranks.
The car became a massive commercial success as a total of 218 chassis were built and gave racers access to a durable and technically-sound race car for a budget price.
Rouen les Essarts
Rouen les Essarts was a legendary motor racing venue near the French city of Rouen that was a fixture on international racing calendars from the 50s to the 70s.
Using public roads, the circuit was considered to be one of Europe’s finest and most spectacular racing venues back in the day, its 6.5 kilometre layout included challenges like a cobblestone hairpin and several blazingly-fast blind corners with little to no run-off areas, punishing driver mistakes instantly.
While racing at Rouen was unfortunately stopped a long time ago in real life, Project CARS lets everyone to test their courage by racing on what is one of the most thrilling venues racing has ever produced.
Hockenheim Classic
While the German Hockenheimring is still a popular venue for touring cars, formula machinery, and more to this very day, the classic Hockenheimring was a vastly different beast to the modern Grand Prix venue.
The track’s classic layout combined a twisty stadium section called the “Motodrom” with long straights cutting through the German forest. The classic Hockenheim track had a reputation for creating some of the most thrilling slipsteam battles ever seen in racing.
The combination of two very different track characteristics asks racers to make a major decision: will you go for maximum top speed or sacrifice some of it for more grip in the twisty bits? The right answer to this question is the key to a successful race at the classic Hockenheim track.
Silverstone Classic
Vastly different to today’s super-modern Grand Prix venue, the classic version of Silverstone takes Project CARS racers back to the days when the British Formula One venue still had much more of its original airfield-track character.
Back in the day, Silverstone was a blazingly-fast high-speed track, challenging racers with a very fast 4.7 kilometre lap with legendary corners such as Becketts, Abbey, Woodcote and Copse – names that have become synonymous with great racing in the UK and beyond.
Your Project CARS career also gets extended with two exciting invitational events – the Lotus Vintage GT Challenge and the Lotus Vintage Formula Challenge.
ben er blij mee , de 49 is erg leuk om mee te rijden (67 versie) , mis toch wel een oval in het spel (komt de Indy Lotus beter tot z,n recht...quote:
Renault Sport Car Pack wel goed?quote:
Die komt dus net niet met de DLC, mee, zit er al standaard bij.quote:Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef King_Merc het volgende:
ben er blij mee , de 49 is erg leuk om mee te rijden (67 versie) ,
quote:Op maandag 7 december 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Renault Sport Car Pack wel goed?
Project CARS continues its programme of continual updates and delivery of fresh new content with the release of the Renault Sport Car Pack with Renault Sport R.S.01, Formula Renault 3.5, Mégane R.S. 275 Trophy-R and Mégane Trophy V6.
Renault Sport Car Pack will be available on 22th December.
Faal van mij dus heb een hele tijd niet gespeeld tot de Lotus dlc uitkwam...quote:Op maandag 7 december 2015 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die komt dus net niet met de DLC, mee, zit er al standaard bij.
[..]
Absoluut. Neigt iets meer naar sim dan GT6. Een heel stuk meer eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef nils7 het volgende:
Heb deze besteld voor mijn nieuwe PS4 maar is dit wat?
Is dit beter dan GT6?
Heb AC alleen op mijn laptop maar toch een PS4 gekocht (kerst) omdat een echte game pc duurder is en gebleken is dat mijn PS3 stuur toch op bepaalde spellen van de PS4 het doet.quote:Op zondag 13 december 2015 20:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absoluut. Neigt iets meer naar sim dan GT6. Een heel stuk meer eigenlijk.
Ik vind hem leuk rijden in elk geval. Wel al lang niet meer gedaan. Eigenlijk niet meer sinds hij gold gegaan is. Ik heb inmiddels wel iets van 20 euro gekregen van de developer omdat ik destijds betaald had als member.
AC rijdt beter; dat dan weer wel, maar PCARS ziet er mooier uit.
Allebei een pak beter dan GT6
Ik weet niet of ik de doos nog heb, maar verder werkt hij nog prima en ziet er eigenlijk nog gewoon als nieuw uit.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Veel plezier er mee Vosss Ik heb zelf ook meegedaan met die early bird actie, voor 25 euro het project gebacked en ik zou dan indd korting krijgen op het uiteindelijke product. Maar op de één of andere manier vond ik het toch anders en minder lekker racen dan RaceRoom.
Binnenkort verschijnt er een grote update met o.a beter pitstop strategie etc.. En de Nordschleiffe.. voorlopig is de NSU TT wel mijn favoriete wagentje
Gewoon een voorbeeld, ik doe nog niet zoveel aan online racen hier..
Ohja, mocht je nou wat gevonden hebben en je zoekt 2e leven voor je G25 stuurwiel ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |