abonnementen ibood.com bol.com
pi_153783950
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.

Ik snap wel dat de timing een beetje onhandig is maar het enige wat ze doen is zich tot de spelers richten voor het geld waar andere ontwikkelaars al lang bezig zijn met een sequal maar dit gewoon stil houden omdat zij andere geldschieters of testers hebben.
Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben ge´nvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.

Om twee maanden na de release het bericht te krijgen dat ze graag je geld willen zien voor deel twee en voor deel 1 nog wel een klein aantal mensen laat werken aan eventuele patches. Al zou het me niets verbazen als dat (betaalde) DLC wordt.

Niks mis met crowdfunding, maar respecteer dan wel je investeerders en dat is duidelijk iets wat ze niet snappen.. Vergeet niet dat ze met deel 1 naar eigen zeggen voldoende geld hebben verdiend om deel twee zonder crowdfunding te doen!
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:15:06 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_153796421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:38 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben ge´nvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.
Boeit toch weinig... Is een puur zakelijke investering? X erin stoppen en Y terugkrijgen en volgens mij zijn de opbrengsten prima.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_153800549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:38 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben ge´nvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.

Om twee maanden na de release het bericht te krijgen dat ze graag je geld willen zien voor deel twee en voor deel 1 nog wel een klein aantal mensen laat werken aan eventuele patches. Al zou het me niets verbazen als dat (betaalde) DLC wordt.

Niks mis met crowdfunding, maar respecteer dan wel je investeerders en dat is duidelijk iets wat ze niet snappen.. Vergeet niet dat ze met deel 1 naar eigen zeggen voldoende geld hebben verdiend om deel twee zonder crowdfunding te doen!
De mensen die in pCARS 1 hebben ge´nvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.

Was het niet zoiets?

Pie_chart_option_1.png

Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
pi_153801527
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

De mensen die in pCARS 1 hebben ge´nvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.

Was het niet zoiets?

[ afbeelding ]

Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Ik heb ook berichten gelezen dat uitbetalingen niet helemaal zijn gegaan zoals afgesproken was, maar daar heb ik me niet echt in verdiept.

Indirect is dit verdienmodel eigenlijk verantwoordelijk voor hoeveel bugs er wel in Project CARS zitten. Iedereen die ge´nvesteerd heeft in de game heeft baat bij zoveel mogelijk verkochte exemplaren, dus de early access spelers proberen ook zoveel mogelijk hype te creŰren en dat is ze aardig gelukt. Daarom is men op de officiŰle fora van Project CARS ook lyrisch en totaal niet kritisch naar het eindproduct en als je wel kritisch bent krijg je een ban van het forum.

Het is me ook totaal onduidelijk waarom CARS2 wÚÚr crowdfunded moet worden. Volgens de afbeelding hierboven kunnen ze nog gewoon twee jaar vooruit van het geld dat ze verdiend hebben (en nog steeds binnenstroomt) aan het eerste deel en daarbij hebben ze nu de steun van Bandai Namco. Gebruik dat geld dan ook.
pi_153801642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:47 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik heb ook berichten gelezen dat uitbetalingen niet helemaal zijn gegaan zoals afgesproken was, maar daar heb ik me niet echt in verdiept.

Indirect is dit verdienmodel eigenlijk verantwoordelijk voor hoeveel bugs er wel in Project CARS zitten. Iedereen die ge´nvesteerd heeft in de game heeft baat bij zoveel mogelijk verkochte exemplaren, dus de early access spelers proberen ook zoveel mogelijk hype te creŰren en dat is ze aardig gelukt. Daarom is men op de officiŰle fora van Project CARS ook lyrisch en totaal niet kritisch naar het eindproduct en als je wel kritisch bent krijg je een ban van het forum.

Het is me ook totaal onduidelijk waarom CARS2 wÚÚr crowdfunded moet worden. Volgens de afbeelding hierboven kunnen ze nog gewoon twee jaar vooruit van het geld dat ze verdiend hebben (en nog steeds binnenstroomt) aan het eerste deel en daarbij hebben ze nu de steun van Bandai Namco. Gebruik dat geld dan ook.
Volgens mij is er genoeg kritiek op het officiŰle forum en ze gaan er ook nog soort van op in. Net nog kreeg ik een reactie van Ian Bell:

4aeb052161.png

Ik denk dat ze kiezen voor crowdfunding omdat ze mensen willen betrekken bij het proces. Mensen die betalen om onderdeel te zijn zullen eerder geneigd zijn om feedback te geven. Wanneer ze een open bŔta hebben is de feedback ongetwijfeld een stuk minder en ook minder georganiseerd.

Ze hebben ook al vaker aangegeven dat ze het niet voor het geld doen en dat er daarom ook wat tegenover staat in de vorm van een digitale spel of een diner met crewleden.
pi_153801877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Volgens mij is er genoeg kritiek op het officiŰle forum en ze gaan er ook nog soort van op in. Net nog kreeg ik een reactie van Ian Bell:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ze kiezen voor crowdfunding omdat ze mensen willen betrekken bij het proces. Mensen die betalen om onderdeel te zijn zullen eerder geneigd zijn om feedback te geven. Wanneer ze een open bŔta hebben is de feedback ongetwijfeld een stuk minder en ook minder georganiseerd.

Ze hebben ook al vaker aangegeven dat ze het niet voor het geld doen en dat er daarom ook wat tegenover staat in de vorm van een digitale spel of een diner met crewleden.
De laatste tijd is het wat minder qua bans, omdat de game ook beter speelbaar is. Als je rond release zei dat de game onspeelbaar was (en mede door bijvoorbeeld die inverted steering bug was die dat) kwam er vrij snel 'banned' in je linkerbovenhoek te staan.

En dat het niet over geld gaat is makkelijk lullen voor hen. Ze bieden inderdaad een etentje en overnachting aan en wat andere extra's, maar alleen als je het duurste pakket hebt aangeschaft. En die kost geloof ik 10.000 pond, ruim 14.000 euro dus. :')
pi_153802005
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Racerblade het volgende:

[..]

De laatste tijd is het wat minder qua bans, omdat de game ook beter speelbaar is. Als je rond release zei dat de game onspeelbaar was (en mede door bijvoorbeeld die inverted steering bug was die dat) kwam er vrij snel 'banned' in je linkerbovenhoek te staan.

En dat het niet over geld gaat is makkelijk lullen voor hen. Ze bieden inderdaad een etentje en overnachting aan en wat andere extra's, maar alleen als je het duurste pakket hebt aangeschaft. En die kost geloof ik 10.000 pond, ruim 14.000 euro dus. :')
Tja, voor sommige mensen is 10.000 pond geen geld. Denk ook niet dat ze elke avond uit eten willen :)

Voor 50 pond kan je met het hele proces meedoen en krijg je aan het einde een digitale versie. Volgens mij geen hele slechte deal.
pi_153807079
quote:
Hi all,

Below are the current list of issues that are addressed in patch 2.0.

PLEASE NOTE - The patch is not yet finalized and is still in testing, meaning that some of this may still change. I will post up the final list, or confirm that this one is final, as soon as the fixes are all confirmed and the patch is in final submission.

We want to get this posted up so that you all are aware of the fixes being addressed in this patch. We are investigating and fixing all reported issues, so if there is an issue that you don't see in this list, please don't post "Where is the fix for this issue?" style questions in this thread. There are dedicated threads in other areas on the forum where you can post and discuss other issues. Please keep discussions in this thread to issues mentioned in the list below.

Finally, please be aware that this patch is not yet in submission with Microsoft and Sony, so we are most likely looking at a few weeks before it will be released. We will post the final release dates as soon as we have them.

[SIZE=5]Project CARS – Patch 2.0 – Release Notes [/SIZE]

Performance Improvements
* PC – up to 5% frame rate improvement when using Ultra settings
* XB1 – up to 17% frame rate improvement in extreme conditions

Online & Community Events
* Multiplayer search filter 'Skill' now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage, Auto-start Engine, Forced Cockpit, Mechanical Failure, and so forth.
* Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.
* Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.
* Xbox One - fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
* Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.
* PS4 – fixed an issue where, after the PS4 resumes from Rest Mode, no network features can be used.

Controls – All platforms
* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.
* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.
* Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
* Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.
* Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting "Soft Clipping (Half Input)" back to 0 after modifying it from the original value.

Controls – PS4
* Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.
* Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.
* Added a Motion Sensor controller profile.
* Fixed a crash issue when disconnecting and reconnecting Fanatec wheels.
* Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.

Controls – Xbox One
* Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.
* Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.
* Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.
* Madcatz wheel - fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.

Physics & AI
* Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.
* Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.
* Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).
* Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.
* Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.
* Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.
* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking
* Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.
* Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.
* Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.
* The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.
* Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.
* Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.
* Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.
* Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race
* Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet
* Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.

Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.
* Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.
* Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.
* Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.
* Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.

Tracks
* Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.
* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
* Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.
* Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.
* Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.
* Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.
* Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.
* Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.
* Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.
* Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.
* Bathurst - fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.

Career
* Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.
* Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.
* Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.

Vehicles
* Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.
* Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.
* Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.
* McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used
* McLaren F1 - Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.
* Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer - Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.
* All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.

General
* Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.
* Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.
* Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.
* Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.
* PS4 – fixed an issue that required the game to first restart after installing an in-game DLC before the DLC would be available for use.
* Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.
* PC, Oculus Rift – added Oculus 0.6.0.0 SDK support, enabled positional tracking in non-helmet player camera views, implemented initial menus and HUD support, auto reset player view position at the start of a race, and disabled all non-VR-friendly scripted pre-race camera sequences.
* PC, D-BOX – fixed an issue that caused cars to lose power when playing with D-BOX connected.
* Updated the achievement "I am the 5%" to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.
* Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.
* GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.
bron: http://forum.projectcarsg(...)=1012539#post1012539
  donderdag 25 juni 2015 @ 11:41:10 #209
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_153826787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

De mensen die in pCARS 1 hebben ge´nvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.

Was het niet zoiets?

[ afbeelding ]

Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Ik was junior member, maar meer dan de 20% korting bij de release van de game en de limited car pack heb ik nooit teruggezien.
Don't let my username fool you...
pi_153827062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

De mensen die in pCARS 1 hebben ge´nvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.

Was het niet zoiets?

[ afbeelding ]

Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Volgens mij heeft niemand wat teruggehad. Er was iets met een rechter die het illegaal had verklaard, al had je daarna wel de mogelijkheid je geld terug te krijgen. En zo ja, is dit plaatje gebaseerd op 1 jaar development en lijkt me het niet onlogisch dat je alle bedragen door de helft moet doen aangezien de release een jaar is uitgesteld
pi_153827328
Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat (hoe realistisch het ook is) als je met 1 wiel in het vuil, gras of curb komt, je compleet afgeremd (of spint) wordt en 4 a 5 plekken verliest?

Terwijl als de A.I. een voorgeprogrammeerd foutje maakt, of ik mijn lijn aan hou vervolgens zonder consequenties volgas over het gras kan blijven rijden?
War Never Changes.
pi_153828282
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat (hoe realistisch het ook is) als je met 1 wiel in het vuil, gras of curb komt, je compleet afgeremd (of spint) wordt en 4 a 5 plekken verliest?
Nee.
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Terwijl als de A.I. een voorgeprogrammeerd foutje maakt, of ik mijn lijn aan hou vervolgens zonder consequenties volgas over het gras kan blijven rijden?
Ja.
pi_153831965
Op het officiŰle project cars forum staat een poll, welke baan je graag zou willen zien.

http://forum.projectcarsg(...)ee-Included-VOTE-NOW!

Natuurlijk even op Zandvoort gestemd, als Nederlander zijnde, staat 3de op dit moment.
pi_153834704
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat (hoe realistisch het ook is) als je met 1 wiel in het vuil, gras of curb komt, je compleet afgeremd (of spint) wordt en 4 a 5 plekken verliest?

Terwijl als de A.I. een voorgeprogrammeerd foutje maakt, of ik mijn lijn aan hou vervolgens zonder consequenties volgas over het gras kan blijven rijden?
Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...
pi_153871225
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 17:39 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...
Ja, dat dus. Heeft al voor menig hartklopping gezorgd :D
War Never Changes.
pi_154183861
mja hoeveel mensen hier hebben de PC versie? misschien iets van een Fok! project cars competitie beginnen ofzo?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_154204575
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef DirtyDaniel het volgende:
mja hoeveel mensen hier hebben de PC versie? misschien iets van een Fok! project cars competitie beginnen ofzo?
Ik heb de PC versie , :) , was wellicht een keer van plan om een soort van endurance race te organiseren..
pi_154204794
Yeah dat lijkt me wel awsome.
mja wel flink oefenen.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_154212887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 17:39 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...
Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.

pCARS moet je eigenlijk op een hoge moeilijkheidsgraad rijden en niet verwachten dat je elke race wint met een aantal seconden voorsprong. Veilig rijden, inhalen waar mogelijk is en je plek verdedigen. Als je nooit verliest geniet je minder van je overwinningen.
pi_154214728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 01:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.

pCARS moet je eigenlijk op een hoge moeilijkheidsgraad rijden en niet verwachten dat je elke race wint met een aantal seconden voorsprong. Veilig rijden, inhalen waar mogelijk is en je plek verdedigen. Als je nooit verliest geniet je minder van je overwinningen.
mensen die zeuren over de ai moeten het ook een beetje bij zichzelf zoeken meestal. Als je zelf over weinig race craft beschikt zal het veel vaker voorkomen dat je het met de ai aan de stok krijgt. Mensen kijken bijv niet in hun spiegels en zien de divebombs niet aankomen, en dan lopen klagen als ze insturen en er zit iemand.

De ai van pc is natuurlijk niet perfecte want dat bestaat simpelweg nog niet, maar ik vind ze toch redelijk. Ze geven ruimte en vallen soms aan. Als je al geen knappe race kan rijden met de ai hoop ik je ook niet in de online lobbys tegen te komen.
pi_154215204
Ik hoop van het najaar toch wat overuren te kunnen maken.. :{ :o

Heb net zitten kijken van f1 2015, word ook een erg goed spel vergeleken met zijn voorgangers !!

PS4 en Xbone worden nog echte drivers-consoles. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel serieuze racespellen uitgekomen voor een console als deze generatie.
- Project Cars
- Assetto Corsa
- F1 2015
- GT7 straks
- WRC 5

Grootste nadeel.. Ik heb er ook een nieuw stuur voor nodig :'(
pi_154215944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop van het najaar toch wat overuren te kunnen maken.. :{ :o

Heb net zitten kijken van f1 2015, word ook een erg goed spel vergeleken met zijn voorgangers !!

PS4 en Xbone worden nog echte drivers-consoles. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel serieuze racespellen uitgekomen voor een console als deze generatie.
- Project Cars
- Assetto Corsa
- F1 2015
- GT7 straks
- WRC 5

Grootste nadeel.. Ik heb er ook een nieuw stuur voor nodig :'(
de reden dat ik naar pc ben gegaan. Nog geen moment spijt van. vanmiddag f1 ophalen.
pi_154217618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 01:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.

pCARS moet je eigenlijk op een hoge moeilijkheidsgraad rijden en niet verwachten dat je elke race wint met een aantal seconden voorsprong. Veilig rijden, inhalen waar mogelijk is en je plek verdedigen. Als je nooit verliest geniet je minder van je overwinningen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

mensen die zeuren over de ai moeten het ook een beetje bij zichzelf zoeken meestal. Als je zelf over weinig race craft beschikt zal het veel vaker voorkomen dat je het met de ai aan de stok krijgt. Mensen kijken bijv niet in hun spiegels en zien de divebombs niet aankomen, en dan lopen klagen als ze insturen en er zit iemand.

De ai van pc is natuurlijk niet perfecte want dat bestaat simpelweg nog niet, maar ik vind ze toch redelijk. Ze geven ruimte en vallen soms aan. Als je al geen knappe race kan rijden met de ai hoop ik je ook niet in de online lobbys tegen te komen.
Dit is gewoon niet waar. Inhalen gaat wel 'aardig', maar niet meer dan dat. Verdedigen is echter onmogelijk. Als je van je lijn afwijkt om jezelf een betere positie te geven voor de volgende bocht, negeert de AI dat compleet en neemt het gewoon je racelijn. Ik rij in singleplayer net zo clean als online (en als je met mij gespeeld heb, weet je dat ik heel clean kan rijden) maar ik heb de singleplayer opgegeven omdat je er altijd wel weer uitgebeukt wordt. Veel spelers hebben er juist geen problemen mee omdat ze, net zoals bij GT of Forza, de AI op een veel te laag niveau zetten. Die zetten even snel een poletijd neer met een seconde voorsprong op de rest en rijden dan moeiteloos de race uit vanaf eerste positie en hoeven dus nooit met de AI een gevecht aan te gaan. En dat is misschien maar beter ook, want het verpest je hele ervaring.
pi_154218469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:24 schreef Racerblade het volgende:

[..]


[..]

Dit is gewoon niet waar. Inhalen gaat wel 'aardig', maar niet meer dan dat. Verdedigen is echter onmogelijk. Als je van je lijn afwijkt om jezelf een betere positie te geven voor de volgende bocht, negeert de AI dat compleet en neemt het gewoon je racelijn. Ik rij in singleplayer net zo clean als online (en als je met mij gespeeld heb, weet je dat ik heel clean kan rijden) maar ik heb de singleplayer opgegeven omdat je er altijd wel weer uitgebeukt wordt. Veel spelers hebben er juist geen problemen mee omdat ze, net zoals bij GT of Forza, de AI op een veel te laag niveau zetten. Die zetten even snel een poletijd neer met een seconde voorsprong op de rest en rijden dan moeiteloos de race uit vanaf eerste positie en hoeven dus nooit met de AI een gevecht aan te gaan. En dat is misschien maar beter ook, want het verpest je hele ervaring.
ik start altijd vanaf achter of midden op de grid en tweak het niveau tot het echt moeilijk word. Win dan ook weinig races maar de races zijn dan wel veel leuker. Ik wordt er vrijwel nooit uitgebeukt en inhalen en verdedigen gaat prima (voor een ai race) Rij wel vrijwel altijd gt3 races dus zou kunnen dat hun ai misschien beter is dan andere classes.

over dat afwijken van je lijn is nou precies wat ik bedoel met niet goed in je spiegels kijken. Als er iemand vlak achter je zit moet je niet van je lijn afwijken om je beter te positioneren want dan drukken ze hem er tussen. Dan moet je juist iets aan de andere kant positioneren. Dan is je exit misschien minder maar dan kunnen ze je niet divebomben.
pi_154218872
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

over dat afwijken van je lijn is nou precies wat ik bedoel met niet goed in je spiegels kijken. Als er iemand vlak achter je zit moet je niet van je lijn afwijken om je beter te positioneren want dan drukken ze hem er tussen. Dan moet je juist iets aan de andere kant positioneren. Dan is je exit misschien minder maar dan kunnen ze je niet divebomben.
Uhh, wat? Je moet niet van je lijn afwijken, maar je moet je aan de andere kant positioneren? :?

Ik heb werkelijk geen idee wat je nu bedoelt, maar ik weet wel hoe het verdedigen van een racepositie werkt en dat heet wel degelijk het afwijken van de racelijn. Heeft ook helemaal niets te maken met niet in de spiegels kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Racerblade op 10-07-2015 12:35:15 ]
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')