abonnement Unibet Coolblue
pi_153218258
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
pi_153218313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
pi_153218351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:03 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

ESC en dan controls
Pijltje omhoog op PS4.

Heb trouwens nog geen een update gehad na installatie vorige maand.
pi_153218491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Fijn dat ze lekker aan het werk zijn. Dat mag ook wel.

Eerste wat ze moeten doen is de lobby's fixen op de XB1. Zodra je met meer dan 8 man in een lobby zit is het niet te doen. Mensen kunnen de race niet meer joinen of worden er random uitgegooid.

Vind het echt een leuk spel maar dit soort dingen mogen echt niet na release...
pi_153218538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
true, maar wel lekker dat ze ermee bezig zijn, die vage frames op de PS4 ziet er echt niet uit, je ziet alles dubbel/3x, behalve je eigen auto.
pi_153248772
LMP3 Rookie class stelt niet veel voor als je die andere uitnodigingen skipt, in totaal waren het twee kampioenschappen (7 rondes, 14 races). Nu gekozen voor Formula B.

Heb ook nog geprobeerd om onder de 9 minuten te rijden in een US car op de California Highway dit lukte twee keer maar ik kreeg geen trophy.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:30:47 #183
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_153278707
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken :r.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_153286938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
1 miljoen exemplaren verkocht

http://www.projectcarsgam(...)-reaches-one-million
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.


Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
pi_153288015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Dat is namelijk ook 1 van de redenen dat de revieuws altijd zo corrupt zijn.
Ze zeggen natuurlijk niets negatiefs over het spel waar ze zelf aandelen of geld in hebben zitten.
Hier zijn al verschillende rechtzaken voor aangespannen die onderling zijn opgelost.
pi_153288969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken :r.
Ik mis toch wel een hoop circuits zoals Jerez, Aragón, Magny Cours, Singapore, Circuit Gilles Villeneuve, Sepang,
pi_153292707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Heb ook een beetje een haat liefde relatie met het spel. Als het werkt vind ik het echt heerlijk maar ik kan opeens ook de Formule A + B niet meer op de weg houden terwijl dat eerder prima ging... Daarnaast moeten de lobby's gewoon werken, het is nu onmogelijk om met meer dan 8 man in een lobby te zitten.

Spel heeft een hoop potentie maar ze hebben nu vooral geluk dat er geen andere sim racers zijn op de console. Als AC er eerder op console was geweest dan hadden ze echt een probleem gehad.
pi_153294619
Assetto corsa gaat naar de console, maar als ze dat releasen zoals nu wordt het een onwijze flop. Dat had dus niet zo veel uitgemaakt..
pi_153312188
Ik vind het beetje onduidelijk om de bandenkeuze bij aanvang race te kiezen.
Is het nu de pitstrategy (maar dat is toch de setup als je pits inrijd)
Bij de tuning zie ik geen bandenkeuze, alleen maar automatic weather

Ik heb het spel nu een maand en speel alleen maar rookie, met heel veel practice.
Tunen vind ik lastig, jammer dat ik geen uitgebreide uitleg in het Nederlands kan vinden,. Op de Engelse forum is er teveel te vinden tussen de non-discussies.
Vandaag reed ik dus Barcelona (fijn circuit) en toen waren mijn banden in het rood.

Gaaf spel en zeker voor een deel 1 gaat dit spel de standaard worden voor de toekomst qua racen. Over paar jaar is het compleet met safetycar, straffen voor online etc etc.
Hell To The Liars
pi_153412120
Het 'Racing icons car pack' is nu verkrijgbaar:

http://store.steampowered.com/app/334772/

Bentley Speed 8 en Continental GT3, BMW V12 LMR, McLaren F1 GTR en de Mercedes CLK LM. :9
pi_153412220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.

Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen. ;)
pi_153419547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.

Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen. ;)
Ik weet niet wanneer jij er ingestapt bent maar dat was zeer zeker wel de bedoeling, na een tijdje kregen ze echter gedonder met de Engelse Financial Conduct Authority en konden ze dat model van fondsenwerving niet meer doorzetten.
Paar artikelen:
http://www.eurogamer.net/(...)dfunding-and-the-fsa
http://www.eurogamer.net/(...)nds-for-project-cars
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2015 @ 00:00:28 #194
206706 crew  Racerblade
pi_153762966
Project CARS 2 aangekondigd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153764371
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? :') En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren :').
pi_153766853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Bluurgh het volgende:
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? :') En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren :').
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2015 @ 10:54:59 #197
206706 crew  Racerblade
pi_153769469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:11 #198
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153775630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
Wat zijn al die problemen dan? :?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_153778900
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Zie ook Racerblade z'n comment. Tuurlijk zijn er een hoop (misschien wel alle) studio's die al beginnen aan een volgend deel terwijl het 'huidige' deel nog uit moet komen maar om een maand na een incomplete release het volgende deel al aan te kondigen... En dan is het meest kansloze nog dat ze zelf aangeven "wel genoeg geld te hebben om het zonder backers te doen maar we vonden het wel leuk zo de vorige keer dus we doen het nogmaals zo". En dan de prijs ook nog eens verhogen.

edit:

http://forum.projectcarsg(...)=1008474#post1008474

quote:
We don't need the money!! We are allowing those who are interested to join a full development process from scratch, to alter the direction and design of a AAA game. The fees are simply to ensure we don't have to keep answering questions like this, or your almost identical one above, after your rejoin.
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Wat zijn al die problemen dan? :?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
Mwa even uit het hoofd:

Online is vaak een drama, je moet soms meerdere malen connecten voor je kan joinen, soms het hele spel restarten om de camerapositie te kunnen veranderen, auto's zijn vaak all over the place wat normaal racen moeilijk maakt. Soms loopt het spel vast als je ergens naartoe connect.

Pitcrew is niet aanwezig, je hebt zelf geen controle in de pitlane (en sommige auto's rijden op Spa tegen de pitmuur aan waardoor je schade krijgt), je kan maar 1 setup per auto opslaan voor zover ik weet. Crew chief (ofzo) is er niet, je kan niet zelf de 24 uur van Le Mans nabootsen (of je moet gaan uitrekenen hoeveel ronden je rijdt in 24u incl pitstops, die invoeren en hopen dat het klopt). Laatste twee opties komen zelfs regelmatig voorbij in de "tips" die je ziet bij het laden.

Career mode heeft weinig nut (al is hij beter dan Assetto Corsa). De multiclass optie is een grapje (je kan zelf niet kiezen welke auto's in welke klasse). De AI is een drama (maargoed dat is ook niet makkelijk, zie ook oa AC).

De physics zijn soms droevig, de tracks die niet lasergescand zijn niet heel erg accuraat.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Overall is het grappig om even een online race te rijden op een circuit die ze in andere games die ik heb niet hebben, maar daar blijft het wel bij. De PC versie heb ik trouwens.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluurgh op 23-06-2015 17:12:54 ]
pi_153780368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".

Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.

Ik snap wel dat de timing een beetje onhandig is maar het enige wat ze doen is zich tot de spelers richten voor het geld waar andere ontwikkelaars al lang bezig zijn met een sequal maar dit gewoon stil houden omdat zij andere geldschieters of testers hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')