abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_152802661
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef Nober het volgende:
Le Mans 24h Endurance race is dat echt 24 uur?
Dit is al eerder gezet.
Nee, je kan maximaal 250 ronden rijden.
pi_152804815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef Nober het volgende:
Le Mans 24h Endurance race is dat echt 24 uur?
In de carrière kan het wel volgensmij?
pi_152805285
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Tassendief het volgende:

[..]

In de carrière kan het wel volgensmij?
Daar heb ik ook al gekeken.
Hoe kan je daar dan 24 uur kiezen?
pi_152805641
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Naarmate je vordert zal je een uitnodiging krijgen, lijkt me.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_152807868
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Waar je de ronden verandert kan je dat instellen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:52:55 #56
214643 Nober
#TeamJH84
pi_152809816

Godverdomme wat geil, en dit is alleen de practice. Maar desondanks geen zin om 20+ ronde's te gaan racen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14" target="_blank" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14</a>
pi_152813801
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:37 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Waar je de ronden verandert kan je dat instellen.
Klopt, maar niet de tijd.
pi_152814582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef Nober het volgende:

Godverdomme wat geil, en dit is alleen de practice. Maar desondanks geen zin om 20+ ronde's te gaan racen.
Met die racelijn aan ziet het er echt niet uit. Snap echt niet dat mensen dat aan hebben staan.
pi_152815150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Met die racelijn aan ziet het er echt niet uit. Snap echt niet dat mensen dat aan hebben staan.
Is wel prettig hoor als je de baan niet of niet goed kent.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:08:55 #60
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_152815544
quote:

[..]

Voorlopig rij ik nog even met... Ik zou hem op de Nordschleife uit kunnen zetten en op het GP circuit van de Nurburgring omdat ik deze goed ken. Vind het voor de overige banen nog wel lekker, ook omdat ik nog sterk moet wennen aan de feeling van Project Cars.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_152815806
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef budvar het volgende:

[..]

Heb ook heel lang met die lijn gereden hoor. Het maakt het spel inderdaad lekker makkelijk en je hoeft zelf niet meer na te denken. Gewoon de lijn volgen en dan komt het wel goed. Je levert wel een hoop spelervaring in maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

De racelijn uitzetten is het beste wat ik ooit heb gedaan. Circuits zijn helemaal niet zo moeilijk en na een paar rondjes weet je gewoon waar je moet remmen. Er is practice tijdens een raceweekend om de baan te leren kennen, met die lijn aan kan je gelijk naar kwalificatie gaan. Zonder lijn kijk je veel meer om je heen, je zoekt herkenningspunten en daardoor ga je uiteindelijk beter racen.

Van mij hadden ze de racelijn er helemaal uit mogen halen overigens. Bij een arcade racer als Forza of GranTurismo snap ik het nog wel maar bij een sim racer vind ik het eigenlijk niet kunnen. Zetten ze er geweldige physics in met heerlijke banen en het enige wat je hoeft te doen is achter een lijntje aan rijden.
pi_152816000
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef budvar het volgende:

[..]

Als je de baan niet kent is het beste wat je kan doen die racelijn uit te zetten, anders leer je het nooit natuurlijk.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:32:03 #63
214643 Nober
#TeamJH84
pi_152819821
quote:

[..]

Zodat ik weet waar ik moet inhouden of remmen. Wilde het eigenlijk alleen voor de bochten maar dat kan je niet instellen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14" target="_blank" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14</a>
pi_152821684
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Zodat ik weet waar ik moet inhouden of remmen. Wilde het eigenlijk alleen voor de bochten maar dat kan je niet instellen.
Als je te lang met die lijn rijdt en je haalt hem weg heb je echt geen idee waar je moet remmen omdat de lijn je enige herkenningspunt is. Wat Racerblade zegt, zolang je met een racelijn rijdt leer je de baan nooit kennen.

Na een paar rondjes op een baan weet ik bij welke reclamebord, streep op de weg, curve etc. ik moet remmen. Als je daar nooit naar kijkt dan kom je er ook nooit achter.
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:07:53 #65
214643 Nober
#TeamJH84
pi_152832092
pi_152833779
quote:
Nice! Gelijk een stuk leuker om naar te kijken ook!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 01:31:13 #67
214643 Nober
#TeamJH84
pi_152844313
Endurance race op 2 uur gezet en begonnen, krijg ik na 28 laps een error en kan ik helemaal opnieuw beginnen.

Dat nachtracen is ook niet geweldig, had graag wat meer verlichting gehad.
pi_152845022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heb ook heel lang met die lijn gereden hoor. Het maakt het spel inderdaad lekker makkelijk en je hoeft zelf niet meer na te denken. Gewoon de lijn volgen en dan komt het wel goed. Je levert wel een hoop spelervaring in maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

De racelijn uitzetten is het beste wat ik ooit heb gedaan. Circuits zijn helemaal niet zo moeilijk en na een paar rondjes weet je gewoon waar je moet remmen. Er is practice tijdens een raceweekend om de baan te leren kennen, met die lijn aan kan je gelijk naar kwalificatie gaan. Zonder lijn kijk je veel meer om je heen, je zoekt herkenningspunten en daardoor ga je uiteindelijk beter racen.

Van mij hadden ze de racelijn er helemaal uit mogen halen overigens. Bij een arcade racer als Forza of GranTurismo snap ik het nog wel maar bij een sim racer vind ik het eigenlijk niet kunnen. Zetten ze er geweldige physics in met heerlijke banen en het enige wat je hoeft te doen is achter een lijntje aan rijden.
Het is toch een kwestie van aan of uit zetten? Zo geweldig zijn de physics niet, prima om je leuk mee te vermaken maar als je het echt realistisch wil zal je toch andere spellen moeten proberen. Neem alleen al het feit dat het haast onmogelijk is om je auto achterstevoren te krijgen, waar je ook mee rijdt. Heb je onderstuur dan stuur je gewoon wat meer in en dan gaat het wel weer prima, in het echt knal je dan gewoon rechtdoor.. En waarom zou je potentiele klanten afschrikken door ze geen instapfunctie te bieden ;).
pi_152847354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 03:32 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Het is toch een kwestie van aan of uit zetten? Zo geweldig zijn de physics niet, prima om je leuk mee te vermaken maar als je het echt realistisch wil zal je toch andere spellen moeten proberen. Neem alleen al het feit dat het haast onmogelijk is om je auto achterstevoren te krijgen, waar je ook mee rijdt. Heb je onderstuur dan stuur je gewoon wat meer in en dan gaat het wel weer prima, in het echt knal je dan gewoon rechtdoor.. En waarom zou je potentiele klanten afschrikken door ze geen instapfunctie te bieden ;).
Natuurlijk heb je iRacing, Assetto Corsa en rFactor maar dat is gericht op een kleine markt. Op consoles ben ik nog niet iets realistischer tegen gekomen. Daarom hebben ze ook de racelijn erin gebouwd om een brug te slaan tussen arcade racers zoals Forza en Gran Turismo en bovengenoemde games.

Vraag me wel af of wel hetzelfde spel hebben gespeeld. Bij mij is onderstuur echt niet te compenseren door extra in te sturen en als je overstuur heb en teveel gas geeft sta je gewoon achterstevoren.
pi_152848642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:02 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je iRacing, Assetto Corsa en rFactor maar dat is gericht op een kleine markt. Op consoles ben ik nog niet iets realistischer tegen gekomen. Daarom hebben ze ook de racelijn erin gebouwd om een brug te slaan tussen arcade racers zoals Forza en Gran Turismo en bovengenoemde games.

Vraag me wel af of wel hetzelfde spel hebben gespeeld. Bij mij is onderstuur echt niet te compenseren door extra in te sturen en als je overstuur heb en teveel gas geeft sta je gewoon achterstevoren.
Inderdaad ik sta ook binnen de kortste keren achterstevoren, is wel afhankelijk wel auto je gebruikt natuurlijk. Bij die GT3 auto's heb je dat over het algemeen al een stuk minder, maar bij formula a en anders snellere bakken wel. Is volgens mij ook nog wel iets van instellingen, want heb dan ook het idee dat je het gas niet helemaal lekker kan doseren, hij geeft al te snel te veel gas.

Gisteren even time-trial gedaan, valt mij op dat de gereden tijden nog niet bijzonder snel zijn (maar wel ver uit elkaar liggen, tussen circa top 25 en de rest), reed in de GT3 naar 10 rondjes direct in de top 150. Waar ik mij wel aan stoor is dat je persoonlijk snelste tijden zo moeilijk zijn terug te vinden, hoop dat dit nog wordt geupdate.

[ Bericht 6% gewijzigd door Matedeor op 22-05-2015 11:17:04 ]
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:26:32 #71
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_152850666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:04 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Inderdaad ik sta ook binnen de kortste keren achterstevoren, is wel afhankelijk wel auto je gebruikt natuurlijk. Bij die GT3 auto's heb je dat over het algemeen al een stuk minder, maar bij formula a en anders snellere bakken wel. Is volgens mij ook nog wel iets van instellingen, want heb dan ook het idee dat je het gas niet helemaal lekker kan doseren, hij geeft al te snel te veel gas.

Dat probleem heb ik dus ook, wordt er helemaal moedeloos van :'(
Bij de LMP1 auto's exact hetzelfde bij het aanremmen (remmen remmen remmen .. FLOTS achterkant breekt mega uit) .. daarna rollen door de bocht.. gas voorzichtig erop en HOP weer achterstevoren |:(

Iemand tips qua afstelling? :)
pi_152851524
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:26 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik dus ook, wordt er helemaal moedeloos van :'(
Bij de LMP1 auto's exact hetzelfde bij het aanremmen (remmen remmen remmen .. FLOTS achterkant breekt mega uit) .. daarna rollen door de bocht.. gas voorzichtig erop en HOP weer achterstevoren |:(

Iemand tips qua afstelling? :)
Traction control aanzetten op full.
Met formule 1 auto's heb ik er juist geen last van.
Ook moet je niet in 1x vol op het gas gaan.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:32:10 #73
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_152852660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:55 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Traction control aanzetten op full.
Met formule 1 auto's heb ik er juist geen last van.
Ook moet je niet in 1x vol op het gas gaan.
Hier bij de F1 ook geen last, behalve op Monaco :{ En daar is het helemaaaal niet handig ivm schade :Y
Maar die LMP1 auto is echt drama.
TC heb ik liever uit ^^
pi_152853319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:32 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Hier bij de F1 ook geen last, behalve op Monaco :{ En daar is het helemaaaal niet handig ivm schade :Y
Maar die LMP1 auto is echt drama.
TC heb ik liever uit ^^
Ik heb assists gewoon op "real" staan, al is het bij langzame auto's wel kut dat je dan met TCS aan rijdt.
pi_152853923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik heb assists gewoon op "real" staan, al is het bij langzame auto's wel kut dat je dan met TCS aan rijdt.
Daarom heb ik traction control onder de r3 zitten, kan hem tijdens de race aan en uitzetten wanneer ik wil.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')