Eerste bocht win je een positie door gigantisch af te snijden. Ik zou er in ieder geval niet zo voorbij willen gaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
AI is in te stellen 0, 10, 20 tot 100.
[..]
Alleen die eerste bocht en later nog een keer te ver over de kerbs, viel mij nog mee.
Maar als ik de bocht gehaald had had ik er ook voor gezeten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Eerste bocht win je een positie door gigantisch af te snijden. Ik zou er in ieder geval niet zo voorbij willen gaan.
Langs de buitenkant met ruim een autolengte achterstand op het moment dat jij (al veel te laat) remde? Succes daarmee.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ik de bocht gehaald had had ik er ook voor gezeten.
Prima.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef _Fonz het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen deze game en Batman Arkham Knight. Aangezien ik geen stuurtje heb, toch maar gekozen voor Batman Arkham Knight. Gekocht bij Wehkamp met 20 euro korting! YEAH!
Hoe? Ik had het net al in een andere topic uitgelegd maar here goes:
Via deze link : https://www.wehkamp.nl/w3(...)4eafa267c91a19b34fdb
Heb ik een account aangemaakt en krijg je 10 euro korting bij je eerste aankoop. Bij het bestelproces kun je ook nog code happy gebruiken en krijg je nog eens 10 euro extra korting!
Dit werkt op zaken vanaf 40 euro. Vanaf 25 euro krijg je 10 euro korting omdat volgens mij happy dan niet werkt.
Ik had Project Cars dus ook voor 22 euro kunnen oppikken, maar in plaats daarvan heb ik voor Batman gekozen.
Ik denk dat je toch moet kijken naar jezelf dan. Waarom is die Ai zo snel, of waarom ben jij zo langzaam? Wat is er zo leuk aan (makkelijk) winnen en wat is er mis met een beetje moeite doen om een race als 4e te finishen. Toen ik de psx kocht, had ik er ook F1 '98 bij. Ai niet in te stellen en weinig gamemodussen, multiplayer was nog niet eens uit gevonden en het was dus een spel met weinig uitdagingen eigenlijk. Het leukste/beste was de instelling van racelengte 10 tot 100%. De eerste race die ik 100% uitreed was Montreal, in de wagen van Schumi, vingers dood van de controller.. maar wat een leuke ervarig was dat toenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik durf Project Cars niet aan te schaffen met een prijs van ¤60,00 omdat vooral bij Gamekings video review de game niet echt geschikt is voor casual gamers zoals ik .
Ik moet een racegame makkelijk met een gamecontroller kunnen sturen met stuur assist uit en brake assist uit en de rest van assist allemaal aan .
Ik heb op mijn Playstation 4 geen goede racegame die ik leuk zou kunnen vinden zoals Gran Turismo .
F1 games van Codemasters zijn de AI artificial intelligence veels te snel ( ook op makkelijk ) en daarom deze ook niet meer te doen is voor mij .
De perfecte racegame zou voor mij met de volgende opties .
1 AI artificial intelligence zelf kunnen aanpassen van heel makkelijk naar zeer moeilijk .
2 De gamecontroller zou heel goed moeten reageren met de wegligging .
3 Veel echte circuits met pits stop
AI kan van 0-100quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik durf Project Cars niet aan te schaffen met een prijs van ¤60,00 omdat vooral bij Gamekings video review de game niet echt geschikt is voor casual gamers zoals ik .
Ik moet een racegame makkelijk met een gamecontroller kunnen sturen met stuur assist uit en brake assist uit en de rest van assist allemaal aan .
Ik heb op mijn Playstation 4 geen goede racegame die ik leuk zou kunnen vinden zoals Gran Turismo .
F1 games van Codemasters zijn de AI artificial intelligence veels te snel ( ook op makkelijk ) en daarom deze ook niet meer te doen is voor mij .
De perfecte racegame zou voor mij met de volgende opties .
1 AI artificial intelligence zelf kunnen aanpassen van heel makkelijk naar zeer moeilijk .
2 De gamecontroller zou heel goed moeten reageren met de wegligging .
3 Veel echte circuits met pits stop
Ik dacht, leuke combinatie, eens proberen. Quickrace, practice. Rijdt de nr. 1 AI een 1:36.040quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:28 schreef Nober het volgende:
Racelijn moet je uitzetten anders leer je het nooit.
Kende heel die baan niet man met m'n RUF CTR3.
Had ik ook, maar dat zal hij in de race toch niet doen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik dacht, leuke combinatie, eens proberen. Quickrace, practice. Rijdt de nr. 1 AI een 1:36.040
GT7 komt pas in 2016 toch? Heb je mooi de tijd om deze helemaal kapot te spelen. Bij F1 games had ik pas echt geen zin in de career mode en ging ik vrijwel meteen online.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef jackson het volgende:
Ik weet het nog niet met Project Cars... Online met meer dan 4 man is wel tof maar de Career-mode weet me nog niet echt te overtuigen eigenlijk. Het is aardig, maar niet meer dan dat. Heb ook de juiste AI instellingen nog niet echt gevonden en heb de karts pas net achter de rug.
Kijk ook wel uit naar Gran Turismo, dat je moet beginnen in een gebakje en langzaam dikke auto's aan kan schaffen. Is mogelijk toch meer mijn ding.
Geen idee! Weet dat de AI rare tijden rijdt als je de sessie doorspoelt maar dit had ik nog niet meegemaakt, was gewoon tijdens de practice. Dat ze normaal langzaam zijn oke, maar om dat te compenseren door ze soms 30+ seconden sneller te laten rijden..quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ik ook, maar dat zal hij in de race toch niet doen?
Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Geen idee! Weet dat de AI rare tijden rijdt als je de sessie doorspoelt maar dit had ik nog niet meegemaakt, was gewoon tijdens de practice. Dat ze normaal langzaam zijn oke, maar om dat te compenseren door ze soms 30+ seconden sneller te laten rijden..
Ja dat is een beetje slordig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.
Netjes hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje slordig.
Net een heel gaaf gevecht gehad online, bmw gt3 op de Nordschleife om de tweede plaats. Steeds rondjes van 6.58/7.02 en nooit verder dan 1.5e seconde van elkaar verwijderd. En dat 6 rondes achter elkaar .
Waar heb je gelezen dat dat gefixt word?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef VelitoX het volgende:
Over de moeilijkheidsgraad overigens, deze is van 1-100 in te stellen, maar er is een bug met controllers dat het alleen in stappen van 10 kan. Dit wordt nog gefixt dus dr is genoeg te tweaken als dat gefixt wordt (wat goed is, mijn niveau zit rond de 75% gok ik met controller, 70 is te traag en 80 is te snel of nét goed).
Officiele forums heb um het langs zien komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat dat gefixt word?
Volgens mij heeft dat te maken met of de ronde waar op je dat moment mee bezig bent al ongeldig is verklaard, omdat je bijvoorbeeld naast de baan ben geraakt of contact met een andere auto hebt gehad. Maar ik heb het nog niet uitgebreid getest.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.
Nope. Sommige klasses in career laten het wel toe, anderen niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met of de ronde waar op je dat moment mee bezig bent al ongeldig is verklaard, omdat je bijvoorbeeld naast de baan ben geraakt of contact met een andere auto hebt gehad. Maar ik heb het nog niet uitgebreid getest.
Da's wel irritant ja, maar misschien ook wel een slimme strategie, want je wil toch de Europese en Amerikaanse circuits vrij spelen in de careermodus. Plus dat GB toch wel het autosport land bij uitstek is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Nober het volgende:
Wat trouwens nog erger is is dat je in het begin van je career mode heel veel op Britse circuits moet racen.
Ik snap dat SMS Brits is maar kom op!!
quote:
Nice! ik heb het op Donington Park National met een Ginetta G40 Junior gehaald. Ik vermaak me ook prima, het enige wat ontbreekt is een soort van beloningssysteem in de career mode vind ik. Je gaat van season naar season en de enige optie die je hebt is het kiezen van een team, wat eigenlijk niets uitmaakt. Ik zou het mooier vinden als je auto's kan unlocken door prestaties op de baan of door te kopen van je prijzengeld ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we hem zowat tegelijkertijd gehaald. Hier staat een uur geleden maar het was nog wel op 28 mei, zal in ieder geval niet veel schelen. Ik met de Z4 op Laguna Seca, jij?
Wat een heerlijk spel zeg, lekker met 5-8 man in de lobby en er keihard voor gaan. Misschien wel de beste racer die ik ooit op console heb gespeeld!
Als je dit hebt gespeeld wil je niet meer terug naar Gran Turismo. Na het spelen van Project Cars merk je pas echt hoe arcade GT en Forza zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:09 schreef abruzzese het volgende:
Als ik het lijstje racegame bekijk van PS4 is het echt magertjes en de veelbelovende Gran Turismo 7 zou nog wel eens in 2017 kunnen uitkomen .
Daarmee is Project Cars misschien toch wel een aanrader voor Pro en casual gamers .
Ik heb een Playstation 4 en wacht nog even af , maar toch lijkt mij deze race sim de beste keuze want ik houd helemaal niet van arcade race games .
Zet hem maar op mijn verlanglijstje voor dit jaar
Niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je dit hebt gespeeld wil je niet meer terug naar Gran Turismo. Na het spelen van Project Cars merk je pas echt hoe arcade GT en Forza zijn.
De manier hoe jij het speelt heeft toch niets te maken met de physics van het spel? GT en Forza zijn prima games, laat daar geen misverstand over zijn, maar het zijn gewoon arcade racers. Het is niet het niveau van NFS of PGR maar ik durf het niet te vergelijken met een sim racer. PCars zit volgens mij tussen arcade en sim-racing in, iRacing/rFactor2 zijn de echte sim racers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Kijk dat GT geen arcade game is, hoor je mij niet zeggen, wat het wel is. Maar online, met eigen clubs waar je lid van bent (zonder die hersenloze in de open lobbies) is GT voor mij wel een erg mooie game dat tussen sim en arcade inzit.
Het sterkste punt van GT is ook dat je in alledaagse auto's kan racen. Heb mij enorm vermaakt met Lupo cups, HotHatch races en een estate klasse waar we met stations gingen racen, alles eerlijk en volgens de regels (geen botsautootjes gedoe).
Als je GT op die manier speelt doe je het tekort met het opplakken van het arcade labeltje. Precies zoals je al zelf ook aangeeft bij Project Cars, met 5/8 man in een lobby en dan racen zo heb ik het al heel vaak ervaren. Misschien dat pCars er hier wel eens gaat komen, maar dan voor pc. Voorlopig richt ik mij op GT en RaceRoom Experience (met wtcc update volgende week + Nordschleife &_Spa).
Ik heb pCars zo'n 2 jaar geleden gebacked voor ¤ 25,- wat mij nu recht geeft op 50% korting voor aanschaf van het spel. Geen idee of er ook een bepaalde termijn is dat de korting nog geldig is?quote:Kan je overigens dat onderstreepte zinnetje even uitleggen want daar begrijp ik echt geen fuck van.
Dit heb je al gevraagd...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef Nober het volgende:
Hallo hallo, waar zie ik de bandenslijtage??
Ik weet niet hoe het met de consoleversies zit, maar op de pc versie hoef je maar een beetje je best te doen om de AI op 100% voor te blijven, zonder ook maar naar de setup te kijken. Ga je de setup naar je eigen rijstijl aanpassen dan is er dus al helemaal geen uitdaging..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:49 schreef Racerblade het volgende:
Project CARS is een racegame, Gran Turismo/Forza zijn rij-games. Als je het leuk vindt om auto's te verzamelen en dan een rondje te rijden in de duurste supercars, koop je GT/FM. Als je het leuk vindt om je auto optimaal te tunen om toch die paar extra tienden te vinden, koop je CARS. Als je het allebei leuk vindt, koop je ze allebei. Het zijn twee totaal verschillende genres, vind ik.
Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeftquote:Op zondag 31 mei 2015 03:11 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de consoleversies zit, maar op de pc versie hoef je maar een beetje je best te doen om de AI op 100% voor te blijven, zonder ook maar naar de setup te kijken. Ga je de setup naar je eigen rijstijl aanpassen dan is er dus al helemaal geen uitdaging..
Dan zou je zoals in iRacing strafgewicht moeten toevoegen, dat is de meest realistische manier. Maar het beste is nog gewoon online en hopen dat er iemand bij zit die ongeveer even goed als jou is .quote:Op zondag 31 mei 2015 06:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeft
Ik zie wel een paar blokjes staan in blauw daarna groen (of andersom) maar is dat alles?quote:
Ben benieuwd waar je de AI op zet, toch zeker wel hoger dan 50?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef abruzzese het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst voor de Playstation 4
Je kan tire wear niet zien. Blauwe blokjes betekent koude banden en als die groen worden zijn ze op temperatuur. Tire wear kan je voorlopig sowieso maar beter uitzetten aangezien de AI er geen last van heeft en het in een hoop auto's toch nog niet werkt.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie wel een paar blokjes staan in blauw daarna groen (of andersom) maar is dat alles?
Dat vind ik nou zo goed aan deze game , artificial intelligence is verstelbaar naar jouw eigen wensen en daar heb ik al heel lang op gewacht naar deze 0 t/m 100 systeem .quote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je de AI op zet, toch zeker wel hoger dan 50?
Bij het tabblad Engine kan je een restrictor instellen. Daardoor gaat er minder lucht naar de motor en heb je dus minder power.quote:Op zondag 31 mei 2015 06:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeft
Deze achievement is trouwens niet te halen?quote:I Am The 5%
Won an Online Public race using Pro handling, manual gears, and no driving aids, from cockpit view
Dat soort trophies boost iedereen lekker met vriendjes online natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:48 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Deze achievement is trouwens niet te halen?
Waarom niet? Ik rij al sinds het begin zonder driver aids en in cockpit view.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:48 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Deze achievement is trouwens niet te halen?
Ik heb geen vrienden .quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat soort trophies boost iedereen lekker met vriendjes online natuurlijk.
Geen idee? Ik rij ook zo, naja, driver aids op real. Als ze het in het echt gebruiken vind ik dat ik dat ook wel mag. Anyway, al wat races in klassieke auto's gewonnen maar geen achievement. Niet dat ik er verder wakker van lig maar ach.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik rij al sinds het begin zonder driver aids en in cockpit view.
Want real is anders als off als je in een lotus 49 rijdt? Of, zou dat misschien op dat moment hetzelfde zijn als off?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Racerblade het volgende:
Real is dan ook wat anders dan niets. De achievement doet het gewoon, ik had hem in de eerste week van release gehaald.
1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Nober het volgende:
26/108 accolades en jullie?
En wie is Taylor (Would Be Proud trophy).
Hm, goede vraag. Zou hem toch op None zetten als je de achievement graag wil.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Want real is anders als off als je in een lotus 49 rijdt? Of, zou dat misschien op dat moment hetzelfde zijn als off?
mja zoveel boeit het me ook niet en ik ga niet steeds opties veranderen als ik met een auto ga racen die wel TC heeft in het echt . Het viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hm, goede vraag. Zou hem toch op None zetten als je de achievement graag wil.
Maar dan heb jij wel meer accolades dan 1.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:24 schreef DeeBee het volgende:
Die classic F1 cars zonder tc en met koude banden zijn nogal hilarisch trouwens.
Ik rij in seizoen 4 nu in Formula C (karts, superkarts, Formula Rookie hiervoor), maar begin ook wat meer side events te skippen. Vooral die British trackdays met Caterhams of Renault Clio's heb ik er wel even genoeg van gedaan.
Gisteren ook eerste Le Mans geprobeerd, maar retired toen ik m'n beide voorlampen kapot had gereden en echt niks meer zag 's nachts.
ESC en dan controlsquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan heb jij wel meer accolades dan 1.
Zonder koplampen is het niet te doen, ik raakte even in paniek toen het donkerder werd opzoek naar de verlichting.
Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4
Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Pijltje omhoog op PS4.quote:
Fijn dat ze lekker aan het werk zijn. Dat mag ook wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4
Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
true, maar wel lekker dat ze ermee bezig zijn, die vage frames op de PS4 ziet er echt niet uit, je ziet alles dubbel/3x, behalve je eigen auto.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
1 miljoen exemplaren verkocht
http://www.projectcarsgam(...)-reaches-one-million
Dat is namelijk ook 1 van de redenen dat de revieuws altijd zo corrupt zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Ik mis toch wel een hoop circuits zoals Jerez, Aragón, Magny Cours, Singapore, Circuit Gilles Villeneuve, Sepang,quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken .
Heb ook een beetje een haat liefde relatie met het spel. Als het werkt vind ik het echt heerlijk maar ik kan opeens ook de Formule A + B niet meer op de weg houden terwijl dat eerder prima ging... Daarnaast moeten de lobby's gewoon werken, het is nu onmogelijk om met meer dan 8 man in een lobby te zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Ik weet niet wanneer jij er ingestapt bent maar dat was zeer zeker wel de bedoeling, na een tijdje kregen ze echter gedonder met de Engelse Financial Conduct Authority en konden ze dat model van fondsenwerving niet meer doorzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.
Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Bluurgh het volgende:
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren .
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Wat zijn al die problemen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
Zie ook Racerblade z'n comment. Tuurlijk zijn er een hoop (misschien wel alle) studio's die al beginnen aan een volgend deel terwijl het 'huidige' deel nog uit moet komen maar om een maand na een incomplete release het volgende deel al aan te kondigen... En dan is het meest kansloze nog dat ze zelf aangeven "wel genoeg geld te hebben om het zonder backers te doen maar we vonden het wel leuk zo de vorige keer dus we doen het nogmaals zo". En dan de prijs ook nog eens verhogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".quote:We don't need the money!! We are allowing those who are interested to join a full development process from scratch, to alter the direction and design of a AAA game. The fees are simply to ensure we don't have to keep answering questions like this, or your almost identical one above, after your rejoin.
Mwa even uit het hoofd:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Wat zijn al die problemen dan?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |