abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games zondag 24 mei 2015 @ 15:58:12 #101
206706 crew  Racerblade
pi_152917980
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Nober het volgende:
AI is in te stellen 0, 10, 20 tot 100.

[..]

Alleen die eerste bocht en later nog een keer te ver over de kerbs, viel mij nog mee.
Eerste bocht win je een positie door gigantisch af te snijden. Ik zou er in ieder geval niet zo voorbij willen gaan.
pi_152918080
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:58 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Eerste bocht win je een positie door gigantisch af te snijden. Ik zou er in ieder geval niet zo voorbij willen gaan.
Maar als ik de bocht gehaald had had ik er ook voor gezeten.
  Redactie Games zondag 24 mei 2015 @ 16:03:35 #103
206706 crew  Racerblade
pi_152918127
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar als ik de bocht gehaald had had ik er ook voor gezeten.
Langs de buitenkant met ruim een autolengte achterstand op het moment dat jij (al veel te laat) remde? Succes daarmee.

Het maakt mij verder niets uit hoor, zeker in singleplayer. Maar zeker als je nog 8 ronden te gaan hebt lijkt het me leuker om die plaats terug te geven en er dan weer langs proberen te gaan. Nu rijd je eenzaam je rondjes aan de leiding.
pi_152941228
Ik zat te twijfelen tussen deze game en Batman Arkham Knight. Aangezien ik geen stuurtje heb, toch maar gekozen voor Batman Arkham Knight. Gekocht bij Wehkamp met 20 euro korting! YEAH!

Hoe? Ik had het net al in een andere topic uitgelegd maar here goes:

Via deze link : https://www.wehkamp.nl/w3(...)4eafa267c91a19b34fdb

Heb ik een account aangemaakt en krijg je 10 euro korting bij je eerste aankoop. Bij het bestelproces kun je ook nog code happy gebruiken en krijg je nog eens 10 euro extra korting!

Dit werkt op zaken vanaf 40 euro. Vanaf 25 euro krijg je 10 euro korting omdat volgens mij happy dan niet werkt.

Ik had Project Cars dus ook voor 22 euro kunnen oppikken, maar in plaats daarvan heb ik voor Batman gekozen.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_152980731
Formula Rookie gedaan op 90, ging erg goed op Oulton Park Island.

Ook nog even gereden in de F1 Lotus Class of '86, ook vet!
pi_152981019
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef _Fonz het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen deze game en Batman Arkham Knight. Aangezien ik geen stuurtje heb, toch maar gekozen voor Batman Arkham Knight. Gekocht bij Wehkamp met 20 euro korting! YEAH!

Hoe? Ik had het net al in een andere topic uitgelegd maar here goes:

Via deze link : https://www.wehkamp.nl/w3(...)4eafa267c91a19b34fdb

Heb ik een account aangemaakt en krijg je 10 euro korting bij je eerste aankoop. Bij het bestelproces kun je ook nog code happy gebruiken en krijg je nog eens 10 euro extra korting!

Dit werkt op zaken vanaf 40 euro. Vanaf 25 euro krijg je 10 euro korting omdat volgens mij happy dan niet werkt.

Ik had Project Cars dus ook voor 22 euro kunnen oppikken, maar in plaats daarvan heb ik voor Batman gekozen.
Prima.
pi_152981049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Prima.
Had wel iets korter gemogen van mij.
pi_152981461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Had wel iets korter gemogen van mij.
Toch wel iets inderdaad.
  woensdag 27 mei 2015 @ 16:00:58 #109
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153010379
Ik durf Project Cars niet aan te schaffen met een prijs van ¤60,00 omdat vooral bij Gamekings video review de game niet echt geschikt is voor casual gamers zoals ik .
Ik moet een racegame makkelijk met een gamecontroller kunnen sturen met stuur assist uit en brake assist uit en de rest van assist allemaal aan .
Ik heb op mijn Playstation 4 geen goede racegame die ik leuk zou kunnen vinden zoals Gran Turismo .
F1 games van Codemasters zijn de AI artificial intelligence veels te snel ( ook op makkelijk ) en daarom deze ook niet meer te doen is voor mij .
De perfecte racegame zou voor mij met de volgende opties .
1 AI artificial intelligence zelf kunnen aanpassen van heel makkelijk naar zeer moeilijk .
2 De gamecontroller zou heel goed moeten reageren met de wegligging .
3 Veel echte circuits met pits stop
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  Redactie Games woensdag 27 mei 2015 @ 16:05:24 #110
206706 crew  Racerblade
pi_153010525
Er zijn mensen die Gamekings serieus nemen? En al je vragen zijn op de vorige pagina toch al beantwoord? :+
pi_153026913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik durf Project Cars niet aan te schaffen met een prijs van ¤60,00 omdat vooral bij Gamekings video review de game niet echt geschikt is voor casual gamers zoals ik .
Ik moet een racegame makkelijk met een gamecontroller kunnen sturen met stuur assist uit en brake assist uit en de rest van assist allemaal aan .
Ik heb op mijn Playstation 4 geen goede racegame die ik leuk zou kunnen vinden zoals Gran Turismo .
F1 games van Codemasters zijn de AI artificial intelligence veels te snel ( ook op makkelijk ) en daarom deze ook niet meer te doen is voor mij .
De perfecte racegame zou voor mij met de volgende opties .
1 AI artificial intelligence zelf kunnen aanpassen van heel makkelijk naar zeer moeilijk .
2 De gamecontroller zou heel goed moeten reageren met de wegligging .
3 Veel echte circuits met pits stop
Ik denk dat je toch moet kijken naar jezelf dan. Waarom is die Ai zo snel, of waarom ben jij zo langzaam? Wat is er zo leuk aan (makkelijk) winnen en wat is er mis met een beetje moeite doen om een race als 4e te finishen. Toen ik de psx kocht, had ik er ook F1 '98 bij. Ai niet in te stellen en weinig gamemodussen, multiplayer was nog niet eens uit gevonden en het was dus een spel met weinig uitdagingen eigenlijk. Het leukste/beste was de instelling van racelengte 10 tot 100%. De eerste race die ik 100% uitreed was Montreal, in de wagen van Schumi, vingers dood van de controller.. maar wat een leuke ervarig was dat toen :D

Ik heb de afgelopen jaren online best wel eens een raceje gewonnen hier en daar, toch zijn de sterk bevochte races van net wel/niet op het podium eigenlijk nog het leukste.
pi_153029038
Racelijn moet je uitzetten anders leer je het nooit. :')


Kende heel die baan niet man met m'n RUF CTR3.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik durf Project Cars niet aan te schaffen met een prijs van ¤60,00 omdat vooral bij Gamekings video review de game niet echt geschikt is voor casual gamers zoals ik .
Ik moet een racegame makkelijk met een gamecontroller kunnen sturen met stuur assist uit en brake assist uit en de rest van assist allemaal aan .
Ik heb op mijn Playstation 4 geen goede racegame die ik leuk zou kunnen vinden zoals Gran Turismo .
F1 games van Codemasters zijn de AI artificial intelligence veels te snel ( ook op makkelijk ) en daarom deze ook niet meer te doen is voor mij .
De perfecte racegame zou voor mij met de volgende opties .
1 AI artificial intelligence zelf kunnen aanpassen van heel makkelijk naar zeer moeilijk .
2 De gamecontroller zou heel goed moeten reageren met de wegligging .
3 Veel echte circuits met pits stop
AI kan van 0-100
Stuur assist kan uit.
Brake assist kan uit.
Racelijn staat al aan.
Stability control kan aan.
Traction control kan aan.
Aantal ronde's kun je ook instellen.

Je kan dus beter iets anders kopen, dit is voor de echte racers.
pi_153029574
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 01:28 schreef Nober het volgende:
Racelijn moet je uitzetten anders leer je het nooit. :')


Kende heel die baan niet man met m'n RUF CTR3.

Ik dacht, leuke combinatie, eens proberen. Quickrace, practice. Rijdt de nr. 1 AI een 1:36.040 :')
pi_153035870
Patch 1.3 is er. Zelf merk ik niet heel veel verschil maar had ook niet zo heel veel tijd om te checken. Sturen voelt misschien iets beter en er zit ook iets meer gevoel in de triggers.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:37:12 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_153036158
Ik weet het nog niet met Project Cars... Online met meer dan 4 man is wel tof maar de Career-mode weet me nog niet echt te overtuigen eigenlijk. Het is aardig, maar niet meer dan dat. Heb ook de juiste AI instellingen nog niet echt gevonden en heb de karts pas net achter de rug.

Kijk ook wel uit naar Gran Turismo, dat je moet beginnen in een gebakje en langzaam dikke auto's aan kan schaffen. Is mogelijk toch meer mijn ding.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_153040024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 02:30 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ik dacht, leuke combinatie, eens proberen. Quickrace, practice. Rijdt de nr. 1 AI een 1:36.040 :')
Had ik ook, maar dat zal hij in de race toch niet doen?

quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef jackson het volgende:
Ik weet het nog niet met Project Cars... Online met meer dan 4 man is wel tof maar de Career-mode weet me nog niet echt te overtuigen eigenlijk. Het is aardig, maar niet meer dan dat. Heb ook de juiste AI instellingen nog niet echt gevonden en heb de karts pas net achter de rug.

Kijk ook wel uit naar Gran Turismo, dat je moet beginnen in een gebakje en langzaam dikke auto's aan kan schaffen. Is mogelijk toch meer mijn ding.
GT7 komt pas in 2016 toch? Heb je mooi de tijd om deze helemaal kapot te spelen. Bij F1 games had ik pas echt geen zin in de career mode en ging ik vrijwel meteen online.
pi_153040293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Had ik ook, maar dat zal hij in de race toch niet doen?

Geen idee! Weet dat de AI rare tijden rijdt als je de sessie doorspoelt maar dit had ik nog niet meegemaakt, was gewoon tijdens de practice. Dat ze normaal langzaam zijn oke, maar om dat te compenseren door ze soms 30+ seconden sneller te laten rijden.. :')
pi_153040693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Geen idee! Weet dat de AI rare tijden rijdt als je de sessie doorspoelt maar dit had ik nog niet meegemaakt, was gewoon tijdens de practice. Dat ze normaal langzaam zijn oke, maar om dat te compenseren door ze soms 30+ seconden sneller te laten rijden.. :')
Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.
pi_153042705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.
Ja dat is een beetje slordig.

Net een heel gaaf gevecht gehad online, bmw gt3 op de Nordschleife om de tweede plaats. Steeds rondjes van 6.58/7.02 en nooit verder dan 1.5e seconde van elkaar verwijderd. En dat 6 rondes achter elkaar :).
pi_153043926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje slordig.

Net een heel gaaf gevecht gehad online, bmw gt3 op de Nordschleife om de tweede plaats. Steeds rondjes van 6.58/7.02 en nooit verder dan 1.5e seconde van elkaar verwijderd. En dat 6 rondes achter elkaar :).
Netjes hoor!
Ik heb dat ook een paar keer gehad met AI op 90% vanaf dan word het een beetje spannend.
Alleen jammer dat de AI zo beroerd is steeds van het asfalt gaat....
pi_153044088
Over de moeilijkheidsgraad overigens, deze is van 1-100 in te stellen, maar er is een bug met controllers dat het alleen in stappen van 10 kan. Dit wordt nog gefixt :) dus dr is genoeg te tweaken als dat gefixt wordt (wat goed is, mijn niveau zit rond de 75% gok ik met controller, 70 is te traag en 80 is te snel of nét goed).
  Redactie Games donderdag 28 mei 2015 @ 16:45:31 #122
206706 crew  Racerblade
pi_153044168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef VelitoX het volgende:
Over de moeilijkheidsgraad overigens, deze is van 1-100 in te stellen, maar er is een bug met controllers dat het alleen in stappen van 10 kan. Dit wordt nog gefixt :) dus dr is genoeg te tweaken als dat gefixt wordt (wat goed is, mijn niveau zit rond de 75% gok ik met controller, 70 is te traag en 80 is te snel of nét goed).
Waar heb je gelezen dat dat gefixt word?
pi_153044200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen dat dat gefixt word?
Officiele forums heb um het langs zien komen.
pi_153044352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Ook wel vervelend dat je vaak je ronde niet mag afmaken ook al is de tijd voorbij, kennelijk is dat alleen in de F1 want met de Lotus F1 mocht het wel.
Volgens mij heeft dat te maken met of de ronde waar op je dat moment mee bezig bent al ongeldig is verklaard, omdat je bijvoorbeeld naast de baan ben geraakt of contact met een andere auto hebt gehad. Maar ik heb het nog niet uitgebreid getest.
  Redactie Games donderdag 28 mei 2015 @ 16:57:10 #125
206706 crew  Racerblade
pi_153044445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef n0ir het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat te maken met of de ronde waar op je dat moment mee bezig bent al ongeldig is verklaard, omdat je bijvoorbeeld naast de baan ben geraakt of contact met een andere auto hebt gehad. Maar ik heb het nog niet uitgebreid getest.
Nope. Sommige klasses in career laten het wel toe, anderen niet.
pi_153053948
Wat trouwens nog erger is is dat je in het begin van je career mode heel veel op Britse circuits moet racen.

Ik snap dat SMS Brits is maar kom op!!
pi_153054036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Nober het volgende:
Wat trouwens nog erger is is dat je in het begin van je career mode heel veel op Britse circuits moet racen.

Ik snap dat SMS Brits is maar kom op!!
Da's wel irritant ja, maar misschien ook wel een slimme strategie, want je wil toch de Europese en Amerikaanse circuits vrij spelen in de careermodus. Plus dat GB toch wel het autosport land bij uitstek is.
pi_153056570

:7
pi_153059423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:29 schreef Sylv3se het volgende:
[ afbeelding ]
:7


Volgens mij hebben we hem zowat tegelijkertijd gehaald. Hier staat een uur geleden maar het was nog wel op 28 mei, zal in ieder geval niet veel schelen. Ik met de Z4 op Laguna Seca, jij?

Wat een heerlijk spel zeg, lekker met 5-8 man in de lobby en er keihard voor gaan. Misschien wel de beste racer die ik ooit op console heb gespeeld!
pi_153070140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij hebben we hem zowat tegelijkertijd gehaald. Hier staat een uur geleden maar het was nog wel op 28 mei, zal in ieder geval niet veel schelen. Ik met de Z4 op Laguna Seca, jij?

Wat een heerlijk spel zeg, lekker met 5-8 man in de lobby en er keihard voor gaan. Misschien wel de beste racer die ik ooit op console heb gespeeld!
Nice! ik heb het op Donington Park National met een Ginetta G40 Junior gehaald. Ik vermaak me ook prima, het enige wat ontbreekt is een soort van beloningssysteem in de career mode vind ik. Je gaat van season naar season en de enige optie die je hebt is het kiezen van een team, wat eigenlijk niets uitmaakt. Ik zou het mooier vinden als je auto's kan unlocken door prestaties op de baan of door te kopen van je prijzengeld ofzo.

Maar afgezien van dat vind ik het ook één van de betere racegames, alhoewel Dirt Rally bij mij ook hoog op ranglijst staat. Die game heeft me ook positief verrast. Liefhebbers van racegames hebben momenteel niets te klagen in ieder geval. :)
pi_153070965
Ik heb die trophy gisteren ook behaald in een BMW op Höckenheim Short maar ik was 1.1 seconden te langzaam ten opzichte van de AI op 80.

Nog geen update trouwens voor PS4.


Vergeten twee kwalificatierondes te doen en moest dus op P16 beginnen op Snetterton 200.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:21:39 #132
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153079360
hoe moet ik in godsnaam een custom control scheme maken op mijn ps4 controller? :')
ik heb alle belangrijke functies een knop gegeven, maar mijn knoppen zijn op en hij geeft nog steeds aan dat niet alles assigned is..

Dit zal vast een ontzettend domme vraag zijn, maar ja :')

Edit: ah, vrij onduidelijk maar het is gelukt :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Schunckelstar op 29-05-2015 18:41:53 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 30 mei 2015 @ 01:09:40 #133
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153092898
Als ik het lijstje racegame bekijk van PS4 is het echt magertjes en de veelbelovende Gran Turismo 7 zou nog wel eens in 2017 kunnen uitkomen .
Daarmee is Project Cars misschien toch wel een aanrader voor Pro en casual gamers .
Ik heb een Playstation 4 en wacht nog even af , maar toch lijkt mij deze race sim de beste keuze want ik houd helemaal niet van arcade race games .
Zet hem maar op mijn verlanglijstje voor dit jaar :) ;) ^O^ :Y :Y :Y
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_153093795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 01:09 schreef abruzzese het volgende:
Als ik het lijstje racegame bekijk van PS4 is het echt magertjes en de veelbelovende Gran Turismo 7 zou nog wel eens in 2017 kunnen uitkomen .
Daarmee is Project Cars misschien toch wel een aanrader voor Pro en casual gamers .
Ik heb een Playstation 4 en wacht nog even af , maar toch lijkt mij deze race sim de beste keuze want ik houd helemaal niet van arcade race games .
Zet hem maar op mijn verlanglijstje voor dit jaar :) ;) ^O^ :Y :Y :Y
Als je dit hebt gespeeld wil je niet meer terug naar Gran Turismo. Na het spelen van Project Cars merk je pas echt hoe arcade GT en Forza zijn.
pi_153094520
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 03:02 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Als je dit hebt gespeeld wil je niet meer terug naar Gran Turismo. Na het spelen van Project Cars merk je pas echt hoe arcade GT en Forza zijn.
Niet helemaal mee eens.

Kijk dat GT geen arcade game is, hoor je mij niet zeggen, wat het wel is. Maar online, met eigen clubs waar je lid van bent (zonder die hersenloze in de open lobbies) is GT voor mij wel een erg mooie game dat tussen sim en arcade inzit.
Het sterkste punt van GT is ook dat je in alledaagse auto's kan racen. Heb mij enorm vermaakt met Lupo cups, HotHatch races en een estate klasse waar we met stations gingen racen, alles eerlijk en volgens de regels (geen botsautootjes gedoe).

Als je GT op die manier speelt doe je het tekort met het opplakken van het arcade labeltje. Precies zoals je al zelf ook aangeeft bij Project Cars, met 5/8 man in een lobby en dan racen zo heb ik het al heel vaak ervaren. Misschien dat pCars er hier wel eens gaat komen, maar dan voor pc. Voorlopig richt ik mij op GT en RaceRoom Experience (met wtcc update volgende week + Nordschleife &_Spa).
pi_153096601
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 08:21 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.

Kijk dat GT geen arcade game is, hoor je mij niet zeggen, wat het wel is. Maar online, met eigen clubs waar je lid van bent (zonder die hersenloze in de open lobbies) is GT voor mij wel een erg mooie game dat tussen sim en arcade inzit.
Het sterkste punt van GT is ook dat je in alledaagse auto's kan racen. Heb mij enorm vermaakt met Lupo cups, HotHatch races en een estate klasse waar we met stations gingen racen, alles eerlijk en volgens de regels (geen botsautootjes gedoe).

Als je GT op die manier speelt doe je het tekort met het opplakken van het arcade labeltje. Precies zoals je al zelf ook aangeeft bij Project Cars, met 5/8 man in een lobby en dan racen zo heb ik het al heel vaak ervaren. Misschien dat pCars er hier wel eens gaat komen, maar dan voor pc. Voorlopig richt ik mij op GT en RaceRoom Experience (met wtcc update volgende week + Nordschleife &_Spa).
De manier hoe jij het speelt heeft toch niets te maken met de physics van het spel? GT en Forza zijn prima games, laat daar geen misverstand over zijn, maar het zijn gewoon arcade racers. Het is niet het niveau van NFS of PGR maar ik durf het niet te vergelijken met een sim racer. PCars zit volgens mij tussen arcade en sim-racing in, iRacing/rFactor2 zijn de echte sim racers.

Natuurlijk heeft GT veel meer auto's (ze hebben minstens evenveel Skyline's als dat er auto's in PCars zitten) en dat is ook best leuk maar ik heb bij PCars nog niet het idee dat er auto's missen. Alleen met de GT3 wagens kan ik me al maanden vermaken, het grote aanbod van circuits vind ik zelf veel belangrijker.

Over AI of open lobby's kan ik niet zoveel zeggen want met single player zit ik pas in seizoen 2 (250cc karts) en ik ben pas 1x een open lobby gejoined. Ik doe mee aan "serieuze" races op een ander forum met reglementen en klassementen, net zoals ik dat deed bij het einde van Forza 5.

Kan je overigens dat onderstreepte zinnetje even uitleggen want daar begrijp ik echt geen fuck van.
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2015 @ 11:49:58 #137
206706 crew  Racerblade
pi_153097483
Project CARS is een racegame, Gran Turismo/Forza zijn rij-games. Als je het leuk vindt om auto's te verzamelen en dan een rondje te rijden in de duurste supercars, koop je GT/FM. Als je het leuk vindt om je auto optimaal te tunen om toch die paar extra tienden te vinden, koop je CARS. Als je het allebei leuk vindt, koop je ze allebei. Het zijn twee totaal verschillende genres, vind ik.
pi_153108901
Tyre wear en fuel wear op Real gezet.

Maar waar zie ik nou mijn bandenslijtage? :?

Ook weer eens op Imola gereden dat was alweer een tijdje geleden wel jammer van dat laatste stuk dat ze aangepast hebben.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:43:44 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153108988
Ik vind Project Cars een goede game. Goede balans tussen simulatie en arcade. Ik ben meer sim gewend dus ik win alle races van de AI een beetje te makkelijk maar de selectie van auto's en banen toch leuk genoeg om nog even verder te spelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153111096
quote:
Kan je overigens dat onderstreepte zinnetje even uitleggen want daar begrijp ik echt geen fuck van.
Ik heb pCars zo'n 2 jaar geleden gebacked voor ¤ 25,- wat mij nu recht geeft op 50% korting voor aanschaf van het spel. Geen idee of er ook een bepaalde termijn is dat de korting nog geldig is?

Omdat ik ook erg geïnteresseerd ben in RaceRoom Experience, ga ik waarschijnlijk ook voor de pc-versie van het spel pCars. Wat ik tot nu toe heb kunnen testen tussen de beta van pCars en RRe is dat physics van die laatste mij iets beter liggen. Niet dat pCars slecht is, maar het is anders. Daarom misschien, als ik hem tzt koop dus voor de PC, maar voorlopig GT op de ps3 blijven spelen en af en toe de PC verslepen naar de slaapkamer om te racen in RRe. Laatst een timetrial gereden in de Seat van Pepe Oriola (2013) over Hongarije... Zo vet ! En ik was voor 10 minuten de snelste Nederlandse deelnemer :D
pi_153115257
Hallo hallo, waar zie ik de bandenslijtage??
pi_153115540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:39 schreef Nober het volgende:
Hallo hallo, waar zie ik de bandenslijtage??
Dit heb je al gevraagd...
pi_153118564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:49 schreef Racerblade het volgende:
Project CARS is een racegame, Gran Turismo/Forza zijn rij-games. Als je het leuk vindt om auto's te verzamelen en dan een rondje te rijden in de duurste supercars, koop je GT/FM. Als je het leuk vindt om je auto optimaal te tunen om toch die paar extra tienden te vinden, koop je CARS. Als je het allebei leuk vindt, koop je ze allebei. Het zijn twee totaal verschillende genres, vind ik.
Ik weet niet hoe het met de consoleversies zit, maar op de pc versie hoef je maar een beetje je best te doen om de AI op 100% voor te blijven, zonder ook maar naar de setup te kijken. Ga je de setup naar je eigen rijstijl aanpassen dan is er dus al helemaal geen uitdaging..
pi_153119179
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 03:11 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met de consoleversies zit, maar op de pc versie hoef je maar een beetje je best te doen om de AI op 100% voor te blijven, zonder ook maar naar de setup te kijken. Ga je de setup naar je eigen rijstijl aanpassen dan is er dus al helemaal geen uitdaging..
Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeft :D
pi_153120473
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 06:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeft :D
Dan zou je zoals in iRacing strafgewicht moeten toevoegen, dat is de meest realistische manier. Maar het beste is nog gewoon online en hopen dat er iemand bij zit die ongeveer even goed als jou is ;).
  zondag 31 mei 2015 @ 13:22:34 #146
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_153124347
Het is toch te belachelijk voor woorden dat Project cars niet aan een strafsysteem heeft kunnen denken (zoals GT5) waarin mensen die online anderen van de baan proberen te beuken automatisch 5-6 seconden moeten wachten voordat zij weer verder kunnen rijden. Hiermee zou je meteen het grootste probleem van roekeloze rijders mee oplossen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_153125728
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:51 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dit heb je al gevraagd...
Ik zie wel een paar blokjes staan in blauw daarna groen (of andersom) maar is dat alles? :?
  zondag 31 mei 2015 @ 15:36:25 #148
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153128210
Heerlijk spel als je je eenmaal door de menus en instellingen heen hebt geworsteld _O_
eindelijk weer een racegame waarbij races waar je ergens in het achterveld aan het strijden bent voor een positie nog steeds geweldig zijn
driveclub kan ik nou wel gewoon verwijderen want die ga ik nu zeker niet meer spelen :P

Enige nadeel is de A.I soms, heb al te vaak gehad dat als ik bijv te langzaam uit een bocht kom dat ik gewoon aan de kant word geduwd op het rechte stuk ipv ďat ze om me heen rijden. Ofals je iemand uitremt, en je zit er al langs en aan de goede kant dat ze toch gewoon vol insturen :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 31 mei 2015 @ 16:35:36 #149
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153130004


Mijn nieuwe aanwinst voor de Playstation 4
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_153133531
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef abruzzese het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn nieuwe aanwinst voor de Playstation 4
Ben benieuwd waar je de AI op zet, toch zeker wel hoger dan 50?
  zondag 31 mei 2015 @ 20:12:50 #151
263078 n0ir
blanc
pi_153137340
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik zie wel een paar blokjes staan in blauw daarna groen (of andersom) maar is dat alles? :?
Je kan tire wear niet zien. Blauwe blokjes betekent koude banden en als die groen worden zijn ze op temperatuur. Tire wear kan je voorlopig sowieso maar beter uitzetten aangezien de AI er geen last van heeft en het in een hoop auto's toch nog niet werkt.
Leesvoer: http://forum.projectcarsg(...)FO-INSIDE!-tyre-wear
  zondag 31 mei 2015 @ 21:34:11 #152
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153140826
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar je de AI op zet, toch zeker wel hoger dan 50?
Dat vind ik nou zo goed aan deze game , artificial intelligence is verstelbaar naar jouw eigen wensen en daar heb ik al heel lang op gewacht naar deze 0 t/m 100 systeem .
Geen arcade , geen driften en andere zooi , gelukkig is deze next gen
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 31 mei 2015 @ 21:44:41 #153
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153141304
Ik ben toch een gamer die van simulatie houd maar dan toch wel weer met controller .
Deze Project Cars is mijn racegame waar ik al hele lange tijd naar heb uitgekeken , je kunt hem zo moeilijk maken als je maar kunt maar ook zo makkelijk maken .
Welke racegame heeft deze eigenschappen ??????
Ik ben geen autoverzamelaar zoals Gran Turismo maar wil gewoon van het begin aan racen zodat het rubber van je banden wegsmelten op het asfalt
This is the perfect race game
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  Redactie Games zondag 31 mei 2015 @ 22:03:52 #154
206706 crew  Racerblade
pi_153142213
Goed verhaal wel. ^O^
pi_153150919
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 06:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Is er dan geen mogelijkheid om je vermogen in pCars te knijpen? Stel dat het hele veld op 350pk van start gaat en jij hebt 5 paardjes naar huis gestuurd? Jezelf een handicap geven en daarmee proberen te winnen. Het is aan de ene kant natuurlijk lame dat het zo moet,maar het is een manier en soms ook een hele uitdagende als blijkt dat je je motor vermogen iets te ver hebt teruggeschroeft :D
Bij het tabblad Engine kan je een restrictor instellen. Daardoor gaat er minder lucht naar de motor en heb je dus minder power.
pi_153166923


Momenteel nog in de Formula Rookie maar wat zal ik hierna kiezen?

Tier 5
- Formula Gulf 1000
- GT5

Misschien eerst GT5 dan Prototype 1 en dan Formula B... maakt het uit?
pi_153176303
Ik zit te twijfelen of ik in de formule klassen blijf, ik denk dat ik GT5, Formula C, GT4, GT3, LMP2 ga deze eerste playthrough. :P

Vanavond heerlijke race gehad in de TCA classics cup op Zolder, lekker crossen met die Mercedes DTM, wat een bak. _O_
Jack does it in real time...
pi_153185768
quote:
I Am The 5%
Won an Online Public race using Pro handling, manual gears, and no driving aids, from cockpit view
Deze achievement is trouwens niet te halen?
pi_153187286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:48 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Deze achievement is trouwens niet te halen?
Dat soort trophies boost iedereen lekker met vriendjes online natuurlijk.
Jack does it in real time...
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:52:12 #160
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153187343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:48 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Deze achievement is trouwens niet te halen?
Waarom niet? Ik rij al sinds het begin zonder driver aids en in cockpit view.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153188235
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat soort trophies boost iedereen lekker met vriendjes online natuurlijk.
Ik heb geen vrienden ;( :').

quote:
5s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik rij al sinds het begin zonder driver aids en in cockpit view.
Geen idee? Ik rij ook zo, naja, driver aids op real. Als ze het in het echt gebruiken vind ik dat ik dat ook wel mag. Anyway, al wat races in klassieke auto's gewonnen maar geen achievement. Niet dat ik er verder wakker van lig maar ach.
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2015 @ 16:07:13 #162
206706 crew  Racerblade
pi_153189535
Real is dan ook wat anders dan niets. De achievement doet het gewoon, ik had hem in de eerste week van release gehaald.
pi_153189557
26/108 accolades en jullie?

En wie is Taylor (Would Be Proud trophy).
pi_153189749
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Racerblade het volgende:
Real is dan ook wat anders dan niets. De achievement doet het gewoon, ik had hem in de eerste week van release gehaald.
Want real is anders als off als je in een lotus 49 rijdt? Of, zou dat misschien op dat moment hetzelfde zijn als off?
pi_153190244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef Nober het volgende:
26/108 accolades en jullie?

En wie is Taylor (Would Be Proud trophy).
1 *O*
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2015 @ 16:36:23 #166
206706 crew  Racerblade
pi_153190300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Want real is anders als off als je in een lotus 49 rijdt? Of, zou dat misschien op dat moment hetzelfde zijn als off?
Hm, goede vraag. Zou hem toch op None zetten als je de achievement graag wil. :P
pi_153190383
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:36 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Hm, goede vraag. Zou hem toch op None zetten als je de achievement graag wil. :P
mja zoveel boeit het me ook niet en ik ga niet steeds opties veranderen als ik met een auto ga racen die wel TC heeft in het echt ;). Het viel me gewoon op.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 21:42:48 #168
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_153200760
Mag ik vragen met wat voor Playstation 4 controller setting speel jij ??
Mag ik vragen met wat voor een Playstation 4 controller setting spelen jullie ???
Is het de standaard instelling ???

Dit is mijn setting
Steering Deadzone 20
Steering Sensitivity 0
Throttle Deadzone 0
Throttle Sensitivity 30
Brake Deadzone 0
Brake Sensitivity 60
Clutch Deadzone 0
Clutch Sensitivity 0
Speed Sensitivity 65
Controller Filtering Sensitivity 40
Force Feedback 80
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_153202985
Iemand een tip voor een PS4 stuurtje met force feedback?
pi_153206005
Hebben jullie ook al last gehad van de versnellingsbak? Ik al een paar keer namelijk.

pi_153206433
Die qualifying bug begint irritant te worden... Vrij ruim eerste, 'skip to end of session', met 5 seconden achterstand 20e. :') En telkens die hele kwalificatie rijden duurt ook lang, beetje jammer.
Jack does it in real time...
pi_153216745
Quali geskipped en de race ook vanwege hetzelfde probleem. Daarna allerlei events die ik al heb gedaan geskipped en toen was seizoen 3 geëindigd.

Zit nu in de Prototype 1, LMP3 Rookie Class.
pi_153216904
Die classic F1 cars zonder tc en met koude banden zijn nogal hilarisch trouwens. _O-

Ik rij in seizoen 4 nu in Formula C (karts, superkarts, Formula Rookie hiervoor), maar begin ook wat meer side events te skippen. Vooral die British trackdays met Caterhams of Renault Clio's heb ik er wel even genoeg van gedaan.

Gisteren ook eerste Le Mans geprobeerd, maar retired toen ik m'n beide voorlampen kapot had gereden en echt niks meer zag 's nachts. _O-
Jack does it in real time...
pi_153217387
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:24 schreef DeeBee het volgende:
Die classic F1 cars zonder tc en met koude banden zijn nogal hilarisch trouwens. _O-

Ik rij in seizoen 4 nu in Formula C (karts, superkarts, Formula Rookie hiervoor), maar begin ook wat meer side events te skippen. Vooral die British trackdays met Caterhams of Renault Clio's heb ik er wel even genoeg van gedaan.

Gisteren ook eerste Le Mans geprobeerd, maar retired toen ik m'n beide voorlampen kapot had gereden en echt niks meer zag 's nachts. _O-
Maar dan heb jij wel meer accolades dan 1.

Zonder koplampen is het niet te doen, ik raakte even in paniek toen het donkerder werd opzoek naar de verlichting. :')
pi_153217934
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dan heb jij wel meer accolades dan 1.

Zonder koplampen is het niet te doen, ik raakte even in paniek toen het donkerder werd opzoek naar de verlichting. :')
ESC en dan controls
pi_153218258
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
pi_153218313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
pi_153218351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:03 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

ESC en dan controls
Pijltje omhoog op PS4.

Heb trouwens nog geen een update gehad na installatie vorige maand.
pi_153218491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4

Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Fijn dat ze lekker aan het werk zijn. Dat mag ook wel.

Eerste wat ze moeten doen is de lobby's fixen op de XB1. Zodra je met meer dan 8 man in een lobby zit is het niet te doen. Mensen kunnen de race niet meer joinen of worden er random uitgegooid.

Vind het echt een leuk spel maar dit soort dingen mogen echt niet na release...
pi_153218538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
true, maar wel lekker dat ze ermee bezig zijn, die vage frames op de PS4 ziet er echt niet uit, je ziet alles dubbel/3x, behalve je eigen auto.
pi_153248772
LMP3 Rookie class stelt niet veel voor als je die andere uitnodigingen skipt, in totaal waren het twee kampioenschappen (7 rondes, 14 races). Nu gekozen voor Formula B.

Heb ook nog geprobeerd om onder de 9 minuten te rijden in een US car op de California Highway dit lukte twee keer maar ik kreeg geen trophy.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:30:47 #183
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_153278707
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken :r.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_153286938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
1 miljoen exemplaren verkocht

http://www.projectcarsgam(...)-reaches-one-million
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.


Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
pi_153288015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Dat is namelijk ook 1 van de redenen dat de revieuws altijd zo corrupt zijn.
Ze zeggen natuurlijk niets negatiefs over het spel waar ze zelf aandelen of geld in hebben zitten.
Hier zijn al verschillende rechtzaken voor aangespannen die onderling zijn opgelost.
pi_153288969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken :r.
Ik mis toch wel een hoop circuits zoals Jerez, Aragón, Magny Cours, Singapore, Circuit Gilles Villeneuve, Sepang,
pi_153292707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Heb ook een beetje een haat liefde relatie met het spel. Als het werkt vind ik het echt heerlijk maar ik kan opeens ook de Formule A + B niet meer op de weg houden terwijl dat eerder prima ging... Daarnaast moeten de lobby's gewoon werken, het is nu onmogelijk om met meer dan 8 man in een lobby te zitten.

Spel heeft een hoop potentie maar ze hebben nu vooral geluk dat er geen andere sim racers zijn op de console. Als AC er eerder op console was geweest dan hadden ze echt een probleem gehad.
pi_153294619
Assetto corsa gaat naar de console, maar als ze dat releasen zoals nu wordt het een onwijze flop. Dat had dus niet zo veel uitgemaakt..
pi_153312188
Ik vind het beetje onduidelijk om de bandenkeuze bij aanvang race te kiezen.
Is het nu de pitstrategy (maar dat is toch de setup als je pits inrijd)
Bij de tuning zie ik geen bandenkeuze, alleen maar automatic weather

Ik heb het spel nu een maand en speel alleen maar rookie, met heel veel practice.
Tunen vind ik lastig, jammer dat ik geen uitgebreide uitleg in het Nederlands kan vinden,. Op de Engelse forum is er teveel te vinden tussen de non-discussies.
Vandaag reed ik dus Barcelona (fijn circuit) en toen waren mijn banden in het rood.

Gaaf spel en zeker voor een deel 1 gaat dit spel de standaard worden voor de toekomst qua racen. Over paar jaar is het compleet met safetycar, straffen voor online etc etc.
Hell To The Liars
pi_153412120
Het 'Racing icons car pack' is nu verkrijgbaar:

http://store.steampowered.com/app/334772/

Bentley Speed 8 en Continental GT3, BMW V12 LMR, McLaren F1 GTR en de Mercedes CLK LM. :9
pi_153412220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:

[..]

Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug :o , geen slechte deal.
[ afbeelding ]

Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.

Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.

Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen. ;)
pi_153419547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.

Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen. ;)
Ik weet niet wanneer jij er ingestapt bent maar dat was zeer zeker wel de bedoeling, na een tijdje kregen ze echter gedonder met de Engelse Financial Conduct Authority en konden ze dat model van fondsenwerving niet meer doorzetten.
Paar artikelen:
http://www.eurogamer.net/(...)dfunding-and-the-fsa
http://www.eurogamer.net/(...)nds-for-project-cars
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2015 @ 00:00:28 #194
206706 crew  Racerblade
pi_153762966
Project CARS 2 aangekondigd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153764371
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? :') En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren :').
pi_153766853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Bluurgh het volgende:
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? :') En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren :').
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2015 @ 10:54:59 #197
206706 crew  Racerblade
pi_153769469
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:11 #198
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153775630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
Wat zijn al die problemen dan? :?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_153778900
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Zie ook Racerblade z'n comment. Tuurlijk zijn er een hoop (misschien wel alle) studio's die al beginnen aan een volgend deel terwijl het 'huidige' deel nog uit moet komen maar om een maand na een incomplete release het volgende deel al aan te kondigen... En dan is het meest kansloze nog dat ze zelf aangeven "wel genoeg geld te hebben om het zonder backers te doen maar we vonden het wel leuk zo de vorige keer dus we doen het nogmaals zo". En dan de prijs ook nog eens verhogen.

edit:

http://forum.projectcarsg(...)=1008474#post1008474

quote:
We don't need the money!! We are allowing those who are interested to join a full development process from scratch, to alter the direction and design of a AAA game. The fees are simply to ensure we don't have to keep answering questions like this, or your almost identical one above, after your rejoin.
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Wat zijn al die problemen dan? :?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
Mwa even uit het hoofd:

Online is vaak een drama, je moet soms meerdere malen connecten voor je kan joinen, soms het hele spel restarten om de camerapositie te kunnen veranderen, auto's zijn vaak all over the place wat normaal racen moeilijk maakt. Soms loopt het spel vast als je ergens naartoe connect.

Pitcrew is niet aanwezig, je hebt zelf geen controle in de pitlane (en sommige auto's rijden op Spa tegen de pitmuur aan waardoor je schade krijgt), je kan maar 1 setup per auto opslaan voor zover ik weet. Crew chief (ofzo) is er niet, je kan niet zelf de 24 uur van Le Mans nabootsen (of je moet gaan uitrekenen hoeveel ronden je rijdt in 24u incl pitstops, die invoeren en hopen dat het klopt). Laatste twee opties komen zelfs regelmatig voorbij in de "tips" die je ziet bij het laden.

Career mode heeft weinig nut (al is hij beter dan Assetto Corsa). De multiclass optie is een grapje (je kan zelf niet kiezen welke auto's in welke klasse). De AI is een drama (maargoed dat is ook niet makkelijk, zie ook oa AC).

De physics zijn soms droevig, de tracks die niet lasergescand zijn niet heel erg accuraat.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Overall is het grappig om even een online race te rijden op een circuit die ze in andere games die ik heb niet hebben, maar daar blijft het wel bij. De PC versie heb ik trouwens.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluurgh op 23-06-2015 17:12:54 ]
pi_153780368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".

Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.

Ik snap wel dat de timing een beetje onhandig is maar het enige wat ze doen is zich tot de spelers richten voor het geld waar andere ontwikkelaars al lang bezig zijn met een sequal maar dit gewoon stil houden omdat zij andere geldschieters of testers hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')