uuhm ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jou stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:15 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Uhh, wat? Je moet niet van je lijn afwijken, maar je moet je aan de andere kant positioneren?
Fixed. Nu is het het nog redelijk te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uuhm, ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jouw stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen hebt.
Wat bedoel je precies met beter positioneren voor de bocht. Beter om te verdedigen of beter om de bocht te nemen ? Hoe dan ook, als je clean online kan racen, dan moet de AI een makkie zijn. Je moet alleen wel rekening houden met het feit dat je tegen AI raced en daar ook je rijstijl op aanpassen.
Ik rij mijn meeste kilometers online trouwens, in verschillende sims, maar als je random lobbys joined is de kans om er uitgebeukt te worden velen malen groter. Is het niet in de eerste bocht dan zijn het wel idiote backmarkers.
Bedankt vriend ! Sorry als ik je autistische brein pijn heb gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Fixed. Nu is het het nog redelijk te lezen.
Ik bedoel daarmee je tegenstander forceren om meer meters af te moeten leggen in de eerstvolgende bocht. Dus ik dek de binnenkant af, de AI kiest dan de buitenkant heel goed, maar als de bocht komt lijkt de AI soms wel te vergeten dat er nog steeds iemand naast hem zit. Dus hij pakt gewoon de apex en tracht over de binnenste curbs te rijden, met als gevolg dat ik óf aan de binnenkant van de bocht de baan af geforceerd wordt, óf hij raakt de achterkant van mijn auto en doet een ware P.I.T. manoeuvre op me. Hoe dan ook maakt het het racen onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
uuhm ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jou stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb.
wat bedoel je precies met beter positioneren voor de bocht. beter om te verdedigen of beter om de bocht te nemen ? Hoe dan ook als je clean online kan racen dan moet de ai een makkie zijn. Je moet alleen wel rekening houden met het feit dat je tegen ai raced en daar ook je rijstijl op aanpassen.
Ik rij mijn meest kilometers online trouwens in verschillende sims maar als je random lobbys joined is de kans om er uitgebeukt te worden velen malen groter. is het niet in de eerste bocht dan zijn het wel idiote backmarkers.
Geen dank man. Welnee, ben sales-consultant, dus weinig Autistisme hier vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bedankt vriend ! Sorry als ik je autistische brein pijn heb gedaan.
ah oke duidelijk. Toch vreemd dat zoveel mensen het verschillend ervaren wat ai betreft. lees op andere fora ook gemenge reacties. Wie weet is het optimalisatie hoor zou zomaar kunnen, ik speel de pc versie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee je tegenstander forceren om meer meters af te moeten leggen in de eerstvolgende bocht. Dus ik dek de binnenkant af, de AI kiest dan de buitenkant heel goed, maar als de bocht komt lijkt de AI soms wel te vergeten dat er nog steeds iemand naast hem zit. Dus hij pakt gewoon de apex en tracht over de binnenste curbs te rijden, met als gevolg dat ik óf aan de binnenkant van de bocht de baan af geforceerd wordt, óf hij raakt de achterkant van mijn auto en doet een ware P.I.T. manoeuvre op me. Hoe dan ook maakt het het racen onmogelijk.
Ik speel overigens op Xbox en de consoleversie lijkt een stuk minder geoptimaliseerd te zijn dan de pc-versie. Zou me niets verbazen als de AI ook een wereld van verschil is tussen die twee versies.
Gelukkig maar. Ik wist niet dat je sales-consultant was. Als ik dat had geweten dan had ik die opmerking achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen dank man. Welnee, ben sales-consultant, dus weinig Autistisme hier vermoed ik.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik wist niet dat je sales-consultant was. Als ik dat had geweten dan had ik die opmerking achterwege gelaten.
5 euro voor een track met 5 variaties en 3 auto's is een prima deal. Zeker in een game als deze, waar een extra auto toegevoegde waarde heeft, niet zoals Gran Turismo of Forza. Daarnaast is de game al ruim 2 maanden uit, geen idee waar je 'krap een maand' vandaan haalt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef DirtyDaniel het volgende:
krap een maand na release komen met een expansion...had dan de game 5 euro duurder gemaakt en die shit er gewoon meteen bij. Hoop stiekem dat ze nog wat gaan doen met ferrari/lambo en of maserati,daar ben ik wel bereid voor te betalen.
ye dat realiseerde ik vanochtend tijdens het werk je had me kop moeten zien toen het me raakte:'fuck tis al 2 maanden'.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:41 schreef Racerblade het volgende:
[..]
5 euro voor een track met 5 variaties en 3 auto's is een prima deal. Zeker in een game als deze, waar een extra auto toegevoegde waarde heeft, niet zoals Gran Turismo of Forza. Daarnaast is de game al ruim 2 maanden uit, geen idee waar je 'krap een maand' vandaan haalt.
Ook een betaalde dlc denk ik dan? Welke auto's zitten daarin?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:42 schreef Nober het volgende:
Gisteren een probleem tijdens mijn pitstop waardoor ik mijn overwinning wel kon vergeten.
Maar goed, een nieuwe gratis auto beschikbaar! De vijfde.
Lykan HyperSport
Ruf 4WD Rt12 R
Audi A1 quattro
Mercedes Benz 300SL (W194)
Scion FR-S
Het totaal komt daarmee op 103.
Nice dankje! Deze ook maar weer halen danquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Racerblade het volgende:
Japanese Car Pack met:
- 1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
- 2008 Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
- 2012 Toyota GT-86
- 2012 Toyota 86
- 2015 Scion FR-S Rocket Bunny Edition
- 2015 Toyota GT-86 Rocket Bunny GT Edition
- 2014 Toyota TS040 Hybrid
Volgens mij komt het totaal op 101 uit overigens.
Je moet het vooral doen voor de laatste 3 naar mijn mening. De Mitsubishi's zijn niet zo interessant. De Toyota 86 en GT-86 zijn best leuk (ondanks hun snelheid) maar zijn letterlijk identiek aan de Scion FR-S, die dus gratis is. Alleen de bodywork is anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Nice dankje! Deze ook maar weer halen dan
Limited Edition packquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Ook een betaalde dlc denk ik dan? Welke auto's zitten daarin?
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Limited Edition pack
McLaren F1
BMW M1 Procar (E26/1)
Mercedes Benz C-Class Coupe DTM
Ford Mk.IV
Sauber C9 Mercedes
Race Icon Car pack
Bentley Continental GT3
Bentley Speed8 LMGTP
BMW V12 LMR
McLaren F1 GTR (1997)
Mercedes Benz CLK-LM (1998)
Old vs New Car pack
BMW 32TC WTCC (E90)
1973 BMW 2002 Turbo
1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
2015 Ford Mustang GT
1987 Ruf CTR Yellowbird
Japanese Car pack
Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
Scion FR-S Rocket Bunny
Toyota 86
Toyota GT86
Toyota GT-86 Rocket Bunny GT
Toyota TS040 Hybrid
Modified Car pack
Ariel Atom Mugen
Pagani Zonda Cinque Roadster
Ruf CTR3 SMS-R
Aston Martin Track expansion
Aston Martin DBR1-2
Aston Martin DBR1
Aston Martin Vantage V8 GTE
Audi Ruapuna Park Track expansion
1989 Audi 90 IMSA GTO
Audi R18 e-tron Quattro
Audi R8 LMP900
https://store.playstation(...)0000001611%3AADD-ONS
En wat is het verschil met de normale 86 en de rocket bunny versie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:58 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen voor de laatste 3 naar mijn mening. De Mitsubishi's zijn niet zo interessant. De Toyota 86 en GT-86 zijn best leuk (ondanks hun snelheid) maar zijn letterlijk identiek aan de Scion FR-S, die dus gratis is. Alleen de bodywork is anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |