abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 mei 2015 @ 13:32:31 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152710996
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:25 schreef Norrage het volgende:
Ja, vorig jaar was vrijwel identiek aan dit jaar wat betreft Rafa zijn vorm en die van Djoko (Djoko won toen MC niet vanwege die blessure, maar was verder vrijwel net zo indrukwekkend). Integendeel, ik vind Rafa nu beter spelen dan vorig jaar rond deze tijd. Of tenminste, in sommige potten haalde Rafa een veel hoger niveau, afgezien van die pot tegen Murray of tegen Fognini. Zelfs tegen Wawa speelde hij geloof ik (heb niet alles gezien) goed, maar ja, een Wawa die alles raakt is praktisch onverslaanbaar. En die pot tegen Berdych of Isner was vintage Rafa. Rafa heeft alleen wat meer consistentie nodig, en die krijgt hij echt wel met die 5-setters op RG. Hij lijkt ook veel fitter dan vorig jaar, waar hij het hele gravelseizoen al zat te miepen over zijn rugblessure van de AO en zijn slechtere conditie. Let maar op: op RG staat Rafa, zoals altijd, er weer.

Om samen te vatten: eigenlijk speelt Rafa veel beter dan vorig jaar; zijn spel van toen wordt overschat.
_O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_152711019
Dus Rafa gaat RG gewoon winnen? *O* *O*
pi_152711156
Maar zelfs tegen een Rafa in topvorm heeft Djoko nog kans hoor, en de laatste 2 jaar had Djoko wel echt pech in hun onderlinge pot. Dus het niet uitgesproken dat Rafa RG nu wint, ondanks dat ik zeg dat het allemaal echt niet zo erg gesteld is met zijn vorm als dat iedereen denkt. Ik zou zeggen, 60% Rafa, 40% Djoko.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_152711504
Nja mentaal gezien is Nadal dit jaar wel echt aanzienlijk minder dan de Rafa van vorig jaar, qua spel valt het inderdaad nog redelijk mee. Maar een van Rafa's sterkste punten was altijd zijn mentale rust, en die lijkt die helemaal te zijn verloren. Het feit dat Rafa in de 2e set tegen Wawa ook een ontzettend wanhopige en gefrustreerde indruk maakte zegt ook wel veel.
  maandag 18 mei 2015 @ 13:52:58 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152711613
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Gruisman het volgende:
Nja mentaal gezien is Nadal dit jaar wel echt aanzienlijk minder dan de Rafa van vorig jaar, qua spel valt het inderdaad nog redelijk mee. Maar een van Rafa's sterkste punten was altijd zijn mentale rust, en die lijkt die helemaal te zijn verloren. Het feit dat Rafa in de 2e set tegen Wawa ook een ontzettend wanhopige en gefrustreerde indruk maakte zegt ook wel veel.
Straks is het best-of-five en volgens mij is dat een belangrijk verschil.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_152715026
Nadal is dit jaar veel minder goed dan vorig jaar, ik geloof dat Norrage gewoon zijn verwachtingen van hoe Nadal speelt wat heeft bijgesteld dit jaar. :P

Vorig jaar was Nadal niet meer vintage, maar hij had tenminste nog hoogtepunten. Finale AO, Miami, (Doha, Rio), Rome, winst Madrid. Hij haalde toen ook ongeveer 4500 punten pre RG. Dit jaar is dat de helft.
Hij won toch nog een zware wedstrijd van Murray en speelde een competitieve wedstrijd tegen Djokovic. Dit jaar verliest hij eenvoudig van Djokovic en zelfs tegen een degelijke Murray kan hij weinig beginnen.

Hij kan er natuurlijk weer gewoon staan, op RG, maar de vooruitzichten zijn slechter dan ooit.
pi_152717450
Hopelijk krijgen we dan een spannende RG.

Gewoon Murray, Kei of een andere gravelrukker.
pi_152717801
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal is dit jaar veel minder goed dan vorig jaar, ik geloof dat Norrage gewoon zijn verwachtingen van hoe Nadal speelt wat heeft bijgesteld dit jaar. :P

Vorig jaar was Nadal niet meer vintage, maar hij had tenminste nog hoogtepunten. Finale AO, Miami, (Doha, Rio), Rome, winst Madrid. Hij haalde toen ook ongeveer 4500 punten pre RG. Dit jaar is dat de helft.
Hij won toch nog een zware wedstrijd van Murray en speelde een competitieve wedstrijd tegen Djokovic. Dit jaar verliest hij eenvoudig van Djokovic en zelfs tegen een degelijke Murray kan hij weinig beginnen.

Hij kan er natuurlijk weer gewoon staan, op RG, maar de vooruitzichten zijn slechter dan ooit.
Ik wist dat jij in ieder geval mijn post zou proberen te ontkrachten _O-

Ja hij speelde een competitieve wedstrijd tegen Murray, maar een volstrekt slechtere Murray dan die van dit jaar. Daarvoor speelde hij ook competitieve wedstrijden tegen Youzhny :') :') en Simon :'), op gravel notabene, en verloor hij van Ferrer (die hij dit jaar wél versloeg). Dat er hoogtepunten waren vóór aanvang van het gravel-seizoen ben ik met je eens, maar dat telt nauwelijks (afgezien van het feit dat je gravel en HC niet met elkaar kunt vergelijken). Bovendien, juist het feit dat hij bij het voornaamste hoogtepunt (de AO finale) geblesseerd raakte, was de voornaamste reden van zijn zwakke vorm de rest van het jaar. En die winst in Madrid telt ook voor geen meter. Hij werd volstrekt van de baan gemept door Nishikori. Als Murray nu geblesseerd was geraakt in de finale, was er hetzelfde gebeurd. Voor mij is Madrid 2015 gelijk aan Madrid 2014.

Als ik iets vind van de vorm van Rafa dit gravelseizoen is dat hij wellicht in bepaalde wedstrijden nóg slechter speelde dan vorig jaar, maar zijn beste wedstrijden waren ook vele malen beter dan zijn beste wedstrijden van vorig jaar. Hij is vooral veel wisselvalliger geworden met grotere pieken en diepere dalen. Precies die problemen waarvan ik verwacht dat een 5-set format die oplost.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_152723227
In Nice speelt ene F. Tiafoe tegen James Duckworth en de bookies weten het nog niet.. 2.2 voor die Tiafoe en 1.80 voor Duckworth. Maar hoe kan dat, ik ken die speler helemaal niet? Megatalent ofzo? Is 16 jaar nu en een wannabee Isimat-Mirin.

En ik snap dag Duckworth er geen klote van kan, maar hij heeft toch de ervaring die Jetro Willems in het zuur niet heeft...
U MAD?
pi_152723396
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
In Nice speelt ene F. Tiafoe tegen James Duckworth en de bookies weten het nog niet.. 2.2 voor die Tiafoe en 1.80 voor Duckworth. Maar hoe kan dat, ik ken die speler helemaal niet? Megatalent ofzo? Is 16 jaar nu en een wannabee Isimat-Mirin.

En ik snap dag Duckworth er geen klote van kan, maar hij heeft toch de ervaring die Jetro Willems in het zuur niet heeft...
Slow....slow... _O-

Die Tiafoe is in vier maandjes de top 300 ingekomen. Maar dat kan iedereen wel met een racket en tijd teveel (negertje dus dat laatste is geen probleem).
pi_152724721
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
In Nice speelt ene F. Tiafoe tegen James Duckworth en de bookies weten het nog niet.. 2.2 voor die Tiafoe en 1.80 voor Duckworth. Maar hoe kan dat, ik ken die speler helemaal niet? Megatalent ofzo? Is 16 jaar nu en een wannabee Isimat-Mirin.

En ik snap dag Duckworth er geen klote van kan, maar hij heeft toch de ervaring die Jetro Willems in het zuur niet heeft...
Tiafoe en Mmoh, toekomstige baasjes van het Amerikaanse tennis.
pi_152730143
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tiafoe en Mmoh, toekomstige baasjes van het Amerikaanse tennis.
Klinken beide als twee producten van de Toko.
U MAD?
pi_152730632
Leuk dat er weer zoveel talent lijkt aan te komen. Chung Hyeon heb ik hier nog niet genoemd zien worden, maar hoort er toch ook wel bij, als je op je 18e al nr 69 van de wereld staat. Er staan op dit moment drie 18-jarigen in de top 100, dat is volgens mij best lang geleden.

Chung wordt morgen 19, dat dan weer wel. :p

[ Bericht 0% gewijzigd door Spetie op 18-05-2015 22:50:32 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 22:49:05 #114
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_152733101
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef luckass het volgende:

[..]

Slow....slow... _O-

Die Tiafoe is in vier maandjes de top 300 ingekomen. Maar dat kan iedereen wel met een racket en tijd teveel (negertje dus dat laatste is geen probleem).
Racist
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_152733180
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef Spetie het volgende:
Leuk dat er weer zoveel talent lijkt aan te komen. Chung Hyeon heb ik hier nog niet genoemd zien worden, maar hoort er toch ook wel bij, als je op je 18e al nr 69 van de wereld staat. Er staan op dit moment 18-jarigen in de top 100, dat is volgens mij best lang geleden.

Chung wordt morgen 19, dat dan weer wel. :p
Als je beste overwinningen Granollers (nummer 50) en Lu (65) is, is het ook een beetje moeilijk om hype te bouwen. :P Challengers in Azië springen bij mij nou niet echt in het oog, maar hij wint ze wel bijna allemaal. We zullen zien of hij de stap kan maken naar de tour. Tot nu toe heeft hij bewezen een soort van Lu te zijn, kijken of hij meer kan.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:54:41 #116
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_152739557
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tiafoe en Mmoh, toekomstige baasjes van het Amerikaanse tennis.
Net zo goed als Donald?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:31:59 #117
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_152741483
tiafoe is een bazennaam
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_152743284
En wat te denken van 'Monfils look-a-like' Gianni Mina. Staat Tomic even weg te spelen in de eerste set (6/2).

pi_152743420
Tomic geeft gelijk op
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 mei 2015 @ 12:04:39 #120
426493 crew  PippenScottie
pi_152743960
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef luckass het volgende:

[..]

Slow....slow... _O-

Die Tiafoe is in vier maandjes de top 300 ingekomen. Maar dat kan iedereen wel met een racket en tijd teveel (negertje dus dat laatste is geen probleem).
Gast... bewaar dit soort 'humor' voor de fp of zo. :N
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:07:00 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_152744014
Tiafoe wint de eerste set van Duckworth
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:07:37 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_152744028
Tiafoe heeft trouwens ook een RG wildcard
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_152744264
Daar heeft die dan mooi geluk mee.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:33:33 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_152744639
Wat staat Tipsarevic te doen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:53:53 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_152745198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:18 schreef Spetie het volgende:
Daar heeft die dan mooi geluk mee.
Eigenlijk heeft hij hem zelf verdiend, vanwege goedejongenschap op een paar geselecteerde Amerikaanse challengers (USTA).
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')