abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:41:02 #251
469315 Kamelenteen
Meneer voor jou.
pi_173284956
registreer om deze reclame te verbergen
Dat stukje in de spoiler. Zal dat ook nog een bewuste keuze geweest zijn van je vader om die persoon te kiezen, wetende dat je 'm ook prive goed kende of is dat toeval? Zal voor die persoon ook wel een verrassing geweest zijn.

Nu dat bekend is, mag ie daar over spreken met jou mocht je dat willen eigenlijk in privesfeer? Of is dat ook na het overlijden nog steeds niet toegestaan?
Ook wel cameltoe.
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:46:22 #252
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_173285067
Oh en nu ik toch alles spui hier nog dit: (maar en even in spoiler wat reteherkenbaar voor mijn omgeving

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klerkje
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:51:05 #253
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_173285182
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:41 schreef Kamelenteen het volgende:
Dat stukje in de spoiler. Zal dat ook nog een bewuste keuze geweest zijn van je vader om die persoon te kiezen, wetende dat je 'm ook prive goed kende of is dat toeval? Zal voor die persoon ook wel een verrassing geweest zijn.

Nu dat bekend is, mag ie daar over spreken met jou mocht je dat willen eigenlijk in privesfeer? Of is dat ook na het overlijden nog steeds niet toegestaan?
Ik vermoed toeval, met de echtscheiding heb ik hen samen naar deze persoon verwezen (en ik was daar verder niet bij) omdat ik het een goed, kundige persoon vind die heel rustig is.
De heks weet het niet dat ik die persoon ken (niet van mij althans) en zo gaat dat he. Mensen weten een adres van vorige keer en gaan daar dan weer naar terug.

Nee valt nog steeds onder geheimhouding. De persoon in kwestie weet wel van het overlijden, we zijn fb vrienden en deze persoon heeft me daar ook gecondoleerd.
klerkje
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:52:27 #254
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_173285206
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:38 schreef loveli het volgende:
Huwelijk stukmaken, van familie vervreemden, kinderen onterven, zelfs afscheid met kinderen onmogelijk maken. Er is een speciaal plekje in de hel voor haar, waarschijnlijk beginnen ze het nu al extra heet te stoken.
I do hope so!
klerkje
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:54:58 #255
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_173285253
Ik zal hier in ieder geval nog wel wat posten bij eventuele andere rare ontwikkelingen en natuurlijk mijn familie.
Alhoewel ik er sterk rekening meehoud dat zij mij niet meer info gaan geven over waarom er toch zo geheimzinnig is gedaan al die tijd, wie weet.

En natuurlijk de ontmoeting met mijn halfzus. Mocht ik na oktober dit jaar niet meer reageren dan weten jullie meteen dat het inderdaad foute boel was/is en mijn halfzus de grootste crimineel van de planeet is.
klerkje
  donderdag 7 december 2017 @ 21:23:41 #256
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_175561219
Even een harde kick geven hier.

Ik ben er nog, maar de afgelopen maanden zijn echt een rollercoaster geweest.
In augustus en september ben ik langzaam maar gestaag me steeds slechter gaan voelen. Extreem somber, slecht slapen, veel dromen, geregeld ook akelig dromen. In m'n werk ging het niet tof (ik heb best een verantwoordelijke baan en ik overzag niets meer, dat is geen goede combi).
Kon me niet concentreren en had nergens zin in.
Vooral de korte nachten braken me snel op. Daar werd ik echt een partij labiel van.
M'n huisarts is niet zon pilen voorschijver en op dat moment was ik echt pissig op hem. Ik wilde gewoon een pil dat me zou helpen niet telkens aan het hele gedoe te denken.

Als ik dat zo opschrijf slaat dat natuurlijk nergens op, maar zo voelde ik me op dat moment. De ellende is wel dat zon huisarts ook maar een korte tijd heeft. Dus in 5 minuten even zeggen dat je vader dood is en dat het niet fraai is medegedeeld is ongeveer het maximale was ik kon vertellen.
Hij gaf me in overweging om met de praktijkondersteuner GGZ te gaan praten.

Ik had daar echt geen trek in, maar het ging met de dag slechter met mij. Dus toch maar naar die dame toe. Nou wat een prutser was dat!
Ik kon me hele verhaal daar doen, maar ik vond het hoogst irritant dat ze op een gegeven moment dingen zei als:
"Ja zo zijn <insert nationaliteit> mannen!"
"Oh is ze (m'n halfzus) crimineel? Spannend!"
"Oh maar bij de notaris word ook wat afgejoemdeld"

En vervolgens waren haar tips, ga eens praten met je omgeving (doe ik al trut) ga een een rondje fietsen (donder op).

Ik was niet onder de indruk en ik was behoorlijk ontstemt over haar commentaar. Ik heb m'n bekaf daarover ook gedaan bij de huisarts. Voordeel was wel dat ze eea in een verslag had gezet en ik m'n huisarts heb gevraagd of hij dat eerst wil lezen voordat ik weer langs kwam.
Afijn, doorverwezen naar een psycholoog. Daar ben ik 4 of 5 keer geweest.
Fijne rustige man, geen zweverig gedoe, want daar houd ik helemaal niet van. Geen idee wat hij in ons voorlaatste gesprek heeft getriggerd, maar ineens dacht ik "wat doe ik nou? Beetje zielig doen daar bereik je ook niets mee"

Voordat ik zover was, zijn we op vakantie gegaan. Dat was al gepland, met een bezoek aan mijn familie. Eigenlijk zouden we een soort roadtrip doen, maar dat is veel minder uitgebreid geworden. De dagen voor vertrek had ik echt een soort angstaanvallen. Ik wilde pertinent niet weg van huis.

Uiteindelijk toch gegaan, maar de route flink omgegooid al doende. We zijn minder lang weggeweest en hebben veel minder kilometers afgelegd. Wel 4 dagen bij m'n familie en m'n halfzus ontmoet.

M'n halfzus dat was vreemd. De communicatie was lastig. Ze deed redelijk normaal, maar voelde er helemaal niets bij. Zij was meer aangedaan.

Bij m'n familie was het als een warm bad. Het was heel fijn ze weer te zien en te spreken. Het was als vanouds als hoewel ik ze al meer dan 7 jaar niet in het echt had gezien. Het was ook pijnlijk. M'n oom hield het niet droog bij het alleen al horen van m'n vaders naam. Echt praten over wat er is gebeurd kon dus ook niet. Maar we hebben nu wel een Whats appgroepje waarin we foto's en tekstjes plaatsen. Ook mijn moeder zit in die groep..
Afgelopen weekend heb ik m'n brief aan mijn familie afgemaakt en nu ligt deze bij een vertaalbureau. Daarna gaat de brief naar m'n familie. Ik heb daarin mijn kant verteld vanaf de scheiding van m'n moeder tot en met heden.
Vandaag ook nog een blogpost gepubliceerd. Ik heb daar wel even over getwijfeld, maar ik ben er toch blij mee. En wat een ander daarvan vind interesseert me niet zo.
Ik ben de laatste tijd wel weer emotioneler. Het gaat als een golfbeweging op en neer.

Zo! Dat was wel weer een aardige update denk ik.
/liefdagboek
klerkje
  donderdag 7 december 2017 @ 21:44:41 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175561780
Het was ook nogal niet wat wat je voor je kiezen gehad had :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 december 2017 @ 21:50:09 #258
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175561954
Heeft je moeder nu dat pensioen?
Not all those who wander are lost.
pi_175564345
Wat kan je hierop zeggen -O-
Wat een shit allemaal, een mens zou voor minder even in de put zitten!
Maar ik vind dat je het heel erg goed doet! En ook dit zal slijten.
pi_175564553
Fijn om een update van je te lezen. Niet gek dat het je zo raakt. Het was behoorlijk wat, wat er op je pad kwam. Dat heeft tijd nodig om te verwerken.

Fijn dat de psych je een beetje op weg heeft geholpen. En laat die golfbewegingen maar 'gewoon' komen.

Succes en sterkte :*
  vrijdag 8 december 2017 @ 06:07:49 #261
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_175567585
Thanks iedereen :*

quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:50 schreef Mishu het volgende:
Heeft je moeder nu dat pensioen?
Oh ja, vergeten te vertellen.
Ja zij heeft het bijzonder nabestaandenpensioen.
Omdat m'n vader pas is gaan werken na het huwelijk met m'n moeder en hij voor de echtscheiding al in een vervroegd pensioenregeling zat, is er vrijwel niet in Nederland opgebouwd buiten dit huwelijk. Z'n pensioenrechten vanuit Nederland van voor het huwelijk (bij een andere branche dan waar hij later werkte) zijn destijds overgeheveld naar dit pensioenfonds.
Wellicht dat de heks nog iets krijgt van zijn buitenlandse pensioentje, maar dat kan denk ik nooit veel zijn (hij kreeg iets van 90 euro netto per maand).

M.a.w. M'n moeder krijgt alles qua bijzonder nabestaandenpensioen en dat is serieus geld (vind ik dan) kan ik je zeggen. Het gaat om honderden euro's netto per maand! :o
Indien ze het niet zou accepteren dan zou het bij het pensioenfonds blijven. Dus het zou sowieso niet aan de heks toekomen.
klerkje
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:58:49 #262
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175568004
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 06:07 schreef Spiegelei het volgende:
Thanks iedereen :*

[..]

Oh ja, vergeten te vertellen.
Ja zij heeft het bijzonder nabestaandenpensioen.
Omdat m'n vader pas is gaan werken na het huwelijk met m'n moeder en hij voor de echtscheiding al in een vervroegd pensioenregeling zat, is er vrijwel niet in Nederland opgebouwd buiten dit huwelijk. Z'n pensioenrechten vanuit Nederland van voor het huwelijk (bij een andere branche dan waar hij later werkte) zijn destijds overgeheveld naar dit pensioenfonds.
Wellicht dat de heks nog iets krijgt van zijn buitenlandse pensioentje, maar dat kan denk ik nooit veel zijn (hij kreeg iets van 90 euro netto per maand).

M.a.w. M'n moeder krijgt alles qua bijzonder nabestaandenpensioen en dat is serieus geld (vind ik dan) kan ik je zeggen. Het gaat om honderden euro's netto per maand! :o
Indien ze het niet zou accepteren dan zou het bij het pensioenfonds blijven. Dus het zou sowieso niet aan de heks toekomen.
Lekker voor d'r. Nog een reactie van haar gehad hierop? Weet ze het überhaupt?
Not all those who wander are lost.
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:13:34 #263
469315 Kamelenteen
Meneer voor jou.
pi_175580768
Gelukkig ben je niet vermoord ofzo, door je criminele zus :)
Ook wel cameltoe.
  zaterdag 9 december 2017 @ 08:35:32 #264
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_175593071
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Lekker voor d'r. Nog een reactie van haar gehad hierop? Weet ze het überhaupt?
Ik heb geen enkel contact met de heks. Ik zoek het niet op en zij kennelijk ook niet.
Of ze het weet van het pensioen? Geen idee. Als ze dacht iets te krijgen en ze neemt contact op met het fonds dan zullen die wel zeggen hoe het zit lijkt mij.
klerkje
pi_175595746
/lurker hier, met tussenpozen je topic gevolgd. Wil je nu toch even sterkte wensen! Neem de tijd om het allemaal te verwerken, het is toch heftig.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')