abonnement Unibet Coolblue
pi_163220929
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Want kritiek hebben op Gesink mag niet? Wat heeft de man allemaal gewonnen dat je niet kritisch mag zijn op zijn prestaties? De man is mentaal gewoon labiel, heeft nog nooit een grote wedstrijd gewonnen en heeft vrijwel elke kans om ergens een prestatie neer te zetten verknald door te vallen. Niet altijd zijn schuld trouwens, vaak ook belabberde ploegentactiek of domme pech. Toch zie je die pech en die fysieke ongemakken bij de echte grote renners nooit.

Het is gewoon geen winnaar en dat zal hij ook nooit worden. Maar hij is wel één van de grootste Nederlandse renners van de afgelopen jaren, dat zonder meer. Maar met alleen talent voor hard fietsen kom je er niet. Hij mist karakter, slimheid en inzicht. Maar bovenal mist hij gewoon een goede versnelling bergop.
Dit is echt zo'n dooddoener en de populistische meute napraten :') Als Gesink mentaal zo labiel was geweest, was het allang einde carrière geweest en dat is het nog lang niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 juni 2016 @ 19:14:12 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163221000
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n dooddoener en de populistische meute napraten :') Als Gesink mentaal zo labiel was geweest, was het allang einde carrière geweest en dat is het nog lang niet.
Mentaal labielen vallen een keer, proberen misschien één keer terug te komen en als het dan nog één keer een beetje mis gaat kappen ze er mee inderdaad.

Nou kun je van Gesink vinden wat je wilt, maar niet dat hij snel opgeeft, kom op zeg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:22:45 #243
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_163221424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mentaal labielen vallen een keer, proberen misschien één keer terug te komen en als het dan nog één keer een beetje mis gaat kappen ze er mee inderdaad.

Nou kun je van Gesink vinden wat je wilt, maar niet dat hij snel opgeeft, kom op zeg.
Ik vind het wel mentaal labiel dat jullie ingaan op een vrij duidelijke troll.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 juni 2016 @ 19:25:41 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163221554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik vind het wel mentaal labiel dat jullie ingaan op een vrij duidelijke troll.
Ik ben dan ook mentaal labiel, sorry.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_163221629
:D
pi_163221780
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben dan ook mentaal labiel, sorry.
Mede mentaal labiele meldt zich :W
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:31:47 #247
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_163221808
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben dan ook mentaal labiel, sorry.
Dat idee had ik al nadat je geschokt was dat je favoriete gewichtheffer uit Kazachstan voor de bijl ging.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:35:15 #248
194695 franklop
Fran knock
pi_163221938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Zelva het volgende:
NOS in dubio :'(

[ afbeelding ]

Is er al een standbeeld voor de uitvinder van de pijl? Die redt ons nu weer.
Deze zie ik nu pas _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_163221957
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat idee had ik al nadat je geschokt was dat je favoriete gewichtheffer uit Kazachstan voor de bijl ging.
Leave heywoodu alone, het is niet makkelijk al die obscure atleten te steunen!
Jack does it in real time...
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:07:55 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163233536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n dooddoener en de populistische meute napraten :') Als Gesink mentaal zo labiel was geweest, was het allang einde carrière geweest en dat is het nog lang niet.
Het gaat inderdaad fantastisch met zijn carrière.

Hij heeft veel meer talent dan er uitkomt. Maar reageer vooral op één aspect van mijn bericht wat je toevallig lekker uitkomt. Zijn gebrek aan inzicht, versnelling, karakter en koersslimheid zullen van hem nooit een winnaar maken. Prima renner die aan kan klampen, maar hij mist te veel om grote etappes te winnen. Anders zou hij met zijn benen al veel vaker wat gewonnen hebben, maar verder dan een etappe in de ronde van Zwitserland (die hem gegund werd) komt hij niet.

Af en toe een top 5 kan hij best rijden, en daarmee behoort hij in potentie tot de beste 10/15 renners ter wereld en dat is een topprestatie. Maar hij is geen winnaar en dat zal hij ook nooit worden.
pi_163233648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik vind het wel mentaal labiel dat jullie ingaan op een vrij duidelijke troll.
Ik denk dat hij serieus is. En dat valt me vies tegen van Badder.

Wel dankzij één post m'n Gesink bash bingokaart al weer vol, op zich een prestatie.
pi_163233786
Gelukkig gaat gesink niet mee, scheelt heel wat geklaag over zijn mentaliteit postings tijdens de toer als hij moet lossen uit het wiel van Sky
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:33:40 #253
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163233924
Ik heb nooit begrepen dat Gesink zoveel gezeik over zich heen krijgt. Hij heeft heel wat meer gewonnen dan zijn generatiegenoten Mollema en Kruijswijk, ondanks dat hij zoveel tegenslag heeft gekend. Ik denk ook niet dat Kelderman hem gaat evenaren.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:50:02 #254
40566 Ericr
Livewrong
pi_163234237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat Gesink zoveel gezeik over zich heen krijgt. Hij heeft heel wat meer gewonnen dan zijn generatiegenoten Mollema en Kruijswijk, ondanks dat hij zoveel tegenslag heeft gekend. Ik denk ook niet dat Kelderman hem gaat evenaren.
Alleen is zijn laatste grote overwinning vwel van 3 jaar terug. Niet dat een Mollema of Kruijswijk in de tussentijd nou veel gewonnen hebben maar wel wat evenwichtiger gepresteerd. Ook al begon dat bij Kruijswijk ook pas sinds vorig jaar na een aantal jaren fysieke tegenslag.

Natuurlijk speelt mee dat Gesink tussentijds aardig wat ellende heeft meegemaakt maar op de fiets blijven zitten of een gezond lijf bepaalt ook of je weer echt kan meedoen of niet. Dat zie je nu ook bij een Kruijswijk.

Zou best wel eens een Gesink willen zien die een jaar geen tegenslag tegenkomt maar gelet op zijn historie vrees ik dat het er niet snel van komt.
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:02:57 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163234473
Tjah, excelleren in de Tour is ook niet voor iedereen weggelegd zonder een team achter zich stijf van de marginal gains
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:05:15 #256
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_163235829
Tijdens de Tour kan de naam Gesink gewoon vervangen worden door Kelderman hoor, dan blijft dit geweldige topic levend.
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:20:38 #257
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163236141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tijdens de Tour kan de naam Gesink gewoon vervangen worden door Kelderman hoor, dan blijft dit geweldige topic levend.
Kelderman gaat niet proberen om een klassement te rijden.

Hoop ik.
pi_163236784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:50 schreef Ericr het volgende:

[..]

Alleen is zijn laatste grote overwinning vwel van 3 jaar terug. Niet dat een Mollema of Kruijswijk in de tussentijd nou veel gewonnen hebben maar wel wat evenwichtiger gepresteerd. Ook al begon dat bij Kruijswijk ook pas sinds vorig jaar na een aantal jaren fysieke tegenslag.

Natuurlijk speelt mee dat Gesink tussentijds aardig wat ellende heeft meegemaakt maar op de fiets blijven zitten of een gezond lijf bepaalt ook of je weer echt kan meedoen of niet. Dat zie je nu ook bij een Kruijswijk.

Zou best wel eens een Gesink willen zien die een jaar geen tegenslag tegenkomt maar gelet op zijn historie vrees ik dat het er niet snel van komt.
Hij heeft ondertussen ook wat chronische tegenslag he. De heupbreuk waar de meesten niet eens van terugkomen zal toch een blijvende impact hebben. Volgens mij heeft hij nog steeds die ijzeren pin in zijn been? De huidige Gesink is zeker niet meer zo goed als in zijn topjaren, maar de afgelopen Tour presteerde hij zonder meer fantastisch.

2008-2010 top 20 van de wereld (cq-ranking), 2011-2013 top 40, en nu is het een beetje gissen naar zijn echte niveau.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:00:05 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163238379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat Gesink zoveel gezeik over zich heen krijgt. Hij heeft heel wat meer gewonnen dan zijn generatiegenoten Mollema en Kruijswijk, ondanks dat hij zoveel tegenslag heeft gekend. Ik denk ook niet dat Kelderman hem gaat evenaren.
Wat heeft Gesink allemaal gewonnen dan? :')
pi_163238487
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat heeft Gesink allemaal gewonnen dan? :')
O.a. GP Québec, GP Montreal, 2x Giro dell'emilia, ronde van Californië. Maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets, dus dan telt het niet.

Best goed voor een renner van zijn type (zonder echte punch). Had wel wat meer kleine rondjes moeten winnen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:23:47 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163238859
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

O.a. GP Québec, GP Montreal, 2x Giro dell'emilia, ronde van Californië. Maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets, dus dan telt het niet.

Best goed voor een renner van zijn type (zonder echte punch). Had wel wat meer kleine rondjes moeten winnen.
Maar dan bevestig je dus exact wat ik zeg, namelijk dat hij nogal wat mist om een echte winnaar te zijn. Hij is in potentie een top 20 renner van de wereld, misschien zelfs top 10. Maar voor iemand met die kwaliteiten moet je gewoon concluderen dat hij een meefietser is en geen winnaar die zelf de koersen maakt. Hij heeft wat kleine wedstrijden gewonnen ja, maar Quebec, Montreal en Californië zijn nu niet bepaald wedstrijden waar je je seizoen op afstemt.....

Hij heeft top 10 klassementen gereden omdat hij lekker kon aanhaken of in zijn eigen tempo omhoog kon. Maar zelf aanvallen in een grote wedstrijd? 1x per jaar, misschien 2x per jaar. En nooit lukt het eigenlijk.

Dat is alles wat ik zeg. Hij mist de punch, het inzicht en de slimheid. Al is dat natuurlijk ook deels een probleem van zijn hele ploeg.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:29:05 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163238989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hij heeft ondertussen ook wat chronische tegenslag he. De heupbreuk waar de meesten niet eens van terugkomen zal toch een blijvende impact hebben. Volgens mij heeft hij nog steeds die ijzeren pin in zijn been? De huidige Gesink is zeker niet meer zo goed als in zijn topjaren, maar de afgelopen Tour presteerde hij zonder meer fantastisch.

2008-2010 top 20 van de wereld (cq-ranking), 2011-2013 top 40, en nu is het een beetje gissen naar zijn echte niveau.
Voor een deel is het voorkomen van tegenslag en blessures natuurlijk ook een onderdeel van het wielrenner zijn. Kijk, het gedoe in zijn familie en zijn hartproblemen staan daar natuurlijk los van, maar Gesink ligt wel heel vaak op de grond met blessures tot gevolg. De echte toppers liggen gewoon minder vaak op het asfalt. Dat is echt niet alleen onder de noemer 'pech' weg te schrijven.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:44:28 #263
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163239467
Gesink valt niet supervaak, lang niet zo vaak als een Kelderman. Het probleem is alleen dat het bijna altijd ernstige gevolgen heeft als hij valt. Volgens mij is dat pure pech.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:47:50 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163239548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Gesink valt niet supervaak, lang niet zo vaak als een Kelderman. Het probleem is alleen dat het bijna altijd ernstige gevolgen heeft als hij valt. Volgens mij is dat pure pech.
Misschien moet hij eens met zijn bijna naamgenoot gaan praten over een cursus vallen. Judo-ers kunnen heel goed vallen zonder ernstige schade. Ook dat is een kwaliteit, trouwens.

Neemt niet weg dat Gesink zichzelf al heel wat keren uit een klassement heeft laten vallen. Dat Kelderman vaker zou vallen is in die discussie niet relevant.
pi_163239673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor een deel is het voorkomen van tegenslag en blessures natuurlijk ook een onderdeel van het wielrenner zijn. Kijk, het gedoe in zijn familie en zijn hartproblemen staan daar natuurlijk los van, maar Gesink ligt wel heel vaak op de grond met blessures tot gevolg. De echte toppers liggen gewoon minder vaak op het asfalt. Dat is echt niet alleen onder de noemer 'pech' weg te schrijven.
Je hebt vast statistieken om dat te onderbouwen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_163239755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar dan bevestig je dus exact wat ik zeg, namelijk dat hij nogal wat mist om een echte winnaar te zijn. Hij is in potentie een top 20 renner van de wereld, misschien zelfs top 10. Maar voor iemand met die kwaliteiten moet je gewoon concluderen dat hij een meefietser is en geen winnaar die zelf de koersen maakt. Hij heeft wat kleine wedstrijden gewonnen ja, maar Quebec, Montreal en Californië zijn nu niet bepaald wedstrijden waar je je seizoen op afstemt.....

Hij heeft top 10 klassementen gereden omdat hij lekker kon aanhaken of in zijn eigen tempo omhoog kon. Maar zelf aanvallen in een grote wedstrijd? 1x per jaar, misschien 2x per jaar. En nooit lukt het eigenlijk.

Dat is alles wat ik zeg. Hij mist de punch, het inzicht en de slimheid. Al is dat natuurlijk ook deels een probleem van zijn hele ploeg.
Ik bevestig helemaal niet exact wat jij zegt :'). Jij noemt hem mentaal labiel, gebrek aan inzicht, versnelling, karakter en koersslimheid, en dat hij er veel meer uit had moeten halen. Maar juist door het gebrek aan versnelling, waar je weinig aan kunt veranderen, is het heel moeilijk om overwinningen te boeken. Zijn overwinningen in eendagswedstrijden zijn derhalve meer gevolg van precies het omgekeerde van wat jij over hem beweert.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:22 #267
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163239807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien moet hij eens met zijn bijna naamgenoot gaan praten over een cursus vallen. Judo-ers kunnen heel goed vallen zonder ernstige schade. Ook dat is een kwaliteit, trouwens.

Neemt niet weg dat Gesink zichzelf al heel wat keren uit een klassement heeft laten vallen. Dat Kelderman vaker zou vallen is in die discussie niet relevant.
Je weet dat Anton Geesink al bijna 6 jaar dood is?
pi_163239822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor een deel is het voorkomen van tegenslag en blessures natuurlijk ook een onderdeel van het wielrenner zijn. Kijk, het gedoe in zijn familie en zijn hartproblemen staan daar natuurlijk los van, maar Gesink ligt wel heel vaak op de grond met blessures tot gevolg. De echte toppers liggen gewoon minder vaak op het asfalt. Dat is echt niet alleen onder de noemer 'pech' weg te schrijven.
Als Froome en cancellara geen echte toppers zijn, dan wordt de spoeling qua toppers wel dun. Misschien is het zelfs wel een compliment om door jou geen topper genoemd te worden
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:07:17 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163240010
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als Froome en cancellara geen echte toppers zijn, dan wordt de spoeling qua toppers wel dun. Misschien is het zelfs wel een compliment om door jou geen topper genoemd te worden
Froome en Cancellara winnen nog wel eens wat. Die vallen niet bij elke kans die ze hebben op een klassering.
pi_163240700
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Froome en Cancellara winnen nog wel eens wat. Die vallen niet bij elke kans die ze hebben op een klassering.
"De echte toppers liggen gewoon minder vaak op het asfalt."

Jouw woorden. Niet de mijne
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')