abonnement Unibet Coolblue
pi_152590074
Heey, bedankt voor het lezen van mijn vraag/topic.

Ik heb sinds kort een relatie, en de sex is natuurlijk geweldig.
alleen zit ik persoonlijk met iets.

Ik ben mijn vriendin haar tweede bed partner en ze heeft nog nooit een orgasme ervaart!
Daar moet natuurlijk verandering in gebracht worden!

Niet alleen omdat ik vind dat ze het verdient, maar ook omdat het naar mijn idee anders niet compleet voelt, en de sex dan gewoon wat mist als je samen niet zo kan genieten.
ik voel me dan ook een beetje schuldig als ik sex met haar heb zonder dat ze klaarkomt.
Vandaar deze post!

ik vraag jullie hulp, ik ben zelf best ervaren en weet wel wat ik moet stimuleren en doen maar dan alsnog kan ik alle hulp gebruiken, al mijn vorige bed partners hebben al wel orgasmes gehad en kon ik ook wel stimuleren tot.

maar stimuleren tot een orgasme terwijl ze er nog nooit eentje heeft gehad is hele andere koek!

Alvast bedankt voor je reactie!
pi_152591257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:23 schreef GioB het volgende:

Ik heb sinds kort een relatie, en de sex is natuurlijk geweldig.
ze heeft nog nooit een orgasme ervaart!
Hoe geweldig vindt zij het?
pi_152592172
TS, komt ze niet klaar door penetratie? Want dat is gewoon mogelijk dat een vrouw dat niet kan.
Kan je haar wel clitoraal stimuleren? En doet ze dat wel eens zelf?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:47:02 #4
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_152592270
Heeft ze nooit een orgasme ervaart tijdens seks of zelf ook niet met masturberen?
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:26:03 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152593106
Vooral met haar praten. Laat haar jou sturen. Vraag wat ze fijn vindt etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:55:02 #6
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_152594975
Je vriendin is de aangewezen persoon om je te vertellen hoe je haar klaar kunt laten komen.
Als ze zelf nog nooit klaar is gekomen door te masturberen dan is het handig als ze daar een keertje mee aan de slag gaat en gaat ontdekken wat ze precies lekker vindt.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:28:15 #7
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_152595926
Mijn tip:

kaarsen aan, kamer donkerder, massage olie, goed muziekje en jij gaat volledig de tijd voor haar nemen waarbij de de eerste (lange) tijd niet aan haar kut zit, maar echt enkel plagen. Klaarkomen is een soort overgave, dat is niet direct voor iedereen weggelegd. Dat heeft rust en vertrouwen nodig. En sommige vrouwen leren het nooit, jammer genoeg.

En probeer klaarkomen niet als doel te zien.
pi_152596901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:28 schreef Flogging het volgende:
Mijn tip:

kaarsen aan, kamer donkerder, massage olie, goed muziekje en jij gaat volledig de tijd voor haar nemen waarbij de de eerste (lange) tijd niet aan haar kut zit, maar echt enkel plagen. Klaarkomen is een soort overgave, dat is niet direct voor iedereen weggelegd. Dat heeft rust en vertrouwen nodig. En sommige vrouwen leren het nooit, jammer genoeg.

En probeer klaarkomen niet als doel te zien.
Sorry hoor, maar dit vind ik de ideale tip om gewoon super ontspannen in slaap te vallen...

Beffen is de ultieme tip. Een glibberige tong die weet waar hij moet zijn en wat hij moet doen werkt altijd.
pi_152597008
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:04 schreef Blosje het volgende:

[..]

Beffen is de ultieme tip. Een glibberige tong die weet waar hij moet zijn en wat hij moet doen werkt altijd.
Eens,begin maar met een bakkie yogurt leeg likken zonder lepel.
En zij moet natuurlijk ook wel een beetje richting geven wat fijn voor haar is.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_152597421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:04 schreef Blosje het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit vind ik de ideale tip om gewoon super ontspannen in slaap te vallen...

Beffen is de ultieme tip. Een glibberige tong die weet waar hij moet zijn en wat hij moet doen werkt altijd.
Maar ook dan zit er wal wat in de tip om niet te snel de belangrijkste onderdelen zo hard mogelijk te raken. Met wat spanningsopbouw hou je wat over, bouw je extra gevoeligheid op. En dan afmaken met bowlen, duim erin en hand er omheen en dan een beetje ritmisch kneden enzo, dat doet het hem doorgaans wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_152597607
Sommige vrouwen komen nou eenmaal niet (zo makkelijk) klaar. Ookal zou het haarzelf prima lukken, dan nog is er een kans dat het jou (of ieder ander) niet gaat lukken.
Mijn ervaring is dat het ook echt averechts gaat werken om 'haar orgasme' als doel te hebben.
Zorg er gewoon voor dat ze geniet, that's it. Anders gaat het alleen maar frustraties opleveren als het niet lukt. En het is helemaal niet erg als het niet lukt en dat moet het ook niet gaan worden.
Het heeft niks te maken met jou kwaliteiten en hopelijk ook niks met haar plezier.
Ze moet zich er alleen aan kunnen/leren overgeven en dat is gewoon niet voor elke vrouw even makkelijk.
pi_152604008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:28 schreef Flogging het volgende:
Mijn tip:

kaarsen aan, kamer donkerder, massage olie, goed muziekje en jij gaat volledig de tijd voor haar nemen waarbij de de eerste (lange) tijd niet aan haar kut zit, maar echt enkel plagen. Klaarkomen is een soort overgave, dat is niet direct voor iedereen weggelegd. Dat heeft rust en vertrouwen nodig. En sommige vrouwen leren het nooit, jammer genoeg.

En probeer klaarkomen niet als doel te zien.
Dit. Echt, je doet je vriendin hier een enorm plezier mee. :)
pi_152605015
Of er gewoon niet zo de druk op leggen, en wachten tot het vanzelf komt…
Althans, goed dat je het probeert, maar laat haar dat vooral niet weten. :P

Dat dan met die quote van hierboven.
pi_152630247
Alles is gezegd wat gezegd moest worden. Ik sluit me aan bij de rest.
pi_152631506
Wat c-u-t-e zegt :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')