abonnement Unibet Coolblue
pi_173914113
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:22 schreef Reemi het volgende:

[..]

Hoe is de eerste indruk? :)
Ik vind het een toffe plaat.
Juist de huidige singles klinken zwak vind ik.

“Rut” en “Life To Come” zijn prachtig.

Check je PM.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:19:23 #202
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_173915881
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:37 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik vind het een toffe plaat.
Juist de huidige singles klinken zwak vind ik.

“Rut” en “Life To Come” zijn prachtig.

Check je PM.
Klinkt veelbelovend :)

Thanks, maar ik probeer me in te houden tot ik hem fysiek heb morgen :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_173917060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:19 schreef Reemi het volgende:

[..]

Klinkt veelbelovend :)

Thanks, maar ik probeer me in te houden tot ik hem fysiek heb morgen :D
Snap ik... ik ga morgen ook de Deluxe scoren.
Hij ligt al klaar bij de MediaMarkt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_173924048
Geweldig album! Hij staat op Spotify.
pi_173924459
Hij staat aan *O*
Tap tap tap
pi_173924557
Lekker hoor! O+
pi_173925048
Ik zit klaar voor de kaartverkoop, jammer dat die presale link niet meer werkte toen ik keek.
pi_173925065
Heerlijke plaat! Kan niet wachten tot eind november O+
pi_173925742
Jaa ik ben er ook bij, ging makkelijk :)
pi_173926719
Helaas wel een zitplek maar blij met de kaartjes! :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_173926783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:52 schreef MaxC het volgende:
Helaas wel een zitplek maar blij met de kaartjes! :)
Zijn de staanplaatsen uitverkocht? Wij hebben gelukkig nog 2 weten te bemachtigen.

Toch blij dat ik ze in 2013 in de Ziggo Dome en Wembley (één van de mooiste ervaringen van m'n leven) nog als origineel kwartet heb mee mogen maken.

Neemt niet weg dat ik uitkijk naar het concert in februari. *O*
pi_173926795
Ik zal dit jaar helaas skippen. Staan is door medische omstandigheden geen optie.
En de prijs voor de lange zijde qua zitplaatsen vind ik veels te hoog. Zeker omdat je maar 50% krijgt.
Jammer maar helaas... Deze tour skippen en hopen voor Pinkpop
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:31:18 #213
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_173928097
Kon om 5 over 10 nog gewoon veldkaarten krijgen maar vanwege de rug van m’n vrouw die niet zo lang kan staan en ikzelf niet meer zo heel graag in die menigte sta dit keer gegaan voor tribunekaarten vak 106 tegenover het podium.

Sinds de Sam’s town tour een aantal concerten zo ver mogelijk vooraan gestaan en tijdens Battle Born al wat verder naar achter. Vind het even prima zo.
Album ga ik morgen even bij de lokale platenboer scoren. Misschien vanavond na het werk al stiekem streamen 😉
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_173929190
Aantal recensies:

NME: "the band’s best album since 2006’s ‘Sam’s Town’"
http://www.nme.com/review(...)l-wonderful-review-2

OOR: "het Killers-album dat je had verwacht, niet wat je ervan had gehoopt"
https://oor.nl/albums/the-killers-wonderful-wonderful/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_173930096
De deluxe uitvoering staat nu op.
Heb wat door het boekje gebladerd en het is gek om de foto’s zonder Dave Keuning te zien.

Tot nu toe een heerlijke plaat.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_173936822
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 05:08 schreef chansadres het volgende:
Na Mark zal ook Dave niet meer mee gaan op de komende tour. Binnenkort zal het persbericht de deur uit gaan en meer info zal staan in de Q Magazine van Augustus.

Ik ben blij dat de EU leg nog niet bekend is gemaakt. Wat een domper. Zonder Dave hoeft het voor mij niet...
Dit is dat interview in Q Magazine. Mooi, vooral nu je de nummers erbij hoort.
Bijv. dat zijn drie zonen hun depressieve moeder toezingen op Some Kind Of Love. :'(
"Can't do this alone
We need you at home
There's so much to see
We know that you're strong"

https://www.reddit.com/r/(...)gazine_scans_290817/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_173938352
Heb er inmiddels een paar luisterbeurten op zitten.

Ik krijg toch een beetje een solo Brandon Flowers feat. The Killers gevoel erbij.
Niet dat het perse slecht is, maar ik mis toch wel een beetje dat knallende The Killers sound.

Echt zo jammer van de split-up. Ik volg ze sinds Hot Fuss en zag de voor het eerste live in het voorprogramma van U2’s Vertigo Tour in 2005. Sindsdien vele concerten bezocht en super fan van ze.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_173938760
Ik was bij Battle Born afgehaakt maar Sam’s Town heb ik echt kapot gedraaid. Ik ben niet zo’n fan die alle perikelen rond de band volgt dus ik had het allemaal niet meegekregen verder, maar dat heb ik bij meer bands :')
Tap tap tap
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:27:17 #219
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_173938859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:01 schreef CoExist het volgende:
Heb er inmiddels een paar luisterbeurten op zitten.

Ik krijg toch een beetje een solo Brandon Flowers feat. The Killers gevoel erbij.
Niet dat het perse slecht is, maar ik mis toch wel een beetje dat knallende The Killers sound.

Echt zo jammer van de split-up. Ik volg ze sinds Hot Fuss en zag de voor het eerste live in het voorprogramma van U2’s Vertigo Tour in 2005. Sindsdien vele concerten bezocht en super fan van ze.
Ja, dat heb ik bij een aantal nummers ook wel. Je mist Dave's gitaar...

Tyson vs Douglas echter *O*
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_173946591
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:57 schreef chansadres het volgende:
Ik zal dit jaar helaas skippen. Staan is door medische omstandigheden geen optie.
En de prijs voor de lange zijde qua zitplaatsen vind ik veels te hoog. Zeker omdat je maar 50% krijgt.
Jammer maar helaas... Deze tour skippen en hopen voor Pinkpop
Er zijn nog een paar zitplaatsen in vak 102 en 111 voor EUR 49,50 (op dit moment totaal nog 7 plaatsen).

http://www.ticketmaster.nl/event/the-killers-tickets/203809
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Trouwste user 2022 zondag 24 september 2017 @ 16:32:59 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_173968619
AD:

4 sterren: The Killers - Wonderful, Wonderful (Pop/Rok)
Frontman Brandon Flowers had vorig jaar een peptalk van Bono nodig. Waar moest hij heen met synthesizerrockgroep The Killers? Moesten ze eigenlijk nog wel ergens heen? Bono’s opbeurende woorden hebben hun effect niet gemist. Het frisse Wonderful, Wonderful ademt blakend zelfvertrouwen en is het beste Killers-album sinds Sam’s Town uit 2006. Single The Man is heerlijk maf en verslavend lekker. De bombast van Run for Cover en Tyson vs Douglas (over de vermaarde bokswedstrijd uit 1990) is vintage Killers: een tikje fout, maar zo virtuoos gecomponeerd dat verzetten geen zin heeft. (Stefan Raatgever)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173970513
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:57 schreef chansadres het volgende:

Jammer maar helaas... Deze tour skippen en hopen voor Pinkpop
Nadat hun dag op PP 2013 niet zo goed verkocht? Wordt eerder Down the Rabbit Hole of Lowlands.
pi_173988863
Mis in de plaat toch wel een beetje het bombastische The Killers gevoel (zoals meerderen hier aangeven).
Maar moet zeggen, al met al niet slecht, misschien moet hij nog een beetje groeien bij me.

Tyson vs Douglas wel een lekker nummertje ^O^
pi_174016221
Tickets ploften vanmiddag op mijn deurmat.

[ Bericht 4% gewijzigd door CoExist op 28-09-2017 00:57:15 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_174045158
Nou ik ben toch wel blij met dit album hoor. Deze band kan voor mij weinig fout doen op een of andere manier. Ook al gaan ze hun eerste 2 albums nooit meer evenaren, ieder album bevat toch weer altijd enkele sterke nummers.

Brandon vind ik niet eens de beste zanger die er is, maar het is allemaal zo heerlijk catchy wat ze maken O+

Ik heb weer zin in hun show volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')