abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177537295
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb ze op LL gezien, dat was top.
In 2010 in Duitsland, geluid was bagger. Gisteren vond ik top, ok minder dan op LL, maar daar beleef ik alles anders. :P

Jammer dat het voor velen is tegengevallen.

Op naar een volgend goed concert *O*
pi_177547145
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik snap vooral niet waarom ze dan niet gewoon Losing Touch skippen..
Dat vond ik juist een aangename verrassing O+ Volgens mij ben ik een van de weinige die dat echt een leuk nummer vindt :@ Ik ben nooit een van de grootste Mr Brightside fans geweest, het is misschien vloeken in de kerk maar Hot Fuss is ook niet mijn favoriete album. O+ Sam's Town O+

A shot at the night was voor mijn man en mij een prachtige verrassing, dat nummer draaide vorig jaar bij ons huwelijk toen ik de trouwzaal binnenkwam O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_177547560
Kan er ook niet echt wakker van liggen dat ze Mr. Brightside niet hebben gespeeld.
Ik heb dat nummer nu 7x live gehoord en ik prefereer andere nummers.
Heb dat ook met Sunday Bloody Sunday van U2. Op een gegeven moment heb je er genoeg van.

Snap natuurlijk wel als dit je eerste concert van The Killers is het nogal als een deceptie voelt.
Le Civisme Est d'Avant-Garde
  dinsdag 6 maart 2018 @ 23:35:06 #279
134538 chansadres
Black & White
pi_177653540
registreer om deze reclame te verbergen
Net weg in Antwerpen. In de toegift werd Midnight Show uit de mottenballen gehaald. Zeer energieke show, al heb ik wel he idee dat Brandon nog niet geheel genezen is aan zijn stem.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_177657649
Vond het een topshow in Antwerpen! Veel interactie met het publiek, Brandon was energiek vond ik. En wl Mr Brightside als toegift!
pi_177671365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:22 schreef Ace1 het volgende:
En wl Mr Brightside als toegift!
dat is ook niet bijzonder :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')