abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:32:22 #1
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152518160



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT
You can't be late if you don't show up.
pi_152518360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan er alleen geen tracking number opslaan?
Je kan wel je geschiedenis terug bekijken :)
pi_152518763
eerste keer douane.... Fuuuuu!!!!
Nóg langer wachten op mij pakket ;-(

Vraagje: is het wel zeker dat je douanekosten moet betalen, als er in de tracking site staat dat hij door de douane is meegenomen?
pi_152519690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:39 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Je kan wel je geschiedenis terug bekijken :)
I see, overheen gekeken. Top!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152519811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:53 schreef TheSatanSlayer het volgende:
eerste keer douane.... Fuuuuu!!!!
Nóg langer wachten op mij pakket ;-(

Vraagje: is het wel zeker dat je douanekosten moet betalen, als er in de tracking site staat dat hij door de douane is meegenomen?
Als je eruit bent gepikt en het inderdaad een duurder item is krijg je gewoon een brief ja, hoewel je soms ook een status kan hebben dat hij nog 'ge-cleared' moet worden door customs. Kortom, ligt een beetje aan de status.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152520664
Wat is dat voor nerdjesgedrag met die ringen in een vulkaan dan? :')
pi_152521778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is dat voor nerdjesgedrag met die ringen in een vulkaan dan? :')
Heeft vrij hoog nerd gehalte inderdaad ja ;) maar I dont care ik vind het een mooie traditie.

Net in het centrum van eindhoven op zoek gegaan naar fatsoenlijke screen protectors voor mijn 5S. Bij A-mac hebben ze tegenwoordig een fancy apparaat waarmee ze de screenprotector op je mobiel zetten. Hierdoor ziet hij perfect recht en zonder vuiligheid of bubbels er onder.
Kost je 25 euro maar dan ben je veel beter af dan met die 2$ meuk. aanrader dus!
Heb ook nog eens een overhemd besteld maar vraag me af of het wat is. hHb ooit een blazer voor 12 euro besteld en toen zat er een flinke rode streep op die er niet af ging.
Gegroet!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:07:46 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152523037
Kan ze zelf prima plaatsen zonder bubbeltjes :P. Bij glazen protectors van $4-8 heb ik zelf nog geen verprutst :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152526378
Voor de eerste keer in 2 jaar een brief gekregen voor invoer rechten. 2x dezelfde envelop gekregen van fedex. Ook lekker onduidelijk allemaal waar ik wat moet overmaken enz :')
pi_152526437
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 02:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn ervaring met duikbrillen is: duurder = beter. In ieder geval goede anti-fog moet 'ie hebben, want dat is een bitch. Dan heb je er niks aan als 'ie niet goed ontworpen is, want dan kruipt er toch op een gegeven moment water in, wil je niet hebben. Of dat dat ding gewoon niet aangenaam zit alleen al. Zou minimaal 10 USD uitgeven en niks halen waar je niet meer info en reviews van kunt vinden. My 2 centdeals.
Bedankt voor het meedenken :)

Aangezien ik niet vaak zwem (nog niet dat is) en gierig ben, toch maar voor deze gegaan http://www.ebay.com/itm/121515325449
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:38:51 #11
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_152528095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Bij A-mac hebben ze tegenwoordig een fancy apparaat waarmee ze de screenprotector op je mobiel zetten. Hierdoor ziet hij perfect recht en zonder vuiligheid of bubbels er onder.
Kost je 25 euro maar dan ben je veel beter af dan met die 2$ meuk. aanrader dus!
Hier, begin voor jezelf! :P


http://www.aliexpress.com(...)ver/32272174915.html
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:01:19 #12
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_152529111
Pistons v3 voor 10.72:
http://www.tinydeal.com/e(...)x2r49d-p-149073.html

Weet niet of er al ergens goedkoper was gevonden? :)

Edit: zie net dat het de youth is.... excuus
Hello, is it me you are looking for!?
pi_152529156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef roflmaker het volgende:
Pistons v3 voor 10.72:
http://www.tinydeal.com/e(...)x2r49d-p-149073.html

Weet niet of er al ergens goedkoper was gevonden? :)

Edit: zie net dat het de youth is.... excuus
Youth Edition
:]
pi_152530182
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank :7 Ook komt er een 10.000 mAh die weer wat kleiner gemaakt is dan de 10.400 versie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152530267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:31 schreef rene90 het volgende:
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank :7 Ook komt er een 10.000 mAh die weer wat kleiner gemaakt is dan de 10.400 versie.
[ afbeelding ]
:( dan moet ik nog een extra powerbank kopen om mijn verzameling compleet te hebben!
pi_152530529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:07 schreef RobertNL het volgende:
Kan ze zelf prima plaatsen zonder bubbeltjes :P. Bij glazen protectors van $4-8 heb ik zelf nog geen verprutst :).
Ik krijg ze er ook altijd zonder bubbeltjes op, of ze nu 1,2 of 30 euro kosten :P

Eerst scherm helemaal schoonmaken, dan protector plaatsen (zorgvuldig, van voor naar achter in een vloeiende beweging) en als laatst eventuele bubbeltjes met een pasje eruit duwen. 4 min werk, scheelt weer 24 euro zoals hierboven beschreven :P

quote:
Haha wat tof. Die ga ik bestellen :P
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:45:51 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152530531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef Jonmen het volgende:

[..]

:( dan moet ik nog een extra powerbank kopen om mijn verzameling compleet te hebben!
sign me up ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152536075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:31 schreef rene90 het volgende:
Nice, Xiaomi gaat een usb fan maken voor in de powerbank
[ afbeelding ]
Lachen, die wil ik! Praktisch nut is niet heel erg groot, maar wel lachen :) :7
pi_152540078
Screenprotectors :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:31:47 #20
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152543883
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:42:46 #21
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:49:50 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152547506
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Screenprotectors :')
?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_152549669
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is dat voor nerdjesgedrag met die ringen in een vulkaan dan? :')
Mag dat wel in dit topic besproken worden? Wil niet de nazi uithangen maar lijkt me nepproduct...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_152549681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef roflmaker het volgende:
Pistons v3 voor 10.72:
http://www.tinydeal.com/e(...)x2r49d-p-149073.html

Weet niet of er al ergens goedkoper was gevonden? :)

Edit: zie net dat het de youth is.... excuus
Dit zijn de normale: http://www.tinydeal.com/x(...)ne-mic-p-147414.html
en met " mierpoff3 " zou er nog wat vanaf moeten gaan. ;)

ps. Tinydeal is er nu ook in het Nederlands :+

(ik ben niet verantwoordelijk voor spel / grammatica fouten, mijn Nederlands is ook niet echt meer wat het ooit geweest is O-) )


[ Bericht 15% gewijzigd door Kenzi op 13-05-2015 06:29:42 ]
pi_152549789
dubbel -.-
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:06:41 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152549927
Zo lang je het maar niet waagt automatisch vertalen aan te zetten. Doe mij maar Engels :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152550509
Nou de shops krijgen ook de xiaomi usb fan binnen
Banggood voo $5,47
Tinydeal voor $6,16

Wat mij betreft net een tikkeltje te duur atm, 3-4 dollar was leuk geweest net zoals die Xiaomi led's (die trouwens op tmall ook 19.90 CNY zijn, net zoals dat ventilatortje)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152550604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:06 schreef RobertNL het volgende:
Zo lang je het maar niet waagt automatisch vertalen aan te zetten. Doe mij maar Engels :P
80% heb ik over zitten tikken van het Engels :') :Z Een gedeelte hebben ze zelf gedaan, waarschijnlijk met Bing Translate.
Probleem was dat in het Nederlands het vaak veel langere zinnen werden die weer niet op de knoppen passen.

Die Mi Fan moet ik hebben ... alleen begon er net over met iemand hier en die dacht dat ik honger had _O- 'mi fan' = rijst eten

[ Bericht 10% gewijzigd door Kenzi op 13-05-2015 08:40:02 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:55:37 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152550845
Post komt zo met de Xiaomi weegschaal. :P
Een fucking weegschaal, RLY? I know, maar je bent mi fan, of je bent het niet natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152550923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:55 schreef shiznuts het volgende:
Post komt zo met de Xiaomi weegschaal. :P
Een fucking weegschaal, RLY? I know, maar je bent mi fan, of je bent het niet natuurlijk. [ afbeelding ]
Cool, ga je een review schrijven?
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:11:26 #31
375927 Halldor
like a boss
pi_152551051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:32 schreef Kenzi het volgende:

[..]

80% heb ik over zitten tikken van het Engels :') :Z Een gedeelte hebben ze zelf gedaan, waarschijnlijk met Bing Translate.
Probleem was dat in het Nederlands het vaak veel langere zinnen werden die weer niet op de knoppen passen.

Die Mi Fan moet ik hebben ... alleen begon er net over met iemand hier en die dacht dat ik honger had _O- 'mi fan' = rijst eten
Gekookte rijst toch? :P
pi_152551185
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:11 schreef Halldor het volgende:

[..]

Gekookte rijst toch? :P
jup :) heb er 1tje besteld via tmall, zal als ik hem heb ff testen. Het is hier 32 graden dus een fan is welkom.
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:20:26 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152551226
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Cool, ga je een review schrijven?
Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .
Geen idee of er überhaupt nog iets interessants over te vertellen is behalve 'nou, 't is een weegschaal'. :P Maar we gaan het zien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:38:17 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152551562
De nieuwe XPB 10Ah is te preorderen bij Banggood :)



Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Dus tijd om nog een paar 'oude' 10400's de deur uit te doen :D

[ Bericht 11% gewijzigd door dodge_911 op 13-05-2015 09:43:53 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152552557
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe XPB 10Ah is te preorderen bij Banggood :)

[ afbeelding ]

Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Dus tijd om nog een paar 'oude' 10400's de deur uit te doen :D
De 'advertentie' op Banggood is wel erg slecht, ze gebruiken om en om de 10Ah en de oude 10,4Ah door elkaar.. ;(
pi_152552571
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe XPB 10Ah is te preorderen bij Banggood :)

[ afbeelding ]

Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Dus tijd om nog een paar 'oude' 10400's de deur uit te doen :D
Ik wil eventueel wel een oude overnemen als je er van af wil.
Gegroet!
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:30:04 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152552830
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .
Geen idee of er überhaupt nog iets interessants over te vertellen is behalve 'nou, 't is een weegschaal'. :P Maar we gaan het zien.
Waar had je hem nu weg?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152553432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .
Geen idee of er überhaupt nog iets interessants over te vertellen is behalve 'nou, 't is een weegschaal'. :P Maar we gaan het zien.
Nouja, het is wel een 'slimme' weegschaal toch?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152553456
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:

Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Dus tijd om nog een paar 'oude' 10400's de deur uit te doen :D
Vraag me af welke 3300mAh er in zitten. Ik dacht dat de grootste LG's 3000mAh waren, en niet 3300mAh. Op de Xiaomi site staat nog LG, maar ik denk eerder dat het Panasonic HHR300CH zijn. Die zijn wel 3300mAh.
pi_152553850
Van Tweakers:

Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code ;)
1Z099MOUSEPADQ7Q2U
http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160



EDIT:
quote:
$0.99 is de uiteindelijke prijs, geen verzendkosten. ;)

item in het winkelmandje doen > proceed to checkout (niet checkout with Paypal) > rechts de kortingscode invoeren.


[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 13-05-2015 14:49:37 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:41:07 #41
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152554570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:20 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Ik wil eventueel wel een oude overnemen als je er van af wil.
Thanks, maar ik raak ze lokaal wel kwijt, zeker met de festivalzomer in het vooruitzicht :D
Ook zou 't duur worden voor je, want itt tot de shops verzend ik niet gratis naar NL ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152555140
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Thanks, maar ik raak ze lokaal wel kwijt, zeker met de festivalzomer in het vooruitzicht :D
Ook zou 't duur worden voor je, want itt tot de shops verzend ik niet gratis naar NL ;)
Dat is waar! Verkoop je ze door aan vrienden of ga je ze echt verkopen op festivals?
Volgens mij is er prima te verdienen aan die powerbanks aangezien ze op bol.com ook gewoon 40 euro zijn of zo.
Gegroet!
  woensdag 13 mei 2015 @ 12:11:46 #43
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152555347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat is waar! Verkoop je ze door aan vrienden of ga je ze echt verkopen op festivals?
Volgens mij is er prima te verdienen aan die powerbanks aangezien ze op bol.com ook gewoon 40 euro zijn of zo.
Ik ga d'r niet mee op de festivals staan :) Maar heb een hele hoop vrienden en kennissen die interesse hebben in zo 'n ding als ze 1 van de mijne zien.. Daar kan ik ze dus mooi aan kwijt :D
Ben ook nooit te beroerd om iemand van prik te voorzien als'ie ff plat zit, en da's meteen goeie reclame voor zo 'n ding. Dan gaat het van : "Wil ik ook hebben!" en zo raak je snel 7 * 10400 en 1*16000 kwijt aan je vrienden. Maar dan niet aan die prijzen van bol.com :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152555410
ja echt wtf 16000 mAh is gewoon 60 euro bij bol.com
Gegroet!
pi_152557642
Guys, voor degene die nog een waterproof case voor Xiaomi nodig hebben, ik heb van ibuygou vernomen dat de officiële Kingma variant in stock is bij hun en ze snel shippen. Ze hebben ook een coupon beschikbaar gemaakt waardoor het $17 dollar kost en als je voor free airmail kiest, shippen ze alsnog met NLpost voor de FOK-kers.

http://www.ibuygou.com/p-(...)proof-case-6747.html
Coupon: IBYFOKNL001 (coupon is 2 dagen geldig)

Bij gebruik van die coupon moet je wel checkout met paypal kiezen, anders gaat hij om één of andere rare reden weer naar 19.99
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152558263
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:

Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code ;)
[ code verwijderd ]

http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160

[ afbeelding ]
plus 5 dollar verzenden

edit; geeftie wel aan maar je kan gewoon doorklikken en dan bijft .99$ over :)
pi_152559029
Wat is "de officiële Kingma variant" als ik vragen mag?
pi_152559271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Onufriev het volgende:
Wat is "de officiële Kingma variant" als ik vragen mag?
je hebt de originele van xiaomi, dan heb je kingma als merk en vervolgens heb je ook weer fakes van beide.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:43:19 #49
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152559564
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:

Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code ;)
[ code verwijderd ]

http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160

[ afbeelding ]
Goeie tip! Meteen besteld :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_152559721
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.


[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 13-05-2015 14:54:00 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:52:29 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152559841
En afspelen vanaf geheugenkaartje
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152559992
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Catch22- het volgende:
En afspelen vanaf geheugenkaartje
Even toegevoegd, net gehoord trouwens dat als hij in stock is de prijs opnieuw wordt bekeken en hij dus nog wat zal zakken naar 32-34 waarschijnlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:01:25 #53
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152560113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit!
Aangezien mijn huidige earson kapot is (aanknopje afgebroken :') ) toch maar even in de gaten houden :)
You can't be late if you don't show up.
pi_152561985
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:

Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code ;)
[ code verwijderd ]

http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160

[ afbeelding ]

EDIT:

[..]

Tip: Gebruik een foto met hoge resolutie.
pi_152563418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.
pi_152563486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.
dimension of products L167*W67*H59mm?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152563731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

dimension of products L167*W67*H59mm?
keek bij de verpakkingsverhoudingen :{
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:06:59 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152566042
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts :N

pi_152567759
Fuck. Scherm voor een S4 gekocht bij banggood en gebroken aangekomen. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152567813
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef dimmak het volgende:
Fuck. Scherm voor een S4 gekocht bij banggood en gebroken aangekomen. ;(
live chat in met banggood en dan komt dat wel good.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152568592
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

live chat in met banggood en dan komt dat wel good.
:Y Goede service hebben ze wel :P
pi_152568665
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

live chat in met banggood en dan komt dat wel good.
I know, Regel het morgen wel en het was ook redelijk goed verpakt. Maar wel zuur natuurlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:33:32 #63
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_152568849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts :N

I approve of this review of dem Vsonic doppies. ^O^
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:43:37 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152569271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts :N

10.gif !

_O-

BAM JONGUH! Audio is technologie. c_/ Jwtzelluf. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:05:35 #65
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152572615
Even de details van de vsonic.

Zodra je ze gaat luisteren merk je dat ze heel veel treble hebben, onnatuurlijk veel treble ;)
Daardoor krijg je veel helderheid en spreiding, dat klinkt enorm goed bij gitaren en drums. Sultans of swing klinkt echt geweldig. Je krijgt helaas wel pijnlijke trommelvliezen als de muziek van zichzelf al sprankelend is en S-klanken je oren doorboren. Als je de volume niet te ver opkrikt verdwijnt dit probleem wel en ze klinken dus ook heel spannend op lage volume. Ook verstandig voor je oren.

De bas is mooi strak en snel, in combinatie met het bovenstaande zit je te likkebaarden bij rock.
Ze klinken niet warm maar zijn niet saai te noemen. Het doet me veel aan Grado denken.

De bouwkwaliteit is ok en de pasvorm is echt goed met de schuimpjes. Cable strain relief is wel een probleem omdat deze niet aanwezig is.

Lendmeurears heeft ook netjes $20 op de envelop gezet :)

Voor 40 euro zeker een aanrader als het bovenstaande geen probleem is. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de vsd3 zonder S. De vsd5 eigenlijk ook :P
pi_152572944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
Even de details van de vsonic.

Zodra je ze gaat luisteren merk je dat ze heel veel treble hebben, onnatuurlijk veel treble ;)
Daardoor krijg je veel helderheid en spreiding, dat klinkt enorm goed bij gitaren en drums. Sultans of swing klinkt echt geweldig. Je krijgt helaas wel pijnlijke trommelvliezen als de muziek van zichzelf al sprankelend is en S-klanken je oren doorboren. Als je de volume niet te ver opkrikt verdwijnt dit probleem wel en ze klinken dus ook heel spannend op lage volume. Ook verstandig voor je oren.

De bas is mooi strak en snel, in combinatie met het bovenstaande zit je te likkebaarden bij rock.
Ze klinken niet warm maar zijn niet saai te noemen. Het doet me veel aan Grado denken.

De bouwkwaliteit is ok en de pasvorm is echt goed met de schuimpjes. Cable strain relief is wel een probleem omdat deze niet aanwezig is.

Lendmeurears heeft ook netjes $20 op de envelop gezet :)

Voor 40 euro zeker een aanrader als het bovenstaande geen probleem is. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de vsd3 zonder S. De vsd5 eigenlijk ook :P
Ik vind het oprecht knap hoe je zo over oordopjes kan praten, veel verder dan 'klinkt lekker, stevige bas' kom ik niet :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:17:06 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152573224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht knap hoe je zo over oordopjes kan praten, veel verder dan 'klinkt lekker, stevige bas' kom ik niet :').
Dan moet je meer doppen kopen en ga je verschillen horen :D
Jij moet eens op head-fi gaan lezen, dan krijg je pas omschrijvingen waar je hoofd van gaat tollen :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:31:44 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152573907
Ja, de S-versie heb ik dan weer niet. Eigenlijk ook bewust, want het hoeft van mij ook niet zo 'droog'. Voor mij is de standaard VSD3 echt een sweet allrounder! Pakt alles wel lekker en dan nice rond/vol, precies goed gedoseerd alles imho. Geen blubberbass, geen lispende 's'-en. Gewoon de doopst leipe shizzle. :7 Over shizzle gesproken, oh ja:



Was na ontvangst meteen de deur uit voor een dakterras BBQ'tje. :Y) Bij terugkomst nog bij het resterende zonlicht nog snel een pica gemaakt. Batterijen zitten erbij. Snel ff ingedaan. Drie standen. Twee met lbs lijkt het en eentje met kg. Maar, hoewel ik de MI Fit app heb, heb ik nog geen idee hoe ik de twee met elkaar in verbinding zet, dus dat moet ik nog eens ff uitvogelen. Had me nog niet echt ingelezen ofzo. Maar ja, 'em. Het is dus een weegschaal... dus niet echt veel boeiends over te vertellen. Misschien eenmaal met m'n phone aan de praat dat er nog iets interessants te vermelden is. Trouwens Geekbuying. Moest er wel nog 17 USD bijlappen voor het verzenden. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152574185
quote:
17s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

I approve of this review of dem Vsonic doppies. ^O^
10/10 review
pi_152574299
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

je hebt de originele van xiaomi, dan heb je kingma als merk en vervolgens heb je ook weer fakes van beide.
Had er meer van verwacht, het is dus eigenlijk een 'echt' B-merk. Wacht nog wel even af dan :P
pi_152576079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Dat van geheugenkaartje afspelen is zeker wel een pluspunt!
pi_152576349
quote:
Met zonder metrische schroefdraad dus dat past niet denk ik?
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:27:53 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152576833
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Met zonder metrische schroefdraad dus dat past niet denk ik?
Zal het zien, hij is onderweg.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152576863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts :N

Zijn de betere reviews dit. Iets voor de homepage? :')
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:29:06 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152576898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zijn de betere reviews dit. Iets voor de homepage? :')
Ik post hier niet voor de frontpage. Dan zet ik hem op privé :P
pi_152581958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts :N

:')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Maar ja, 'em. Het is dus een weegschaal...
Xiaomi is het nieuwe Apple voor de fanboys. Een weegschaal...

Ik ga overigens eens opzoek of de Chinezen ook een adapter hebben voor m'n tripod. De Chinese laserwaterpas heeft een veel grotere thread.
Vanavond bij het ophangen van wat keukenkastjes moest ik dat ding dus maar met ducttape aan de tripod tapen. :')

Ze zeggen dat alles op te lappen is met duct tape en WD-40 maar dit was 'm niet echt. Was bang dat de waterpas elk moment naar beneden zou donderen...
Maar wel verrekte handig zo'n ding. :Y
  donderdag 14 mei 2015 @ 01:27:03 #77
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152582870
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:')

[..]

Xiaomi is het nieuwe Apple voor de fanboys. Een weegschaal...

Ik ga overigens eens opzoek of de Chinezen ook een adapter hebben voor m'n tripod. De Chinese laserwaterpas heeft een veel grotere thread.
Vanavond bij het ophangen van wat keukenkastjes moest ik dat ding dus maar met ducttape aan de tripod tapen. :')

Ze zeggen dat alles op te lappen is met duct tape en WD-40 maar dit was 'm niet echt. Was bang dat de waterpas elk moment naar beneden zou donderen...
Maar wel verrekte handig zo'n ding. :Y
3/8ste naar 1/4de adapter, denk ik dat je moet hebben...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 14 mei 2015 @ 01:31:29 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152582910
Lendmeurears had de groene/gele vsd3 nog voor de aanbiedingsprijs van 36 euro.
Tja, toch maar gekocht :N

  donderdag 14 mei 2015 @ 01:39:09 #79
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_152583003
Biedt banggood de xiaomi yi cam het goedkoopst aan met 71 usd? Of zijn er goedkopere?
pi_152583016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

?
Wat
  donderdag 14 mei 2015 @ 03:12:22 #81
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152583664
Kneuzen zijn het ook bij PostNL.

Vandaag de welbekende: "wij hebben u gemist" kaart gekregen.
"Wij komen morgen weer bij u langs met uitzondering van zon en feestdagen".

Seriously? In plaats van dat die postbode hem nu gewoon afgeeft bij het postkantoor hier 2m vandaan.............. uiteraard als uitzondering ivm hemelvaart morgen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152583739
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 03:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kneuzen zijn het ook bij PostNL.

Vandaag de welbekende: "wij hebben u gemist" kaart gekregen.
"Wij komen morgen weer bij u langs met uitzondering van zon en feestdagen".

Seriously? In plaats van dat die postbode hem nu gewoon afgeeft bij het postkantoor hier 2m vandaan.............. uiteraard als uitzondering ivm hemelvaart morgen.
Ze hebben hier nou eenmaal richtlijnen voor, kan je verder ook niet veel aan veranderen natuurlijk.Of je moet je postbode kennen en op die manier soms wat kunnen regelen :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152583794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, de S-versie heb ik dan weer niet. Eigenlijk ook bewust, want het hoeft van mij ook niet zo 'droog'. Voor mij is de standaard VSD3 echt een sweet allrounder! Pakt alles wel lekker en dan nice rond/vol, precies goed gedoseerd alles imho. Geen blubberbass, geen lispende 's'-en. Gewoon de doopst leipe shizzle. :7 Over shizzle gesproken, oh ja:

[ afbeelding ]

Was na ontvangst meteen de deur uit voor een dakterras BBQ'tje. :Y) Bij terugkomst nog bij het resterende zonlicht nog snel een pica gemaakt. Batterijen zitten erbij. Snel ff ingedaan. Drie standen. Twee met lbs lijkt het en eentje met kg. Maar, hoewel ik de MI Fit app heb, heb ik nog geen idee hoe ik de twee met elkaar in verbinding zet, dus dat moet ik nog eens ff uitvogelen. Had me nog niet echt ingelezen ofzo. Maar ja, 'em. Het is dus een weegschaal... dus niet echt veel boeiends over te vertellen. Misschien eenmaal met m'n phone aan de praat dat er nog iets interessants te vermelden is. Trouwens Geekbuying. Moest er wel nog 17 USD bijlappen voor het verzenden. ;(
Welke versie van de app gebruik je? Bij mij als ik naar links swipe zie ik "Unpaired Scale" en kan ik een weegschaal toevoegen. :)

overigens maakt Kingma een hoop spul voor de Xiaoyi & GoPro: http://www.jd.com/pinpai/12342-101726.html
pi_152584140
Duss die EARSON-ER-160 is net nieuw?
Ik ga die denk ik wel bestellen, heb nu de 151 ben er erg tevreden over maar zou fijn zijn als de 160 net wat harder zou kunnen.
Ik denk dat hij ook wel harder gaat. de 151 heeft 2x2w output en de 160 2x5W
Gegroet!
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 08:24:29 #85
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152584289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 03:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kneuzen zijn het ook bij PostNL.

Vandaag de welbekende: "wij hebben u gemist" kaart gekregen.
"Wij komen morgen weer bij u langs met uitzondering van zon en feestdagen".

Seriously? In plaats van dat die postbode hem nu gewoon afgeeft bij het postkantoor hier 2m vandaan.............. uiteraard als uitzondering ivm hemelvaart morgen.
Dan verdient die man geen cent aan dat pakket. Dus logisch dat hij het daar niet afgeeft.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152584320
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 07:56 schreef Zspirit het volgende:
Duss die EARSON-ER-160 is net nieuw?
Ik ga die denk ik wel bestellen, heb nu de 151 ben er erg tevreden over maar zou fijn zijn als de 160 net wat harder zou kunnen.
Ik denk dat hij ook wel harder gaat. de 151 heeft 2x2w output en de 160 2x5W
Zal het maandag eens proberen. Als het goed is komt hij bij Tinydeal vandaag binnen. Morgen werk ik niet anders had ik hem dan getest :7

Vind trouwens de ER-151a ook al hard zat. Snap nooit zo waarom alles zo hard mogelijk moet. Als ik de koptelefoon van een collega opzet ben ik in 1 klap oost indisch doof ... bij mij staat mijn koptelefoon op iets van 7% volume en dat is hard zat..
pi_152584342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:31 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Zal het maandag eens proberen. Als het goed is komt hij bij Tinydeal vandaag binnen. Morgen werk ik niet anders had ik hem dan getest :7

Vind trouwens de ER-151a ook al hard zat. Snap nooit zo waarom alles zo hard mogelijk moet. Als ik de koptelefoon van een collega opzet ben ik in 1 klap oost indisch doof ... bij mij staat mijn koptelefoon op iets van 7% volume en dat is hard zat..
Cool! Klein reviewtje zou top zijn!
Bij oortjes en koptelefoons heb ik dat ook. Bij die speaker is het echter vaak dat ik met vrienden ben er we ver uit elkaar zitten/lopen. Maar ben benieuwd hoor graag je ervaringen!
Gegroet!
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:58:45 #88
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152584502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 03:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ze hebben hier nou eenmaal richtlijnen voor, kan je verder ook niet veel aan veranderen natuurlijk.Of je moet je postbode kennen en op die manier soms wat kunnen regelen :7
Ze hebben een andere ingezet :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152584521
Ik heb BG gemaild wanneer ze de 10000mah powerbank verkopen van Xiaomi. Vragen ze me om het SKU nummer :')
pi_152584600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, de S-versie heb ik dan weer niet. Eigenlijk ook bewust, want het hoeft van mij ook niet zo 'droog'. Voor mij is de standaard VSD3 echt een sweet allrounder! Pakt alles wel lekker en dan nice rond/vol, precies goed gedoseerd alles imho. Geen blubberbass, geen lispende 's'-en. Gewoon de doopst leipe shizzle. :7 Over shizzle gesproken, oh ja:

[ afbeelding ]

Was na ontvangst meteen de deur uit voor een dakterras BBQ'tje. :Y) Bij terugkomst nog bij het resterende zonlicht nog snel een pica gemaakt. Batterijen zitten erbij. Snel ff ingedaan. Drie standen. Twee met lbs lijkt het en eentje met kg. Maar, hoewel ik de MI Fit app heb, heb ik nog geen idee hoe ik de twee met elkaar in verbinding zet, dus dat moet ik nog eens ff uitvogelen. Had me nog niet echt ingelezen ofzo. Maar ja, 'em. Het is dus een weegschaal... dus niet echt veel boeiends over te vertellen. Misschien eenmaal met m'n phone aan de praat dat er nog iets interessants te vermelden is. Trouwens Geekbuying. Moest er wel nog 17 USD bijlappen voor het verzenden. ;(
17 dollar? Goedkoopste verzendmethode die ik kan kiezen is 44 dollar.
pi_152584614
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:00 schreef davedavy het volgende:
Ik heb BG gemaild wanneer ze de 10000mah powerbank verkopen van Xiaomi. Vragen ze me om het SKU nummer :')
En gevonden: http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html

22 USD voor die nieuwe power bank. Ik wacht wel even tot die zakt :P
pi_152584811
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:08 schreef davedavy het volgende:

[..]

En gevonden: http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html

22 USD voor die nieuwe power bank. Ik wacht wel even tot die zakt :P
is nog nergens op voorraad (ook al zullen ze aangeven van wel)
Nieuwe Xiaomi producten duurt altijd even voordat de voorraaden opgang komen. En dan dalen de prijzen ook.
Zie bijv die ventilator, kwam eerst voor bijna 7 dollar, staat nu op 4 dollar.
pi_152585084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:25 schreef Kenzi het volgende:

[..]

is nog nergens op voorraad (ook al zullen ze aangeven van wel)
Nieuwe Xiaomi producten duurt altijd even voordat de voorraaden opgang komen. En dan dalen de prijzen ook.
Zie bijv die ventilator, kwam eerst voor bijna 7 dollar, staat nu op 4 dollar.
Ik wilde hem all bij Tmall bestellen :P Die 4 euro meer of minder maakt me ook niet zoveel uit :P
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:12:16 #94
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152585556
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat
Waarom haten op screenprotectors?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:19:29 #95
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152585686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Ik wacht mee! Mijn Earson is inmiddels naar iemand anders en ik mis hem toch wel. Maar het is bijna het dubbele in prijs, dus moet voor mij wel echt een meerwaarde bieden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_152585978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik wacht mee! Mijn Earson is inmiddels naar iemand anders en ik mis hem toch wel. Maar het is bijna het dubbele in prijs, dus moet voor mij wel echt een meerwaarde bieden.
Inderdaad. Die ziet er gaaf uit. Alleen is de prijs nog een beetje aan de hoge prijs.

Weet iemand trouwens waar je goedkoop een nieuw (liefst zeart) bandje kan kopen voor de miband? De mijne is namelijk gebroken.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:46:08 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152586139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:37 schreef relativity het volgende:

[..]

Inderdaad. Die ziet er gaaf uit. Alleen is de prijs nog een beetje aan de hoge prijs.

Weet iemand trouwens waar je goedkoop een nieuw (liefst zeart) bandje kan kopen voor de miband? De mijne is namelijk gebroken.
Banggood :) http://www.banggood.com/O(...)-Strap-p-951981.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:30:06 #98
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_152588705
Iemand al ervaringen met het kopen van SSD drives van bv. Aliexpress?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_152589190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:30 schreef MrKikker het volgende:
Iemand al ervaringen met het kopen van SSD drives van bv. Aliexpress?
er zijn zoveel sellers dat er weinig over te zeggen valt. Opslag/geheugen zou ik zelf niet doen. Prijsverschil is meestal erg klein vergeleken met hier.
:]
  donderdag 14 mei 2015 @ 13:05:50 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152589568
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152589644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:30 schreef MrKikker het volgende:
Iemand al ervaringen met het kopen van SSD drives van bv. Aliexpress?
Kijk daarvoor gewoon even op MyMemory of hier in NL, vaak goedkoper/net zo duur dan China
pi_152591981
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef davedavy het volgende:

[..]

Kijk daarvoor gewoon even op MyMemory of hier in NL, vaak goedkoper/net zo duur dan China
Inderdaad. Of kijk op de pricewatch van Tweakers. Zo veel scheelt dat niet meer...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_152592036
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html Is deze met een rede zo diep afgeprijsd of is het nogsteeds een prima product? :P Ik twijfel, of ik neem deze: http://www.banggood.com/O(...)Phone-p-962703.html/

Wat zouden jullie nemen?
pi_152592097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik post hier niet voor de frontpage. Dan zet ik hem op privé :P
Boh, het zou wel een toppertje worden hoor, jammer :P
pi_152593713
Jezus, wat is die banggood support toch ruk :')
pi_152594002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:36 schreef d4v1d het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html Is deze met een rede zo diep afgeprijsd of is het nogsteeds een prima product? :P Ik twijfel, of ik neem deze: http://www.banggood.com/O(...)Phone-p-962703.html/

Wat zouden jullie nemen?
Is al meermaals voor deze prijs te koop geweest. Niet nadenken en gewoon kopen :P voor het te laat is!
pi_152594179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:14 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Is al meermaals voor deze prijs te koop geweest. Niet nadenken en gewoon kopen :P voor het te laat is!
Ben voor de 1600mAh gegaan, omdat 2x usb
pi_152594676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ben voor de 1600mAh gegaan, omdat 2x usb
en niet beide? :(
pi_152594813
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:44 schreef Jonmen het volgende:

[..]

en niet beide? :(
Wat moet ik met 2 powerbanks waar ik 3 devices mee kan opladen :')?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 16:49:42 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:09:27 #110
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152595374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat moet ik met 2 powerbanks waar ik 3 devices mee kan opladen :')?
Wat voor Chinashopper ben jij, dat je maar zo weinig devices hebt om op te laden ? :P }) O-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:58:52 #111
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_152596721
Ben op zoek naar een goede maar goedkope e-reader. Iemand ervaring met zo'n ding uit China?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_152597631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:58 schreef Studeur het volgende:
Ben op zoek naar een goede maar goedkope e-reader. Iemand ervaring met zo'n ding uit China?
40 euro voor een Kobo Touch op Alie. Prima toch.
pi_152597767
quote:
12s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wat voor Chinashopper ben jij, dat je maar zo weinig devices hebt om op te laden ? :P }) O-)
Hoeveel geef jij per maand uit aan china shopping? :P
pi_152598023


Ben opzoek naar zoiets. Weet niet of dat uit china beter te krijgen valt :P Ik zie alleen maar bluetooth dingen staan, of gelijk zoiets :')

Heb wel dit gevonden: http://www.dx.com/p/salar(...)-175348#.VVTPx_ntlBc Lijkt me wel wat. Voor de rest kan ik niks vinden met reviews, zie wel genoeg staan op DX maar allemaal met 0 reviews dus dat ga ik gewoon niet proberen, op banggood zie ik helemaal niks wat een beetje portable is.

Iemand ervaring met zulke dingen uit china?
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:50:22 #115
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152598117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoeveel geef jij per maand uit aan china shopping? :P
Genoeg :p Maar niet elke maand ;)

En qua headphones : die nieuwe Xiaomi?

pic schaamteloos geleend van shiz :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152598502
quote:
12s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Genoeg :p Maar niet elke maand ;)

En qua headphones : die nieuwe Xiaomi?
[ afbeelding ]
pic schaamteloos geleend van shiz :)
linkje? :@
pi_152598648
Maar ze zien er tof uit, maar ik heb niet genoeg swag voor goudkleurige ;( Vind het niks :P
pi_152599728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Waarom haten op screenprotectors?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Waarom haten op screenprotectors?
Kansloze telefoonverpesters.
pi_152599949
quote:
12s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Genoeg :p Maar niet elke maand ;)

En qua headphones : die nieuwe Xiaomi?
[ afbeelding ]
pic schaamteloos geleend van shiz :)
Ik zie hem niet op Banggood staan -O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 14 mei 2015 @ 20:02:04 #120
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152600280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

linkje? :@
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik zie hem niet op Banggood staan -O-
http://www.tinydeal.com/x(...)dphone-p-147665.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152600291
quote:
Iets buiten budget :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152600730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

Iets buiten budget :+
http://m.tinydeal.com/en/(...)ble-35mm-Jack-p-7021
:]
pi_152600767
quote:
Gast :') Ik hoef geen meuk.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152600964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gast :') Ik hoef geen meuk.
goeie reviews! En in jouw prijsklasse ;D
:]
  donderdag 14 mei 2015 @ 20:36:09 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152601370
Iemand die verstand van beamers heeft?

Is dit iets?

http://www.banggood.com/U(...)ity&utm_content=xuxu

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152601722
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die verstand van beamers heeft?

Is dit iets?

http://www.banggood.com/U(...)ity&utm_content=xuxu

[ afbeelding ]
weinig lumen en erg lage resolutie. 800*480
:]
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:11:30 #127
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152602692
Hoppa! Nieuwe XPB10Ah ordered bij BG en bijbetaald voor Priority Direct Mail ;)
Gewoon, om de collectie compleet te hebben :7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152603426
quote:
12s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:27 schreef dodge_911 het volgende:
3/8ste naar 1/4de adapter, denk ik dat je moet hebben...
Eerder 1/4e naar 5/8.
Zoiets dus geloof ik...
pi_152605332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die verstand van beamers heeft?

Is dit iets?

http://www.banggood.com/U(...)ity&utm_content=xuxu

[ afbeelding ]
Naast de resolutie, schijnt de helderheid van die goedkope led beamers vaak niet al te best te zijn.
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:26:59 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152605787
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]

Ben opzoek naar zoiets. [..] Iemand ervaring met zulke dingen uit china?
Astrotec AS100HD dan (Lendmeurears, MP4Nation, AliExpress, eBay)?

De AS100 Pro is hier inmiddels onderweg ook. Benieuwd of 'ie nou echt een andere sound heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ben je gek :')
Die kun je niet bij Mediamarkt halen, dus ja. :6
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152605828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Iemand91 het volgende:
Ze zeggen dat alles op te lappen is met duct tape en WD-40 maar dit was 'm niet echt. Was bang dat de waterpas elk moment naar beneden zou donderen...
Maar wel verrekte handig zo'n ding. :Y
Dan gebruik je gewoon je ducttape verkeerd hoor :D
pi_152605865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Astrotec AS100HD dan (Lendmeurears, MP4Nation, AliExpress, eBay)?
[ afbeelding ]
De AS100 Pro is hier inmiddels onderweg ook. Benieuwd of 'ie nou echt een andere sound heeft.

[..]

Die kun je niet bij Mediamarkt halen, dus ja. :6
Even zoeken, maar ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien :@

edit: dan ga ik liever voor de akg 451. Die is goedkoper en ik had vroeger de akg 450 en die was prima :P

edit: jouw foto is niet die Astrotec AS100HD?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 22:30:12 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:30:10 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152605940
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Even zoeken, maar ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien :@
Gaat om het innerlijk. Audio is technologie. c_/
En anders koop je de K451 toch gewoon (heb ik ook).

- Die ene is de Xiaomi headphone (goud), de ander de (veel goedkopere) Astrotec AS100HD.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152606006
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gaat om het innerlijk. Audio is technologie. c_/
En anders koop je de K451 toch gewoon (heb ik ook).
ik twijfel wel, mijn akg 450 is overleden omdat het kabeltje stuk is, maar geen idee of er replacement kabeltjes voor zijn :')
pi_152606039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gaat om het innerlijk. Audio is technologie. c_/
En anders koop je de K451 toch gewoon (heb ik ook).

- Die ene is de Xiaomi headphone (goud), de ander de (veel goedkopere) Astrotec AS100HD.
Hoe zit die atrotec? Die akg 450 viel nog wel eens van mn kop af terwijl ik op de fiets zat :')

edit: nee, al dit kon niet samen in een grote post :X :@

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 22:33:13 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:33:53 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152606093
Ik weet niet hoe jij fietst! :D :P

Geloof dat er wel kabeltjes voor zijn?
http://geizhals.eu/?fs=k450%20cable&cat=unsortiert / http://geizhals.eu/?fs=k450%20kabel&cat=unsortiert
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152606631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet niet hoe jij fietst! :D :P

Geloof dat er wel kabeltjes voor zijn?
http://geizhals.eu/?fs=k450%20cable&cat=unsortiert / http://geizhals.eu/?fs=k450%20kabel&cat=unsortiert
Als ik mn hoofd dan draai flikkert die van mn kop omdat het kabeltje dan achter mn vest blijft hangen, een heel klein beetje.
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:09:34 #139
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152607726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als ik mn hoofd dan draai flikkert die van mn kop omdat het kabeltje dan achter mn vest blijft hangen, een heel klein beetje.
Neem dan een BT-speaker van de action en laat anderen meegenieten van je hardcore terwijl je in je groupie fietst :D Jwz
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:12:15 #140
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152607841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die verstand van beamers heeft?

Is dit iets?

http://www.banggood.com/U(...)ity&utm_content=xuxu

[ afbeelding ]
Wat wil je met dat ding gaan doen?
Kleine kinderen entertainen met tekenfilms op de muur of serieus films gaan kijken?

Voor dat geld ga je natuurlijk nooit enige kwaliteit krijgen. Ik voorspel geen scherp beeld door slechte lens en resolutie, dof beeld door lage lumen, waardeloze kleurechtheid, herrie koeling, alleen in het pikkedonker bruikbaar.

Zoiets dus :D
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:32:28 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152608705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:31 schreef monkeybrain het volgende:
Lendmeurears had de groene/gele vsd3 nog voor de aanbiedingsprijs van 36 euro.
Tja, toch maar gekocht :N

[ afbeelding ]
:D Toch maar voor de Tsjernobyl en S-loze editie, hè. >:)

ER160 ziet er idd wel nice uit! :o As seen on http://detail.tmall.com/item.htm?id=45325255627 . Daar trouwens 259 CNY/RMB (42 USD/37 EUR). Maar ik dacht dat de ER152 misschien ook wel al een upgrade was... helaasch, dus eerst horen, dan gleuven!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als ik mn hoofd dan draai flikkert die van mn kop omdat het kabeltje dan achter mn vest blijft hangen, een heel klein beetje.
Mja, heel erg vast zit 'ie nu ook weer niet. Laatste paar keren weer de KOSS Porta Pro van stal gehaald. :D Is ook nog een idee!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 15 mei 2015 @ 09:15:15 #142
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_152613940
ip cameratje en gopro van Xiaomi voor
26,91 euro en 63,95 euro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat de beste prijzen? Zie ik een aanbieding over het hoofd?
Starbucks, waar blijf je
pi_152614217
Ik meen hem zelf gekocht te hebben voor 23 bij BG, drie weken terug. :P
pi_152614501
Ik volg al een tijdje dit topic, en vorige week ook maar eens besloten wat te bestellen op BG!
2 pakketjes de 5de besteld en de 12de en 13de al binnen!

Ik ben fan :D
pi_152614871
Haha ja heerlijk hoe snel banggood tegenwoordig is.
Ik ben de laatste tijd veel aliexpress aan het verkennen.
Vandaag 3 bandana´s besteld één van 1 dollar en twee van 1,5 dollar ben benieuwd of daar nou echt verschil in zit. Aliexpres verkoopt wel echt super veel spullen zeg, ook dingen die ik niet bij banggood etc zie. Kwam net ook wiet zaden tegen _O-
Gegroet!
pi_152615394
Net een bericht dat de Kingma case van ibiygou verzonden is. Lekker snel dus met die coupon voor 17 dollar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:39:03 #147
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:39:34 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152615444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:36 schreef rene90 het volgende:
Net een bericht dat de Kingma case van ibiygou verzonden is. Lekker snel dus met die coupon voor 17 dollar.
Lekker, ik hoop dat die van Banggood eerdaags binnenkomt. Die van Allbuy is pas net op de post gegaan volgens de tracking.
quote:
Gezien, top :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152622109
Omdat jullie ervaren webwinkel klanten zijn wil ik jullie vragen mijn enquête in te vullen.
Ik ben bezig met een afstudeer onderzoek naar betrouwbaarheid bij webwinkels en ik denk dat jullie mening erg veel toe kan voegen aan mijn scriptie.
Zouden jullie mijn enquête willen invullen? het duurt 5 a 10 minuten en je helpt mij echt enorm veel!
Vragenlijst hier: http://www.thesistools.com/web/?id=469168
Bijbehorend topic hier: FHF / [ENQUETE] Help mij afstuderen!

Alvast super bedankt!
Rene90 bedankt voor de toestemming!
Gegroet!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:51:27 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152623632
Zat net een beetje te praten met een Aliexpress seller: Top-One Trading
Gaf nog een ''coupon'' voor Nederlandse kopers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de coupon invullen bij opmerkingen van de order, NIET direct betalen en dan wachten tot de prijs met $3 is aangepast. Zal nog vragen naar de minimale orderwaarde :)

Overigens een prima seller, heb mijn Jiayu S3 daar weg. Sturen desgewenst vanuit/via de UK zodat je zelf geen invoerrechten hoeft af te dragen :) (voor een meerprijs).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:52:00 #151
209721 Downstar
Moeimaker
pi_152623649
Laat ik mij ook maar eens melden weer.
moest ff wat pagina's doorlezen, maar zo te zien niet echt heel veel gemist :P..

Ik heb ook maar even zon muismatje besteld weer!
Actie van een paar jaar terug ofzo ook gedaan en dat was prima kwaliteit!

Even om terug te komen op die beamers. Moet je niet willen :P.
Tenzij zoals monkey al aangaf je kinderen ermee wil vermaken. Maargoed, dat kan je ook gewoon met een normale tv..
pi_152625852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Zspirit het volgende:
Zo ik heb weer 4 LOTR ringen besteld.
Ga er wel wat snel doorheen maarja dat krijg je als je ze steeds opnieuw moet vernietigen!!!
Als vrienden van mij een verre reis gaan maken geef ik ze altijd een ring mee met het verzoek hem in de vulkaan te gooien. Er zijn vrienden die beweren hem vernietigd te hebben maar ik geloof er geen zak van, komen ze aan met met dit soort bewijs:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef Zspirit het volgende:
Haha ja heerlijk hoe snel banggood tegenwoordig is.
Ik ben de laatste tijd veel aliexpress aan het verkennen.
Vandaag 3 bandana´s besteld één van 1 dollar en twee van 1,5 dollar ben benieuwd of daar nou echt verschil in zit.
Jij moet de chicks vast van je afslaan.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:12:13 #153
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152626001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef Zspirit het volgende:
Omdat jullie ervaren webwinkel klanten zijn wil ik jullie vragen mijn enquête in te vullen.
Ik ben bezig met een afstudeer onderzoek naar betrouwbaarheid bij webwinkels en ik denk dat jullie mening erg veel toe kan voegen aan mijn scriptie.
Zouden jullie mijn enquête willen invullen? het duurt 5 a 10 minuten en je helpt mij echt enorm veel!
Vragenlijst hier: http://www.thesistools.com/web/?id=469168
Bijbehorend topic hier: FHF / [ENQUETE] Help mij afstuderen!

Alvast super bedankt!
Rene90 bedankt voor de toestemming!
Ingevuld!
You can't be late if you don't show up.
pi_152626479
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Jij moet de chicks vast van je afslaan.
:') _O-
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:49:13 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152627184


Nieuwe aanwinst :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:03:08 #156
366734 dimmak
bitcoin
pi_152627579
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Jij moet de chicks vast van je afslaan.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:16:21 #157
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152627890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe aanwinst :P
Da's wat voor Zspirit, met al z'n chicks!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:30:17 #158
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152628264
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Jij moet de chicks vast van je afslaan.
En het studeert. My preciouss

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_152628543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:51 schreef RobertNL het volgende:

Overigens een prima seller, heb mijn Jiayu S3 daar weg. Sturen desgewenst vanuit/via de UK zodat je zelf geen invoerrechten hoeft af te dragen :) (voor een meerprijs).
Hoelang heb je de S3 al en hij bevalt hij? Ik heb nog de 10% korting van die Banggood app en nog een paar honderd coins, in combinatie met een stijgende euro betekent dat dat ik hem daar binnenkort ga kopen 8-)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:44:54 #160
384892 LKVBHD
100% NL
pi_152628646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe aanwinst :P
Vrijgezel?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:59:47 #161
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152629041
Ben ik nu blind of kan je je punten niet meer inwisselen bij Banggood?


[ Bericht 39% gewijzigd door dodge_911 op 15-05-2015 19:30:39 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152629417
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:59 schreef dodge_911 het volgende:
Ben ik nu blind of kan je je punten niet meer inwisselen bij Banggood?
Ik denk dat je blind bent ;) dan kan je niet meer je pakjes open doen :(
pi_152630700
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Jij moet de chicks vast van je afslaan.
Haha, alleen als ik axe gebruik ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:12 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ingevuld!
Super bedankt! Hopelijk was het niet teveel moeite :)

Heeft iemand ervaring met van die waterdichte tassen:

6 euro voor 70L op aliexpres is wel verleidelijk.
Gegroet!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:55:20 #164
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152630737
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:41 schreef J.B. het volgende:

[..]

Hoelang heb je de S3 al en hij bevalt hij? Ik heb nog de 10% korting van die Banggood app en nog een paar honderd coins, in combinatie met een stijgende euro betekent dat dat ik hem daar binnenkort ga kopen 8-)
Aanradertje. Ik ben er iig erg tevreden mee. Enig echt minpuntje voor mij is het formaat. 5" en iets platter had ik fijner gevonden. Maar prijs/kwaliteit is super.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:19:37 #165
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152631491
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef Zspirit het volgende:

[..]


Heeft iemand ervaring met van die waterdichte tassen:
[ afbeelding ]
6 euro voor 70L op aliexpres is wel verleidelijk.
Ik had een keer eentje van 10L, stelt niet zoveel voor. Ik zou ze niet in het water durven gooien.
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:20:15 #166
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_152631514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef Zspirit het volgende:

Heeft iemand ervaring met van die waterdichte tassen:
[ afbeelding ]
6 euro voor 70L op aliexpres is wel verleidelijk.
Ja ik heb er twee, weet de inhoud 1 2 3 niet maar ze zijn beiden gemaakt van een dik rubber soort (zoals een zodiac bootje) zijn echt waterdicht.

Op de foto lijkt dit echter ander materiaal
Aigh aigh Captain!
pi_152632195
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik had een keer eentje van 10L, stelt niet zoveel voor. Ik zou ze niet in het water durven gooien.
Hmm oke was dat ook echt zon soort goedkope tas uit china?
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:20 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Ja ik heb er twee, weet de inhoud 1 2 3 niet maar ze zijn beiden gemaakt van een dik rubber soort (zoals een zodiac bootje) zijn echt waterdicht.

Op de foto lijkt dit echter ander materiaal
Denk niet dat dit voor 6 euro kan inderdaad.
Ik wil wel iets wat echt water dicht is dus wellicht ook niet slim om daar op te bezuinigen.
Kun je jouw tas linken?
Gegroet!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:59:01 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152632843
Vanaf morgen ligt er toevallig een bij de Aldi voor een tientje.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 21:50:07 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152634736
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Haha, alleen als ik axe gebruik ;)

[..]

Super bedankt! Hopelijk was het niet teveel moeite :)

Heeft iemand ervaring met van die waterdichte tassen:
[ afbeelding ]
6 euro voor 70L op aliexpres is wel verleidelijk.
Ik heb er zelf 1 van 50L.

Werkt perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 21:52:55 #170
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152634903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Vanaf morgen ligt er toevallig een bij de Aldi voor een tientje.
Die heb ik ook eentje (volgens mij wel groter).

Je moet de bovenkant oprollen en dan nog vastgespen. Ik denk wel dat dat spul echt waterdicht is :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_152635377
:]
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 22:04:50 #172
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152635470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef wootahH het volgende:
Pistons v2.1 zondag voor 10¤ http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Sunday
Happy Price: $11.49
Total 5 Limited to 1 per customer

Moet je op tijd bijzijn dan ;)
pi_152635697
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef noodgang het volgende:

[..]

Happy Price: $11.49
Total 5 Limited to 1 per customer

Moet je op tijd bijzijn dan ;)
ja dat staat er altijd. Als je gewoon klikt als de timer afloopt heb je hem altijd
:]
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 22:13:24 #174
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152635797
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:10 schreef wootahH het volgende:

[..]

ja dat staat er altijd. Als je gewoon klikt als de timer afloopt heb je hem altijd
Heb er eigenlijk genoeg.

Ben er vandaag achtergekomen dat de V3 pistons ook nog prima werken na een rondje mee in de wasmachine :@
  zaterdag 16 mei 2015 @ 08:01:03 #175
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_152643450
Ik heb een xiaomi powerbank van 10400 mah, maar nu zoek ik voor een reis en in gewicht lagere powerbank. Capaciteit 1/4 - 1/2 vd xiaomi is prima. Het iemand een tip
pi_152643473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 08:01 schreef pahlawan het volgende:
Ik heb een xiaomi powerbank van 10400 mah, maar nu zoek ik voor een reis en in gewicht lagere powerbank. Capaciteit 1/4 - 1/2 vd xiaomi is prima. Het iemand een tip
De xiaomi 5000 :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 16 mei 2015 @ 09:14:51 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152643828
Is een prima handzaam dingetje ook. Smartphone sized. Ideaal. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152644091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef wootahH het volgende:
Pistons v2.1 zondag voor 10¤ http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Sunday
Cool! maar hij begint niet op zondag maar zondag op maandag nacht zo te zien.
Gegroet!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:58:31 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152645248


Duurde even, maar dan nu eindelijk de beloofde review van de IP camera :D. Rene heeft hem even op de FP geplaatst :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152645559
Is er al een Earson review? anders wil ik die vanmiddag wel schrijven! Echt een top apparaatje. Donderdag van 12:00 tot 21:00 buiten geweest en hij heeft heel de dag op vol volume aangestaan! Erg goede accu dus, hij was wel verbonden met kabel ipv bluetooth maar toch!
Gegroet!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:20:07 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152645647
De ER151 hebben we het dan over, of de nieuwe ER160?
Want de ER151 heeft iedereen inmiddels wel denk ik. As seen on: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic etc.

Misschien dat ik begin volgende maand een revisit doe als de ER160 binnen is. Heb ondertussen ook tig andere BT speakers binnen, waarvan ook de BT Leadsound i20BT het beste bevalt en de Sounder Comb volgt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152645931
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:20 schreef shiznuts het volgende:
De ER151 hebben we het dan over, of de nieuwe ER160?
Want de ER151 heeft iedereen inmiddels wel denk ik. As seen on: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic etc.

Misschien dat ik begin volgende maand een revisit doe als de ER160 binnen is. Heb ondertussen ook tig andere BT speakers binnen, waarvan ook de BT Leadsound i20BT het beste bevalt en de Sounder Comb volgt.
Bedoelde 151 ik ben een beetje spuit 11 volgens mij. Iedereen heeft dat ding al een jaar en ik net een maand. Ben erg benieuwd naar de 160! Als die net is harder kan zou het echt top zijn!
Gegroet!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 13:11:34 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152648211
Post :7


Meer foto's: http://imgur.com/a/CKjIi
______
Allbuy lijkt ook legit:


Nu nog hopen dat de bandjes zelf ook goed zijn :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152648417
Brainwavz S1 in de aanbieding bij mp4nation. Van $59,50 nu voor $29,50 !
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:28:35 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152651224
Voor de originele prijs zou ik ze nooit halen. Voor de afgeprijsde prijs eigenlijk ook niet. :P Zijn niet zo heel boeiend.
VSD3! :9~ Jwt. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:54:35 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152651813
De aanhouder wint :7.
Niet geantwoord op de mailtjes van geekbuying over de shipping fee van de mi scale. Nu is hij gewoon verzonden zonder extra kosten :+

Nu maar hopen dat er geen SMS volgt :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:28 schreef shiznuts het volgende:
Voor de originele prijs zou ik ze nooit halen. Voor de afgeprijsde prijs eigenlijk ook niet. :P Zijn niet zo heel boeiend.
VSD3! :9~ Jwt. :+
Goed, nu ben ik om :'). Volgende aanbiedingsronde maar eens halen.

[ Bericht 34% gewijzigd door RobertNL op 16-05-2015 16:08:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:13:15 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152652355
>:) c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:19:20 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152652535
Xiaomi 3D bril binnen *O* Na mijn eerst volgende bezoek aan de bioscoop zal ik wel een review plaatsen.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:47:42 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152653478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Erasmo het volgende:
Xiaomi 3D bril binnen *O* Na mijn eerst volgende bezoek aan de bioscoop zal ik wel een review plaatsen.
Goed, als echte Xiaomi adept moet ik die ook maar eens halen :@. Aan de andere kant heb ik dan weer helemaal niets met 3D :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152654358
Zo net ff remote RCA control voor mijn subwoofer in de auto besteld. Anders als pa er mee rijdt dreunt hij van zn stoel af. Ikzelf houdt wel van een stevige bass :7

Is de bedoeling om deze te monteren onder het dashboard.

http://www.ebay.co.uk/itm(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
pi_152654616
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:54 schreef RobertNL het volgende:
De aanhouder wint :7.
Niet geantwoord op de mailtjes van geekbuying over de shipping fee van de mi scale. Nu is hij gewoon verzonden zonder extra kosten :+

Nu maar hopen dat er geen SMS volgt :+

[..]

Goed, nu ben ik om :'). Volgende aanbiedingsronde maar eens halen.
Ze zijn nog gewoon in de aanbieding hoor.

http://www.lendmeurears.c(...)-detachable-version/
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152655454
Gister mijn Jide Remix binnengekregen en ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben. Jide heeft een goede combinatie tussen Android en Windows neergezet en ik heb hem binnengehaald voor maar 219 dollar bij de kickstarter! Voor de mensen die geintresseerd zijn, het is basically een MS surface die op Android draait.
http://www.jide.com/en/remix
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:10:36 #193
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_152655636
Bestelling geplaatst voor de ANTs camera en dat hippe YI-ding.
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:36:29 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152656155
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:

Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code ;)
[ code verwijderd ]

http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160

[ afbeelding ]

EDIT:

[..]

Mooie tip.
Ik had nog $1 tegoed omdat de vorige order nogal slecht was afgedrukt :)
pi_152657904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:36 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie tip.
Ik had nog $1 tegoed omdat de vorige order nogal slecht was afgedrukt :)
Hmm, gebruik zelf geen muismat maar kan natuurlijk wel geinig ding zijn om weg te geven.
Denk er zelf ook eens over na.

Anywho; hier ook weer wat onderweg.
Een 1/4" -> 5/8" adapter en 5 CR2450 batterijen.

Yeah, ben wel de mac daddy hier :')
pi_152659004
Is er nog steeds een multi-track optie in 17track? Zie nu alleen individuele sites die ik kan aanklikken maar niet waar ik mijn nummer in kan posten en dat hij zelf uit zoekt waar hij mee is opgestuurd.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 21:22:09 #197
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152661008
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Is er nog steeds een multi-track optie in 17track? Zie nu alleen individuele sites die ik kan aanklikken maar niet waar ik mijn nummer in kan posten en dat hij zelf uit zoekt waar hij mee is opgestuurd.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 16 mei 2015 @ 21:23:03 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152661028
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zat de eerste keer ook te zoeken _O- .
Maar zoveel traceer ik niet meer tegenwoordig, het komt wanneer het komt :D.

Check hoogstens even een keer of het al onderweg is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152661052
Humor:

Mijn pa vraagt me wil je een hdmi-mini naar hdmi kabel bestellen?

Geen probleem!

Dus ik zoek en koop er eentje, na 14 dagen in de bus.

Pa komt m ophalen, en na n uur een whatsapp berichtje: het is niet de goede!

Dus ik teruglezen, had wel degelijk besteld wat ie wilde hebben, bleek dus dat ie micro hdmi moest hebben :-P

Ging ie toch maar naar de mediamarkt ;-)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:15:02 #200
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152662437
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef RobertNL het volgende:
k zat de eerste keer ook te zoeken
Je krijgt nog wel een tutorial als je de eerste keer op de vernieuwde site komt. Zeker alles meteen weggeklikt? :P
Ik gebruik meestal de 17track op m'n phone. Heb je al dat gedoe niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:17:59 #201
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_152662522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef JohnB52 het volgende:
Humor:

Mijn pa vraagt me wil je een hdmi-mini naar hdmi kabel bestellen?

Geen probleem!

Dus ik zoek en koop er eentje, na 14 dagen in de bus.

Pa komt m ophalen, en na n uur een whatsapp berichtje: het is niet de goede!

Dus ik teruglezen, had wel degelijk besteld wat ie wilde hebben, bleek dus dat ie micro hdmi moest hebben :-P

Ging ie toch maar naar de mediamarkt ;-)
Oepsss

Ik heb onlangs ook een converteren besteld. Door jouw post gecheckt wat ik besteld heb en moest hebben...

Conclusie ik heb net een micro hdmi -> hdmi besteld

Bedankt
pi_152671158
Wil een order cancelen op AE. Hoe wordt dat verrekend? Heb betaald met iDeal namelijk.
pi_152671321
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef davedavy het volgende:
Wil een order cancelen op AE. Hoe wordt dat verrekend? Heb betaald met iDeal namelijk.
Zal wel terug gestort Worden op je rekening dan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152671765
We gaan het uitvinden als de seller met mijn cancel akkoord gaat :P
pi_152675038
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks ^O^

Kon niets vinden in de OP daar over vandaar dat ik het hier even vroeg.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:47:30 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152675400
Heeft iemand een idee/tip om Aliexpress in het engels te forceren, dat automatisch vertalen is echt een ramp :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152675424
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:47 schreef RobertNL het volgende:
Heeft iemand een idee/tip om Aliexpress in het engels te forceren, dat automatisch vertalen is echt een ramp :')
Gewoon .com versie en dan rechtsboven ship to NL/USD --> Vertalen uit.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:51:53 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152675543
Ja, soms vind ik linkjes in het Russisch. Grappig genoeg kom je op verschillende sites shops/aangeboden producten opeens niet tegen en elders wel. Anyways, dan staat er bovenaan 'global site' of iets waarbij je dus de lokale versie verlaat (moet je alleen de url-extensie ff meekopiëren en achter de nieuwe plakken). ;)

Anyhoezels. Earson ER160 bij BG op voorraad en verstuurbaar! b185f7 voor -5%.
http://www.banggood.com/E(...)peaker-p-977417.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 17 mei 2015 @ 13:53:56 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152675603
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Ja, soms vind ik linkjes in het Russisch. Grappig genoeg kom je op verschillende sites shops/aangeboden producten opeens niet tegen en elders wel. Anyways, dan staat er bovenaan 'global site' of iets waarbij je dus de lokale versie verlaat (moet je alleen de url-extensie ff meekopiëren en achter de nieuwe plakken). ;)

Dan kom ik dus weer op de NL site uit, zal wel een koekje zijn dat het forceert :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 17 mei 2015 @ 13:56:00 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152675673
D'OH! :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 17 mei 2015 @ 14:01:44 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152675822
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:56 schreef shiznuts het volgende:
D'OH! :')
Ja, dus :') koekje van aliexpress.nl verwijderen did the trick :D
__

Zat net even door alle China aankopen heen te kijken omdat ik het met Iemand over dit ding had:


Maar ik ben toch alweer tot de conclusie gekomen dat ik nu het meeste spul al wel heb :+ _O- (zelfs zo'n radio :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 17 mei 2015 @ 14:06:27 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152675945
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dus :') koekje van aliexpress.nl verwijderen did the trick :D
__

Zat net even door alle China aankopen heen te kijken omdat ik het met Iemand over dit ding had:
[ afbeelding ]

Maar ik ben toch alweer tot de conclusie gekomen dat ik nu het meeste spul al wel heb :+ _O- (zelfs zo'n radio :P)

Heb je deze al? :P
http://brands.aliexpress.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 17 mei 2015 @ 14:08:21 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152675994
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je deze al? :P
http://brands.aliexpress.com
Ja, althans, de Pipo W6 met bijbehorend tobo. Deze is ook leuk maar dualboot op 32gb, meh.
Als volgende de Pipo W8 dan maar? :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152676142
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:01 schreef RobertNL het volgende:

Zat net even door alle China aankopen heen te kijken omdat ik het met Iemand over dit ding had:
[ afbeelding ]

Maar ik ben toch alweer tot de conclusie gekomen dat ik nu het meeste spul al wel heb :+ _O- (zelfs zo'n radio :P)

Zelf wil ik zo'n ding kopen om in mijn auto te zetten. Rete handig, 3G aansluiten, achter- en voor camera installeren, prima radio, spotify etc etc :P
  zondag 17 mei 2015 @ 15:01:59 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152677681
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zelf wil ik zo'n ding kopen om in mijn auto te zetten. Rete handig, 3G aansluiten, achter- en voor camera installeren, prima radio, spotify etc etc :P
Klopt het is ook hip spul, direct maar weer eens ''aangesloten''. WIFI dongel er in en gaan. Evt kan je ook 3G dongel doen, zit aansluiting voor op :D




IGO maps was meegeleverd maar wij hebben Sygic gebruikt, echt een prima apparaatje zoiets. Maar helaas nu geen auto waar dat ding in past :'(

Nu ook wer, GPS insant fix, tijdens updaten van apps kleine vertragingen maar goed het is dan ook geen octacore 64 bit chipset :P

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 17-05-2015 17:18:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152677856
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Klopt het is ook hip spul, direct maar weer eens ''aangesloten''. WIFI dongel er in en gaan. Evt kan je ook 3G dongel doen, zit aansluiting voor op :D
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Installeren in je auto dan ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 17 mei 2015 @ 16:54:33 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152682627
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:06 schreef Miniem het volgende:

[..]

Installeren in je auto dan ^O^
Nah, helaas dus geen auto waar hij in kan :'(.
V&A / [TK] Dubbel din Android radio (6.2'') DVD, GPS
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152685129
Het is dat die niet past :{ Je bent een van de weinige in NL die een (fatsoenlijke) aanbiedt.
  zondag 17 mei 2015 @ 18:58:33 #219
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152686556
Stoer ding. Als ik een ouwe bak zou rijden, had ik er wel voor gebroken in m'n dashboard. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 17 mei 2015 @ 19:01:09 #220
375166 wihehin
V70 & C63
pi_152686641
Heeft iemand ervaring met een sport-/hardloophorloge uit China? Ik zoek zoiets, dus dat je hem los kan gebruiken van je mobiel en hij moet tenminste de huidige snelheid en de afstand kunnen meten. Op eBay kan ik alleen maar dure (>$150) vinden.
pi_152690160
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:01 schreef RobertNL het volgende:
Ja, dus :') koekje van aliexpress.nl verwijderen did the trick :D
[/quite]
Iemand91 gaat dit ook even doen.
[quote]
Zat net even door alle China aankopen heen te kijken omdat ik het met Iemand over dit ding had:
:+

Vet ding. Lijkt me wel gaaf in de auto omdat je er gewoon van alles mee kunt doen.
Nadeel is wel dat de Android versie snel verouderd en als je zo'n radio dan jarenlang in je auto hebt zitten. (tenzij je een model hebt wat veel support geniet). En de boot time.
Want zo'n standaard model wat met je auto geleverd wordt mag dan wel saai en simpel zijn; het werkt wel en werkt snel.
Jij hebt trouwens wel een goede versie met knoppen. Je hebt van die modellen wat alleen touchscreen is :N

Maar goed; als de navigatie van m'n ouders over een paar jaar zo verouderd is dan maar eens over nadenken. Want een update wordt dan mogelijk moeilijk en sowieso duur.
Punt is alleen wel om alles goed werkend te krijgen, zoals stuurbediening, reeds ingebouwde carkit en boordcomputer (vooral dat laatste schijnt vaak problemen te geven)
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 20:40:55 #222
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152690882
En het is gevoeliger voor diefstal.
Bekende van mij had ook zoiets(niet uit china, de n00b :') )
En binnen twee weken was die weg.
En hij woonde niet in een gigantisch slechte buurt.

Ik heb wel ooit eens gekeken naar een 1din waar zo'n scherm uitschuift. :9
Dat is ook verrot hip en classy.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 17 mei 2015 @ 20:41:00 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152690887
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:+

Vet ding. Lijkt me wel gaaf in de auto omdat je er gewoon van alles mee kunt doen.
Nadeel is wel dat de Android versie snel verouderd en als je zo'n radio dan jarenlang in je auto hebt zitten. (tenzij je een model hebt wat veel support geniet). En de boot time.
Valt mee, start automatisch op en radio begint vrij snel met spelen. Audio van een SD of USB duurt iets langer (18 seconden) maar start wel automatisch waar hij gebleven was.
quote:
Want zo'n standaard model wat met je auto geleverd wordt mag dan wel saai en simpel zijn; het werkt wel en werkt snel.
Jij hebt trouwens wel een goede versie met knoppen. Je hebt van die modellen wat alleen touchscreen is :N
Ja, inderdaad :D
quote:
Maar goed; als de navigatie van m'n ouders over een paar jaar zo verouderd is dan maar eens over nadenken. Want een update wordt dan mogelijk moeilijk en sowieso duur.
Punt is alleen wel om alles goed werkend te krijgen, zoals stuurbediening, reeds ingebouwde carkit en boordcomputer (vooral dat laatste schijnt vaak problemen te geven)
Boordcomputer is inderdaad een puntje, zit wel een TX / TR (zo heet dat toch?) aansluiting op dacht ik. Dus er valt vast iets uit te lezen :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 17 mei 2015 @ 20:41:07 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152690895
Xiaoyi small ants van kikooooo gekregen, denk, hang hem even aan de synology... Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Gepruts via putty in vi.laat maar dan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 17 mei 2015 @ 20:41:55 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152690950
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:41 schreef Catch22- het volgende:
Xiaoyi small ants van kikooooo gekregen, denk, hang hem even aan de synology... Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Gepruts via putty in vi.laat maar dan
Ja, dat is wel wat matig. Kon je niet gewoon de stream toevoegen (voor een bepaalde versie van de firmware)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152691282
quote:
13s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef dud0r het volgende:
En het is gevoeliger voor diefstal.
Bekende van mij had ook zoiets(niet uit china, de n00b :') )
En binnen twee weken was die weg.
En hij woonde niet in een gigantisch slechte buurt.

Ik heb wel ooit eens gekeken naar een 1din waar zo'n scherm uitschuift. :9
Dat is ook verrot hip en classy.
Hmm, daar zeg je ook wat. :{

Nou ja; hier staat de auto i.i.g. in de garage en de Chinese beveiligingscamera staat erboven te snorren. :7

quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:41 schreef RobertNL het volgende:
Valt mee, start automatisch op en radio begint vrij snel met spelen. Audio van een SD of USB duurt iets langer (18 seconden) maar start wel automatisch waar hij gebleven was.
Van starten tot afspelen van SD/USB-audio is zo'n 18 sec.? Dat valt dan wel weer reuze mee.
Zag soms namelijk tijden van bijna een halve minuut (of meer) langskomen. Dat zou toch wel wat minder zijn.
quote:
Ja, inderdaad :D
Als is het alleen maar voor volumeregeling.

Zag gisteren ook reclame voor zo'n volledig touchscreen autoradio.
Wat ze daar deden kan ook niet veilig zijn. :N
quote:
Boordcomputer is inderdaad een puntje, zit wel een TX / TR (zo heet dat toch?) aansluiting op dacht ik. Dus er valt vast iets uit te lezen :P.
Niet zo zeer problemen met weergeven van info op de radio, maar dat als je met de kabelboom bezig gaat je gezeur krijgt met de schermen in je instrumentenpaneel (zoals range, verbruik etc.)
Dat moet toch wel blijven werken.

Overigens kun je op die radio ook zo'n OBD lezer aansluiten, krijg je ook info door. :P

Carkit zou wel een verbetering zijn hier. In de auto moet je nu de naam/telefoonnummer inspreken in het Engels. Leg dat maar eens uit aan je 'wat oudere ouders'. :')
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 20:50:23 #227
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152691429
Krengen zijn trouwens wel duur. Zit even te browsen op Ali maar goedkoop ia anders. :o
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152691527
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:50 schreef dud0r het volgende:
Krengen zijn trouwens wel duur. Zit even te browsen op Ali maar goedkoop ia anders. :o
Mwah, kijk wat een beetje autoradio hier kost. Ben je ook al gauw ¤100 kwijt voor wat leuks.
Dan vindt ik een 100 erbij voor veeeeeeel meer mogelijkheden niet zo veel geld eerlijk gezegd.
  zondag 17 mei 2015 @ 20:53:37 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152691599
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:50 schreef dud0r het volgende:
Krengen zijn trouwens wel duur. Zit even te browsen op Ali maar goedkoop ia anders. :o
In V&A dus nu 1 van de zelfde prijs :D
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:47 schreef Iemand91 het volgende:

Van starten tot afspelen van SD/USB-audio is zo'n 18 sec.? Dat valt dan wel weer reuze mee.
Zag soms namelijk tijden van bijna een halve minuut (of meer) langskomen. Dat zou toch wel wat minder zijn.
Jup, en radio zelfs nog sneller dus. Al tijdens het booten als ik het mij goed herinner.
quote:
Niet zo zeer problemen met weergeven van info op de radio, maar dat als je met de kabelboom bezig gaat je gezeur krijgt met de schermen in je instrumentenpaneel (zoals range, verbruik etc.)
Dat moet toch wel blijven werken.

Overigens kun je op die radio ook zo'n OBD lezer aansluiten, krijg je ook info door. :P

Carkit zou wel een verbetering zijn hier. In de auto moet je nu de naam/telefoonnummer inspreken in het Engels. Leg dat maar eens uit aan je 'wat oudere ouders'. :')
Ja, al werkt dat deel van de BT niet op dat ding dat ik heb, werkt vooral als handsfree maar andere dingen koppelen ging niet ofzo. Maar er zijn diverse topics over die dingen op XDA (die ik heb al 700 pagina's :')).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 20:54:18 #230
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152691641
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mwah, kijk wat een beetje autoradio hier kost. Ben je ook al gauw ¤100 kwijt voor wat leuks.
Dan vindt ik een 100 erbij voor veeeeeeel meer mogelijkheden niet zo veel geld eerlijk gezegd.
Ik vergelijk ze met de gewone radio's die ik daar zie van 4 tientjes. Dan scheelt het een hoop. :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152692128
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:53 schreef RobertNL het volgende:
Jup, en radio zelfs nog sneller dus. Al tijdens het booten als ik het mij goed herinner.
Netjes. :Y
quote:
Ja, al werkt dat deel van de BT niet op dat ding dat ik heb, werkt vooral als handsfree maar andere dingen koppelen ging niet ofzo. Maar er zijn diverse topics over die dingen op XDA (die ik heb al 700 pagina's :')).
Nou ja, al is het alleen maar om contactlijst o.i.d. te kunnen gebruiken.
Alles beter dan in het Engels gaan zitten praten om te gaan bellen.

Misschien gaan de Chinezen ook wel wat met Android Car doen. Dat zou helemaal gaaf zijn.

Wilde overigens ook graag de gesproken instructies van m'n Android navigatie over de speakers krijgen (via bluetooth) maar dat gaat op deze auto blijkbaar niet werken. Heeft geloof ik met A2DP te maken. Jammer. :'(
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:54 schreef dud0r het volgende:
Ik vergelijk ze met de gewone radio's die ik daar zie van 4 tientjes. Dan scheelt het een hoop. :P
Ja, dan wel ja.
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 21:25:22 #232
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152693322
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In V&A dus nu 1 van de zelfde prijs :D

[..]

Jup, en radio zelfs nog sneller dus. Al tijdens het booten als ik het mij goed herinner.

[..]

Ja, al werkt dat deel van de BT niet op dat ding dat ik heb, werkt vooral als handsfree maar andere dingen koppelen ging niet ofzo. Maar er zijn diverse topics over die dingen op XDA (die ik heb al 700 pagina's :')).
2din past niet in de mijne ;)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152693859
hoe weet je of je 2din past ofniet?
  zondag 17 mei 2015 @ 22:27:35 #234
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_152696400
als er een grote radio inpast ja of nee :) soms moet je bakje er onder/op weg halen en ander frame kopen.
inmiddels al zo'n 6 china dvd spelers gehad :D
Helaas 3x gestolen uit me bus... ( in 1 maand!! vond de verzekering niet grappig... )
en 3x met de auto mee verkocht :)

Zodra ik weer uit de "grote" boze stad ben verhuist komt er gelijk weer 1 in de bus!
altijd heerlijk dvdtje met muziek clips op en als je ff staat te wachten ergens internetten op je scherm :)
overigens heb je soms schermen voor 100,- inclusief DHL verzending!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_152696702
met de 2,5 eu bonustegoed van mini maar een muis gekocht :P
  zondag 17 mei 2015 @ 22:35:21 #236
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152696841
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dat is wel wat matig. Kon je niet gewoon de stream toevoegen (voor een bepaalde versie van de firmware)?
Mja dat is hampel. Maar ik heb me boos gemaakt en het werkt.

Het wordt een kippenhokcam. Als de WiFi van de can sterk genoeg is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 17 mei 2015 @ 22:59:56 #237
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_152697886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mwah, kijk wat een beetje autoradio hier kost. Ben je ook al gauw ¤100 kwijt voor wat leuks.
Dan vindt ik een 100 erbij voor veeeeeeel meer mogelijkheden niet zo veel geld eerlijk gezegd.
Maar hoe is de geluidskwaliteit? Want dat vind ik ook wel een heel belangrijk punt bij een autoradio. Heb ooit in een vorige auto van mij al het verschil gehoord tussen een Sony en een Pioneer, nou, van die Sony werd ik al niet bepaald vrolijk en dat is dan een A-merk...
Don't let my username fool you...
pi_152698534
Pandawill site ligt plat door die piston 2 actie. Lekker dan....
pi_152703078
14.36 voor die BlitzWolf 5 port charger bij banggood. BlitzWolf nemen of voor 6 euro meer de Anker?
  maandag 18 mei 2015 @ 07:31:13 #240
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_152703180
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:16 schreef Serpent207 het volgende:
14.36 voor die BlitzWolf 5 port charger bij banggood. BlitzWolf nemen of voor 6 euro meer de Anker?
Anker zou ongezien mijn voorkeur hebben.
  maandag 18 mei 2015 @ 08:18:35 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152703650
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 07:31 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Anker zou ongezien mijn voorkeur hebben.
absoluut. Ik klooi niet meer met brakke laders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152704182
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

absoluut. Ik klooi niet meer met brakke laders
Heb zelf deze Axgio
Ding weegt zoveel als een baksteen, is in kwaliteit wel te vergelijken met Anker spul.
pi_152705240
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:51 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Heb zelf deze Axgio
Ding weegt zoveel als een baksteen, is in kwaliteit wel te vergelijken met Anker spul.
Die Axgio ziet er wel redelijk armoedig uit eigenlijk, zo op het oog heeft het niet zoiets dat ik gelijk denk van wat een goed spul. Heb je hem weleens open gemaakt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152705617
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die Axgio ziet er wel redelijk armoedig uit eigenlijk, zo op het oog heeft het niet zoiets dat ik gelijk denk van wat een goed spul. Heb je hem weleens open gemaakt?
jup, en er zit degelijke electronica in, geen shortcuts of slecht soldeerwerk. daarom is hij ook zo zwaar. :)
pi_152708425
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef revpolen het volgende:
als er een grote radio inpast ja of nee :) soms moet je bakje er onder/op weg halen en ander frame kopen.
inmiddels al zo'n 6 china dvd spelers gehad :D
Helaas 3x gestolen uit me bus... ( in 1 maand!! vond de verzekering niet grappig... )
en 3x met de auto mee verkocht :)

Zodra ik weer uit de "grote" boze stad ben verhuist komt er gelijk weer 1 in de bus!
altijd heerlijk dvdtje met muziek clips op en als je ff staat te wachten ergens internetten op je scherm :)
overigens heb je soms schermen voor 100,- inclusief DHL verzending!
Bestaan er chineese 1 Din autoradio's met dvd/android mogelijkheden? Met zo een uitschuifbaar scherm of zo?
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 12:53:07 #246
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152709891
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:58 schreef ridsel het volgende:

[..]

Bestaan er chineese 1 Din autoradio's met dvd/android mogelijkheden? Met zo een uitschuifbaar scherm of zo?
Ja die heb je. Op Ali zoeken op car radio Android 1din kom je er zat tegen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 18 mei 2015 @ 13:25:02 #247
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152710800
De nieuwe 10000mAh XPB is vrij cheap bij GeekBuying te krijgen voor ¤16,28 en met de coupon FOKNLGKB gaat er nog 81 cent vanaf!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152711091
quote:
12s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:25 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe 10000mAh XPB is vrij cheap bij GeekBuying te krijgen voor ¤16,28 en met de coupon FOKNLGKB gaat er nog 81 cent vanaf!
Mooi gespot, inderdaad wel een prima prijsje. Paar dollar meer dan de oude maar wel weer wat compacter.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 mei 2015 @ 13:38:18 #249
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152711160
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mooi gespot, inderdaad wel een prima prijsje. Paar dollar meer dan de oude maar wel weer wat compacter.
Had 'm gespot bij de buren... Maar dankzij jou hebben we 'm nog cheaperderder *) *)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 18 mei 2015 @ 14:42:49 #250
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_152713101
Skytronic draadloze IP camera bij de Makro vanaf aankomende woensdag voor ¤66,55 incl. BTW.

WiFi, draai- en zwenkbaar, plug&play, alarm-signaal of e-mail na detectie, ingebouwde microfoon, nachtzicht tot 10 meter, opname-functie op Microsoft kaart (tot 32GB)

Het is geen China shopping maar aangezien het hier een IP cam betreft wilde ik het toch even met jullie delen.

Link: http://catalogues.metro-group.com/makro-nederland/non-food-11/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 60% gewijzigd door ManageTheAnger op 18-05-2015 14:51:17 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_152715084
Denk dat ik toch het risico ga nemen voor de Blitzwolf ga. Heeft iemand de Earson 160 eigenlijk al binnen? Ben toch wel erg benieuwd.
pi_152715320
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:47 schreef Serpent207 het volgende:
Denk dat ik toch het risico ga nemen voor de Blitzwolf ga. Heeft iemand de Earson 160 eigenlijk al binnen? Ben toch wel erg benieuwd.
Ik krijg die Blitzwolf binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of wat ;) En mocht je hem bestellen vergeet de FOKNLBG niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 18-05-2015 15:58:31 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152715410
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik krijg die Earson binnen komende week waarschijnlijk en kan je dan wel laten weten hoe of wat ;) En mocht je hem bestellen vergeet de FOKNLBG niet.
Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?
pi_152715576
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Top! Als je de 151 ook hebt mischien een kleine sound comparising?
Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152715819
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Blitzwolf bedoelde ik sorry, maar komt wel even een klein verhaaltje over hier.
Ook welkom natuurlijk :D
  maandag 18 mei 2015 @ 17:04:05 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152717779
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Skytronic draadloze IP camera bij de Makro vanaf aankomende woensdag voor ¤66,55 incl. BTW.

WiFi, draai- en zwenkbaar, plug&play, alarm-signaal of e-mail na detectie, ingebouwde microfoon, nachtzicht tot 10 meter, opname-functie op Microsoft kaart (tot 32GB)

Het is geen China shopping maar aangezien het hier een IP cam betreft wilde ik het toch even met jullie delen.

Link: http://catalogues.metro-group.com/makro-nederland/non-food-11/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwha, specs zijn niet bijster goed. Bouwmarkt heeft vergelijkbare prijs wel liggen. SD is dan wel een toevoeging die je niet altijd ziet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152722341
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99

[ afbeelding ]
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellen
pi_152722421
Trouwens...earson e-151 is in de aanbieding voor 18.99 dollar, voor degene die er nog 1 nodig heeft :D
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152723059
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef mschol het volgende:
hopen dattie er vanavond nog is, dan kan ik em wellicht bestellen
Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
  maandag 18 mei 2015 @ 19:42:04 #261
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152723587
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
Anker® 40W 5V / 8A 5-Port USB-lader NU weer in de aanbieding. ¤16.99

[ afbeelding ]
Besteld :@ samen met de kabels om geen verzendkosten te betalen. Ben benieuwd of m'n CC nog werkt. Van de week opgezegd omdat ik 'm te weinig gebruikte. Zal je net zien :{

Binnenkort eens 'n gratis versie ergens vandaan toveren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_152723632
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
Ik hoop dat shiz mn berichtje leest. Heb nl geen CC :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 18 mei 2015 @ 19:48:27 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_152723882
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.



Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_152724440
quote:
16s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.

[ afbeelding ]

Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Flee shipping?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152724448
Ik zag dat ze al naar Duitsland en de UK verzonden. Jammer is dat het vrij duur is in vergeleken met bijv. BG en Tinydeal. Geen idee hoe dat komt.

quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:00 schreef Miniem het volgende:

[..]

Flee shipping?
Dit dus. Daar doen ze niet aan (atm althans) en ze geven gewoon de volledige waarde op.


Zie: http://www.mi.com/en/store/service/shipping/
  maandag 18 mei 2015 @ 20:02:13 #266
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152724492
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Besteld :@ samen met de kabels om geen verzendkosten te betalen. Ben benieuwd of m'n CC nog werkt. Van de week opgezegd omdat ik 'm te weinig gebruikte. Zal je net zien :{

Binnenkort eens 'n gratis versie ergens vandaan toveren.
En de afwijzing door CC :')

Sturen ze 'n rekening ook internationaal mee? Iemand 'n andere oplossing evt? :D

Edit: Neteller accountje aangemaakt en zo 'n virtual-CC aangemaakt, opgelost :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 18-05-2015 21:01:57 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 18 mei 2015 @ 21:06:38 #267
13148 Shogo
Psycho...
pi_152727728
Late to the game maar Xiaomi 5000 mAh powerbank besteld. *O* En de Mi Band nog onderweg. Beide bij BG. Ben benieuwd. :9
pi_152727881
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En de afwijzing door CC :')

Sturen ze 'n rekening ook internationaal mee? Iemand 'n andere oplossing evt? :D

Edit: Neteller accountje aangemaakt en zo 'n virtual-CC aangemaakt, opgelost :Y
Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152728301
quote:
16s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:48 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi gaat binnenkort EU/US shop openen voor accessoires.

[ afbeelding ]

Bron: https://twitter.com/xiaomi/status/600131048874192896
Voor verzending naar Duitsland, Frankrijk en Engeland en ze hebben aangegeven dat de voorraden (zeer) beperkt zullen zijn.
Plus dat hier alle bijkomende kosten (BTW e.d.) direct in de prijs zit kun je net zo goed rechtstreeks uit China halen. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.

En wat krijg je als je een goedkope (lees: $54.99) ronde smartwacht wil maken?



Jup; een UI die gemaakt is voor een vierkant/rechthoekig scherm _O-

  maandag 18 mei 2015 @ 21:15:33 #270
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152728341
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Anders heb je ook nog als fysieke prepaid CC de 3v card. Misschien ook dan wel interessant voor je.
Had ook nog gekund inderdaad. Neteller lijkt vooralsnog prima te werken. Ik gebruik 'm vooral online, fysiek kan ik nog altijd aanvragen. Kost 'n tientje maar dan heb je ook wat ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 18 mei 2015 @ 22:22:29 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152731850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik zag dat ze al naar Duitsland en de UK verzonden. Jammer is dat het vrij duur is in vergeleken met bijv. BG en Tinydeal. Geen idee hoe dat komt.

[..]

Dit dus. Daar doen ze niet aan (atm althans) en ze geven gewoon de volledige waarde op.

Zie: http://www.mi.com/en/store/service/shipping/
Niet eens, gewoon pre-paid:
quote:
Yes, Xiaomi will pre-calculate the import taxes and duties based on the standard rates set by destination country’s customs. It will be included in the total price during checkout.
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Voor verzending naar Duitsland, Frankrijk en Engeland en ze hebben aangegeven dat de voorraden (zeer) beperkt zullen zijn.
Plus dat hier alle bijkomende kosten (BTW e.d.) direct in de prijs zit kun je net zo goed rechtstreeks uit China halen. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.

En wat krijg je als je een goedkope (lees: $54.99) ronde smartwacht wil maken?

[ afbeelding ]

Jup; een UI die gemaakt is voor een vierkant/rechthoekig scherm _O-

Haha :').
Heb overigens 2 van die dingen onderweg :') (vierkant, dat dan wel weer). 1 van het PW review programma en 1 ter vergelijk van Bangood.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152732117
Wat verbruiken die Anker oplaadstations eigenlijk in idle stand? Iemand die dat al een keer heeft gemeten.
pi_152732264
Iemand ervaring met micro USB snellader blokjes en kabels?

Heb allemaal blokjes in huis maar die laden te traag dus wil een aantal snelladers kopen
pi_152732385
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met micro USB snellader blokjes en kabels?

Heb allemaal blokjes in huis maar die laden te traag dus wil een aantal snelladers kopen
Ja, zo'n 60W Anker :) :7
pi_152732416
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met micro USB snellader blokjes en kabels?

Heb allemaal blokjes in huis maar die laden te traag dus wil een aantal snelladers kopen
Een Anker aanschaffen, of die Blitzwolf van banggood (is een kloon), ik krijg die komende week / volgende week binnen dus zal hem dan wel even testen. Qua kabels heb ik nog niet 1 kabel gevonden waarvan ik zeker weet dat hij 100% goed is, behalve die van de Xiaomi powerbank maar die is te kort voor andere apparaten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152732498
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:
behalve die van de Xiaomi powerbank
Ja die is rete-snel hé! _O_
  maandag 18 mei 2015 @ 22:36:32 #277
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_152732561
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet eens, gewoon pre-paid:

[..]

[..]

Haha :').
Heb overigens 2 van die dingen onderweg :') (vierkant, dat dan wel weer). 1 van het PW review programma en 1 ter vergelijk van Bangood.
Heb je al eerdere ervaring met dat reviewprogramma van PW? Ik zat er vanmiddag ook al naar te kijken maar het klinkt eigenlijk iets te makkelijk, vrij breed begrip ook dat popular websites. Al ken ik PW dan wel weer als een betrouwbare shop..

Ik schiet ze iig eens een mailtje.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_152732807
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Een Anker aanschaffen, of die Blitzwolf van banggood (is een kloon), ik krijg die komende week / volgende week binnen dus zal hem dan wel even testen. Qua kabels heb ik nog niet 1 kabel gevonden waarvan ik zeker weet dat hij 100% goed is, behalve die van de Xiaomi powerbank maar die is te kort voor andere apparaten.
Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huis
pi_152732943
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huis
De lader van de Umi Zero. Super ding, snelste oplader die ik ken. Kost rond de 10 dollar bij BG, en is gemaakt door Texas Instruments (ja van die rekenmachines) :Y
pi_152733007
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk meer een 1/2 poort stekkerblokje. (4/5 stuks). Zo'n anker komt er ook wel maar dan voor bij de pc. Die blokjes zijn voor mee te nemen op werk of meerdere dingen op verschillende plekken in huis
Een tijdje geleden had je ze liggen bij de Action van Philips, 2x2A was dat dacht ik. Anders de Nillkin is ook prima, http://www.banggood.com/N(...)-Phone-p-926190.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152733146
^O^ en dan moet ik toch ook nog de juiste USB kabels erbij?
pi_152733205
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
^O^ en dan moet ik toch ook nog de juiste USB kabels erbij?
Jup, op tweakers zijn wel testen geweest met verschillende usb kabels die doorgemeten zijn dus misschien kan je daar even kijken voor de kabels. Zelf heb ik eigenlijk nog niet een 100% goede kabel gevonden met een redelijke lengte, dan is de Nillkin degene waar ik nog de beste ervaringen mee heb eigenlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152733684
Ik heb op dit moment een Antec Notebook Cooler 200, deze is al best oud en ik ben al eens aan het kijken naar iets beters. Zijn er betere laptopkoelers op de Chinese markt? Op de Europese vind ik niet direct iets dat an sich beter is..

http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item1e9be90c05

Te mooi om waar te zijn?

of deze:


http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item20c6d352cb

Geen importkosten als ik 11 dolar er meteen bij betaal. :)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:00:40 #284
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152735986
summer10 = -10% bij BangGood...
Niet op flashdeals
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152737361
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Aanbieding is t/m 21:00 uur vanavond of zolang de voorraad strekt. Momenteel 40% gereserveerd.
dat was dus gewoon kansloos :')
pi_152738339
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb op dit moment een Antec Notebook Cooler 200, deze is al best oud en ik ben al eens aan het kijken naar iets beters. Zijn er betere laptopkoelers op de Chinese markt? Op de Europese vind ik niet direct iets dat an sich beter is..

http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item1e9be90c05

Te mooi om waar te zijn?

of deze:

http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item20c6d352cb

Geen importkosten als ik 11 dolar er meteen bij betaal. :)
Nope, goede notebook coolers moet ik hier juist 'importeren'. de lokale spullen zijn nou niet echt super. (en heb het hier wel nodig gezien het in de zomer zo'n 35 - 38 graden wordt.

Xiaomi XPB 5000mAh weer wat goedkoper met xiaomi3 code 12euro

[ Bericht 3% gewijzigd door Kenzi op 19-05-2015 05:08:56 ]
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:21:28 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152739193
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Heb je al eerdere ervaring met dat reviewprogramma van PW? Ik zat er vanmiddag ook al naar te kijken maar het klinkt eigenlijk iets te makkelijk, vrij breed begrip ook dat popular websites. Al ken ik PW dan wel weer als een betrouwbare shop..

Ik schiet ze iig eens een mailtje.
Nope, heb mij aangemeld voor een ander product met voorbeeld van een tweetal reviews die op Tweakers / Tweakblog staan. Onder andere van de Tommy maar kreeg dus een mailtje terug of ik de smartwatch niet wilde reviewen, ach we proberen het gewoon :+.

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
^O^ en dan moet ik toch ook nog de juiste USB kabels erbij?
Een Anker 5 poort lader met 5 kabels heb je voor 30 euro dacht ik op Amazon.de :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152739820
Heeft iemand ervaring met een goeie usb auto lader? Ik zelf zat te denken aan die orico Ik wil vooral gewoon een veilige met veel ampere. Die goedkope leveren toch meestal te weinig
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:33:09 #289
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152740203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef koendel het volgende:
Heeft iemand ervaring met een goeie usb auto lader? Ik zelf zat te denken aan die orico Ik wil vooral gewoon een veilige met veel ampere. Die goedkope leveren toch meestal te weinig
Ook voor in de auto heb ik 'n 40W Anker ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152740334
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ook voor in de auto heb ik 'n 40W Anker ;)
Zou hier een Anker fanclub moeten oprichten *O*

(overigens komt een gedeelte van dat Anker spul ook bij Orico vandaan :9 )
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:05:17 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152740909
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:39 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Zou hier een Anker fanclub moeten oprichten *O*

Mag ik mijn kandidatuur dan stellen als voorzitter? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152740994
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mag ik mijn kandidatuur dan stellen als voorzitter? :D
Jij hebt gewoon aandelen in Anker, geef maar toe :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:09:38 #293
366734 dimmak
bitcoin
pi_152741011
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html

Hoe is de kwaliteit van deze dingen?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:09:59 #294
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152741020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon aandelen in Anker, geef maar toe :7
Ssshhhhhhht!!! Loose lips sink ships ;)
I WISH I HAD AANDELEN :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152741158
Haha ik vind die van Anker wel mooi maar zo lomp. Denk dat ik dan toch voor die Orico ga. Ik heb er ook al de 230 volt lader van :P
pi_152741259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:09 schreef dimmak het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html

Hoe is de kwaliteit van deze dingen?
Geen idee, anders gewoon een keer de gok wagen natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:13:56 #297
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152742552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:17 schreef koendel het volgende:
Haha ik vind die van Anker wel mooi maar zo lomp. Denk dat ik dan toch voor die Orico ga. Ik heb er ook al de 230 volt lader van :P
Op de foto lijkt hij groot, maar eigenlijk ie'ie dat niet.
Ik heb ervoor gekozen omdat ik 'm makkelijk kan wegwerken (maar 1 kabel die van de 12V komt), en van daar met 4 USB-kabels (2x 30-pin, lighning en microusb, de 5de poort wordt ingenomen door mijn 'Find my car' dongletje) terug naar buiten kom voor al mijn usb-powered spul in de auto.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_152744314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:17 schreef koendel het volgende:
Haha ik vind die van Anker wel mooi maar zo lomp. Denk dat ik dan toch voor die Orico ga. Ik heb er ook al de 230 volt lader van :P
Lomp? Laatst postte iemand een foto. Circa zo groot als een bankpas.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_152744850
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Lomp? Laatst postte iemand een foto. Circa zo groot als een bankpas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:02:53 #300
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_152745443
En de 12V versie is nog kleiner :


:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:04:36 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152745483
Een platte makes more sense ook dan zo'n 'torentje' als je het mij vraagt. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')