abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:12:17 #176
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153704554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat weten we daar dan niet van? Het lijkt me dat iedereen die af en toe een fatsoenlijke krant leest wel weet wat er zoal aan 'rammelt', even eufemistisch uitgedrukt.
Er zit veel meer achter. Het is zo corrupt als maar kan. Het is feite gelegaliseerde fraude en de politiek doet er niks aan.
Feyenoord!
pi_153708355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Revolution-NL het volgende:
4 jaar.. echt wtf :')
Onze rechtspraak deugt echt van geen kant. Bizar.
Veel te weinig idd, kan alleen in Nederland dit.. in China was hij allang afgeschoten
standaarddrinker
  zondag 21 juni 2015 @ 10:06:20 #178
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_153711045
_O_ Tarik _O_

}:| laat die jongen vrij. Nederland staat overal ter wereld met dat opgeheven vingertje als het om mensenrechten gaat, maar we hebben hier gewoon zelf politieke gevangen. Tarik is een held, hij is een van de weinigen die precies weet hoe het allemaal gaat. Helaas betaalt hij hier een zware prijs voor. Hij had beter met zijn klapperpistool naar een juwelier kunnen gaan en die beroven, dan was hij allang weer vrij man geweest.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 21 juni 2015 @ 10:07:41 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153711064
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:06 schreef BabeWatcher het volgende:
_O_ Tarik _O_

Tarik is een held, hij is een van de weinigen die precies weet hoe het allemaal gaat.
Ik moest lachen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:08:22 #180
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_153711073
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Toen Hitler zijn eerste toespraak hield moesten de mensen ook lachen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_153711109
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:08 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Toen Hitler zijn eerste toespraak hield moesten de mensen ook lachen.
Om Freek de Jonge moesten mensen vroeger ook lachen.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:11:13 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153711114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:08 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Toen Hitler zijn eerste toespraak hield moesten de mensen ook lachen.
Dat waren Sam, Moos en Abraham.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 21 juni 2015 @ 10:53:52 #183
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_153711760
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Om Freek de Jonge moesten mensen vroeger ook lachen.
Daarna verzuurde Nederland in zodanige mate dat zelfs Freek ze niet meer aan het lachen kreeg
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_153711804
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:53 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Daarna verzuurde Nederland in zodanige mate dat zelfs Freek ze niet meer aan het lachen kreeg
Eh... Zelfs Freek? Ik zal dan wel verzuurd geboren zijn, maar ik heb me nooit voor kunnen stellen hoe iemand zou kunnen lachen om Freek de Jonge.
pi_153766632
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Fucking 3 jaar onvoorwaardelijk. Godverdomme zeg.

Hoe lang kreeg die zwemleraar? Of die andere pedo? Of die Marokkaanse taxi-chauffeur? Of die 2 Marokkanen op de scooter? Of de verdachte in de Valkenburgse zedenzaak?

Man man. Het OM moeten ze zo snel mogelijk opdoeken.
na het lezen van je antwoord moest ik eigenlijk meteen aan dit artikel denken.

http://nos.nl/artikel/200(...)jden-dochtertje.html

zet het eens tegenover elkaar

het doodrijden van een dochter 2 jaar samen met opa en oma : 120 uur taakstraf
een beveiliger bedreigen met een nep pistool, niemand gewond geraakt eis: 3 jaar onvoorwaardelijk.
we leven maar in een vreemde wereld.
pi_153768412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 06:56 schreef MakkieR het volgende:

[..]

na het lezen van je antwoord moest ik eigenlijk meteen aan dit artikel denken.

http://nos.nl/artikel/200(...)jden-dochtertje.html

zet het eens tegenover elkaar

het doodrijden van een dochter 2 jaar samen met opa en oma : 120 uur taakstraf
een beveiliger bedreigen met een nep pistool, niemand gewond geraakt eis: 3 jaar onvoorwaardelijk.
we leven maar in een vreemde wereld.
Dat iemand volgens sommigen niet genoeg straf krijgt, wil toch niet zeggen dat de rest dan ook maar te weinig moet krijgen?

Overigens vind ik wel een verschil zitten. De "doodrijder" was de macht over het stuur verloren, er was geenzins sprake van opzet. Er was ook geen alcohol in het spel ofzo.
Of hij te hard gereden had kon niet bewezen worden. Een rechtbank kan dat dan niet meenemen. Zo werkt dat gewoon. Er is alleen bewezen dat hij niet genoeg controle had over de auto, met desastreuse gevolgen.
Had hij met opzet op ze ingereden, was er wel een hoge straf geweest....

Tarik heeft alles van te voren zitten bedenken en heeft met voorbedachte rade de boel verstoord, een kaping gedaan, mensen bedreigd. Alles is bewijsbaar en wordt niet ontkent en kan dus gewoon meegenomen door de rechter. Het zou raar zijn als hij weinig straf zou krijgen.,

Zou jij een vliegtuigkaper ook gewoon vrij willen zien als er geen dodelijke slachtoffers zijn?
(Echte vraag.)
pi_153768719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er zit veel meer achter. Het is zo corrupt als maar kan. Het is feite gelegaliseerde fraude en de politiek doet er niks aan.
Nou nou wat opzienbarend allemaal, iedereen met een beetje verstand weet dat het monetaire systeem nogal dubieus is met z'n eindeloze geld creatie en gebakken lucht. Maar goed, in plaats van je daar heel druk om te maken kun je ook gewoon accepteren dat het zo is, altijd nog beter dan armoede zoals een eeuw geleden nog heel normaal was.

Laten we dus niet doen of de zogenaamde boodschap van Tarik zo bijzonder was, gewoon een figuur die iets te veel in BNW heeft gelezen.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:59:19 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153769572
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:16 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nou nou wat opzienbarend allemaal, iedereen met een beetje verstand weet dat het monetaire systeem nogal dubieus is met z'n eindeloze geld creatie en gebakken lucht. Maar goed, in plaats van je daar heel druk om te maken kun je ook gewoon accepteren dat het zo is, altijd nog beter dan armoede zoals een eeuw geleden nog heel normaal was.

Laten we dus niet doen of de zogenaamde boodschap van Tarik zo bijzonder was, gewoon een figuur die iets te veel in BNW heeft gelezen.
Als we allemaal zo zouden denken zou er nooit iets veranderen he? Gewoon accepteren......

En er zijn hordes mensen die hier niks vanaf weten trouwens. De meeste mensen denken dat als ze geld lenen bij een bank het het spaargeld van een of ander oud omaatje is.
Feyenoord!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:05:13 #189
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153769682
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat iemand volgens sommigen niet genoeg straf krijgt, wil toch niet zeggen dat de rest dan ook maar te weinig moet krijgen?

Overigens vind ik wel een verschil zitten. De "doodrijder" was de macht over het stuur verloren, er was geenzins sprake van opzet. Er was ook geen alcohol in het spel ofzo.
Of hij te hard gereden had kon niet bewezen worden. Een rechtbank kan dat dan niet meenemen. Zo werkt dat gewoon. Er is alleen bewezen dat hij niet genoeg controle had over de auto, met desastreuse gevolgen.
Had hij met opzet op ze ingereden, was er wel een hoge straf geweest....

Tarik heeft alles van te voren zitten bedenken en heeft met voorbedachte rade de boel verstoord, een kaping gedaan, mensen bedreigd. Alles is bewijsbaar en wordt niet ontkent en kan dus gewoon meegenomen door de rechter. Het zou raar zijn als hij weinig straf zou krijgen.,

Zou jij een vliegtuigkaper ook gewoon vrij willen zien als er geen dodelijke slachtoffers zijn?
(Echte vraag.)
Je gaat toch niet serieus menen dat jij dit een terechte straf vind? Er word een voorbeeld gesteld in het geval van Tarik. Dat snap je toch wel? Hetzelfde gebeurde ook met die waxinelichthoudergooier. Ook totaal belachelijke strafmaat. Of met de damschreeuwer.

Als je voor een roofoverval met echt wapen nog minder krijgt dan hier geeist word dan snap je toch wel dat er iets niet helemaal klopt.

Een terechte straf zou bv 1 jaar voorwaardelijk en een flink aantal uren taakstraf zijn.
Feyenoord!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:05:50 #190
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_153769689
Jammer Tarik, de volgende keer gewoon de redactie dronken doodrijden, dan sta je zo weer buiten. En je boodschap gewoon online zetten.
pi_153769854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als we allemaal zo zouden denken zou er nooit iets veranderen he? Gewoon accepteren......

En er zijn hordes mensen die hier niks vanaf weten trouwens. De meeste mensen denken dat als ze geld lenen bij een bank het het spaargeld van een of ander oud omaatje is.
hoe kom je daar bij? Aangezien dit nws is mag je er een bron voor hebben lijkt me.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_153770339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als we allemaal zo zouden denken zou er nooit iets veranderen he? Gewoon accepteren......

En er zijn hordes mensen die hier niks vanaf weten trouwens. De meeste mensen denken dat als ze geld lenen bij een bank het het spaargeld van een of ander oud omaatje is.
Het lijkt mij dan in ieder geval niet zinvol een NOS studio te gijzelen om je wazige boodschap aan het volk te melden. Als je een discussie wil houden over het monetaire systeem kun je prima terecht op internet of zoek op andere manieren publiciteit, je kunt bijvoorbeeld de politiek in gaan.

Dat laatste wat je zegt lijkt mij erg sterk, mensen die zo simpel denken kun je beter ook niet lastig vallen met financiële systemen.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:55:12 #193
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153770890
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:32 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het lijkt mij dan in ieder geval niet zinvol een NOS studio te gijzelen om je wazige boodschap aan het volk te melden. Als je een discussie wil houden over het monetaire systeem kun je prima terecht op internet of zoek op andere manieren publiciteit, je kunt bijvoorbeeld de politiek in gaan.

Dat laatste wat je zegt lijkt mij erg sterk, mensen die zo simpel denken kun je beter ook niet lastig vallen met financiële systemen.
Daar heb je gelijk in, het was geen slimme actie van hem. De politiek in misschien alleen moet je dan tegen heel veel corruptie opboksen.

Maar er zijn heel veel mensen die je inderdaad niet lastig moet vallen met financiele systemen. Maar die willen wel gewoon een eerlijke maatschappij dus moet je ze wel proberen uit te leggen hoe de zaak ongeveer in elkaar steekt.
Feyenoord!
pi_153771109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus menen dat jij dit een terechte straf vind? Er word een voorbeeld gesteld in het geval van Tarik. Dat snap je toch wel? Hetzelfde gebeurde ook met die waxinelichthoudergooier. Ook totaal belachelijke strafmaat. Of met de damschreeuwer.

Als je voor een roofoverval met echt wapen nog minder krijgt dan hier geeist word dan snap je toch wel dat er iets niet helemaal klopt.

Een terechte straf zou bv 1 jaar voorwaardelijk en een flink aantal uren taakstraf zijn.
Het gaat om het aantal strafbare feiten dat hij heeft gepleegd en het feit dat bijna heel TV kijkend Nederland er last van had, bv. En dat er mensen bedreigd zijn.
Nogmaals, als een vliegtuigkaper of bankovervaller geen slachtoffers maakt en zich overgeeft, ben je dan ook zo mild? Die hoeft geen straf, want er is niks gebeurd?

De andere die je noemt pleegden iets tegen het koningshuis, die zullen altijd bovenmatig gestrafd worden. En ook daar was de dreiging belangrijker dan wat ze werkelijk deden.

Laat het een les zijn, wees gewoon niet zo stom om te doen alsof je gevaarlijk bent.

En geen enkele daad is met elkaar te vergelijken qua straf tenzij exact hetzelfde is gedaan.
Het rechtssysteem werkt nu eenmaal op een aparte manier.

Verder kan het me geen hol schelen hoeveel straf Tarik krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alentejana op 23-06-2015 14:29:24 ]
pi_153773412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat iemand volgens sommigen niet genoeg straf krijgt, wil toch niet zeggen dat de rest dan ook maar te weinig moet krijgen?

Overigens vind ik wel een verschil zitten. De "doodrijder" was de macht over het stuur verloren, er was geenzins sprake van opzet. Er was ook geen alcohol in het spel ofzo.
Of hij te hard gereden had kon niet bewezen worden. Een rechtbank kan dat dan niet meenemen. Zo werkt dat gewoon. Er is alleen bewezen dat hij niet genoeg controle had over de auto, met desastreuse gevolgen.
Had hij met opzet op ze ingereden, was er wel een hoge straf geweest....

Tarik heeft alles van te voren zitten bedenken en heeft met voorbedachte rade de boel verstoord, een kaping gedaan, mensen bedreigd. Alles is bewijsbaar en wordt niet ontkent en kan dus gewoon meegenomen door de rechter. Het zou raar zijn als hij weinig straf zou krijgen.,

Zou jij een vliegtuigkaper ook gewoon vrij willen zien als er geen dodelijke slachtoffers zijn?
(Echte vraag.)
Waarom ik in vredesnaam serieus op je reactie in ga, is mij een raadsel, maar laat ik het toch proberen. Met het verschil probeer ik uit te leggen, hoe belachelijk groot het verschil kan zijn. Als iemand drie mensen dood rijdt al, maakt het invloed van alcohol mij geen bal uit, je bent wel verantwoordelijk voor het doden van drie onschuldige mensen, waarvan een nog maar twee jaar is. Wie zegt dat deze persoon de controle van zijn auto kwijt was. Het idee beangstigt mij dat iemand bijna ongestraft een ander kan doodrijden onder het excuus ik was de controle van mijn auto kwijt.

Dan heb je het geval Tarik, nou nou heel Nederland was in angst, dan ben je wel een dramaqueen zeg. Natuurlijk wat hij deed dat mag niet, maar als je nu alles overziet, dan gaat het prima met de NOS medewerkers geen centje pijn in tegenstelling tot de vader van drie verloren geliefden.

En dan het verschil; de een 120 uren taakstraf, drie weekjes gratis werken, de ander gaat voor jaren de bak in. Ik kan mij dan wel de verontwaardiging van veel Nederlanders voorstellen.

Overigens het voorbeeld van een vliegtuigkaping vind ik wel een hele slechte, als deze gekaapt wordt dan loopt het veelal niet goed af en is de trauma echt. Dit met Tarik vind ik allemaal maar overdreven.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:56:54 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153773574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Waarom ik in vredesnaam serieus op je reactie in ga, is mij een raadsel, maar laat ik het toch proberen. Met het verschil probeer ik uit te leggen, hoe belachelijk groot het verschil kan zijn. Als iemand drie mensen dood rijdt al, maakt het invloed van alcohol mij geen bal uit, je bent wel verantwoordelijk voor het doden van drie onschuldige mensen, waarvan een nog maar twee jaar is. Wie zegt dat deze persoon de controle van zijn auto kwijt was. Het idee beangstigt mij dat iemand bijna ongestraft een ander kan doodrijden onder het excuus ik was de controle van mijn auto kwijt.

Dan heb je het geval Tarik, nou nou heel Nederland was in angst, dan ben je wel een dramaqueen zeg. Natuurlijk wat hij deed dat mag niet, maar als je nu alles overziet, dan gaat het prima met de NOS medewerkers geen centje pijn in tegenstelling tot de vader van drie verloren geliefden.

En dan het verschil; de een 120 uren taakstraf, drie weekjes gratis werken, de ander gaat voor jaren de bak in. Ik kan mij dan wel de verontwaardiging van veel Nederlanders voorstellen.

Overigens het voorbeeld van een vliegtuigkaping vind ik wel een hele slechte, als deze gekaapt wordt dan loopt het veelal niet goed af en is de trauma echt. Dit met Tarik vind ik allemaal maar overdreven.
Elke vergelijking is onzin. Gewoon een terechte straf.

Wat een dom gezeik zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153773679
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Elke vergelijking is onzin. Gewoon een terechte straf.

Wat een dom gezeik zeg.
wat een domme reactie zeg :?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:05:26 #198
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_153773793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Revolution-NL het volgende:
4 jaar.. echt wtf :')
Onze rechtspraak deugt echt van geen kant. Bizar.
Hij is nog niet veroordeeld. :O
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:11:44 #199
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153773958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef MakkieR het volgende:

[..]

wat een domme reactie zeg :?
Jij maakt de domme vergelijking. En dan mag een vliegtuigkaping niet? Terwijl dat er nog dichter bij zit dan een verkeersongeluk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153774468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Waarom ik in vredesnaam serieus op je reactie in ga, is mij een raadsel, maar laat ik het toch proberen. Met het verschil probeer ik uit te leggen, hoe belachelijk groot het verschil kan zijn. Als iemand drie mensen dood rijdt al, maakt het invloed van alcohol mij geen bal uit, je bent wel verantwoordelijk voor het doden van drie onschuldige mensen, waarvan een nog maar twee jaar is. Wie zegt dat deze persoon de controle van zijn auto kwijt was. Het idee beangstigt mij dat iemand bijna ongestraft een ander kan doodrijden onder het excuus ik was de controle van mijn auto kwijt.

Dan heb je het geval Tarik, nou nou heel Nederland was in angst, dan ben je wel een dramaqueen zeg. Natuurlijk wat hij deed dat mag niet, maar als je nu alles overziet, dan gaat het prima met de NOS medewerkers geen centje pijn in tegenstelling tot de vader van drie verloren geliefden.

En dan het verschil; de een 120 uren taakstraf, drie weekjes gratis werken, de ander gaat voor jaren de bak in. Ik kan mij dan wel de verontwaardiging van veel Nederlanders voorstellen.

Overigens het voorbeeld van een vliegtuigkaping vind ik wel een hele slechte, als deze gekaapt wordt dan loopt het veelal niet goed af en is de trauma echt. Dit met Tarik vind ik allemaal maar overdreven.
Je leest slecht. Er staat toch duidelijk: "als een vliegtuigkaper of bankovervaller geen slachtoffers maakt en zich overgeeft"

Die man in de auto heeft niet bewust op die mensen ingereden, punt.
Tarik heeft alles van A tot Z geraamd.

Als iemand een school inkomt met een wapen dat niet van echt is te onderscheiden, de directeur in gijzeling neemt (of vriendelijk verzoekt mee te gaan met hem, wat als je een wapen dat niet van echt te onderscheiden is meehebt, hetzelfde is, maar dat snapt Tarik ook niet) omdat hij de kindertjes allemaal wel even een belangrijke les wil geven, pleegt hij gewoon een aantal strafbare feiten, nog los van de angst die hij zaait.

Tarik pleegde ook gewoon een serie strafbare feiten. Iemand die de macht over het stuur verliest niet. Kan dus ook niet berecht worden daarop.
Dat het leed ondraaglijk is voor die er over is gebleven, is vreselijk, maar niet voldoende voor een straf, eerder voor smartegeld.
Zo zit het rechtssysteem nu eenmaal in elkaar.
Behoorlijke straf krijg je na strafbare feiten gepleegd te hebben.
Niet bij het krijgen van een ongeluk waarbij je toevallig omstanders raakt.
Het enige, nomaals, waar ze hem "op konden pakken" was onvoldoende macht over de auto.
Rechtsmatig hebben ze niet meer, al zouden ze het willen.

Ik snap dat het emotioneel hoger zit, maar als je de wet ernaast legt kun je niet veel met dergelijke dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')