abonnement Unibet Coolblue
pi_152478707
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Screens or it didn't happen. :P
haha...ja stom. nou ja hij heeft hem nu door. :) 5 min per dupe...ietsje minder. heb nu iig partner in crime :D

Maar het is best een pain in the ass glitch(vraag maar divje...hij was m'n cargobob piloot en hoefde alleen 2x per dupe auto op te tillen) maar degene die duped moet het precies goed doen. verkeerde timing enz en het mislukt. Is het je 1x gelukt dan snap je het en is het een makkie.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152478847
Samenheulen met de duitsers. Tssk tssk. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152478856
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Damn, redboyke is de grootste troll van de crew, dat blijkt maar weer. :D
Wel leuk gevonden trouwens. :+

Interessant:

Overigens weet ik 100% zeker dat spoilers in ieder geval een groot verschil maken. Mijn Infernus is een stuk makkelijker op de weg te houden met de duurste spoiler.
ja die gotcha noob komt maar niet online dus moet ik mezelf maar entertainen he :P
vind het wel leuk mensen gaan afknallen die of een bounty hebben of rood zien.
en der was zo'n rus en die had zo'n armored truck met een gun da's ook wel fun
kwam ik een andere rus tegen en die had een sportauto had die iets mee gedaan want home rockets deden niks en ik kreeg geen damage in de auto.
pi_152478991
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Samenheulen met de duitsers. Tssk tssk. :P
Haha ach ja. Hij voelde zich wel ongemakkelijk dat het steeds mislukte. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_152479069
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:01 schreef redboyke het volgende:
ja die gotcha noob komt maar niet online dus moet ik mezelf maar entertainen he :P
Sorry. :'( Ik ben er vanaf zaterdag/zondag weer. *O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152479144
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Samenheulen met de duitsers. Tssk tssk. :P
Ingeruild voor een Duitser :'(

* Divje has chosen the easy way out
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152479274
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:18 schreef Divje het volgende:

Ingeruild voor een Duitser :'(

* Divje has chosen the easy way out
Zie je nou wat je gedaan hebt, Blaadjes? Ik ga dit dus echt niet opruimen.

Over spoilers:
Samengevat: Of je spoilers nou lelijk vindt of niet, installeer er toch maar 1. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152479309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Zie je nou wat je gedaan hebt, Blaadjes? Ik ga dit dus echt niet opruimen.

Over spoilers:
Samengevat: Of je spoilers nou lelijk vindt of niet, installeer er toch maar 1. :)
Daar kwam ik achter bij die Elegy ja ;( Op de PS3 was dat nog niet het geval en kon je ook zonder spoiler moeiteloos vol gas door de bochten, had daar nu ineens heel veel moeite mee..

Dus heb er een Elegy bij gekocht mét spoiler :Y)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152479377
En misschien ook maar lelijke off-road banden onder je Elegy stoppen:
:D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152479615
hoe zit dat eigenlijk met die body armor. je kan er maar 3 kopen en op youtube zie ik filmpjes dat ze er 7 op zak hebben.

owja en parachut moet je dat op on zetten altijd als je dat wil gebruiken? want ik had het op on gezet en dan zak ik mijn parachut maar toen heb ik die gebruikt en normaal zou ik nog een reserve moeten hebben maar het stond op off en ik kon het nietmeer aanzetten
pi_152479720
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:58 schreef redboyke het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die body armor. je kan er maar 3 kopen en op youtube zie ik filmpjes dat ze er 7 op zak hebben.

owja en parachut moet je dat op on zetten altijd als je dat wil gebruiken? want ik had het op on gezet en dan zak ik mijn parachut maar toen heb ik die gebruikt en normaal zou ik nog een reserve moeten hebben maar het stond op off en ik kon het nietmeer aanzetten
Heb er 8 op zak, zal wel aan 't level liggen.
Die reserve parachute werkt alleen als je 1ste parachute kapot gaat toch? Als iemand je parachute raakt met n vliegtuig bv :P
Je hoeft 'm niet per se op on te zetten, dat is alleen voor het visuele rugzakje op je rug.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152479729
Fuck off-road banden trouwens :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152479903
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb er 8 op zak, zal wel aan 't level liggen.
Die reserve parachute werkt alleen als je 1ste parachute kapot gaat toch? Als iemand je parachute raakt met n vliegtuig bv :P
Je hoeft 'm niet per se op on te zetten, dat is alleen voor het visuele rugzakje op je rug.
ow ok is wel kut dat degene die hem het meeste nodig hebben het minst kunnen gebruiken :P
ik heb een belgische parachut bag gekocht maar ok ik dacht dat die dus op on moet staan om zeker te zijn dat die werkt want was naar ammunation gegaan en ik kon geen parachut bijkopen dus had ze toch allemaal dan. wanneer moet je een nieuwe parachut kopen? wanneer zijn ze op? ik wil niet moeten springen en dan tot de conclusie komen dat ik geen chut heb :P

welke is eigenlijk het beste wapen om mee te schieten in de auto da's toch automatisch die smg denk ik? (en mijn favoriet stickybomb haha)

en buiten de auto met welk wapen kan je best rondlopen? heb al mijn wapens al supresser en extended clips enzo gezet. ben gewoon van rainbow six en swat te spelen dus voor mij altijd supressor less recoil en silence :P maar weet dus niet welk wapen ik nu moet gebruiken voor als ik uit de auto stap dacht mss assault rifle of die caribine of zoiets
pi_152479976
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

ow ok is wel kut dat degene die hem het meeste nodig hebben het minst kunnen gebruiken :P
ik heb een belgische parachut bag gekocht maar ok ik dacht dat die dus op on moet staan om zeker te zijn dat die werkt want was naar ammunation gegaan en ik kon geen parachut bijkopen dus had ze toch allemaal dan. wanneer moet je een nieuwe parachut kopen? wanneer zijn ze op? ik wil niet moeten springen en dan tot de conclusie komen dat ik geen chut heb :P

welke is eigenlijk het beste wapen om mee te schieten in de auto da's toch automatisch die smg denk ik? (en mijn favoriet stickybomb haha)

en buiten de auto met welk wapen kan je best rondlopen? heb al mijn wapens al supresser en extended clips enzo gezet. ben gewoon van rainbow six en swat te spelen dus voor mij altijd supressor less recoil en silence :P maar weet dus niet welk wapen ik nu moet gebruiken voor als ik uit de auto stap dacht mss assault rifle of die caribine of zoiets
Als je je parachute gebruikt hebt kan je in een helicopter stappen en heb je gratisch een nieuwe. Of je gaat naar Ammu-Nation en koopt 1 :P
In de auto zijn de SMG en sticky bombs de beste ja. Wat betreft gewone wapens.. Je weet dat veel guns met silencer minder damage doen he :P
Pak zelf automatisch de assault rifle, en ook wel vaak de Combat-MG. Voor close combat is die Assault Shotgun bazig :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152479994
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Als je je parachute gebruikt hebt kan je in een helicopter stappen en heb je gratisch een nieuwe. Of je gaat naar Ammu-Nation en koopt 1 :P
In de auto zijn de SMG en sticky bombs de beste ja. Wat betreft gewone wapens.. Je weet dat veel guns met silencer minder damage doen he :P
Pak zelf automatisch de assault rifle, en ook wel vaak de Combat-MG. Voor close combat is die Assault Shotgun bazig :P
ok ga het proberen en wanneer gaan wij 2man missies doen?
pi_152480008
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok ga het proberen en wanneer gaan wij 2man missies doen?
Weet ik niet? Speel niet zo vaak missies :P
Vind die missies van Geralt enzo ook niet zo heel veel aan moet k zeggen, vergeleken met zo'n heist :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152480156
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 02:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Weet ik niet? Speel niet zo vaak missies :P
Vind die missies van Geralt enzo ook niet zo heel veel aan moet k zeggen, vergeleken met zo'n heist :9
ja ok maar moet toch wat gebeuren in crew verband. Bedoel heb niet zoveel aan races de host heeft altijd voorsprong en ok een missie brengt niet zoveel op maar zijn wel vlugger klaar en zit je niet halfuur texwachten op mensen en dan nog hopen dat het niet failed.
pi_152480387
Ja sorry div en jolly :D Maar ja om divje nou 1 uur auto's voor me op te laten pakken is ook zo wat.

In de auto gebruik ik ook vaak AP pistol. Buiten de auto carbine rifle.
Parachute idd gewoon kopen bij Ammunation en heb je met een vlag erbij gekocht kun je die zichtbaar maken via quick menu(m)

Geen idee waarom maar ik kan 10 superheavy bodyarmor meenemen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152483450
De hoeveelheid armour die je mee kunt nemen is gelinkt aan je level. Voor elke 10 levels kun je 1 extra armour meeslepen. :)
Ik gok trouwens dat dit per 10 levels is. Ik zit tussen level 40 en 50 en kan er volgens mij 4 meenemen. Kan dit nu niet checken. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games maandag 11 mei 2015 @ 10:44:06 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152483451
klik om te spelen

met geluid
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_152483572
quote:
Badass. _O_

quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 03:56 schreef redboyke het volgende:
ja ok maar moet toch wat gebeuren in crew verband. Bedoel heb niet zoveel aan races de host heeft altijd voorsprong en ok een missie brengt niet zoveel op maar zijn wel vlugger klaar en zit je niet halfuur texwachten op mensen en dan nog hopen dat het niet failed.
Er komen vast wel dagen waar we met z'n allen gekke dingen gaan doen.
En anders ben ik altijd wel beschikbaar (wanneer ik weer terug ben :P) voor standaard missies want ik wil ze ook allemaal gedaan hebben. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152485895
Ik zie in de OP staan welke auto's het meeste waard zijn om te stelen en een vraag over een missie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Met zuidelijke groet -
pi_152486327
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie in de OP staan welke auto's het meeste waard zijn om te stelen en een vraag over een missie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in sp kan je toch geen auto's verkopen?
pi_152486408
quote:
Geweldige aerodynamica in het spel. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152486639
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:32 schreef mschol het volgende:

[..]

in sp kan je toch geen auto's verkopen?
Nope. Niet zoals in online iig.

Ook wel lachen dat die 48 min makkelijk te omzeilen is op pc. Beetje zoals op ps3 destijds.
Verkoop een auto. Nadat je hem hebt verkocht gelijk gta5.exe killen en voilla je kan gelijk weer verkopen. :')
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')