abonnement Unibet Coolblue
pi_152455468
Zoals jullie weten houd theguyver best wel van een beetje humor etc tussen door.

Hij stelt dus een topic voor met comic strips en plaatjes youtube mits het BNW gerelateerd zijn.
zo houden we humor en serieuze topics gescheiden


dus.




Graag verder discussieren over een bepaald plaatje in het topic waar het over gaat, anders word het een zooitje!

* theguyver ben ook mede schuldig hier aan!

Tegeltjeswijsheden mogen achterwege blijven. Dankubeleefd.
  zondag 10 mei 2015 @ 20:34:04 #3
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152469009
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 08:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is er wel zoveel geld in omloop? En het doet niets af aan het voornoemde feit.
Gelukkig zijn die dure medicijnen voorhanden, en helaas zitten zorgverzekeraars niet te wachten op dure patiënten. Daarom ben ik tegen marktwerking in de zorg en ben ik voor een goede controle op die miljardenindustrie.
Net z'n goede controle als op de banken na de crash van 2008.
Controle is een farce. En overigens in geval van de ultracorrupte badpharma is dat al lang en breed in de broekzak.

Eigenlijk te bezopen voor woorden dat je nog in een dergelijke control vertrouwd. :N :N
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152484343
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net z'n goede controle als op de banken na de crash van 2008.
Controle is een farce. En overigens in geval van de ultracorrupte badpharma is dat al lang en breed in de broekzak.

Eigenlijk te bezopen voor woorden dat je nog in een dergelijke control vertrouwd. :N :N
Ik geloof niet in het controleren van commerciele instellingen. Dat is op zijn best duur en omslachtig en op zijn slechtst een farce. Ik wil commercie uit de publieke zaak halen. Dus: een genationaliseerde bank, waar de overheid garant staat voor de burgers ipv voor instellingen die anders door wanbeleid allang failliet zouden zijn, een ziekenfonds, door de overheid geregelde thuiszorg, energiebedrijven in handen van de staat en goed - door en voor ons allemaal - geregeld openbaar vervoer in dit dichtbevolkte land om te beginnen.
pi_152485984
  maandag 11 mei 2015 @ 12:54:07 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152486974
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik geloof niet in het controleren van commerciele instellingen. Dat is op zijn best duur en omslachtig en op zijn slechtst een farce. Ik wil commercie uit de publieke zaak halen. Dus: een genationaliseerde bank, waar de overheid garant staat voor de burgers ipv voor instellingen die anders door wanbeleid allang failliet zouden zijn, een ziekenfonds, door de overheid geregelde thuiszorg, energiebedrijven in handen van de staat en goed - door en voor ons allemaal - geregeld openbaar vervoer in dit dichtbevolkte land om te beginnen.
kortom alles was beter vroeger :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:26:22 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152487807
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
kortom alles was beter vroeger :)
Je bedoelt toen de overheid nog 100% van alle nutsvoorzieningen, gezondheidszorg en financiën in handen had.
Toen waren de vaccins wel ok? En de fluor in het water niet erg? De centrale banken nog niet in handen van de illuminatie?

:D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_152492527
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kortom alles was beter vroeger :)
In de jaren 70 en 80 was een aantal zaken beter geregeld ja. woningcorporaties die slapend rijk worden waren nog gewoon stichtingen en verenigingen, die tot doel hadden het volk te huisvesten.. dus te voorzien in goede, goedkope woningen zonder het oogmerk om daarop winst te maken.
En nu mogen we al blij zijn dat de reserves van zorgverzekeraars, nog afkomstig van de ziekenfondsen, niet gebruikt mogen als winstuitkering..
Maar goed, hoe interessant ook.. we dwalen af. Dit is een spotprententopic :P
  maandag 11 mei 2015 @ 23:46:00 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152510397
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt toen de overheid nog 100% van alle nutsvoorzieningen, gezondheidszorg en financiën in handen had.

Toen waren de vaccins wel ok? En de fluor in het water niet erg? De centrale banken nog niet in handen van de illuminatie?
:D
beter dan nu wil nog niet zeggen dat het optimaal was vroeger.

dat nutszaken in poltiekbeheer was is beter dan aandeelhouderbeheer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:45:38 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152511899
Misschien ff wat klassiekers in de OP zetten een keertje..
uit de vorige delen de beste halen en Jogy even lief aan kijken of die ze in de op wil zetten. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152523180
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:17:48 #12
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152523413
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Treinhomo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152523480
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:
Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.
Excuse the fuck out of you :?

En insinuatie is strijdig met je ondertitel. :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:05:41 #14
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152535696
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152535956
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.

Een echte oprechte klokkenluider die echt zwaar gevoelige bestanden en data openbaart, overleeft in deze wereld geen week...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:27:22 #16
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152536810
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.

Een echte oprechte klokkenluider die echt zwaar gevoelige bestanden en data openbaart, overleeft in deze wereld geen week...
Zou goed kunnen ja, net als Anonymous en Edward Snowden etc.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152536844
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hopelijk heb je baat bij je BNW trol-therapie die je kennelijk nodig hebt.
Wat bedoel je daarmee? Zint de cartoon je niet?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:32:24 #18
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152537034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Zint de cartoon je niet?
Mij boeit dat plaatje niets, het slaat namelijk nergens op. Het gaat me om de intentie waarmee het is gepost.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152537578
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mij boeit dat plaatje niets, het slaat namelijk nergens op. Het gaat me om de intentie waarmee het is gepost.
De intentie?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:32:43 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152546873
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
een nette democratische maatschappij .. zou de villain Zuckerberg zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:38:35 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152547098
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Allebei clowns, door de Elites gecreëerd. Assange is daarmee nog veel gevaarlijker, want geeft de schijn van openheid waar het in feite gewoon controlled opposition is.

Een echte oprechte klokkenluider die echt zwaar gevoelige bestanden en data openbaart, overleeft in deze wereld geen week...
Het is voor de elite geen issue meer die uitgebrachte materie is al geinstalleerd en operationeel. Point of no return is al maanden (jaren) gepasseerd. Voor de gewoon man is er toch al geen ontkomen meer aan. Zijn load is meer een dekmantel voor de elite weer met ander materiaal door te voeren.

Eigenlijk was alles wat Assange of Snowden uit hebben gebracht al tig jaren bekend. Alleen dan nu dus een officieuse bevestiging dat onze overheden hypercorrupt zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152549173
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De intentie?
Blijkbaar ziet Izzy daar iets heel onaardigs over de kritische denkers in.
Terwijl het plaatje overduidelijk onaardig is over iedereen die internet gebruikt.
pi_152549266
Tweemaal live verzet tegen de Brave New World _O_ O+


Lisboa, Portugal


Ponta Delgada, São Miguel, Azoren, Portugal
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152549779
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:13:10 #25
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_152553945
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')