abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152447290




- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152447603
Niye Hain Trigger? Dat deze pannekoek de 'burgeroorloog' of gevechten tussen links en rechts wilde stoppen is prachtig, maar om daarbij mensen te execturen/mishandelen en te doen alsof ze het beste deden voor Turkije is disgusting.

Erdogan zal vnv een feestje geven. Insallah krijg ik snel mn feestje voor Erdogan.
pi_152447628
Sws zal Turkije nooit een land worden dat stabiel is. Het gaat tien jaar goed en dan begint alles weer. :')
pi_152447667
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
Niye Hain Trigger? Dat deze pannekoek de 'burgeroorloog' of gevechten tussen links en rechts wilde stoppen is prachtig, maar om daarbij mensen te execturen/mishandelen en te doen alsof ze het beste deden voor Turkije is disgusting.

Erdogan zal vnv een feestje geven. Insallah krijg ik snel mn feestje voor Erdogan.
Was een grapje, hij had zelf opgehangen moeten worden.
Haten op Erdogan. :')
Hain.
pi_152447926
Erdogan zit alleen te pappen en nathouden. Hij moet eens zijn revolver trekken en schoon huis maken. Stel een land met 8% vol met typetjes zoals Stimorol. Niet gek dat het land dan onstabiel is.
pi_152448030
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:25 schreef Atak het volgende:
Erdogan zit alleen te pappen en nathouden. Hij moet eens zijn revolver trekken en schoon huis maken. Stel een land met 8% vol met typetjes zoals Stimorol. Niet gek dat het land dan onstabiel is.
Wat voor type ben ik?
pi_152448074
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat voor type ben ik?
Vogelvrij als Alevi toch.
pi_152448120
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat voor type ben ik?
instabiel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152448129
quote:
99s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

instabiel
Atak ook wel eik.
pi_152448146
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was een grapje, hij had zelf opgehangen moeten worden.
Haten op Erdogan. :')
Hain.
Dafuq met al die mensen die doen alsof Erdie een profeet is, tovbe tovbe.

Mensen die opkomen voor iemand die staatsgeld voor zijn campagnes gebruikt :') Belastinggeld voor zijn paleisje gebruikt :') En ondanks alles nog steeds geen land heeft kunnen dat economisch iets voorstelt. Zo instabiel als het maar kan.

ib4 zargon/xaban met metro /snelwegen en meer random investeringen.
pi_152448162
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vogelvrij als Alevi toch.
Hey dit las ik laatst ergens. Was dat in het nieuws :@
pi_152448185
quote:
99s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

instabiel
Heet jij Atak? Qua politiek ben ik niet instabiel. qua rest wel want vrouw. Duh.
pi_152448197
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dafuq met al die mensen die doen alsof Erdie een profeet is, tovbe tovbe.

Mensen die opkomen voor iemand die staatsgeld voor zijn campagnes gebruikt :') Belastinggeld voor zijn paleisje gebruikt :') En ondanks alles nog steeds geen land heeft kunnen dat economisch iets voorstelt. Zo instabiel als het maar kan.

ib4 zargon/xaban met metro /snelwegen en meer random investeringen.
Erdogan is een mucedid _O_

Wallah nog altijd beter dan bergen ombouwen in een portret van Ataturk, of een presidentieel paleis hebben wat voorheen de villa van een Armeen was. :')
pi_152448206
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hey dit las ik laatst ergens. Was dat in het nieuws :@
huh?
pi_152448244
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan is een mucedid _O_

Wallah nog altijd beter dan bergen ombouwen in een portret van Ataturk, of een presidentieel paleis hebben wat voorheen de villa van een Armeen was. :')
ER IS EEN MIDDENWEG BEAAAAA.

Turken en hun verlangen naar uitersten is boring.
pi_152448347
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

huh?
Alevieten worden door de moslims niet erkend als moslims; ze mogen niet in de mosqee gaan; ze mogen niet op Hidjra naar Mekka gaan.Als ze daar opgepakt worden heeft ieder moslim hetrecht ze ter plekke af te maken.Dus geen meerdere uitingsvormen. Vertel mij geen sprookjes man.
pi_152448368
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dafuq met al die mensen die doen alsof Erdie een profeet is, tovbe tovbe.

Mensen die opkomen voor iemand die staatsgeld voor zijn campagnes gebruikt :') Belastinggeld voor zijn paleisje gebruikt :') En ondanks alles nog steeds geen land heeft kunnen dat economisch iets voorstelt. Zo instabiel als het maar kan.

ib4 zargon/xaban met metro /snelwegen en meer random investeringen.
hoe je het ook bekijkt deze meneer is de meest invloedrijke politicus sinds ataturk ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152448393
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

qua rest wel want vrouw. Duh.
daar doelde ik ook op :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152448422
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ER IS EEN MIDDENWEG BEAAAAA.

Turken en hun verlangen naar uitersten is boring.
Ja prima, maar jij komt toch met uitgekauwde argumenten als paleis enzo, come on zeg, een beetje insaf, het BNP heeft zich in de afgelopen 10 jaar x op x verdubbeld.
pi_152448425
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan is een mucedid _O_

was da?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152448455
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alevieten worden door de moslims niet erkend als moslims; ze mogen niet in de mosqee gaan; ze mogen niet op Hidjra naar Mekka gaan.Als ze daar opgepakt worden heeft ieder moslim hetrecht ze ter plekke af te maken.Dus geen meerdere uitingsvormen. Vertel mij geen sprookjes man.
the fuck heb jij het over, ik zeg huh en jij begint over sprookjes en de moeilijke situatie van Alevieten. :')
pi_152448473
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:36 schreef Stimorol- het volgende:

ze mogen niet op Hidjra naar Mekka gaan.
dude...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152448510
quote:
99s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

was da?
quote:
Peygamber Efendimiz bir hadis-i şeriflerinde şöyle buyurmaktadır: "Şüphesiz ki, Allah her yüzyılın başında bu ümmete dinî işlerini yenileyecek hir müceddid gönderecektir"
Erdogan kwam aan de macht in 2002 _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:41:10 ]
pi_152448746
Trigger soms ben je te serieus. Ik reageer gewoon zoals jij een keer deed. Random bullshit tekst googlen.
pi_152448790
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja prima, maar jij komt toch met uitgekauwde argumenten als paleis enzo, come on zeg, een beetje insaf, het BNP heeft zich in de afgelopen 10 jaar x op x verdubbeld.
Ik uit ook niet alleen kritiek op Erdogan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')