abonnement Unibet Coolblue
pi_154387229
Ted 2 in de Unlimited Night.. Ook al lang te downloaden nu... Verleiding... Niks geleerd van vorige release, Glen was Ted ook al drie maanden uit in Amerika en kregen wij hem na de zomer..
pi_154410861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik begin te overwegen om desnoods maar onder protest naar de NL versie te gaan...
Hmm ja maar Nederlandse stemmen verpesten soms de hele film met rare stemmen en halve grappen. Toch vind ik 1,50 toeslag gewoon veel..kost niks extra's voor Pathe.
pi_154410959
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm ja maar Nederlandse stemmen verpesten soms de hele film met rare stemmen en halve grappen. Toch vind ik 1,50 toeslag gewoon veel..kost niks extra's voor Pathe.
Het gaat mij om de barstende koppijn die ik vanaf de eerste 3d trailer tot en met de credits heb. En ik vind het onzin om een 2d-bril te kopen.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 17 juli 2015 @ 12:03:56 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_154411017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het gaat mij om de barstende koppijn die ik vanaf de eerste 3d trailer tot en met de credits heb. En ik vind het onzin om een 2d-bril te kopen.
Kan dat? Zodat je 3D-films in 2D kan zien ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154411098
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kan dat? Zodat je 3D-films in 2D kan zien ofzo?
Volgens mij hebben diverse reguliere bezoekers van deze topicreeks er 1 (of 2, want voor imax 3D had je geloof ik een andere nodig), in het verleden werden ze met grote regelmaat genoemd.
En dus inderdaad om 3D-films in 2D te zien.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 17 juli 2015 @ 12:13:15 #206
319979 Fok-it
All is well
pi_154411254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij hebben diverse reguliere bezoekers van deze topicreeks er 1 (of 2, want voor imax 3D had je geloof ik een andere nodig), in het verleden werden ze met grote regelmaat genoemd.
En dus inderdaad om 3D-films in 2D te zien.
Dat zou wel een uitkomst bieden. Ik kan door oogafwijking geen 3D zien. Mis je toch een hoop films :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:08:27 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_154417071
Ik neem wel een paar emmers mee naar Inside Out aanstaande maandag. :') Ik griende bij Toy Story 3 van ontroering al de ogen uit mijn kop in de bios, maar Inside Out schijnt nog een tandje tranentrekkender te zijn. Oh jee, oh jee! :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:10:10 #208
221912 minilot
Nancy boy
pi_154417113
Verder zijn de films op. -O- Heb voor vanavond hartstikke zin om naar de bios te gaan, maar alles wat ik gezien wil hebben bij Pathé en bij filmhuis (Lantaren/Venster in mijn geval) heb ik al gezien. Snif.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:13:39 #209
221912 minilot
Nancy boy
pi_154417194
Overigens zag ik afgelopen weekend bij Lantaren/Venster de final cut-versie van Blade Runner (1982) en ik vond het zó gaaf om die eens in de bios te zien. |
Zou Pathé van mij ook best eens mogen doen met oude (cult)klassiekers, zeker grote bioscopen als De Kuip kunnen toch best af en toe doordeweeks eens een zaaltje opofferen aan een hervertoning van hele gave films van vroeger?
Let me see you stripped down to the bone
pi_154426438
Snap ook niet dat de trailer van Pixels in 2D is, prima beeld. Aan het eind van de trailer staat dan: BINNENKORT IN 3D... waarom?! Trailer zag er toch ook perfect uit..
pi_154426674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:02 schreef Deezertje het volgende:
Snap ook niet dat de trailer van Pixels in 2D is, prima beeld. Aan het eind van de trailer staat dan: BINNENKORT IN 3D... waarom?! Trailer zag er toch ook perfect uit..
Alle 3d-films hebben toch een 2d-trailer? Anders zou je er maar zeer beperkt mee kunnen adverteren.
pi_154454602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat zou wel een uitkomst bieden. Ik kan door oogafwijking geen 3D zien. Mis je toch een hoop films :P
Check Google even: https://www.google.nl/#q=3d+naar+2d+bril
Eerste website kun je 'm bestellen (al weet ik niet of het duur is, 8 euro).

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm ja maar Nederlandse stemmen verpesten soms de hele film met rare stemmen en halve grappen. Toch vind ik 1,50 toeslag gewoon veel..kost niks extra's voor Pathe.
Kun je dan niet gewoon een kaartje kopen voor een andere film halen? Zeker overdag moet dat geen probleem zijn. Vriend van me deed dat ook vanmiddag.
pi_154457610
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:50 schreef roelvano het volgende:

[..]

Check Google even: https://www.google.nl/#q=3d+naar+2d+bril
Eerste website kun je 'm bestellen (al weet ik niet of het duur is, 8 euro).

[..]

Kun je dan niet gewoon een kaartje kopen voor een andere film halen? Zeker overdag moet dat geen probleem zijn. Vriend van me deed dat ook vanmiddag.
Ja, maar dat voelt toch een beetje als jatten aan... al heb ik die truuk wel eens gebruikt als ik nét te laat was en ze mijn reservering hadden verwijderd... andere film kaartje gehaald en alsnog de andere zaal in (en dan maar hopen dat het niet al te druk is :P) Maar goed is eigenlijk alleen in de zomer zoveel 3D-aanbod. Na de zomer stort het altijd in dus daarom neem ik ook geen Gold. Ant-man,Mission Impossible en Fantisic Four zijn gewoon allemaal 2D volgens de site.
  Redactie Frontpage zondag 19 juli 2015 @ 09:39:35 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_154457621
Dat verplicht 3D
Dat is pas jatten
pi_154458307
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:50 schreef roelvano het volgende:
Kun je dan niet gewoon een kaartje kopen voor een andere film halen? Zeker overdag moet dat geen probleem zijn. Vriend van me deed dat ook vanmiddag.
moet maar net kunnen, vaak zijn ze flink aan het controleren bij nieuwe films
pi_154458405
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:48 schreef mschol het volgende:

[..]

moet maar net kunnen, vaak zijn ze flink aan het controleren bij nieuwe films
Hier echt niet, alleen 's avonds zie ik ze soms.
pi_154458512
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier echt niet, alleen 's avonds zie ik ze soms.
ik heb ze vroeger, toen ik nog puc had, vrij consequent zien staan bij alle nieuwe films na een uurtje of 3-4 in de middag
pi_154484345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:16 schreef Deezertje het volgende:
Ted 2 in de Unlimited Night.. Ook al lang te downloaden nu... Verleiding... Niks geleerd van vorige release, Glen was Ted ook al drie maanden uit in Amerika en kregen wij hem na de zomer..
...en was de film in Nederland nog succesvoller dan in de VS. Dus kun je uitleggen wat ze precies hadden moeten leren van de vorige release?
pi_154484791
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:04 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb ze vroeger, toen ik nog puc had, vrij consequent zien staan bij alle nieuwe films na een uurtje of 3-4 in de middag
Ik heb de laatste jaar 2 hooguit 2x zaalcontrole gehad, al ga ik vaak middag/begin avond en bij nieuwe films vaak pas na 2/3 weken)

En ik ga vaak Rotterdam/Den Haag Buitenhof en af en toe Amsterdam.
pi_154489394
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:40 schreef sensei_sensurround het volgende:

[..]

...en was de film in Nederland nog succesvoller dan in de VS. Dus kun je uitleggen wat ze precies hadden moeten leren van de vorige release?
Waarom stellen ze films altijd zo lang uit hier? Het is dat ook een PUC heb maar anders zou ik em gewoon downloaden hoor, zeker nu de releases uit de USA steeds sneller op internet staan..

Ant-Man is nu ook ineens alleen 3D en IMAX 3D. Vorige week stond er nog 2D tussen... :(
pi_154502892
Tja, lijkt me toch duidelijk? Ted was een enorm succes met een release in de herfst: nummer 6 van het jaar in NL, terwijl het nummer 9 van het jaar in de VS was. Het bioscoopbezoek in de VS gaat anders dan in NL, dus de ideale releasedatum van een film hier kan ook anders zijn dan in de VS.

En dan heb je het in het geval van Ted over een film van een grote productiemaatschappij die de film zelf in NL uitbrengt. Kleine films van onafhankelijke productiemaatschappijen moeten eerst verkocht worden. Dat kost tijd.

Sterker nog, er stond vorig jaar op een filmsite een verhaal van een kleine Amerikaanse producent die zijn film eerst overal wilde verkopen om downloaders uit het buitenland voor te zijn. Dat bleek averechts te werken; om de film verkocht te krijgen moest hij 'm de wereld rondsturen, die exemplaren belandden op internet en werden gedownload door Amerikanen die de film anders al in de bios of op vod zouden hebben gezien.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 20 juli 2015 @ 23:30:49 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_154502929
Iemand al een idee welke film er morgen in de sneak draait? Er waren toch sites waar je dat kon zien?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154518517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Iemand al een idee welke film er morgen in de sneak draait? Er waren toch sites waar je dat kon zien?
pathesneakers.com toch ofzo?

Zo (18:15) naar inside out in delft.

Kassa en eten/drank hebben ze goed ingericht hier :Y (maar het werkt omdat het een relatief kleine bios is)
pi_154688215
Dacht even lekker in de vakantie een dagje te kunnen vertoeven in de bioscoop. Helaas zoals elk jaar het zelfde probleem: overdag kinderfilms en 's avonds alle films tegelijk... Is het me met veel moeite en pauzes gelukt om een acceptabel schema te maken, zie ik dat Ant-Man echt in de verschrikkelijkste zaal draait en daar dan óók nog eens 1,50 toeslag voor te moeten betalen... Twijfel of ik dan wel moet gaan. Woon niet echt dichtbij dus voor 1 filmpje is het de reistijd- en kosten niet waard. Kan wel dat trucje uithalen van een ander kaartje halen maar het is dan net een populaire tijd.. zul je er net zien dat ze ineens bij de zaal staan (en je dus ook geen plaats hebt in de zaal, afwachten of en waar er nog plek is) :')
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juli 2015 @ 08:16:28 #225
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_154696457
En weer n voucher voor popcorn en drinken erbij

Zat bij ant man, 12+
Zitten de zaal vol kids tussen de zes en tien. Die praten, zijn na n uur onrustig, schoppen tegen je leuning. Over geklaagd dat ze hun deurbeleid moeten handhaven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')