abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179127940
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:25 schreef Tim86 het volgende:
Dr Who wannabe met Avengers rejects ja..het is niet best.
Dat is ook het concept van the Legends.

Humor viert de boventoon.

Al groeit de serie met elk seizoen. Seizoen 3 is veel beter dan de eerste twee seizoenen. Een aantal karakters zijn uitgeschreven en dat heeft de serie goed gedaan.

Bovendien zal ik Prison Break nooit meer met dezelfde ogen kunnen kijken. :')

Die aflevering waar Sarah terecht komt op een alternatieve aarde die bevolkt wordt door allemaal gekloonde exen van haar. Hilarisch! _O-

Deed me inderdaad onmiddellijk denken aan een aflevering van Doctor Who.
pi_179130330
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is ook het concept van the Legends.

Humor viert de boventoon.

Al groeit de serie met elk seizoen. Seizoen 3 is veel beter dan de eerste twee seizoenen. Een aantal karakters zijn uitgeschreven en dat heeft de serie goed gedaan.

Bovendien zal ik Prison Break nooit meer met dezelfde ogen kunnen kijken. :')

Die aflevering waar Sarah terecht komt op een alternatieve aarde die bevolkt wordt door allemaal gekloonde exen van haar. Hilarisch! _O-

Deed me inderdaad onmiddellijk denken aan een aflevering van Doctor Who.
oeh dat is een hele oude quote. Het was in het begin ook niet best imo, maar uiteindelijk werd het lekker wegkijkvoer en werd de chemie tussen de karakters ook veel beter. Het hielp ook dat het absurde juist wat meer omarmd. Ondanks mijn eerste negatieve post kijk ik nu nog steeds :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_179149970
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oeh dat is een hele oude quote. Het was in het begin ook niet best imo, maar uiteindelijk werd het lekker wegkijkvoer en werd de chemie tussen de karakters ook veel beter. Het hielp ook dat het absurde juist wat meer omarmd. Ondanks mijn eerste negatieve post kijk ik nu nog steeds :)
Vergelijk the Legends een beetje met Marvels Guardian of the Galaxy.

Die waren bij de laatste Avengers film ook de meest coole gasten van het verhaal.

Omdat ze net iets over the top zijn. :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')