abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:41:30 #1
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_152395933

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Netflix Première data

Nederland
Flixfilms
Netflix Netherlands
Netflix-gids

Internationaal
USA iStream Guide
Can I Stream.it
InstantWatcher.com

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
- Ubuntu i.c.m. Google Chrome ondersteuning voor HTML5
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.
Vanaf najaar 2015 zal Netflix beschikbaar zijn in Japan.


Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ ¤ 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

[..]

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone

Overzicht te verschijnen series
Hier
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:49:10 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152396094
ja dat dus, ik herhaal even mijn vraag:

om de hardcoded dns van chromecast te omzeilen kun je je router instellen met een bypass
https://support.unblock-u(...)s/1385727-chromecast

naast dat dit mij wat te technisch wordt en mijn router/modem volgens mij niet aan de genoemde eisen voldoet, vraag ik me af of dan dus ook al mijn internetverkeer via unblock-us gaat. daar zit ik niet op te wachten.

ik gebruik expres de .exe om het te draaien op mijn laptop omdat ik niet steeds handmatig dns wil wijzigen... bij de router lijken die stappen me nog meer gedoe.
Kwak
pi_152396159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
ja dat dus, ik herhaal even mijn vraag:

om de hardcoded dns van chromecast te omzeilen kun je je router instellen met een bypass
https://support.unblock-u(...)s/1385727-chromecast

naast dat dit mij wat te technisch wordt en mijn router/modem volgens mij niet aan de genoemde eisen voldoet, vraag ik me af of dan dus ook al mijn internetverkeer via unblock-us gaat. daar zit ik niet op te wachten.

ik gebruik expres de .exe om het te draaien op mijn laptop omdat ik niet steeds handmatig dns wil wijzigen... bij de router lijken die stappen me nog meer gedoe.
Edit: aangepast.

Door de DNS aanpassing zal een aanvraag via unblock us lopen. Voor sommige websites - zoals Netflix - wordt een IP-adres van unblock us teruggegeven. Als je vervolgens een pagina ophaalt verloopt dat via een server van unblock us. Overige websites vallen hier buiten.
Be curious, not judgmental
pi_152402359
"Unsere mütter unsere Väter", zeer goede mini-serie moet ik zeggen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152403625
Iemand bekend met de serie NYC 22?
pi_152403873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
"Unsere mütter unsere Väter", zeer goede mini-serie moet ik zeggen.
die heb ik ook nog in mijn lijst staan. ga ik zeker nog een keer kijken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 mei 2015 @ 15:05:51 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152404845
Zowaar opeens Penny Dreadfull seizoen 2 erop dat is leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152406281
Aflevering 1 van NYC 22 was wel oke, beetje Rookie Blue achtig, maar dan minder succesvol.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:03:54 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152406284
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Edit: aangepast.

Door de DNS aanpassing zal een aanvraag via unblock us lopen. Voor sommige websites - zoals Netflix - wordt een IP-adres van unblock us teruggegeven. Als je vervolgens een pagina ophaalt verloopt dat via een server van unblock us. Overige websites vallen hier buiten.
thanks. wel apart, itv player, channel 4 player en bbc iplauer doen t ook op mn laptop als ik via unblock-us surf. ik dacht dat een vpn verbinding juist altijd je hele device "in een bepaald land" zette. maar dat werkt met een router dus anders?

(ja sorry, ik ben geen hele ege digibeet ofzo maar dit soort dingen zijn een beetje buiten mijn comfort zone).
Kwak
pi_152411066
Hou vandaag een daredevil marathon :)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_152412565


Grace and Frankie – 2015 12 – Original [4K HD]
♫ Duits/Engels/Frans/Spaans – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands/Spaans

Jane Fonda en Lily Tomlin spelen twee vrouwen die hun leven opnieuw moeten uitvinden in deze grappige nieuwe Netflix Original-serie. De elegante Grace en de vrijgevochten, excentrieke Frankie zijn geen vriendinnen, ook al werken hun echtgenoten Robert en Sol al jaren als partners op hetzelfde advocatenkantoor. Wanneer Robert en Sol echter aankondigen dat ze hun echtgenotes voor elkaar verlaten, krijgen de twee vrouwen een onverwachte band.
Be curious, not judgmental
pi_152413359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:35 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

die heb ik ook nog in mijn lijst staan. ga ik zeker nog een keer kijken.
Echt een aanrader ja :Y
Die 8,5 op IMDb is meer dan terecht.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152415195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
"Unsere mütter unsere Väter", zeer goede mini-serie moet ik zeggen.
Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:55:39 #14
64792 Mryc
play me one more song
pi_152415958
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Zeker kijken idd! In dat genre is ook Resistance een aanrader.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 mei 2015 @ 22:12:22 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152416532
Penny dreadfull doet mij altijd een beetje aan Meatloaf denken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152417756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:55 schreef Mryc het volgende:

[..]

Zeker kijken idd! In dat genre is ook Resistance een aanrader.
Oeh goede tip, ik ga nu kijken :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_152419873
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Goede serie met een belachelijk plot.
pi_152419913
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Ik ben nooit emotioneel bij films of series, maar dit is de eerste keer dat ik met een brok in mijn keel zat.

Ik vind dat deze mini-serie als een van de weinige het echte menselijke leed van WW2 blootlegt. Dikke 10 van mijn kant.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152427592
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben nooit emotioneel bij films of series, maar dit is de eerste keer dat ik met een brok in mijn keel zat.

Ik vind dat deze mini-serie als een van de weinige het echte menselijke leed van WW2 blootlegt. Dikke 10 van mijn kant.
Ik ben juist een enorme jankerd bij films en series dus je kunt je voorstellen wat een brulpartij deze serie is geweest :')
Maar inderdaad, het verhaal is enorm goed neergezet, geen onrealistische superhelden acties, gewoon normale jonge mensen wier leven totaal op de kop wordt gezet door de oorlog. Daardoor is het niet moeilijk om je in te leven in personages, je wordt vanaf het begin af aan meegezogen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_152427815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik ben juist een enorme jankerd bij films en series dus je kunt je voorstellen wat een brulpartij deze serie is geweest :')
Maar inderdaad, het verhaal is enorm goed neergezet, geen onrealistische superhelden acties, gewoon normale jonge mensen wier leven totaal op de kop wordt gezet door de oorlog. Daardoor is het niet moeilijk om je in te leven in personages, je wordt vanaf het begin af aan meegezogen.
Oké, dan komt die na Bloodline :P
Tap tap tap
pi_152429290
Oehhh ik ben nu verslaafd aan Louie O+
pi_152430941
Ik vond "Unsere mütter, unsere Väter" ook een leuke serie. Wel heel ongeloofwaardig hier en daar, maar dat stoorde me niet echt. Moet wel zeggen dat ik het zelf geen buitengewoon emotionele serie vond. Vast hier en daar wel een traantje bij gelaten hoor, maar van wat ik mij zo herinner (is alweer een tijdje terug dat ik die serie heb gezien) ook niet veel meer dan dat, terwijl ik doorgaans juist een best grote/snelle jankerd bij series/films ben.

Eén van de grootste jankpartijen die mij echt nog goed is bijgebleven, had ik bij de laatste aflevering van Spartacus (ook op Netflix te zien toch?). Heb echt minutenlang tranen met tuiten zitten huilen _O- :') (maar misschien was ik toen gewoon bij voorbaat -onbewust- al in een wat emotionele bui ofzo :D ).
Tails tell tales
pi_152431175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:34 schreef Dandilion het volgende:
Hou vandaag een daredevil marathon :)
Veel plezier (alsnog ;))! ^O^
Tails tell tales
pi_152431337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:00 schreef Forbry het volgende:
Ik vond "Unsere mütter, unsere Väter" ook een leuke serie. Wel heel ongeloofwaardig hier en daar, maar dat stoorde me niet echt. Moet wel zeggen dat ik het zelf geen buitengewoon emotionele serie vond. Vast hier en daar wel een traantje bij gelaten hoor, maar van wat ik mij zo herinner (is alweer een tijdje terug dat ik die serie heb gezien) ook niet veel meer dan dat, terwijl ik doorgaans juist een best grote/snelle jankerd bij series/films ben.

Eén van de grootste jankpartijen die mij echt nog goed is bijgebleven, had ik bij de laatste aflevering van Spartacus (ook op Netflix te zien toch?). Heb echt minutenlang tranen met tuiten zitten huilen _O- :') (maar misschien was ik toen gewoon bij voorbaat -onbewust- al in een wat emotionele bui ofzo :D ).
Unsere mutter, unsere vater niet gezien, hou niet van oorlogs televisie en films. Alleen escape from sobibor heeft een indruk op me gemaakt.

Weet je wat pas huilen geblazen is, The Notebook (volgens mij ook op netflix)
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2015 @ 17:52:47 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152435065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:18 schreef Pizzapuntje het volgende:


Weet je wat pas huilen geblazen is, The Notebook (volgens mij ook op netflix)
Dan kun je je verdriet op want er zijn a 10 Nicholas Sparks verfilmingen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')