abonnement Unibet Coolblue
pi_175733784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

10 euro max, verrekijkers van toen kijken niet veel verder dan je telefoon van nu.
HEt ging me ook meer om de tas. Verrekijker zelf is zo goed als useless.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_175760367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Voor een 2e hands winkel erg bruikbaar maar voor de verkoop aan noobs niet. Voor mensen die er verstand van hebben in de pivate sfeer, die hebben 9 van de 10x veel beter in huis.
Dat zou kunnen, echter zo'n X4 955 BE icm een SSD en 8 GB ram is echt snel zat voor wat huis-tuin-keuken gebruik. Kijk bij zware games wordt het een lastig verhaal (sowieso ivm die low end gpu die erin zit) Maar ik snap wel wat jij bedoeld denk ik, tegenwoordig heb je zuinigere systemen en ook met een nieuwere socket. Wat zou ik voor bijv. dit systeem vangen als ik hem aan zo'n 2dehands winkel verkoop?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:59:12 #78
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176336864
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 13:16 schreef dennissch het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, echter zo'n X4 955 BE icm een SSD en 8 GB ram is echt snel zat voor wat huis-tuin-keuken gebruik. Kijk bij zware games wordt het een lastig verhaal (sowieso ivm die low end gpu die erin zit) Maar ik snap wel wat jij bedoeld denk ik, tegenwoordig heb je zuinigere systemen en ook met een nieuwere socket. Wat zou ik voor bijv. dit systeem vangen als ik hem aan zo'n 2dehands winkel verkoop?
Niks je doet er alleen de nieuwe eigenaar een plezier mee.De 2e hands winkel waar ik voor werkte kocht niets. Verkocht heel veel.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 7 januari 2018 @ 00:00:15 #79
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176336893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:17 schreef bambino het volgende:

[..]

HEt ging me ook meer om de tas. Verrekijker zelf is zo goed als useless.
Voor die tas zou ik geld willen krijgen wil ik het ooit mee naar huis nemen.;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_177027053
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:55 schreef bambino het volgende:
Ook tegen gekomen in een oude doos.
Oude NES. Zover ik het kan nakijken werkt hij nog (kreeg geen beeld op mijn smart TV maar beeld wordt zwart).

Hele pleur aan spellen erbij:
Mario Bros
Mario Bros 3
World Cup
Paperboy
Kurby
Ducktales
En nog een stuk of 7-8 waar ik ff niet op kan komen

Ook een originele Game Genie erbij (met boekje)
Boekje van de NES zit er ook nog bij.
Alle games zitten in hun originele doosje met boekje.

Jungle Book heb ik alleen het doosje van, game is ooit verloren geraakt.

Iemand een idee wat zoiets op kan brengen?
Toevallig nog te koop/wil je het verkopen?
pi_177030612
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:12 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Toevallig nog te koop/wil je het verkopen?
Ik zou het alleen willen verkopen als het belachelijk geld waard zou zijn :D
Maar dat is het niet, dus blijft het hier staan.

Al het spul werkt nog wel :P heb het getest op mijn 4k tv, was ff vogelen maar kreeg het uiteindelijk werkend.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_177031913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:47 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik zou het alleen willen verkopen als het belachelijk geld waard zou zijn :D
Maar dat is het niet, dus blijft het hier staan.

Al het spul werkt nog wel :P heb het getest op mijn 4k tv, was ff vogelen maar kreeg het uiteindelijk werkend.
Aha begrijpelijk. Ik ben sinds kort bezig met het verzamelen en wij hadden hier altijd een aantal consoles staan. Heeft m'n pa ze eind vorig jaar verkocht voor 5 euro per stuk... :')
pi_177148639
Hoeveel kan ik vragen voor een iPhone SE 32 GB die er nog perfect uitziet - geen krasjes of gebroken scherm - maar waarvan de vingerafdrukscanner niet meer werkt? Ik weet niet of dat euvel verholpen zou kunnen zijn als ik ‘m opnieuw installeer als nieuwe iPhone. Met doosje, oplader en (denk wel) de bon erbij.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:24:28 #84
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_177149050
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:10 schreef Krollie het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor een iPhone SE 32 GB die er nog perfect uitziet - geen krasjes of gebroken scherm - maar waarvan de vingerafdrukscanner niet meer werkt? Ik weet niet of dat euvel verholpen zou kunnen zijn als ik ‘m opnieuw installeer als nieuwe iPhone. Met doosje, oplader en (denk wel) de bon erbij.
Met het defect wordt het wat de gek ervoor geeft (denk dat je met 100,- echt wel in je handjes mag knijpen).
werkt alles zal je rond de 150,- kunnen gaan zitten.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:48:56 #85
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_177661700
Ik heb hier nog wat PC onderdelen..

Moederbord : Asus P6T-SE
CPU : I7 920
6GB DDR3 Crucial geheugen
2x 500GB Sata HDD
450watt voeding.

Dit alles in een CoolerMaster behuizing ( waarvan 1 zijkant ontbreekt)

Iemand een idee van de waarde??
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_178324478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb hier nog wat PC onderdelen..

Moederbord : Asus P6T-SE
CPU : I7 920
6GB DDR3 Crucial geheugen
2x 500GB Sata HDD
450watt voeding.

Dit alles in een CoolerMaster behuizing ( waarvan 1 zijkant ontbreekt)

Iemand een idee van de waarde??
Niet veel meer dan ¤40-50. En eigenlijk ook pas als je die zijkant weer terug weet te vinden.
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
  donderdag 5 april 2018 @ 15:41:58 #87
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_178324920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:21 schreef Benedykt1 het volgende:

[..]

Niet veel meer dan ¤40-50. En eigenlijk ook pas als je die zijkant weer terug weet te vinden.
Humor...was alweer vergeten dat ik hier had gepost...
heb alles verkocht voor ¤130..
Goeie deal dus
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_178326908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:41 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Humor...was alweer vergeten dat ik hier had gepost...
heb alles verkocht voor ¤130..
Goeie deal dus
Oh ja dan heb goed gehandeld, nice! :)
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_183746509
Hoi hoi :)
Even een kick van mij.
Ik heb een PlayStation 4, 500 gb, 2 controllers, 2 jaar oud+ games ( the Witcher 3, gta5, steep, Skyrim special edition, project cars, turbomania, Uncharted 4, Mortal kombat, Lego world, LittleBigPlanet 3 en tearaway unfolded.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik heb trouwens geen doos meer van de PS4.

[ Bericht 2% gewijzigd door summer2bird op 15-12-2018 17:03:09 ]
Twiddel
pi_183799713
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Hoi hoi :)
Even een kick van mij.
Ik heb een PlayStation 4, 500 gb, 2 controllers, 2 jaar oud+ games ( the Witcher 3, gta5, steep, Skyrim special edition, project cars, turbomania, Uncharted 4, Mortal kombat, Lego world, LittleBigPlanet 3 en tearaway unfolded.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik heb trouwens geen doos meer van de PS4.
Indien alle games fysieke games zijn en je console en controllers geen grote gebreken hebben, zal je tussen de 250 en 300 hiervoor kunnen krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186161061
Hoi allemaal,

Ik heb een Nintendo 64, met 1 controller, rumble pack, extra memory pack en kabels.

Ook de spellen:
Zelda Ocarina of Time, gebruikt maar nog netjes in de doos en compleet met boekje.

Zelda Majoras Mask, gebruikt maar nog netjes in de doos compleet met boekje.

Xena Warrior Princess, in gaar doosje.

Hybrid Heaven, in gaar doosje

Mario 64, zonder doosje
Quake, zonder doosje

Naar mijn weten is alles nog netjes en ik ga de console en spellen nog even testen zodra ik iemand heb gevonden met een tv die av aansluitingen snapt.

Bij mij staat ie nu al een jaar of tien nostalgisch achter in een kast te staan dus doe ik 'm liever weg naar iemand die er wel mee gaat spelen.

Hebben jullie een idee wat redelijk is om ervoor te vragen?

Evt verkoop ik de console en games los van elkaar.
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 19:29:31 #92
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_186161146
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een Nintendo 64, met 1 controller, rumble pack, extra memory pack en kabels.

Ook de spellen:
Zelda Ocarina of Time, gebruikt maar nog netjes in de doos en compleet met boekje.

Zelda Majoras Mask, gebruikt maar nog netjes in de doos compleet met boekje.

Xena Warrior Princess, in gaar doosje.

Hybrid Heaven, in gaar doosje

Mario 64, zonder doosje
Quake, zonder doosje

Naar mijn weten is alles nog netjes en ik ga de console en spellen nog even testen zodra ik iemand heb gevonden met een tv die av aansluitingen snapt.

Bij mij staat ie nu al een jaar of tien nostalgisch achter in een kast te staan dus doe ik 'm liever weg naar iemand die er wel mee gaat spelen.

Hebben jullie een idee wat redelijk is om ervoor te vragen?

Evt verkoop ik de console en games los van elkaar.
Hangt af wat je doel is.
Je kunt al die prijzen bij elkaar optellen (losse 'waarde'), denk als je daar 25% af haalt heb je een mooie pakketprijs.
Echter, als je wil dat 'ie een goed huis krijgt kun je er ook voor kiezen de set voor minder weg te doen naar iemand die er echt wat mee gaat ondernemen.
Ik zelf neem elk jaar zo'n 15-20 computers mee naar een retrodag. Georganiseerd door vrijwilligers, gratis toegankelijk en iedereen mag gratis op alle machines spelen. Erg tof om te doen, maar niet vol te houden als men handelsprijzen vraagt.

Het is net waar je prio ligt, indien bij geld, dan alles los verkopen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_186161482
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hangt af wat je doel is.
Je kunt al die prijzen bij elkaar optellen (losse 'waarde'), denk als je daar 25% af haalt heb je een mooie pakketprijs.
Echter, als je wil dat 'ie een goed huis krijgt kun je er ook voor kiezen de set voor minder weg te doen naar iemand die er echt wat mee gaat ondernemen.
Ik zelf neem elk jaar zo'n 15-20 computers mee naar een retrodag. Georganiseerd door vrijwilligers, gratis toegankelijk en iedereen mag gratis op alle machines spelen. Erg tof om te doen, maar niet vol te houden als men handelsprijzen vraagt.

Het is net waar je prio ligt, indien bij geld, dan alles los verkopen.
Maar wat zijn de prijzen dan? Ik heb niet echt een idee van wat het normaalgesproken nog waard is.
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 20:50:51 #94
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_186162776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Maar wat zijn de prijzen dan? Ik heb niet echt een idee van wat het normaalgesproken nog waard is.
Heel lastig, want het is wat de gek er voor geeft, tegelijk moet je rekening houden met hoe groot de vraag is en hoe groot het aanbod + de staat + de laatste keer wanneer het verkocht is. Die cijfers zijn er bijna niet voor dit soort dingen.

Dus dan moet je je richten op commerciële prijzen, voor Zelda compleet vragen ze rond de 30 euro (vragen = niet krijgen) in Nederland en in het buitenland vaak nog wat meer (nogmaals: vragen = niet krijgen). Die andere Zelda wat meer, de andere titels minder, bij losse verkoop tussen 5-10 euro per stuk en de console zonder doos 35-45 euro?

Zou je alles in een pakket doen, rond de 150 euro vragen en van daaruit kijken wat de interesse is. Alles los waarschijnlijk wat meer.
Zou je alles aan een liefhebber wegdoen die het niet doorverkoopt, dan 50-70 euro vragen. Waarom zoveel minder? Omdat deze mensen er goede dingen mee doen en dan wordt het nog gebruikt en ligt het niet bij iemand anders te verstoffen.

Maar wat ik ook al zei: het is waar je prio ligt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_186163349
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een Nintendo 64, met 1 controller, rumble pack, extra memory pack en kabels.

Ook de spellen:
Zelda Ocarina of Time, gebruikt maar nog netjes in de doos en compleet met boekje.

Zelda Majoras Mask, gebruikt maar nog netjes in de doos compleet met boekje.

Xena Warrior Princess, in gaar doosje.

Hybrid Heaven, in gaar doosje

Mario 64, zonder doosje
Quake, zonder doosje

Naar mijn weten is alles nog netjes en ik ga de console en spellen nog even testen zodra ik iemand heb gevonden met een tv die av aansluitingen snapt.

Bij mij staat ie nu al een jaar of tien nostalgisch achter in een kast te staan dus doe ik 'm liever weg naar iemand die er wel mee gaat spelen.

Hebben jullie een idee wat redelijk is om ervoor te vragen?

Evt verkoop ik de console en games los van elkaar.
Console met toebehoren 30/55
Zelda's ps 40/60
Mario/quake 7/10

Rest idk.
pi_186165168
SjorsPeter en DJkoelkast, dank voor jullie input!

Ik ga de console en de games ff uittesten en daarna bedenk ik 'n prijs en zet ik ze te koop. Inmiddels toonde mijn huisgenoot ook interesse dus 't kan zijn dat niet alles op FOK! komt.
pi_187792068
Een Note 9. 5 maanden oud. 512 GB inside. Bon aanwezig. Case erbij. Smartphone werkt nog perfect, scherm is heel, alleen een klein krasje op een hoek. Ik zou er graag 500 voor willen, maar is dat reëel?
pi_191756881
Ik heb een paar verhuisdozen met modeltrein spul, iemand enig idee wat daarvan nog waardevol is/waar ik daar achter kan komen? Heb een paar treinstellen opgezocht en komt een deel uit eind jaren 60/ jaren 70. Zijn stukken spoor bij nieuw in doos (trix).
pi_193933469
Ben van plan om mijn Xbox 360 van de hand te doen. Is vrij overcompleet kun je wel zeggen..

Staat nu op marktplaats: iemand een idee welke richtprijs erbij zou passen? vind t best lastig. Heb gekeken wat alles via bijvoorbeeld gooxbox360 zou kosten: ¤619,50

Maar ik snap dat dat geen reële vraagprijs is haha. De Kinect kan ikzelf ook nog gebruiken als 3D scanner.

Xbox 360 (1439) - 50 spellen - kinect - headset - band hero

http://link.marktplaats.n(...)socialbuttons_seller


Dezelfde vraag voor mijn Akai Home Cinema set 5.1 met subwoofer (AHC1400)

http://link.marktplaats.n(...)socialbuttons_seller

Ben benieuwd naar jullie reactie! Alvast bedankt voor jullie tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doev op 05-07-2020 00:08:14 (Typfout) ]
  dinsdag 21 juli 2020 @ 12:03:02 #100
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194189928
Ik heb een MacBook Retina 12" 2016 die ik wil gaan verkopen.

MacBook (9,1) Retina 12” 2016
1,3 GHz Dual-Core m7
8 GB 1867 MHz LPDDR3
Intel HD Graphics 515 1536 MB
500 GB SSD

Scherm is in topconditie, op de behuizing zitten twee krasjes van mijn laptoptas.

Wat zou dat nog waard zijn?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')