abonnementen ibood.com bol.com
pi_169064187
registreer om deze reclame te verbergen
Dat is echt wat de gek er voor geeft. Als je 2 verzamelaars vindt die het graag willen hebben kun je misschien hoog uitkomen, maar als ik zie dat ik onlangs 2 macbooks en een prototype imac heb gekocht voor 15 euro dan weet je dat dit spul echt niet veel meer waard is.
Dus reëel 20-25 euro voor de cube zelf. Die monitor geen idee.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:59:21 #52
78416 IJsmuts
Huh.., wat kijk je?
pi_169066813
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is echt wat de gek er voor geeft. Als je 2 verzamelaars vindt die het graag willen hebben kun je misschien hoog uitkomen, maar als ik zie dat ik onlangs 2 macbooks en een prototype imac heb gekocht voor 15 euro dan weet je dat dit spul echt niet veel meer waard is.
Dus reëel 20-25 euro voor de cube zelf. Die monitor geen idee.
ok thanks eens even kijken. de 1e heb ik weg gegeven en hiermee dacht ik nog even flink te scoren :D :+

is namelijk dezelfde set als http://www.ebay.com/itm/A(...)4:g:ObEAAOSwsB9WEJAO
pi_169066920
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:59 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ok thanks eens even kijken. de 1e heb ik weg gegeven en hiermee dacht ik nog even flink te scoren :D :+

is namelijk dezelfde set als http://www.ebay.com/itm/A(...)4:g:ObEAAOSwsB9WEJAO
eBay is een totaal andere markt, dan moet je internationaal gaan verzenden en veel geduld hebben.
pi_169084104
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:03 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

eBay is een totaal andere markt, dan moet je internationaal gaan verzenden en veel geduld hebben.
Mja, als je winst verveelvoudigd kun je best wat geduld hebben natuurlijk; het product eet geen brood.
Schip ahoy!
pi_169086026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:02 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Mja, als je winst verveelvoudigd kun je best wat geduld hebben natuurlijk; het product eet geen brood.
Maar meestal is internationaal verzenden de bottleneck waardoor het toch weer niet zo veel oplevert. Ook zit de meeste "dure" markt in de VS en dan is een 230V-versie niet handig. Er zitten veel haken en ogen aan. eBayprijzen zijn geen synoniem voor marktwaarde.
  donderdag 23 februari 2017 @ 11:32:39 #56
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_169087039
+ de achterlijk hoge veilingkosten van ebay is het de moeite al tijden niet meer ;(
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')