abonnement Unibet Coolblue
pi_165586375
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef Breuls het volgende:
Sneak peek van het nieuwe seizoen:

Superman en Supergirl samen in actie in clip uit Supergirl S2

Ik was afgelopen zomer in Vancouver en heb een tijdje staan kijken bij de opnames van wat in deze clip slechts vier seconden beeld was: het moment waarop Clark Kent in het steegje zijn shirt opentrekt en de S onthult. Klassiek moment natuurlijk, en geinig om van dichtbij te zien.

Voor de nieuwsgierigen; dat steegje is dit steegje. Als je de camera naar rechts draait zie je het gebouw van Canada Post, waar ook opnames zijn gemaakt (een brand in een appartement, geloof ik). Naast dat gebouw stond op de opnamedag dit ding opgesteld, wat weer te maken heeft met wat we in die videoclip kunnen zien:

[ afbeelding ]
Best aardige CGI nog steeds met een CW budget.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin maandag 26 september 2016 @ 22:01:03 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165588256
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Best aardige CGI nog steeds met een CW budget.
Die foto? :?

Of bedoelde je die reactie onder het nieuwsbericht te plaatsen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165596183
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die foto? :?

Of bedoelde je die reactie onder het nieuwsbericht te plaatsen?
Het clipje, met het crashende ding.


Wel vet dat je opnames hebt gezien :D Hoe lang waren ze bezig met het filmen van dat renstukje? :P

[ Bericht 12% gewijzigd door wolfrolf op 27-09-2016 09:50:35 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin dinsdag 27 september 2016 @ 11:44:41 #154
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165598320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:43 schreef wolfrolf het volgende:

Wel vet dat je opnames hebt gezien :D Hoe lang waren ze bezig met het filmen van dat renstukje? :P
Behoorlijk lang. Er stond een hele setup met monitors onder een tentje en een camera op een wagentje. Ze hebben eerst het shot getest met een stand-in acteur die de bewegingen van Hoechlin nadeed om te testen voor de camera, en daarna werd Hoechlin zelf, met zijn make-up mensen, vanaf een andere plek naar de set gebracht, en ging hij een paar keer de shots oefenen en deden ze een aantal takes, en werd zijn make-up bijgewerkt enzo. Shirt weer dichtknopen, opnieuw in positie, dat soort dingen.

We hebben een uurtje staan kijken, en toen hadden we het wel gezien, maar ze gingen daarna nog door.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165598555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Behoorlijk lang. Er stond een hele setup met monitors onder een tentje en een camera op een wagentje. Ze hebben eerst het shot getest met een stand-in acteur die de bewegingen van Hoechlin nadeed om te testen voor de camera, en daarna werd Hoechlin zelf, met zijn make-up mensen, vanaf een andere plek naar de set gebracht, en ging hij een paar keer de shots oefenen en deden ze een aantal takes, en werd zijn make-up bijgewerkt enzo. Shirt weer dichtknopen, opnieuw in positie, dat soort dingen.

We hebben een uurtje staan kijken, en toen hadden we het wel gezien, maar ze gingen daarna nog door.
Klinkt erg overdreven allemaal. En dat voor 1 shot :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin dinsdag 27 september 2016 @ 11:57:55 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165598614
Ja, het moet er natuurlijk wel goed op staan. Zeker omdat het een klassiek shot is dat al decennia oud is. :)

Maar je kunt je ook bedenken dat ze met de lastige scènes dus nog langer bezig zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165598678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, het moet er natuurlijk wel goed op staan. Zeker omdat het een klassiek shot is dat al decennia oud is. :)

Maar je kunt je ook bedenken dat ze met de lastige scènes dus nog langer bezig zijn. :P
Dat is waar!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165875111
Vanavond gaat seizoen 2 van start of The CW.
  Admin maandag 10 oktober 2016 @ 18:40:25 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165876845
Yes. Vorige week mijn bingewatch van S1 (op blu-ray, no less) afgerond. Ik vind deze serie uiteindelijk veel leuker dan ik vorig jaar in juli had verwacht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165877919
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:40 schreef Breuls het volgende:
Yes. Vorige week mijn bingewatch van S1 (op blu-ray, no less) afgerond. Ik vind deze serie uiteindelijk veel leuker dan ik vorig jaar in juli had verwacht.
Ik ben benieuwd of jij, met het CBS seizoen nog vers in je geheugen, het verschil in budget beter zal zien.

En of het er minder zonnig uit zal zien, want Vancouver :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165880585
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of jij, met het CBS seizoen nog vers in je geheugen, het verschil in budget beter zal zien.

En of het er minder zonnig uit zal zien, want Vancouver :P
Ja, dat zal misschien wel even slikken worden, maar zo tof was dit eerste seizoen op CBS nou ook weer niet. The Flash is ook prima te pruimen op CW.
  Admin dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:04:05 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165888408
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of jij, met het CBS seizoen nog vers in je geheugen, het verschil in budget beter zal zien.
Ik heb wel bewust gekeken naar wat er allemaal in beeld was: decors, special effects, visual effects en dergelijke. Ik vroeg me ook af "hebben ze al deze sets straks in een vrachtwagen gegooid en opnieuw opgebouwd, of hebben ze minder ruimte en moeten ze bezuinigen en ziet het er anders uit?"

Wat blijkt: de DEO krijgt een nieuwe locatie, dus andere sets. Geen idee of dat goedkoper is dan de sets afbreken, verplaatsen en meenemen, natuurlijk, want daar heb ik geen verstand van.
quote:
En of het er minder zonnig uit zal zien, want Vancouver :P
Toen ze de eerste afleveringen opnamen was het anders heerlijk weer in Vancouver. En National City is in principe een Californische stad, dus ze zullen het wel zonnig proberen te houden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165927617
Gisteravond de eerste aflevering zitten kijken van het tweede seizoen. Ja,leuk,zeker nu dus Superman in het spel is gekomen en een ander toestel van hun oude planeet (Krypton) ook op aarde is gecrasht met een passagier die ook over superkrachten bezit maar in coma ligt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 11:43:48 ]
pi_165939650
Nou mijn zorgen zijn weggenomen. Eerste aflevering van dit seizoen zat erg goed in elkaar, van minder budget kon ik weinig merken en ook de verhuizing niet.

Superman is leuk gecast en ik hoop stiekem dat deze over 1 a 2 jaar zijn eigen serie krijgt.
  Admin vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:06:43 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165953105
Een setje interviews met de belangrijkste castleden, en een producer, van Supergirl:

Interviews: meer DC Comics-actie voor Supergirl in het tweede seizoen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:12:57 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165953208
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:42 schreef Iwanius het volgende:
Gisteravond de eerste aflevering zitten kijken van het tweede seizoen. Ja,leuk,zeker nu dus Superman in het spel is gekomen en een ander toestel van hun oude planeet (Krypton) ook op aarde is gecrasht met een passagier die ook over superkrachten bezit maar in coma ligt.
Mocht je nieuwsgierig zijn wie dat is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit personage wordt een terugkerend personage in het tweede seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:04:31 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165955154
The Guardian, zoals hij eruit gaat zien in Supergirl:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166046954
Ow wat slecht dit :')

Alex met haar exo suit die even net zo sterk of sterker is dan Metallo, Suprerman of Supergirl.. Kunnen ze nou echt niks beters verzinen...
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 18:27:52 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_166675518
Is iedereen afgehaakt _O- Ik ben juist toch weer vanaf het begin gaan kijken en ben nu bij. Het is wel wat leuker geworden iig. En Ally McBeal is weg _O_ Begrijp alleen niet waar de verhaallijn van Alex op slaat, opeens gay geworden maar op het eind roept ze 'we gaan het er niet meer over hebben' :')

Waarom zat/zit dat er uberhaupt in? Voegt echt helemaal niets toe. Oh en het pak van Jimmy :')___ sinds wanneer is Jimmy Olsen ook een superhero?

De Luthor 'connection' vind ik dan wel spannend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin donderdag 17 november 2016 @ 19:51:44 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166720000
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:27 schreef Karina het volgende:
Is iedereen afgehaakt _O-
Ik niet hoor. Geniet nog met volle teugen.
quote:
Ik ben juist toch weer vanaf het begin gaan kijken en ben nu bij. Het is wel wat leuker geworden iig. En Ally McBeal is weg _O_ Begrijp alleen niet waar de verhaallijn van Alex op slaat, opeens gay geworden maar op het eind roept ze 'we gaan het er niet meer over hebben' :')

Waarom zat/zit dat er uberhaupt in? Voegt echt helemaal niets toe.
Ik vind dat het heel veel toevoegt. Alex is als eigen persoon totaal onderontwikkeld geweest tot nu toe. Ik herinner me dat Chyler Leigh afgelopen zomer zei dat ze niet eens wist hoe Alex' appartement eruit ziet en inderdaad, die kwam pas nu in beeld. Alex heeft altijd voor Kara gezorgd en is daarnaast voor de algemene verhaallijnen gewoon een DEO-agent geweest, maar nu krijgt ze een beetje persoonlijke ontwikkeling. En eentje die ertoe doet: zij was zo gefocust op Kara dat ze er nooit bij stil heeft gestaan dat ze lesbisch was. Dat vertelt iets over haar karakter en het betekent dat ze iets in zichzelf te ontdekken heeft, en dat kan nu aan ons verteld worden.

Tegelijk is het voor Kara een realisatie dat ook zij, en dit zei ze ergens in dialoog, dus dat komt niet van mij, nooit echt bij haar zus heeft stilgestaan. Dat ze nooit een situatie heeft geschapen waarin Alex eens over zichzelf kan nadenken en de ruimte heeft om die realisatie niet alleen jaren eerder te doen, maar ook met Kara te delen. Het deed mij nadenken: stel dat iemand in mijn omgeving een coming out zou willen doen, ben ik op dit moment benaderbaar genoeg? Of houdt deze persoon zich gedeisd omdat ze zich toch wat afgesloten voelen?

Ook het feit dat veel series de laatste jaren homopersonages als een matter of fact hebben gepresenteerd in plaats van het klassieke overdreven gedrag te vertonen of er anderszins de nadruk op te leggen (wat ik ondersteun: constant iets benadrukken als abnormaal helpt niemand) maakt het des te krachtiger dat er nu eens iemand een coming out beleeft.

Al met al vind ik deze aflevering, mede hierom, juist heel sterk.

Ook vanwege de ontwikkeling van Mon-El en James, overigens. Mon-El heeft een heel andere reis te maken voordat hij een held kan zijn (als hij dat al wordt), en dat is interessant om te zien, en hetzelfde geldt voor James, die letterlijk een zijlijn-personage is die het zat is om machteloos toe te zien. Hij is geïnspireerd door eerst Clark en nu Kara om ook iets te doen, en we zien hoe iemand als hij pogingen gaat doen iets meer te betekenen.

quote:
Oh en het pak van Jimmy :')___ sinds wanneer is Jimmy Olsen ook een superhero?
Sinds deze week. :P Hij noemt zichzelf Guardian en is gebaseerd op de figuur uit de comics met die naam, maar dat was nooit Olsen. Zijn echte naam was Jim Harper, een politieagent die vond dat hij zijn werk niet meer binnen de grenzen van de politie kon doen. Grappig genoeg zat er vorig seizoen een Jim Harper ergens in een aflevering, maar blijkbaar was dat dus niet een voorbode op het verschijnen van The Guardian.

Hier is Guardian op de cover van Superman #687, in een verhaallijn uit 2009 waarin hij en Mon-El (afgebeeld in de reflectie, in het rood - de andere gast is Steel) de bescherming van Metropolis voor hun rekening nemen omdat Superman off-planet is.



Persoonlijke noot: die verhaallijn heb ik indertijd gelezen en is de enige keer dat ik zowel Mon-El als Guardian heb gezien. :P

Guardian ziet er tegenwoordig anders uit, want het is ook iemand anders (maar nog steeds niet Olsen):



Dit lijkt iets meer op Olsens outfit.



Maar ik ben wel benieuwd waar het naartoe gaat met Olsen: wordt het het verhaal van zijn stommiteit, of kan hij echt wat bijdragen? En hoe lang kan hij zijn identiteit geheim houden voor Kara en de andere DEO-leden?

Verder in deze aflevering:

› M'gann mag dan misschien een white martian zijn, maar ze is geen bad guy. Ze wil J'onn helpen en doet dat, maar tegelijk kan dat toch vervelende bij-effecten hebben. Going forward interessant: hoe reageert J'onn als hij het ontdekt? Maar in deze aflevering interessant omdat ik dacht dat de big reveal nu al zou komen. Ik vond het in ieder geval mooi om op deze manier iets te leren over haar intenties.

› Parasite! Awesome. Ik had gelezen dat hij langs zou komen, maar was het totaal vergeten, totdat hij Kara's krachten overnam. Hij is een terugkerende Superman villain in de comics. Ik vond 'm er erg goed uitzien, zij het wat skinny. Plaatje voor referentie:


quote:
De Luthor 'connection' vind ik dan wel spannend.
Bedoel je de naam Thorul, of Brenda Strongs personage? Ben ook wel benieuwd waar dat naartoe gaat.

Maar we hadden in één aflevering dus:

1. Alex ontdekt dat ze lesbisch is (okay, dat kwam eigenlijk uit vorige week, maar toch).
2. James Olsen voor het eerst in costume als Guardian.
3. Parasite.
4. White Martian blijkt goeierik.
5. Mon-El groeit als held.

Dat is toch aardig wat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 11:29:44 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_166731842
De verhaallijn van Alex is misschien interessant, maar persoonlijk wil ik in een superheroserie eigenlijk liever alleen superherodingen zien, de karakterontwikkelingen etc, vind ik nooit echt boeiend, ik kijk meer voor de aktie :@

Tevens, als ze het karakter van Alex wat meer wilden ontwikkelen dan had het nog wat uitgebreider gekund, nu was het: 'Maggie vindt Alex wel leuk en hint naar eventuele afspraakjes, Alex weet het nog niet zeker maar maakt op een gegeven moment toch een 'move', Maggie wil niet meer omdat ze niet geinteresseerd is in iemand die pas net uit de kast is gekomen en wil vrienden blijven, Alex is verdrietig, praat met Kara over haar lesbisch zijn en roept er snel achter, ik wil het er niet meer over hebben' (even kort door de bocht). Lijkt erop alsof de lesbische verhaallijn van Maggie meteen weer wordt afgekapt.

Dan had ik het beter en zelfs ook leuker gevonden als Alex en Maggie gingen daten, etc.

Overigens had ik eerder verwacht dat Winn uit de kast zou komen _O-

Met de Luthor connection bedoelde ik Brenda als hoofd van Cadmus. Ik wist niet eens dat Lex een moeder had (nou ja heeft hij natuurlijk, maar in mijn hoofd was ze dood of in een inrichting, in ieder geval verdwenen). Een zus kan ik me vaag herinneren en na even teruglezen zie ik dat ze Tess heette in Smallville.

Wat betreft Jon Jones: ben benieuwd wat er is gebeurd nadat hij het bloed van Megan heeft ontvangen, je zag hem op het eind al een beetje trillen.

(overigens ken ik de Superman verhalen/karakters alleen uit de films en Smallville, de comics heb ik nooit gelezen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin vrijdag 18 november 2016 @ 13:41:02 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166734292
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef Karina het volgende:
De verhaallijn van Alex is misschien interessant, maar persoonlijk wil ik in een superheroserie eigenlijk liever alleen superherodingen zien, de karakterontwikkelingen etc, vind ik nooit echt boeiend, ik kijk meer voor de aktie :@

Tevens, als ze het karakter van Alex wat meer wilden ontwikkelen dan had het nog wat uitgebreider gekund, nu was het: 'Maggie vindt Alex wel leuk en hint naar eventuele afspraakjes, Alex weet het nog niet zeker maar maakt op een gegeven moment toch een 'move', Maggie wil niet meer omdat ze niet geinteresseerd is in iemand die pas net uit de kast is gekomen en wil vrienden blijven, Alex is verdrietig, praat met Kara over haar lesbisch zijn en roept er snel achter, ik wil het er niet meer over hebben' (even kort door de bocht). Lijkt erop alsof de lesbische verhaallijn van Maggie meteen weer wordt afgekapt.
Of het is alleen een setup, tot nu toe. Als het hierbij blijft vind ik het wel jammer, ja. Ik wil wel meer zien.
quote:
Dan had ik het beter en zelfs ook leuker gevonden als Alex en Maggie gingen daten, etc.
Misschien doen ze dat alsnog. Ik vind het wel realistisch dat Maggie zegt "niet zo snel, wen er eerst maar eens aan". Of het voelt realistisch, in ieder geval. En origineler dan "oh wat leuk, we gaan meteen daten!".
quote:
Met de Luthor connection bedoelde ik Brenda als hoofd van Cadmus. Ik wist niet eens dat Lex een moeder had (nou ja heeft hij natuurlijk, maar in mijn hoofd was ze dood of in een inrichting, in ieder geval verdwenen). Een zus kan ik me vaag herinneren en na even teruglezen zie ik dat ze Tess heette in Smallville.
Dat was puur Smallville. Tess Mercer is een combinatie van een aantal personages uit de comics en films. Ik heb volgens mij in de comics nog haast nooit een familieconnectie van Lex gezien.
quote:
Wat betreft Jon Jones: ben benieuwd wat er is gebeurd nadat hij het bloed van Megan heeft ontvangen, je zag hem op het eind al een beetje trillen.
Uhuh. Dat bedoelde ik met "vervelende bij-effecten".
quote:
(overigens ken ik de Superman verhalen/karakters alleen uit de films en Smallville, de comics heb ik nooit gelezen).
Ik ben n.a.v. Smallville de comics gaan lezen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 13:57:50 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_166734585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:41 schreef Breuls het volgende:
Uhuh. Dat bedoelde ik met "vervelende bij-effecten".
Het HOEFT niet vervelend te zijn, ik zat te denken dat als je bloed krijgt van 'iemand' van het andere geslacht je dan moest trouwen (of het Marsequivalent ervan). Maar goed dat zou je ook als vervelend kunnen beschouwen _O-

quote:
En origineler dan "oh wat leuk, we gaan meteen daten!".
Mwah niet helemaal mee eens want Maggie vond Alex al leuk, in het 'echte' leven zou je dan denk ik als je merkt dat diegene toch wel interesse in je heeft meteen je kans pakken. Zou ik iig doen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 november 2016 @ 19:52:57 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166741378
Deze serie heeft die nu wel of niet op de Nederlandse Netflix gestaan?

Als ik Google vindt ik een release date voor September en kan mij heugen dat ik het plaatje wel eens heb zien staan maar als ik nu zoek is de serie weg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin zondag 20 november 2016 @ 10:46:03 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166772850
Nee, heeft er niet op gestaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')