abonnement Unibet Coolblue
pi_152392082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel andere topic,twohat.
Zelfde principe.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 00:54:30 ]
Conscience do cost.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 02:09:17 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152393192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 00:18 schreef nikao het volgende:

[..]

Om met Tingo z'n woorden te spreken: "Easily fckin fake foto.imo." :P

Maar seriously, whut?
Ik ga het morgen even wat beter uitzoeken, er was dus een persconvereentie over 2 foto's met een heel verhaal er bij wat ik er zo van begrijp.
En op die foto's stonden dus aliens uit area 51, bleek dus een grote scam te zijn ..
Doet me beetje denken aan de bigfoot scam aantal jaartjes terug!

Heb net eindelijks met wat vrienden interstellar gekeken, leipe film hoor. ( on-topic film )
Nu maar even slapen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152394653
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ach ik begrijp dat best maar er zijn zoveel satellieten dat ik me afvraag waarom ze dan ook niet een mooie satelliet maken of i.d. die mooie kiekjes kan maken van de dingen die in space vliegen.
Iedereen heeft tegenwoordig een camera, maar NASA kan ons geen echte foto's bieden. Of maak anders ook een raampje in het ISS dat de ruimte in kijkt om foto's te maken en niet alleen richting aarde.
Van zaken die naar ISS gaan zijn wel zat foto's natuurlijk. Logisch ook omdat die met relatieve lage snelheid dichtbij moeten komen.
Zie bijv. de vele foto's die Oleg Artemyev vanuit ISS van Progress maakte;
http://www.artemjew.ru/2014/07/24/progress-foto/
pi_152399961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef nikao het volgende:
[ afbeelding ]

En jah, dat is een astronaut tijdens een spacewalk (*!)
Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:41:04 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152400100
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Kerel, doe nou niet zo dom en ga iets leren over fotografie en belichting :D Je maakt jezelf met dit soort posts weer prachtig belachelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152400906
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Die sterren zijn er wel maar door Jouw Verlichte Geest lijken ze wat lichtzwak. Vandaar dat je alleen de voorgrond ziet, waar het zeer heldere zonlicht op weerkaatst.
Edit: zeg dan gewoon niks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 08-05-2015 14:08:14 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:14:20 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152401170
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Koop een goede camera.

Ga ergens staan zonder licht en maak een foto van de hemel, vol met sterren.

Doe nu een lichtbron aan en hou die in het beeld als je dezelfde foto maakt, zwart.

Kijk nu nog een keer naar de desbetreffende foto en bedenk eens hoeveel licht de aarde weerkaatst.

Neem een cursus fotograferen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152401517
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Waarom lag je hierom en zeg je vervolgens iets heel doms. Iets wat je zelf zo kan checken en uitproberen? Hang eens een webcam aan een telescoop en kijk hoe veel sterren je dan ziet.

Kijk eens naar een foto als deze en bedenk je dan dat hier 55minuten belichtingstijd in zit! (11x5min.)
Bedenk je dan dat het ISS in deze foto ongeveer zo groot zou zijn als het rechter sterrenstelsel. En vertel me dan eens hoe vaak je die in deze foto zou kunnen terugvinden ZONDER ook maar 1 ster te zien. En bedenk je dan hoe dat zou zijn als je niet 11x5minuten belicht maar een fractie van een seconde....



Leg mij dan maar eens uit waarom ik zoveel sterren zou moeten zien op een foto van het ISS
pi_152401582
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Koop een goede camera.

Ga ergens staan zonder licht en maak een foto van de hemel, vol met sterren.

Doe nu een lichtbron aan en hou die in het beeld als je dezelfde foto maakt, zwart.

Kijk nu nog een keer naar de desbetreffende foto en bedenk eens hoeveel licht de aarde weerkaatst.

Neem een cursus fotograferen.
Ook al zou het donker genoeg zijn en je zou lang genoeg belichten; het beeldveld is zo klein dat het prima kan dat je dan nog geen sterren zou zien, mits je niet direct de melkweg als achtergrond hebt natuurlijk.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:38:59 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152402015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:26 schreef nikao het volgende:

[..]

Ook al zou het donker genoeg zijn en je zou lang genoeg belichten; het beeldveld is zo klein dat het prima kan dat je dan nog geen sterren zou zien, mits je niet direct de melkweg als achtergrond hebt natuurlijk.
Maar dat kan toch minder zijn in bijvoorbeeld Zuid Amerika oid? In Nederland is het gewoon dramatisch, dat wel :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152402124
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar dat kan toch minder zijn in bijvoorbeeld Zuid Amerika oid? In Nederland is het gewoon dramatisch, dat wel :P.
Dat scheelt wel natuurlijk. Maar we hebben het hier over zulke korte belichtingstijden dat zwart=zwart ;)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:46:50 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152402280
edit: laten we zijn daden (of het uitblijven daarvan) maar gewoon voor zichzelf spreken.

[ Bericht 91% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 13:56:13 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152402333
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Waarom post je het dan ;( ;)
pi_152402380
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
Bedenk me net dat een amateur foto van Jupiter het je misschien duidelijk kan maken aangezien dat met vergelijkbare techniek gedaan wordt als een foto van ISS;



Tel de sterren.....
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:00:06 #90
56724 Wombcat
rent wiel
pi_152414096
In het topic over 9/11 wordt John Lear aangehaald door o.a. Mata.
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Al verklaren Cheney en Rumsfeld zelf dat deze piloot gelijk heeft, zul je de usual suspects hier nooit overtuigen. Die zitten hier alleen maar om te trollen.

En dan zogenaamd "kritisch" zijn. :N
Spreekt JL ook de waarheid over Apollo 17 en het ruimtevaartprogramma in het algemeen?
quote:
A - Okay! We'll do that in a few minutes. - uh Apollo 17 - Apollo 17 - or will that - can you give us a brief - I mean - was there some mission with regard - was there something about Apollo 17 that wasn't fully public?

J - Yes! Apollo 17 landed in the Taurus Litrow area, (see above at the beginning of this interview) which is extremely dangerous - um - there is mountain peaks that go 8 to 10 thousand feet - a round area - but what they were tasked to do on the second day was to go to Nansen and Nansen is a large, obvioiusly constructed opening inside the south masif and they wanted to take a look at it - so essentially its been covered up, but thereis a website where you can read the whole thing, see the pictures of Nansen - you get exact - what the astronauts said, which its very, very interesting what they said - uh - what I'll do at the end of ths broadcast - I'll going to e-mail you about 10 or 15 websites - that we are talking about - that you can pass them on if you wwnat - and maybe you can look at Apollo 17 and Project Redstar and all the rest of them.

A - All of this - uh - an Apollo mission - our space proram in genereal - How much of this would have to be hidden? Now - of course its worth mentioning - that we have not gone back to the moon ... not with men as one would have expected by now ... or Mars or anything else ... its like ... its kind of like ... I don't know - were' being kept home.

J - Right! We were told to stay away - we were given that edict by the aliens - they said, "You will NOT come back here - and ... i'm not sure exactly which particular Apollo series it was and we said, "Look! We've got all these Saturn 5's - it will be hard to keep that from the public," and they said "Okay! - one or two more and 'that's it!" Apollo 17 was the lsat one and the NASA excuse was , "We don't have any more funding and we can't do it and they have - still had 3 remaining Saturn 5's fueled and ready to go and they were 18, 19, and 20.
http://www.greatdreams.com/John-Lear.htm

Of heeft 'ie opeens geen verstand meer van natuurkunde als het daarover gaat?

[ Bericht 7% gewijzigd door Wombcat op 08-05-2015 21:07:28 ]
in a crowd you lose humanity
pi_152414938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:00 schreef Wombcat het volgende:
In het topic over 9/11 wordt John Lear aangehaald door o.a. Mata.

[..]

Spreekt JL ook de waarheid over Apollo 17 en het ruimtevaartprogramma in het algemeen?

[..]

http://www.greatdreams.com/John-Lear.htm

Of heeft 'ie opeens geen verstand meer van natuurkunde als het daarover gaat?
Ik heb iets over Lear jaren geleden gelezen.Tis disinfo dacht ik.
Al die ' we went to the moon but aren't getting told the real story' soort verhalen zijn conspiracy stuff a la Alex Jones,David Icke soort figuren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152431219
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, welnee. De ruimte erachter (geen direct zonlicht hier) wordt voorgesteld als pitch black.

Dat kan niet; het stikt van de sterren die licht geven.

NASA is ermee begonnen met die zwarte achtergrondjes en nu kunnen ze niet meer terug. De veelheid aan sterren, planeten, sterrenstelsels en andere hemellichamen zou altijd te zien moeten zijn. Dikke faal dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef nikao het volgende:

[..]

Bedenk me net dat een amateur foto van Jupiter het je misschien duidelijk kan maken aangezien dat met vergelijkbare techniek gedaan wordt als een foto van ISS;

[ afbeelding ]

Tel de sterren.....
Prima dat je hier verder niet meer op reageert, maar gebruik het dan ook niet weer opnieuw als argument de volgende keer he?
  Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 15:19:03 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_152431352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:12 schreef nikao het volgende:

[..]

[..]

Prima dat je hier verder niet meer op reageert, maar gebruik het dan ook niet weer opnieuw als argument de volgende keer he?
Daar zou ik niet op rekenen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:33:38 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152431616
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef nikao het volgende:

[..]

Bedenk me net dat een amateur foto van Jupiter het je misschien duidelijk kan maken aangezien dat met vergelijkbare techniek gedaan wordt als een foto van ISS;

[ afbeelding ]

Tel de sterren.....


Deze gemaakt door voyager 1 gemaakt in 1979 toen deze richting jupiter ging, deze close up, vond ik erg indrukwekkend.
60 Jupiter dagen 60 x 10 dus ongeveer 600 uur! ongeveer 25 dagen


close up Jupter.


http://voyager.jpl.nasa.gov/where/

Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:31:24 #95
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_152451393
quote:
Waar slaat dit op?
pi_153049358
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op verzoek van Jogy, plaats ik deze ook even hier:

[..]

Ik had gevraagd of El Matador Wubbo Ockels een zg. vicsim vond in zijn afscheidsrede. Dat is niet 'op de man bashen', maar een relevante vraag. Toch vond je het nodig dat weg te halen.
Dit filmpje ging het om. Als El Matador bij zijn idee blijft dat ruimtevaart niet bestaat, dan moet dit ook nagemaakt zijn.
Ik heb het filmpje niet gezien vanwege beperkt dataverkeer, maar snap niet wat je met een filmpje van Wubbo Ockels wil aantonen? :?

Wubbo Ockels was een Nederlandse "astronaut"
Wubbo Ockels was een vriendelijke man
Wubbo Ockels werkte voor ESA etc.
Wubbo Ockels ging dood en hield een afscheidsrede.

Welk van die feiten maakt hem opeens betrouwbaar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153049731
quote:
5s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje niet gezien vanwege beperkt dataverkeer, maar snap niet wat je met een filmpje van Wubbo Ockels wil aantonen? :?

Wubbo Ockels was een Nederlandse "astronaut"
Wubbo Ockels was een vriendelijke man
Wubbo Ockels werkte voor ESA etc.
Wubbo Ockels ging dood en hield een afscheidsrede.

Welk van die feiten maakt hem opeens betrouwbaar?
Maar is hij een vicsim of niet? Hij kan immers niet in de ruimte zijn geweest.
pi_153049776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar is hij een vicsim of niet? Hij kan immers niet in de ruimte zijn geweest.
Een visim is een gesimuleerd slachtoffer.

Waar is Ockels precies slachtoffer? Hij maakte deel uit van het korps dat beweringen doet, maar dat maakt hem geen slachtoffer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153049857
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een visim is een gesimuleerd slachtoffer.

Waar is Ockels precies slachtoffer? Hij maakte deel uit van het korps dat beweringen doet, maar dat maakt hem geen slachtoffer.
dus hij liegt wel dat hij in de ruimte is geweest?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')