abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 mei 2015 @ 11:50:12 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152258203
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 mei 2015 @ 11:50:32 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152258206
LIEFDE

#26 || Luciano da Silva
pi_152258964
Leuk zon dennenappel, maar ik heb liever een schaal om bitterballen op te leggen

  maandag 4 mei 2015 @ 12:22:40 #4
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152259014
Ach, die andere schaal halen we in augustus wel op in de ArenA :7
#26 || Luciano da Silva
pi_152259074
Haha we zullen zien.
pi_152269637
Vanochtend vroeg gebeld voor een dagje locatiewerk bij de Vogel in Eindhoven, dus vandaag nog mooi 7 uur kunnen maken. Als je steeds bezig bent met pendelen gaat de dag toch een stuk sneller dan wanneer je steeds in het OV zit :)

Ze vroegen ook meteen of ik morgen ook kan komen, dus morgen weer een dag van 8 tot 5
  maandag 4 mei 2015 @ 18:07:16 #7
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152269729
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:03 schreef Ordinateur het volgende:
Vanochtend vroeg gebeld voor een dagje locatiewerk bij de Vogel in Eindhoven, dus vandaag nog mooi 7 uur kunnen maken. Als je steeds bezig bent met pendelen gaat de dag toch een stuk sneller dan wanneer je steeds in het OV zit :)

Ze vroegen ook meteen of ik morgen ook kan komen, dus morgen weer een dag van 8 tot 5
Oh daar kwam ik vandaag nog voorbij gereden met de motor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152270851
Mensen van hier al gebeld voor woensdag? Weer precies hetzelfde ritje Groningen - Roermond. Nu niet met Aygo's maar met 107's.
pi_152271119
Nope, niks voor woensdag...
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:02:24 #10
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152271159
Vakantie hebben :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:30:43 #11
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152272211
Hele week locatiewerk bij de de grote A in A'dam. En ik denken dat ik deze week uit kon slapen :').

Nu net klaar van een spoedje Amsterdam - Deventer per skoda, ov terug. Rond 10 thuis :').
أنا مغربي
pi_152272560
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:01 schreef Sarasi het volgende:
Nope, niks voor woensdag...
Als je wel beschikbaar bent word je misschien nog wel gebeld. Vorige keer naar Roermond moesten er zeker 10 auto's tegelijk naar dezelfde locatie. Was voor de terugreis wel leuk dat er wat meer mensen waren.
pi_152272850
Misschien ook wel niet. Zien we woensdag wel dan. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_152274017
Ik ben er helaas niet bij, woensdag naar Pauw, bij de live uitzending aanwezig zijn :) Was overigens wel leuk om te zien dat zowel m'n ophaaladres in Leek als het afleveradres in Almelo over FC Grunn begon :+
Mooi contrast ook wel, een V60 D3, uit 2012, goeie 150k gelopen, en daarna een hoogwerker, ook een flink langere afstand :+
pi_152274649
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:47 schreef Sarasi het volgende:
Misschien ook wel niet. Zien we woensdag wel dan. :)
Misschien hoor je morgen nog wel wat, er zullen genoeg bedrijven open zijn dus waarschijnlijk ook nog wat ritten binnenkomen. Bij de vogel zijn ze in ieder geval gewoon open.
pi_152275135
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:23 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Misschien hoor je morgen nog wel wat, er zullen genoeg bedrijven open zijn dus waarschijnlijk ook nog wat ritten binnenkomen. Bij de vogel zijn ze in ieder geval gewoon open.
Zou nog kunnen ja, maar ik reken er niet echt op. Zou wel prettig zijn want ik kan donderdag en vrijdag ook niet werken.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 4 mei 2015 @ 21:35:50 #17
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152278329
Vandaag ook weer bijna 400km gehiked :D

Lexus RX die ik meekreeg was met 80K de duurste auto die ik met hiken gereden heb, geloof ik :7
pi_152285833
Wat ben ik blij dat ik wel eens in een busje rij voor AR, want die ervaring kwam vandaag wel van pas in de binnenstad van Grunn _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:54:00 #19
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152295870
Ik zat gisteren in een Caddy, had oordopjes in gedaan en de radio gemute. Knalt ineens 538 met z'n verkeersbericht aan, mijn eerste ingeving was dat ik weer 136 euro armer was. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152296359
Morgen een focus naar Almere rijden voor de Groningse klant van EW. Aftanken dus, no fun. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:14:53 #21
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152296505
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:54 schreef Amoeba het volgende:
Ik zat gisteren in een Caddy, had oordopjes in gedaan en de radio gemute. Knalt ineens 538 met z'n verkeersbericht aan, mijn eerste ingeving was dat ik weer 136 euro armer was. :')
Geen medelijden. Doe je zelf.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:20:36 #22
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152296676
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:14 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen medelijden. Doe je zelf.
Gast ik schrok me de tering van dat lawaai van die radio ineens. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152297205
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een focus naar Almere rijden voor de Groningse klant van EW. Aftanken dus, no fun. }:|
Waarom moet jij dat doen dan en niet iemand van ew?:+
pi_152297275
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waarom moet jij dat doen dan en niet iemand van ew?:+
Geen idee, heb al één keer eerder voor die lm gereden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_152297464
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gast ik schrok me de tering van dat lawaai van die radio ineens. :')
Dit is inderdaad het meest irritante van het rijden in een onbekende auto. Steeds die kut radio op vol volume voor verkeersinformatie.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:24:33 #26
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152298745
Ondanks dat EW vandaag gesloten zou zijn, toch gebeld voor 2 ritten voor morgen. Golf GTI en een UP. :9
pi_152300108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:24 schreef CruisinDen het volgende:
Ondanks dat EW vandaag gesloten zou zijn, toch gebeld voor 2 ritten voor morgen. Golf GTI en een UP. :9
Gti uit welk jaar? :+ nicee
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:08:13 #28
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152302351
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:01 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gti uit welk jaar? :+ nicee
2011, blijven handige autootjes. :7
pi_152316886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:08 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

2011, blijven handige autootjes. :7
Zeker, leuke boodschappen autootjes :+
pi_152319314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een focus naar Almere rijden voor de Groningse klant van EW. Aftanken dus, no fun. }:|
Is dat die toko aan de wismarweg?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 6 mei 2015 @ 03:19:27 #31
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152320385
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 01:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Is dat die toko aan de wismarweg?
Ja die, weet ik toevallig.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152320681
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 01:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Is dat die toko aan de wismarweg?
Ja.
Your opinion of me is none of my business.
pi_152328461
Wat is er mis met aftanken. Zo veel werk is het niet toch. Bovendien vind ik zelf de benzine lekker ruiken en spaar ik er airmiles door :@

Morgen twee auto's waarvan de een APK-gekeurd is tot 05-05-2015 en de ander 16-04-2015.
Die eerste staat nu bij een garage dus die zie ik vandaag of morgen wel een verse APK-keuring krijgen, maar die ander niet. Wat zouden jullie doen? Naar mijn weten ben je ook onverzekerd als je er mee de weg op gaat.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:36:55 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152329108
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:17 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is er mis met aftanken. Zo veel werk is het niet toch. Bovendien vind ik zelf de benzine lekker ruiken en spaar ik er airmiles door :@

Morgen twee auto's waarvan de een APK-gekeurd is tot 05-05-2015 en de ander 16-04-2015.
Die eerste staat nu bij een garage dus die zie ik vandaag of morgen wel een verse APK-keuring krijgen, maar die ander niet. Wat zouden jullie doen? Naar mijn weten ben je ook onverzekerd als je er mee de weg op gaat.
Van de planning moet je 'm toch meenemen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152329585
Aftanken zonder tankpas is wel toch aardig wat geld meestal. Je krijgt het dan wel vrij snel weer terug maar toch :P
pi_152329910
Dat dus. Nu viel het wel mee, maar als het echte bedragen zijn vind ik aftanken minder leuk. Overigens was de ritinformatie voor een enkele rit naar Alkmaar, wat bij het ophaaladres Amersfoort bleek te zijn, waarna de rit bij het afleveradres een wissel bleek te zijn. _O-

Hopelijk heeft AR alles goed doorgekregen en kan ik straks gewoon declareren. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_152329947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:49 schreef underground1009 het volgende:
Aftanken zonder tankpas is wel toch aardig wat geld meestal. Je krijgt het dan wel vrij snel weer terug maar toch :P
Oh jullie hebben geen tankpas :o dan zou ik het ook kut vinden.
pi_152331313
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:17 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is er mis met aftanken. Zo veel werk is het niet toch. Bovendien vind ik zelf de benzine lekker ruiken en spaar ik er airmiles door :@

Morgen twee auto's waarvan de een APK-gekeurd is tot 05-05-2015 en de ander 16-04-2015.
Die eerste staat nu bij een garage dus die zie ik vandaag of morgen wel een verse APK-keuring krijgen, maar die ander niet. Wat zouden jullie doen? Naar mijn weten ben je ook onverzekerd als je er mee de weg op gaat.
Ook eens gehad. Gebeld toen, risico ligt bij de LM, en je mag (volgens de planning, volgens mij mag t niet?) Een maand na verlopen nog doorrijden.
pi_152336927
Morgen weer een 'normale' werkdag, eerst van St Oedenrode naar Amsterdam in een vrij nieuwe Ford Mondeo, en daarna van Amsterdam naar Barneveld in een Audi a5 cabrio :)

Dat uurloon voor de eerste rit is ook wel lekekr, 9.30 ex de toeslagen ipv de 6.29 van het minimumloon
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:40:20 #40
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152339593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:07 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen weer een 'normale' werkdag, eerst van St Oedenrode naar Amsterdam in een vrij nieuwe Ford Mondeo, en daarna van Amsterdam naar Barneveld in een Audi a5 cabrio :)

Dat uurloon voor de eerste rit is ook wel lekekr, 9.30 ex de toeslagen ipv de 6.29 van het minimumloon
Waarom the fuck kaap jij alle lekkere ritten.

Eindhoven - Eindhoven
Eindhoven - Breda
Breda - Nieuwendijk

Polo, V60, Golf.

Maar ik klaag niet. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:16:12 #41
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152358856
Zo'n gozer dacht vanochtend dat NNB een kenteken was. Hij liep al terug om het te gaan vragen, heb hem de afgang maar bespaard _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152358900
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:16 schreef Amoeba het volgende:
Zo'n gozer dacht vanochtend dat NNB een kenteken was. Hij liep al terug om het te gaan vragen, heb hem de afgang maar bespaard _O-
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152358924
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:16 schreef Amoeba het volgende:
Zo'n gozer dacht vanochtend dat NNB een kenteken was. Hij liep al terug om het te gaan vragen, heb hem de afgang maar bespaard _O-
:')
En dat doet minimaal HBO...
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:21:09 #44
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152358948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:19 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

:')
En dat doet minimaal HBO...
Daarover gesproken, van die gore Adidas schoenen had die gozer. Ik spotte die al bij de bus maar blijkbaar doet hij communicatie ofzo. Deze ofzo:
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:33:11 #45
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152359110
quote:
13s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daarover gesproken, van die gore Adidas schoenen had die gozer. Ik spotte die al bij de bus maar blijkbaar doet hij communicatie ofzo. Deze ofzo:
[ afbeelding ]
Communicatie studeren en dan niet weten wat nnb betekend _O- :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152359313
Ik kwam gisteren ook een hiker tegen. Volledig in pak, geen formulier bij zich: "moest dat dan?" :P Was z'n allereerste ritje. Dus hem even een formulier toegestopt, korte uitleg gegeven, maar ben 'vergeten' wat te zeggen over z'n outfit. :@ :+
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:55:04 #47
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152359509
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:33 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Communicatie studeren en dan niet weten wat nnb betekend _O- :')
Ik bedoelde eigenlijk meer dat dat zo'n prutsstudie is en dat zo'n tsjappie daar wel thuis hoort. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:55:20 #48
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152359516
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik kwam gisteren ook een hiker tegen. Volledig in pak, geen formulier bij zich: "moest dat dan?" :P Was z'n allereerste ritje. Dus hem even een formulier toegestopt, korte uitleg gegeven, maar ben 'vergeten' wat te zeggen over z'n outfit. :@ :+
Niets mis met een pak
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152359534
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik kwam gisteren ook een hiker tegen. Volledig in pak, geen formulier bij zich: "moest dat dan?" :P Was z'n allereerste ritje. Dus hem even een formulier toegestopt, korte uitleg gegeven, maar ben 'vergeten' wat te zeggen over z'n outfit. :@ :+
"Dress for the job you want, not the job you have", misschien wil hij wel PC worden... :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:58:25 #50
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152359596
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dat dat zo'n prutsstudie is en dat zo'n tsjappie daar wel thuis hoort. _O-
Zeg. Ik heb ook Marketing & Communicatie gestudeerd heh. (Oke, Mbo...)

Nu Sportmarketing en bijna klaar.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:09:08 #51
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_152359857
Vanavond een ritje in een Panamera E-Hybrid: ruim 400pk en 14% bijtelling 8)7

Ik ben benieuwd of dat nog een beetje Porsche waardig rijdt.
pi_152365791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:09 schreef Sjouveur het volgende:
Vanavond een ritje in een Panamera E-Hybrid: ruim 400pk en 14% bijtelling 8)7

Ik ben benieuwd of dat nog een beetje Porsche waardig rijdt.
Veel plezier! (Y) Hopelijk mag je nog een beetje "gas" geven... :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:45:35 #53
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152366713
PC struggles :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152372476
Morgen twee ritjes, Bedum - Grunn maal twee :+ Ook allebei een Berlingo
pi_152373753
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom the fuck kaap jij alle lekkere ritten.

Maar ik klaag niet. :)
Ach, morgen laatste keer en dan verdwijn ik voorlopig weer richting Nijmegen.

De tweede rit bleek geen A5 te zijn, maar een Polo GTI met 180 pk, ook acceptabel :)

Voor morgen ook weer werk maar ik word qua auto's wel meteen gestraft: Eindhoven - Maastricht in een Iveco Daily en Sittard-Son in een hoogwerker.
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:51:55 #56
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152376657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:02 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ach, morgen laatste keer en dan verdwijn ik voorlopig weer richting Nijmegen.

De tweede rit bleek geen A5 te zijn, maar een Polo GTI met 180 pk, ook acceptabel :)

Voor morgen ook weer werk maar ik word qua auto's wel meteen gestraft: Eindhoven - Maastricht in een Iveco Daily en Sittard-Son in een hoogwerker.
:W

Polo's :')

Ik had vanochtend een Golf Cabrio ipv een Polo. Maar te frisjes om het dak open te gooien. :N En voor die 5km ook :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 06:14:55 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152393714
Pf 5u m'n bed uit om om 6.15 op de centrale te zijn. Te vroeg dit
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152396353
Zo, eerste ritje Bedum - NL gehad, nu of een halfuur wachten bij bushalte Gotenburgweg, of naar de Euroborg lopen. Keuzesss :+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:38:13 #59
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_152398412
Bijzonder prettige wagen was die Panamera nog. De motor schakelde iedere keer mooi soepel in zonder schok, erg goed gedaan. ^O^
pi_152399019
Net m'n tweede rit afgeleverd. Loopt een collega aan de overkant die niet ook overstak. Fok!'er? :P

Helaas geen ritje er achteraan gekregen terwijl er wel een BMW en een mini onder andere stonden :( :{ Dan maar vroeg weekend vieren :P

Editie: typisch weer, om 16:46 gebeld worden en her gesprek missen, bel je een minuut later terug is de rit alweer vergeven en weten ze niet wie je heeft gebeld :{

[ Bericht 17% gewijzigd door underground1009 op 08-05-2015 17:06:16 ]
pi_152407341
Even een vraagje, misschien weet iemand het toevallig.
Ik heb bij een aantal garage's van de vogel, wel eens een auto schoongemaakt. Ze gebruiken daar vaak van groene flesjes voor het interieur, weet iemand toevallig het merk van deze flesjes? Ik vind het altijd fijn spul en iemand in mijn vrienden kring was opzoek naar goed schoonmaak spul.
pi_152420455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef rickkt het volgende:
Even een vraagje, misschien weet iemand het toevallig.
Ik heb bij een aantal garage's van de vogel, wel eens een auto schoongemaakt. Ze gebruiken daar vaak van groene flesjes voor het interieur, weet iemand toevallig het merk van deze flesjes? Ik vind het altijd fijn spul en iemand in mijn vrienden kring was opzoek naar goed schoonmaak spul.
zou best wel eens turtle kunnen zijn, maar anders vraag je toch gewoon even daar?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 11 mei 2015 @ 09:26:05 #63
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152481843
Ik werd gisteren ineens door een 06 nummer gebeld, was het de planning. Nog even zo'n standaard ritje Waalre - Eindhoven gekregen voor VdU. Net mee klaar. :)

Ik ben echt al tijden niet meer naar Schiphol geweest. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152483008
Geen idee of ik me moet voorstellen en of dit de juiste plek is, maar ik vind het ook raar om zomaar mee te gaan posten en dat men denkt "wtf, wie is dat?!"

Dus..

Ik werk nu ruim een jaar bij EW. Ik woon in het Gooi en werk dus voornamelijk in de regio Amsterdam-Almere-Amersfoort-Utrecht. Vandaag bijvoorbeeld Amersfoort-Meerkerk (gelukkig die dichtbij het dorp is) en daarna Nijkerk-Amersfoort. Ik moet pas tussen 13-14 in Nijkerk zijn, dus ik zit nu voorlopig even thuis en ga straks richting Meerkerk. :)

Heb nog nooit superauto's gehad (ik lees hier mensen over Panamera's etc.), maar ook echt zelden een echte kutauto gehad. Over het algemeen krijg ik voornamelijk Meganes, Focusjes, Citigo's en Passaten. Met af en toe wat leuks naar boven, zoals een A6 of Q5. Leukste wagen was toch wel de Focus Cabrio, voornamelijk omdat het een aardige rit (Veghel naar Apeldoorn) en supermooi weer was.

Nou ja, dat was wel zo'n beetje mijn ontboezeming..
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 11 mei 2015 @ 10:33:53 #65
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152483229
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Geen idee of ik me moet voorstellen en of dit de juiste plek is, maar ik vind het ook raar om zomaar mee te gaan posten en dat men denkt "wtf, wie is dat?!"

Dus..

Ik werk nu ruim een jaar bij EW. Ik woon in het Gooi en werk dus voornamelijk in de regio Amsterdam-Almere-Amersfoort-Utrecht. Vandaag bijvoorbeeld Amersfoort-Meerkerk (gelukkig die dichtbij het dorp is) en daarna Nijkerk-Amersfoort. Ik moet pas tussen 13-14 in Nijkerk zijn, dus ik zit nu voorlopig even thuis en ga straks richting Meerkerk. :)

Heb nog nooit superauto's gehad (ik lees hier mensen over Panamera's etc.), maar ook echt zelden een echte kutauto gehad. Over het algemeen krijg ik voornamelijk Meganes, Focusjes, Citigo's en Passaten. Met af en toe wat leuks naar boven, zoals een A6 of Q5. Leukste wagen was toch wel de Focus Cabrio, voornamelijk omdat het een aardige rit (Veghel naar Apeldoorn) en supermooi weer was.

Nou ja, dat was wel zo'n beetje mijn ontboezeming..
Nu is natuurlijk de hamvraag, wat is je favoriete album van Dire Straits?

Oja, ik ben Moebs. Welkom enzo.

Zet even je naam + regio in de OP. Even op het knopje facilitair drukken in de OP en de Wiki aanpassen, dan doet de volgende TS de nieuwe OP wel in het topique zetten.

:W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152484034
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Geen idee of ik me moet voorstellen en of dit de juiste plek is, maar ik vind het ook raar om zomaar mee te gaan posten en dat men denkt "wtf, wie is dat?!"

Dus..

Ik werk nu ruim een jaar bij EW. Ik woon in het Gooi en werk dus voornamelijk in de regio Amsterdam-Almere-Amersfoort-Utrecht. Vandaag bijvoorbeeld Amersfoort-Meerkerk (gelukkig die dichtbij het dorp is) en daarna Nijkerk-Amersfoort. Ik moet pas tussen 13-14 in Nijkerk zijn, dus ik zit nu voorlopig even thuis en ga straks richting Meerkerk. :)

Heb nog nooit superauto's gehad (ik lees hier mensen over Panamera's etc.), maar ook echt zelden een echte kutauto gehad. Over het algemeen krijg ik voornamelijk Meganes, Focusjes, Citigo's en Passaten. Met af en toe wat leuks naar boven, zoals een A6 of Q5. Leukste wagen was toch wel de Focus Cabrio, voornamelijk omdat het een aardige rit (Veghel naar Apeldoorn) en supermooi weer was.

Nou ja, dat was wel zo'n beetje mijn ontboezeming..
Welkom :) Dat van die Panamera moet je geloof ik wel lezen met de kanttekening dat diegene een PC is en geen hiker ;)
pi_152484173
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Geen idee of ik me moet voorstellen en of dit de juiste plek is, maar ik vind het ook raar om zomaar mee te gaan posten en dat men denkt "wtf, wie is dat?!"

Dus..

Ik werk nu ruim een jaar bij EW. Ik woon in het Gooi en werk dus voornamelijk in de regio Amsterdam-Almere-Amersfoort-Utrecht. Vandaag bijvoorbeeld Amersfoort-Meerkerk (gelukkig die dichtbij het dorp is) en daarna Nijkerk-Amersfoort. Ik moet pas tussen 13-14 in Nijkerk zijn, dus ik zit nu voorlopig even thuis en ga straks richting Meerkerk. :)

Heb nog nooit superauto's gehad (ik lees hier mensen over Panamera's etc.), maar ook echt zelden een echte kutauto gehad. Over het algemeen krijg ik voornamelijk Meganes, Focusjes, Citigo's en Passaten. Met af en toe wat leuks naar boven, zoals een A6 of Q5. Leukste wagen was toch wel de Focus Cabrio, voornamelijk omdat het een aardige rit (Veghel naar Apeldoorn) en supermooi weer was.

Nou ja, dat was wel zo'n beetje mijn ontboezeming..
Als hiker zijn een A6, Q5 en A7 wel zo'n beetje de superauto's denk ik. En niet te vergeten de Tesla.
pi_152484177
Maar de Tesla was wel van een hiker. :7

Welkom though!
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 11 mei 2015 @ 11:17:46 #69
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152484215
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Welkom :) Dat van die Panamera moet je geloof ik wel lezen met de kanttekening dat diegene een PC is en geen hiker ;)
Er was een hiker die ongeveer een maand geleden een Panamera Turbo S moest transporteren. Hoorde ik via via, niet op het forum.
pi_152484291
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Er was een hiker die ongeveer een maand geleden een Panamera Turbo S moest transporteren. Hoorde ik via via, niet op het forum.
Kijk eens aan, dat zijn de betere ritten.

Weet iemand hoe onze werkgevers aankijken tegen het vervullen van PC-werk terwijl we onder contract staan bij hen? Er is een advocatenkantoor die een vacature heeft als chauffeur voor een van de advocaten, met een BMW 7-serie als auto. Zou daar gezeik mee komen als ik daarvoor wordt aangenomen?
pi_152484432
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:21 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kijk eens aan, dat zijn de betere ritten.

Weet iemand hoe onze werkgevers aankijken tegen het vervullen van PC-werk terwijl we onder contract staan bij hen? Er is een advocatenkantoor die een vacature heeft als chauffeur voor een van de advocaten, met een BMW 7-serie als auto. Zou daar gezeik mee komen als ik daarvoor wordt aangenomen?
Werk je voor EW of AR? Bij AR lijkt mij het sowieso geen probleem aangezien zij die functie niet aanbieden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 11 mei 2015 @ 11:29:51 #72
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152484526
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:21 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kijk eens aan, dat zijn de betere ritten.

Weet iemand hoe onze werkgevers aankijken tegen het vervullen van PC-werk terwijl we onder contract staan bij hen? Er is een advocatenkantoor die een vacature heeft als chauffeur voor een van de advocaten, met een BMW 7-serie als auto. Zou daar gezeik mee komen als ik daarvoor wordt aangenomen?
In theorie wel, hoe dat in de praktijk zit weet ik niet.

@yosander: tegenwoordig hebben zij ook PC's toch?
pi_152484565
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Werk je voor EW of AR? Bij AR lijkt mij het sowieso geen probleem aangezien zij die functie niet aanbieden.
Bieden ze wel via koetsiers oid, valt ook onder hetzelfde bedrijf. Check gewoon je contract even op het concurrentiebeding. Of plemp het niet hier op het forum maar doe het gewoon.
Your opinion of me is none of my business.
pi_152486129
Ja Koetsier is ook via Oudstanding, maar dat is alleen voor senioren toch?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 11 mei 2015 @ 12:43:29 #75
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152486696
En dan nog, komen ze toch niet achter. En iedere rechter maakt gehakt van die clausule.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:25:53 #76
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152487792
Elektrische auto mee gekregen zonder laadpas. Een echte maandag dit... :'(
  maandag 11 mei 2015 @ 13:31:22 #77
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152487942
Ik heb nog steeds een kater van vrijdag, over vervelende maandagen gesproken..
pi_152491382
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:21 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Weet iemand hoe onze werkgevers aankijken tegen het vervullen van PC-werk terwijl we onder contract staan bij hen? Er is een advocatenkantoor die een vacature heeft als chauffeur voor een van de advocaten, met een BMW 7-serie als auto. Zou daar gezeik mee komen als ik daarvoor wordt aangenomen?
Jij studeert dan ook rechten of niet? Ik heb die advertentie namelijk ook voorbij zien komen ;)
pi_152492707
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:34 schreef ManScat het volgende:

[..]

Jij studeert dan ook rechten of niet? Ik heb die advertentie namelijk ook voorbij zien komen ;)
Klopt :)
Morgenmiddag een rit van Groningen naar Den Bosch, Polo Bluemotion :') Afleveren om 18 uur dus dat is wel minder maar goed :+
pi_152493192
Ik wil ook weer eens werken, is al meer dan een maand geleden. Oké, kon zelf ook niet veel dagen, maar dit is al de vierde dag op rij zonder werk :(.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152493315
Ik had voor vandaag ook niks en achteraf kwam me dat wel goed uit. :@ Hopelijk donderdag weer werk. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_152493344
quote:
8s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef yosander het volgende:
Ik wil ook weer eens werken, is al meer dan een maand geleden. Oké, kon zelf ook niet veel dagen, maar dit is al de vierde dag op rij zonder werk :(.
Bel ze anders eens de dag voor je wil werken ;) op die manier heb ik bijna altijd werk als ik wil werken.
  maandag 11 mei 2015 @ 16:35:58 #83
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152493462
10:30 starttijd om een elektrisch apparaat te rijden. Ondertussen is het 16:30 geweest en sta ik 20km voor mijn eindadres stil bij een laadpaal zonder laadpas.
Ik zie hier een sloot waar ik de auto in kan rijden, dat lijkt mij een prima oplossing. :')

:'(
  maandag 11 mei 2015 @ 16:40:57 #84
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152493621
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef DrSnuggle het volgende:
10:30 starttijd om een elektrisch apparaat te rijden. Ondertussen is het 16:30 geweest en sta ik 20km voor mijn eindadres stil bij een laadpaal zonder laadpas.
Ik zie hier een sloot waar ik de auto in kan rijden, dat lijkt mij een prima oplossing. :')

:'(
Wat zei EW?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 mei 2015 @ 16:41:32 #85
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152493636
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik had voor vandaag ook niks en achteraf kwam me dat wel goed uit. :@ Hopelijk donderdag weer werk. :)
Donderdag is Hemelvaart
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152493800
quote:
13s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Donderdag is Hemelvaart
Nou en. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 11 mei 2015 @ 16:51:24 #87
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152494002
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou en. }:|
Just sayin'
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 mei 2015 @ 17:12:48 #88
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152494793
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef DrSnuggle het volgende:
10:30 starttijd om een elektrisch apparaat te rijden. Ondertussen is het 16:30 geweest en sta ik 20km voor mijn eindadres stil bij een laadpaal zonder laadpas.
Ik zie hier een sloot waar ik de auto in kan rijden, dat lijkt mij een prima oplossing. :')

:'(
Whehe briljant.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152496205
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Bel ze anders eens de dag voor je wil werken ;) op die manier heb ik bijna altijd werk als ik wil werken.
Net gebeld voor twee ritten morgen :P
Groningen - Doorwerth en Duiven - Groningen per Octavia en Superb
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152497379
quote:
Nu is natuurlijk de hamvraag, wat is je favoriete album van Dire Straits?
Op volgorde:
1. Love Over Gold
2. Dire Straits (debuut)
(Alchemy)
3. Communiqué
4. Making Movies
(On the Night)
5. Brothers in Arms
6. On Every Street

Shangri-La is overigens het beste solo-album van Mark en het beste solo-nummer is Speedway at Nazareth (zoek de live-versie in Parijs 2010 maar eens op!). Het beste nummer van Dire Straits is uiteraard Telegraph Road.

Dus... :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 11 mei 2015 @ 18:48:13 #91
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152497677
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Op volgorde:
1. Love Over Gold
2. Dire Straits (debuut)
(Alchemy)
3. Communiqué
4. Making Movies
(On the Night)
5. Brothers in Arms
6. On Every Street

Shangri-La is overigens het beste solo-album van Mark en het beste solo-nummer is Speedway at Nazareth (zoek de live-versie in Parijs 2010 maar eens op!). Het beste nummer van Dire Straits is uiteraard Telegraph Road.

Dus... :)
_O_

Ik vind Telegraph Road sowieso een van de lekkerste nummers die er ooit gemaakt is. Gimme Shelter van de Stones, Telegraph Road, When The Music's Over...

Ik moet alleen op zoek naar een nieuw exemplaar voor mijn Love over Gold LP, die is helemaal grijs inmiddels. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152516312
Een collegahiker zien rennen voor zijn bus terwijl je zelf nog een half uur moet wachten...😂
Net wel een leuke Mercedes mogen rijden. Eerste fatsoenlijke auto sinds ik hike.

Maar hoe is jullie dag?
pi_152516335
Vanochtend met 5 andere hikers een auto opgehaald in Makkum, toevallig iemand van hier die daar ook bij was? :P

Er moesten in ieder geval aardig wat auto's worden opgehaald nog vandaag, die kerel had een kofferbak vol met sleutels liggen van voornamelijk Transporters die vandaag zouden worden opgehaald :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152517870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef DeensZweet het volgende:
Een collegahiker zien rennen voor zijn bus terwijl je zelf nog een half uur moet wachten...😂
Net wel een leuke Mercedes mogen rijden. Eerste fatsoenlijke auto sinds ik hike.

Maar hoe is jullie dag?
Wat voor Benz? Dag is prima begonnen hier, zonnetje schijnt en hoef nu maar een paar minuten te wachten op de bus :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152518048
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:21 schreef yosander het volgende:

[..]

Wat voor Benz? Dag is prima begonnen hier, zonnetje schijnt en hoef nu maar een paar minuten te wachten op de bus :P
Een C-klasse station. Meer heb ik niet opgezocht.

Nu overigens een volledig uitgeruste, nieuwe Renault Espace. Ik voel de mensen op de parkeerplaats naar me staren.
Luxe ding dat het is.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:30:56 #96
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152518124
Moebs heeft een week een Jaaaag onder z'n kont. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152522780
Zo, onderweg naar NL om m'n Polo Bluemotion op te halen :) Waarom zo laat vragen jullie je af, nou dat komt omdat de auto om zes uur afgeleverd moet worden in Den Bosch :+ Als ik de verhalen moet geloven is zo'n Polo BM echt om te janken zo traag? :')
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:18:50 #98
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152523448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef underground1009 het volgende:
Zo, onderweg naar NL om m'n Polo Bluemotion op te halen :) Waarom zo laat vragen jullie je af, nou dat komt omdat de auto om zes uur afgeleverd moet worden in Den Bosch :+ Als ik de verhalen moet geloven is zo'n Polo BM echt om te janken zo traag? :')
Als je maar lang genoeg doorhaalt gaat het wel...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152534231
Eindelijk weer eens mogen rijden. Een spoedje breda - schiphol in een Nissan Juke met een Frans kenteken. Klopt het dat ik daar eigenlijk niet in mag rijden? Is wel goed gegaan gelukkig.
pi_152534714
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef maxjuhhhh het volgende:
Nissan Juke met een Frans kenteken. Klopt het dat ik daar eigenlijk niet in mag rijden?
Van wie niet? :o
pi_152535693
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Van wie niet? :o
de politie :') . Ik heb het hier al een paar keer voorbij zien komen en steeds was er twijfel over of het wel of niet mocht.
pi_152535943
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:19 schreef trolley het volgende:
Vanochtend met 5 andere hikers een auto opgehaald in Makkum, toevallig iemand van hier die daar ook bij was? :P

Er moesten in ieder geval aardig wat auto's worden opgehaald nog vandaag, die kerel had een kofferbak vol met sleutels liggen van voornamelijk Transporters die vandaag zouden worden opgehaald :D
Heb er wel een Transporter heengebracht ongeveer anderhalve maand geleden :o Engelstalige kerel.
pi_152537436
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef maxjuhhhh het volgende:
Eindelijk weer eens mogen rijden. Een spoedje breda - schiphol in een Nissan Juke met een Frans kenteken. Klopt het dat ik daar eigenlijk niet in mag rijden? Is wel goed gegaan gelukkig.
Heb wel eens Deense en Duitse auto's gereden :P bij die Deense auto had ik een transportvergunning o.i.d. mee. Voor welk bedrijf reed je?
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Van wie niet? :o
Belastingdienst :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152538081
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Belastingdienst :P
Mwa ligt er aan of de eigenaar van die auto in Nederland woont toch. Auto naar Schiphol brengen dus kan ook een niet-Nederlander zijn.
pi_152538427
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb er wel een Transporter heengebracht ongeveer anderhalve maand geleden :o Engelstalige kerel.
Ja, klopt inderdaad! Die gingen vandaag kennelijk dus allemaal terug :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152538854
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef maxjuhhhh het volgende:
Eindelijk weer eens mogen rijden. Een spoedje breda - schiphol in een Nissan Juke met een Frans kenteken. Klopt het dat ik daar eigenlijk niet in mag rijden? Is wel goed gegaan gelukkig.
Als Nederlander mag je niet in een auto met buitenlands kenteken rijden, tenzij je een ontheffing hebt. Boetes zijn volgens mij heel erg hoog, omdat dit gezien wordt als belasting ontduiking.
Voor EasyWay heb ik wel een paar keer zonder ontheffing rondgereden, op risico van de klant. In de praktijk schijnt de kans op een bekeuring heel erg klein te zijn. IK moest vorige week toevallig ook met een Frans kenteken rijden, naar Duitsland. Ik weet eigenlijk niet, of daar dezelfde regels gelden.
pi_152543981
Heeft iemand wel eens geïnformeerd over hoe het principe van hiken in andere landen werkt? Duitsland bijvoorbeeld? Ik neem niet aan dat daar een auto van München naar Berlijn gereden wordt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_152544244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand wel eens geïnformeerd over hoe het principe van hiken in andere landen werkt? Duitsland bijvoorbeeld? Ik neem niet aan dat daar een auto van München naar Berlijn gereden wordt.
Heb ik ook wel eens over na zitten denken :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152544413
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mwa ligt er aan of de eigenaar van die auto in Nederland woont toch. Auto naar Schiphol brengen dus kan ook een niet-Nederlander zijn.
Volgens mij mag je als Nederlander niet in een auto met buitenlands kenteken rijden (tenzij je dus een vergunning hebt of bpm/mrb betaalt)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:43:03 #110
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152544486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand wel eens geïnformeerd over hoe het principe van hiken in andere landen werkt? Duitsland bijvoorbeeld? Ik neem niet aan dat daar een auto van München naar Berlijn gereden wordt.
Lekker hiken in Rusland, enkele rit Sint Petersburg - Vladivostok :7
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:21:37 #111
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152546319
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mwa ligt er aan of de eigenaar van die auto in Nederland woont toch. Auto naar Schiphol brengen dus kan ook een niet-Nederlander zijn.
Nee, eigenaar van de auto op buitenlands kenteken moet in de auto aanwezig zijn als een niet-Nederlander rijdt.
#26 || Luciano da Silva
pi_152548351
Donderdag is hemelvaartsdag, maar is er.vrijdag iets bijzonders vrij ofso?
Zie!
  woensdag 13 mei 2015 @ 02:17:06 #113
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152549510
quote:
5s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:24 schreef johnson555 het volgende:
Donderdag is hemelvaartsdag, maar is er.vrijdag iets bijzonders vrij ofso?
Nee. Lekker lang weekend dus zijn veel universiteiten dicht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152550025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Volluto het volgende:

[..]

Als Nederlander mag je niet in een auto met buitenlands kenteken rijden, tenzij je een ontheffing hebt. Boetes zijn volgens mij heel erg hoog, omdat dit gezien wordt als belasting ontduiking.
Voor EasyWay heb ik wel een paar keer zonder ontheffing rondgereden, op risico van de klant. In de praktijk schijnt de kans op een bekeuring heel erg klein te zijn. IK moest vorige week toevallig ook met een Frans kenteken rijden, naar Duitsland. Ik weet eigenlijk niet, of daar dezelfde regels gelden.
Als je er een dag mee rijd mag het toch wel? Anders had ik al een aantal bekeuringen moeten krijgen 😨
Oh wacht, had over laatste e heen gelezen
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:48:27 #115
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152551785
Zometeen een Prius ophalen.. :') Waskosten voorschieten :')
أنا مغربي
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:52:20 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152551867
Als je nu zo'n diesel van voor 2001 Utrecht in moet rijden pas ik ook.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152552065
9 uur uit bed gebeld voor een spoedje Kollum - Breda, wel met een Renault Master maar werk is werk ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152552178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand wel eens geïnformeerd over hoe het principe van hiken in andere landen werkt? Duitsland bijvoorbeeld? Ik neem niet aan dat daar een auto van München naar Berlijn gereden wordt.
Ik weet dat je Amerika bijvoorbeeld de dienst www.tranfsercarus.com hebt. Kan je voor praktisch niks een auto van A naar B meenemen.
pi_152552965
Zometeen lekker naar meerkerk, 't klopt dat de snelweg bushalte weer fijn open is?
pi_152553156
Om 9 uur uit mijn bed gelicht door AR om een dagje te werken bij de Vogel in Grunn. Zal opletten welk schoonmaakmiddel ze gebruiken :+ (wie wilde dat ook alweer weten?)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152555239
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:41 schreef yosander het volgende:
Om 9 uur uit mijn bed gelicht door AR om een dagje te werken bij de Vogel in Grunn. Zal opletten welk schoonmaakmiddel ze gebruiken :+ (wie wilde dat ook alweer weten?)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef rickkt het volgende:
Even een vraagje, misschien weet iemand het toevallig.
Ik heb bij een aantal garage's van de vogel, wel eens een auto schoongemaakt. Ze gebruiken daar vaak van groene flesjes voor het interieur, weet iemand toevallig het merk van deze flesjes? Ik vind het altijd fijn spul en iemand in mijn vrienden kring was opzoek naar goed schoonmaak spul.
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:10:57 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152558458
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:28 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Als je er een dag mee rijd mag het toch wel? Anders had ik al een aantal bekeuringen moeten krijgen 😨
Oh wacht, had over laatste e heen gelezen
Als jij er net 5 minuten in zit zonder dat de eigenaar erbij is en je rijdt een fuik in, ben je 'gewoon' de lul.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:26:33 #123
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152560925
Prius afgeleverd in Vianen, mocht ook al m'n formulieren niet meenemen :+. Nu per ov terug naar Amsterdam. Oftewel 3 kwartier in de bus :)
أنا مغربي
pi_152561298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:26 schreef A_Valbuena het volgende:
Prius afgeleverd in Vianen, mocht ook al m'n formulieren niet meenemen :+. Nu per ov terug naar Amsterdam. Oftewel 3 kwartier in de bus :)
Dat is nog altijd beter dan 3,5 uur ov terug van Breda naar Heerenveen, waarvan 1,5u in de bus :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152563809
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat is nog altijd beter dan 3,5 uur ov terug van Breda naar Heerenveen, waarvan 1,5u in de bus :')
Born - Groningen, vijf uur ^O^ Dat was pas dolle pret
pi_152566531
Die Audi bij ingezonden foto's Easyway-facebook van vandaag, die naam heb ik vaker langs zien komen bij foto's op FB en zelfs hier geloof ik.

Zie op zijn persoonlijke profiel dat ie zijn trend van "Foto van het stuur nemen met één hand er op bij 0km/u" na de Renault Clio vrolijk doorzet met een willekeurige Audi.

Ieder z'n ding zeg maar.
pi_152566871
Zometeen theorie avond voor skydiven. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:43:04 #128
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_152571667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:35 schreef Sarasi het volgende:
Zometeen theorie avond voor skydiven. *O*
Technisch gezien kan je dat geen skydiven noemen volgens mij, want je springt met een static line toch? Niet dat het daarom minder gaaf is overigens :D

Wat een bak file trouwens net op de A1...
pi_152583466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Technisch gezien kan je dat geen skydiven noemen volgens mij, want je springt met een static line toch? Niet dat het daarom minder gaaf is overigens :D

Wat een bak file trouwens net op de A1...
Ja tenzij je parachute faalt hè, dan moet je de reserve gewoon zelf open trekken. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_152621285
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
Die Audi bij ingezonden foto's Easyway-facebook van vandaag, die naam heb ik vaker langs zien komen bij foto's op FB en zelfs hier geloof ik.

Zie op zijn persoonlijke profiel dat ie zijn trend van "Foto van het stuur nemen met één hand er op bij 0km/u" na de Renault Clio vrolijk doorzet met een willekeurige Audi.

Ieder z'n ding zeg maar.
Is dat die van de verkapte 'kijk mij een hippe smartwatch hebben' foto :+ ?
pi_152621601
Ik helemaal blij met mijn spoedje, wordt ie geannuleerd terwijl ik in de bus zit :')
wel 6 euro verdiend though 7.gif
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:40:35 #132
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152623327
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik helemaal blij met mijn spoedje, wordt ie geannuleerd terwijl ik in de bus zit :')
wel 6 euro verdiend though [ afbeelding ]
Die van mij werd niet geannuleerd! ^O^

Nog even Eindhoven - Nuland gedaan per Transporter. Wel iets meer dan zes euro verdiend. 7.gif
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 22:17:14 #133
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_152635966
Zat net op mijn salarisstrook (EW) te kijken. Ipv dat ik de gedetailleerde salarisstrook zie, staat er 'Loonstrook wordt herzien'. Iemand enig idee waarom dit zou zijn?
Nee, toch niet
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:01:54 #134
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152649338
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:17 schreef Solidberg het volgende:
Zat net op mijn salarisstrook (EW) te kijken. Ipv dat ik de gedetailleerde salarisstrook zie, staat er 'Loonstrook wordt herzien'. Iemand enig idee waarom dit zou zijn?
Same here :?
أنا مغربي
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:10:34 #135
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_152649536
Waar moet je je dienstverband bij EW eigenlijk opzeggen? Ik heb echt al langer dan een jaar niet gereden..
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:30:49 #136
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152651261
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:10 schreef Boterbartje het volgende:
Waar moet je je dienstverband bij EW eigenlijk opzeggen? Ik heb echt al langer dan een jaar niet gereden..
Per e-mail aan de administratie?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:07:04 #137
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_152652167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Per e-mail aan de administratie?
Misschien maar eens doen. Ik kan niet eens inloggen, snap er geen biet van. Maar heb opzich ook geen behoefte aan werk...
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_152670094
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Misschien maar eens doen. Ik kan niet eens inloggen, snap er geen biet van. Maar heb opzich ook geen behoefte aan werk...
Waarschijnlijk hebben ze jou dan al uit hun systeem verwijderd.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152682611
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Misschien maar eens doen. Ik kan niet eens inloggen, snap er geen biet van. Maar heb opzich ook geen behoefte aan werk...
Wat is het probleem dan precies?

Verder: http://www.easyway.nl/contact/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_152702689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Is dat die van de verkapte 'kijk mij een hippe smartwatch hebben' foto :+ ?
Ja die ja alleen het "verkapte" kan je wel weglaten 7.gif
pi_152707548
Die rit van ew op Facebook, zou dat alleen voor PC zijn? Of ook hiker? :+
pi_152709800
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:24 schreef Drowzz het volgende:
Die rit van ew op Facebook, zou dat alleen voor PC zijn? Of ook hiker? :+
Hikers lijkt me?
pi_152710004
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:50 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Hikers lijkt me?
Werd over chauffeur gesproken, maar is ook al opgelost zie ik
pi_152711352
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:01 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Same here :?
Hab ik auch :+
pi_152714902
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Werd over chauffeur gesproken, maar is ook al opgelost zie ik
Wij zijn toch ook chauffeurs? :P
pi_152718599
dat is lekker, wordt de laatste tijd alleen nog gebeld voor ritjes. Mijn mobiel is echter kapot gegaan dus ik kan er niet gebeld mee worden. Nieuwe telefoon zou gisteren al binnen moeten komen maar is er nog steeds niet. Morgen waarschijnlijk ook nog niet. Net nu ik even wat geld nodig heb om die nieuwe te betalen :') .
  maandag 18 mei 2015 @ 17:51:31 #147
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152719334
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef maxjuhhhh het volgende:
dat is lekker, wordt de laatste tijd alleen nog gebeld voor ritjes. Mijn mobiel is echter kapot gegaan dus ik kan er niet gebeld mee worden. Nieuwe telefoon zou gisteren al binnen moeten komen maar is er nog steeds niet. Morgen waarschijnlijk ook nog niet. Net nu ik even wat geld nodig heb om die nieuwe te betalen :') .
Even bellen zo van 'Hallo ivm een nieuwe telefoon kunnen jullie me voor ritjes tijdelijk/vandaag bereiken op 06....' kan ook hé. :+
pi_152719762
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:51 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Even bellen zo van 'Hallo ivm een nieuwe telefoon kunnen jullie me voor ritjes tijdelijk/vandaag bereiken op 06....' kan ook hé. :+
alleen heb ik die dus niet.. Ik heb de slechte gewoonte om al mijn telefoons te gebruiken tot er niks meer van over is. ik dacht dat ik wel een dag zonder mobiel kon alleen post nl werkt niet echt mee.
pi_152723544
Net nog gebeld voor morgen, mooi dagje werken :) Octavia voor de nieuwe verhuurlocatie bij KFC en Mac in Grunn naar Amsterdam Westpoort, en daarna een Yaris ophalen in A'dam Zuidoost terug naar Grunn :D
pi_152723988
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:41 schreef underground1009 het volgende:
Net nog gebeld voor morgen, mooi dagje werken :) Octavia voor de nieuwe verhuurlocatie bij KFC en Mac in Grunn naar Amsterdam Westpoort, en daarna een Yaris ophalen in A'dam Zuidoost terug naar Grunn :D
Latertje voor de planning :P werd ook pas rond kwart voor zeven gebeld.
Ik mag morgen naar Gorredijk in een 308 en dan van Zwolle terug naar Grunn in een Mondeo, beide voor NL :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152724570
Kreeg keer nood Sms om 2345 lol _O-
Zie!
pi_152725340
Ik werd net gebeld voor Hillegom-Breda _O- Lekker laat
  maandag 18 mei 2015 @ 20:41:53 #153
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152726390
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Latertje voor de planning :P werd ook pas rond kwart voor zeven gebeld.
Ik mag morgen naar Gorredijk in een 308 en dan van Zwolle terug naar Grunn in een Mondeo, beide voor NL :)
Ik letterlijk één minuut geleden toen ik je post las.
Helmond - Beek en Donk (afstanden weer jaja _O_ ) per Golf
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 18 mei 2015 @ 20:42:44 #154
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152726437
Ik krijg steeds die korte kutritten voor VDU. Dat die lui eens zelf wat meer hikers aannemen ofzo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 18 mei 2015 @ 21:44:51 #155
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152730134
Nieuw hier op dit forum, dus ik zal maar eens even een korte introductie geven:

Sinds twee weken werk ik als hiker voor Autoreset in de regio Nijmegen, nadat ik door Easyway bij drie sollicitaties volledig genegeerd was. Als autogek zat ik al een tijdje te azen op dit baantje, dus ik ben heel blij dat ik het uiteindelijk heb.

Mijn smaak wat auto's betreft loopt heel erg uiteen. Ik ben dol op oldtimers, maar ook nieuw spul kan mijn waardering krijgen. Ik ben niet echt een fanboy van een bepaald merk, ieder merk heeft wel modellen waar ik van gecharmeerd ben. Als het dan toch een merk moet zijn ga ik voor Mercedes.

Ik heb al wel een aantal leuke ritjes mogen rijden: Audi A6 Avant, BMW 3 serie touring en een Fiat 500. Verder een busje (Ford Transit Connect) en een boot op wielen (Citroën C4 Grand Picasso, verschrikkelijke auto).

Tot zover mijn intro!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152734281
Eindelijk een mede fiat 500 liefhebber! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_152735320
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:44 schreef McAwesome het volgende:
Nieuw hier op dit forum, dus ik zal maar eens even een korte introductie geven:

Sinds twee weken werk ik als hiker voor Autoreset in de regio Nijmegen, nadat ik door Easyway bij drie sollicitaties volledig genegeerd was. Als autogek zat ik al een tijdje te azen op dit baantje, dus ik ben heel blij dat ik het uiteindelijk heb.

Mijn smaak wat auto's betreft loopt heel erg uiteen. Ik ben dol op oldtimers, maar ook nieuw spul kan mijn waardering krijgen. Ik ben niet echt een fanboy van een bepaald merk, ieder merk heeft wel modellen waar ik van gecharmeerd ben. Als het dan toch een merk moet zijn ga ik voor Mercedes.

Ik heb al wel een aantal leuke ritjes mogen rijden: Audi A6 Avant, BMW 3 serie touring en een Fiat 500. Verder een busje (Ford Transit Connect) en een boot op wielen (Citroën C4 Grand Picasso, verschrikkelijke auto).

Tot zover mijn intro!
En dat in 2 weken tijd?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:24:52 #158
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152737625
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk een mede fiat 500 liefhebber! :D
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:52:24 #159
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152739522
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En dat in 2 weken tijd?
Jep! Geen slecht begin toch? Had eigenlijk nog wel wat meer willen werken maar Bevrijdingsdag/Hemelvaart etc. kwamen er doorheen...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152739921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Jep! Geen slecht begin toch? Had eigenlijk nog wel wat meer willen werken maar Bevrijdingsdag/Hemelvaart etc. kwamen er doorheen...
Pff goed bezig, ik hoef tegenwoordig nooit meer weg voor ew :/
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:33:46 #161
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152740224
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Pff goed bezig, ik hoef tegenwoordig nooit meer weg voor ew :/
Ah balen man, misschien je beschikbaarheid wat verder van tevoren invoeren? Bij een kennis van me heeft dat wel geholpen. Ik heb bij Autoreset trouwens nog nooit een dagdeel mogen werken, alleen op de hele dagen kreeg ik ritten toegewezen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:35:44 #162
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152740260
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk een mede fiat 500 liefhebber! :D
Leuk wagentje toch? Alleen ik had een instapmodelletje qua uitrusting, dat viel misschien een beetje tegen. Wat me dan weer erg meeviel was het 60pk tweecilinder motortje! Mijn verwachtingen waren echt heel laag, maar het machientje stelde me niet teleur. Zit nog behoorlijk wat pit in!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152740304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Leuk wagentje toch? Alleen ik had een instapmodelletje qua uitrusting, dat viel misschien een beetje tegen. Wat me dan weer erg meeviel was het 60pk tweecilinder motortje! Mijn verwachtingen waren echt heel laag, maar het machientje stelde me niet teleur. Zit nog behoorlijk wat pit in!
Viel tegen, verwachtingen laag... -O- Het is verdomme op de Mini One na de leukste auto! O+
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:38:58 #164
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152740328
1 Fiat 500 moeten rijden, intense haat aan die automaatbak die erin zat. Verder viel het me best mee qua weggedrag, maar maar het is natuurlijk wel een auto voor kapsters.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:39:58 #165
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152740345
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Viel tegen, verwachtingen laag... -O- Het is verdomme op de Mini One na de leukste auto! O+
Mini One :')
Cooper S John Works zou ik willen overwegen. Al tipt natuurlijk niks aan de rode pimpmobiel :7
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:42:47 #166
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152740408
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Viel tegen, verwachtingen laag... -O- Het is verdomme op de Mini One na de leukste auto! O+
Het viel me met name tegen dat er geen aux-aansluiting in zat en dat de zwarte stoffen bekleding nogal zakelijk oogt.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:43:30 #167
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152740424
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
1 Fiat 500 moeten rijden, intense haat aan die automaatbak die erin zat. Verder viel het me best mee qua weggedrag, maar maar het is natuurlijk wel een auto voor kapsters.
Haha die automaat van Fiat schijnt echt een verschrikking te zijn, ik had gelukkig een handbak! Gewone 500 is misschien voor kapsters, maar zo'n Abarth zou ik wel overwegen!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152740489
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:42 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Het viel me met name tegen dat er geen aux-aansluiting in zat en dat de zwarte stoffen bekleding nogal zakelijk oogt.
Geen aux aansluiting... Hoe jong ben jij? :P Gewoon Qmusic foute uur! *O*

Verder gaat het natuurlijk niet om het interieur. Zo'n ding Is van buiten gewoon schattig en het rijdt leuk. w/
Your opinion of me is none of my business.
pi_152740896
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ah balen man, misschien je beschikbaarheid wat verder van tevoren invoeren? Bij een kennis van me heeft dat wel geholpen. Ik heb bij Autoreset trouwens nog nooit een dagdeel mogen werken, alleen op de hele dagen kreeg ik ritten toegewezen.
Heb al paar weken van tevoren staan haha
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:44:10 #170
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152741789
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen aux aansluiting... Hoe jong ben jij? :P Gewoon Qmusic foute uur! *O*

Verder gaat het natuurlijk niet om het interieur. Zo'n ding Is van buiten gewoon schattig en het rijdt leuk. w/
Tja, ik vind het altijd wel fijn om in een beetje leuk aangekleed interieur te zitten, is toch waar je het grootste deel van de tijd doorbrengt. Daarnaast is de radio soms best leuk, maarja reclame hè... Ik heb het niet zo met reclame ;)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152742954
Fiat 500 _O_ die tweecilinder turbo is echt heerlijk, geweldige roffel kwam daar uit :D

De 108 die ik eigenlijk naar Breda had moeten brengen was er niet, dus hebben ze maar een full option 508SW meegegeven _O_ verbazingwekkend fijne auto is dat :)
pi_152743505
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Fiat 500 _O_ die tweecilinder turbo is echt heerlijk, geweldige roffel kwam daar uit :D

De 108 die ik eigenlijk naar Breda had moeten brengen was er niet, dus hebben ze maar een full option 508SW meegegeven _O_ verbazingwekkend fijne auto is dat :)
Zo'n 508 is inderdaad een van de weinige Franse auto's die ik lekker vind rijden. Ik heb de 163pk versie met automaat gereden, prima auto :Y en redelijk snel.
pi_152743626
Fiat 500 :')

Ik snap niet hoe iemand dat een mooie auto kan vinden, of lekker vindt rijden. Je zal maar zo'n hok van Gennep naar Groningen moeten rijden zeg :')



Het is inderdaad precies wat Irritatie100 zegt, een kappersauto. Ik moest hem ophalen bij een kapperszaak in Gennep, en afleveren bij een kapperszaak in Groningen :')

Ik heb nog nooit met zoveel schaamte in een auto gereden :X
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152743866
Ik vind hem voor de omvang prima rijden. Als ik met een C1 140 rijd vrees ik voor mijn leven, maar bij zo'n 500 is dat toch stukken beter. Maar ik zou hem uiteraard zelf nooit kopen/leasen :P
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:06:55 #175
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152744008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:46 schreef stripe het volgende:

[..]

Zo'n 508 is inderdaad een van de weinige Franse auto's die ik lekker vind rijden. Ik heb de 163pk versie met automaat gereden, prima auto :Y en redelijk snel.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de 508, ziet er in ieder geval zeer fatsoenlijk uit!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152744131
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:06 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de 508, ziet er in ieder geval zeer fatsoenlijk uit!
508 is een prima auto, zolang het maar geen automaat is. Dat is pure ellende :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152744324
Net weer een 308sw gereden en het zijn inderdaad fijne auto's die nieuwe Peugeot's. Alleen die zijspiegels zijn verdomd klein, zag bijna een auto links van me over het hoofd :{
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:34:35 #178
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152744661
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef trolley het volgende:

[..]

508 is een prima auto, zolang het maar geen automaat is. Dat is pure ellende :')
Zeker zo'n EB6V bak? Met zo'n achterlijke automatische koppeling. Wij hebben dat in onze vorige auto gehad, met 70.000 kilometer is er een nieuwe bak ingekomen. Overigens keurig onder coulance. Met 80.000 ding ingeruild. Kregen we nog een mooi bedrag voor
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152744716
Het nieuwe infotainment-systeem van Peugeot is echt :') Slechtst reagerende touchscreen in een auto ooit! Dan was die van VAG in de Octavia die ik net in Amsterdam heb afgeleverd veel beter :+ Nu wachten op de bus en dan van bovenin West naar Zuidoost, al gauw een anderhalf uur met het OV volgens de planning :+ Daar een Yaris ophalen en daarmee vrolijk voot NL weer naar boven tuffen :D
pi_152745487
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:34 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zeker zo'n EB6V bak? Met zo'n achterlijke automatische koppeling. Wij hebben dat in onze vorige auto gehad, met 70.000 kilometer is er een nieuwe bak ingekomen. Overigens keurig onder coulance. Met 80.000 ding ingeruild. Kregen we nog een mooi bedrag voor
Ja die inderdaad. Drie van de vier keer dat ik een 508 heb mogen rijden zat er zo'n bak in. Man man man :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152745950
Al opgelost

[ Bericht 94% gewijzigd door rickkt op 19-05-2015 13:31:25 ]
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:51:37 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152746983
Hey Moebs

Hoe ist met je Jaaaaaaaaa eigenlijk? We horen je er nooit meer over....
#26 || Luciano da Silva
pi_152747007
Net rustig aan het auto rijden, vliegt er ineens een Jaguar van de weg af en botst tegen een refelector paaltje aan
pi_152747331
Haha, tja, die jaquar bestuurders ook altijd. 😂
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:30:52 #185
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152748564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef Drilboor het volgende:
Net rustig aan het auto rijden, vliegt er ineens een Jaguar van de weg af en botst tegen een refelector paaltje aan
Ja hij draaide te ver door naar binnen en begon te slippen. Maar die veeg is er wel uit te poetsen gelukkig.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:39:23 #186
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152748901
Maar ik zat op de linkerbaan en gaf gas bij om die gozer naast mij voorbij te komen. Maar die gaf ook wat gas bij, dus ik kwam uiteindelijk (na afremmen) nog te hard die bocht in. Gelukkig allemaal goed afgelopen verder, maar tof is anders.




Ik moest wel terugsturen, anders knikker je daar namelijk dat dal in. Toen trok ik 'm half terug de weg op, maar hij pakte rechtsachter net dat kutpaaltje in de berm. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152749603
Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus ik zeg niks.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:14:28 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152749985
Godverdomme man, amateur :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:20:28 #189
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152750191
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme man, amateur :')
Je was er niet eens bij man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:21:43 #190
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152750236
Maar als Sarasi nu gewoon haar kwebbel had gehouden hoefde ik niet met dit gehuil te dealen, dus kap er maar mee
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:26:57 #191
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152750406
Had je maar een rode Octavia RS moeten hebben, dan had een toefje gas meer dan genoeg geweest om zo'n vent in te halen EN kan je hard door de bocht :7
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:31:41 #192
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152750575
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Had je maar een rode Octavia RS moeten hebben, dan had een toefje gas meer dan genoeg geweest om zo'n vent in te halen EN kan je hard door de bocht :7
Ja ik snap dat ook niet. Het was stevig maar niet onmogelijk. Ik ben met die Tigra uit '95 echt wel harder door een bocht gegaan. Voorwielaandrijving ook nog, maar hij begon ineens ongecontroleerd te slippen. Het was niet dat ik de bocht niet haalde maar dat de auto niet meewerkte.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152750818
Kan aan verschillende factoren hebben gelegen, variërend van inferieure banden tot aan glad wegdek of gewoon een slechte chauffeur. :) en tja, had je maar een rode auto moeten hebben. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_152751524
Op de A6 ook nog even een eng momentje gehad eerder vanmiddag. Het had daar ook blijkbaar hard geregend, wat resulteerde in heel veel water op het wegdek. Op een gegeven moment ging ik weer naar de rechter rijbaan en voelde ik de auto glijden. Gelukkig kwam er vrij snel weer grip en is er verder niks gebeurd maar eng was het wel :P

Stukje verderop ook nog geschrokken, reed over een brug bij de A6 op de linker rijbaan en ik hoorde opeens een enorme knal. Snel het volgende parkeerterrein op gegaan maar m'n banden waren het niet. Er kwam een man in een BMW 5-serie naast me staan die ook het had gehoord en naar z'n banden ging kijken.

Inmiddels weer in Grunn en wachtend op de bus :) Bij de halte voor lijn 73 staan 2 collega's die 9292 niet zo goed snappen, aangezien er om de hoek bij de haltes van lijn 12 zowel een bus naar het station als naar Kardinge eerder vertrekt dan de eerstvolgende 73 :') :+
pi_152751545
Het is heel simpel. Als jij op die plek op de linkerbaan zat, rare capriolen uit moet halen en je vliegt vervolgens uit de bocht ben je gewoon een slechte chauffeur. Kan je er nog zo'n mooi verhaal van maken, maar dat houdt ook nog eens in dat je je eigen rijkwaliteiten niet kan inschatten en dus nooit beter zal worden.

(Oke beetje gechargeerd maar daar komt het in mijn ogen op neer)
pi_152751642
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef underground1009 het volgende:
Op de A6 ook nog even een eng momentje gehad eerder vanmiddag. Het had daar ook blijkbaar hard geregend, wat resulteerde in heel veel water op het wegdek. Op een gegeven moment ging ik weer naar de rechter rijbaan en voelde ik de auto glijden. Gelukkig kwam er vrij snel weer grip en is er verder niks gebeurd maar eng was het wel :P

Stukje verderop ook nog geschrokken, reed over een brug bij de A6 op de linker rijbaan en ik hoorde opeens een enorme knal. Snel het volgende parkeerterrein op gegaan maar m'n banden waren het niet. Er kwam een man in een BMW 5-serie naast me staan die ook het had gehoord en naar z'n banden ging kijken.

Inmiddels weer in Grunn en wachtend op de bus :) Bij de halte voor lijn 73 staan 2 collega's die 9292 niet zo goed snappen, aangezien er om de hoek bij de haltes van lijn 12 zowel een bus naar het station als naar Kardinge eerder vertrekt dan de eerstvolgende 73 :') :+
als je zelf een klapband hebt merk je dat ook wel zonder te hoeven kijken. :) had dat een keer met een voorwiel en toen totaal geen grip meer.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:13:05 #197
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152754158
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Viezze het volgende:
Het is heel simpel. Als jij op die plek op de linkerbaan zat, rare capriolen uit moet halen en je vliegt vervolgens uit de bocht ben je gewoon een slechte chauffeur. Kan je er nog zo'n mooi verhaal van maken, maar dat houdt ook nog eens in dat je je eigen rijkwaliteiten niet kan inschatten en dus nooit beter zal worden.

(Oke beetje gechargeerd maar daar komt het in mijn ogen op neer)
Ik hoefde niet echt rare capriolen uit te halen hoor. Ik zei al, mijn snelheid was nou niet zo absurd hoog dat ik die bocht gegarandeerd ging verkloten. Maar er rijdt daar een hoop troep en het heeft gisteren en vandaag wat geregend dus dat zal ook wel meespelen.

Jonge ik raak in het verkeer nooit in benauwde situaties. Altijd wat gerotzooi met parkeren.

Ook echt typisch weer. Iemand rijdt een 5-serie in elkaar tijdens werk, ik maak privé een foutje en het is weer bal. Ik knal tenminste tijdens rijles niet op een lantaarnpaal, als dat een schrale troost wezen mag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152754494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef underground1009 het volgende:
Op de A6 ook nog even een eng momentje gehad eerder vanmiddag. Het had daar ook blijkbaar hard geregend, wat resulteerde in heel veel water op het wegdek. Op een gegeven moment ging ik weer naar de rechter rijbaan en voelde ik de auto glijden. Gelukkig kwam er vrij snel weer grip en is er verder niks gebeurd maar eng was het wel :P

Stukje verderop ook nog geschrokken, reed over een brug bij de A6 op de linker rijbaan en ik hoorde opeens een enorme knal. Snel het volgende parkeerterrein op gegaan maar m'n banden waren het niet. Er kwam een man in een BMW 5-serie naast me staan die ook het had gehoord en naar z'n banden ging kijken.

Inmiddels weer in Grunn en wachtend op de bus :) Bij de halte voor lijn 73 staan 2 collega's die 9292 niet zo goed snappen, aangezien er om de hoek bij de haltes van lijn 12 zowel een bus naar het station als naar Kardinge eerder vertrekt dan de eerstvolgende 73 :') :+
Vanmiddag ook een hiker van AR meegenomen naar de halte van lijn 12 richting Kardinge meegenomen :P was zijn eerste werkdag en anders kon die drie kwartier wachten op de 73 (en waarschijnlijk zeiknat instappen) :D
Daarna zat er een hiker van EW voor ons in de bus :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152754538
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik hoefde niet echt rare capriolen uit te halen hoor. Ik zei al, mijn snelheid was nou niet zo absurd hoog dat ik die bocht gegarandeerd ging verkloten. Maar er rijdt daar een hoop troep en het heeft gisteren en vandaag wat geregend dus dat zal ook wel meespelen.

Jonge ik raak in het verkeer nooit in benauwde situaties. Altijd wat gerotzooi met parkeren.

Ook echt typisch weer. Iemand rijdt een 5-serie in elkaar tijdens werk, ik maak privé een foutje en het is weer bal. Ik knal tenminste tijdens rijles niet op een lantaarnpaal, als dat een schrale troost wezen mag.
Dat van die 5-serie heb ik niet meegekregen, kijk hier nog maar sporadisch. Linkje? :P
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:29:11 #200
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152754653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat van die 5-serie heb ik niet meegekregen, kijk hier nog maar sporadisch. Linkje? :P
Total loss is overdreven maar hier:

WGR / Studentchauffeur #140 | Motoren en batmobiles
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:32:30 #201
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152754738
Overigens dat ritje Helmond - Beek en Donk was in een Golf R net. Cynisme ten top. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:50:25 #202
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152755326
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik hoefde niet echt rare capriolen uit te halen hoor. Ik zei al, mijn snelheid was nou niet zo absurd hoog dat ik die bocht gegarandeerd ging verkloten. Maar er rijdt daar een hoop troep en het heeft gisteren en vandaag wat geregend dus dat zal ook wel meespelen.

Jonge ik raak in het verkeer nooit in benauwde situaties. Altijd wat gerotzooi met parkeren.

Ook echt typisch weer. Iemand rijdt een 5-serie in elkaar tijdens werk, ik maak privé een foutje en het is weer bal. Ik knal tenminste tijdens rijles niet op een lantaarnpaal, als dat een schrale troost wezen mag.

Amateur, ook met troep op de weg dien als je als goede chauffeur rekening te houden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152755703
Waarom kun je niet gewoon 'ja kutzooi domme actie' zeggen dan? Want dan heb je dit hele gezeik niet waar je zo op loopt te mekkeren. :P

Kijk zo: Ja ik ben tijdens motorrijles tegen de enige lantaarnpaal op het hele fucking parkeerterrein geknald, full frontal, 20km/h. Motor half naar de gallemiezen, ik had gelukkig niks (is al een tijdje geleden). *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_152755858
Wow boeie dit soort dingen kunnen eenmaal gebeuren, je rijdt in een auto en bent mens. Gelukkig dat er geen gewonden vallen *O*
Zie!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:10:32 #205
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152755993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef Sarasi het volgende:
Waarom kun je niet gewoon 'ja kutzooi domme actie' zeggen dan? Want dan heb je dit hele gezeik niet waar je zo op loopt te mekkeren. :P

Kijk zo: Ja ik ben tijdens motorrijles tegen de enige lantaarnpaal op het hele fucking parkeerterrein geknald, full frontal, 20km/h. Motor half naar de gallemiezen, ik had gelukkig niks (is al een tijdje geleden). *O*
Ja het was ook een domme actie om daar nog voorbij te gaan achteraf. Maar het was niet alsof ik dacht dat ik die bocht niet meer ging halen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152756224
Mensen hier die morgen vanuit Groningen weer naar Roermond moeten? Wordt al de 3e keer dit. Planner zei dat er iets van 5 auto's heen moesten.
pi_152756284
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja het was ook een domme actie om daar nog voorbij te gaan achteraf. Maar het was niet alsof ik dacht dat ik die bocht niet meer ging halen.
Dat boeit toch verder niet? Achteraf niet handig daar nog ergens voorbij te schieten met die snelheid, gelukkig niet al teveel schade, goed verhaal rijker en een mooi excuus om vanavond flink aan het bier te gaan. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:41:51 #208
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152757130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Total loss is overdreven maar hier:

WGR / Studentchauffeur #140 | Motoren en batmobiles
die jongen geeft het toe en zegt een paar keer hoe stom het wel niet is wat er is gebeurd. Jij verdedigt je uit alle macht en hapt daarbij nog lekker. :D

Eerlijk is eerlijk, bij jou vind ik het gewoon erg stom, en bij hem... "Tja, kan gebeuren, lullig"

Edit: hierboven is het ook al zo ongeveer verteld, had ik nog niet gelezen. 😓
pi_152758769
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:19 schreef stripe het volgende:
Mensen hier die morgen vanuit Groningen weer naar Roermond moeten? Wordt al de 3e keer dit. Planner zei dat er iets van 5 auto's heen moesten.
Zag ze vanmiddag al klaar staan bij NL :D

Helaas nog geen werk hier voor morgen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152759056
Morgen helaas/gelukkig college en rijles en mijn laatste theorie avond voor skydiven. Misschien donderdag weer werken. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_152759074
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:18 schreef yosander het volgende:

[..]

Zag ze vanmiddag al klaar staan bij NL :D

Helaas nog geen werk hier voor morgen.
Ik heb voor de verandering een Suzuki Alto....
pi_152760258
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:25 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik heb voor de verandering een Suzuki Alto....
Geef mij maar een Up! in die klasse :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:04:40 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152760830
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

die jongen geeft het toe en zegt een paar keer hoe stom het wel niet is wat er is gebeurd. Jij verdedigt je uit alle macht en hapt daarbij nog lekker. :D

Eerlijk is eerlijk, bij jou vind ik het gewoon erg stom, en bij hem... "Tja, kan gebeuren, lullig"

Edit: hierboven is het ook al zo ongeveer verteld, had ik nog niet gelezen. 😓
Iedereen roept hier kei hard dat ik aan het straatracen was door die bocht, dat vind ik een beetje overdreven. Wat Sarasi zegt, lullig en gelukkig goed afgelopen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:09:16 #214
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152761026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Iedereen roept hier kei hard dat ik aan het straatracen was door die bocht, dat vind ik een beetje overdreven. Wat Sarasi zegt, lullig en gelukkig goed afgelopen.
"Straatracen" heb ik niet gelezen...
Maar idd, gelukkig goed afgelopen. Hoe is het met het paaltje? :)
pi_152761777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Iedereen roept hier kei hard dat ik aan het straatracen was door die bocht, dat vind ik een beetje overdreven. Wat Sarasi zegt, lullig en gelukkig goed afgelopen.
Wat voor een Jaguar hebben we het eigenlijk over?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:37 #216
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152765685
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:09 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

"Straatracen" heb ik niet gelezen...
Maar idd, gelukkig goed afgelopen. Hoe is het met het paaltje? :)
Ja ergens in de berm denk ik. Stripe, een Jaguar X-Type 2.2D uit 2005
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 22:34:59 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152772656
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je was er niet eens bij man.
Nee, godzijdank niet. Als mij dit zou overkomen zou ik echt levend begraven willen worden.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:10:03 #218
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152780512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 22:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, godzijdank niet. Als mij dit zou overkomen zou ik echt levend begraven willen worden.
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:12:09 #219
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152784035
Deze week een keer niet werken, met het orkestje een tourneetje door België maken :).

Kreeg net wel mail dat m'n vakantiegeld volgende week wordt uitgekeerd, dus dikke prima.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152785303
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Stripe, een Jaguar X-Type 2.2D uit 2005
Dat is niet eens een echte Jag, maar gewoon een Ford Mondeo :P

Desalniettemin, mooie auto wel en gelukkig geen echte grote schade.
pi_152785378
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ergens in de berm denk ik. Stripe, een Jaguar X-Type 2.2D uit 2005
Huh reed je toevallig zondag in Duitsland? Toen reed ik met vrienden achter precies zo'n Jag met Nederlands kenteken. Zat het cijfer 77 in dacht ik.

Ik kwam terug uit Berlijn, 11 uur over gedaan i.p.v. 7-7,5 uur. Veel file, wegwerkzaamheden en ongevallen. Yay autobahn.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:20:53 #222
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152785852
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Huh reed je toevallig zondag in Duitsland? Toen reed ik met vrienden achter precies zo'n Jag met Nederlands kenteken. Zat het cijfer 77 in dacht ik.

Ik kwam terug uit Berlijn, 11 uur over gedaan i.p.v. 7-7,5 uur. Veel file, wegwerkzaamheden en ongevallen. Yay autobahn.
Nee. Ben Eindhoven niet uitgeweest. Overigens wel toevallig, het kenteken van de Jag is begint inderdaad met 77.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef ManScat het volgende:

[..]

Dat is niet eens een echte Jag, maar gewoon een Ford Mondeo :P

Desalniettemin, mooie auto wel en gelukkig geen echte grote schade.
Hey. :{w



Tegen het wiel is boen ofzo, rechtsachter tegen de bumper zit een klein scheurtje. Pa zei dat die dat ging lijmen. Beetje jammer maar echt niet de enige schade op die auto.

[ Bericht 2% gewijzigd door Amoeba op 20-05-2015 13:20:56 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152785988
Als dat alles is valt het erg mee. Lakstift er over of de bumper even naar de spuiter brengen.
Mooie kleur trouwens voor een X-type.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:32:08 #224
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152786120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:26 schreef ManScat het volgende:
Als dat alles is valt het erg mee. Lakstift er over of de bumper even naar de spuiter brengen.
Mooie kleur trouwens voor een X-type.
Ja was ook allemaal niet zo erg. Ik raakte niet verder van de weg af dan 2 meter ofzo. M.a.w. mijn voorwielen zijn altijd op de weg gebleven. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152786332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja was ook allemaal niet zo erg. Ik raakte niet verder van de weg af dan 2 meter ofzo. M.a.w. mijn voorwielen zijn altijd op de weg gebleven. :')
Als je wat sportiever rijdt dan kan zo iets gewoon gebeuren. Lullig dat er net wat in de weg stond.
pi_152796296
Vanmiddag bij de vogel in Grunn en Assen gewerkt. Werd tijdens het rijden nog gebeld door AR, bel je 10 minuten later terug, is de rit al vergeven -O-. Waarom mailen ze niet als ze zien dat je aan het werk bent?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 20 mei 2015 @ 18:29:49 #227
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152796389
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:26 schreef yosander het volgende:
Vanmiddag bij de vogel in Grunn en Assen gewerkt. Werd tijdens het rijden nog gebeld door AR, bel je 10 minuten later terug, is de rit al vergeven -O-. Waarom mailen ze niet als ze zien dat je aan het werk bent?
Beter whappen ze
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152797258
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beter whappen ze
Ja zeker als ze vanaf de kant van AR/EW niet de smartphone zelf gebruiken maar het instellen met web.whatsapp.com en dat gebruiken lijkt me dit een goede idee. Kan je ook heel makkelijk ritgegevens copy/pasten of zelfs afbeeldingen in een gesprek slepen etc.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:19:55 #229
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_152802480
Ben je trouwens niet over zo'n witte streep gegaan, Amoeba? Verder best bizar dat de auto met esp en traction control aan (neem ik aan) alsnog overstuur heeft gekregen.

Misschien dat je bij het insturen nog teveel aan het remmen was, dan kan de achterkant nog wel eens omzwiepen :D
pi_152803015
Beter geven ze mij überhaupt werk....
pi_152807108
Geen werk voor morgen. Hopelijk nog een spoedje en/of werk voor vrijdag. Zaterdag skydiven (weersvoorspelling is goed, gaat gewoon door dus) en dinsdag AVB examen voor de motor. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:46:16 #232
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152808165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:19 schreef Sjouveur het volgende:
Ben je trouwens niet over zo'n witte streep gegaan, Amoeba? Verder best bizar dat de auto met esp en traction control aan (neem ik aan) alsnog overstuur heeft gekregen.

Misschien dat je bij het insturen nog teveel aan het remmen was, dan kan de achterkant nog wel eens omzwiepen :D
Ik weet het niet meer. Ik merkte iig dat mijn voorwielen ineens naar binnen (rechts) begon te slippen.

Echt een doodeng moment was dat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:48:18 #233
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152808231
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja zeker als ze vanaf de kant van AR/EW niet de smartphone zelf gebruiken maar het instellen met web.whatsapp.com en dat gebruiken lijkt me dit een goede idee. Kan je ook heel makkelijk ritgegevens copy/pasten of zelfs afbeeldingen in een gesprek slepen etc.
Ik bel notabene of ze ritten op mail willen zetten ipv bellen, vervolgens bellen ze, bel ik terug, waren er ineens vraagtekens bij die rit, gingen ze terug bellen, dus ik zei mail maar en dat was ook prima.

Uiteraard bellen ze een half uur later weer en toen was de bioscoopfilm al begonnen.

Man man man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:15:27 #234
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152813038
Wakker gebeld voor 2 ritten :)

Valkenswaard - Delfgauw
Rotterdam - Amersfoort

Nog ander volk dat naar die grote LM in Amersfoort moet? Ik ben er alweer een tijdje niet geweest.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152813540
Wie is er morgenavond ook bij het project die laatst op FB stond? Een thuisbrengservice met 25 chauffeurs.
pi_152816009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:31 schreef Drowzz het volgende:
Beter geven ze mij überhaupt werk....
Ja, ik ben dus niet de enige?

Vorige maand 2 keer kunnen werken, deze maand tot nu toe ook pas één keer.

Voor morgen weer opgegeven, dus het zal mij benieuwen..
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_152816888
Geen spoedje vandaag. Hopelijk morgen nog een ritje...
Your opinion of me is none of my business.
pi_152818560
Never mind, toch nog een spoedje! *O* Audi A6 naar Utrecht brengen voor mijn achternaam.
Your opinion of me is none of my business.
pi_152819201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:
Never mind, toch nog een spoedje! *O* Audi A6 naar Utrecht brengen voor mijn achternaam.
Chill! In de binnenstad zeker? Heb daar ook eens een A6 moeten afleveren :P

Zag dat AR mij om half 11 nog had gebeld, maar was vannacht op stap :z
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152819377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:10 schreef yosander het volgende:

[..]

Chill! In de binnenstad zeker? Heb daar ook eens een A6 moeten afleveren :P

Zag dat AR mij om half 11 nog had gebeld, maar was vannacht op stap :z
Dat zal vast ja, geen idee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_152819759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus niet de enige?

Vorige maand 2 keer kunnen werken, deze maand tot nu toe ook pas één keer.

Voor morgen weer opgegeven, dus het zal mij benieuwen..
Deze maand 0x weg geweest ;)
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:25:45 #242
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152821675
Zo, in de trein onderweg naar huis. Toyota Yaris en een Peugeot 308 mogen transporteren vandaag

Wat een kut auto is die Yaris.
أنا مغربي
pi_152824315
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:10 schreef yosander het volgende:

[..]

Chill! In de binnenstad zeker? Heb daar ook eens een A6 moeten afleveren :P

Zag dat AR mij om half 11 nog had gebeld, maar was vannacht op stap :z
Ja, ik ook, enige keer dat ik met EW gezeik heb gehad. Was een of andere directeur bij een groot bedrijf en die dacht dat ik de officiële schadevaststelling zou doen. Na een aantal keer over en weer bellen toch maar overeengekomen dat ik de officieuze inname zou doen. Zes keer (met hem!) om de auto heengelopen, niets gevonden. Bleek dat er toch iets zat onder de dorpel. Ja, ik ga niet onder de auto liggen. :')

Verder niet heel veel gezeur, want ze belden mij vooral hoe het gesprek gegaan was, of die man boos of geïrriteerd was blabla. Maar goed, sindsdien hoef ik nooit meer voor die leasemaatschappij te werken. Zouden ze dat bijhouden? :P

Het sneue was nog dat die man juist wilde dat hij bij de schadevaststelling zou zijn, omdat hij slechte ervaringen had met over het hoofd geziene schades. :')

edit: Dat was een A5 trouwens.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_152825035
Wat een schijtzooi op Utrecht centraal zeg. Manmanman. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_152825319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:50 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, ik ook, enige keer dat ik met EW gezeik heb gehad. Was een of andere directeur bij een groot bedrijf en die dacht dat ik de officiële schadevaststelling zou doen. Na een aantal keer over en weer bellen toch maar overeengekomen dat ik de officieuze inname zou doen. Zes keer (met hem!) om de auto heengelopen, niets gevonden. Bleek dat er toch iets zat onder de dorpel. Ja, ik ga niet onder de auto liggen. :')

Verder niet heel veel gezeur, want ze belden mij vooral hoe het gesprek gegaan was, of die man boos of geïrriteerd was blabla. Maar goed, sindsdien hoef ik nooit meer voor die leasemaatschappij te werken. Zouden ze dat bijhouden? :P

Het sneue was nog dat die man juist wilde dat hij bij de schadevaststelling zou zijn, omdat hij slechte ervaringen had met over het hoofd geziene schades. :')

edit: Dat was een A5 trouwens.
Geen idee.
Dat van Sarasi en mij ging over een verhuurbedrijf. Waarbij ik overigens alleen tussen de vestigingen rij :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:00:25 #246
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152826264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef Sarasi het volgende:
Wat een schijtzooi op Utrecht centraal zeg. Manmanman. }:|
Sta er nu ook
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152826283
quote:
13s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sta er nu ook
Ik nog steeds. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:12:48 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152826578
#teamzitplek
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:03:01 #249
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_152827891
Na een poosje zonder werk mag ik morgen eindelijk weer eens aan de slag. *O* Meteen een mooi dagje van minstens 8 uur. Als mijn derde rit doorgaat wordt het al snel 12 uur, maar dat is nog maar de vraag. In de ritinformatie staat niet om wat voor auto het gaat, kenteken niet bekend, en aan de telefoon werd mij verteld dat het ook niet helemaal zeker is of de auto daar wel staat. Lekker vaag dus, ik ben benieuwd. :P
pi_152828432
weer geen werk morgen. 9/10 van de keren dat je beschikbaar staat is er gewoon geen werk
pi_152837400
Ik kom jullie ook maar even de gek aansteken dan.

Vanmiddag gebeld met de vraag of ik zin had om morgen een lange dag te werken. Natuurlijk wel! :D

Rond 9 een Lexus CT200H ophalen in Wieuwerd en naar Veghel brengen. Aansluitend om 15:00 een Megane ophalen in Maastricht en naar de grote in Almere brengen. En dan nog naar huis :P

Ik vind mooi :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152837686
Mijn A6 was ook hip vandaag! *O* Geen werk voor morgen nog trouwens, en of ik een spoedje aanneem hangt een beetje af van hoe laat ik dan terug kan zijn. 's Avonds barbecue. :Y)
Your opinion of me is none of my business.
pi_152838373
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef trolley het volgende:
Ik kom jullie ook maar even de gek aansteken dan.

Vanmiddag gebeld met de vraag of ik zin had om morgen een lange dag te werken. Natuurlijk wel! :D

Rond 9 een Lexus CT200H ophalen in Wieuwerd en naar Veghel brengen. Aansluitend om 15:00 een Megane ophalen in Maastricht en naar de grote in Almere brengen. En dan nog naar huis :P

Ik vind mooi :7
Had ik mn beschikbaarheid maar aan gelaten....
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:27:06 #254
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152839320
Deze week helaas niet kunnen werken ivm druk rooster... Volgende week gelukkig weer twee hele dagen beschikbaar, hopelijk hebben ze nog wat leuks in petto bij AR!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152840820
Morgen een rit en iets wat ik ook lopend af kan leggen..
Eerst Veenendaal - bekende in A'foort in een Passat. En dan van A'foort weer terug naar die bekende... Ritje van 8 min. Echt, hoe dan? :N In een volkswagen UP :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 23:44:02 #256
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152842525
Ik had ook gewoon 9u plat vandaag met spoedjes

Wat een hoop gezeik met die tweede rit :') Je moet voor de lol eens de Driemanssteeweg in Rotterdam opzoeken, dan bedenken dat ik vanaf halte Slinge daarheen moest lopen om er vervolgens achter te komen dat ik aan het uiterste einde van de straat moest zijn. En de auto was zoek. Alweer. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152847785
Denk je in Rotterdam te zijn waarin alles uitstekend met het OV bereikbaar is. Niet dus. :|

Voor vandaag overigens weer niet gebeld. *zucht*
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_152853980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Denk je in Rotterdam te zijn waarin alles uitstekend met het OV bereikbaar is. Niet dus. :|

Het hele OV is vandaag een beetje jammer.

Ik werd vanochtend gebeld met een spoedritje Groningen - Schiphol (per Volvo V60 :P). Maar vervolgens is er een stroomstoring op het spoor waardoor er geen treinen naar Lelystad rijden. Omreizen via Utrecht, maar de trein daar naar toe heeft 15 minuten stilgestaan in een weiland waardoor ik in Utrecht m'n aansluiting miste :')
pi_152855015
Voor maandag zal er wel geen werk zijn? ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_152855227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:52 schreef Sarasi het volgende:
Voor maandag zal er wel geen werk zijn? ;(
Ew sws niet
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:08:19 #261
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152855467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:52 schreef Sarasi het volgende:
Voor maandag zal er wel geen werk zijn? ;(
Nationale vrije dag dawg
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:35:32 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152856380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:52 schreef Sarasi het volgende:
Voor maandag zal er wel geen werk zijn? ;(
Gelukkig niet _O_
3 dagen weekend _O_
pi_152862305
Vanmiddag nog mooi een spoedje Beuningen-Utrecht kunnen doen, toch nog een paar tientjes kunnen binnenhalen na 2 werkloze weken :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:45:18 #264
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152863205
Voor dinsdag de 26e alweer een ritje binnen, 164km met een Opel Astra naar A'dam. Komt mooi uit, want die avond ga ik ook nog naar Gumball at the Arena. Fijn weekend allemaal!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:47:02 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152863253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef McAwesome het volgende:
Voor dinsdag de 26e alweer een ritje binnen, 164km met een Opel Astra naar A'dam. Komt mooi uit, want die avond ga ik ook nog naar Gumball at the Arena. Fijn weekend allemaal!
Eagles sig gespot.

Ik heb ook een ritje. Eindhoven - Breukelen met een Ford :r Galaxy :r wordt gelukkig een latertje want 16.00 ophalen bij mijn vroegere stagebedrijf (elektronenmicroscopie, vet bedrijf joh _O_ )

^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152864281
Dit was weer zo'n dag die in het boek met bijzondere hiker verhalen kan. Vandaag 13 uur onderweg geweest en ruim een uur vast gezeten op Almere centrum vanwege een stroomstoring. :')

En nu is het wel eens tijd voor bier!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152865032
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef trolley het volgende:
En nu is het wel eens tijd voor bier!
Inderdaad!
Tijd voor een lekker Kwak biertje zo :9

Vanmiddag gelukkig nog een spoedje gekregen naar 't Harde.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 20:49:09 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152865134
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef trolley het volgende:
Dit was weer zo'n dag die in het boek met bijzondere hiker verhalen kan. Vandaag 13 uur onderweg geweest en ruim een uur vast gezeten op Almere centrum vanwege een stroomstoring. :')

En nu is het wel eens tijd voor bier!
Ik heb een joint gedraaid, mag dat ook? :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152865409
Hoi allen, ik ben nieuw op het forum, hiker voor ew. Over opgeven en vervolgens niet bellen kan ik meepraten: ze bellen je gerust een maand niet. Voor vakanties etc. probeer ik daardoor iets anders te regelen. Hoewel ik de afgelopen meivakantie redelijk voorzien ben van ritten: 4 van de 5 dagen de hele dag bezig geweest.
pi_152867128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef tvdl het volgende:
Hoi allen, ik ben nieuw op het forum, hiker voor ew. Over opgeven en vervolgens niet bellen kan ik meepraten: ze bellen je gerust een maand niet. Voor vakanties etc. probeer ik daardoor iets anders te regelen. Hoewel ik de afgelopen meivakantie redelijk voorzien ben van ritten: 4 van de 5 dagen de hele dag bezig geweest.
Welke regio werk je? :+ en welkom
pi_152870003
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef trolley het volgende:
Dit was weer zo'n dag die in het boek met bijzondere hiker verhalen kan. Vandaag 13 uur onderweg geweest en ruim een uur vast gezeten op Almere centrum vanwege een stroomstoring. :')

En nu is het wel eens tijd voor bier!
Mooi toch? :D

Ik kreeg vandaag nog een spoedje, Utrecht - Almere. 3 uurtjes, maar goed, had verder nog niets beters te doen.

Ik zat niet vast op Almere, want moest naar Hilversum en kan dus gewoon naar de bus. Die bus was wel opeens helemaal vol en dat terwijl er normaal max. 5 mensen in zitten. Dat werd dus staan. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:48:35 #272
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152873148
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Inderdaad!
Tijd voor een lekker Kwak biertje zo :9

Vanmiddag gelukkig nog een spoedje gekregen naar 't Harde.
't Harde? My hometown :D
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:49:41 #273
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152873181
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eagles sig gespot.

Ik heb ook een ritje. Eindhoven - Breukelen met een Ford :r Galaxy :r wordt gelukkig een latertje want 16.00 ophalen bij mijn vroegere stagebedrijf (elektronenmicroscopie, vet bedrijf joh _O_ )

^O^
Ford Galaxy, kan haast niet zo erg zijn als een C4 Grand Picasso...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 23 mei 2015 @ 10:57:39 #274
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152877013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:49 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ford Galaxy, kan haast niet zo erg zijn als een C4 Grand Picasso...
Een C4 Grand Picasso :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 16:42:49 #275
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152884427
Weet iemand wanneer Autoreset dat vakantiegeld uitbetaald?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152885658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:48 schreef McAwesome het volgende:

[..]

't Harde? My hometown :D
Je kan vast wel raden waar ik moest zijn :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:40:44 #277
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152889762
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:38 schreef yosander het volgende:

[..]

Je kan vast wel raden waar ik moest zijn :P
Ik denk het wel ja ;)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_152898963
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:44 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Welke regio werk je? :+ en welkom
Regio Den Bosch
  zaterdag 23 mei 2015 @ 23:37:07 #279
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152899754
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:21 schreef tvdl het volgende:

[..]

Regio Den Bosch
Meer Brabo's in het topique _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 24 mei 2015 @ 02:42:18 #280
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152907189
Niet uit regio Rotterdam komen :')
Niet inmiddels arbeider zijn en veel meer verdienen dan toen je nog hiker was :')
  zondag 24 mei 2015 @ 08:52:34 #281
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152908641
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 02:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet uit regio Rotterdam komen :')
Niet inmiddels arbeider zijn en veel meer verdienen dan toen je nog hiker was :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152913415
Rotterdam :')
Eindhoven :')

Groningen _O_
Amsterdam _O_
  zondag 24 mei 2015 @ 13:37:14 #283
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152913551
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:30 schreef Viezze het volgende:
Rotterdam :')
Eindhoven :')

Groningen _O_
Amsterdam _O_
Grunn :')
Alles boven de rivieren :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152944048
Rivieren, waar? Ik ben in de Randstad nog nooit rivieren tegen gekomen.. Ja, kunstmatige rivieren a.k.a. kanalen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 25 mei 2015 @ 16:34:48 #285
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152948214
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Rivieren, waar? Ik ben in de Randstad nog nooit rivieren tegen gekomen.. Ja, kunstmatige rivieren a.k.a. kanalen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:46:56 #286
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152948489
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Rivieren, waar? Ik ben in de Randstad nog nooit rivieren tegen gekomen.. Ja, kunstmatige rivieren a.k.a. kanalen.
De Maas stroomt dwars door het prachtige Rotterdam anders.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:57:57 #287
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152948776
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De Maas stroomt dwars door het prachtige Rotterdam anders.
Dat slootje :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_152949663
Morgen heb ik m'n allereerste klus als privéchauffeur. Moet een rit gaan rijden van +/- 300km enkele reis. Heb de route enigzins voor kunnen bereiden (weet het precieze eindpunt niet). Zijn er nog tips van de ervaren privéchauffeurs hier?
  maandag 25 mei 2015 @ 18:00:26 #289
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152950528
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:28 schreef stripe het volgende:
Morgen heb ik m'n allereerste klus als privéchauffeur. Moet een rit gaan rijden van +/- 300km enkele reis. Heb de route enigzins voor kunnen bereiden (weet het precieze eindpunt niet). Zijn er nog tips van de ervaren privéchauffeurs hier?
Rij normaal! :D
Haha maar eigenlijk is dat het enige, rij gewoon normaal, trek rustig op en rem rustig af en hou je aan de snelheid (ik zit er meestal iets boven ivm tellerafwijking).
In het begin zal je een kort gesprekje hebben met de klant over waar je vandaan komt en wat voor een studie je doet, verder zal het wel stil zijn in de auto omdat de klant achterin werkt.
Veel plezier iig en laat maar weten hoe het was :)
  maandag 25 mei 2015 @ 18:11:18 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_152950919
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat slootje :')
Slootje zegttie :')
Zonder dat "slootje" zou er geen haven zijn en zouden we hier in Nederland ontwikkelingssteun van Ethiopië ontvangen. :{w
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:12:48 #291
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_152963390
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:28 schreef stripe het volgende:
Morgen heb ik m'n allereerste klus als privéchauffeur. Moet een rit gaan rijden van +/- 300km enkele reis. Heb de route enigzins voor kunnen bereiden (weet het precieze eindpunt niet). Zijn er nog tips van de ervaren privéchauffeurs hier?
Wow nice! Veel plezier man! ^O^
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 26 mei 2015 @ 02:05:09 #292
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152965009
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:28 schreef stripe het volgende:
Morgen heb ik m'n allereerste klus als privéchauffeur. Moet een rit gaan rijden van +/- 300km enkele reis. Heb de route enigzins voor kunnen bereiden (weet het precieze eindpunt niet). Zijn er nog tips van de ervaren privéchauffeurs hier?
Driftend door de bochten, vol gas en extra laat remmen. Wheelies worden ook gewaardeerd en stunt jumps zijn fooi waard.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 07:57:57 #293
436995 A_Valbuena
One man army
pi_152966218
Goeiemorgen. Dagje bij de grote A werken in Amsterdam. Lekker weertje, voldoende slaap gehad, ik ben blij :+
أنا مغربي
pi_152966712
Altijd leuk om je dag te beginnen met pakweg twee uur vertraging. Buurtbussen en veerponten, here I come!
pi_152966873
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 02:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Driftend door de bochten, vol gas en extra laat remmen. Wheelies worden ook gewaardeerd en stunt jumps zijn fooi waard.
Je doelt op van die typische Jaguar taferelen? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Wow nice! Veel plezier man! ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Rij normaal! :D
Haha maar eigenlijk is dat het enige, rij gewoon normaal, trek rustig op en rem rustig af en hou je aan de snelheid (ik zit er meestal iets boven ivm tellerafwijking).
In het begin zal je een kort gesprekje hebben met de klant over waar je vandaan komt en wat voor een studie je doet, verder zal het wel stil zijn in de auto omdat de klant achterin werkt.
Veel plezier iig en laat maar weten hoe het was :)
En thanks! Het is steeds voor dezelfde persoon, in dezelfde auto.
pi_152966949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 07:57 schreef A_Valbuena het volgende:
Goeiemorgen. Dagje bij de grote A werken in Amsterdam. Lekker weertje, voldoende slaap gehad, ik ben blij :+
Volgens mij ben je daar vast in dienst :+
  dinsdag 26 mei 2015 @ 09:26:44 #297
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152967205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:02 schreef stripe het volgende:

[..]

Je doelt op van die typische Jaguar taferelen? :P

_O- ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 09:27:25 #298
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152967213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 08:50 schreef DeensZweet het volgende:
Altijd leuk om je dag te beginnen met pakweg twee uur vertraging. Buurtbussen en veerponten, here I come!
Ik heb nog nooit een bootje gebruikt!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 10:50:50 #299
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_152968926
Vanmiddag kijken bij een huisje :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_152969373
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een bootje gebruikt!
Ik wel een keer, schijnbaar stond de navigatie zo ingesteld :') Ik had ook bijna geen kleingeld bij me, gelukkig nog net genoeg want omrijden duurde behoorlijk lang.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:42:31 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_152970118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik wel een keer, schijnbaar stond de navigatie zo ingesteld :') Ik had ook bijna geen kleingeld bij me, gelukkig nog net genoeg want omrijden duurde behoorlijk lang.
Ik heb wel een keer op de schnelweg stilgestaan omdat er een brug open stond.

Fryslân :')
Joure :')
Trolley :')
Haten :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')