abonnement Unibet Coolblue
pi_152229827
Slimme iedereen!





pi_152229859
En we hebben weer een nieuwe :D. En open vragen ftw idd, bij gesloten kies ik vaak het semi-goede antwoord wat toch net niet goed is..
The road to success is always under construction.
pi_152229861
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:55 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Printen die shit, heeft mij ook geholpen want dan kun je aantekeningen maken
Ga ik doen! :)
pi_152230219
Ik ga niet zo heel veel doen vandaag, heb een korte nacht van 3 a 4 uurtjes achter de rug.:') vanaf morgen gas erop
pi_152235913
Wat voor planning hebben jullie voor de laatste week voor de examens? Beginnen jullie ook alvast met de examens die wat later zijn (in mijn geval scheikunde, Engels, bio en Duits), of zijn jullie daar al mee begonnen?

Ik ben al druk bezig geweest met Nederlands, wiskunde, en natuurkunde, maar ik heb bijna niks aan Duits, bio en sk gedaan. Oefenen jullie ook meerdere vakken per dag of hou je je een hele dag bezig met één vak?
pi_152236025
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:04 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Wat voor planning hebben jullie voor de laatste week voor de examens? Beginnen jullie ook alvast met de examens die wat later zijn (in mijn geval scheikunde, Engels, bio en Duits), of zijn jullie daar al mee begonnen?

Ik ben al druk bezig geweest met Nederlands, wiskunde, en natuurkunde, maar ik heb bijna niks aan Duits, bio en sk gedaan. Oefenen jullie ook meerdere vakken per dag of hou je je een hele dag bezig met één vak?
In de laatste week ga ik nog voor Nederlands en Engels 1 oefenexamen maken en voor Wiskunde 2 a 3. Verder ga ik leren (dus theorie; oefenexamens van deze vakken doe ik later) voor MAW, geschiedenis en eco.

Ik heb 4 dagen (in de examenperiode) vrij voor geschiedenis en economie dus dan ga ik voor die vakken flink oefenen.
pi_152236028
Gewoon een paar oude examens maken en chillen, dan fix je het wel.
pi_152236102
Oh ja, da's ook wel handig. Heeft iemand misschien een beknopt overzicht van de biologie en scheikunde stof die terugkomt op het examen?
pi_152236165
Engels hoef je niet/amper voor te leren, kan ook niet echt..
Scheikunde is pas over een maand en ik heb 4 achtereenvolgende dagen vrij voor dat examen, dus dat leer ik dan wel weer..
Na WisB heb ik ook 4 dagen vrij, dus dan veel doen aan Natuurkunde/Economie/Latijn
The road to success is always under construction.
pi_152236208
Ik vind m'n rooster echt chill, voor wiskunde 1 dag vrij, voor economie+geschiedenis 4 dagen vrij, voor maw 1 dag vrij, voor Frans 4 dagen vrij

Dan ga ik écht bikkelen: nu nog rustig aan, het is en blijft tenslotte vakantie
pi_152236548
Ik heb wel 6 dagen tijd voor scheikunde. Bio en Duits moet ik wel alvast voorbereiden, aangezien er maar 1 dag tussen natuurkunde en bio en duits (op dezelfde dag... :')) zit. Voor natuurkunde heb ik 4 volle dagen! Engels ga ik niet veel aan doen, mijn leesvaardigheid is prima en ik sta er redelijk voor.
pi_152236605
Oké.

Dus ik moet de komende week hard leren voor bio, duits en wiskunde. Ik heb zojuist besloten nog maar één examen voor Nederlands te maken (op zondag).
pi_152236857
Hele logboeken hier :P
pi_152237153
Sommige vakken kan ik vrij lang leren zonder dat ik 't erg vind, maar bij bijvoorbeeld WisB wil ik mezelf na 5 minuten al door m'n kop schieten. Wie herkent dit? ;p
The road to success is always under construction.
pi_152237417
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:52 schreef Census het volgende:
Sommige vakken kan ik vrij lang leren zonder dat ik 't erg vind, maar bij bijvoorbeeld WisB wil ik mezelf na 5 minuten al door m'n kop schieten. Wie herkent dit? ;p
Ik heb een hekel aan vakken waar je veel stof voor moet leren (aardrijkskunde en geschiedenis), waarvan je het merendeel van de stof overigens na het maken van de examens binnen een paar weken weer vergeten bent. Wiskunde vind ik dan weer niet vervelend om te doen, aangezien het meer oefenen is dan leren.
pi_152237569
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:52 schreef Census het volgende:
Sommige vakken kan ik vrij lang leren zonder dat ik 't erg vind, maar bij bijvoorbeeld WisB wil ik mezelf na 5 minuten al door m'n kop schieten. Wie herkent dit? ;p
Herkenbaar, heb idd ook met Wiskunde maar economie, geschiedenis en maw vind ik sowieso best interessant
pi_152238259
Even nog een beetje een vies trucje mbt Nederlands examen waarbij je een beknopt antwoord moet geven gelimiteerd met 20-30 woorden over 1 alinea ofzo. Als je erachter komt dat je 'm toch niet goed hebt, kan je het limit gewoon met 50+ woorden gaan overschrijden - eventueel gewoon de hele alinea overschrijven. Dan heb je iig die eerste twee punten ;).
The road to success is always under construction.
pi_152238307
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:52 schreef Census het volgende:
Sommige vakken kan ik vrij lang leren zonder dat ik 't erg vind, maar bij bijvoorbeeld WisB wil ik mezelf na 5 minuten al door m'n kop schieten. Wie herkent dit? ;p
Dat heb ik juist bij biologie en scheikunde. Vooral omdat het meestal 30-40 vragen zijn en er hele lappen tekst in voorkomen. Bij wiskunde is het juist beknopt en kun je na 1-2 uur klaar zijn. En bij engels,maar dat leer ik liever door gewoon boeken te lezen i.p.v. examenteksten.
  Eindredactie Film & TV / PR zondag 3 mei 2015 @ 17:57:11 #19
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_152238608
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:42 schreef GeorgeArArMartin het volgende:

[..]

Dat heb ik juist bij biologie en scheikunde. Vooral omdat het meestal 30-40 vragen zijn en er hele lappen tekst in voorkomen. Bij wiskunde is het juist beknopt en kun je na 1-2 uur klaar zijn. En bij engels,maar dat leer ik liever door gewoon boeken te lezen i.p.v. examenteksten.
Je bent nooit binnen een uur klaar met een examen. Gewoon nooit.
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
pi_152238609
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:40 schreef Census het volgende:
Even nog een beetje een vies trucje mbt Nederlands examen waarbij je een beknopt antwoord moet geven gelimiteerd met 20-30 woorden over 1 alinea ofzo. Als je erachter komt dat je 'm toch niet goed hebt, kan je het limit gewoon met 50+ woorden gaan overschrijden - eventueel gewoon de hele alinea overschrijven. Dan heb je iig die eerste twee punten ;).
Zouden ze dat echt die 2 punten geven xD? haha
pi_152238648
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:57 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Zouden ze dat echt die 2 punten geven xD? haha
Ja, dat had onze leraar gezegd xD.
The road to success is always under construction.
pi_152238748
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:58 schreef Census het volgende:

[..]

Ja, dat had onze leraar gezegd xD.
Dan doe je dat toch bij elke vraag lol?
pi_152238980
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:02 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch bij elke vraag lol?
Nja, zal niet bij elke vraag kunnen, maar als je een examen oefent zal je hem wel herkennen. Vaak moet je in 20 woorden (of zelfs minder) de strekking van een alinea weergeven. Kan je gewoon alle belangrijke zinnen uit die alinea neergooien en heb je alle punten min eentje ;).
The road to success is always under construction.
pi_152239075
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:11 schreef Census het volgende:

[..]

Nja, zal niet bij elke vraag kunnen, maar als je een examen oefent zal je hem wel herkennen. Vaak moet je in 20 woorden (of zelfs minder) de strekking van een alinea weergeven. Kan je gewoon alle belangrijke zinnen uit die alinea neergooien en heb je alle punten min eentje ;).
Ik weet het, maar ga je het ook doen op je CE?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')