Gelukkig vind ik couscous heel erg lekker! maar voor die garnalen moet ik even iets verzinnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef Unites het volgende:
Nieuwe week online! Kan helaasch nu geen link plaatsen.
Ziet er wel oké uit, maar 2x couscous? Wel weer garnalen!
Ja ik kreeg toen ook zo'n bericht dat het tot 4 werkdagen kon duren voor ik antwoord kreeg Heb ze de volgende dag maar meteen gebeld en kreeg toen wel meteen antwoord.. Maar 4 dagen kan ik mij écht niet voorstellen inderdaad Of ze moeten met 2 man zitten ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef benkruk het volgende:
Hello not so Fresh, mijn perziebonen en brocolli waren deels beschimmeld.. (2 dagen geleden).
De sperziebonen zagen er ook niet echt top uit, sperziebonen uit de supermarkt zien er nog beter uit.
Maar even een klacht gestuurd, krijg ik een email terug dat ze het erg druk hebben en dat het tot 3 dagen kan duren voordat ik antwoord krijg. Ik zit nu op dag 4..
Volgens mij kunnen ze het werk niet echt meer aan, slechte zaak..
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:54 schreef CountingStars het volgende:
Waar zien jullie de nieuwe week? Op de site krijg ik melding 'geen recepten te tonen" en op FB zie ik ook niets?
Ahhh... Kon hem ook al niet vindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/
Die verrekenen ze zodra je een box besteld. Dus je kan makkelijk een week overslaan, die korting blijft staan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:48 schreef Stephanti het volgende:
Ooh ziet er lekker uit! Ik had m'n box voor de aankomende keer gepauzeerd maar ik denk dat ik die week erop wel wil
Verrekenen ze de korting als je die hebt (12 euro) gelijk met de week erop trouwens, kan iemand me dat vertellen?
Herkenbaar... Het is maar net aan de uiterste houdbaarheids datum of de datum staat er niet eens op. Had ook een keer slappe bosui. Ik heb opgezegd. Straks krijg je warmer weer en je moet er niet aan denken als de box per ongeluk te lang uit de koeling staat bij de buren of buiten. Want ik begreep dat ze de box ook voor je deur zetten als je er niet bent.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef benkruk het volgende:
Hello not so Fresh, mijn perziebonen en brocolli waren deels beschimmeld.. (2 dagen geleden).
De sperziebonen zagen er ook niet echt top uit, sperziebonen uit de supermarkt zien er nog beter uit.
Maar even een klacht gestuurd, krijg ik een email terug dat ze het erg druk hebben en dat het tot 3 dagen kan duren voordat ik antwoord krijg. Ik zit nu op dag 4..
Volgens mij kunnen ze het werk niet echt meer aan, slechte zaak..
Top, dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die verrekenen ze zodra je een box besteld. Dus je kan makkelijk een week overslaan, die korting blijft staan.
Pad thai, het een traditioneel Thais gerecht noemen en dan laten maken met boekweitnoedels? Zie sowieso vrij weinig terug in de ingrediënten wat sowieso iets met Pad thai te maken heeftquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/
Goeie tip trouwensquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn courgette was trouwens niet van heel beste kwaliteit. Nogal beschadigde schil en hij Was super slap. Kon m buigen.
Maar mn pa gaf de tip: leg m een nacht in koud water! De volgende dag wat ie weet gewoon super stevig :p
Dat ga ik eens doen!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft hellofresh ook opgezegd. Bedorven gehakt!
Lijkt wel of ze slechter worden...
Eigenlijk zou je voor de lol eens de temperatuur moeten meten als je box gebracht is.
Echt waar Zoiets kost je klanten joh!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft hellofresh ook opgezegd. Bedorven gehakt!
Lijkt wel of ze slechter worden...
Eigenlijk zou je voor de lol eens de temperatuur moeten meten als je box gebracht is.
Je vindt Hello Fresh wel bizar naar he. Sinds ik in dit topic lees heb ik van jou alleen nog maar gelezen waarom jij (of eigenlijk iedereen) HF moet opzeggen en hoe vies het allemaal is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft hellofresh ook opgezegd. Bedorven gehakt!
Lijkt wel of ze slechter worden...
Eigenlijk zou je voor de lol eens de temperatuur moeten meten als je box gebracht is.
Het is wel voedsel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je vindt Hello Fresh wel bizar naar he. Sinds ik in dit topic lees heb ik van jou alleen nog maar gelezen waarom jij (of eigenlijk iedereen) HF moet opzeggen en hoe vies het allemaal is.
Ik zit er over te denken om die een keer te proberen. Maar ze zijn zo duur. E 6.5 per gerecht p.p.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:13 schreef agter het volgende:
Gaan er mensen die Matthijs-box uitproberen, of een andere?
Ik ben geïnteresseerd in eventuele kortingsbonnen.
ik heb geen Facebook, maar als je HF besteld en dan wil je ipv het gerecht van dag 2 iets heel anders omdat je geen soep lust of hekel hebt aan couscous dan moet je toch niet HF doenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:58 schreef pl4kkie het volgende:
Ik walg inmiddels wel van al hun knip en klap reacties op HF FB. Het is elke keer dezelfde standaard reactie. Als mensen vragen om een vervangend gerecht, dan krijg je antwoorden terug waar de ongeïnteresseerdheid vanaf straalt.
Ja laatst met die avocado die kneiterhard was. Duizend keer, "Oei dat is niet de bedoeling ik zal het doorgeven".quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om die een keer te proberen. Maar ze zijn zo duur. E 6.5 per gerecht p.p.
Ik walg inmiddels wel van al hun knip en klap reacties op HF FB. Het is elke keer dezelfde standaard reactie. Als mensen vragen om een vervangend gerecht, dan krijg je antwoorden terug waar de ongeïnteresseerdheid vanaf straalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |