abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:58:35 #26
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152348297
Xiaomi mi Note pro nu ook beschikbaar.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152348382
Zo mijn S3 is nu ook een weekje binnen. Mooi toestel voor dat geld ! ^O^ enige wat ik jammer vind atm is dat de camera kwaliteit wel redelijk is maar de kleuren heel koud aan voelen ofzo. Alles is heel witjes.
Oh en met snapchat als je videos maakt krijg je zo'n rare strepen in je beeld maar dat boeit denk ik zowel niemand wat :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:04:13 #28
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152348641
Prijs van de Letv One pro.
http://www.giztop.com/letv/letv-x1.html
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152358422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef MineraalWater het volgende:
Zo mijn S3 is nu ook een weekje binnen. Mooi toestel voor dat geld ! ^O^ enige wat ik jammer vind atm is dat de camera kwaliteit wel redelijk is maar de kleuren heel koud aan voelen ofzo. Alles is heel witjes.
Oh en met snapchat als je videos maakt krijg je zo'n rare strepen in je beeld maar dat boeit denk ik zowel niemand wat :')
Over de camera kleur vind ik wat vreemd, tenzij je op en grauwe dag foto's gemaakt hebt.
Bij mijn S3 produceert de camera kleuren die zonder meer vergelijkbaar zijn met mijn SLR camera.
Wat wel helpt is op een grauwe dag de witbalans in te stellen op bewolkt.
Oh ja, en zorg dat het lensje heel schoon is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mehari op 07-05-2015 11:16:18 ]
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:30:01 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152364010
Xiaomi komt met een Mi4s
Snapdragon 810
1080P 5 inch scherm
3GB
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152364216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xiaomi komt met een Mi4s
Snapdragon 810
1080P 5 inch scherm
3GB
[ afbeelding ]
beetje jammer van de grootte van dat scherm...
pi_152366802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xiaomi komt met een Mi4s
Snapdragon 810
1080P 5 inch scherm
3GB
[ afbeelding ]
Nice
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:48:17 #33
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152366809
Groot :D, ik vind de 5 inch die ik nu heb al te klein. Ik had hiervoor een iPhone 6 plus maar heb deze weer verkocht vanwege de aanschafpijs, welke mij net te gortig was. Nu wacht ik op de Letv One pro. Wat mij om en nabij de ¤400,- euro gaat kosten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152366930
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik vind de 5 inch die ik nu heb al te klein
koop een tablet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was in de begindagen ook populair:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een telefoon moet hanteerbaar zijn, 5"+ is niet op een normale manier meer hanteerbaar (lees: vast houden en nog volledig te bedienen met 1 vinger van diezelfde hand, zonder het scherm elders aan te raken)
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:58:43 #35
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152367181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:51 schreef mschol het volgende:

[..]

koop een tablet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was in de begindagen ook populair:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eng hé keuzes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat je nog snel een edit aan je oorspronkelijke bericht hebt toegevoegd. Daar kan ik het volgende opzeggen. Leuk dat jij bepaalde eisen aan een smartphone stelt maar dit wilt nog niet zeggen dat iedereen dezelfde mening moet zijn toegedaan. En je opmerking dat iemand dan maar een tablet moet kopen is behoorlijk kinderlijk te noemen. En dan heb ik het niet eens over de inhoudelijke strekking van het woord "tablet", wat ook al niet klopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-05-2015 14:15:13 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152368955
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Eng hé keuzes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keuzes? door die trend van groot, groter, grootst IS er nauwelijks keuze meer, kuddegedrag door de fabrikanten (Dat doen de klanten ook, het is groter dus moet het wel beter zijn)
quote:
Ik zie dat je nog snel een edit aan je oorspronkelijke bericht hebt toegevoegd. Daar kan ik het volgende opzeggen. Leuk dat jij bepaalde eisen aan een smartphone stelt maar dit wilt nog niet zeggen dat iedereen dezelfde mening moet zijn toegedaan. En je opmerking dat iemand dan maar een tablet moet kopen is behoorlijk kinderlijk te noemen. En dan heb ik het niet eens over de inhoudelijke strekking van het woord "tablet", wat ook al niet klopt.
Noem jij het dan werkelijk een voordeel dat je je telefoon met 2 handen moet bedienen, hij minder lang meegaat (groter scherm + resolutie terwijl de accu niet evenredig meegroeit) en veel gevoeliger is om uit je handen te vallen doordat je minder grip erop hebt?
sure, je moet het zelf weten, maar dat betekent niet dat ik niet mijn mening laat horen en actief 5"+ apparaten ontmoedig.
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:43:13 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152369061
Ja, tijd dat ik naar Shenzhen trek en m'n eigen merk opzet dat zich uitsluitend richt op de markt onder 5.5". :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:15:54 #38
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_152372318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:40 schreef mschol het volgende:

[..]

keuzes? door die trend van groot, groter, grootst IS er nauwelijks keuze meer, kuddegedrag door de fabrikanten (Dat doen de klanten ook, het is groter dus moet het wel beter zijn)

[..]

Noem jij het dan werkelijk een voordeel dat je je telefoon met 2 handen moet bedienen, hij minder lang meegaat (groter scherm + resolutie terwijl de accu niet evenredig meegroeit) en veel gevoeliger is om uit je handen te vallen doordat je minder grip erop hebt?
sure, je moet het zelf weten, maar dat betekent niet dat ik niet mijn mening laat horen en actief 5"+ apparaten ontmoedig.
Dat jij een smartphone het liefst met een hand wil bedienen is tot daaraan toe maar om vervolgens je mening als een feit te verkondigen is behoorlijk ridicuul te noemen. Wat betreft de fabrikanten (die hier blijkbaar brood in zien) het volgende. Kennelijk blijkt de behoefte in grotere smartphones significant te zijn. Geen enkel commerciële onderneming zou namelijk iets willen produceren waar geen vraag naar is. Maar je kunt natuurlijk je hele leven nostalgisch blijven en je tegen elk vorm van ontwikkeling verzetten. Er zullen vast nog wel crt tv schermen te koop zijn net zo min dat de vraag naar 4.5 inch smartphones zal blijven bestaan. Maar je mening opdragen zal niet lukken. Gelukkig verschillen wij allemaal. En heeft ieder zo zijn eigen behoefte en eisen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_152382788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen enkel commerciële onderneming zou namelijk iets willen produceren waar geen vraag naar is.
`Elk aanbod schept zijn eigen vraag.` -Elke econoom sinds Adam Smith
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:56:40 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152384188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:51 schreef mschol het volgende:

een telefoon moet hanteerbaar zijn, 5"+ is niet op een normale manier meer hanteerbaar (lees: vast houden en nog volledig te bedienen met 1 vinger van diezelfde hand, zonder het scherm elders aan te raken)
Niet? Bedien de S3 regelmatig met 1 hand hoor :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:21:59 #41
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152394513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet? Bedien de S3 regelmatig met 1 hand hoor :7
Ik ook voor 90%. Alleen als ik eens links bovenin moet zijn, word het wat lastig. :P
Maar ik denk dat 5" wel nog mijn voorkeur houdt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:23:34 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152394535
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik ook voor 90%. Alleen als ik eens links bovenin moet zijn, word het wat lastig. :P
Maar ik denk dat 5" wel nog mijn voorkeur houdt.
Ja, klopt. Heb ik ook, 5.5 is qua weergave wel beter :D.

In other news:

Bluboo X6, 5.5" 4G Chinaphone met vingerafdruksensor voor $119,99

Eventuele verzoekjes of vragen kunnen ook hier natuurlijk :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152394600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, klopt. Heb ik ook, 5.5 is qua weergave wel beter :D.

In other news:

Bluboo X6, 5.5" 4G Chinaphone met vingerafdruksensor voor $119,99

Eventuele verzoekjes of vragen kunnen ook hier natuurlijk :7
Kun je wat meer over over de bluboo vertellen?

Edit: ik dacht dat het rechstreeks linkte naar een verkooppagina ipv review :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:37:17 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152394703
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kun je wat meer over over de bluboo vertellen?

Edit: ik dacht dat het rechstreeks linkte naar een verkooppagina ipv review :')
Leuk ding, jammer van de resolutie. Goede samenvatting denk ik :P.
Meer reviews gezien die van het model / bouwkwaliteit onder de indruk waren (review Gizchina van de Ecoo e04 plus bijvoorbeeld).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152397465
Over de schermgrootte: tja...

Elke gsm die ik koop is altijd iets groter dan de vorige, ik denk dat 5.5 inch een mooie limiet is, heb al een OPO in m'n handen gehad, en daar kun je toch lekker video's op kijken en dergelijke...En browsen is ook lekker natuurlijk op zo'n groot scherm. Denk wel dat 5.5 inch groot voelt in je broekzak, maar zoveel verschil van 5 inch is het nu ook weer niet. Maar je moet ergens wel voor jezelf de grens stellen natuurlijk.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:17:25 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152399422
Toch maar aangemeld voor de P7000. OnePlus is stuk (touchscreen issue) en ik wil niet zonder telefoon zitten bij RMA
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:24:32 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152399636
Als ik een tas mee heb, heb ik ook m'n 8.9" tablet mee. Dus als het een videootje kijken wordt of wat langer browsen, dan tether ik die aan m'n smartphone (zoals nu). Easy cheasy. 4.7"/5.0" is net de ideale grootte om overal bij te komen, ligt goed in de hand, is niet te oncomfortabel in een broekzak, die 5.5" of zelfs nog groter... neuh. Heb 't een keer eens kunnen aankijken, maar 't is gewoon niks voor mij ben ik bang.

Desalwelteplus ook in de rij gesteld voor zo'n Elephone... omdat ik een sucker ben voor koopjes en ook gewoon uit nieuwsgierigheid en dan weet ik er ook wel mensen voor. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152399829
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:17 schreef Catch22- het volgende:
Toch maar aangemeld voor de P7000. OnePlus is stuk (touchscreen issue) en ik wil niet zonder telefoon zitten bij RMA
Die p7000 duurt nog wel even voordat hij geshipt wordt...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:32:15 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152399842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die p7000 duurt nog wel even voordat hij geshipt wordt...
Hmm.. Umi Hammer lijkt me ook leuk, maar volgens mij heeft Umi de software nog niet voorelkaar..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152399883
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hmm.. Umi Hammer lijkt me ook leuk, maar volgens mij heeft Umi de software nog niet voorelkaar..
En gewoon een veilige keus met de Jiayu S3?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')