abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 april 2015 @ 17:27:20 #51
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_152129554
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:17 schreef Rezania het volgende:
Wil iemand een one-on-one DM spelen? Is voor mijn daily objectives, maar als ik schiet op iemand rennen ze weg en ik voel me ook lullig. :')
ik wil je wel neerschieten
pi_152129591
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha. Pff die lag is soms echt strontvervelend. Denk je in een race 1ste te rijden, ploppen er ineens 3 auto's voor je neus waardoor je crasht en 16de wordt :'(
Ja, dat ja! Vreselijk irritant. En enkel omdat Rockstar wilde besparen op servers en daardoor alles maar client side laat hosten (waardoor je ook stevig kan cheaten).
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:27 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik wil je wel neerschieten
Wat aardig van je. :P Maar ga nu eten, later oké?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152129626
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat ja! Vreselijk irritant. En enkel omdat Rockstar wilde besparen op servers en daardoor alles maar client side laat hosten (waardoor je ook stevig kan cheaten).

Ja :{ las ook ergens dat die cheatengines zelfs werken? :') _!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152129660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja :{ las ook ergens dat die cheatengines zelfs werken? :') _!
Waar denk je dat die raket uit een pistool vandaan komt? Echt fucking kut, laat zien dat ze totaal niet nagedacht hebben bij R* en ze dachten dat hetzelfde systeem als op de consoles ook wel op de PC zou werken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152129810
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar denk je dat die raket uit een pistool vandaan komt? Echt fucking kut, laat zien dat ze totaal niet nagedacht hebben bij R* en ze dachten dat hetzelfde systeem als op de consoles ook wel op de PC zou werken.
Zijn ook weer mensen die online gaan en gestalkt worden door vrijgevige mensen. Krijgen ze zomaar 40 miljoen erbij :')

Dit is wat R* tegen cheaters doet trouwens
quote:
Hello. We routinely do sweeps to separate out cheaters and modders, and to reverse any illegitimate transactions. These sweeps are based on in-game automated detection, examination of suspicious gameplay statistics, and also manually-reviewed evidence submitted by the Community. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about getting caught up in our work to separate out cheaters from the rest of the population. hope that clears everything up!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152129907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Zijn ook weer mensen die online gaan en gestalkt worden door vrijgevige mensen. Krijgen ze zomaar 40 miljoen erbij :')
Damn, ik hoop dat ik ook zo'n sinterklaas tegen kom. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152129921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Damn, ik hoop dat ik ook zo'n sinterklaas tegen kom. :P
Als dat je overkomt en je gaat dat geld uitgeven dan word je aangemerkt als cheater en loop je het risico op een ban :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152129974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Zijn ook weer mensen die online gaan en gestalkt worden door vrijgevige mensen. Krijgen ze zomaar 40 miljoen erbij :')

Dit is wat R* tegen cheaters doet trouwens

[..]

Of te wel symptoombestrijding in plaats van het probleem aan te pakken. Daar hebben we drie keer niks aan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152130144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of te wel symptoombestrijding in plaats van het probleem aan te pakken. Daar hebben we drie keer niks aan.
Heb ook niet echt zin om elke keer als je zo'n cheater tegenkomt een ticket aan te maken waarin je 'm report :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152130180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb ook niet echt zin om elke keer als je zo'n cheater tegenkomt een ticket aan te maken waarin je 'm report :')
Je kan ook mailen naar gtaonlinebanhammer@rockstar.com of zo blijkbaar, maar dan moet je bewijs aanleveren. Wie filmt nou alles wat hij doet in GTA? :') Echt, hopeloos zo. Gelukkig zijn er nog crews. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152130340
Als je iemand neerknalt kan je toch al het cash geld wat iemand bij zich draagt op pakken ?
Waarom schieten we dan niet gewoon de mensen waar je een heist mee complete neer :') ?
pi_152130386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar denk je dat die raket uit een pistool vandaan komt? Echt fucking kut, laat zien dat ze totaal niet nagedacht hebben bij R* en ze dachten dat hetzelfde systeem als op de consoles ook wel op de PC zou werken.
Op de consoles werd in het begin ook volop gecheat hoor. Bekenste is wel de dns hack.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152130423
Los van dat. Heb geen last van cheaters tot nog toe
Ich hock in meinem Bonker
pi_152130438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:45 schreef Divje het volgende:

Als dat je overkomt en je gaat dat geld uitgeven dan word je aangemerkt als cheater en loop je het risico op een ban :')
Waarschijnlijk. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152130450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb ook niet echt zin om elke keer als je zo'n cheater tegenkomt een ticket aan te maken waarin je 'm report :')
je kan volgens mij ook via options naar player en dan report player en dan exploit kiezen staat op de support site. maar die site van rockstar is so outdated dat het mss voor playstation en xbox is geen idee of dat ook zo is op pc.
pi_152130460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. :P
Was een reactie van een R* medewerker op de vraag of je het 'gemodde' geld uit kon geven :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152130598
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Op de consoles werd in het begin ook volop gecheat hoor. Bekenste is wel de dns hack.
Ook met third party clients zoals trainers en cheat engines? Dat wist ik niet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152130616
quote:
99s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:04 schreef So_Surreal het volgende:
Als je iemand neerknalt kan je toch al het cash geld wat iemand bij zich draagt op pakken ?
Waarom schieten we dan niet gewoon de mensen waar je een heist mee complete neer :') ?
Omdat je dan een lul bent.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152131105
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook met third party clients zoals trainers en cheat engines? Dat wist ik niet.
progje om dns op je pc op te zetten en waardes in te vullen voor bijv een winkel overval.

of sneeuw aan of uit O+
Duurde best lang voor rockstar daar wat aan deed.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152131185
Zowel in single player als multiplayer ALLE stunt jumps gedaan. Omdat het kan. *)

Edit: Volgens mij kreeg ik er geen moer voor trouwens. Al die moeite. Pfsh.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152131231
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zowel in single player als multiplayer ALLE stunt jumps gedaan. Omdat het kan. *)

Edit: Volgens mij kreeg ik er geen moer voor trouwens. Al die moeite. Pfsh.
Nu heb je wel die kekke Lime Green unlocked.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152131243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
de dupe glitch die ik gister poste is ge hotfixed. so you know ;)
Toch net op tijd nog een garagetje met Panto's volgezet dan :')
pi_152131332
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Nu heb je wel die kekke Lime Green unlocked.
Klopt, bij 25 jumps. :) Heb het ook in gebruik voor m'n Infernus. Was het Matte een beetje zat.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152131344
Andere mensen die echt een RUK verbinding hebben met GTA Online ... ? duurt echt continue 2-3 minuten voordat ik richting een join group scherm ga en dan is het meestal al vol en duurt het weer 2-3 minuten voorda tik terug in de game ben. En vaak dan nog de verbinding verlies met de game waardoor ik terug ga naar GTA V... WTF
pi_152131466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Klopt, bij 25 jumps. :) Heb het ook in gebruik voor m'n Infernus. Was het Matte een beetje zat.
Heb m'n Massacro in dat kleurtje, wel geil :9
Verder ben ik overwegend geel/zwart gekleurd :')
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')