abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 15:12:53 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152298310
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:

De camper staat voor de deur. Na inspectie van Ean blijkt alles nog aanwezig dus ze heeft er zin in.
Hartstikke mooi, wij ook :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152298319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Had dat even in je koffer gestopt! 8-)
Dat heb ik geprobeerd maar de zon wilde niet :'(
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 15:16:36 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152298484
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Dat heb ik geprobeerd maar de zon wilde niet :'(
Flauw zeg -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152298524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Flauw zeg -O-
Ja vond ik nou ook.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152316140
Zeg... Sinds zondag nog geen pagina vol gekletst. Dit is idd een SLOW chat :( :*

Thinky weer terug! Welcome back.


FR wat een leuke foto's O+.

Hier gaat het goed. Het is leuk en de kinderen zijn tof O+. Je word wel een beetje geleefd en je wereld word heel klein zo. Heel vermoeiend. Maar het is het waard :Y.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 mei 2015 @ 06:45:16 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152320644
Mogge, eerste van 2 werkdagen deze week. En daarna een lang weekend van 10 dagen *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:01:10 #57
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152320692
:W 3 daagse hier. Waarvan 2 thuis.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152320727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:57 schreef Duufje het volgende:
Zeg... Sinds zondag nog geen pagina vol gekletst. Dit is idd een SLOW chat :( :*

Thinky weer terug! Welcome back.

FR wat een leuke foto's O+.

Hier gaat het goed. Het is leuk en de kinderen zijn tof O+. Je word wel een beetje geleefd en je wereld word heel klein zo. Heel vermoeiend. Maar het is het waard :Y.
Goed bezig ^O^

Wat een lief hulpje F-R O+
Welkom terug TP *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 06:45 schreef Rewimo het volgende:
Mogge, eerste van 2 werkdagen deze week. En daarna een lang weekend van 10 dagen *O*
Nou dat noem ik nog eens een lang weekend * indaha een beetje jaloers is
Hier zijn we een beetje aan het klussen geweest, nieuw laminaat in de keuken en dan ook maar gelijk de voorjaarsschoonmaak toen alle apparaten eruit waren.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 07:01 schreef Toekito het volgende:
:W 3 daagse hier. Waarvan 2 thuis.
Ik heb een gewoon weekend, te kort dus -O- , maar ik heb wel geregeld dat we alle moeders zaterdag al bezoeken dus zondag pyjamadag *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152321042
Welkom terug T-P!

Hier ook een gewoon weekend. En ik moest gisteren werken. (fokking 5 uur ging de wekker ;( ).
Van het weekend maar eens kijken wat we gaan doen. Een vriendin viert haart verjaardag, en natuurlijk moederdag. Maar ik heb eigenlijk geen zin om de hele boel vol te plannen, want de dagen doordeweeks zijn echt al vol zat :{w .

Afijn, fijne dag allemaal :* :W
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:46:33 #60
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152321658
Mogguh :W

Hier drukke werkweek, maar gelukkig het weekend vrij :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152357292
Je hond zou maar aan de diarree zijn. Je boven komen wakker maken en je komt beneden en je denkt Jeej er ligt niks. Maar toch hé boven rook je toch echt dat akelige luchtje. Je zoekt en bekijkt iedere kamer en ja hoor onder het bureau van kantoor van je vriend ligt ruim verdeeld een hoop diaree. Lekker precies gelegd bij de kabelgootjes :'( waarom nou van alle kamers en plekken waaruit hij kon kiezen daar... -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 mei 2015 @ 06:46:03 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152357486
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152357682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook balen zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 07:58:57 #64
43556 miss_dynastie
pi_152357814
Oh jakkes, jij hebt een hond van behoorlijk formaat toch, dus daar komt ook lekker veel uit -O-

Wij zouden in het weekend van zaterdag- tot zondagmiddag op een hond passen. Zag ik al best tegenop, want het beestje is groot en trekt nog heel erg aan de lijn (ik had gehoopt dat dat snel afgeleerd wordt op cursus, maar dat valt kennelijk tegen), dus ik had al angsten over de drukke weg op vliegen door de hond en/of fysio voor mezelf :'), komt ineens de mededeling dat het van 's ochtends heel vroeg tot in de volgende avond gaat zijn. Ipv een dag dus effectief het hele weekend. En dat gaat hem dus niet worden, dat is echt een te zware belasting voor vooral de katten, maar ook voor ons... en toch voel ik me er dan een beetje rot over, grrrr....
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 08:02:00 #65
43556 miss_dynastie
pi_152357840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gebruik maken van het retourrecht >:) O-)
pi_152357995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jakkes, jij hebt een hond van behoorlijk formaat toch, dus daar komt ook lekker veel uit -O-

Wij zouden in het weekend van zaterdag- tot zondagmiddag op een hond passen. Zag ik al best tegenop, want het beestje is groot en trekt nog heel erg aan de lijn (ik had gehoopt dat dat snel afgeleerd wordt op cursus, maar dat valt kennelijk tegen), dus ik had al angsten over de drukke weg op vliegen door de hond en/of fysio voor mezelf :'), komt ineens de mededeling dat het van 's ochtends heel vroeg tot in de volgende avond gaat zijn. Ipv een dag dus effectief het hele weekend. En dat gaat hem dus niet worden, dat is echt een te zware belasting voor vooral de katten, maar ook voor ons... en toch voel ik me er dan een beetje rot over, grrrr....
Daar zou ik dus echt geen seconde over wakker liggen. Iemand die mij ipv een dagje ineens een heel weekend een hond probeert toe te schuiven, zonder daar blijkbaar van tevoren eerlijk over te zijn, kan een hele hoge boom in :Y) (met hond en al).
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:19:18 #67
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152358027
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt geen seconde over wakker liggen. Iemand die mij ipv een dagje ineens een heel weekend een hond probeert toe te schuiven, zonder daar blijkbaar van tevoren eerlijk over te zijn, kan een hele hoge boom in :Y) (met hond en al).
#Eens
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152358106
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt geen seconde over wakker liggen. Iemand die mij ipv een dagje ineens een heel weekend een hond probeert toe te schuiven, zonder daar blijkbaar van tevoren eerlijk over te zijn, kan een hele hoge boom in :Y) (met hond en al).
Eens :Y

en PB *;

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 04:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hond zou maar aan de diarree zijn. Je boven komen wakker maken en je komt beneden en je denkt Jeej er ligt niks. Maar toch hé boven rook je toch echt dat akelige luchtje. Je zoekt en bekijkt iedere kamer en ja hoor onder het bureau van kantoor van je vriend ligt ruim verdeeld een hoop diaree. Lekker precies gelegd bij de kabelgootjes :'( waarom nou van alle kamers en plekken waaruit hij kon kiezen daar... -O-
O dat is niet wat je als eerste wil zien als je wakker wordt, ook niet als tweede trouwens -O-
Is hij verder ook ziek of alleen iets verkeerd gegeten ?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 08:25:39 #69
43556 miss_dynastie
pi_152358118
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt geen seconde over wakker liggen. Iemand die mij ipv een dagje ineens een heel weekend een hond probeert toe te schuiven, zonder daar blijkbaar van tevoren eerlijk over te zijn, kan een hele hoge boom in :Y) (met hond en al).
Nou ja, ik schiet dan gewoon in mijn onzekerheid, niet naar de ander toe (die merkt daar niks van), maar gewoon voor mezelf. Vraag me dan af of ik een trut ben die niks voor een ander over heeft. Of wat nou als ik zelf eens oppas nodig heb? Maar dat is a. in alle jaren nog nooit voorgekomen en b. waarschijnlijk kies ik dan toch voor een professional met verstand van katten, dus ik snap ook niet helemaal waarom ik me druk maak om mijn karmapunten :') Lastig, ik ben het, vooral voor mezelf -O-

Maar die ander ziet dus alleen de kant die jij noemt: dat gaan we dus niet doen, punt. Maar voor mezelf staat er dan geen punt, maar puntkomma en meimer ik nog ff verder...

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_dynastie op 07-05-2015 08:32:25 ]
pi_152358231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen o|O
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:34:32 #71
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152358250
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Mannen o|O
hej ik lees hier ook mee. En Bos ook.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152358442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, beesten :+

Weet je wat ook leuk is? Je man die een aan jou gericht pakje openmaakt o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht afgericht! Maar dat doet hij nu natuurlijk nooit mee :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:25 schreef indaha het volgende:

[..]

Eens :Y

en PB *;

*;

Pakje ligt nog steeds klaar, maar ik heb moest er wat extra's indoen *) Dus dat is net af enzo. :+

quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik schiet dan gewoon in mijn onzekerheid, niet naar de ander toe (die merkt daar niks van), maar gewoon voor mezelf. Vraag me dan af of ik een trut ben die niks voor een ander over heeft. Of wat nou als ik zelf eens oppas nodig heb? Maar dat is a. in alle jaren nog nooit voorgekomen en b. waarschijnlijk kies ik dan toch voor een professional met verstand van katten, dus ik snap ook niet helemaal waarom ik me druk maak om mijn karmapunten :') Lastig, ik ben het, vooral voor mezelf -O-

Maar die ander ziet dus alleen de kant die jij noemt: dat gaan we dus niet doen, punt. Maar voor mezelf staat er dan geen punt, maar puntkomma en meimer ik nog ff verder...
Onzekerheid is nergens voor nodig. Als iemand misbruik van je wil maken, dan hoef jij je geen zorgen te maken als je dan nee zegt :Y
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 09:14:45 #73
43556 miss_dynastie
pi_152358829
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

Onzekerheid is nergens voor nodig. Als iemand misbruik van je wil maken, dan hoef jij je geen zorgen te maken als je dan nee zegt :Y
Thnx :* Je hebt gelijk en ik zou tegen ieder ander hetzelfde zeggen, ik wou alleen dat mijn gevoel ook altijd mee zou doen met mijn verstand :P Morgen weer een dag....

[ Bericht 24% gewijzigd door miss_dynastie op 07-05-2015 18:23:23 ]
pi_152358937
Lapjes vlees hoeven ze hier ook niet. Dan wordt er wat aan gelikt en getikt :')

Vinnie! Mooierd O+
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 09:21:26 #75
43556 miss_dynastie
pi_152358953
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lapjes vlees hoeven ze hier ook niet. Dan wordt er wat aan gelikt en getikt :')

Ah, jij hebt ook diva's O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')