abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 01:11:38 #251
332671 crew  indiaantje89
pi_153293281
Onweer nu ;) slecht geregeld idd we staan half uur van het terrein. We hebbe er ook 2 uur over gedaan om op de camping te komen. Slechte wegen ook waar amper wielen in kunnen rijden. Drinken was op t terrein ook een paar keer op. En op de extra ruinte die ze bijgenomen hebben is geen drankpunt te vinden. Niet fijn met 30 graden. Organisatie dus niet echt soepel.

Genoeg gezeikt Die Toten Hosen _O_
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 07:12:59 #252
332671 crew  indiaantje89
pi_153294800
I survived RAR 2015. Noodweertje vanacht! Veel regen en onweer en wind, dacht dat mn tentje het ging begeven met mij erin. Best akelig. Nu even ontbijten!
pi_153296075
NOS twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 10:32:36 Bij het Duitse muziekfestival Rock am Ring zijn door een blikseminslag 27 mensen gewond geraakt: http://t.co/rnV9h2SWZU reageer retweet
pi_153296298
pi_153296510
Las het net ja, 4 zwaargewond. Sinds Pukkelpop 2011 toch altijd beetje huiverig voor dit soort shit, je onderschat het heel snel, zeker met paar bier in je mik... 'ach, wat regen en onweer, poncho aan en gaan'.

Tjah
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 11:56:32 #256
332671 crew  indiaantje89
pi_153297554
Was ook best een benauwde situatie ben niet snel bang. Is bekend waar gewonden zijn gevallen?
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 12:01:32 #257
332671 crew  indiaantje89
pi_153297647
Ook amper info hier op het festival. Heb het van thuis meegekregen!
pi_153297769
Gelukkig ben je ok Indiaantje! Gaat het festival gewoon volgens schema verder nu, of halen ze nog wat optredens in?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153297782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
Las het net ja, 4 zwaargewond. Sinds Pukkelpop 2011 toch altijd beetje huiverig voor dit soort shit, je onderschat het heel snel, zeker met paar bier in je mik... 'ach, wat regen en onweer, poncho aan en gaan'.

Tjah
Vond vorig jaar Pinkpop ook al best heftig, en dat was nog de lightvariant van Pukkelpop en dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 12:16:47 #260
332671 crew  indiaantje89
pi_153297917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig ben je ok Indiaantje! Gaat het festival gewoon volgens schema verder nu, of halen ze nog wat optredens in?
Ik weet nog niks. Wie moeten er dan nog wie zijn afgelast?
pi_153297962
Fritz Kalkbrenner zou zogezegd afgelast zijn, alhoewel de RaR Facebook weer foto's van hem laat zien. Nu.nl heeft t nu over 6 zwaargewonden terwijl RaR zei dat iedereen vandaag het ziekenhuis zou verlaten.
pi_153298186
Rare situatie.. Zonde van zo'n mooi festival.
pi_153300254
Is nu in de Nederlandse media ook wat afgezwakt, schijnt wel mee te vallen met (zwaar) gewonden.
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 15:52:49 #264
332671 crew  indiaantje89
pi_153302096
Ik denk niet dat het onweer was meer verdrukking. Er staan opeens overal extra hekken.

Zebrahead was net fucking dope!
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 17:40:17 #265
332671 crew  indiaantje89
pi_153303990
The New!!!!!!!!!!!!!!!!

Keihard klaargekomen net!
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 17:42:25 #266
332671 crew  indiaantje89
pi_153304024
Stella! Indiaantje geillt m keihard!

[ Bericht 4% gewijzigd door indiaantje89 op 06-06-2015 20:45:23 ]
pi_153304357
Interpol was goed dus? :P

Sloeg niet dood in het daglicht?
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_153304423
Gaat lekker dus :P
pi_153305876
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
(...). Pro Person sind üblicherweise 5qm Zeltfläche üblich und vorgesehen (...)
Evenveel ruimte als de bewoners van Death Row...
Farts are jazz to assholes
  zaterdag 6 juni 2015 @ 23:35:17 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153314539
Ik zal niet proberen niet ouwe koeien uit de sloot te blijven halen, maar ik vond dit gewoon een mooi overzichtsplaatje van vroeger die ik nog niet eerder gezien had:

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 12:43:01 #271
332671 crew  indiaantje89
pi_153350157
Terug van een waanzinnig weekend. Ga vandaag nog een verslag proberen te maken!
pi_153350174
DAAR ISSIE HOOR JAJA
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2015 @ 14:13:07 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153352696
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Terug van een waanzinnig weekend. Ga vandaag nog een verslag proberen te maken!
NOU HUP.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_153352770






  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 14:24:53 #275
332671 crew  indiaantje89
pi_153353013
Ok hier mijn verslagje.

Vrijdag ochtend rond 10.30 aangekomen in Mendig (eerder kon helaas niet). De rit richting Mendig ging vrij soepel. Tot we in Mendig zelf kwamen. We hebben netjes alle borden gevolgd, maar we werden van het kastje naar de muur gestuurd voor een parkeer plekje. Sommige borden leiden zelfs tot niets. Toen uit eindelijk rond 11.00 een plek gevonden. We werden echt door een graanveld gestuurd waar in 100 jaar nog geen 5 auto's zijn geweest denk ik. Een hele beleving inclusief veel smor van het kiezel pad.

Uiteindelijk kwamen we op een groot veld uit wat volgens mij ook last minute is bijgekocht bij een of andere boer. Dus gelukkig we stonden geparkeerd. Daar gevraagd aan medewerker waar de camping was, die gaf aan "daar achter bij die bomen en dan links". Nou die bomen waren een kleine 5 minuten lopen dus dat was helemaal geen probleem. Echter het gedeelte naar links duurde iets langer dan gedacht. We hebben met al onze spullen (tent, koffers, tassen etc.) ongeveer 1 uur en een kwartier moeten lopen tot dat we bij de ingang waren van de camping. Waarvan een heel stuk nog bestond uit een weg vol met flinke kiezelstenen welke onbegaanbaar was met iets wat dan ook wielen was. En voor je voetjes was het ook geen pretje. Maar goed we waren er. Op naar de volgende missie, een plek zoeken voor onze tent. Uiteindelijk na nog een goed uur in een brandende zon vonden wij plaatsje helemaal achteraan op het terrein.


Bij het sterretje stonden we dus, en de paars lijn is de route die we hadden afgelopen (en daarvan staat er nog een heel stuk niet bij). Uiteindelijk de tent op kunnen zetten in een fel brandende zon, wat echt bijna voor uitverdroging zorgde. Toen de tent eenmaal stond hadden wij echt (snel behoefte) aan wat te drinken, en daarvan was 0,0 te vinden op onze camping, ook hadden we geen douches, en enkel 2 of 3 dixies die continu zonder WC papier zat of verlichting. Zeer slecht geregeld dus (dit heeft 3 dagen zo geduurd). Gelukkig nog even een (lauw) fles ijsthee kunnen scoren in de Lidl shop, al moest je daar ook in een flinke rij staan terwijl je op het punt stond om uit te drogen.

Maar goed daardoor wilde ik me niet mijn plezier laten bederven. Donots was inmiddels al begonnen dus ik wilde snel naar het terrein. Dus weer een minuutje of 10 lopen waren we bij de ingang van het festival terrein. En dat was toch wel erg tof! Je kon van de camping de mainstage (Vulcano) al zien, wat best een impressie gaf. Bij de ingang had je ook direct de twee feesttenten die ik amper heb bezocht. Op het terrein waren er snel al een aantal hekelpuntjes te vinden, sommige stands stonden al zonder limonade toen wij binnen kwamen (na al dat geloop hadden we echt nog geen zin in bier). Ook was er soms onduidelijkheid bij het personeel hoe het nu zat met de omwisseling van de bekers. Maar goed, nu het gene waarvoor ik kwam, de muziek!

Donots:
Kwam net binnen toen hij zijn laatste plaat (So Long) speelde. Dat zag er leuk en sfeervol uit, maar kan de rest van zijn set niet beoordelen.

Yellowcard
Fijn bandje had er al wel paar keer zo even naar geluisterd maar kende er nog niet echt de nummers van. Maar prima setje was het, klonk best aardig. Door de uitputting dit nog wel even in het gras moeten aanzien. Maar het publiek hapte het ook wel.

Bad Religion
Toch de kracht kunnen vinden om een mooi plekje te vinden. Toen was er nog geen tweede vak. Dus we stonden eigenlijk net centraal achter stage 1. Alles goed kunnen zien en ondanks de drukte toch alles lekker kunnen zien. Leuk en aardig, af en toe beetje eentonig. Maar toch fijn om gezien te hebben.

Daarna zijn we een hapje gaan eten op het midden van het terrein, we zijn gelijk maar voor een lekkere bradwürst gegaan met mosterd en ketchup, en heel even op een bankje gezeten. Smaakte prima :). Heb toen A Day To Remember van een afstandje beluistert wat ook aardig klonk (beter dan dat ik had verwacht). Ook hebben we zo'n Rockstar drink genomen (een soort Redbull). Je kreeg voor ¤4,00 een flink groot glas en ik bekwam er helemaal van. Had weer beetje energie nodig.

Dus we zijn naar de show van Broilers gegaan. Eerste vak gestaan en beetje schuin voor het podium kunnen zien. Dit waren toch wel de bands waarvoor ik kwam. Broilers zie je niet iedere dag van het jaar in NL verschijnen. Leuke punk invloeden met soms ook wat folk achtige elementen er doorheen. Hoogtepunt:

Hierna zijn we een stukje rond gaan lopen om het terrein heel even goed te verkennen. Rise Against ging spelen op de main maar die hadden we ondertussen al een redelijk aantal keer gezien. Dus we zijn even gaan kijken bij Tocotronic. Maar dat klonk vrij beroerd, dus maar heel snel overgeslagen en op zoek gegaan naar een mooi plaatsje voor Die Toten Hosen. Dat was zeer zeker de moeite, heel het publiek ging los en kon alles van A tot Z meezingen. Helaas ging dat bij wat minder goed af :P. Echter sprak alle muziek wel per direct aan, en zo kon je toch lekker mee doen. Alleen maar hoogte punten, maar wil toch even benoemen: Bonnie & Clyde, Auswärtsspiel, Steh auf, Hier Kommt Alex en Zehn Kleine Jägermeister.

We zagen op de achtergrond in de verte al wat onweer, maar dat leek nog voorlopig niet richting het terrein gekomen. Echter op het einde van de set kwam er een behoorlijke wind op, en werd het opeens vrij broeierig. Dus je kon er al eigenlijk al op rekenen dat er onweer kwam.

Maar toch wilde we Marilyn Manson nog een stuk zien. Omdat we wat later waren ivm Die Toten hadden we een slechter plek, en door die windstoten klonk het geluid niet al te best bij Marilyn Manson. Maar toch nog wel paar leuke nummers meegekregen (Sweet Dreams _O_). Echter begon het toen te stortregenen. En hebben we maar besloten terug te gaan naar de tent. Die deden we net dicht en kwam er een fikse onweersbui over ons heen. Ik ben normaal niet bangig aangelegd, maar het was toch echt wel eng sommige momenten. Door de zware windstoten kwam de tent behoorlijk in beweging wat geen gerust stelling is als je er in ligt. Daarnaast hoorde je al bliksem inslagen de hele grond trillen, dat voel je wel als je in een tentje ligt. Ook zaten wij kort achter de weg voor de ambulances, en we hoorde behoorlijk wat voorbij komen wat ook geen rustgevend gevoel geeft. Gelukkig ging de storm liggen en hebben we onze nachtrust kunnen pakken. Helaas wel Fritz Kalkbrenner moeten missen, maar dat vonden we dat op dat moment niet zo erg.

De rest volgt :P.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')