abonnement Unibet Coolblue
pi_152096663
Welkom.
pi_152096686
Kan deze even sticky gemaakt worden? Danku.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:40:10 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152097152
Dus je meet met twee maten? Ik moet vooral mijn mening posten, in plaats van vragen te stellen om Japie's korte 'mening' te laten onderbouwen. Japie daarentegen mag gewoon twee woorden plaatsen op vragen van iemand, en dat blijft gewoon staan. Vervolgens word een reactie van EMS weg geëdit, met als reden "dooddoener". Nou, is "Veel mensen" niet exact hetzelfde? Waar zit het verschil?

Bovendien geef ik vaak zat mijn eigen mening, dat jij dat niet ziet, tenzij je mij in de gaten houd, doet er verdomde weinig toe. Ik mag toch vragen als ik vind dat iets niet goed onderbouwt is? Mag dat niet meer? Maak daar even een melding van dan. Dan vraag ik het niet meer. Moet je je beleid wel consistent doorvoeren in de andere topics, bijvoorbeeld het fakery topic:

BNW / Fakery in Space #2

Dus niet alleen mij pakken op volkomen valide vragen die ik stel aan Japie, maar ook andere mensen. Je bent vandaag bezig mij te pakken, mij uit te lokken, zodat je weer lekker kan noten en eventueel bannen. Je meet met twee maten, zoveel is wel duidelijk.

Gaat je niet lukken ook, ik blijf vragen wat ik wil, en dat lijkt me niet echt voldoende reden om mij te noten of te bannen.


Ik heb jou eigenlijk op de negeerlijst staan door je uitspraken die je recent hebt gedaan om bepaalde users Aids te noemen en het constante beledigen en sarren en uitlokken. Maar ik wil je nog wel een tweede kans geven als je je best doet om op een respectvolle manier te discussieren in het vervolg.
Feyenoord!
pi_152097227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:40 schreef Japie77 het volgende:
Dus je meet met twee maten? Ik moet vooral mijn mening posten, in plaats van vragen te stellen om Japie's korte 'mening' te laten onderbouwen. Japie daarentegen mag gewoon twee woorden plaatsen op vragen van iemand, en dat blijft gewoon staan. Vervolgens word een reactie van EMS weg geëdit, met als reden "dooddoener". Nou, is "Veel mensen" niet exact hetzelfde? Waar zit het verschil?

Bovendien geef ik vaak zat mijn eigen mening, dat jij dat niet ziet, tenzij je mij in de gaten houd, doet er verdomde weinig toe. Ik mag toch vragen als ik vind dat iets niet goed onderbouwt is? Mag dat niet meer? Maak daar even een melding van dan. Dan vraag ik het niet meer. Moet je je beleid wel consistent doorvoeren in de andere topics, bijvoorbeeld het fakery topic:

BNW / Fakery in Space #2

Dus niet alleen mij pakken op volkomen valide vragen die ik stel aan Japie, maar ook andere mensen. Je bent vandaag bezig mij te pakken, mij uit te lokken, zodat je weer lekker kan noten en eventueel bannen. Je meet met twee maten, zoveel is wel duidelijk.

Gaat je niet lukken ook, ik blijf vragen wat ik wil, en dat lijkt me niet echt voldoende reden om mij te noten of te bannen.


Ik heb jou eigenlijk op de negeerlijst staan door je uitspraken die je recent hebt gedaan om bepaalde users Aids te noemen en het constante beledigen en sarren en uitlokken. Maar ik wil je nog wel een tweede kans geven als je je best doet om op een respectvolle manier te discussieren in het vervolg.
Jij maakt hem :D
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:43:40 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152097245
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij maakt hem :D
Wat maak ik?
Feyenoord!
pi_152097461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:40 schreef Japie77 het volgende:
Dus je meet met twee maten? Ik moet vooral mijn mening posten, in plaats van vragen te stellen om Japie's korte 'mening' te laten onderbouwen. Japie daarentegen mag gewoon twee woorden plaatsen op vragen van iemand, en dat blijft gewoon staan. Vervolgens word een reactie van EMS weg geëdit, met als reden "dooddoener". Nou, is "Veel mensen" niet exact hetzelfde? Waar zit het verschil?

Bovendien geef ik vaak zat mijn eigen mening, dat jij dat niet ziet, tenzij je mij in de gaten houd, doet er verdomde weinig toe. Ik mag toch vragen als ik vind dat iets niet goed onderbouwt is? Mag dat niet meer? Maak daar even een melding van dan. Dan vraag ik het niet meer. Moet je je beleid wel consistent doorvoeren in de andere topics, bijvoorbeeld het fakery topic:

BNW / Fakery in Space #2

Dus niet alleen mij pakken op volkomen valide vragen die ik stel aan Japie, maar ook andere mensen. Je bent vandaag bezig mij te pakken, mij uit te lokken, zodat je weer lekker kan noten en eventueel bannen. Je meet met twee maten, zoveel is wel duidelijk.

Gaat je niet lukken ook, ik blijf vragen wat ik wil, en dat lijkt me niet echt voldoende reden om mij te noten of te bannen.


Ik heb jou eigenlijk op de negeerlijst staan door je uitspraken die je recent hebt gedaan om bepaalde users Aids te noemen en het constante beledigen en sarren en uitlokken. Maar ik wil je nog wel een tweede kans geven als je je best doet om op een respectvolle manier te discussieren in het vervolg.
Oh god, daar is Calimero ook weer hoor.. Er is een lange geschiedenis aan vooraf gegaan vóórdat je aids werd genoemd. En feedback is niet hetzelfde als katten tegen anderen, weet je nog?
pi_152097529
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:40 schreef Japie77 het volgende:

Ik heb jou eigenlijk op de negeerlijst staan door je uitspraken die je recent hebt gedaan om bepaalde users Aids te noemen en het constante beledigen en sarren en uitlokken. Maar ik wil je nog wel een tweede kans geven als je je best doet om op een respectvolle manier te discussieren in het vervolg.
Alsjeblieft, blijf me negeren.
pi_152097578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alsjeblieft, blijf me negeren.
Daar sluit ik me bij aan.
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:20:32 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152098129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alsjeblieft, blijf me negeren.
Prima.
Feyenoord!
pi_152098446
Jogy, het Kris en Lisannetopic wordt volgespamd met totaal ongerelateerde zooi, mag dat weg alsjeblieft?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:49:07 #11
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152098814
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh god, daar is Calimero ook weer hoor.. Er is een lange geschiedenis aan vooraf gegaan vóórdat je aids werd genoemd. En feedback is niet hetzelfde als katten tegen anderen, weet je nog?
Het is niet alleen ik die aids word genoemd. Het zijn mensen met andere ideeen. En trouwens jij noemt deze mensen ook aid en vind dat blijkbaar normaal. Laat ook mooi de gigantische blinde vlek van je zien als het gaat om het betichten van anderen van "persoonlijke aanvallen". Je beticht anderen daar constant van terwijl je zelf een van de grootste boosdoeners bent.
Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:50:00 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152098839
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:34 schreef El_Matador het volgende:
Jogy, het Kris en Lisannetopic wordt volgespamd met totaal ongerelateerde zooi, mag dat weg alsjeblieft?
Zo te zien is het allemaal belangrijke informatie.. ( althans veel users daar vinden het belangrijker topic gerelateerde informatie )
Maar het staat haaks aan jou theorie dus moet het weg?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152099006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is niet alleen ik die aids word genoemd. Het zijn mensen met andere ideeen. En trouwens jij noemt deze mensen ook aid en vind dat blijkbaar normaal. Laat ook mooi de gigantische blinde vlek van je zien als het gaat om het betichten van anderen van "persoonlijke aanvallen". Je beticht anderen daar constant van terwijl je zelf een van de grootste boosdoeners bent.
Luister 's, het gaat niet om andere ideeën. Het ging, mij in elk geval, erom, dat je hier een groepje hebt wat niet weg lijkt te gaan, en daardoor mijn vergelijk met een etterende ziekte. Had ook wat anders kunnen zijn. Ik vind 'jullie' groepje namelijk erg vervelend, en jullie gaan niet weg.

Het gaat dus niet om 'anders denkend'. Het gaat om het groepje wat (bij wijze van) beweert dat een rood vierkantje een blauw cirkeltje is, en hoe erg het juiste antwoord ook voor hun neus hangt, ze blijven volhouden dat een rood vierkantje een blauw cirkeltje is. Dat groepje mensen, waar een aantal toe behoren, haalt het niveau naar beneden hier, houd serieuze BNW mensen weg, en zet het BNW forumdeel weg als "Gekkie hoekje".
pi_152099340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is niet alleen ik die aids word genoemd.
Daar heb ik niks mee te maken.
quote:
Het zijn mensen met andere ideeen.
Dat maak jij ervan. Ik discussieer op basis van argumenten en ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven.
Wat je hier zegt is gewoon een valse beschuldiging.
quote:
En trouwens jij noemt deze mensen ook aid en vind dat blijkbaar normaal.
Dat zijn twee valse beschuldigingen in één zin.
Ik heb jou 'aids' genoemd. en dat is voor het eerst in 12 jaar dat ik me heb verlaagd tot een krachtterm. Over blinde vlek gesproken..
quote:
Laat ook mooi de gigantische blinde vlek van je zien als het gaat om het betichten van anderen van "persoonlijke aanvallen". Je beticht anderen daar constant van terwijl je zelf een van de grootste boosdoeners bent.
Dit is dus bewust een valse voorstelling van zaken. Omdat ik jou een keer bij je voornaam heb genoemd ben ik zeker niet een van de grootste boosdoeners. Al helemaal niet vergeleken met jou.
Dus kankerflikkerstraal op met je Calimerogedrag.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:11:24 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152099342
Even plakkerig gemaakt (iew) en ik ben niet gevlucht of zo maar ik realiseerde me dat ik op mijn werk was en nog dingen moest doen. En 'Ik maakte me druk op het internet' zien ze niet als legitiem excuus helaas.

Nu op mobiel dus dat gaat hem ook niet worden. Tot zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152099565
quote:
Dus kankerflikkerstraal op met je Calimerogedrag
:r :r

Waanzinnig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:21:53 #17
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152099585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar heb ik niks mee te maken.

[..]

Dat maak jij ervan. Ik discussieer op basis van argumenten en ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven.
Wat je hier zegt is gewoon een valse beschuldiging.

[..]

Dat zijn twee valse beschuldigingen in één zin.
Ik heb jou 'aids' genoemd. en dat is voor het eerst in 12 jaar dat ik me heb verlaagd tot een krachtterm. Over blinde vlek gesproken..

[..]

Dit is dus bewust een valse voorstelling van zaken. Omdat ik jou een keer bij je voornaam heb genoemd ben ik zeker niet een van de grootste boosdoeners. Al helemaal niet vergeleken met jou.
Dus kankerflikkerstraal op met je Calimerogedrag.
Kankerflikkerstraal op? En dat van een exmod. Goed voorbeeld geef je jongen.

Verder staat je post vol met leugens. En ik kan het bewijzen ook aangezien ik een dm van je heb waar je een hele groep users weg zet als " aids" . Niet alleen mij dus.

En verder ga ik er maar niet meer op in. Verspilde moeite.
Feyenoord!
pi_152099615
Selectieve verontwaardiging :'). Man man man, wat een triest tyfus zooitje.
pi_152099654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kankerflikkerstraal op? En dat van een exmod. Goed voorbeeld geef je jongen.

Verder staat je post vol met leugens. En ik kan het bewijzen ook aangezien ik een dm van je heb waar je een hele groep users weg zet als " aids" . Niet alleen mij dus.

En verder ga ik er maar niet meer op in. Verspilde moeite.
Die term mag, kun je zien in het vorige deel
En begrijpend lezen kun je dus ook al niet, per ongeluk of expres.
En dan nog, omdat jij iets niet begript staat mijn post niet vol met leugens. Je doet het gewoon weer.
Maar idd.. Negeer me asb verder, daar heb ik al eerder om gevraagd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:42:14 #20
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152099961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Luister 's, het gaat niet om andere ideeën. Het ging, mij in elk geval, erom, dat je hier een groepje hebt wat niet weg lijkt te gaan, en daardoor mijn vergelijk met een etterende ziekte. Had ook wat anders kunnen zijn. Ik vind 'jullie' groepje namelijk erg vervelend, en jullie gaan niet weg.

Het gaat dus niet om 'anders denkend'. Het gaat om het groepje wat (bij wijze van) beweert dat een rood vierkantje een blauw cirkeltje is, en hoe erg het juiste antwoord ook voor hun neus hangt, ze blijven volhouden dat een rood vierkantje een blauw cirkeltje is. Dat groepje mensen, waar een aantal toe behoren, haalt het niveau naar beneden hier, houd serieuze BNW mensen weg, en zet het BNW forumdeel weg als "Gekkie hoekje".
Vooral dit zegt wel genoeg. Je wilt ons dus weg hebben. In ieder geval duidelijk. Bedankt daarvoor.

Verder reken ik mezelf en een groep anderen tot serieuze BNW mensen en mensen als jij (die alles doen om ons weg te krijgen) tot vervelende mensen die niet met respect naar een ander toe kunnen discussieren maar zichzelf constant moeten verlagen tot schelden, sarren en naar beneden halen van anderen. Lijkt me dan ook wel duidelijk wie het niveau naar beneden haalt. :)
Feyenoord!
pi_152099984
Oh Japie...
pi_152100057
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

kankerflikkers
:|W
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:50:42 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152100160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vooral dit zegt wel genoeg. Je wilt ons dus weg hebben. In ieder geval duidelijk. Bedankt daarvoor.

Verder reken ik mezelf en een groep anderen tot serieuze BNW mensen en mensen als jij (die alles doen om ons weg te krijgen) tot vervelende mensen die niet met respect naar een ander toe kunnen discussieren maar zichzelf constant moeten verlagen tot schelden, sarren en naar beneden halen van anderen. Lijkt me dan ook wel duidelijk wie het niveau naar beneden haalt. :)
Zie vorige feedback, volgens onze nieuwe Mod mag het allemaal dus laat het nu zo zijn dat anderen de woordspelingen eens een keer gebruiken.
In het verleden heb ik zoveel scheldnamen en persoonlijke bedreigingen tegen me aan gekregen!

Nu een ander ( waar je het niet van verwacht ) een keer deze woordspelingen gebruikt is het not done!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:01:05 #24
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152100381
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:34 schreef El_Matador het volgende:
Jogy, het Kris en Lisannetopic wordt volgespamd met totaal ongerelateerde zooi, mag dat weg alsjeblieft?
Mee eens. De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 16:50 schreef theguyver het volgende:

Zo te zien is het allemaal belangrijke informatie.. ( althans veel users daar vinden het belangrijker topic gerelateerde informatie )
Maar het staat haaks aan jou theorie dus moet het weg?
Als ze het zo belangrijk vinden dan kunnen ze daar een nieuw topic voor openen.
Het is volstrekt irrelevant voor het Kris-Lisanne-topic.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:02:00 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152100403
oeps.. wrong topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:05:07 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152100482
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Mee eens. De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden zo.

[..]

Als ze het zo belangrijk vinden dan kunnen ze daar een nieuw topic voor openen.
Het is volstrekt irrelevant voor het Kris-Lisanne-topic.
Zo te zien vind de rest dat niet want er word aardig over gediscussieerd in het topic ;)
En waarom zou het niet relevant zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:51:47 #27
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152101626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo te zien vind de rest dat niet want er word aardig over gediscussieerd in het topic ;)

Er wordt over van alles en nog wat gediscussieerd in de verkeerde topics. Dat bewijst niet dat het on-topic is en het maakt een topic erg onoverzichtelijk.
quote:
En waarom zou het niet relevant zijn?
Matteo heeft dat goed verwoord:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:31 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Een aantal van ons zoekt nu alle louche types uit Boquete en omstreken op. Dat is misschien leuk, maar er moet wel een feitelijk verband gevonden worden.
Woont er tuig in en om Boquete? Ja, net als bijna overal. Heeft zo iemand KenL iets aangedaan? Dat weet niemand of toch een of twee, en dat moet dan bewezen worden. Niet door argwaan maar door feiten of verbanden die hout snijden.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152101712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vooral dit zegt wel genoeg. Je wilt ons dus weg hebben. In ieder geval duidelijk. Bedankt daarvoor.

Verder reken ik mezelf en een groep anderen tot serieuze BNW mensen en mensen als jij (die alles doen om ons weg te krijgen) tot vervelende mensen die niet met respect naar een ander toe kunnen discussieren maar zichzelf constant moeten verlagen tot schelden, sarren en naar beneden halen van anderen. Lijkt me dan ook wel duidelijk wie het niveau naar beneden haalt. :)
Ik denk, ben ik van overtuigd, dat BNW een betere en succesvollere plek zou zijn zonder een aantal van jullie ja. Dat ik er niet om heen draai en gewoon de namen noem, tja, dat kan men opvatten als een flame of wat dan ook, doet me niet zoveel. Ben daar nogal makkelijk in zoals jogy al zei; ik kan uitdelen maar als iemadn mij voor wat dan ook uitmaakt doet me ook niets.

En het constant schelden en tieren valt nou ook wel weer mee geloof ik. Maar weet je, dat komt ook ergens vandaan he. Als je 10 keer uitlegt dat dat rode vierkantje echt geen blauw cirkeltje is (kom ik weer met m'n vierkantje) en de 11e keer daar gewoon weer overheen gegaan word, dan gaat dat irriteren en etteren en ja, dan vliegt er wel eens wat uit wat misschien niet kan of mag. Zoals dat andersom ook geld.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:02:10 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152101924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus je meet met twee maten? Ik moet vooral mijn mening posten, in plaats van vragen te stellen om Japie's korte 'mening' te laten onderbouwen. Japie daarentegen mag gewoon twee woorden plaatsen op vragen van iemand, en dat blijft gewoon staan. Vervolgens word een reactie van EMS weg geëdit, met als reden "dooddoener". Nou, is "Veel mensen" niet exact hetzelfde? Waar zit het verschil?

Bovendien geef ik vaak zat mijn eigen mening, dat jij dat niet ziet, tenzij je mij in de gaten houd, doet er verdomde weinig toe. Ik mag toch vragen als ik vind dat iets niet goed onderbouwt is? Mag dat niet meer? Maak daar even een melding van dan. Dan vraag ik het niet meer. Moet je je beleid wel consistent doorvoeren in de andere topics, bijvoorbeeld het fakery topic:

BNW / Fakery in Space #2

Dus niet alleen mij pakken op volkomen valide vragen die ik stel aan Japie, maar ook andere mensen. Je bent vandaag bezig mij te pakken, mij uit te lokken, zodat je weer lekker kan noten en eventueel bannen. Je meet met twee maten, zoveel is wel duidelijk.

Gaat je niet lukken ook, ik blijf vragen wat ik wil, en dat lijkt me niet echt voldoende reden om mij te noten of te bannen.
In jouw geval heb je al meerdere keren aangegeven dat je door blijft etteren tot er mensen zijn vertrokken, dat hoef ik hier niet te hebben dus heb ik me vandaag even op jou geconcentreerd. Ik weet dat je een mening hebt en in het 11 september topic heb ik daar kortstondig kennis mee mogen maken en die sluit redelijk aan op wat ik vind volgens mij.

Maar ik accepteer dus geen ge-etter meer en zeker niet van iemand die toegegeven heeft te blijven rellen en stoken tot de laatste poster is vertrokken waar jij niet mee om kan gaan. Je hebt het zelf toegegeven dus is het jouw probleem. Als je niet normaal en ontopic kan reageren en weer een keer je mening kan geven over een onderwerp dan zal je wel vaker meemaken dat je posts geëdit, verwijderd en genote worden. Je kan leuk mee doen, dus doe dat dan ook. Dat je een probleem hebt met bijvoorbeeld mata kan ik me op zich best voorstellen hoor en als je goed oplet zie je dat ik niet alleen jou aanspreek op je gedrag maar jij bent wel degene die met een houding van 'fuck you i won't do what you tell me' jezelf in de voet blijft schieten, als ik blijf noten en waarschuwen op die posts dan heb je geen enkele kans

Dus ja, vraag en wees niet zo'n kinderachtig ventje die alle andere vragen gaat reporten als een klein kind maar geef ook je eigen mening en uitleg wat jij er van vind, op die manier krijg je een discussie en niet op jouw beide voeten tegen hoofd manier. Daar redt je het niet meer mee.

We hebben een paar problemen hier, dat is het jankerige gepost over en weer, het totaal ontbreken van respect en inhoud bij een groep mensen, de mensen die 'meeuwen' en in jouw geval, zelf toegegeven, wegjaag gedrag. Met dat wegjaag gedrag kom je niet zo ver meer. Ontopic, eigen mening geven over het onderwerp, blijf weg met je belachelijk makende oneliners en misschien komt het dan weer eens goed.

In het nieuwste deel van het vaccinatie topic is er nu op zich een goede discussie gaande, een paar anti vaccinatie mensen tegenover een paar gematigde vaccinatie kritische mensen en een paar pro vaccinatie mensen. Ze zijn het niet eens maar dat is niet erg. Discussiëren is niet perse om iemand over te halen naar jouw manier van denken.

En ik spreek jou aan, heb mata aangesproken en nog iemand anders in het gematigde monsanto topic. Jij bent de enige van het 'weg met de extreme hoedjes' groep. Dus, wederom, niet zo verongelijkt.

Ze gaan niet weg en ik laat ze niet wegjagen, ik wil weer een discussieforum krijgen waar iedereen hun zegje kan doen zonder ondergescheten te worden. Niet alleen de 'hoedjes' zijn meeuwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152102114
Hulde jogy. En dat mobiel? _O_

Ik heb ook een uitzondering gemaakt, zie TRU.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:09:59 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152102168
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Hulde jogy. En dat mobiel? _O_

Ik heb ook een uitzondering gemaakt, zie TRU.
Hij heeft het ook over jouw meeuwengedrag in bv het fakery in space topic, waar jij een schoolvoorbeeld bent van dit gedrag.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:10:08 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152102170
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
Hulde jogy. En dat mobiel? _O_
Ben jij gek? Laptop op de schoot :P.

quote:
Ik heb ook een uitzondering gemaakt, zie TRU.
Even kijken :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:11:33 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152102218
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over jouw meeuwengedrag in bv het fakery in space topic, waar jij een schoolvoorbeeld bent van dit gedrag.
Ik bepaal zelf wel over wie ik het wel of niet heb, Piet. Bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152102247
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over jouw meeuwengedrag in bv het fakery in space topic, waar jij een schoolvoorbeeld bent van dit gedrag.
Ik weet heel goed wanneer jogy mij aanspreekt.

"Braafste" jongetjes van de klas had ik altijd al een broertje dood aan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152102316
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:02 schreef jogy het volgende:

[..]

In jouw geval heb je al meerdere keren aangegeven dat je door blijft etteren tot er mensen zijn vertrokken, dat hoef ik hier niet te hebben dus heb ik me vandaag even op jou geconcentreerd. Ik weet dat je een mening hebt en in het 11 september topic heb ik daar kortstondig kennis mee mogen maken en die sluit redelijk aan op wat ik vind volgens mij.

Maar ik accepteer dus geen ge-etter meer en zeker niet van iemand die toegegeven heeft te blijven rellen en stoken tot de laatste poster is vertrokken waar jij niet mee om kan gaan. Je hebt het zelf toegegeven dus is het jouw probleem. Als je niet normaal en ontopic kan reageren en weer een keer je mening kan geven over een onderwerp dan zal je wel vaker meemaken dat je posts geëdit, verwijderd en genote worden. Je kan leuk mee doen, dus doe dat dan ook. Dat je een probleem hebt met bijvoorbeeld mata kan ik me op zich best voorstellen hoor en als je goed oplet zie je dat ik niet alleen jou aanspreek op je gedrag maar jij bent wel degene die met een houding van 'fuck you i won't do what you tell me' jezelf in de voet blijft schieten, als ik blijf noten en waarschuwen op die posts dan heb je geen enkele kans

Dus ja, vraag en wees niet zo'n kinderachtig ventje die alle andere vragen gaat reporten als een klein kind maar geef ook je eigen mening en uitleg wat jij er van vind, op die manier krijg je een discussie en niet op jouw beide voeten tegen hoofd manier. Daar redt je het niet meer mee.

We hebben een paar problemen hier, dat is het jankerige gepost over en weer, het totaal ontbreken van respect en inhoud bij een groep mensen, de mensen die 'meeuwen' en in jouw geval, zelf toegegeven, wegjaag gedrag. Met dat wegjaag gedrag kom je niet zo ver meer. Ontopic, eigen mening geven over het onderwerp, blijf weg met je belachelijk makende oneliners en misschien komt het dan weer eens goed.

In het nieuwste deel van het vaccinatie topic is er nu op zich een goede discussie gaande, een paar anti vaccinatie mensen tegenover een paar gematigde vaccinatie kritische mensen en een paar pro vaccinatie mensen. Ze zijn het niet eens maar dat is niet erg. Discussiëren is niet perse om iemand over te halen naar jouw manier van denken.

En ik spreek jou aan, heb mata aangesproken en nog iemand anders in het gematigde monsanto topic. Jij bent de enige van het 'weg met de extreme hoedjes' groep. Dus, wederom, niet zo verongelijkt.

Ze gaan niet weg en ik laat ze niet wegjagen, ik wil weer een discussieforum krijgen waar iedereen hun zegje kan doen zonder ondergescheten te worden. Niet alleen de 'hoedjes' zijn meeuwen.
Wauw, een duidelijke lijn, werd tijd! Zal er verder op reageren straks. Nu mobiel.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:17:30 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152102405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wauw, een duidelijke lijn, werd tijd! Zal er verder op reageren straks. Nu mobiel.
Het kost wat tijd, een stoomcursus 'ken je users' en een hoop gejengel in het feedbacktopic maar dan heb je ook wat. Dit is niet het enige, we zijn ook aan het bedenken wat we nog meer kunnen doen om iedereen wat lucht te geven voor hun eigen manier van denken. Komt wel goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:37:43 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152103175
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Het kost wat tijd, een stoomcursus 'ken je users' en een hoop gejengel in het feedbacktopic maar dan heb je ook wat. Dit is niet het enige, we zijn ook aan het bedenken wat we nog meer kunnen doen om iedereen wat lucht te geven voor hun eigen manier van denken. Komt wel goed.
Je kende alle users toch al?
Waarvoor was die stoomcurus nodig :?

Kan wel een DM hier neer posten maar dan mag ik weer op vakantie :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:12 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152103461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je kende alle users toch al?
Waarvoor was die stoomcurus nodig :?

Kan wel een DM hier neer posten maar dan mag ik weer op vakantie :P
Man stop met zuigen, je begint blauw te zien. Oh wacht..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:46:39 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152103520
Kan me voorstellen dat Jogy even erin moet komen in wat hier zich afspeelt en wie op welke manier reageert. Ik vind het al een stukje rustiger zolang er maar niet sneaky naar beneden gehaald wordt met ga naar de psych en woorden als aids en dat K-woord naar Japie vond ik enorm lomp vandaag. Maar goed ik denk dan altijd maar dat iemand zo zijn werkelijke kleur toont en een beetje triest is, dus er boven staan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152103539
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:02 schreef jogy het volgende:

[..]

In jouw geval heb je al meerdere keren aangegeven dat je door blijft etteren tot er mensen zijn vertrokken, dat hoef ik hier niet te hebben dus heb ik me vandaag even op jou geconcentreerd. Ik weet dat je een mening hebt en in het 11 september topic heb ik daar kortstondig kennis mee mogen maken en die sluit redelijk aan op wat ik vind volgens mij.

Duidelijk, ben het er niet mee eens maar goed. Ik ben wat uitgesproken misschien, dat je je daardoor op mij richt begrijp ik ene kant wel, andere kant niet. Je bent mod en moet altijd objectief zijn. Maar misschien zie ik dat net wat anders dan hoe het echt is, gebeurt zelden, maar goed ;).

quote:
Maar ik accepteer dus geen ge-etter meer en zeker niet van iemand die toegegeven heeft te blijven rellen en stoken tot de laatste poster is vertrokken waar jij niet mee om kan gaan. Je hebt het zelf toegegeven dus is het jouw probleem. Als je niet normaal en ontopic kan reageren en weer een keer je mening kan geven over een onderwerp dan zal je wel vaker meemaken dat je posts geëdit, verwijderd en genote worden. Je kan leuk mee doen, dus doe dat dan ook. Dat je een probleem hebt met bijvoorbeeld mata kan ik me op zich best voorstellen hoor en als je goed oplet zie je dat ik niet alleen jou aanspreek op je gedrag maar jij bent wel degene die met een houding van 'fuck you i won't do what you tell me' jezelf in de voet blijft schieten, als ik blijf noten en waarschuwen op die posts dan heb je geen enkele kans

Ik rel, sinds vandaag denk ik, niet, ik probeer deel te nemen waar ik dat vooral de afgelopen tijd niet heb gedaan en me volledig om de SC richtte. Nu de discussie hier is losgebarsten voel ik me, omdat ik me er al veel te lang aan stoor er aan mee te doen, in FB dus. Mijn doel is eigenlijk ook niet users weg hebben, maar de manier waarop die users discussies aan gaan (lees: uit de weg gaan). Dat ik dan wat rebels word, en inderdaad een fuck you, I wont do what you tell me mentaliteit aan neem, komt daar weg. Ondanks wat Japie en al die metgezellen willen geloven, ben ik wel BNW minded, en heb ik wel het beste met dit forumdeel voor. Waarom anders al die energie. Niet om te trollen, ik werk, ik ben serieus bezig met mijn leven, dan ga ik niet ellenlange posts maken of mezelf proberen uit te leggen. Dat ik soms bewust 'troll' reacties plaats, ja dat klopt, maar komt ook weer daar weg. Ik leg dat hier boven ergens aan Japie uit.

quote:
Dus ja, vraag en wees niet zo'n kinderachtig ventje die alle andere vragen gaat reporten als een klein kind maar geef ook je eigen mening en uitleg wat jij er van vind, op die manier krijg je een discussie en niet op jouw beide voeten tegen hoofd manier. Daar redt je het niet meer mee.

Zoals gezegd, actie reactie. Meten met twee maten (in mijn ogen) en ik zorg ervoor dat je de andere posts ziet die hetzelfde doen als mij. Dan meet je niet meer met twee maten, zo simpel ligt het.

quote:
We hebben een paar problemen hier, dat is het jankerige gepost over en weer, het totaal ontbreken van respect en inhoud bij een groep mensen, de mensen die 'meeuwen' en in jouw geval, zelf toegegeven, wegjaag gedrag. Met dat wegjaag gedrag kom je niet zo ver meer. Ontopic, eigen mening geven over het onderwerp, blijf weg met je belachelijk makende oneliners en misschien komt het dan weer eens goed.

Enige wat ik wil is een duidelijke lijn, waarin duidelijk word wat gewenst is en wat niet. Als jij hier een post maakt waarin staat dat alle onzin is toegestaan zonder te zeggen waarom, prima. Dan is dat de lijn, maar niet de mijne en zal ik mijn conclusies trekken.

quote:
In het nieuwste deel van het vaccinatie topic is er nu op zich een goede discussie gaande, een paar anti vaccinatie mensen tegenover een paar gematigde vaccinatie kritische mensen en een paar pro vaccinatie mensen. Ze zijn het niet eens maar dat is niet erg. Discussiëren is niet perse om iemand over te halen naar jouw manier van denken.
Niemand hoeft het ook met elkaar eens te zijn, dat is de hele essentie niet. Mijn punt is dat, en daar kom ik weer, dat een groepje hier een blauw vierkantje voor een rood rondje aan blijft zien, ondanks dat daar valide argumenten tegenover staan. Dat is wat mij, en ik geloof een heel aantal andere users, voornamelijk stoort. Vragen worden ontweken om pagina's later weer dat blauwe vierkantje te lopen verdedigen, erg storend en het helpt de discussie niet. Ik wil ook niemand overhalen exact te vinden wat ik vind, dan kan heel Fok namelijk weg. Iedereen mag wat anders denken dan mij of wie dan ook, maar dan wel met een gegronde reden zoals ik mijn mening vorm op gegronde redenen, niet om een scheve pixel op een zwaar gecomprimeerd YouTube filmpje, of omdat ik wat denk of vermoedens heb. Vermoedens hebben mag zelfs ook nog, maar als die vermoedens vervolgens onderuit gehaald worden, moet ik concluderen dat mijn vermoedens fout waren. het gaat mij omdat stukje zelfreflectie; goh, misschien zie ik het dan toch fout? Maar in plaats daarvan word daar aan voorbij gegaan en de meest idiote ideeën erbij gehaald om dat vermoeden maar te laten slagen. Zou andersom moeten.

quote:
En ik spreek jou aan, heb mata aangesproken en nog iemand anders in het gematigde monsanto topic. Jij bent de enige van het 'weg met de extreme hoedjes' groep. Dus, wederom, niet zo verongelijkt.

Ik ben daar niet de enige in, het groepje is bekend en ik druk mij wat anders uit, maar het enige wat ik wil, zoals ik hierboven al zei; is een normale discussie te kunnen voeren waarin beide partijen wat water bij de wijn kunnen doen. Als Mata of Tingo bij wijze van eens normaal een vraag beantwoorden die logischerwijs volgt op een stelling die hun deponeren, zul je hier geen discussie zien in Feedback, maar een discussie tussen Mata of tingo en de persoon die die vraag beantwoord. Nu moeten we maanden of weken wachten om vervolgens hetzelfde riedeltje te zien voorbij komen.

quote:
Ze gaan niet weg en ik laat ze niet wegjagen, ik wil weer een discussieforum krijgen waar iedereen hun zegje kan doen zonder ondergescheten te worden. Niet alleen de 'hoedjes' zijn meeuwen.
Het gaat me niet om hoedjes, ik ben er zelf misschien ook wel 1. Ik vind BNW mega interessant, houd er van om wat dingen te lezen. Maar! Ik lees regelmatig ook een ander BNW forum, waar het echt over de top is. Alles komt voorbij, dat filter ik en wat ik nog interessant vind lees ik verder, en ga ik analyseren, klopt het, gaat het verder dan wat ik zie, ik check op feiten. Dat is voor mij BNW, verder kijken dan je neus lang is, in media, in politiek, dingen die andere mensen misschien niet zo snel zullen opvallen. BNW is niet alles maar wantrouwen omdat het te wantrouwen is. Heb ik ook al eerder gezegd maar de focus hier is op allerlei lulligheden, waarbij de echte BNW, die overal om ons heen word gemaakt, niet meer word gezien omdat men te druk is met allerlei lulligheden die al tig keer zijn ontkracht of puur op basis van "die vrouw huilt niet normaal dus fake".
pi_152103683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan me voorstellen dat Jogy even erin moet komen in wat hier zich afspeelt en wie op welke manier reageert. Ik vind het al een stukje rustiger zolang er maar niet sneaky naar beneden gehaald wordt met ga naar de psych en woorden als aids en dat K-woord naar Japie vond ik enorm lomp vandaag. Maar goed ik denk dan altijd maar dat iemand zo zijn werkelijke kleur toont en een beetje triest is, dus er boven staan.
Ik beloof je nooit meer naar de psych te sturen als jij in het vervolg gewoon antwoord geeft als men je vraagt je stelling te onderbouwen. Of erkent dat iets niet kan als iemand je (met argumenten) het tegendeel bewijst.
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:01:25 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152103983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik beloof je nooit meer naar de psych te sturen als jij in het vervolg gewoon antwoord geeft als men je vraagt je stelling te onderbouwen. Of erkent dat iets niet kan als iemand je (met argumenten) het tegendeel bewijst.
Thanks :)
Antwoord geven probeer(de) ik ook wel eens maar ja door die nare opmerkingen is mij de zin een beetje vergaan. Een hoop wat ik buiten Fok lees aan BNW plaats ik niet eens hier omdat ik mijn achterhoofd heb dat ik toch voor gekke Henkie wordt uitgemaakt. Ik lees wat anderen plaatsen waar ik me in kan vinden, en daar reageer ik meestal op. Ook als ze weer eens aangevallen worden, heb ik de behoefte om er voor op te komen en er iets van te zeggen.

We zijn allemaal volwassen neem ik aan, beetje onnodig om zo te keer te gaan maar ik moet er ook vaak om lachen. Vandaag heb ik sowieso al geprobeerd om wat meer uit te wijden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:56:18 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152106017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Duidelijk, ben het er niet mee eens maar goed. Ik ben wat uitgesproken misschien, dat je je daardoor op mij richt begrijp ik ene kant wel, andere kant niet. Je bent mod en moet altijd objectief zijn. Maar misschien zie ik dat net wat anders dan hoe het echt is, gebeurt zelden, maar goed ;).
Een mod is er voor het overzicht en om de balans te bewaren en in dit geval te herstellen, dat ik dan wat partijdig overkom is een bijkomend verschijnsel. Ik ben echt wel objectief, ik heb wel een eigen mening maar die is soms even onderschikt aan de situatie. En in jouw specifieke geval is het op zich best 'objectief' om de pijlen even op jou te richten. Het is geëscaleerd door je 'fuck you' houding dus ja, dan krijg je dit. Al vind ik deze post erg oké trouwens, brengt nuance in de zaak. Ik hou van nuance, nuance is leuk om in te spelen.

quote:
[..]

Ik rel, sinds vandaag denk ik, niet, ik probeer deel te nemen waar ik dat vooral de afgelopen tijd niet heb gedaan en me volledig om de SC richtte. Nu de discussie hier is losgebarsten voel ik me, omdat ik me er al veel te lang aan stoor er aan mee te doen, in FB dus. Mijn doel is eigenlijk ook niet users weg hebben, maar de manier waarop die users discussies aan gaan (lees: uit de weg gaan). Dat ik dan wat rebels word, en inderdaad een fuck you, I wont do what you tell me mentaliteit aan neem, komt daar weg. Ondanks wat Japie en al die metgezellen willen geloven, ben ik wel BNW minded, en heb ik wel het beste met dit forumdeel voor. Waarom anders al die energie. Niet om te trollen, ik werk, ik ben serieus bezig met mijn leven, dan ga ik niet ellenlange posts maken of mezelf proberen uit te leggen. Dat ik soms bewust 'troll' reacties plaats, ja dat klopt, maar komt ook weer daar weg. Ik leg dat hier boven ergens aan Japie uit.
Dat is inderdaad ook een deel van de beeldvorming jegens jouw persoontje, alleen te zien in de slowchat tot de shit uitbarst en overal zag ik scrummie voorbij komen met lollige denigrerende oneliners en afkappende posts. Niet handig maar als dit niet meer het geval is dan is dat alleen goed, je moet posten zoals je zelf het beste voelt maar de scherpe randjes moeten uit de discussie. veel mensen die van 'gemeeuw' beticht worden doen dit omdat in hun ogen een normale discussie niet meer mogelijk is en ze hebben geen zin om van alle kanten aangevallen te worden op een manier waar niemand iets van leert. Het kristalliseert alleen de meningen maar en niemand doet meer moeite om een onderbouwing te posten als deze toch maar weggewuift wordt als onzin zonder eigen inbreng. Dit gaat niet alleen om jou overigens hoor. Dat wist je waarschijnlijk al.

quote:
[..]

Zoals gezegd, actie reactie. Meten met twee maten (in mijn ogen) en ik zorg ervoor dat je de andere posts ziet die hetzelfde doen als mij. Dan meet je niet meer met twee maten, zo simpel ligt het.

[..]
Eerst de 'underdog' weer op gelijk niveau krijgen en daarna kunnen we weer objectief gaan doen. Er is al een tijdje gemeten met twee maten en dat moet hersteld worden.. Het is niet dat het onbegrijpelijk is en op sommige punten ben ik het ook wel eens met 'het probleem', alleen niet met de oplossing. Het probleem is pas opgelost als de discussie op een enigszins normale manier gevoerd kan worden. Ik ben van nature een 'gematigde' maar voel me wel geroepen om de 'extremistische' extra te beschermen, wederom tot de discussie weer hersteld is. Er is veel 'slecht bloed' tussen de groepen en dat moet eerst weggewassen worden.

Begrijp me niet verkeerd, dit is geen vrijbrief voor de 'extremen' om maar wat te zeggen hoor, dat zeker niet maar ik wil ze wel aanmoedigen om zich weer onderbouwd te mengen in een discussie en als dan blijkt dat hetgeen wat ze zeggen niet aansluit op wat de feiten lijken te zijn dat ze zich vrij voelen om dat ook in te zien of niet maar in ieder geval als discussiepartners uit elkaar te gaan en niet het gevoel hebben net een golden shower te hebben gehad en tarrels uit hun gebit te moeten pulken.

quote:
Enige wat ik wil is een duidelijke lijn, waarin duidelijk word wat gewenst is en wat niet. Als jij hier een post maakt waarin staat dat alle onzin is toegestaan zonder te zeggen waarom, prima. Dan is dat de lijn, maar niet de mijne en zal ik mijn conclusies trekken.
De duidelijke lijn is dus weer een inhoudelijke discussie zonder belachelijk makerij, als dat is vastgesteld dan kunnen we altijd nog zien wie er overblijft die geen inhoudelijke discussie kan/wil voeren en die worden dan evengoed aangepakt wegens verstorend gedrag.

quote:
[..]

Niemand hoeft het ook met elkaar eens te zijn, dat is de hele essentie niet. Mijn punt is dat, en daar kom ik weer, dat een groepje hier een blauw vierkantje voor een rood rondje aan blijft zien, ondanks dat daar valide argumenten tegenover staan. Dat is wat mij, en ik geloof een heel aantal andere users, voornamelijk stoort. Vragen worden ontweken om pagina's later weer dat blauwe vierkantje te lopen verdedigen, erg storend en het helpt de discussie niet. Ik wil ook niemand overhalen exact te vinden wat ik vind, dan kan heel Fok namelijk weg. Iedereen mag wat anders denken dan mij of wie dan ook, maar dan wel met een gegronde reden zoals ik mijn mening vorm op gegronde redenen, niet om een scheve pixel op een zwaar gecomprimeerd YouTube filmpje, of omdat ik wat denk of vermoedens heb. Vermoedens hebben mag zelfs ook nog, maar als die vermoedens vervolgens onderuit gehaald worden, moet ik concluderen dat mijn vermoedens fout waren. het gaat mij omdat stukje zelfreflectie; goh, misschien zie ik het dan toch fout? Maar in plaats daarvan word daar aan voorbij gegaan en de meest idiote ideeën erbij gehaald om dat vermoeden maar te laten slagen. Zou andersom moeten.
Eigenwijze drollen houd je toch wel, daar doe je niets aan. Maar zolang de poorten van discussie gesloten blijven kan er geen open dialoog ontstaan. Een redelijk makkelijke manier van debunken is een spoiler met 'standaardmateriaal' voor de terugkerende ongein in de openingspost en eventueel blijft het dan een keer weg, het opjagen van mensen werkt niet, zo veel is nu wel duidelijk maar zolang een daadwerkelijk dialoog niet op gang komt kan je een ander ook niet overtuigen of 'onschadelijk' maken. En wie weet zijn sommige opvattingen van de 'extremen' zo gek nog niet. Nu zie ik het niet echt gebeuren bij space fakery of 11 september hoor, daar niet van maar andere topics? Wie weet.

quote:
[..]

Ik ben daar niet de enige in, het groepje is bekend en ik druk mij wat anders uit, maar het enige wat ik wil, zoals ik hierboven al zei; is een normale discussie te kunnen voeren waarin beide partijen wat water bij de wijn kunnen doen. Als Mata of Tingo bij wijze van eens normaal een vraag beantwoorden die logischerwijs volgt op een stelling die hun deponeren, zul je hier geen discussie zien in Feedback, maar een discussie tussen Mata of tingo en de persoon die die vraag beantwoord. Nu moeten we maanden of weken wachten om vervolgens hetzelfde riedeltje te zien voorbij komen.
Bij Tingo zie ik altijd een heel eerlijke 'weet niet' als hij ergens niet uit komt, dat vind ik ook geen schande bijvoorbeeld. BNW is ook een deel onderbuik en daar moet je ook om mee kunnen gaan, we hebben niet allemaal een RQ (Ratio quitent :P ) Van 150 hebben.

Dat mata een discussie helemaal tot een conlussie moet kunnen voeren is helemaal waar, dat er weer ruimte en rust geschapen moet worden zodat hij zich ook geroepen voelt om dat te doen. Hij heeft het er deels zelf naar gemaakt dat men zo op hem reageert hoor, ik ben niet blind, maar als er een vraag gesteld wordt en de rest van 'de groep' springt er op in vragend naar de Maan en al van te voren lachend dat hij toch weer weg springt dan helpt het niet en kan ik echt niet zien dat het alleen maar zijn schuld is.

Bij een Japie en Izzy bijvoorbeeld zie ik twee mensen die tot op zekere hoogte open staan voor andere inzichten maar bijna gedwongen zijn om mee te doen met de 'extremen' omdat de discussie zo vernacheld is dat ze zich genoodzaakt voelen om partij te kiezen en ondertussen worden ze bij dezelfde groep gegooid terwijl ze een stuk gematigder zijn zo onder het oppervlak.

quote:
[..]

Het gaat me niet om hoedjes, ik ben er zelf misschien ook wel 1. Ik vind BNW mega interessant, houd er van om wat dingen te lezen. Maar! Ik lees regelmatig ook een ander BNW forum, waar het echt over de top is. Alles komt voorbij, dat filter ik en wat ik nog interessant vind lees ik verder, en ga ik analyseren, klopt het, gaat het verder dan wat ik zie, ik check op feiten. Dat is voor mij BNW, verder kijken dan je neus lang is, in media, in politiek, dingen die andere mensen misschien niet zo snel zullen opvallen. BNW is niet alles maar wantrouwen omdat het te wantrouwen is. Heb ik ook al eerder gezegd maar de focus hier is op allerlei lulligheden, waarbij de echte BNW, die overal om ons heen word gemaakt, niet meer word gezien omdat men te druk is met allerlei lulligheden die al tig keer zijn ontkracht of puur op basis van "die vrouw huilt niet normaal dus fake".
Doe weer eens mee met de discussie met je eigen inbreng, klinkt erg waardevol, als men een vreemde mening er op nahoudt die niet te rijmen valt laat het dan sterven aan gebrek aan aandacht, als het iets is wat al tig keer debunked is haal je gewoon ergens een oude post tevoorschijn waar ze geen antwoord op hadden en ga je weer verder met je eigen lijn van redeneren. Zo haal je het reactieve eruit en kan je zelf weer een lijn uitzetten.

Even rust creeëren, een discussie kickstarten en dan verder kijken hoe we het kunnen optimaliseren.

Bedankt voor je post iig :)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 20:59:29 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_152106188
Oh. Is dat zo?

'Eerst de 'underdog' weer op gelijk niveau krijgen en daarna kunnen we weer objectief gaan doen. Er is al een tijdje gemeten met twee maten en dat moet hersteld worden'
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:00:30 #45
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152106243
edit vanwege mod delete
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_152106292
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Bedankt voor je post iig :)
Jij ook. Ik ga er niet weer helemaal op in, alles is wel gezegd en gelezen (en gewaardeerd, belangrijk).

We willen hetzelfde resultaat, maar de wegen er naar toe staan lijnrecht op elkaar. Dat gaat niet veranderen en leg ik me wel bij neer, tot op zekere hoogte. Als er irritaties ontstaan, beloof ik niets, ben ik een te emotionele poster voor.
pi_152106345
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh. Is dat zo?

'Eerst de 'underdog' weer op gelijk niveau krijgen en daarna kunnen we weer objectief gaan doen. Er is al een tijdje gemeten met twee maten en dat moet hersteld worden'
Als dat een sneer naar jou is, is het laag en onzin. Maar goed, dat weten we, en de rest van Fok! ook wel. Til er niet te zwaar aan en weer over naar de orde van de dag wat mij betreft.
pi_152106969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh. Is dat zo?

'Eerst de 'underdog' weer op gelijk niveau krijgen en daarna kunnen we weer objectief gaan doen. Er is al een tijdje gemeten met twee maten en dat moet hersteld worden'
Oh vandaar de indruk dat sommigen bevoordeelt werden.. Wij hadden de naam, maar nu is duidelijk dat het feitelijk nu plaatsvindt.
En vandaar het gedraai met de policy en de context en dat soort blabla..
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dat een sneer naar jou is, is het laag en onzin. Maar goed, dat weten we, en de rest van Fok! ook wel. Til er niet te zwaar aan en weer over naar de orde van de dag wat mij betreft.
Maar eigenlijk wisten we dat al, ja.
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:31:32 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152107606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh. Is dat zo?

'Eerst de 'underdog' weer op gelijk niveau krijgen en daarna kunnen we weer objectief gaan doen. Er is al een tijdje gemeten met twee maten en dat moet hersteld worden'
Ja dat is (was) zo. Dat weten we allemaal dat er vroeger flink met notes en edits werd gesmeten naar steeds dezelfde mensen, Tingo, Mata, Izzy en ik waren vaak de sjaak. Dit gebeurt nu stukken minder. Maar ik kan me voorstellen dat het nieuwe bewind een beetje zeer doet voor sommigen. Jogy pakt het goed aan.

Maar laten we nu met dat sneue en kinderachtige gedoe kappen en fatsoenlijk met elkaar omgaan, op een redelijke wijze zonder verwijten, sneren of het trolgeroep aan welke kant je ook staat. Dit lijkt me voor iedereen beter.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152107684
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien wel maar die ander staat ook 'op scherp' verder. Verschillende gebruikers krijgen verschillende manieren van communicatie en in het geval van scrummie kan hij wel tegen een stootje gezien hij zich regelmatig ook op die manier bezigt.
die ander ben ik neem ik aan
waar kan ik zien hoe ik op scherp sta? ik ga echt niet betalen om notes of whatever te bekijken
en wat betekent op scherp staan? krijg ik een volgende keer een ban? waarom dan, ik heb misschien iets meer temperament en ben origineler dan de meeste napraters hier, mag ik misschien mezelf zijn? als ik aan alle kanten word aangevallen met dat ik gevaarlijk bezig ben en meer van die bangmakerijtalk ga ik mezelf automatisch harder opstellen (overlevingsmodus)
je (vaccinlovers) kunt me toch niet overtuigen, laat het rusten
kan je me voortaan waarschuwen als ik op scherp sta jogy? thx
pi_152107734
Underdog. Aparte manier om een groep users aan te duiden.
pi_152107764
Sieneke is ook een underdog in de muziekwereld maar of we die nou de top-40 in moeten helpen? :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:35:30 #53
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152107776
apparte manier om uit de slowchat te ontwaken !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:36:19 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152107799
wacht ff oompa daar was toch een smiley voor ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:38:10 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152107878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

die ander ben ik neem ik aan
waar kan ik zien hoe ik op scherp sta? ik ga echt niet betalen om notes of whatever te bekijken
en wat betekent op scherp staan? krijg ik een volgende keer een ban? waarom dan, ik heb misschien iets meer temperament en ben origineler dan de meeste napraters hier, mag ik misschien mezelf zijn? als ik aan alle kanten word aangevallen met dat ik gevaarlijk bezig ben en meer van die bangmakerijtalk ga ik mezelf automatisch harder opstellen (overlevingsmodus)
je (vaccinlovers) kunt me toch niet overtuigen, laat het rusten
kan je me voortaan waarschuwen als ik op scherp sta jogy? thx
Mja, je opruiende gedrag in het vaccinatietopic was niet heel erg bevorderlijk zeg maar. En voor het echt te ver zou gaan had je echt wel een DM/PM gekregen hoor, daar niet van. :P. 'Op scherp' is niet meer of minder dan 'extra in de gaten houden'. Je hebt me iig wel wat werk bezorgd in dat topic. :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152107942
Kussiekussiekroelkroel :D
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:40:38 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152107967
Joehoe, geen slowchat hier. Vorige topic was ff nodig om al het grieven op tafel te krijgen, daar wordt wat mee gedaan en hier weer gewoon over feedback zonder andere users af te zeiken en zonder slowchat. Dank. Zie dat post icoon, dat is mijn officiële 'ik ben serieus' icoon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:40:58 #58
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152107979
edit: sorry jogy
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_152108001
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, je opruiende gedrag in het vaccinatietopic was niet heel erg bevorderlijk zeg maar. En voor het echt te ver zou gaan had je echt wel een DM/PM gekregen hoor, daar niet van. :P. 'Op scherp' is niet meer of minder dan 'extra in de gaten houden'. Je hebt me iig wel wat werk bezorgd in dat topic. :{.
thanx
het vaccinatie topic loopt, of liep als een speer sinds dat filmpje van die held :D
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:46:46 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152108190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:41 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

thanx
het vaccinatie topic loopt, of liep als een speer sinds dat filmpje van die held :D
Kwaliteit boven kwantiteit gast :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:07:38 #61
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152108967
Mijn vingers jeuken vaak om hier van alles te schrijven. Maar doe het meestal maar niet.
Wat ik wel bewonderenswaardig vind dat Jogy de tijd neemt om uitgebreid antwoord en uitleg te geven.
Ik begrijp dat het niet altijd makkelijk is om op BNW te modden, maar er komt langzaam maar zeker meer balans lijkt het. Ik ben in ieder geval meer gemotiveerd om weer wat vaker hier te posten. Goed bezig ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152109001
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef Izzy73 het volgende:
Mijn vingers jeuken vaak om hier van alles te schrijven. Maar doe het meestal maar niet.
Wat ik wel bewonderenswaardig vind dat Jogy de tijd neemt om uitgebreid antwoord en uitleg te geven.
Ik begrijp dat het niet altijd makkelijk is om op BNW te modden, maar er komt langzaam maar zeker meer balans lijkt het. Ik ben in ieder geval meer gemotiveerd om weer wat vaker hier te posten. Goed bezig ^O^
Mooi verwoord.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152114821
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Mee eens. De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden zo.

[..]

Als ze het zo belangrijk vinden dan kunnen ze daar een nieuw topic voor openen.
Het is volstrekt irrelevant voor het Kris-Lisanne-topic.
Wil jij bepalen wat wel of niet relevant is domnivoor ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 april 2015 @ 12:11:24 #64
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152119856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 07:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wil jij bepalen wat wel of niet relevant is domnivoor ?
Nee, ik wil gewoon on-topic verder. Users zouden zelf moeten inzien wat relevant is.
Af en toe een off-topic post is prima maar het ontaardt nu helemaal.

En ik ben het eens met Grijzemassa:

quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Ootje jij vind dat je de criminaliteit in kaart moet brengen omdat de verdwaal/ongeluk locaties ook in kaart gebracht zijn.

Het verschil is dat de verdwaal/ongeluk locaties een link hebben met K en L, nl de foto's van de wandeltocht en de gevonden resten in het Changuinola gebied. Dat die gebieden in kaart gebracht worden is dan vanzelfsprekend en dat hoort ook in de OP

Maar random criminelen die in Boquete of omgeving wonen in kaart brengen waarvan we geen enkele link met K en L kunnen aantonen is iets heel anders.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152120346
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, ik wil gewoon on-topic verder. Users zouden zelf moeten inzien wat relevant is.
Af en toe een off-topic post is prima maar het ontaardt nu helemaal.

En ik ben het eens met Grijzemassa:

[..]

er ontaardt helemaal niks
we leven in een vrij land en iedereen mag post wat ie wil
als je samen met die d66 freak het topic denkt te kunnen gaan aansturen heb je het mis
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152120468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er ontaardt helemaal niks
we leven in een vrij land en iedereen mag post wat ie wil
als je samen met die d66 freak het topic denkt te kunnen gaan aansturen heb je het mis
D66-freak? Je doelt op mij?

Mén, een "dromend medium" heeft nog meer inzichten dan jij. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:45:59 #67
45833 crew  Fogel
pi_152120781
Elkaar afzeiken mogen jullie per DM/PM doen. FB is daar de plek niet voor.
Voor slowchat ook niet overigens. Is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen? (Da's een rethorische vraag, door erop te antwoorden in FB laat je zien dat je het inderdaad niet begrijpt)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 29 april 2015 @ 12:54:55 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152120986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef StaceySinger het volgende:
er ontaardt helemaal niks
we leven in een vrij land en iedereen mag post wat ie wil
als je samen met die d66 freak het topic denkt te kunnen gaan aansturen heb je het mis
Ik heb er geen behoefte aan om dit zooitje aan te sturen.

Ik leg het voor aan de mods: Er wordt alleen nog maar off-topic gepost. Er wordt zelfs geen poging gedaan om een verband te leggen met Kris en Lisanne.
De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden en users haken af.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152121139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:54 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb er geen behoefte aan om dit zooitje aan te sturen.

Ik leg het voor aan de mods: Er wordt alleen nog maar off-topic gepost. Er wordt zelfs geen poging gedaan om een verband te leggen met Kris en Lisanne.
De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden en users haken af.
ik heb daar voornamelijk on topic post gezien - er is mogelijk een misdrijf in het spel
Jij hebt het voornamelijk over spinnen en slangen
schiet ook niet op
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 april 2015 @ 13:21:11 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152121729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:54 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb er geen behoefte aan om dit zooitje aan te sturen.

Ik leg het voor aan de mods: Er wordt alleen nog maar off-topic gepost. Er wordt zelfs geen poging gedaan om een verband te leggen met Kris en Lisanne.
De inhoudelijke posts zijn niet meer terug te vinden en users haken af.
Is de rek niet een beetje uit de reeks? Iedereen draait in cirkeltjes en nieuwe info komt er toch ook niet meer bij. Hier en daar een facebook actie maar verder weinig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152122052
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Is de rek niet een beetje uit de reeks? Iedereen draait in cirkeltjes en nieuwe info komt er toch ook niet meer bij. Hier en daar een facebook actie maar verder weinig.
er komen nog allerlei expedities :) lees ik net
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 april 2015 @ 13:37:36 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152122263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er komen nog allerlei expedities :) lees ik net
Voor mijn part wordt dat een apart topic als die expeditie bezig is/er een verslag is?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152122534
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Voor mijn part wordt dat een apart topic als die expeditie bezig is/er een verslag is?
nou er komen nu ineens 3 expedities lees ik
1) schuschuho
2) Domnivoor
3)jackie12 > gaat ook
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 14:07:55 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_152123315
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou er komen nu ineens 3 expedities lees ik
1) schuschuho
2) Domnivoor
3)jackie12 > gaat ook
Alledrie apart?
pi_152123474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alledrie apart?
haha zo te lezen wel
:)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 april 2015 @ 14:18:53 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152123754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou er komen nu ineens 3 expedities lees ik
1) schuschuho
2) Domnivoor
3)jackie12 > gaat ook
Klinkt erg ambitieus. Mooi voer voor een topic maar ik gok maar even dat de reisplannen nog niet geboekt zijn?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 april 2015 @ 14:39:58 #77
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152124440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alledrie apart?
Ik reis niet alleen ;) Ons team bestaat uit Mata, agter, MeloD en ondergetekende.
Ik weet niet wat schuschuho en jackie12 van plan zijn, gaan iig niet met ons mee.

quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:18 schreef jogy het volgende:

Klinkt erg ambitieus. Mooi voer voor een topic maar ik gok maar even dat de reisplannen nog niet geboekt zijn?
Ik ga niets zeggen over de vluchtgegevens. Maar we hebben al aardig wat geld uitgegeven aan de voorbereiding dus ga er maar vanuit dat de plannen serieus zijn ;)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 29 april 2015 @ 15:19:32 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152125716
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik reis niet alleen ;) Ons team bestaat uit Mata, agter, MeloD en ondergetekende.
Ik weet niet wat schuschuho en jackie12 van plan zijn, gaan iig niet met ons mee.

[..]

Ik ga niets zeggen over de vluchtgegevens. Maar we hebben al aardig wat geld uitgegeven aan de voorbereiding dus ga er maar vanuit dat de plannen serieus zijn ;)
Vergeet niet GPS navigatie mee te nemen voor het geval je verdwaald raakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou er komen nu ineens 3 expedities lees ik
1) schuschuho
2) Domnivoor
3)jackie12 > gaat ook
Mooi youtube tv programma 3 expeidties op zoek naar antwoord.

Veel succes allemaal ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 april 2015 @ 15:24:36 #79
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152125881
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vergeet niet GPS navigatie mee te nemen voor het geval je verdwaald raakt.
Is al ingepakt, niet alleen 'voor het geval dat...' We gaan de paden in kaart brengen.
quote:
Mooi youtube tv programma 3 expeidties op zoek naar antwoord.

Veel succes allemaal ;)
Dank je ;)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 29 april 2015 @ 16:19:00 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152127488
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

Ik ga niets zeggen over de vluchtgegevens. Maar we hebben al aardig wat geld uitgegeven aan de voorbereiding dus ga er maar vanuit dat de plannen serieus zijn ;)
Oke, fair enough. Als jullie ervoor zorgen dat het gemor en geruzie in die reeks tot een minimum beperkt kan blijven ben ik al blij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152137060
quote:
Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef StaceySinger het volgende:
Nou; er komen nu ineens 3 expedities, lees ik.
1) schuschuho
2) Domnivoor
3)jackie12 > gaat ook
quote:
Op woensdag 29 april 2015 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Alledrie apart?
't is nu net echt CSI. :D

Inclusief spin-offs.
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 21:45:48 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_152137223
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:40 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

't is nu net echt CSI. :D

Inclusief spin-offs. [ afbeelding ]
En dan komen de speurders elkaar tegen en dan wordt het moord en doodslag.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:48:56 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152137320
quote:
11s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan komen de speurders elkaar tegen en dan wordt het moord en doodslag.
En weer een nieuwe reeks in BNW.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 21:52:37 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_152137448
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:48 schreef jogy het volgende:

[..]

En weer een nieuwe reeks in BNW.
Drie zelfs _O_
  donderdag 30 april 2015 @ 00:20:48 #85
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152141996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Drie zelfs _O_
Mijn grootste nachtmerrie: een eindeloze BNW-reeks over mijn verdwijning....
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152145942
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:20 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Mijn grootste nachtmerrie: een eindeloze BNW-reeks over mijn verdwijning....
We zullen het kort houden: verdronken. Doen alle jonge mannen daar.

Maar even een inhoudelijke reactie, er wordt in het K&L topic momenteel veel over misdrijven gepraat, klopt. Meer als eerder, en wil direct een connectie zien tussen K&L. We proberen zaken daar momenteel in kaart te brengen en hebben een aantal verrassende links gevonden. Zeker de moeite van het uitzoeken waard.
  donderdag 30 april 2015 @ 10:46:38 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152146439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar even een inhoudelijke reactie, er wordt in het K&L topic momenteel veel over misdrijven gepraat, klopt. Meer als eerder, en wil direct een connectie zien tussen K&L. We proberen zaken daar momenteel in kaart te brengen en hebben een aantal verrassende links gevonden. Zeker de moeite van het uitzoeken waard.
Check, klinkt inderdaad onderzoekwaardig ja :). Mooie afsluiter wat betreft de K&L feedback.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152152159
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Check, klinkt inderdaad onderzoekwaardig ja :). Mooie afsluiter wat betreft de K&L feedback.
Alleen jammer dat het niet om links gaat maar om fantasieën van sommige users.
Als je om een bron vraagt, zoals hoe weet je dat een bepaald persoon naast de taalschool woont, krijg je geen respons.
In de zelfde wijk wonen, of aan dezelfde kilometers lange weg wonen betekent nog niet naast elkaar.

Er zijn geen links naar een misdrijf of personen, wel veel users die dat graag beweren.
Om in die rol te blijven wordt informatie regelmatig gemanipuleerd en bewust fout geïnterpreteerd.
Dat maakt mij terughoudender met het plaatsen van een link, voor je het weet gaan sommigen er als ongeleide projectielen mee aan de loop.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 30-04-2015 14:41:53 ]
pi_152152859
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het niet om links gaat maar om fantasieën van sommige users.
Als je om een bron vraagt, zoals hoe weet je dat een bepaald persoon naast de taalschool woont, krijg je geen respons.
In de zelfde wijk wonen, of aan dezelfde kilometers lange weg wonen betekent nog niet naast elkaar.

Er zijn geen links naar een misdrijf of personen, wel veel users die dat graag beweren.
Om in die rol te blijven wordt informatie regelmatig gemanipuleerd en bewust fout geïnterpreteerd.
Dat maakt mij terughoudender met het plaatsen van een link, voor je het weet gaan sommigen er als ongeleide projectielen mee aan de loop.
leuk, maar een grens ligt toch wel bij het posten van een adres/bewijs van een persoon. Dat hoort niet op een forum. Niet mijn adres maar ook niet van een individu aan de andere kant van de wereld.
pi_152153032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

leuk, maar een grens ligt toch wel bij het posten van een adres/bewijs van een persoon. Dat hoort niet op een forum. Niet mijn adres maar ook niet van een individu aan de andere kant van de wereld.
Weer zo'n voorbeeld van het verdraaien van, in dit geval, mijn woorden.
Ik vraag niet om een adres maar om uitleg hoe iemand kan weten waar die persoon precies woont.
Er zijn daar geen huisnummers, in dat gedeelte van Alto Boquete, alleen namen van kilometers lange wegen waar mensen wonen.

Als je dat niet kunt uitleggen is het zinloos om in het topic zoiets als feit te posten.
pi_152153041
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het niet om links gaat maar om fantasieën van sommige users.
Als je om een bron vraagt, zoals hoe weet je dat een bepaald persoon naast de taalschool woont, krijg je geen respons.
In de zelfde wijk wonen, of aan dezelfde kilometers lange weg wonen betekent nog niet naast elkaar.

Er zijn geen links naar een misdrijf of personen, wel veel users die dat graag beweren.
Om in die rol te blijven wordt informatie regelmatig gemanipuleerd en bewust fout geïnterpreteerd.
Dat maakt mij terughoudender met het plaatsen van een link, voor je het weet gaan sommigen er als ongeleide projectielen mee aan de loop.
_O_ _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 30 april 2015 @ 16:02:24 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152154369
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het niet om links gaat maar om fantasieën van sommige users.
Als je om een bron vraagt, zoals hoe weet je dat een bepaald persoon naast de taalschool woont, krijg je geen respons.
In de zelfde wijk wonen, of aan dezelfde kilometers lange weg wonen betekent nog niet naast elkaar.

Er zijn geen links naar een misdrijf of personen, wel veel users die dat graag beweren.
Om in die rol te blijven wordt informatie regelmatig gemanipuleerd en bewust fout geïnterpreteerd.
Dat maakt mij terughoudender met het plaatsen van een link, voor je het weet gaan sommigen er als ongeleide projectielen mee aan de loop.
Het hele BNW forum hangt van aannames en veronderstellingen aan elkaar dus dat is niet echt specifiek een probleem in K&L, persoonsgegevens zijn een no-no maar dat neemt inderdaad niet weg dat er wel een gebied aangegeven kan worden misschien, zo iets. Maar het in kaart brengen van (verdachte) misdadigers en ongure personen om te kijken hoe groot de kans is dat K&L toch door een misdaad zijn omgebracht vind ik geen slechte manier van werken op zich. Er zitten zo veel verschrikkelijk grote gaten in de handel en wandel van K&L dat die (misschien te) makkelijk zijn aan te vullen met niet te verifiëren brainfarts. 'God of the Gaps' alleen dan anders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 30 april 2015 @ 16:03:19 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152154388
Gekift buiten dit topic houden graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152154468
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Het hele BNW forum hangt van aannames en veronderstellingen aan elkaar dus dat is niet echt specifiek een probleem in K&L, persoonsgegevens zijn een no-no maar dat neemt inderdaad niet weg dat er wel een gebied aangegeven kan worden misschien, zo iets. Maar het in kaart brengen van (verdachte) misdadigers en ongure personen om te kijken hoe groot de kans is dat K&L toch door een misdaad zijn omgebracht vind ik geen slechte manier van werken op zich. Er zitten zo veel verschrikkelijk grote gaten in de handel en wandel van K&L dat die (misschien te) makkelijk zijn aan te vullen met niet te verifiëren brainfarts. 'God of the Gaps' alleen dan anders.
Ze doen maar natuurlijk, ik wilde gewoon reageren op de bewering dat er verrassende nieuwe links naar misdaad waren. Dat slaat nergens op nl.

Wel worden er nu inwoners van Boquete persoonlijk te kijk gezet terwijl er geen enkele link is naar K en L. Ik persoonlijk vind dat als je man en paard gaat noemen je daar wel een onderbouwing voor moet hebben.
pi_152155546
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:07 schreef Grijzemassa het volgende:
te kijk gezet
te kijk gezet ?
alle info over die criminelen uit Boquete komt van het Boquete ning forum :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152155825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:47 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

te kijk gezet ?
alle info over die criminelen uit Boquete komt van het Boquete ning forum :)
Dat weet ik en daar worden ze niet in verband gebracht met K en L.
Daar wordt besproken wat ze wel gedaan hebben.
Ze op een forum zetten waar door users gezocht wordt naar eventuele daders van een eventuele moord op K en L is toch heel wat stappen verder.
pi_152155928
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef Grijzemassa het volgende:
eventuele daders
en naar eventuele daders zoeken mag niet ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152156045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en naar eventuele daders zoeken mag niet ?
Jawel dat doe ik al van het begin af aan. Ik ben ook deze gasten tegengekomen op het internet en heb ze nageplozen. Maar geen link gevonden met K en L dus hun foto's en privegegevens niet in het topic geplaatst.
Wel over FG gepost omdat hij regelmatig in het Changuinola gebied verbleef, dat vond ik wel interessant gezien zijn uitspraken over ontmoetingen met toeristen in dat gebied en zijn houding t.o.v. vrouwen in het algemeen.
  donderdag 30 april 2015 @ 17:45:34 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152156761
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:08 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Jawel dat doe ik al van het begin af aan. Ik ben ook deze gasten tegengekomen op het internet en heb ze nageplozen. Maar geen link gevonden met K en L dus hun foto's en privegegevens niet in het topic geplaatst.
Wel over FG gepost omdat hij regelmatig in het Changuinola gebied verbleef, dat vond ik wel interessant gezien zijn uitspraken over ontmoetingen met toeristen in dat gebied en zijn houding t.o.v. vrouwen in het algemeen.
Maar jij verzoekt dus meer terughoudendheid in het uiten van verdachtmakingen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152156973
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar jij verzoekt dus meer terughoudendheid in het uiten van verdachtmakingen?
Ik denk dat ik ook voor de verstandige deelnemers spreek als ik vraag om een uitgewerkt scenario juist niet bestaande uit eerst allerlei ongerelateerde criminaliteit zoeken en dat krampachtig aan Kris en Lisanne linken, maar precies het omgekeerde; een anonieme case maken voor een bepaald type misdaad en ruwe misdadiger, uitgaande van de feiten en daar dan eventueel mogelijke namen bij zoeken....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152156978
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar jij verzoekt dus meer terughoudendheid in het uiten van verdachtmakingen?
Ik denk dat namen en foto's plaatsen in een topic waar het gaat over eventuele moord of doodslag nogal ver gaan, maar kan eventueel als achtergrond informatie over Boquete gezien worden.
Dat het dan nieuwe links met het drama van K en L genoemd worden vind ik zot.
pi_152157082
Ik vind mijzelf een uiterst verstandige deelnemer O-) ; (giftige) planten en gevaarlijke diersoorten zijn in kaart gebracht, bewoners van de streek met een criminele achtergrond kunnen evenzo goed in kaart gebracht worden. Dat van hen namen ( en delicten) bekend zijn, hebben ze aan het door hen gepleegde delict te danken. Die gegevens zijn vrij op het internet te vinden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152157132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:03 schreef Lutalo het volgende:
Ik vind mijzelf een uiterst verstandige deelnemer O-) ; (giftige) planten en gevaarlijke diersoorten zijn in kaart gebracht, bewoners van de streek met een criminele achtergrond kunnen evenzo goed in kaart gebracht worden. Dat van hen namen ( en delicten) bekend zijn, hebben ze aan het door hen gepleegde delict te danken. Die gegevens zijn vrij op het internet te vinden.
Daar ben ik het mee eens, alleen de bewering dat het om verrassende nieuwe links gaat vind ik niet kunnen.
Zeg er dan eerlijk bij, we hebben info over (ex)criminelen die in Boquete wonen maar verder niets.
  donderdag 30 april 2015 @ 18:11:52 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152157208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:03 schreef Lutalo het volgende:
Ik vind mijzelf een uiterst verstandige deelnemer O-) ; (giftige) planten en gevaarlijke diersoorten zijn in kaart gebracht, bewoners van de streek met een criminele achtergrond kunnen evenzo goed in kaart gebracht worden. Dat van hen namen ( en delicten) bekend zijn, hebben ze aan het door hen gepleegde delict te danken. Die gegevens zijn vrij op het internet te vinden.
Dat zaken op internet te vinden zijn maakt het nog niet toegestaan om het op fok neer te gooien. Straks maar even de bezem door dat topic halen blijkbaar. Anonimiseer de verdachten (balkje voor de ogen, alleen voornaam + eerste letter van de achternaam) en omcirkel het gebied waar ze wonen en dan is het wat mij betreft in orde. Kunnen jullie toch de heksenjacht speurtocht voortzetten en bespreken maar is het allemaal niet zo open en bloot.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 30 april 2015 @ 18:15:22 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_152157256
Dat staat ook al heel lang in de topicpointers, maar die worden blijkbaar niet gelezen.
pi_152157260
Ik vind dat hele topic echt in- en in triest en een schandvlek voor FOK!. Echt. Gooi die hele boel toch weg. Het heeft sowieso helemaal niets met BNW te maken.

#modszijnookusers #myviewsaremyown
Ja doei.
  Moderator donderdag 30 april 2015 @ 18:19:26 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_152157335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat hele topic echt in- en in triest en een schandvlek voor FOK!. Echt. Gooi die hele boel toch weg. Het heeft sowieso helemaal niets met BNW te maken.

#modszijnookusers #myviewsaremyown
Ja, ben het met je eens. Het gaat van kwaad tot erger. Alles wordt maar neergeplempt. Mensen verdacht gemaakt, met naam en toenaam.
En dan de vraag om sponsoring en dan gaan er uiteindelijk 3 expedities op pad. Hopelijk komen ze elkaar niet tegen daar anders hebben we straks weer een verdwijning uit te pluizen.
  donderdag 30 april 2015 @ 18:32:40 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152157611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat hele topic echt in- en in triest en een schandvlek voor FOK!. Echt. Gooi die hele boel toch weg. Het heeft sowieso helemaal niets met BNW te maken.

#modszijnookusers #myviewsaremyown
_O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152157688
Dus.
Ja doei.
  donderdag 30 april 2015 @ 18:41:30 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152157808
Verder ontspoort dat topic momenteel totaal niet ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 april 2015 @ 19:34:27 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152159371
Er wordt wat gekift en meteen geroep om het aan banden leggen van het topic. Ik vind jogy juist een verademing. Bekijkt het wat relaxter en zoekt geen stok om mee te slaan maar geeft meer ruimte voor out of the box denken. En houdt toch de regels van het forum in de gaten. Mijn complimenten.
  donderdag 30 april 2015 @ 19:36:31 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152159442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hopelijk komen ze elkaar niet tegen daar anders hebben we straks weer een verdwijning uit te pluizen.
reden te meer om betrokken te blijven
  donderdag 30 april 2015 @ 20:00:12 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152160138
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:41 schreef Copycat het volgende:
Verder ontspoort dat topic momenteel totaal niet ...
Het hele topic is in een ravijn geflikkerd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 30 april 2015 @ 20:02:42 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152160223
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:00 schreef jogy het volgende:

Het hele topic is in een ravijn geflikkerd.
Geduwd zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 april 2015 @ 20:16:02 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152160665
Kwestie van tijd tot het topic echt vermoord is.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:20:18 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152160800
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Marrije het volgende:
Kwestie van tijd tot het topic echt vermoord is.
Misschien, dat is aan hun. Hopelijk in ieder geval na ieders trip naar de plek des onheils en mocht dat niet zo zijn mogen ze de reizen wat mij betreft wel hier openen als een soort 'special edition'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152162396
weg

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 21:08:07 ]
  donderdag 30 april 2015 @ 21:08:08 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152162445
Reactie op edit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152168495
Het zal me een ban kosten, jullie weten hier ook hoe het komt dat het topic K&L steeds uitmondt in oeverloze discussies. Jammer, jogy doet het erg goed! En Fogel ook.

Feit blijft dat er geen ruimte is voor mensen die aan een misdrijf denken. En die zijn er genoeg.
D'r klopt geen bal van, kijk even naar de belschema.

Jammer dat een paar individuen zo de sfeer binnen een topic kunnen bepalen.
Leeftijd binnen het topic ligt hoog, heel hoog. Veel vrouwen en die worden constant in de hoek gezet.
Ja en dan staan bij mij de haren overeind en ik reageer, fel dat klopt.

Onze mond gaat hier gesnoerd worden, fijn als er straks weer wat meiden "weg" zijn. In Panama hebben ze niets onderzocht, de overheid hier heeft niets onderzocht en wij mogen dus ook niets onderzoeken? Boquete is veilig, nou die zin kan echt uit de boeken.

Is dat waar fok voor staat? Hoop het toch van niet.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:14:25 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152169413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zal me een ban kosten, jullie weten hier ook hoe het komt dat het topic K&L steeds uitmondt in oeverloze discussies. Jammer, jogy doet het erg goed! En Fogel ook.

Feit blijft dat er geen ruimte is voor mensen die aan een misdrijf denken. En die zijn er genoeg.
D'r klopt geen bal van, kijk even naar de belschema.

Jammer dat een paar individuen zo de sfeer binnen een topic kunnen bepalen.
Leeftijd binnen het topic ligt hoog, heel hoog. Veel vrouwen en die worden constant in de hoek gezet.
Ja en dan staan bij mij de haren overeind en ik reageer, fel dat klopt.

Onze mond gaat hier gesnoerd worden, fijn als er straks weer wat meiden "weg" zijn. In Panama hebben ze niets onderzocht, de overheid hier heeft niets onderzocht en wij mogen dus ook niets onderzoeken? Boquete is veilig, nou die zin kan echt uit de boeken.

Is dat waar fok voor staat? Hoop het toch van niet.
Je hoeft je de mond niet te laten snoeren hoor, als er iemand over de schreef gaat rapporteer en negeer je het en dan kijken we ernaar. Het is een scherpe discussie met meningen recht tegenover elkaar en dan krijg je ook de cirkeldiscussie die jullie al een tijd hebben. Doe je niks aan. En ik zie niet hoe dit een ban oplever. Het is Feedback, daar staat het topic voor. Soms is de beste optie gewoon om je niet op te laten naaien en het van je af te laten glijden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:29:01 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152169734
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hoeft je de mond niet te laten snoeren hoor, als er iemand over de schreef gaat rapporteer en negeer je het en dan kijken we ernaar. Het is een scherpe discussie met meningen recht tegenover elkaar en dan krijg je ook de cirkeldiscussie die jullie al een tijd hebben. Doe je niks aan. En ik zie niet hoe dit een ban oplever. Het is Feedback, daar staat het topic voor. Soms is de beste optie gewoon om je niet op te laten naaien en het van je af te laten glijden.
Tenzij elk serieus en goed bedoelde discussie wordt onderbroken, tot op het persoonlijke en grove af. Ik weet ook wel dat de meningen sterk verdeeld zijn. En gelukkig, hier in Nederland mag dat, het is alleen zo vermoeiend.

Enfin ik heb het gemeld. Ik vind dat je het goed doet!
Gezien de post van GM op 3 maart over de taxichauffeur en de reactie in de media erop. Ik denk dan men hier meeleest. Gaat het over de scheef dan verwacht ik zeker een slotje, tot die tijd ben ik niet te overtuigen van een ongeluk.

bedankt voor je reactie!
pi_152201630
dat gebedel om geld gaat maar door

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152202222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 08:15 schreef StaceySinger het volgende:
dat gebedel om geld gaat maar door

[ afbeelding ]
Mag zoiets eigenlijk van de policy van Fok? Serieuze vraag.
pi_152202226
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mag zoiets eigenlijk van de policy van Fok? Serieuze vraag.
nee mag niet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152202472
Schei dan uit met uitlokken.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152202602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat hele topic echt in- en in triest en een schandvlek voor FOK!. Echt. Gooi die hele boel toch weg. Het heeft sowieso helemaal niets met BNW te maken.
QFT


Digitale ramptoerisme en sensatiezoekerij is geen BNW. Ook de behoefte om een trieste gebeurtenis te reduceren tot een spelletje toetsenbordcluedo is geen BNW. Ik zeg: flikker het weg.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 10:21:03 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152202710
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
een spelletje toetsenbordcluedo
Spijker --> kop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152202948
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

QFT

Digitale ramptoerisme en sensatiezoekerij is geen BNW. Ook de behoefte om een trieste gebeurtenis te reduceren tot een spelletje toetsenbordcluedo is geen BNW. Ik zeg: flikker het weg.
Dat zou op korte termijn best eens kunnen gebeuren: met als reden 'er wordt geruzied en om geld gevraagd.'
Daar is dan wel op aangestuurd, maar goed, dan heb je tenminste een legitieme reden tot sluiten.
Weer een paar 'Fokkers' blij toch?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152202989
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:40 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dat zou op korte termijn best eens kunnen gebeuren: met als reden 'er wordt geruzied en om geld gevraagd.'
Daar is dan wel op aangestuurd, maar goed, dan heb je tenminste een legitieme reden tot sluiten.
Weer een paar 'Fokkers' blij toch?
:')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:29:37 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152206088
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:40 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dat zou op korte termijn best eens kunnen gebeuren: met als reden 'er wordt geruzied en om geld gevraagd.'
Daar is dan wel op aangestuurd, maar goed, dan heb je tenminste een legitieme reden tot sluiten.
Weer een paar 'Fokkers' blij toch?
precies dit ging ook al door mijn hoofd
pi_152206220
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

precies dit ging ook al door mijn hoofd
ze komen nu expres herrie trappen in de hoop dat het topic gesloten gaat worden .
dan hebben ze het geld binnen en dan hoor je er nooit meer iets van ze
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152206383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ze komen nu expres herrie trappen in de hoop dat het topic gesloten gaat worden .
dan hebben ze het geld binnen en dan hoor je er nooit meer iets van ze
Wie bedoel je met 'ze'?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:05:48 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152209508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 08:15 schreef StaceySinger het volgende:
dat gebedel om geld gaat maar door

[ afbeelding ]
Verwijderd en die van jou ook. Inclusief persoonsgegevens uit het vorige topic van jouw hand. Dus niet zo schijnheilig. Maar we gaan door met het gezeur begrijp ik? Kan ik mijn conclusies trekken?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152209671
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Verwijderd en die van jou ook. Inclusief persoonsgegevens uit het vorige topic van jouw hand. Dus niet zo schijnheilig. Maar we gaan door met het gezeur begrijp ik? Kan ik mijn conclusies trekken?
Welke persoon gegevens zou ik gepost hebben?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:49:15 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152210638
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Verwijderd en die van jou ook. Inclusief persoonsgegevens uit het vorige topic van jouw hand. Dus niet zo schijnheilig. Maar we gaan door met het gezeur begrijp ik? Kan ik mijn conclusies trekken?
ik zou het jammer vinden als een paar het, moedwillig of niet, kunnen verpesten voor de anderen. Dit topic heeft ook veel users die niet dagelijks van zich laten horen maar af en toe nog wel wat willen toevoegen.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:08:39 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152211088
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Welke persoon gegevens zou ik gepost hebben?
Die sponsoring post had ik inderdaad verkeerd opgevat, excuus. in het vorige topic had je een post waar de voor en achternaam van ingrid in voor kwam die ik heb verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152211318
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Die sponsoring post had ik inderdaad verkeerd opgevat, excuus. in het vorige topic had je een post waar de voor en achternaam van ingrid in voor kwam die ik heb verwijderd.
dat je dan dit neerzet > Dus laten we even niet schijnheilig gaan doen.> bevalt me niet.
Iemand schijnheilig noemen is zowat de ergste kwalificatie die er is .
ook de zin > gaan door met het gezeur > bevalt me niet
Om geld bedelen hier op Fok is tegen alle forum regels
Als iemand er dat iets over zegt noem jij dat gezeur ???
En als mensen om geld bedelen laat jij dat toe ?

[ Bericht 7% gewijzigd door StaceySinger op 02-05-2015 17:45:07 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152229105
Bevalt me niet _O-

oh jee :')
Ich hock in meinem Bonker
pi_152230296
zondag 3 mei 2015 @ 11:42:35 #262
StaceySingerStaceySinger heeft geen premium account

quote:
wel sneu voor al die mensen die geld hebben gestort
Qui beneficium dedit, taceat; narret, qui accepit
Kan er even naar dit bericht gekeken worden?
't Gezeik over geld begint weer.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zondag 3 mei 2015 @ 13:17:07 #140
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152231322
Kan er iets aan deze trol gedaan worden a.u.b.?
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:02 schreef bladwijzer het volgende:

Voor sommigen heeft dit topic zijn taak nu bijna volbracht.
De laatste stuiptrekkingen van hun inbreng, nog even elke gelegenheid aangrijpen om de expeditie onder de aandacht te brengen.

Gaat vanzelf over dus ;)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152231461
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
Kan er iets aan deze trol gedaan worden a.u.b.?

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij zijn goed voorbereid en gemotiveerd.

[..]

Mee eens. Narro qui accepi :Y
Maar we gaan het niet over fondsenwerving hebben. Lees de topicpointer.
Ik geef gewoon mijn mening over het geleur voor een expeditie.

Daarnaast ben ik hoofdzakelijk bezig met het deelnemen aan de discussie over wat er met Kris en Lisanne gebeurd kan zijn, in tegenstelling jou. Jij popt alleen nog tevoorschijn als je het woord "expeditie" of "fondsenwerving" er in kan gooien.
pi_152231579
Met het woord expeditie is niets mis, fondsenwerving via het topic is verboden (prima), maar de inhoudelijke vragen die mensen hebben zijn niet alleen zeer ontopic maar ook erg constructief.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152231586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat hele topic echt in- en in triest en een schandvlek voor FOK!. Echt. Gooi die hele boel toch weg. Het heeft sowieso helemaal niets met BNW te maken.

#modszijnookusers #myviewsaremyown
Nogmaals: dit dus.
pi_152231646
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:30 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nogmaals: dit dus.
Noch motorbloempje noch jij zijn deelnemer aan het topic. Waarom dan anderen beletten het wel te bespreken? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152231797
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Noch motorbloempje noch jij zijn deelnemer aan het topic. Waarom dan anderen beletten het wel te bespreken? :')
Lezen kunnen we allemaal gelukkig, het staat op het internet. In mijn optiek is het een schandelijke vertoning die niet op FOK thuis hoort. Daarvoor hoef ik daar niet mee te posten, sterker nog, beter van niet zelfs.
pi_152231811
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:30 schreef El_Matador het volgende:
Met het woord expeditie is niets mis, fondsenwerving via het topic is verboden (prima), maar de inhoudelijke vragen die mensen hebben zijn niet alleen zeer ontopic maar ook erg constructief.
Eventuele interessante bevindingen zijn exclusief voor de sponsers.
Is jullie beslissing natuurlijk en dat mag, maar speel geen spelletjes dan.
Jullie insteek is niet om aan de discussie in het topic bij te dragen met een expeditie, maar om zoveel mogelijk info te verzamelen om vervolgens buiten het topic om daar iets mee te doen.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:45:40 #147
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152231905
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:40 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Eventuele interessante bevindingen zijn exclusief voor de sponsers.
Onzin.
quote:
Is jullie beslissing natuurlijk en dat mag, maar speel geen spelletjes dan.
Jullie insteek is niet om aan de discussie in het topic bij te dragen met een expeditie, maar om zoveel mogelijk info te verzamelen om vervolgens buiten het topic om daar iets mee te doen.
Nog meer onzin. Hoort niet thuis in een feedback-topic.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152231965
quote:
13s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Onzin.

[..]

Nog meer onzin. Hoort niet thuis in een feedback-topic.
Ik begrijp dat je dit erg graag verwijderd wil hebben.
Het is de uitleg op mijn reacties, naar aanleiding van jouw beschuldiging dat ik een trol ben.

Mata heeft het overigens in het topic bevestigd, wie betaald krijgt info en wie niet betaald niet, waren zijn woorden.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:05:00 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152232263
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Noch motorbloempje noch jij zijn deelnemer aan het topic. Waarom dan anderen beletten het wel te bespreken? :')
Omdat de reeks is vervallen in een neergaande cyclus van kinderachtigheid, er niets toevoegends meer uit komt en het eigenlijk niet meer is dan een groep navelstaarders die elkaar verwijten dat ze verkeerd zitten.

In den beginne was er misschien nog wel iets BNW erigs aan de reeks maar dat is al tijden niet meer zo en het is op het moment zo moderator intensief dat elke keer als ik op BNW zit ik de helft van mijn tijd aan het verdoen ben aan het kijken wie wat heeft gezegd en wie nou weer op welke tere teentjes heeft gestaan.

De waarschuwing in dat topic was bedoelt om jullie weer uit elkaar te krijgen en volwassen te laten doen, helaas heeft die waarschuwing een backfire veroorzaakt die ervoor gezorgd heeft dat dit deel alleen al 12(!) topicreports heeft gehad. Dat is 3 keer zo veel als ik normaal in een week krijg in heel BNW.

Dus de afwezigheid van BNW content plus de intensiviteit van moderatie die het nodig heeft maakt het voor mij en mijn collega heel aanlokkelijk om de reeks af te laten zinken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152232365
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat de reeks is vervallen in een neergaande cyclus van kinderachtigheid, er niets toevoegends meer uit komt en het eigenlijk niet meer is dan een groep navelstaarders die elkaar verwijten dat ze verkeerd zitten.

In den beginne was er misschien nog wel iets BNW erigs aan de reeks maar dat is al tijden niet meer zo en het is op het moment zo moderator intensief dat elke keer als ik op BNW zit ik de helft van mijn tijd aan het verdoen ben aan het kijken wie wat heeft gezegd en wie nou weer op welke tere teentjes heeft gestaan.

De waarschuwing in dat topic was bedoelt om jullie weer uit elkaar te krijgen en volwassen te laten doen, helaas heeft die waarschuwing een backfire veroorzaakt die ervoor gezorgd heeft dat dit deel alleen al 12(!) topicreports heeft gehad. Dat is 3 keer zo veel als ik normaal in een week krijg in heel BNW.

Dus de afwezigheid van BNW content plus de intensiviteit van moderatie die het nodig heeft maakt het voor mij en mijn collega heel aanlokkelijk om de reeks af te laten zinken.
Het zou misschien gescheeld hebben als users die het topic keer op keer misbruiken door sponsering onder de aandacht te brengen, na 1 waarschuwing een ban hadden gekregen.

Het heeft nl. veel onrust veroorzaakt en regelmatig de discussie in die richting laten afzakken.
pi_152232504
quote:
15s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Noch motorbloempje noch jij zijn deelnemer aan het topic. Waarom dan anderen beletten het wel te bespreken? :')
Ik ben ook geen deelnemer. Toen het topic nog in NWS stond heb ik het ooit gewaagd kritiek te uiten waarop me door het kliekje dat nu grotendeels in BNW zit, waaronder jij zelf, min of meer verzocht werd op te rotten als het topic me niet beviel. StaceySinger vond het zelfs nodig me er DM over te sturen. Ik word bijna onpasselijk van de egootjes die zichzelf geweldig vinden en geen tegenspraak dulden.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:18:11 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152232556
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:09 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Het zou misschien gescheeld hebben als users die het topic keer op keer misbruiken door sponsering onder de aandacht te brengen, na 1 waarschuwing een ban hadden gekregen.

Het heeft nl. veel onrust veroorzaakt en regelmatig de discussie in die richting laten afzakken.
Als het fondsenwerving nou het enige was waar jullie over aan het klagen waren was het nog niet zo erg geweest. Helaas is dat dus niet zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152232594
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus de afwezigheid van BNW content plus de intensiviteit van moderatie die het nodig heeft maakt het voor mij en mijn collega heel aanlokkelijk om de reeks af te laten zinken.
Is het dan een idee om de hele reeks maar helemaal van het internet te laten verdwijnen? Een slot op het inwerpen van nog meer bagger zetten maar de kliko wel open laten staan als rottend archief voor perverse lurkers komt ook raar over.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:21:17 #154
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152232625
@jogy, excuses voor de overkill aan topicreports. maar het zit me nogal hoog dat men mij hier voortdurend loopt aan te vallen.
Het is jammer dat het niveau zo ver is gedaald :(
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152232804
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het fondsenwerving nou het enige was waar jullie over aan het klagen waren was het nog niet zo erg geweest. Helaas is dat dus niet zo.
Ik denk wel dat dat hetgene is wat het meeste onrust en gebekvecht heeft veroorzaakt in het topic.
In ieder geval de laatste maanden.
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 14:29:48 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_152232863
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het fondsenwerving nou het enige was waar jullie over aan het klagen waren was het nog niet zo erg geweest. Helaas is dat dus niet zo.
Fondsenwerving was vanaf het begin al niet de bedoeling.
pi_152233130
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fondsenwerving was vanaf het begin al niet de bedoeling.
Maar het heeft wel veel te lang geduurd voor er eens een keer naar gekeken werd.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:43:35 #158
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152233308
Ik begrijp eigenlijk nidt waarom het zo'n teer punt is. Ok het mag niet, nou klaar. Als je het voorbij ziet komen plaats je een tr. Hoeft er ook geen discussie over te zijn in het topic. Wil je toch iets kwijt dan stuur je een dm pm.

Zo zonde om dat een van de redenen te laten zijn om het topic te laten sluiten.
  zondag 3 mei 2015 @ 14:44:25 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152233349
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:19 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Is het dan een idee om de hele reeks maar helemaal van het internet te laten verdwijnen? Een slot op het inwerpen van nog meer bagger zetten maar de kliko wel open laten staan als rottend archief voor perverse lurkers komt ook raar over.
_O-. Lijkt me ook weer wat overtrokken hoor, en te veel werk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 14:46:18 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_152233416
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:38 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Maar het heeft wel veel te lang geduurd voor er eens een keer naar gekeken werd.
Nee hoor. Dat is meteen verboden. Dat er door Mata nu steeds weer op gezinspeeld wordt is erg jammer.
pi_152233511
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is meteen verboden. Dat er door Mata nu steeds weer op gezinspeeld wordt is erg jammer.
Niet alleen Mata, het hele clubje dat dit topic commercieel probeert uit te baten.
pi_152233805
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:25 schreef Lutalo het volgende:
zondag 3 mei 2015 @ 11:42:35 #262
StaceySingerStaceySinger heeft geen premium account

[..]

Kan er even naar dit bericht gekeken worden?
't Gezeik over geld begint weer.
Voor de hypocriete lezers:

Bovenstaang bericht heb ik vandaag 'plop' voorbij zien komen, heb er een melding van gemaakt en het hier op dit topic gepost.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152234466
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is meteen verboden. Dat er door Mata nu steeds weer op gezinspeeld wordt is erg jammer.
Gisterenavond ging alles goed dan komt er iemand van die (E) leden en dan is meteen de sfeer verpest. Waarom laten de mods dit toe? keer op keer beginnen ze over die (E)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152234569
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:09 schreef Blaadjes het volgende:
Bevalt me niet _O-

oh jee :')
Gaat het om de vorm of de inhoud?
Voor zover ik weet is hij geen mod geweest, dus zou hij gewoon zijn mening moeten mogen geven.
pi_152235140
Is het K&L topicreeksje nog wel BNW eigenlijk? Ik zie er niet zoveel conspiracy in eigenlijk. Meer waarheidsvinding maar dit forumdeel is eigenlijk niet het privé detective hok. Maar goed, misschien ben ik dan aan het muggen ziften. Als ik jogy was wist ik het wel; lekker naar een ander hok :P
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 15:44:51 #166
45833 crew  Fogel
pi_152235386
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Gisterenavond ging alles goed dan komt er iemand van die (E) leden en dan is meteen de sfeer verpest. Waarom laten de mods dit toe? keer op keer beginnen ze over die (E)
Een beter BNW begint bij jezelf zei ik een hele poos geleden, maar helaas blijkt dat veel mensen grote moeite hebben om normaal en beschaafd te communiceren. Dat is niet de schuld van de mods, maar van de users.

Mods hebben een leven en hebben betere dingen te doen dan 24/7 de kleuterjuf uit te hangen voor een stel mensen die zich proberen te profileren als volwassenen maar zich helaas niet zo kunnen gedragen. Zie een langere post van Jogy eerder in FB.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_152235595
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

Een beter BNW begint bij jezelf zei ik een hele poos geleden, maar helaas blijkt dat veel mensen grote moeite hebben om normaal en beschaafd te communiceren. Dat is niet de schuld van de mods, maar van de users.

Mods hebben een leven en hebben betere dingen te doen dan 24/7 de kleuterjuf uit te hangen voor een stel mensen die zich proberen te profileren als volwassenen maar zich helaas niet zo kunnen gedragen. Zie een langere post van Jogy eerder in FB.
Er zijn een paar users die er belang bij hebben dat het topic binnenkort gesloten wordt, omdat ze omwille van hun project een eind aan het verhaal willen hebben. Zodat ze binnenkort ergens anders in het voetlicht kunnen treden. Het ziet er naar uit dat het ze nog gaat lukken ook ;(
  zondag 3 mei 2015 @ 16:08:27 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152236001
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is meteen verboden. Dat er door Mata nu steeds weer op gezinspeeld wordt is erg jammer.
Deze keer kon ik er weinig van terugvinden wat mata de schuld in de schoenen zou kunnen schuiven. StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op en mata en domnivoor reageerde daar alleen op.

Maar topic is weer opgeschoond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152236183
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze keer kon ik er weinig van terugvinden wat mata de schuld in de schoenen zou kunnen schuiven. StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op en mata en domnivoor reageerde daar alleen op.

Maar topic is weer opgeschoond.
StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op ?????
ik heb geen Fonds en zamel geen geld in

wil je nog even reageren op post #137
dat je dan dit neerzet > Dus laten we even niet schijnheilig gaan doen.> bevalt me niet.
Iemand schijnheilig noemen is zowat de ergste kwalificatie die er is .
ook de zin > gaan door met het gezeur > bevalt me niet
Om geld bedelen hier op Fok is tegen alle forum regels
Als iemand er dat iets over zegt noem jij dat gezeur ???
En als mensen om geld bedelen laat jij dat toe ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 mei 2015 @ 16:19:55 #170
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152236230
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze keer kon ik er weinig van terugvinden wat mata de schuld in de schoenen zou kunnen schuiven. StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op en mata en domnivoor reageerde daar alleen op.

Maar topic is weer opgeschoond.
Bedankt.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_152236254
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op ?????
ik heb geen Fonds en zamel geen geld in

wil je nog even reageren op post #137
dat je dan dit neerzet > Dus laten we even niet schijnheilig gaan doen.> bevalt me niet.
Iemand schijnheilig noemen is zowat de ergste kwalificatie die er is .
ook de zin > gaan door met het gezeur > bevalt me niet
Om geld bedelen hier op Fok is tegen alle forum regels
Als iemand er dat iets over zegt noem jij dat gezeur ???
En als mensen om geld bedelen laat jij dat toe ?
Doe eens niet zo vervelend zeg, je gooit je eigen glazen in.
pi_152236263
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als iemand er dat iets over zegt noem jij dat gezeur ???
En als mensen om geld bedelen laat jij dat toe ?
En of het melden kan stoppen want mods hebben wel wat anders te doen. :')
pi_152236315
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En of het melden kan stoppen want mods hebben wel wat anders te doen. :')
Dat is lezen wat je wil lezen en hetzelfde als zeggen dat mata (alles behalve mijn vriend) over fondsen blabla begint terwijl dat niet zo was.
pi_152236570
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is lezen wat je wil lezen en hetzelfde als zeggen dat mata (alles behalve mijn vriend) over fondsen blabla begint terwijl dat niet zo was.
Ja het was al weer 1 hele dag geleden dat hij er over begon.
Niet zeuren dus, er zit progressie in :D
BNW / Kris & Lisanne #209 - De geplande expedities naar Boquete
  zondag 3 mei 2015 @ 16:34:45 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152236637
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

StacySinger gooide zelf het fondsenballetje weer op ?????
ik heb geen Fonds en zamel geen geld in

wil je nog even reageren op post #137
dat je dan dit neerzet > Dus laten we even niet schijnheilig gaan doen.> bevalt me niet.
Iemand schijnheilig noemen is zowat de ergste kwalificatie die er is .
ook de zin > gaan door met het gezeur > bevalt me niet
Om geld bedelen hier op Fok is tegen alle forum regels
Als iemand er dat iets over zegt noem jij dat gezeur ???
En als mensen om geld bedelen laat jij dat toe ?
K&L Zit vol met gezeur ja, bevalt het je niet. Jammer, zeur dan minder. Lost het zichzelf op. Jullie zijn nu een stel kleinzerige kinderen die bij elke boe of bah over de zeik gaan.

De eerste keer dat ik je schijnheilig noemde zat ik er inderdaad naast, excuus daarvoor. Gelukkig voor mij en helaas voor jou begon je zelf later over het fondsenwerven en dat je het zielig vond voor degene die al gedoneerd hadden en de reactie daarop rapporteerde je als fondsenwerving. Mja, dat noem ik schijnheilig dus daar is die weer. Eigen schuld.

Fondsenwerving in het topic is een no-go, en ook erover beginnen om reacties uit te lokken is een no-go, is dat nu duidelijk?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152236708
Er moet gewoon 220V gezet worden op het aangrijpen van elke gelegenheid om het vakantiefonds weer een keertje te noemen door degenen die erachter zitten. Meteen braaien als één van de vier het nog een keer noemt, welke aanleiding ze daarvoor ook maar gebruiken. En in welke achterbakse subliminal dubbelontkennende fuck het ook maar gegoten wordt. Althans in dit topic!
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 16:41:15 #177
45833 crew  Fogel
pi_152236823
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En of het melden kan stoppen want mods hebben wel wat anders te doen. :')
Als het kleutergedrag stopt, stoppen de meldingen ook.
Maar ik heb weinig vertrouwen dat mensen zich beschaafd kunnen en/of willen gedragen, dus het melden zal vast doorgaan.
Wederom, het probleem ligt bij de users die dit niet kunnen of willen snappen, niet bij de mods.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_152236853
quote:
6s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:31 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ja het was al weer 1 hele dag geleden dat hij er over begon.
Niet zeuren dus, er zit progressie in :D
BNW / Kris & Lisanne #209 - De geplande expedities naar Boquete
Mooie TT ook. :D
Make my day!
pi_152237444
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef jogy het volgende:

[..]

K&L Zit vol met gezeur ja, bevalt het je niet. Jammer, zeur dan minder. Lost het zichzelf op. Jullie zijn nu een stel kleinzerige kinderen die bij elke boe of bah over de zeik gaan.

De eerste keer dat ik je schijnheilig noemde zat ik er inderdaad naast, excuus daarvoor. Gelukkig voor mij en helaas voor jou begon je zelf later over het fondsenwerven en dat je het zielig vond voor degene die al gedoneerd hadden en de reactie daarop rapporteerde je als fondsenwerving. Mja, dat noem ik schijnheilig dus daar is die weer. Eigen schuld.

Fondsenwerving in het topic is een no-go, en ook erover beginnen om reacties uit te lokken is een no-go, is dat nu duidelijk?
bedankt nog een vraagje

en dit laat je dan staan ?

27 januari 2015 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Allen die niet meewillen en wel willen bijdragen doen er beter aan het topic goed door te lezen, afkortingen te onthouden en misschien op een andere manier bijdragen aan de plannen dan wel uitvoering van de eerste FOK!expeditie in den vreemde.

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 03-05-2015 17:13:40 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 mei 2015 @ 17:35:38 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152238183
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bedankt nog een vraagje

en dit laat je dan staan ?

27 januari 2015 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Allen die niet meewillen en wel willen bijdragen doen er beter aan het topic goed door te lezen, afkortingen te onthouden en misschien op een andere manier bijdragen aan de plannen dan wel uitvoering van de eerste FOK!expeditie in den vreemde.
Dat is in januari gepost. Wat verwacht je nou?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152238198
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is in januari gepost. Wat verwacht je nou?
was je toen nog geen mod hier dan ? :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 mei 2015 @ 17:47:31 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152238397
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

was je toen nog geen mod hier dan ? :)
Nope.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152238410
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope.
ohh zo haha ;)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152238592
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bedankt nog een vraagje

en dit laat je dan staan ?

27 januari 2015 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Allen die niet meewillen en wel willen bijdragen doen er beter aan het topic goed door te lezen, afkortingen te onthouden en misschien op een andere manier bijdragen aan de plannen dan wel uitvoering van de eerste FOK!expeditie in den vreemde.
Zit niet zo te zuigen, zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door agter op 03-05-2015 18:50:26 ]
Make my day!
pi_152239913
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bedankt nog een vraagje

en dit laat je dan staan ?

27 januari 2015 01:42 schreef El_Matador het volgende:
Allen die niet meewillen en wel willen bijdragen doen er beter aan het topic goed door te lezen, afkortingen te onthouden en misschien op een andere manier bijdragen aan de plannen dan wel uitvoering van de eerste FOK!expeditie in den vreemde.
Jezus wat ben jij vermoeiend. Als ik je vriend was zou ik in slaap vallen tijdens de sex.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:10:02 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152242691
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe eens niet zo vervelend zeg, je gooit je eigen glazen in.
was dat maar het enige. Met een ban beperkt het zich tot 1. Maar zo krijgen we een slot op t topic. En er zijn ook echt wel users in dat topic die zich niet zo laten gaan.

Onvoorstelbaar, dat door een paar users een topic op slot gezet kan worden.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:40:45 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152251314
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

was dat maar het enige. Met een ban beperkt het zich tot 1. Maar zo krijgen we een slot op t topic. En er zijn ook echt wel users in dat topic die zich niet zo laten gaan.

Onvoorstelbaar, dat door een paar users een topic op slot gezet kan worden.
Dat zou raar zijn, meestal toch eerst een ban en dan verder kijken?
Het zou zeker zonde zijn om het topic op slot te zetten, we zitten imo net aan de vooravond, gezien de situatie in Boquete. Ik verwacht zeker op korte termijn een flinke stap vooruit in de zaak K&L
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 09:20:49 #188
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152254983
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zou raar zijn, meestal toch eerst een ban en dan verder kijken?
Het zou zeker zonde zijn om het topic op slot te zetten, we zitten imo net aan de vooravond, gezien de situatie in Boquete. Ik verwacht zeker op korte termijn een flinke stap vooruit in de zaak K&L
Dan zijn ze nog steeds dood.

Ik heb eens het een en ander gelezen in dit topicreeks en het is om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Wat een walgelijke vertoning.

Die meisjes zijn dood. Heb daar eens wat respect voor in plaats van een klein stijfje te krijgen van het idee om daar heen te gaan en op dezelfde plekken te gaan staan met het idee dat je de zaak wel eens even wijd open zult breken.

Ik snap ook werkelijk niet (maar heb wel respect voor de mods) dat dat topic zo lang loopt en het na al die teringzooi nog steeds open is. Het is gewoon ronduit smakeloos. Sterker nog, die hele reeks is een nieuw dieptepunt voor BNW.

Toetsenbordcluedo of de term die hier voorbij kwam dekt de lading wel mooi. Alleen is dit geen spelletje.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 mei 2015 @ 09:27:21 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152255101
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan zijn ze nog steeds dood.

Ik heb eens het een en ander gelezen in dit topicreeks en het is om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Wat een walgelijke vertoning.

Die meisjes zijn dood. Heb daar eens wat respect voor in plaats van een klein stijfje te krijgen van het idee om daar heen te gaan en op dezelfde plekken te gaan staan met het idee dat je de zaak wel eens even wijd open zult breken.

Ik snap ook werkelijk niet (maar heb wel respect voor de mods) dat dat topic zo lang loopt en het na al die teringzooi nog steeds open is. Het is gewoon ronduit smakeloos. Sterker nog, die hele reeks is een nieuw dieptepunt voor BNW.

Toetsenbordcluedo of de term die hier voorbij kwam dekt de lading wel mooi. Alleen is dit geen spelletje.
Ik ben het deels met je eens, ik ga zeker niet naar Boquete maar het verhaal van FvdG klopt niet. Boquete is niet veilig, verre van zelfs en dan wachten tot de volgende twee meiden/mannen daar verdwijnen? Er zijn nog steeds naast K&L 3 andere toeristen weg. 17 jeugdbendes en ga maar door.
dat het gehakketak naar elkaar iedereen de strot uithangt snap ik. Maar prima, er zitten daar users die het wel goed bedoelen.
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 09:29:56 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152255135
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens, ik ga zeker niet naar Boquete maar het verhaal van FvdG klopt niet. Boquete is niet veilig, verre van zelfs en dan wachten tot de volgende twee meiden/mannen daar verdwijnen? Er zijn nog steeds naast K&L 3 andere toeristen weg. 17 jeugdbendes en ga maar door.
dat het gehakketak naar elkaar iedereen de strot uithangt snap ik. Maar prima, er zitten daar users die het wel goed bedoelen.
Wat? :D 8)7 zoals je het daar schrijft lijkt het alsof je daar heen wil om Boquete een veiliger oord te maken? Ik ga er vanuit dat ik dat fout lees want anders heb je wel een behoorlijk God-complex.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 mei 2015 @ 09:38:18 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152255258
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat? :D 8)7 zoals je het daar schrijft lijkt het alsof je daar heen wil om Boquete een veiliger oord te maken? Ik ga er vanuit dat ik dat fout lees want anders heb je wel een behoorlijk God-complex.
Als je inhoudelijk wilt ingaan op de discussie over de zaak K&L dan is dit niet het goede topic.
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 09:46:14 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152255377
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je inhoudelijk wilt ingaan op de discussie over de zaak K&L dan is dit niet het goede topic.
Op basis van die reactie denk ik dat mijn vermoeden juist was. Het is je reinste zelfbevlekking wat je doet.

Ik hoop dat dat topic ontzettend snel gesloten wordt. Het is pure wansmaak. Het is gewoon armoedig.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 mei 2015 @ 09:51:42 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152255482
Ja, nu kan ie wel weer hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 09:54:57 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152255539
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:51 schreef jogy het volgende:
Ja, nu kan ie wel weer hoor.
Excuses.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152255754
Lavenderr schreef :

Weer die video met die dramatische muziek erbij spammen.

--
of het spammen is weet ik niet maar wel erg irritant
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 4 mei 2015 @ 10:12:32 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152255900
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:05 schreef StaceySinger het volgende:
Lavenderr schreef :

Weer die video met die dramatische muziek erbij spammen.

--
of het spammen is weet ik niet maar wel erg irritant
Als je dat al 'erg irritant' vind moet je misschien maar eens wat eelt kweken. Het gaat nergens een policy voorbij, geen enkele. Kom maar terug als ze je voor rotte vis uitmaken of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152255995
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je dat al 'erg irritant' vind moet je misschien maar eens wat eelt kweken. Het gaat nergens een policy voorbij, geen enkele. Kom maar terug als ze je voor rotte vis uitmaken of zo.
als je er even gaat lezen vinden meerdere mensen het ongewenst.
Als een zeer ervaren mod als Lavenderr het al spammen noemt ,dan begrijp ik je reactie niet .
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 4 mei 2015 @ 10:17:41 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152256008
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je dat al 'erg irritant' vind moet je misschien maar eens wat eelt kweken. Het gaat nergens een policy voorbij, geen enkele. Kom maar terug als ze je voor rotte vis uitmaken of zo.
Ja wat sociale weerbaarheid kan geen kwaad. Meer onderlinge strijd dan dat het ergens over gaat.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:19:49 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152256047
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als je er even gaat lezen vinden meerdere mensen het ongewenst.
Als een zeer ervaren mod als Lavenderr het al spammen noemt ,dan begrijp ik je reactie niet .
men, over elke scheet wordt gestruikeld. Ik vind mata soms ook irritant, maar hij kan ook niks doen of er zit iemand bovenop.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:42:37 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152256489
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als je er even gaat lezen vinden meerdere mensen het ongewenst.
Als een zeer ervaren mod als Lavenderr het al spammen noemt ,dan begrijp ik je reactie niet .
Ook al gaat heel K&L over de zeik over het posten van een youtube linkje voor een nieuwe gebruiker maakt het de posters van het filmpje niet de ' foute partij'. Tenzij het filmpje in kwestie totaal over de policy heen gaat maar dat lijkt me niet het geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 10:44:10 #201
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152256525
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

men, over elke scheet wordt gestruikeld. Ik vind mata soms ook irritant, maar hij kan ook niks doen of er zit iemand bovenop.
Komt omdat hij ondertussen de helft van de topicposters heeft uitgemaakt voor volslagen idioot en meer, waarom? Omdat mensen een andere mening hebben. Tja daar maakt je jezelf niet populair mee.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:48:27 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152256633
De families kunnen alle geruzie, verdachtmakingen, beschimpingen en insinuaties meelezen. Bijtend zout in de wonden die diep geslagen zijn.
Omdat een aantal Missers Marple toetsenbordcluedo willen spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 10:48:49 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152256639
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Komt omdat hij ondertussen de helft van de topicposters heeft uitgemaakt voor volslagen idioot en meer, waarom? Omdat mensen een andere mening hebben. Tja daar maakt je jezelf niet populair mee.
Kweek eelt, teflon of iets anders waardoor je niet bij elke boe of bah door het lint gaat. Geen van de partijen heeft schone handen hier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 10:49:55 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152256664
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Komt omdat hij ondertussen de helft van de topicposters heeft uitgemaakt voor volslagen idioot en meer, waarom? Omdat mensen een andere mening hebben. Tja daar maakt je jezelf niet populair mee.
bij die helft hoor ik ook, maar negeer hem dan wat betreft de posts die je niet vindt kunnen. Of plaats een tr of stuur een pm. Maar door gedoe in het topic dreigt het topic op slot te gaan.

En dat is dan ook de reden dat ik het hier noem. Want persoonlijk vind ik dat gehakketak soms nog wel vermakelijk, soms kinderachtig, en soms scroll ik er gewoon overheen. Who cares.

Nou ja, ik nu dus omdat ik het topic niet dicht wil.
pi_152256758
Het begon met de oergezellige Kris en Lisanne meets met borrels en hapjes, na eerst een rondleiding door Utrecht gehad te hebben.

"Kijk, hier woonden ze op kamers, hier hebben ze gestudeerd en in dit cafe kwamen ze wel eens."

Daarna een expeditie naar het gebied van het drama promoten en geld binnen harken dankzij dit topic.

Nu de movietrailer nog even goed onder de aandacht brengen.

Straks, na het maken van de film, kunnen de Kris en Lisanne rondleidingen door Utrecht weer opgepakt worden als toeristische attractie.

De reden dat ik kots van sommige users in dit topic staat hierboven beschreven.
Dit is volgens mij een bedenkelijker niveau en erger dan wat users met een niet zo een hoog IQ die niet altijd de meest logische conclusies trekken. Dat is niet wat het topic schandalig maakt, maar het bovenstaande.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:55:24 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152256780
Die rondleiding was een grapje.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:00:02 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152256873
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:54 schreef bladwijzer het volgende:
Het begon met de oergezellige Kris en Lisanne meets met borrels en hapjes, na eerst een rondleiding door Utrecht gehad te hebben.

"Kijk, hier woonden ze op kamers, hier hebben ze gestudeerd en in dit cafe kwamen ze wel eens."

Daarna een expeditie naar het gebied van het drama promoten en geld binnen harken dankzij dit topic.

Nu de movietrailer nog even goed onder de aandacht brengen.

Straks, na het maken van de film, kunnen de Kris en Lisanne rondleidingen door Utrecht weer opgepakt worden als toeristische attractie.

De reden dat ik kots van sommige users in dit topic staat hierboven beschreven.
Dit is volgens mij een bedenkelijker niveau en erger dan wat users met een niet zo een hoog IQ die niet altijd de meest logische conclusies trekken. Dat is niet wat het topic schandalig maakt, maar het bovenstaande.
Misschien had je mee moeten gaan en dan had je er waarschijnlijk achter gekomen dat ze gewoon bier hebben gezopen en kut hebben geroepen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:00:20 #208
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152256887
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:54 schreef bladwijzer het volgende:
Het begon met de oergezellige Kris en Lisanne meets met borrels en hapjes, na eerst een rondleiding door Utrecht gehad te hebben.

"Kijk, hier woonden ze op kamers, hier hebben ze gestudeerd en in dit cafe kwamen ze wel eens."

Daarna een expeditie naar het gebied van het drama promoten en geld binnen harken dankzij dit topic.

Nu de movietrailer nog even goed onder de aandacht brengen.

Straks, na het maken van de film, kunnen de Kris en Lisanne rondleidingen door Utrecht weer opgepakt worden als toeristische attractie.

De reden dat ik kots van sommige users in dit topic staat hierboven beschreven.
Dit is volgens mij een bedenkelijker niveau en erger dan wat users met een niet zo een hoog IQ die niet altijd de meest logische conclusies trekken. Dat is niet wat het topic schandalig maakt, maar het bovenstaande.
inderdaad, daar heb ik dus ook moeite mee en dat dat aan het fokforum wordt gekoppeld. Je kunt ook een bijeenkomst organiseren zonder daar op fok melding van te doen.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:02:52 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152256958
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien had je mee moeten gaan en dan had je er waarschijnlijk achter gekomen dat ze gewoon bier hebben gezopen en kut hebben geroepen.
Maar dit is toch de reden dat het K&L tot een lachertje wordt gemaakt, ik vind er niets grappigs aan.
Wat ik post meen ik serieus, als dat topic inderdaad gesloten gaan worden dan vind ik dat best spijtig. Juist omdat we willen aantonen dat die kloof niet bestaat en dat het onderzoek links om en rechtsom niet klopt.

Edit: er zijn geen foto's van die kloof en niemand weet van die twee watervallen, er is dus geen bewijs. Maar toch moeten we het maar aannemen.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:08:59 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152257123
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar dit is toch de reden dat het K&L tot een lachertje wordt gemaakt, ik vind er niets grappigs aan.
Wat ik post meen ik serieus, als dat topic inderdaad gesloten gaan worden dan vind ik dat best spijtig. Juist omdat we willen aantonen dat die kloof niet bestaat en dat het onderzoek links om en rechtsom niet klopt.
Nu zoek je gewoon iets om mee oneens te zijn. Als 'ze' een rondleiding hebben gegeven is het walgelijk en als ze gewoon onder het genot van een biertje een meet hebben gehad is het een lachertje, als ze een video posten is het irritant, als ze het niet eens zijn met een misdrijf is het ergerlijk, als mata straks een ander icoontje heeft dan is het uitlokking en ga zo maar ellenlang door.

Die korte lontjes maken alleen maar dat het graf wat door de users in de K&L reeks gegraven wordt eerder klaar is.

Er is nu binnen de reeks niets onbehoorlijks gezegd sinds de laatste opschoning en alsnog hebben we het er hier over. Waarom? Omdat er een youtube filmpje gepost is.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152257230
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Nu zoek je gewoon iets om mee oneens te zijn. Als 'ze' een rondleiding hebben gegeven is het walgelijk en als ze gewoon onder het genot van een biertje een meet hebben gehad is het een lachertje, als ze een video posten is het irritant, als ze het niet eens zijn met een misdrijf is het ergerlijk, als mata straks een ander icoontje heeft dan is het uitlokking en ga zo maar ellenlang door.

Die korte lontjes maken alleen maar dat het graf wat door de users in de K&L reeks gegraven wordt eerder klaar is.

Er is nu binnen de reeks niets onbehoorlijks gezegd sinds de laatste opschoning en alsnog hebben we het er hier over. Waarom? Omdat er een youtube filmpje gepost is.

[ afbeelding ]
Slaap rustig verder. En lees over een jaar nog eens terug wat hier geschreven is.
Je onderschat dat groepje, dat zijn geen users die voor tijdverdrijf of uit grote betrokkenheid in het topic posten.
Ze zien er brood in.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:16:15 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152257307
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:

Edit: er zijn geen foto's van die kloof en niemand weet van die twee watervallen, er is dus geen bewijs. Maar toch moeten we het maar aannemen.
En weer die insinuaties.
Maar wellicht moeten de families maar eelt kweken. En 'kut' roepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 11:20:00 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152257405
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:13 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Slaap rustig verder. En lees over een jaar nog eens terug wat hier geschreven is.
Je onderschat dat groepje, dat zijn geen users die voor tijdverdrijf of uit grote betrokkenheid in het topic posten.
Ze zien er brood in.
Zo lang er niet meer over begonnen wordt op FOK! (Niet door de Boquete-gangers en niet door de anderen) interesseert het mij bar weinig. Ik gok zo maar even op basis van net zo veel non-info als jij hebt dat je schromelijk overdrijft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:20:30 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152257418
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

En weer die insinuaties.
Maar wellicht moeten de families maar eelt kweken. En 'kut' roepen.
voor het merendeel van de slachtoffers fokbreed is het beter niet op fok mee te lezen.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:21:25 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152257440
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:20 schreef Marrije het volgende:

voor het merendeel van de slachtoffers fokbreed is het beter niet op fok mee te lezen.
Oh, dan is het goed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152257452
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Zo lang er niet meer over begonnen wordt op FOK! (Niet door de Boquete-gangers en niet door de anderen) interesseert het mij bar weinig. Ik gok zo maar even op basis van net zo veel non-info als jij hebt dat je schromelijk overdrijft.
Kan zijn. De tijd zal het leren
  maandag 4 mei 2015 @ 11:24:29 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152257534
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed.
dat zeg ik niet, maar dat is fok, al tijden.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:24:52 #218
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152257545
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef jogy het volgende:

Nu zoek je gewoon iets om mee oneens te zijn. Als 'ze' een rondleiding hebben gegeven is het walgelijk en als ze gewoon onder het genot van een biertje een meet hebben gehad is het een lachertje, als ze een video posten is het irritant, als ze het niet eens zijn met een misdrijf is het ergerlijk, als mata straks een ander icoontje heeft dan is het uitlokking en ga zo maar ellenlang door.

Die korte lontjes maken alleen maar dat het graf wat door de users in de K&L reeks gegraven wordt eerder klaar is.

Er is nu binnen de reeks niets onbehoorlijks gezegd sinds de laatste opschoning en alsnog hebben we het er hier over. Waarom? Omdat er een youtube filmpje gepost is.

[ afbeelding ]
Ja, er is altijd wat, zelfs als ik alleen maar een 14s.gif post.
Het is zonde als het topic gesloten wordt omdat een paar users het voor de rest verzieken. Tussen het gezeik door worden er nog steeds interessante dingen gepost, en er valt nog van alles uit te zoeken.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 mei 2015 @ 11:31:38 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152257709
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed.
Als de nabestaanden een klacht mailen naar FOK! of ook maar het verzoek om er mee te stoppen zit er meteen een hangslot op de reeks hoor, mochten ze dat niet weten dan bij deze.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:32:10 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152257722
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja, er is altijd wat, zelfs als ik alleen maar een [ [url=http://i.fokzine.net/p/14s.gif]afbeelding ] post.[/url]
Het is zonde als het topic gesloten wordt omdat een paar users het voor de rest verzieken. Tussen het gezeik door worden er nog steeds interessante dingen gepost, en er valt nog van alles uit te zoeken.
Zet zelf een (gratis) forum op, maak een mailinglist, start een whatsapp groepje, vorm een IRC chatkanaal, etc etc. Genoeg alternatieve manieren om over deze zaak verder te ruzien als er op fok geen ruimte meer voor bestaat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 mei 2015 @ 11:33:47 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152257761
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Als de nabestaanden een klacht mailen naar FOK! of ook maar het verzoek om er mee te stoppen zit er meteen een hangslot op de reeks hoor, mochten ze dat niet weten dan bij deze.
dat zou nog eens makkelijk zijn
  maandag 4 mei 2015 @ 11:35:46 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152257806
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zet zelf een (gratis) forum op, maak een mailinglist, start een whatsapp groepje, vorm een IRC chatkanaal, etc etc. Genoeg alternatieve manieren om over deze zaak verder te ruzien als er op fok geen ruimte meer voor bestaat.
Ja of meerdere werkgroepen, goed idee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:36:46 #223
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152257830
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Nu zoek je gewoon iets om mee oneens te zijn. Als 'ze' een rondleiding hebben gegeven is het walgelijk en als ze gewoon onder het genot van een biertje een meet hebben gehad is het een lachertje, als ze een video posten is het irritant, als ze het niet eens zijn met een misdrijf is het ergerlijk, als mata straks een ander icoontje heeft dan is het uitlokking en ga zo maar ellenlang door.

Die korte lontjes maken alleen maar dat het graf wat door de users in de K&L reeks gegraven wordt eerder klaar is.

Er is nu binnen de reeks niets onbehoorlijks gezegd sinds de laatste opschoning en alsnog hebben we het er hier over. Waarom? Omdat er een youtube filmpje gepost is.

[ afbeelding ]
Hmm, zojuist gevraagd naar de paden, die mogelijk met elkaar verbonden zijn achter de CD. Dan is er niet een pad maar mogelijk meerdere manieren om bij de plek te komen
  maandag 4 mei 2015 @ 11:39:18 #224
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152257892
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zet zelf een (gratis) forum op, maak een mailinglist, start een whatsapp groepje, vorm een IRC chatkanaal, etc etc. Genoeg alternatieve manieren om over deze zaak verder te ruzien als er op fok geen ruimte meer voor bestaat.
We communiceren al vrij veel buiten FOK, ook met users die hier allang weg zijn. En zonder ruzie.
Maar ik heb veel tijd en energie in dit topic gestoken (>2000 posts), dus ik zou er flink van balen als een paar trollen het nu om zeep helpen :(
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 mei 2015 @ 11:40:30 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152257929
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hmm, zojuist gevraagd naar de paden, die mogelijk met elkaar verbonden zijn achter de CD. Dan is er niet een pad maar mogelijk meerdere manieren om bij de plek te komen
Erh?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152257944
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wellicht moeten de families maar eelt kweken. En 'kut' roepen.
Zolang er mysteries bestaan zullen er topics zijn. Fok! is geen slachtofferhulp.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:42:13 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152257971
quote:
5s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Erh?
Je zegt dat er niets ontopic is gepost op het topic K&L sinds dat filmpje, wel dus een uurtje geleden.
Maar ik ben weg hier, en ga weer verder met de paden op het topic.
  maandag 4 mei 2015 @ 11:46:23 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258098
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:41 schreef 11en30 het volgende:

Zolang er mysteries bestaan zullen er topics zijn. Fok! is geen slachtofferhulp.
FOK! is zeker geen slachtofferhulp, en dat wil ook niemand. Dit is dan weer het andere, respectloze, uiterste. Het Vaatstra-topic ging trouwens om dezelfde nare innuendo-redenen dicht. Terecht.

Ik ben het eens met Tuinhek. Maak een besloten forum aan, creëer een mailgroepje oid en ga in besloten kring verder cluedoën.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 11:47:11 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258122
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef jogy het volgende:

Ja of meerdere werkgroepen, goed idee.
Daarom: Het Ronde Huis revisited.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 11:47:29 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152258131
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je zegt dat er niets ontopic is gepost op het topic K&L sinds dat filmpje, wel dus een uurtje geleden.
Maar ik ben weg hier, en ga weer verder met de paden op het topic.
Dat heb ik niet gezegd hoor, lees maar eens terug. Ik had het over het Feedbacktopic waar we nu in zitten, niet over de K&L reeks (Met betrekking tot: "en alsnog hebben we het er hier over. Waarom? Omdat er een youtube filmpje gepost is." )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:49:28 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258179
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:31 schreef jogy het volgende:

Als de nabestaanden een klacht mailen naar FOK! of ook maar het verzoek om er mee te stoppen zit er meteen een hangslot op de reeks hoor, mochten ze dat niet weten dan bij deze.
Dit is dan weer wel een goede standaardbericht voor in de OP van die reeks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152258435
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is dan weer wel een goede standaardbericht voor in de OP van die reeks.
Als de nabestaanden de wens uit zouden spreken om de hele reeks geheel te laten verwijderen, wordt daar dan gehoor aan gegeven? En ja/nee waarom?

Ik ben ervoor om dit archief in z'n geheel te vernietigen. Nu is een goed moment: voor de gallinazos er nog meer financieel voordeel uit gaan slaan.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:02:15 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258495
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:00 schreef 11en30 het volgende:

Als de nabestaanden de wens uit zouden spreken om de hele reeks geheel te laten verwijderen, wordt daar dan gehoor aan gegeven? En ja/nee waarom?

Ik ben geen crew, dus kan daar niet onderbouwd op antwoorden. Persoonlijk zou mij dat te ver gaan. Sluiten en in de krochten laten verdwijnen zou in dat geval voldoende moeten zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:06:53 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152258611
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:39 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

We communiceren al vrij veel buiten FOK, ook met users die hier allang weg zijn. En zonder ruzie.
Maar ik heb veel tijd en energie in dit topic gestoken (>2000 posts), dus ik zou er flink van balen als een paar trollen het nu om zeep helpen :(
Nou dan :) Het is niet het einde van de wereld als het topic hier dicht gaat. Neem de informatie mee en ga er in besloten kring mee verder. We horen het wel op het nieuws als er grote doorbraken/ontwikkelingen zijn aan de hand van een expeditie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152258665
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben geen crew, dus kan daar niet onderbouwd op antwoorden. Persoonlijk zou mij dat te ver gaan. Sluiten en in de krochten laten verdwijnen zou in dat geval voldoende moeten zijn.
Vraag is voor jogy en Fogel n.a.v. jouw post. Als mods vinden dat het kut is en weg moet, doe dat dan goed en niet half. Mocht het teveel werk zijn voor een mod kan het vast zonder al te veel moeite door admin of techies geregeld worden. Wil ik nog wel even achteraan gaan. Er verdwijnt namelijk niks in krochten op het internet en ik vind het wel zo netjes om voor de nabestaanden duidelijk te maken wat hun mogelijkheden zijn. Vind het niet chic om ze dat via de OP aan te bieden. Ik stuur dan wel even een mailtje naar de woordvoerder met hun opties. Kleine moeite.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:11:38 #236
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152258706
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou dan :) Het is niet het einde van de wereld als het topic hier dicht gaat. Neem de informatie mee en ga er in besloten kring mee verder. We horen het wel op het nieuws als er grote doorbraken/ontwikkelingen zijn aan de hand van een expeditie.
Je hebt gelijk :)
Toch wil ik het topic graag behouden, het liefst zonder rotte appels.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 mei 2015 @ 12:13:24 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258761
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:11 schreef Domnivoor het volgende:

Je hebt gelijk :)
Toch wil ik het topic graag behouden, het liefst zonder rotte appels.
Probleem is alleen dat de een een Granny Smith rot vindt, en de ander een Elstar ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152258808
quote:
FOK! is zeker geen slachtofferhulp, en dat wil ook niemand. Dit is dan weer het andere, respectloze, uiterste.
Ik vind het nogal hypocriet om alleen maar de K&L en Vaatstra topics aan te halen als je het hebt over respectloos (waar ik het trouwens niet mee eens ben, met respectloos) .
Ook hypocriet om zonder inhoudelijk bij te dragen onder het mom van 'respect' 'familie' enz. te lopen miepen.

Dat geldt evenzogoed voor topics op NWS, maar ook op TV en SHO.

Voor slachtoffers is het juist respectloos als de waarheid niet boven tafel komt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152258813
opzouten nou.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 04-05-2015 12:15:22 ]
  maandag 4 mei 2015 @ 12:14:56 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152258814
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:00 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als de nabestaanden de wens uit zouden spreken om de hele reeks geheel te laten verwijderen, wordt daar dan gehoor aan gegeven? En ja/nee waarom?

Ik ben ervoor om dit archief in z'n geheel te vernietigen. Nu is een goed moment: voor de gallinazos er nog meer financieel voordeel uit gaan slaan.
Om een hele reeks te verwijderen moeten er wel erg zware beweegredenen zijn dus dat zie ik niet gebeuren. 'laat het rusten' is genoeg om er een slot op te gooien. wat gezegd is, is gezegd en dat blijft ook zo. Even voor de duidelijkheid: Weten de nabestaanden van het bestaan van deze reeks? Zo ja, hebben ze er uberhaupt een mening over verder?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 12:15:41 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258834
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef Lutalo het volgende:

Ik vind het nogal hypocriet om alleen maar de K&L en Vaatstra topics aan te halen als je het hebt over respectloos (waar ik het trouwens niet mee eens ben, met respectloos) .
Dat geldt evenzogoed voor topics op NWS, maar ook op TV en SHO.

Voor slachtoffers is het juist respectloos als de waarheid niet boven tafel komt.
Jouw eigen waarheid van 'Jasper is onschuldig!!11!!11'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152258848
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Om een hele reeks te verwijderen moeten er wel erg zware beweegredenen zijn dus dat zie ik niet gebeuren. 'laat het rusten' is genoeg om er een slot op te gooien. wat gezegd is, is gezegd en dat blijft ook zo. Even voor de duidelijkheid: Weten de nabestaanden van het bestaan van deze reeks? Zo ja, hebben ze er uberhaupt een mening over verder?
Onbekend. Ik wil ze er op gaan attenderen en hun opties aangeven nu die er blijken te zijn. Wel zo eerlijk.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:17:33 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152258875
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:16 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Onbekend. Ik wil ze er op gaan attenderen en hun opties aangeven nu die er blijken te zijn.
Dus je wil in principe ' slapende honden wakker maken'?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152258878
quote:
5s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw eigen waarheid van 'Jasper is onschuldig!!11!!11'?
Heb dit net toegevoegd: Ook hypocriet om zonder inhoudelijk bij te dragen onder het mom van 'respect' 'familie' enz. te lopen miepen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 4 mei 2015 @ 12:17:56 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258888
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef jogy het volgende:

Om een hele reeks te verwijderen moeten er wel erg zware beweegredenen zijn dus dat zie ik niet gebeuren. 'laat het rusten' is genoeg om er een slot op te gooien. wat gezegd is, is gezegd en dat blijft ook zo. Even voor de duidelijkheid: Weten de nabestaanden van het bestaan van deze reeks? Zo ja, hebben ze er uberhaupt een mening over verder?
Uit uitlatingen in de media blijkt dat ze van het bestaan weten. Ze hebben er ooit iets over gezegd in de trant van 'mensen op internet die de meest bizarre theorieën spuien'. Is ergens in die reeks aan bod gekomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:18:47 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152258910
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef Lutalo het volgende:

Heb dit net toegevoegd: Ook hypocriet om zonder inhoudelijk bij te dragen onder het mom van 'respect' 'familie' enz. te lopen miepen.
Oh, dus alleen als je meegaat in die ellenlange herhaling van fantasiezetten, draag je inhoudelijk bij en ben je niet hypocriet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:20:30 #247
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152258955
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Om een hele reeks te verwijderen moeten er wel erg zware beweegredenen zijn dus dat zie ik niet gebeuren. 'laat het rusten' is genoeg om er een slot op te gooien. wat gezegd is, is gezegd en dat blijft ook zo. Even voor de duidelijkheid: Weten de nabestaanden van het bestaan van deze reeks? Zo ja, hebben ze er uberhaupt een mening over verder?
In een interview met de familie bij RTL werden bewerkte foto's uit de topicreeks getoond. Dus ze moeten het wel kennen.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 mei 2015 @ 12:21:36 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152258991
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Om een hele reeks te verwijderen moeten er wel erg zware beweegredenen zijn dus dat zie ik niet gebeuren. 'laat het rusten' is genoeg om er een slot op te gooien. wat gezegd is, is gezegd en dat blijft ook zo. Even voor de duidelijkheid: Weten de nabestaanden van het bestaan van deze reeks? Zo ja, hebben ze er uberhaupt een mening over verder?
er is weleens gerefereerd in tv shows aan dingen die hier besproken zijn waardoor je het idee hebt dat ze ervan weten. Met google kom je hier ook snel uit. Dus ze zullen er van weten. Hun mening....nou ja eerst, zeg maar tijdens de zoektocht van de ouders van kris was het denk ik 'zolang er maar over gepraat wordt' NvP weet fok wel te vinden mochten ze klachten hebben.
pi_152259010
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus je wil in principe ' slapende honden wakker maken'?
Zo zou je het kunnen noemen als je glas half leeg is. Beetje de (blijkbaar) rechten van nabestaanden op Fok! in de kleine lettertjes verstoppen in FB vind ik verre van chic, zoals ik al zei.
  maandag 4 mei 2015 @ 12:22:49 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152259017
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus je wil in principe ' slapende honden wakker maken'?
alles voor het sluiten van het topic
pi_152259021
Net zoals bij het Demmink topic hier op BNW, kan evt. toch ook voor de mogelijkheid van 'alleen lezen wanneer ingelogd' gekozen worden?

Deze K&L topicreeks gaat dezelfde kant op als het Vaatstra topic; een hele tijd niks aan de hand (behalve tegenstrijdige meningen) en dan krijgt een stelletje users die ruzie uitlokken (en met 'ik ken de familie' 'er is geen nieuws meer' 'respect' enz.) het voor elkaar een topic te sluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lutalo op 04-05-2015 12:32:18 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152259313
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef 11en30 het volgende:
opzouten nou.
Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:35:12 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152259342
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?
Nee. Leuk voor je. Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152259479
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?
  maandag 4 mei 2015 @ 12:47:30 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152259594
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?
klinkt als een goed BNW topic.
De geheime financiering van de K&L expedities!

Of gewoon PM sturen naar Japie77 ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 mei 2015 @ 13:01:37 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152259940
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?
Voor mijn part kunnen ze collectief rentenieren van het gedoneerde bedrag. Het laat me koud. Niet via FOK! is het enige wat we erover te melden hebben. Wat mensen doneren moeten ze zelf weten.

En elke keer dat jij erover door blijft zagen geef je de anderen de kans om zich te verdedigen en geef je het weer aandacht en indirect de mogelijkheid om contact te zoeken met die anderen om te doneren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152260266
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Voor mijn part kunnen ze collectief rentenieren van het gedoneerde bedrag. Het laat me koud. Niet via FOK! is het enige wat we erover te melden hebben. Wat mensen doneren moeten ze zelf weten.

Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:16:54 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152260374
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.
En als de rest er niet over doorzaagt is de rust ook weer terug. Zo zitten we beide fout. Ga je queeste ergens anders voeren en veel plezier ermee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152260459
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Ga je queeste ergens anders voeren en veel plezier ermee.
Doe ik. Jij ook veel plezier ermee.
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 13:22:03 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_152260560
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.
Daar is in de begintijd van de bedelarij ook op gemod hoor. Gezegd dat het niet mocht.
pi_152260719
Regeltjes volgen-----> ban aanvraag------> ban
Ich hock in meinem Bonker
pi_152260733
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar is in de begintijd van de bedelarij ook op gemod hoor. Gezegd dat het niet mocht.
Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband. ;)
pi_152260801
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband. ;)
:W
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 13:31:56 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_152260911
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband. ;)
Ook al daarvoor. Alleen zie je dat hier niet.
En over eventuele bans gaan mods niet.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:32:04 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152260918
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:

Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband. ;)
Permbans bestaan dan ook niet.
Kastanova is daar het levende/postende voorbeeld van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 mei 2015 @ 13:32:29 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152260931
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
Maar niet gepermaband. ;)
En ook niet gestenigd, het is allemaal wat zeg. Misschien omdat de ernst die jij zo verschrikkelijk duidelijk ziet toen niet en nu niet gedeeld wordt door de crew. Dat kan zo maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152260995
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En over eventuele bans gaan mods niet.
Dat wist ik niet. Wie kan waar permabans aanvragen? Het dossier fondsenwerving is inmiddels zo dik en het duurt nu al zo lang en het verstoort het topic dermate dat het mij gerechtvaardigd lijkt om het nu maar eens voor te gaan leggen aan de beslissingsbevoegde.
pi_152261010
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus je wil in principe ' slapende honden wakker maken'?
Gelet op het feit dat Fok! het grootste nederlandse forum is, en er vanuit de media is gebleken dat er eens kans is dat ze van het topic afweten, en gelet op de aard van het topic lijkt het me geen kwestie van slapende honden, maar van respect om ze via de woordvoerder te wijzen op de bovengeschetste mogelijkheid.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:35:35 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152261036
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:34 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Wie kan waar permabans aanvragen? Het dossier fondsenwerving is inmiddels zo dik en het duurt nu al zo lang en het verstoort het topic dermate dat het mij gerechtvaardigd lijkt om het nu maar eens voor te gaan leggen aan de beslissingsbevoegde.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795 Veel plezier ermee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152261123
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:32 schreef jogy het volgende:

[..]

En ook niet gestenigd, het is allemaal wat zeg. Misschien omdat de ernst die jij zo verschrikkelijk duidelijk ziet toen niet en nu niet gedeeld wordt door de crew. Dat kan zo maar.
Ik heb er begrip voor dat lavenderr ze toen eerst nog kansen gegeven heeft na waarschuwingen maar een wisseling van de modwacht mag imo niet tot gevolg hebben dat die kansen nu weer gereset zijn. Het moet opgeteld worden bij het dossier dat er al lag. JMO
  maandag 4 mei 2015 @ 14:34:09 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152262824
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:38 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik heb er begrip voor dat lavenderr ze toen eerst nog kansen gegeven heeft na waarschuwingen maar een wisseling van de modwacht mag imo niet tot gevolg hebben dat die kansen nu weer gereset zijn. Het moet opgeteld worden bij het dossier dat er al lag. JMO
Dat linkje wat ik er neer heb gezet is een direct lijntje naar de forum-admins via de PM. Dat lijkt me jouw beste optie. Misschien kan je die overtuigen van de noodzaak en heel misschien kunnen ze jou overtuigen dat het allemaal niet zo'n verschrikkelijke halszaak is. Beide acht ik ietwat onwaarschijnlijk maar wie weet. Niet geschoten is altijd mis.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152263366
Ik sluit mijn feedback af met een verwijzing naar artikel 7 van de Algemene Voorwaarden. Gegroet allen.
  maandag 4 mei 2015 @ 15:54:00 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152265705
Opgeschoond. Laatste bericht van 11n30 vind ik een afsluiter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152266085
In april 2014 gingen 2 Nederlandse meiden wandelen en raakten vermist in Panama en na 2 1/2 werden er wat spullen en resten gevonden.
Er waren 3 opties:
1- verdwalen
2- ongeluk (of in combinatie met 1)
3- misdrijf

De ouders en locals zeiden al snel dat verdwalen erg onwaarschijnlijk is
Bleven er een ongeluk en misdrijf over.

Nadat een pathaloog naar Panama was gegaan in opdracht van de ouders kwam hij tot de volgens hem "meest waarschijnlijke" conclusie dat de meiden een ongeluk hebben gehad en vervolgens de "val plek" niet meer uit konden komen.

Het zwakke aan zijn verhaal is echter dat voordat hij naar Panama vertrok hij in diverse media al verkondigde dat de meiden waarschijnlijk waren verongelukt.
Verder vond hij de foto-locatie niet en heeft hij met eigen ogen de exacte val plek en bedding niet gevonden.
Genoeg vragen dus nog en ook nog genoeg vragen omtrent de mogelijkheid van een misdrijf.

Deze zaak is niet opgelost en wordt het misschien ook nooit.
Maar wel vind ik dat dit topic open moet blijven. (en geef vervelende mensen dan gewoon een ban als ze zich misdragen)
pi_152268776
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond. Laatste bericht van 11n30 vind ik een afsluiter.
waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152268829
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken als je een beetje nadenkt.
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 4 mei 2015 @ 17:32:14 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152268843
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?
Omdat sommige mensen de neiging hebben om door te gaan over een onderwerp ook als deze al lang en breed dood is verklaard, soms wel meer dan 210 topics.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152268910
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen de neiging hebben om door te gaan over een onderwerp ook als deze al lang en breed dood is verklaard, soms wel meer dan 210 topics.
oh zo bedankt ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 4 mei 2015 @ 18:46:15 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152270699
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef jackie12 het volgende:
In april 2014 gingen 2 Nederlandse meiden wandelen en raakten vermist in Panama en na 2 1/2 werden er wat spullen en resten gevonden.
Er waren 3 opties:
1- verdwalen
2- ongeluk (of in combinatie met 1)
3- misdrijf

De ouders en locals zeiden al snel dat verdwalen erg onwaarschijnlijk is
Bleven er een ongeluk en misdrijf over.

Nadat een pathaloog naar Panama was gegaan in opdracht van de ouders kwam hij tot de volgens hem "meest waarschijnlijke" conclusie dat de meiden een ongeluk hebben gehad en vervolgens de "val plek" niet meer uit konden komen.

Het zwakke aan zijn verhaal is echter dat voordat hij naar Panama vertrok hij in diverse media al verkondigde dat de meiden waarschijnlijk waren verongelukt.
Verder vond hij de foto-locatie niet en heeft hij met eigen ogen de exacte val plek en bedding niet gevonden.
Genoeg vragen dus nog en ook nog genoeg vragen omtrent de mogelijkheid van een misdrijf.

Deze zaak is niet opgelost en wordt het misschien ook nooit.
Maar wel vind ik dat dit topic open moet blijven. (en geef vervelende mensen dan gewoon een ban als ze zich misdragen)
^O^ perfecte samenvatting van het hele verhaal, zet maar in de OP van feedback :P
of te wel K&L 2 topic! :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152278377
Is de regel om achternamen niet voluit te schrijven van toepassing op heel FOK!?
  maandag 4 mei 2015 @ 21:43:42 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152278664
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef 11en30 het volgende:
Is de regel om achternamen niet voluit te schrijven van toepassing op heel FOK!?
Ligt eraan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152279162
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ligt eraan.
LOL waaraan? Wat zijn de richtlijnen?
pi_152279285
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?
Open er een topic over. :+
Tis vast een complot.
Make my day!
  maandag 4 mei 2015 @ 22:03:26 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152279567
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:54 schreef 11en30 het volgende:

[..]

LOL waaraan? Wat zijn de richtlijnen?
Aan de stand van de sterren en de maan in relatie tot Venus en of de dienstdoende mod wel of geen hard snotje in zijn neus heeft.

En het ligt aan het topic of reeks en of de posters zelf in kunnen zien of een volledige benaming voor mogelijke schuldige wel of niet gepost mag worden. Zo niet dan maar helemaal geen achternamen.

Maar de algemene richtlijn is dat een verdachte anoniem blijft tot deze schuldig is bewezen. En volgens mij is dat ook voor slachtoffers het geval voor privacy redenen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152279955
Ok ik heb 'm. Zoals de wind waait.
pi_152280442
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:11 schreef 11en30 het volgende:
Ok ik heb 'm. Zoals de wind waait.
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt ofwel :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152280944
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste punt ofwel :')
Klopt. Zou je het mij nog een keer goed uit kunnen leggen? TIA
pi_152282309
sorry was verkeerde topic haha. doe maar weg jogy :)
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 4 mei 2015 @ 23:12:59 #289
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152282560
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Aan de stand van de sterren en de maan in relatie tot Venus en of de dienstdoende mod wel of geen hard snotje in zijn neus heeft.

En het ligt aan het topic of reeks en of de posters zelf in kunnen zien of een volledige benaming voor mogelijke schuldige wel of niet gepost mag worden. Zo niet dan maar helemaal geen achternamen.

Maar de algemene richtlijn is dat een verdachte anoniem blijft tot deze schuldig is bewezen. En volgens mij is dat ook voor slachtoffers het geval voor privacy redenen.
Waarom kan Koning Mata dan wel de achternaam van Benno L posten terwijl deze man op dat moment onder vuur lag? Inderdaad zoals de wind waait.
  maandag 4 mei 2015 @ 23:13:25 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152282586
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom kan Koning Mata dan wel de achternaam van Benno L posten terwijl deze man op dat moment onder vuur lag? Inderdaad zoals de wind waait.
Linkje?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 mei 2015 @ 23:13:54 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152282614
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Linkje?
komt eraan!
  maandag 4 mei 2015 @ 23:49:07 #292
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152284057
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Linkje?
Kwam na de discussie op K&L #207, mata poste over Els borst in relatie met vermiste meiden in Nederland, hij postte toen over Benno L, met gehele achternaam. Is weggehaald door jou.
Tja zo gaat dat hier. Einde discussie dus
  maandag 4 mei 2015 @ 23:57:08 #293
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152284372
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kwam na de discussie op K&L #207, mata poste over Els borst in relatie met vermiste meiden in Nederland, hij postte toen over Benno L, met gehele achternaam. Is weggehaald door jou.
Tja zo gaat dat hier. Einde discussie dus
Ben ik toch een keer consistent geweest en heb ik nog niet eens mata's ring gekust.

Oh nee, dat is de paus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:01:18 #294
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152284533
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ben ik toch een keer consistent geweest en heb ik nog niet eens mata's ring gekust.

Oh nee, dat is de paus.
Ik zoek rustig door, tussen al die onzin. Stond er serieus: eerst els Borst en Bart v U, toen wist hij de link daartussen niet te leggen, vervolgens voorbeeld Benno L. (met volledige achternaam) Kom er morgen ff op terug, ik ga slapen.
pi_152284603
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zoek rustig door, tussen al die onzin. Stond er serieus: eerst els Borst en Bart v U, toen wist hij de link daartussen niet te leggen, vervolgens voorbeeld Benno L. (met volledige achternaam) Kom er morgen ff op terug, ik ga slapen.
Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?
Plaats in het vervolg gewoon een TR als een post volgens jou over de schreef gaat.
Make my day!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:05:03 #296
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152284676
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef agter het volgende:

[..]

Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?
Plaats gewoon een TR als een post volgens jou over de schreef gaat.
de kontenlikker! Meid, neem een eigen mening, maakt je zoveel leuker! ^O^
En daarnaast, daarom!
pi_152284696
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef agter het volgende:

[..]

Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?
Plaats in het vervolg gewoon een TR als een post volgens jou over de schreef gaat.
Dit is idd triest.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:06:47 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152284738
Volgens mij heeft mata ook een keer met ziektes gescholden ergens in 2013, zoek dat ook eens op?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:08:12 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152284793
Ootjemallootje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:09:05 #300
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152284822
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:06 schreef jogy het volgende:
Volgens mij heeft mata ook een keer met ziektes gescholden ergens in 2013, zoek dat ook eens op?
Prima, sta je over een maand nog zo te juichen? Check mijn DM/PM maar, je hebt hierbij mijn toestemming.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:10:20 #301
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152284858
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:08 schreef Copycat het volgende:
Ootjemallootje.
Journalistje, van een te zielig blaadje....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')